Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217165 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:10:43 »

Ott a link,amit beraktam.Nálam is az van,a tiédbe is az kell.st200-zal meg ne foglalkozz,az külön téma,téged nem érint.
Most Te a gyertyára gondolsz? Azt értettem. Itt most másról volt szó.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:15:44 »

Kedves fórumtársak! További jó eszmecserét! Jó éjt! wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:15:54 »

Nem azt mondtad, hogy meghagyod nekem a személyeskedést?

Aszittem majd kifejted a válaszodban, hogy milyen is az a hőelvezető gyertya,  hehe hehe de csak személyeskedő beszólásra futotta......

Biztos, hogy nem magadra gondoltál a szűk látókörű jelző használatakor? wow1



meghagyom persze.
ugyan kinek fejteném ki? minden gyertya hőelvezető egy bizonyos hőmérséklettől,és hőmérsékletig....
biztos.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:26:13 »

meghagyom persze.
Az utolsó hsz.-ed mást mutatott.
ugyan kinek fejteném ki? minden gyertya hőelvezető egy bizonyos hőmérséklettől,és hőmérsékletig....
Ja, bocs, nem tudtam, hogy itt mindenki okleveles gépészmérnök, meg technikus és magától értetődő, hogy az ST200-as dugattyúházaiban keletkező többlethőt a gyertyák vezetik el a vízközeg helyett. De akkor minek kérdeznek itt egyesek, ha mindent tudnak? Fene se érti. Bár nem emlékszem, hogy ez tananyag lett volna általánosban, de ezek szerint az volt és mindenki tudja, csak épp én hiányoztam erről az óráról.
biztos.
Erre meg írhatnék sok mindent. De nem írok, mert anélkül is nyilvánvaló, hogy személyes ismeretség nélkül  szűk látókörűnek titulálni valakit erős fokú korlátoltságra vall. Vagy felindult lelkiállapotra.

Nem írok semmit különös tekintettel arra, hogy ma volt egy olyan negatív élményed, ami magyarázattal szolgálhat a hangvételedre. Én tényleg nem vártam tőled semmit, ezért nem is zavar, ha negatív véleménnyel vagy rólam.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:51:34 »

Az utolsó hsz.-ed mást mutatott.Ja, bocs, nem tudtam, hogy itt mindenki okleveles gépészmérnök, meg technikus és magától értetődő, hogy az ST200-as dugattyúházaiban keletkező többlethőt a gyertyák vezetik el a vízközeg helyett. De akkor minek kérdeznek itt egyesek, ha mindent tudnak? Fene se érti. Bár nem emlékszem, hogy ez tananyag lett volna általánosban, de ezek szerint az volt és mindenki tudja, csak épp én hiányoztam erről az óráról


Igen a gyertyáknak is nagy szerepe van a hőelvezetésben, ez minden motorra vonatkozik.
Engem komolyan érdekelt a v6 azon belül is az st200  mondtam korábban hogy átfogom építeni az enyém is amint meglesz az új autónk, és ez átmegy hobbiba, én nem az a tipus vagyok hogy de jó lenne majd egyszer, dumál a levegőbe hehe.
Ezért is szoktam ide benézni mert érdekel a téma, és nem pedig azért mert unatkozom. hehe


Erre meg írhatnék sok mindent. De nem írok, mert anélkül is nyilvánvaló, hogy személyes ismeretség nélkül  szűk látókörűnek titulálni valakit erős fokú korlátoltságra vall. Vagy felindult lelkiállapotra.

Nem írok semmit különös tekintettel arra, hogy ma volt egy olyan negatív élményed, ami magyarázattal szolgálhat a hangvételedre. Én tényleg nem vártam tőled semmit, ezért nem is zavar, ha negatív véleménnyel vagy rólam.

