Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217089 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 16:11:44 »

persze.hot wheels.... wave vigyor3 nyes Wink
Tényleg... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Buxy
Vendég
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 09:38:09 »

Egy kis segítségre lenne szükségem. hol tudok szerezni 2,5 v6 automata váltóshoz vákumcső rajzot?
Előre is köszi a segítséget! Szép napot kívánok!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 13:03:06 »

önindítót,motorvezérlőt (bár az nem feltétlen kell,yoocco tud tanácsot adni két sörért...Drof meg négyért...) kinyomócsapágyat,gumibakot...négyhengeres váltó nem jó rá.
meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:42:41 »

meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
összejön ez....Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 07:40:36 »

meg pedálsort, kuplungkapcsolót, fékolajtartályt, kapcsolómehanikát. És a végén még mindig egy orbitális nagy szívás lesz a kocsi.
Nekem volt mk2 v6 automata-manuális konverziós kocsim, sose lett igazán jó.
persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?  Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 09:32:05 »

persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?  Huh?

én csak a tapasztalatomat mondom Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 10:11:28 »

persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?  Huh?
őszintén,a papír számít valamit?dugig vannak a "szak" és "márka" szervizek papíros kontárokkal...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:19:13 »

persze .. ha nem olyan ember rakja össze, akinek kellene
én egyedül megcsináltam az udvaron, akna nélkül, emelővel és láncossal úgy, hogy nincs papírom arról, hogy értek az autószereléshez
most akkor miről beszélünk?  Huh?
hát másról már simán lehetne papírod...csak eddig még nem tudtak elkapni hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:28:38 »

hát másról már simán lehetne papírod...csak eddig még nem tudtak elkapni hehe
biztosan nem véletlen  vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2012.10.16 kedd, 10:23:42 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig az hogy valaki megtudja e mondani 100% biztosra, hogy az MK I és az MK II V6 generátora teljes mértékben megegyezik e?
Előre is köszi a válaszokat.  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2012.10.16 kedd, 10:35:34 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mégpedig az hogy valaki megtudja e mondani 100% biztosra, hogy az MK I és az MK II V6 generátora teljes mértékben megegyezik e?
Előre is köszi a válaszokat.  wave

hali

igen, megegyezik azon a részen minden
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:36:18 »

hali

igen, megegyezik azon a részen minden
Köszi az infót wave
Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:59:59 »

Üdv!azért vagyok itt mert mk1-ben sajnos nem kaptam választ.van egy 96-os 2.5 v6-om.hidegen a motor fuldoklik és mintha több üzemanyagot is kapna.melegen már többnyire elmúlik ez a gond,de mintha nem húzna úgy ah kell.a hőgombát gyanusítják.valóban okozhat ez ilyen gondot?nem szeretném potyára megvenni,érdekelne egy rutinos mondeos véleménye.köszi előre is!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:22:08 »

Üdv!azért vagyok itt mert mk1-ben sajnos nem kaptam választ.van egy 96-os 2.5 v6-om.hidegen a motor fuldoklik és mintha több üzemanyagot is kapna.melegen már többnyire elmúlik ez a gond,de mintha nem húzna úgy ah kell.a hőgombát gyanusítják.valóban okozhat ez ilyen gondot?nem szeretném potyára megvenni,érdekelne egy rutinos mondeos véleménye.köszi előre is!
nem lehetetlen a lambdaszonda hiba sem.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 16:59:37 »

Hali!

Egy nagyon amatőr kérdés:  Wink
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot? Smiley
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 21:50:49 »

Hali!

Egy nagyon amatőr kérdés:  Wink
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot? Smiley
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?

Ilyen szintű elváráshoz szét kell borítani a motort. Ha igazán durva gyorsulást akarsz, esetleg emelt fordulatszámokat, ahhoz mindent cserélni kell. Kis módosításokkal nem tudod elérni, hogy pörgősebb legyen, függetlenül attól, hogy emelt fordulatszámokat értesz ez alatt, vagy nagy gyorsulást, vagy mind2-t.
A gázreakción tudsz javítani kicsit nyitottabb kipuffrendszerrel és meglékelt légszűrőházzal, de (hacsak nem keverlek össze valakivel) neked már vannak hasonló módosításaid.
Veztengelycsere, más szívósor, és ezek után egy kötelező programozás az kissé pörgősebbé tenné a motort, de ez már nem 2fillér, és az eredmény még nem is olyan hardcore. De ha a listához hozzádobnál más dugókat és hajtókarokat emelt kompresszióval, hengerfej portolást, nagyobb szelepeket és ezzel együtt még pár100.000Ft-ot, akkor már tényleg garantált a nagyobb fordulatszámok és jelentősen több paci elérése, de a nyomatékot kisebb fordulatokon szépen elvesztenéd.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2012.10.23 kedd, 00:35:13 »

Hali!

