Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217183 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5100 Dátum:
2012.08.11 szombat, 12:18:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.10 péntek, 21:02:34
van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..
150e
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5101 Dátum:
2012.08.11 szombat, 22:50:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.10 péntek, 21:02:34
van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..
annak inkább látom értelmét...dehát ízlések és pofonok...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5102 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 15:26:09 »
Mindkettő, az már csak elég.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5103 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:24:25 »
Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5104 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:30:15 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.12 vasárnap, 18:24:25
Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.
Hali! 5W30, 5.5 liter szűrő cserével, érdemes gyárit belerakni.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5105 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:48:53 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.12 vasárnap, 18:30:15
Hali! 5W30, 5.5 liter szűrő cserével, érdemes gyárit belerakni.
Köszi!
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5106 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:51:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.12 vasárnap, 18:48:53
Köszi!
Igazán nincs mit.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5107 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 19:24:19 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.12 vasárnap, 18:24:25
Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.
5w30 vagy 5w40 es olajat is rakhatsz bele.
Attól függ hogy milyen szinten nyomod a gázpedált.
Ha sürün van ütközési ponton akkor 5w40 ha csak ritka ritkán akkor elég az 5w30as.
A szüröböl mint ahogy a kolega is mondta érdemes a gyárit venni, kicsit drága, de megéri.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5108 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 21:28:40 »
Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5109 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 21:33:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.12 vasárnap, 21:28:40
Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.
Nekem úgy rémlik, hogy közös beszerzéses téma volt. Bár lehet, hogy a kettő különálló.
(+ szűrőből csak gyárit !
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5110 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 21:41:35 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.12 vasárnap, 21:28:40
Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.
wyctor
amúgy az nagyon akciós volt
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5111 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 13:41:54 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.12 vasárnap, 18:24:25
Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.
Néhány hete cseréltem, gyári 5W30, nagyon megérte, ég és föld a különbség (nem tudom mióta futott az előző töltéssel az előző tulajnál), tény hogy még finomabb lett. Szintén javaslom a gyári olajszűrőt is, túl finom a technika ahhoz, hogy egy kis olcsóságért feláldozzuk.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5112 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 16:23:09 »
Váltó olaj betöltője hol van? A tetején? Elég a légszűrő házát kivenni, hogy hozzáférjek? Cserélt már valaki váltóolajat? Ha igen, hogyan?
Újabban picit akadozik, úgyhogy lecsekkolom az olajszintet. De ami nagyobb bajnak tűnik, hogy 5ösből csak felhúzógombbal tudom kivenni. Ez a hiba most jött elő egyik pillanatról a másikra. Leállított motornál és menet közben is ugyanaz a helyzet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5113 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 17:42:12 »
És ha nincs Ford olaj, és Ford szűrő, mert gyorsan kell, vagyis holnap? Milyen gyártmányú az, ami jó? De nem a legdrágább. Most csendesek a hajnalok. Meg a pénztárca is vékony. Szóval, Agip, Totál, Shell, Mol..., Valvoline stb?
Szabadság miatt a héten Ford kizárva, nem hoznak.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5114 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 17:44:51 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.13 hétfő, 17:42:12
És ha nincs Ford olaj, és Ford szűrő, mert gyorsan kell, vagyis holnap? Milyen gyártmányú az, ami jó? De nem a legdrágább. Most csendesek a hajnalok. Meg a pénztárca is vékony. Szóval, Agip, Totál, Shell, Mol..., Valvoline stb?
Szabadság miatt a héten Ford kizárva, nem hoznak.
Castrol (ami a Ford flakonban is van) vagy Mobil. Igazából bármelyik 5W30, 5W40 jó, ami nem tecsós-ósanos.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5115 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 17:46:11 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.13 hétfő, 17:44:51
Castrol (ami a Ford flakonban is van) vagy Mobil. Igazából bármelyik 5W30, 5W40 jó, ami nem tecsós-ósanos.
Köszi!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5116 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 17:47:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.13 hétfő, 16:23:09
Váltó olaj betöltője hol van? A tetején? Elég a légszűrő házát kivenni, hogy hozzáférjek? Cserélt már valaki váltóolajat? Ha igen, hogyan?
Újabban picit akadozik, úgyhogy lecsekkolom az olajszintet. De ami nagyobb bajnak tűnik, hogy 5ösből csak felhúzógombbal tudom kivenni. Ez a hiba most jött elő egyik pillanatról a másikra. Leállított motornál és menet közben is ugyanaz a helyzet.