Figyelj te mondatokkal gunyolódtál, csúfságra jártál velem, ismeretlenül szint úgy. Bánom hogy bele mentem az általad kezdeményezett stílusba, amit tudom hogy alapjában véve nem vagy ilyen csak ha bántva érzed magad  Cheesy. Pedig azzal hogy valaki nem ért veled egyet nem feltétlenül bánt is,  én írtam is hogy segíteni akartam, de te még abból is gúnyt űztél.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2012.09.08 szombat, 22:29:42 »

Igen a gyertyáknak is nagy szerepe van a hőelvezetésben, ez minden motorra vonatkozik.
Engem komolyan érdekelt a v6 azon belül is az st200  mondtam korábban hogy átfogom építeni az enyém is amint meglesz az új autónk, és ez átmegy hobbiba, én nem az a tipus vagyok hogy de jó lenne majd egyszer, dumál a levegőbe hehe.
Ezért is szoktam ide benézni mert érdekel a téma, és nem pedig azért mert unatkozom. hehe

Ezt jó hallani, mert a levegőbe dumálósból már van elég. vigyor3

Figyelj te mondatokkal gunyolódtál, csúfságra jártál velem, ismeretlenül szint úgy.
Tudod mi a szakmám. Mire gondoltál, hogy majd fügémet mutogatom a mondatokkal való gúnyolódás helyett? Csak nem.

Bánom hogy bele mentem az általad kezdeményezett stílusba, amit tudom hogy alapjában véve nem vagy ilyen csak ha bántva érzed magad  Cheesy.
Ezt rosszul tudod.

Pedig azzal hogy valaki nem ért veled egyet nem feltétlenül bánt is,  én írtam is hogy segíteni akartam, de te még abból is gúnyt űztél.
Abból pl. pont nem űztem gúnyt. Csupán finoman felhívtam az érdeklődők figyelmét, hogy tapasztalati tényekre alapuló empirikus tanácsokat olyantól érdemes elsősorban várniuk és elfogadniuk, akinek van. Mert - általam is elismerten - nagyon hasznos dolog az elméleti tudás, de sok esetben a gyakorlati tapasztalat többet ér. Mondok egy nagyon idevágó példát és érteni fogod, hogy miért idevágó és fontos kérdés ez:
Valaki vesz egy 2T max. teherbírású emelőt és megkérdi a fórumon, hogy nagyon indokolt szükség esetén befeküdhet-e egy 2.1 tonnás tárgy alá, ha csak az az egy emelő tartja.
Mindenki azt fogja válaszolni, hogy semmiképpen sem, abszolúte NEM és hogyan kérdezhet bárki is ilyen felelőtlenséget. Meg lesz egy válasz, hogy "én már emeltem vele 2.15 tonnás tárgyat, befeküdtem alá és nem szakadt rám, nem is féltem alatta, mert tudom, hogy a 2T max. korlátozás ipari szabványa szerint 20%-os minimális - ámde kötelező - tartalék van az emelőben.

Most ezt fordítsd le a gyertyák, a hőelvezető képesség, a hézagajánlások és a gyertyagyártási ipari szabványokban kötelezően meglévő minimális tartalékok világára. 

Lehet mondani a hozzáállásomra és a gyertyákról vallott véleményemre, hogy szűk látókörűségben szenved. Meg lehet belegondolni is, hogy valaki tágabb látóköre adott esetben éppen azért tűnhet szűknek, mert mi magunk olyan dolgokat fogadunk el alaptézisnek és feltétlenül igaznak, amiről csak elméleti ismereteink vannak, gyakorlati tapasztalatunk nincs.

Nyilván egyszerűbb személyes sértésnek felfogni a fentieket, mint felülvizsgálni a termékmarketing által belénk sulykolt, ab ovo hamis téziseket a gyertyák fizikai tulajdonságairól. De nem kötelező sértésnek felfogni, van másik lehetőség is. integet2

