Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:51:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213341 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5550 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 16:11:44 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.10.08 hétfő, 00:57:16
persze.hot wheels....
Tényleg...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Buxy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5551 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 09:38:09 »
Egy kis segítségre lenne szükségem. hol tudok szerezni 2,5 v6 automata váltóshoz vákumcső rajzot?
Előre is köszi a segítséget! Szép napot kívánok!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5552 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 13:03:06 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.10.07 vasárnap, 19:16:28
önindítót,motorvezérlőt (bár az nem feltétlen kell,yoocco tud tanácsot adni két sörért...Drof meg négyért...) kinyomócsapágyat,gumibakot...négyhengeres váltó nem jó rá.
meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5553 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:42:41 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.10.14 vasárnap, 13:03:06
meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
összejön ez....
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5554 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 07:40:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.10.14 vasárnap, 13:03:06
meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5555 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 09:32:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.10.15 hétfő, 07:40:36
persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?
én csak a tapasztalatomat mondom
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5556 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 10:11:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.10.15 hétfő, 07:40:36
persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?
őszintén,a papír számít valamit?dugig vannak a "szak" és "márka" szervizek papíros kontárokkal...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5557 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 16:19:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.10.15 hétfő, 07:40:36
persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?
hát másról már simán lehetne papírod...csak eddig még nem tudtak elkapni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5558 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 16:28:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.10.15 hétfő, 16:19:13
hát másról már simán lehetne papírod...csak eddig még nem tudtak elkapni
biztosan nem véletlen
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5559 Dátum:
2012.10.16 kedd, 10:23:42 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig az hogy valaki megtudja e mondani 100% biztosra, hogy az MK I és az MK II V6 generátora teljes mértékben megegyezik e?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5560 Dátum:
2012.10.16 kedd, 10:35:34 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.10.16 kedd, 10:23:42
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig az hogy valaki megtudja e mondani 100% biztosra, hogy az MK I és az MK II V6 generátora teljes mértékben megegyezik e?
Előre is köszi a válaszokat.
hali
igen, megegyezik azon a részen minden
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5561 Dátum:
2012.10.16 kedd, 11:36:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.10.16 kedd, 10:35:34
hali
igen, megegyezik azon a részen minden
Köszi az infót
Naplózva
Norbi77
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5562 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:59:59 »
Üdv!azért vagyok itt mert mk1-ben sajnos nem kaptam választ.van egy 96-os 2.5 v6-om.hidegen a motor fuldoklik és mintha több üzemanyagot is kapna.melegen már többnyire elmúlik ez a gond,de mintha nem húzna úgy ah kell.a hőgombát gyanusítják.valóban okozhat ez ilyen gondot?nem szeretném potyára megvenni,érdekelne egy rutinos mondeos véleménye.köszi előre is!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5563 Dátum:
2012.10.17 szerda, 00:22:08 »
Idézetet írta: Norbi77 - 2012.10.16 kedd, 20:59:59
Üdv!azért vagyok itt mert mk1-ben sajnos nem kaptam választ.van egy 96-os 2.5 v6-om.hidegen a motor fuldoklik és mintha több üzemanyagot is kapna.melegen már többnyire elmúlik ez a gond,de mintha nem húzna úgy ah kell.a hőgombát gyanusítják.valóban okozhat ez ilyen gondot?nem szeretném potyára megvenni,érdekelne egy rutinos mondeos véleménye.köszi előre is!
nem lehetetlen a lambdaszonda hiba sem.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5564 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 16:59:37 »
Hali!
Egy nagyon amatőr kérdés:
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot?
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5565 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 21:50:49 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.22 hétfő, 16:59:37
Hali!
Egy nagyon amatőr kérdés:
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot?
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Ilyen szintű elváráshoz szét kell borítani a motort. Ha igazán durva gyorsulást akarsz, esetleg emelt fordulatszámokat, ahhoz mindent cserélni kell. Kis módosításokkal nem tudod elérni, hogy pörgősebb legyen, függetlenül attól, hogy emelt fordulatszámokat értesz ez alatt, vagy nagy gyorsulást, vagy mind2-t.
A gázreakción tudsz javítani kicsit nyitottabb kipuffrendszerrel és meglékelt légszűrőházzal, de (hacsak nem keverlek össze valakivel) neked már vannak hasonló módosításaid.
Veztengelycsere, más szívósor, és ezek után egy kötelező programozás az kissé pörgősebbé tenné a motort, de ez már nem 2fillér, és az eredmény még nem is olyan hardcore. De ha a listához hozzádobnál más dugókat és hajtókarokat emelt kompresszióval, hengerfej portolást, nagyobb szelepeket és ezzel együtt még pár100.000Ft-ot, akkor már tényleg garantált a nagyobb fordulatszámok és jelentősen több paci elérése, de a nyomatékot kisebb fordulatokon szépen elvesztenéd.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5566 Dátum:
2012.10.23 kedd, 00:35:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.22 hétfő, 16:59:37
Hali!