1. Nem kell levenni hozzá semmit, a kocsi alá fekve, szemből nézve az első tartóbaktól jobbra van, imbusz (7-es asszem). Egy 5-ös szilikon csövet engedj le fentről az akksitálca mellett odáig, dugd bele és fentről valaki töltse a MELEG olajat. A hideg órák alatt megy csak le odáig.
2. Az nem olajszint gond, hanem mechanikai.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5117 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 18:31:08 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.13 hétfő, 17:47:01
1. Nem kell levenni hozzá semmit, a kocsi alá fekve, szemből nézve az első tartóbaktól jobbra van, imbusz (7-es asszem). Egy 5-ös szilikon csövet engedj le fentről az akksitálca mellett odáig, dugd bele és fentről valaki töltse a MELEG olajat. A hideg órák alatt megy csak le odáig.
2. Az nem olajszint gond, hanem mechanikai.
1. köszi
2. Körülnézek még a bowdenek környékén, mert, nem biztos, hogy a váltóházon belül van a baj. Melyik huzal melyik fokozatokhoz tartozik? A felhúzógomb milyen módon fejti ki hatását?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5118 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 19:25:06 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.13 hétfő, 18:31:08
1. köszi
2. Körülnézek még a bowdenek környékén, mert, nem biztos, hogy a váltóházon belül van a baj. Melyik huzal melyik fokozatokhoz tartozik? A felhúzógomb milyen módon fejti ki hatását?
Nézd meg mindenképpen, volt már, akinek a huzalok miatt nem vette egyes sebességi fokozatokat.
A felhúzó a karon szünteti meg a fizikai akadályt, nincs köze a bowdenhez. Az lehet, hogy a bowden ugrott félre és több feszítőerő kell neki, amit a felhúzó kiiktatásával még pont ki tudsz fejteni. Csekkold a bowdenek váltókar felőli részeit is.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5119 Dátum:
2012.08.14 kedd, 16:35:29 »
Mivel sürgős volt az olajcsere, és nem tudtam megvárni a Fordos olaj szűrőt, így egy Mahle OC 288 Micro Star osztrák szűrő került be, Formula F 5W-30 Sintetic Ford olajjal. A levegő szűrő Filtron AP 074/2
Majd legközelebb Megkapja a Fordos cuccokat. Úgysem hajtom annyira, hogy vészes legyen. Öreg vagyok én már ehhez. Mármint a száguldozáshoz. Elvigyen biztonsággal oda, ahová akarom, legyen benne tartalék erő, ha szükség van rá, és üzembiztos legyen. Eddig ezeknek a feltételeknek maximálisan eleget tett ez az autó, tisztelem-becsülöm érte. Nem mintha az eddigi autóimmal bármi bajom lett volna, azok is rendben szolgáltak, de meg is kapták a megfelelő törődést. De ez eddigi életem legjobb autója. A LEGJOBB!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5120 Dátum:
2012.08.14 kedd, 21:00:48 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.14 kedd, 16:35:29
Mivel sürgős volt az olajcsere, és nem tudtam megvárni a Fordos olaj szűrőt, így egy Mahle OC 288 Micro Star osztrák szűrő került be, Formula F 5W-30 Sintetic Ford olajjal. A levegő szűrő Filtron AP 074/2
Majd legközelebb Megkapja a Fordos cuccokat. Úgysem hajtom annyira, hogy vészes legyen. Öreg vagyok én már ehhez. Mármint a száguldozáshoz. Elvigyen biztonsággal oda, ahová akarom, legyen benne tartalék erő, ha szükség van rá, és üzembiztos legyen. Eddig ezeknek a feltételeknek maximálisan eleget tett ez az autó, tisztelem-becsülöm érte. Nem mintha az eddigi autóimmal bármi bajom lett volna, azok is rendben szolgáltak, de meg is kapták a megfelelő törődést. De ez eddigi életem legjobb autója. A LEGJOBB!
Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!
Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5121 Dátum:
2012.08.14 kedd, 22:27:54 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.14 kedd, 21:00:48
Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!
Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5122 Dátum:
2012.08.14 kedd, 22:57:37 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.14 kedd, 22:27:54
csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.