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:01:10 »

hmm...ez egy szép nap volt.
úgy látom, nektek is.
gratulálok minden kedves résztvevőnek, hogy a szhart addig sikerült pacskolni, hogy most már a csillárról is az csöpög.
kezdek kicsit besokallni ezzel a fórummal.
lehet veszek egy suzukit és leregelek innen a picsába...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:08:31 »

drof!
használd csak úgy, ahogy neked jó! (már ha beleszólhatok, mint sor 4)
majd aztán egyszer csak jól tönkremegy, és amit megspórolsz a gyertyákon, annak a feléből veszel majd egy új motort nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:09:44 »

hmm...ez egy szép nap volt.
úgy látom, nektek is.
gratulálok minden kedves résztvevőnek, hogy a szhart addig sikerült pacskolni, hogy most már a csillárról is az csöpög.
kezdek kicsit besokallni ezzel a fórummal.
lehet veszek egy suzukit és leregelek innen a picsába...
majd, ha meglesz a suzuki, és leregelsz, előtte dobj egy üzit, kellenének kombi alkatrészek( most pl jöhetne egy jobb hátsó fix üveg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:17:41 »

majd, ha meglesz a suzuki, és leregelsz, előtte dobj egy üzit, kellenének kombi alkatrészek( most pl jöhetne egy jobb hátsó fix üveg

Stipi stopi a blokk és a váltó az nekem kell majd vigyor3 beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:35:41 »

drof!
használd csak úgy, ahogy neked jó! (már ha beleszólhatok, mint sor 4)
majd aztán egyszer csak jól tönkremegy, és amit megspórolsz a gyertyákon, annak a feléből veszel majd egy új motort nyes

Addigra már egy másik autót tudok abból a pénzből venni. Pont tegnap láttam egy törött, magyar rendszámos ST200-at 275 ezres irányáron. Még pár év és robogó árban lesznek a karosszéria sérültek. finom
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2012.09.08 szombat, 23:37:34 »

lehet veszek egy suzukit és leregelek innen a picsába...

Azt' akkor hogyan néznél már ki? Suzuki, meg egy robogó, miközben a család másik fele meg telepjáróval cirkál? Szép lenne. laugh
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 00:52:18 »

hmm...ez egy szép nap volt.
úgy látom, nektek is.
gratulálok minden kedves résztvevőnek, hogy a szhart addig sikerült pacskolni, hogy most már a csillárról is az csöpög.
kezdek kicsit besokallni ezzel a fórummal.
lehet veszek egy suzukit és leregelek innen a picsába...

Ez a netes fórumok velejárója.. már amelyikeken van élet. Azt kéne észben tartani, hogy szemtől szemben folytatott beszélgetéseknél is megengednék-e az adott stílust maguknak a fórumozók, de nem hiszem. Máskülönben a klubtalálkozók mindenütt véres tömegverekedésbe torkollanának.  hehe
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 06:49:54 »

De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba??? vigyor3 falbav

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
mindegy, vedd meg a legolcsóbbat a teszkóban Cheesy
de ha szerencséd van, akkor a lidl-ben is lesz akcióban  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 06:54:15 »

 
Nem az mert neked van, és a gyengébb agykapacitásra ilyen hatással van.  hehe Érted? Rosszabb vagy mint egy mint egy megsértődött szőke nő smile

:hangosan felröhög:
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 07:18:02 »

mindegy, vedd meg a legolcsóbbat a teszkóban Cheesy
de ha szerencséd van, akkor a lidl-ben is lesz akcióban  hehe
Na, most akkor ne űzzél mán humort a kérdésből. A kérdés komoly volt, nem gondoltam, hogy ilyen veszekedés lesz belőle. Elhangzottak itt érvek, ellenérvek, kontra és rekontra, de azért végső konklúzióképpen  mégsem szaladok a Tecsóba a legolcsóbbért. Mi is volt azon a dobozon? Már belezavarodtam a sok infóba.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:15:14 »

Na, most akkor ne űzzél mán humort a kérdésből. A kérdés komoly volt, nem gondoltam, hogy ilyen veszekedés lesz belőle. Elhangzottak itt érvek, ellenérvek, kontra és rekontra, de azért végső konklúzióképpen  mégsem szaladok a Tecsóba a legolcsóbbért. Mi is volt azon a dobozon? Már belezavarodtam a sok infóba.