Egy nagyon amatőr kérdés:  Wink
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot? Smiley
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
tedd azt mint drof.ennyi.kevesebbe kerül.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2012.10.23 kedd, 01:04:42 »

Hali!

Egy nagyon amatőr kérdés:  Wink
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot? Smiley
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?

Nekem egyszer feltettük rá az st fojtószelepét. Nem volt könnyű, de érezhető volt a különbség. Nem lett olyan mintha porlasztós lenne, de sokkal jobb lett. 
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2012.10.23 kedd, 02:03:07 »

tedd azt mint drof.ennyi.kevesebbe kerül.

Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:20:05 »

Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.

3 dolgot tehetsz.

Légszűrőház könnyítés.
Gázbowden feszesebbre állítás.
Rövidebb váltó.

Utóbbi költséges.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:26:14 »

Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.
Hát,látod a cimborámnak pont az van.Kölcsönösen kipróbáltuk egymás autóját.NEm dobtam hanyatt magam tőle.Pont az ellenkezőjét tapasztaltam mint amit leírtál.De autó és autó között is van különbség.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2012.10.23 kedd, 10:41:50 »

Hali!

Egy nagyon amatőr kérdés:  Wink
Szerintetek valahogy pörgősebbé lehet tenni ezt a drága kis DuraTec motrot? Smiley
Az tény és való, hogy ez egy kibebhaszott lusta motor. Lekopogom, azért oda is figyelek rá, de a motorom az jó.
De zavar néha, hogy lusta mint a dög.
Mivel ilyen szempontból nem értek hozzá, sok pénz árán nyilvánvalóan lehet, de szerintetek pl. egy chippel ilyen mértékben bele tudnak e nyúlni a motor működésébe? Vagy mellé még egy komplett rendszer csere is azért tudna változtatni a dolgon?
Ment e-mail. wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2012.10.23 kedd, 11:11:32 »

Ment e-mail. wave

Mit írtál neki? Smiley Vagy nem publikus?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2012.10.23 kedd, 11:21:32 »

Tény és való, csak valahogy akkor is bhassza a csőrömet, hogy pl egy régi 2.6 V6 A6-os Audinak az egy dolog, hogy szerintem szebb hangja van, de (és tudom itt jön be a motornak a kiképzése) gyorsabban pörög fel meg esik le a fordulat, holott 20 lóval gyengébb az enyémnél és elvileg röhögve kéne megvernem gyorsulásban.

Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:46:35 »

Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.

Azért sok más tényező is van ebben az egyenletben. Ott van mindjárt a sofőr. Lehet, hogy te pl. simán elvernéd az ő Mondeojával azt az audit, neki meg nem megy.
Aztán ott van a motor állapota. Lehet, hogy jó állapotú(nak tűnik), de csak 140-150 lovat tud már. Innen nem tudhatjuk. Az is lehet, hogy az ódin nem a gyári váltó van, hanem egy sokkal rövidebb.

Etcetera.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:13:21 »

Pedig elvileg papírforma szerint neked le kéne verni azt az Audit. Legalábbis állóhelyzetből indulásnál. Annak 9.9 a 100-as sprintje.
A legnagyobb nyomaték és a hozzá tartozó fordulat hogyan alakulnak a 2 motor esetében, mert gyorsulásnál ennek nagyobb a szerepe, mint a lovaknak.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:08:06 »

Azért sok más tényező is van ebben az egyenletben. Ott van mindjárt a sofőr. Lehet, hogy te pl. simán elvernéd az ő Mondeojával azt az audit, neki meg nem megy.
Aztán ott van a motor állapota. Lehet, hogy jó állapotú(nak tűnik), de csak 140-150 lovat tud már. Innen nem tudhatjuk. Az is lehet, hogy az ódin nem a gyári váltó van, hanem egy sokkal rövidebb.

Etcetera.

Hú valahogy kicsit elbeszéltünk egymás mellett!  Wink
Az egésznek csak annyi volt a lényege, hogy Elméleti síkon, két, szinte ugyanolyan 6 hengeres motor, mitől más egymástól. Mert amit láttam, hallottam, tudok papír szerint, hogy az Audi 2.6 V6 150 ló, 10,1-t megy százra, ellenben a Mondeo 2.5 V6 170 lójával ami 8.7-t megy, és mégis maga a motor pörgősebb. Üresben virgoncabb maga a motorja az Audinak, de gyorsulásban, teljesítményben elvész.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:14:54 »

Na mind1, legalább pár dologgal okosabb lettem és ez a lényeg.  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:15:20 »

3 dolgot tehetsz.

Légszűrőház könnyítés.
Gázbowden feszesebbre állítás.
Rövidebb váltó.

Utóbbi költséges.