Egy nagyon amatőr kérdés:
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot?
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
tedd azt mint drof.ennyi.kevesebbe kerül.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5567 Dátum:
2012.10.23 kedd, 01:04:42 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.22 hétfő, 16:59:37
Hali!
Egy nagyon amatőr kérdés:
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot?
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Nekem egyszer feltettük rá az st fojtószelepét. Nem volt könnyű, de érezhető volt a különbség. Nem lett olyan mintha porlasztós lenne, de sokkal jobb lett.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5568 Dátum:
2012.10.23 kedd, 02:03:07 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.10.23 kedd, 00:35:13
tedd azt mint drof.ennyi.kevesebbe kerül.
Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5569 Dátum:
2012.10.23 kedd, 09:20:05 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.23 kedd, 02:03:07
Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
3 dolgot tehetsz.
Légszűrőház könnyítés.
Gázbowden feszesebbre állítás.
Rövidebb váltó.
Utóbbi költséges.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5570 Dátum:
2012.10.23 kedd, 09:26:14 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.23 kedd, 02:03:07
Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
Hát,látod a cimborámnak pont az van.Kölcsönösen kipróbáltuk egymás autóját.NEm dobtam hanyatt magam tőle.Pont az ellenkezőjét tapasztaltam mint amit leírtál.De autó és autó között is van különbség.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5571 Dátum:
2012.10.23 kedd, 10:41:50 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.22 hétfő, 16:59:37
Hali!
Egy nagyon amatőr kérdés:
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot?
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Ment e-mail.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5572 Dátum:
2012.10.23 kedd, 11:11:32 »
Idézetet írta: Truthful - 2012.10.23 kedd, 10:41:50
Ment e-mail.
Mit írtál neki?
Vagy nem publikus?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5573 Dátum:
2012.10.23 kedd, 11:21:32 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.23 kedd, 02:03:07
Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5574 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:46:35 »
Idézetet írta: Dávid - 2012.10.23 kedd, 11:21:32
Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.
Azért sok más tényező is van ebben az egyenletben. Ott van mindjárt a sofőr. Lehet, hogy te pl. simán elvernéd az ő Mondeojával azt az audit, neki meg nem megy.
Aztán ott van a motor állapota. Lehet, hogy jó állapotú(nak tűnik), de csak 140-150 lovat tud már. Innen nem tudhatjuk. Az is lehet, hogy az ódin nem a gyári váltó van, hanem egy sokkal rövidebb.
Etcetera.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5575 Dátum:
2012.10.23 kedd, 17:13:21 »
Idézetet írta: Dávid - 2012.10.23 kedd, 11:21:32
Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.
A legnagyobb nyomaték és a hozzá tartozó fordulat hogyan alakulnak a 2 motor esetében, mert gyorsulásnál ennek nagyobb a szerepe, mint a lovaknak.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5576 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:08:06 »
Idézetet írta: drof - 2012.10.23 kedd, 13:46:35
Azért sok más tényező is van ebben az egyenletben. Ott van mindjárt a sofőr. Lehet, hogy te pl. simán elvernéd az ő Mondeojával azt az audit, neki meg nem megy.
Aztán ott van a motor állapota. Lehet, hogy jó állapotú(nak tűnik), de csak 140-150 lovat tud már. Innen nem tudhatjuk. Az is lehet, hogy az ódin nem a gyári váltó van, hanem egy sokkal rövidebb.
Etcetera.
Hú valahogy kicsit elbeszéltünk egymás mellett!
Az egésznek csak annyi volt a lényege, hogy Elméleti síkon, két, szinte ugyanolyan 6 hengeres motor, mitől más egymástól. Mert amit láttam, hallottam, tudok papír szerint, hogy az Audi 2.6 V6 150 ló, 10,1-t megy százra, ellenben a Mondeo 2.5 V6 170 lójával ami 8.7-t megy, és mégis maga a motor pörgősebb. Üresben virgoncabb maga a motorja az Audinak, de gyorsulásban, teljesítményben elvész.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5577 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:14:54 »
Na mind1, legalább pár dologgal okosabb lettem és ez a lényeg.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5578 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:15:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.10.23 kedd, 09:20:05
3 dolgot tehetsz.
Légszűrőház könnyítés.
Gázbowden feszesebbre állítás.
Rövidebb váltó.
Utóbbi költséges.
Akkor már kaptál választ. Mások írták a kipuff átalakítást. Az is segít.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5579 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:25:29 »
Mostanában amúgy keveset használom a járgányt, inkább a kis céges erszényest (Kangoo) hajtom, néha néha kiviszem kicsit, de ma megint megjárattam a lelkem és azért a k*rva anyját, iszonyat amit ez megy.
Még egy észrevétel: múltkor egy hirtelen felindulásból lekaptam a belülről a motortér burkolatot.