Ilyet vegyél http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/FORD/MONDEO%2B%25C2%25B497/PTR5D-10/7861/

és csak is megbízható helyről mert keményen hamisítják  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:46:18 »

légyszi még egy kicsit folytasátok oly jól szorakozom  pias  worship
Elég szomorú, hogy azon lehet itt szórakozni, hogy valaki segítséget kér és van aki próbál is segítení, de azt egyből lehurrogják! Eddig a pillanatig sem hangzott el szakmai magyarázat és indokolás, ami miatt az NGK gyertya csak kisebb hézaggal működik tökéletesen! Ennyit a hoozáértő szakikról! Ez olyan mintha én egy szakácsnak próbálnám megmondani, hogy mit tegyen a kajába, mert így jobb, de azt már nem tudnám megindokolni, hogy miért jobb. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:55:05 »

Szemellenzőt vedd már le! Senki nem mondta, hogy nem jó bele az, amit mondtál! Annyi került leírásra, hogy:

"Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos."

Meg ez:
"Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel."

Meg ez is:
"Ja, ez tök jó! Csak épp az a bajom, hogy 1.3 a gyertyahézag az NGK szerint (szerinte annyi kell a V6-okhoz), a FoMoCo. viszont 0.9-re lőtte be a gyújtást. Namost, amikor berakod az ST-be való húdeszuper gyertyákat és dadog alapjárat felett, akkor már annyira nem is jó dolog a belevaló gyertya.  

Nem kell ide a humbuk, az irídium meg a platina hülyeség. Parasztvakítás mind. Belevaló porcelános/hőtűrő kell, megfelelő gyertyahézaggal. Sok V6 megirigyelné azt, ahogy most az enyém jár ezekkel a gyertyákkal."


No, akkor mondtam én, hogy nincs igazad? Vagy azt, hogy amit te mondasz, az nem való bele? Nem. Azt mondtam, hogy nem kell, mert az enyém szépen és hibamentesen jár ezekkel is és nem ma cseréltem le a platinákat simákra, hanem sohasem látott platinákat, mégsem volt baja emiatt.

Én ezt írtam, a többit nem kommentálnám. integet2
Szemellenzőt te hordasz, mert már több esetben bebízonyosodott, hogy csak az létezik, amíről neked van ismereted és amikor valaki előáll azzal, hogy más is létezik vagy van más megoldás is, akkor az egyből hülye csak azért mert nem tudod elismerni, hogy más is tudhat dolgokat, amit esetleg te nem tudsz.
A lényeg az volt, hogy leírtam, hogy melyik gyertya való bele és a gyártó szerint! Erre jöttél te, hogy nem kell az bele! De az kell bele mert az lett tervezve a motorhoz és azzal garantálja a gyártó a normális működést amire garanciát is vállalt, nem pedig az általad használt gyertyára és általad módosított hézaggal! wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 12:40:28 »

beszéltem benzines ismerősel sajnos nem ford-ja van de ő azt mondta sokan csinálnak különböző értékű gyertyákat az autó ba olyan értékű kell amit a gyártó ír és olyan hézag amit a gyártó ír.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 12:41:55 »

Szemellenzőt te hordasz, mert már több esetben bebízonyosodott, hogy csak az létezik, amíről neked van ismereted és amikor valaki előáll azzal, hogy más is létezik vagy van más megoldás is, akkor az egyből hülye csak azért mert nem tudod elismerni, hogy más is tudhat dolgokat, amit esetleg te nem tudsz.
Igen, pont ez történt, csak pont fordítva! Te leírtad a gyári ajánlást, amit ismersz én meg leírtam a saját leírásomat, ami a gyáritól részben eltérő. Erre te fröcsögsz már 2 napja, hogy az én megoldásom miért nem lehet jó és miért nem fogadható el, érved meg csak annyi van, hogy az én verzióm nem egyezik a gyári ajánlással. De persze lehülyézve érzed magad, amiért nem értek egyet veled. Le lettél hülyézve? Ilyet senki nem mondott.