Itt a Soproniba tuti nem...................., a mezeiek is szeretnek ám tákolni, nem is kicsit, és még azt hiszik hogy milyen faxán elhárították a hibát
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5123 Dátum:
2012.08.15 szerda, 05:15:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.14 kedd, 22:27:54
csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.
Elképesztő bátorság. Bár mindkét helyen vissza kereshető lenne, ki is csinálta, nem?
Mindegy. Ez már ilyen, egy egyszerű olajcseréből komolyabb meló lett.
Tanulság: Csak magadba bízz, főleg, ha józan vagy!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5124 Dátum:
2012.08.15 szerda, 11:30:23 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.15 szerda, 05:15:23
Elképesztő bátorság. Bár mindkét helyen vissza kereshető lenne, ki is csinálta, nem?
Mindegy. Ez már ilyen, egy egyszerű olajcseréből komolyabb meló lett.
Tanulság: Csak magadba bízz, főleg, ha józan vagy!
van eladó olajteknő....
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5125 Dátum:
2012.08.15 szerda, 13:07:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.08.14 kedd, 21:00:48
Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!
Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
Biztosan jó lesz, de itt van egy profi megoldás főleg aluminiumban levő menetek erősítésére:
http://www.albertmuhely.hu/menetjavito
a pdf. fájlt meg kell nyitni és ott látható. Én ezt szoktam alkalmazni és örökké + 1 napig jó lesz a menet
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5126 Dátum:
2012.08.15 szerda, 13:47:23 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.15 szerda, 13:07:35
Biztosan jó lesz, de itt van egy profi megoldás főleg aluminiumban levő menetek erősítésére:
http://www.albertmuhely.hu/menetjavito
a pdf. fájlt meg kell nyitni és ott látható. Én ezt szoktam alkalmazni és örökké + 1 napig jó lesz a menet
Ez Helicoil betét ami a fotón van. Ezt öntvényekhez (főleg gömbgrafitos és szürkeöntvények javításához) szoktuk elsősorban alkalmazni, aluhoz jobb a Keensert, ott a kis füleket be lehet ütni egy kalapáccsal, és akkor merevebben tart.
Itt viszont ha jól értem olajleeresztő csavarról van szó, ami általában egy picit kúpos (nem is a csavar, hanem a furatban lévő menet szokott kúpos lenni - kivéve, ha feje van az olajleeresztő csavarnak és van egy pici O-gyűrű a csavaron, mert akkor egyenes a menet), és akkor nem javítható ilyen betétekkel.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5127 Dátum:
2012.08.15 szerda, 13:59:37 »
Idézetet írta: Janny - 2012.08.15 szerda, 13:47:23
Ez Helicoil betét ami a fotón van. Ezt öntvényekhez (főleg gömbgrafitos és szürkeöntvények javításához) szoktuk elsősorban alkalmazni, aluhoz jobb a Keensert, ott a kis füleket be lehet ütni egy kalapáccsal, és akkor merevebben tart.
Itt viszont ha jól értem olajleeresztő csavarról van szó, ami általában egy picit kúpos (nem is a csavar, hanem a furatban lévő menet szokott kúpos lenni - kivéve, ha feje van az olajleeresztő csavarnak és van egy pici O-gyűrű a csavaron, mert akkor egyenes a menet), és akkor nem javítható ilyen betétekkel.
Igen, de mivel alátétes fejű kialakítása van az olajleeresztő csavarnak, így tömítő alététtel simán működik, egyébként nem kupos a menet.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5128 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 20:35:33 »
Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5129 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 20:42:51 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.16 csütörtök, 20:35:33
Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Ha jól emlékszem M12-s a csavar, de előfordulhat, hogy M14, kettő közül valamelyik, de holnapra megtudom nézni tutira. A gyári alátét azért olyan drága mert gumi van a közepében.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5130 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 20:54:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.16 csütörtök, 20:35:33
Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Ez alapján 14-s
http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2009/15488/motor/leeresztocsavar-tomites/
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5131 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 20:57:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.16 csütörtök, 20:35:33
Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
E szerint meg
http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s36___MONDEO+III+Kombi+(BWY)_s38_2000%7C11_s13___15487/Motor+alkatr%C3%A9szek_s63___Olajtekn%C5%91,olajpumpa+%C3%A9s+alkatr%C3%A9szei_s46___OLAJLEERESZT%C5%90+CSAVAR_s60_?gyakori=&rend_irany=desc&cikkkod=862.363.001-FA1
M 12X1.75 a menet, így 12-s furatú alátét kell rá.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5132 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 21:16:45 »
Sima réz alátétben gondolkoztam, mennyire necces? Ha kicsit is necces, akkor a fridcar-nál 650ért lehet, hogy megveszem a gumibetéteset, nem akarok ezzel kockáztatni. Csak az lenne szívás, ha rossz méretet adnának..