Ér az egyáltalán valamit? Ok, benn tartja a hangot, hőt, de akinek pl. alapból nincs?
Nekem a hangot ne tartsa bent, imádom a jó szívó hangot hallgatni elölről.
És talán a levegő is könnyebben kevereghet benn. Hülyeség, de lehet emiatt is éreztem ma meglepően dinamikusnak a kocsit? Előtte még fenn volt mikor utoljára mentem a kocsival és nem éreztem azt az atyaúristen de jól megy érzést...
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5580 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:25:59 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.23 kedd, 19:08:06
Hú valahogy kicsit elbeszéltünk egymás mellett!
Az egésznek csak annyi volt a lényege, hogy Elméleti síkon, két, szinte ugyanolyan 6 hengeres motor, mitől más egymástól. Mert amit láttam, hallottam, tudok papír szerint, hogy az Audi 2.6 V6 150 ló, 10,1-t megy százra, ellenben a Mondeo 2.5 V6 170 lójával ami 8.7-t megy, és mégis maga a motor pörgősebb. Üresben virgoncabb maga a motorja az Audinak, de gyorsulásban, teljesítményben elvész.
A 10.1-et automata váltóval hozza az A6, kevesebb lóval, de nagyobb nyomatékkal, mint a Mondeo, ja és bő 100 kg-val nehezebb az A6.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5581 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:50:01 »
Idézetet írta: drof - 2012.10.23 kedd, 19:15:20
Akkor már kaptál választ. Mások írták a kipuff átalakítást. Az is segít.
Igen egy jó komplett rendszeren mindenféleképpen gondolkozom. Tavaszig szeretnék eljutni odáig, hogy alábarkácsoljanak valamit.
Viszont drof, ha jól tudom neked hengerenkénti leömlő van fenn és íbéjről lőtted.
Ha eljutok odáig és aktuális lesz, számíthatok a segítségedre beszerzés ügyben?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5582 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:50:54 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.10.23 kedd, 19:50:01
Igen egy jó komplett rendszeren mindenféleképpen gondolkozom. Tavaszig szeretnék eljutni odáig, hogy alábarkácsoljanak valamit.
Viszont drof, ha jól tudom neked hengerenkénti leömlő van fenn és íbéjről lőtted.
Ha eljutok odáig és aktuális lesz, számíthatok a segítségedre beszerzés ügyben?
Akár.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5583 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:53:23 »
Idézetet írta: drof - 2012.10.23 kedd, 19:50:54
Akár.
Előre is köszönöm.
Addig úgyis sok víz lefolyik a Dunán, csak most elkapott a hév és folyamatosan nyugtatnom kell magam, hogy nem, most nem az autó az első.
Naplózva
zorrokatona
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5584 Dátum:
2012.11.06 kedd, 07:24:57 »
Üdv!
A kérdésem az lenne,van valakinek tapasztalata NGK gyertyával(V6)
Köszönöm
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5585 Dátum:
2012.11.06 kedd, 08:30:54 »
Idézetet írta: zorrokatona - 2012.11.06 kedd, 07:24:57
Üdv!
A kérdésem az lenne,van valakinek tapasztalata NGK gyertyával(V6)
Köszönöm
Csak gyárit!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5586 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:13:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.11.06 kedd, 08:30:54
Csak gyárit!
miért?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5587 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:28:36 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.06 kedd, 09:13:06
miért?
Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5588 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:57:28 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.06 kedd, 09:28:36
Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.
ja értem
akkor kérek engedélyt meghunyászkodni
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5589 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:05:58 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.06 kedd, 09:28:36
Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.
Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5590 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:16:17 »
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5591 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:18:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.11.06 kedd, 10:16:17
ez most méért?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5592 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:19:38 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.06 kedd, 10:18:53
ez most méért?
gondolom drof válaszára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5593 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:21:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.06 kedd, 10:19:38
gondolom drof válaszára
Arra!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5594 Dátum:
2012.11.06 kedd, 10:22:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.11.06 kedd, 10:21:33
Arra!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5595 Dátum:
2012.11.07 szerda, 12:46:48 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.06 kedd, 10:05:58
Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5596 Dátum:
2012.11.07 szerda, 12:54:05 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.11.07 szerda, 12:46:48
Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....
áááá dehogy is
annyival olcsóbb az ngk mint a gyári, hogy érdemes azt használni?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5597 Dátum:
2012.11.07 szerda, 13:15:51 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.11.07 szerda, 12:46:48
Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5598 Dátum:
2012.11.07 szerda, 13:24:51 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.07 szerda, 12:54:05
áááá dehogy is
annyival olcsóbb az ngk mint a gyári, hogy érdemes azt használni?
nem csak az áráról van szó. használható.
az ár-érték arány meg csak az ngk javára billenti a mérleget...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
herika
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5599 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 10:45:05 »
Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/ ügyben !
Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.22 csütörtök, 16:49:02 írta herika
»
Naplózva
Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