Van ez a jó kis szófordulat velem szemben, amit anno még a Joe talált ki (nevezetesen, hogy szerintem mindenki hülye és igazam csak nekem lehet), és többedmagaddal mindig erre a következtetésre juttok, amikor már nincs mit mondanotok. Ez ne engem minősítsen már.

A lényeg az volt, hogy leírtam, hogy melyik gyertya való bele és a gyártó szerint! Erre jöttél te, hogy nem kell az bele! De az kell bele mert az lett tervezve a motorhoz és azzal garantálja a gyártó a normális működést amire garanciát is vállalt, nem pedig az általad használt gyertyára és általad módosított hézaggal! wave

Majdnem pontosan eleveníted fel a történteket, azt leszámítva, hogy a hézag nem általam módosított, hanem a motor gyártója által javasolt értékre beállított. Nézd meg a hájneszt, 0.9-et ír a V6 motorhoz. Akkor is, ha a gyárilag ajánlott gyertyát használod.

Hát igazából inkább lexarom innentől. Hiába írok bármit is, ha nem tudod értelmezni. Vagy 3x leírtam, hogy nem vonom kétségbe a szakmai részét annak, amit írsz és vagy 5x leírtam, hogy amit én írok az szerintem van így, mert nekem ez jött be.

Konkrétan elegem van már abból, hogy semmi mást nem tudtok mondani, csak azt, hogy lehülyéztelek titeket, aztán ezen befeszülve észre sem veszitek, hogy többször leírom, miszerint nem vonom kétségbe az igazatokat szakmai téren, csak nekem más vált be, nem a gyárilag előírt gyertya, viszont a gyárilag előírt hézaggal.

Unom már ezt nagyon, hogy személyes sértési ügyet kreáltok minden szakmai véleményeltérésből. Sehova nem vezet és semmi értelme.   zavart2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 12:52:44 »

Összefoglalom, mielőtt még valaki megint lehülyézve érezné magát, aztán a gyertyavásárlás előtt állók meg tegyenek belátásuk szerint, dolgozzák fel az infókat tetszésüknek megfelelően.

Ford ajánlás NGK gyertyához: PTR5D és PTR6D (ST200), hézag 0.9-re állítva a hájnesz szerint, 1.0-ra állítva NGK szerint, 40e csereperiódussal. A  gyár erre vállal garanciát.
(Legalább 12 éves autónál komolyan érdekel még valakit a gyártói garancia?)

Saját tapasztalatom 2007-óta: sima NGK gyertya alvázszám alapján rendelve, hézag 0.9-re állítva hájnesz szerint, 10e-ként cserélve. Én erre esküszöm.

Disclaimer: a gyártói előírásoktól eltérő nézeteim nem jelentik azt, hogy a gyártó előírásait követőket hülyének tekintem. Aki mégis így érzi, az téved.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 12:58:48 »

Igen, pont ez történt, csak pont fordítva! Te leírtad a gyári ajánlást, amit ismersz én meg leírtam a saját leírásomat, ami a gyáritól részben eltérő. Erre te fröcsögsz már 2 napja, hogy az én megoldásom miért nem lehet jó és miért nem fogadható el, érved meg csak annyi van, hogy az én verzióm nem egyezik a gyári ajánlással. De persze lehülyézve érzed magad, amiért nem értek egyet veled. Le lettél hülyézve? Ilyet senki nem mondott.

Van ez a jó kis szófordulat velem szemben, amit anno még a Joe talált ki (nevezetesen, hogy szerintem mindenki hülye és igazam csak nekem lehet), és többedmagaddal mindig erre a következtetésre juttok, amikor már nincs mit mondanotok. Ez ne engem minősítsen már.

Majdnem pontosan eleveníted fel a történteket, azt leszámítva, hogy a hézag nem általam módosított, hanem a motor gyártója által javasolt értékre beállított. Nézd meg a hájneszt, 0.9-et ír a V6 motorhoz. Akkor is, ha a gyárilag ajánlott gyertyát használod.