Az olajszűrő mennyire szokott rágyógyulni? Leszedő nélkül letudom tekerni izomból?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 21:18:35 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5133 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 21:30:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.16 csütörtök, 21:16:45
Sima réz alátétben gondolkoztam, mennyire necces? Ha kicsit is necces, akkor a fridcar-nál 650ért lehet, hogy megveszem, nem akarok ezzel kockáztatni. Csak az lenne szívás, ha rossz méretet adnának..
Az olajszűrő mennyire szokott rágyógyulni? Leszedő nélkül letudom tekerni izomból?
A réz alátét teljesen jó, de a gyári a legjobb, mert a réz alátétnek a külső átmérője valószínűleg kisebb. Az olajszűrő rágyógyúlás attól függ, hogy ezelőtt, hogy lett feltéve. Ha nincsen olajszűrő leszedő szerszámod, akkor csiszoló vásznat teszel a tenyeredbe a szemcsés felével a szűrő felé és izomból le kell neki jönni.
Fel meg úgy kell rakni, hogy a friss olajjal megkened az új szűrő gumigyűrűjét és úgy hajtod fel, amikor eléri a gumigyűrű a felfekvő felületet amin tömítení kell neki, onnantól 3/4 fordulatot kell húzni rajt, ha így csinálod, akkor a következő cserénél nem lesz gondod a levételével.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5134 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 21:39:53 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.16 csütörtök, 21:30:12
A réz alátét teljesen jó, de a gyári a legjobb, mert a réz alátétnek a külső átmérője valószínűleg kisebb. Az olajszűrő rágyógyúlás attól függ, hogy ezelőtt, hogy lett feltéve. Ha nincsen olajszűrő leszedő szerszámod, akkor csiszoló vásznat teszel a tenyeredbe a szemcsés felével a szűrő felé és izomból le kell neki jönni.
Fel meg úgy kell rakni, hogy a friss olajjal megkened az új szűrő gumigyűrűjét és úgy hajtod fel, amikor eléri a gumigyűrű a felfekvő felületet amin tömítení kell neki, onnantól 3/4 fordulatot kell húzni rajt, ha így csinálod, akkor a következő cserénél nem lesz gondod a levételével.
Köszi!
Akinek ez a 112 oldalas pdf nincs meg a motorról annak feltettem ide, mert jó kis anyag!
http://data.hu/get/5457865/V6_motor.pdf
Egy helyen találtam meg benne a leeresztő csavart, de ahhoz pont nem látok odaírva méretet.
Közben rákerestem, és a cikkszám alapján mindenfelé M12, elírták a Fridcarnal.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 23:21:50 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5135 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:07:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.16 csütörtök, 21:39:53
Köszi!
Akinek ez a 112 oldalas pdf nincs meg a motorról annak feltettem ide, mert jó kis anyag!
http://data.hu/get/5457865/V6_motor.pdf
Egy helyen találtam meg benne a leeresztő csavart, de ahhoz pont nem látok odaírva méretet.
Közben rákerestem, és a cikkszám alapján mindenfelé M12, elírták a Fridcarnal.
Szia! Szuper ez a pdf. fájl. Ma megyek majd a garázsba és megnézem, de szinte biztos, hogy 12-s a csavar.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5136 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:25:27 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.17 péntek, 12:07:09
Szia! Szuper ez a pdf. fájl. Ma megyek majd a garázsba és megnézem, de szinte biztos, hogy 12-s a csavar.
Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5137 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:42:45 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.17 péntek, 12:25:27
Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
és a kettőnek a kulcsnyílása is eltér
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5138 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:53:33 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.17 péntek, 12:42:45
és a kettőnek a kulcsnyílása is eltér
az talán a kisebbik baj, ha otthon csak annyi derül ki, hogy nem 13-as, hanem 15-ös. az átmérő gázosabb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5139 Dátum:
2012.08.17 péntek, 14:09:12 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.17 péntek, 12:25:27
Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Itt fel van sorolva
http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s36___MONDEO+III+Kombi+(BWY)_s38_2000%7C11_s13___15487/Motor+alkatr%C3%A9szek_s63___Olajtekn%C5%91,olajpumpa+%C3%A9s+alkatr%C3%A9szei_s46___OLAJLEERESZT%C5%90+CSAVAR_s60_?gyakori=&rend_irany=desc&cikkkod=862.363.001-FA1
, hogy melyik motorokhoz jó!