Akkor már kaptál választ. Mások írták a kipuff átalakítást. Az is segít.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:25:29 »

Mostanában amúgy keveset használom a járgányt, inkább a kis céges erszényest (Kangoo) hajtom, néha néha kiviszem kicsit, de ma megint megjárattam a lelkem és azért a k*rva anyját, iszonyat amit ez megy.
Még egy észrevétel: múltkor egy hirtelen felindulásból lekaptam a belülről a motortér burkolatot.
Ér az egyáltalán valamit? Ok, benn tartja a hangot, hőt, de akinek pl. alapból nincs?
Nekem a hangot ne tartsa bent, imádom a jó szívó hangot hallgatni elölről.  nyes
És talán a levegő is könnyebben kevereghet benn. Hülyeség, de lehet emiatt is éreztem ma meglepően dinamikusnak a kocsit? Előtte még fenn volt mikor utoljára mentem a kocsival és nem éreztem azt az atyaúristen de jól megy érzést...
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:25:59 »

Hú valahogy kicsit elbeszéltünk egymás mellett!  Wink
Az egésznek csak annyi volt a lényege, hogy Elméleti síkon, két, szinte ugyanolyan 6 hengeres motor, mitől más egymástól. Mert amit láttam, hallottam, tudok papír szerint, hogy az Audi 2.6 V6 150 ló, 10,1-t megy százra, ellenben a Mondeo 2.5 V6 170 lójával ami 8.7-t megy, és mégis maga a motor pörgősebb. Üresben virgoncabb maga a motorja az Audinak, de gyorsulásban, teljesítményben elvész.

A 10.1-et automata váltóval hozza az A6, kevesebb lóval, de nagyobb nyomatékkal, mint a Mondeo, ja és bő 100 kg-val nehezebb az A6. wave
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:50:01 »

Akkor már kaptál választ. Mások írták a kipuff átalakítást. Az is segít.

Igen egy jó komplett rendszeren mindenféleképpen gondolkozom. Tavaszig szeretnék eljutni odáig, hogy alábarkácsoljanak valamit. Smiley
Viszont drof, ha jól tudom neked hengerenkénti leömlő van fenn és íbéjről lőtted.
Ha eljutok odáig és aktuális lesz, számíthatok a segítségedre beszerzés ügyben?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:50:54 »

Igen egy jó komplett rendszeren mindenféleképpen gondolkozom. Tavaszig szeretnék eljutni odáig, hogy alábarkácsoljanak valamit. Smiley
Viszont drof, ha jól tudom neked hengerenkénti leömlő van fenn és íbéjről lőtted.
Ha eljutok odáig és aktuális lesz, számíthatok a segítségedre beszerzés ügyben?

Akár.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:53:23 »

Akár.

Előre is köszönöm. Smiley
Addig úgyis sok víz lefolyik a Dunán, csak most elkapott a hév és folyamatosan nyugtatnom kell magam, hogy nem, most nem az autó az első. Smiley
Naplózva
zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2012.11.06 kedd, 07:24:57 »

Üdv!
A kérdésem az lenne,van valakinek tapasztalata NGK gyertyával(V6)

Köszönöm
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2012.11.06 kedd, 08:30:54 »

Üdv!
A kérdésem az lenne,van valakinek tapasztalata NGK gyertyával(V6)

Köszönöm

Csak gyárit!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:13:06 »

Csak gyárit!
miért?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:28:36 »

miért?

Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:57:28 »

Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.
ja értem
akkor kérek engedélyt meghunyászkodni  kuss hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:05:58 »

Mert a sok éves V6 tapasztalat ezt mondatja vele, gondolom azért.

Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:16:17 »

 mf2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:18:53 »

mf2

 wow1
ez most méért?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:19:38 »

wow1
ez most méért?
gondolom drof válaszára eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:21:33 »

gondolom drof válaszára eplus2 eplus2

Arra! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:22:19 »

Arra! Smiley

 eplus2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2012.11.07 szerda, 12:46:48 »

Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2012.11.07 szerda, 12:54:05 »

Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....


áááá dehogy is Smiley

annyival olcsóbb az ngk mint a gyári, hogy érdemes azt használni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2012.11.07 szerda, 13:15:51 »

Hát nem tudom.Nekem az ngk-val pozitív a tapasztalatom.De más ngk-t használó klubtárshoz hasonlóan ezt nem hangoztatom...mert megköveznek,felnégyelnek,elégetnek mint szentségtelent....

eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2012.11.07 szerda, 13:24:51 »

áááá dehogy is Smiley

annyival olcsóbb az ngk mint a gyári, hogy érdemes azt használni?
nem csak az áráról van szó. használható.
az ár-érték arány meg csak az ngk javára billenti a mérleget...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:45:05 »

Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó  motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/  ügyben !
Köszönöm  
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.22 csütörtök, 16:49:02 írta herika » Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.