Hát igazából inkább lexarom innentől. Hiába írok bármit is, ha nem tudod értelmezni. Vagy 3x leírtam, hogy nem vonom kétségbe a szakmai részét annak, amit írsz és vagy 5x leírtam, hogy amit én írok az szerintem van így, mert nekem ez jött be.

Konkrétan elegem van már abból, hogy semmi mást nem tudtok mondani, csak azt, hogy lehülyéztelek titeket, aztán ezen befeszülve észre sem veszitek, hogy többször leírom, miszerint nem vonom kétségbe az igazatokat szakmai téren, csak nekem más vált be, nem a gyárilag előírt gyertya, viszont a gyárilag előírt hézaggal.

Unom már ezt nagyon, hogy személyes sértési ügyet kreáltok minden szakmai véleményeltérésből. Sehova nem vezet és semmi értelme.   zavart2

Pedig téged mínősít, hogy az összes gyári mérnök *** fals coccokkal és beállításokkal kínálja az ő általuk tervezett és tartós teszten letesztelt autókat szerinted, és csak az a jó amit te kitaláltál, Semmilyen szakmai indoklást nem írtál le, hogy miért jobb a te általad beállított gyertyahézag, hogyan milyen írányba befojásolja az égést, égés terjedését, égés terjedési sebességét robbanáskor vagy egyáltalán mit befolyásol a te álltalad állított hézag? Ha ezt leírnád megköszönném!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:00:51 »

beszéltem benzines ismerősel sajnos nem ford-ja van de ő azt mondta sokan csinálnak különböző értékű gyertyákat az autó ba olyan értékű kell amit a gyártó ír és olyan hézag amit a gyártó ír.
Ha jól emlékszem, tegnap pont azokat soroltam fel, de volt aki szerint nem az kell! worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:05:37 »

Pedig téged mínősít, hogy az összes gyári mérnök *** fals coccokkal és beállításokkal kínálja az ő általuk tervezett és tartós teszten letesztelt autókat szerinted, és csak az a jó amit te kitaláltál,

És ezt te honnan veszed tulajdonképpen? Ki mondta ezt neked? Mondtam én, hogy csak az én verzióm jó? Azt kétlem. Azt mondtam,hogy szerintem nem kell (felesleges). Leírtam, hogy nekem miért nem kell.

Ha neked ebből az jött le, hogy szerintem csak az a jó, amit én találtam ki és aki mást használ az téved, akkor nincs már mit írnom. Többször nem fogom leírni, hogy nem ezt mondtam. Vagy érted, vagy nem, nekem mindegy.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:06:29 »

Ha jól emlékszem, tegnap pont azokat soroltam fel, de volt aki szerint nem az kell! worship
de dorf is ezt használja  gyári értékű gyertya gyári hézagal,nem a gyetya márkája a lényeg hanem hogy jó értékű legyen és az autóhoz beállított hézag legyen

egyébként azt beszélik a japán gyertyák a jók mostanság,oszt én nem tudom mert dízeles vagyok  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:12:06 »

de dorf is ezt használja  gyári értékű gyertya gyári hézagal,nem a gyetya márkája a lényeg hanem hogy jó értékű legyen és az autóhoz beállított hézag legyen

egyébként azt beszélik a japán gyertyák a jók mostanság,oszt én nem tudom mert dízeles vagyok  Wink

drof ! Grin tudod visszafelé droF -> Ford  nyes vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:13:24 »

drof ! Grin tudod visszafelé droF -> Ford  nyes vigyor3
bocsi  worship csak zablok minden tiszta kaja valahogy elütöttem
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:14:39 »

Összefoglalom, mielőtt még valaki megint lehülyézve érezné magát, aztán a gyertyavásárlás előtt állók meg tegyenek belátásuk szerint, dolgozzák fel az infókat tetszésüknek megfelelően.