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5140 Dátum:
2012.08.17 péntek, 14:14:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.17 péntek, 12:53:33
az talán a kisebbik baj, ha otthon csak annyi derül ki, hogy nem 13-as, hanem 15-ös. az átmérő gázosabb
Így van! Én eltudom képzelni egyébként, hogy bizonyos évjárattól azonos menettel, de különböző hatszög mérettel gyártották, mert már találkoztam a fentebb említett mindkét kulcsnyílású csavarral, de egyező menettel!
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5141 Dátum:
2012.08.17 péntek, 14:20:08 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.17 péntek, 12:25:27
Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Akkor, Te megtudod mondani Rocco-nak, hogy mekkora a csavar, amire szűksége van.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5142 Dátum:
2012.08.17 péntek, 16:39:19 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.17 péntek, 14:20:08
Akkor, Te megtudod mondani Rocco-nak, hogy mekkora a csavar, amire szűksége van.
A csavart nem cserélem csak az alátétet. Amit vettem azon a vékony gumiperem 12es belső átmérőt ad ki, de 14es csavar is belefér, viszont akkor a gumi szorosan illeszkedik. Ha utóbbi a normális, és tényleg ez egy 14-esre való alátét, az necces lesz, ha úgy derül ki, hogy a friss olaj elcsöpög nekem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5143 Dátum:
2012.08.17 péntek, 16:46:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.08.17 péntek, 16:39:19
A csavart nem cserélem csak az alátétet. Amit vettem azon a vékony gumiperem 12es belső átmérőt ad ki, de 14es csavar is belefér, viszont akkor a gumi szorosan illeszkedik. Ha utóbbi a normális, és tényleg ez egy 14-esre való alátét, az necces lesz, ha úgy derül ki, hogy a friss olaj elcsöpög nekem.
Szerintem, ha a két oldala jól tömít az alátétnek (Olajteknőhöz és csavarfejhez), akkor az alátét közepén nem jut szerep a guminak és nem fog elcsöpögni az olaj.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5144 Dátum:
2012.08.18 szombat, 21:43:02 »
Na,ma ismét bebizonyosodott,hogy a dolgok mindig kiegyenlítik egymást.A júliusi jobbelső defekt után ma a balelső kerék lett defektes,tönkrement a baloldali tükörállító...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5145 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 17:39:17 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.18 szombat, 21:43:02
Na,ma ismét bebizonyosodott,hogy a dolgok mindig kiegyenlítik egymást.A júliusi jobbelső defekt után ma a balelső kerék lett defektes,tönkrement a baloldali tükörállító...
mi köze a tükörállítónak a defekthez?
az eltévedt elektronok kilukasztották a kereket vagy mi?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5146 Dátum:
2012.08.21 kedd, 06:33:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.20 hétfő, 17:39:17
mi köze a tükörállítónak a defekthez?
az eltévedt elektronok kilukasztották a kereket vagy mi?
Semmi.NEm érted a mögöttes tartalmat...(a baj nem jár egyedül...)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5147 Dátum:
2012.08.21 kedd, 07:24:24 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.21 kedd, 06:33:14
Semmi.NEm érted a mögöttes tartalmat...(a baj nem jár egyedül...)
aki másnak vermet ás .... az a sírásó
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5148 Dátum:
2012.08.21 kedd, 09:48:24 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.21 kedd, 07:24:24
aki másnak vermet ás .... az a sírásó
vagy földmunkás
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5149 Dátum:
2012.08.21 kedd, 23:19:34 »
Na a váltószoknya alatt viszgálódva azt láttam, hogy 5ösből kiszedésnél tényleg ütközik a hátramenetbe rakás gátlómechaniusa, de egyéb problémát nem találtam ott. Viszont lőttem képet alulról a bowdenek váltóra csatlakozásáról. Talán itt van valami bizonytalanság ami miatt hátrább kell húznom a kart, hogy kijöjjön 5ösből.
A féltengely által kicsapott zsír szépen kivehető, sajnos a generátoron is a túloldalt... Mitől van ez? A gumiharangok látszólag épek rajta.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