Ford ajánlás NGK gyertyához: PTR5D és PTR6D (ST200), hézag 0.9-re állítva a hájnesz szerint, 1.0-ra állítva NGK szerint, 40e csereperiódussal. A  gyár erre vállal garanciát.
(Legalább 12 éves autónál komolyan érdekel még valakit a gyártói garancia?)

Saját tapasztalatom 2007-óta: sima NGK gyertya alvázszám alapján rendelve, hézag 0.9-re állítva hájnesz szerint, 10e-ként cserélve. Én erre esküszöm.

Disclaimer: a gyártói előírásoktól eltérő nézeteim nem jelentik azt, hogy a gyártó előírásait követőket hülyének tekintem. Aki mégis így érzi, az téved.
Most akkor azt is leírom neked, hogy különböző márkájú gyergyákhoz miért adnak meg különböző hézag értékeket a gyertyák gyártói!
Azért különböző hézaggal működnek jól a különböző gyártók gyertyái, mert nem egyforma anyagösszetételű az általuk gyártott gyertya anyagai, így az elektródáik anyagai sem, ebből adódóan a különböző anyagú elektródák az égéstérben rájuk ható ígénybevételre különbözően reagálnak, hőtágulás, elektromos vezetőképesség stb. Ezért minden gyártó teszteli az ő általa gyártott gyertyát, hogy a gyertyára ható körülmények között melyik az a hézag amin megfelelő intenzítású szikra keletkezik, amit tartósan képes leadni a gyertya, akár több ezer km-es folyamatos üzem alatt is! Azt hiszem ezzel lezártam részemről, hogy milyen gyertya és mekkora hézaggal kell a V6-ba, de egyáltalán az autók motorjaiba!  
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 13:31:40 írta Kusti1 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:20:05 »

de dorf is ezt használja  gyári értékű gyertya gyári hézagal,nem a gyetya márkája a lényeg hanem hogy jó értékű legyen és az autóhoz beállított hézag legyen

egyébként azt beszélik a japán gyertyák a jók mostanság,oszt én nem tudom mert dízeles vagyok  Wink
De az a gyertya nem szerepel a Ford által javasolt gyertyák közt és azzal sem egyezik meg amivel a Ford kiadta ezeket a motorokat.
Valóban jók a japán gyertyák, hiszen a szóban forgó NGK is az. Nagyon sok autószerelő és szervíz a gyári után az NGK-t használja szívesen, mert nincsen velük gond. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:23:54 »

És ezt te honnan veszed tulajdonképpen? Ki mondta ezt neked? Mondtam én, hogy csak az én verzióm jó? Azt kétlem. Azt mondtam,hogy szerintem nem kell (felesleges). Leírtam, hogy nekem miért nem kell.

Ha neked ebből az jött le, hogy szerintem csak az a jó, amit én találtam ki és aki mást használ az téved, akkor nincs már mit írnom. Többször nem fogom leírni, hogy nem ezt mondtam. Vagy érted, vagy nem, nekem mindegy.
Azért, mert neked nem kell az nem jelenti azt, hogy másnak sem felel meg a gyári! Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 15:34:12 »

meddig ragozzátok még a fost?

Laci: ha rám hallgatsz (és hogy ne csak elvicceljem Cheesy ), bemész cromaxba, megmondod az autód adatait és az alapján a kezedbe nyomnak 6db gyertyát eljen
a dobozon pedig: NGK TR55 3951
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 15:37:23 írta yooccoo » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:08:59 »

Itt van egy kis ajánlott olvasni való, annak aki szeretne megtudni tuti dolgokat Fordokról: http://kepfeltoltes.hu/120909/20120909383_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
magyar nyelvű  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:10:01 »

magyar nyelvű  Huh?
Szerinted? vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:12:53 »

magyar nyelvű  Huh?
Német, de le lehet fordítaní, fordíttatnÍ. wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:17:31 »

Szerinted? vigyor3
nem tom  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:18:10 »

Német, de le lehet fordítaní, fordíttatnÍ. wave
TD motor is benn van  Huh? mk1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:04:32 »

TD motor is benn van  Huh? mk1

Szerinted? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:08:03 »

Szerinted? Grin
passz  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:08:26 »

TD motor is benn van  Huh? mk1
Csak benzinesek!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:09:49 »

TD motor is benn van  Huh? mk1
Olyan könyvem van Magyar nyelvű amiben az 1.8 TD is benne van.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:10:50 »

Olyan könyvem van Magyar nyelvű amiben az 1.8 TD is benne van.
olyan van nekem is az a bizonyos kövér ness  smile
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:11:44 »

Csak benzinesek!

Az a könyv rossz ! TD nincsen benne... hahh, ilyen könyvet...  vigyor3
(egyébként, mélységesen sértő, nem is kell ilyen könyv... Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:13:07 »

Olyan könyvem van Magyar nyelvű amiben az 1.8 TD is benne van.

Mi a címe neki?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:14:32 »

Mi a címe neki?
ki ne írd a rendes nevét helyesen  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:20:45 »

Mi a címe neki?
ha jól emlékszem, akkor Hogyan javítsd az autódat vagy valami ilyesmi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 22:02:21 »

megkérném az illetékeseket, hogy az elmúlt 4 nap hsz-eit takarítsák innen oda, ahova akarják, de itt ne maradjon, mert az égegyadta világon semmi köze a v6-hoz.
az meg engem speciel rohadtul nem érdekel, hogy kinek nagyobb az egója...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 22:08:56 »

 taps
megkérném az illetékeseket, hogy az elmúlt 4 nap hsz-eit takarítsák innen oda, ahova akarják, de itt ne maradjon, mert az égegyadta világon semmi köze a v6-hoz.
az meg engem speciel rohadtul nem érdekel, hogy kinek nagyobb az egója...
Naplózva
mounlion
Vendég
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 23:42:04 »

Sziasztok!

A rángató Cougar balladája folytatódik...

A legutóbbi bejelentkezésem óta ment a hibavadászat. Megcsillant egy halvány reménysugár: el volt szakadva a 4-es henger injektora és a vezerlő közötti kábel (van egy tippem, hogy kinek kellene letörni a kezét, de sajnos, vagy inkább szerencsére csak tipp). Csak hébe-hóba spriccentett egyet-egyet az injektor. Javítás (nem árulták el, hogy újrahúzták, vagy forrasztották) után ugyanúgy spriccelt, ahogy a többi.

Ma azonban az összeszerelés után sem ment a 4-es... A mester szerint túl későn derült ki, hogy mi a gond, és benzin, így égés hiányában a dugó hornyaiban összegyűlhetett az olaj, ami szétfeszítette a gyűrűket, esetleg el is repedhetett a hornyok közötti kitüremkedés (nem tudom, mi a neve). Lehetséges ez?
Próbálták a feltételezett olajat felllazítani valami adalékkal, amit a szívórendszerbe kell porlasztani, de semmi változás.

Amióta nem ment a 4-es henger összesen elmásztam egy ismerős (ne lássam többé) szerelőhőz (2x3 km), a kromaxhoz (2x7 km), 3x a mostani szerelőhöz (3x2x1 km). Összesen 26-28 km-t mehetett a motor ebben az állapotban. Többnyire nem is lehetett 2500 fölé pörgetni.

Ha a befecskendezés kimaradása vágta haza a motort, akkor a cseremotorral is így jártam volna. Persze, most nagyon úgy néz ki, hogy kell a csereblokk, csak éppen kishazánkban egy hivatalosan sosem forgalmazott járgányba, csak ugyanazon típusú donor motorját lehet rakni.
A hivatalos Ford vezérképviseletnél legalább is nem adhatnak igazolást típusazonosságról, csak hivatalosan forgalmazott modellekre.

Egyelőre van egy egymillás virágládám...
Ezredszer fogadom meg, hogy nem veszek '80 után tervezett/gyártott autót. Az elektronika tömény szívás...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 08:22:41 »

ha jól emlékszem, akkor Hogyan javítsd az autódat vagy valami ilyesmi.

Asszem sejtem melyik könyv, köszi. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.