Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213016 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5600 Dátum:
2012.11.10 szombat, 23:57:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.07 szerda, 13:24:51
nem csak az áráról van szó. használható.
az ár-érték arány meg csak az ngk javára billenti a mérleget...
hát na....
de tény,hogy olcsóbb,főleg az ebayről...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5601 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 15:11:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.06 kedd, 10:05:58
Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5602 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 15:52:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 15:11:30
mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?
mert a márkaszervizben ez a vallás...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5603 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 15:59:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 15:11:30
mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?
mert egy nem megfelelő gyertya okozhat kábel, trafó hibát, ezek pedig ha nincs időben kijavítva, katalizátort is elcseszhetik.
Mindenki azt rak a kocsijába amit akar, nem vallási kérdés. én a gyári gyertyát használom, nem gondoltam még hogy drága volna 120ezrenként
Akinek ez soknak érzi tőlem izolátort is tehet bele, ha szerinte az jó bele
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5604 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 16:09:31 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 15:59:54
mert egy nem megfelelő gyertya okozhat kábel, trafó hibát, ezek pedig ha nincs időben kijavítva, katalizátort is elcseszhetik.
És belevalót a fordon kívül senki sem csinál? ne már!
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 15:59:54
Mindenki azt rak a kocsijába amit akar, nem vallási kérdés.
De, ez pont az
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5605 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 16:21:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 16:09:31
És belevalót a fordon kívül senki sem csinál? ne már!De, ez pont az
ok vallás
a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.
ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5606 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 16:37:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 16:21:20
ok vallás
a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.
ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
és ez a gyertya hibája? ezt nem mondod komolyan?
attól, hogy egy balfék, nem belevaló gyertyát adott, az nem azt jelenti, hogy az ngk szhar!!!!!!!!!!!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5607 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 16:42:14 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 16:21:20
ok vallás
a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.
ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
Én is mondhatok egy történetet? A cromaxban a dízel mondeohoz állandóan benzines
gyári
termosztátot adnának, ha nem szólnék nekik minden egyes alkalommal. ez nem az alkatrész hibája, hanem hogy nem értenek hozzá. neked is tudnának gyári nem v6-os gyertyát is adni ezek a fajta szakemberek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5608 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:11:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.11 vasárnap, 16:37:21
és ez a gyertya hibája? ezt nem mondod komolyan?
attól, hogy egy balfék, nem belevaló gyertyát adott, az nem azt jelenti, hogy az ngk szhar!!!!!!!!!!!
Szerintem nem mondtam ilyent. A gyári gyertya is ngk a husqvarnához, csak xxx7 a vége az ember meg 8r -t adott. amióta 7es van benne azóta jó. a 7r is jó, csak abban van zavarszűrő ellenállás. 600as 1 hengeres gép, ha nem megfelelő a gyertya borul az egész tekercs-kondenzátor-ellenállás hármas, pontatlan a gyujtás, áthúz a pipánál, tekercsnél, kábelnél, esetleg extrém helyzetben a dugattyú is átéghet. Sajna ez nem olyan mint a villanykörte, hogy max nem világít úgy.
Egy szóval nem mondtam, hogy a nem gyári rossz, csak azt hogyha nem a jól bevált gyárit veszi az ember akkor ki van téve egy nemhozzáértő ember kényének kedvének.
Amúgy a motoromban azóta is ngk-t használok
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5609 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:13:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.11 vasárnap, 16:42:14
Én is mondhatok egy történetet? A cromaxban a dízel mondeohoz állandóan benzines
gyári
termosztátot adnának, ha nem szólnék nekik minden egyes alkalommal. ez nem az alkatrész hibája, hanem hogy nem értenek hozzá. neked is tudnának gyári nem v6-os gyertyát is adni ezek a fajta szakemberek
ez pontosan így van. Ezért is jobb ha tudod hogy mi való bele, és azt kéred, nem hiszed el, hogy amit adni akar, az "szinte" ugyanaz
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5610 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:39:41 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 17:13:09
ez pontosan így van. Ezért is jobb ha tudod hogy mi való bele, és azt kéred, nem hiszed el, hogy amit adni akar, az "szinte" ugyanaz
És amit Neked adtak, nem nézted meg, hogy jó-e Neked? Akkor nem Te vagy a hibás? Nyilván van olyan, hogy valaki jót akar adni (akár NGK-t), csak valamiért nem jó kerül hozzád. Attól akkor mind sz.ar? Gyári esetében nem kerülhet hozzád tévedésből rossz hőértékű gyertya? Akkor minden gyári sz.ar? Vagy minden NGK sz.ar? Minden gyertya tönkre teszi a kábeleket és a kupakot, meg trafót, ami nem gyári? Vagy nem belevaló? Ugye nem gondolod komolyan?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5611 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 17:57:16 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.06 kedd, 10:05:58
Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
2 dolgot azért szögezzünk le.
Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.
Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5612 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 18:05:19 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.11 vasárnap, 17:57:16
2 dolgot azért szögezzünk le.
Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.
Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5613 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 18:09:40 »
Kezdem azt hinni, hogy jobb, ha inkább csendben maradok
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5614 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 19:30:47 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 18:09:40
Kezdem azt hinni, hogy jobb, ha inkább csendben maradok
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5615 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 19:53:13 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.11.11 vasárnap, 19:30:47
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5616 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 19:59:09 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.11.11 vasárnap, 19:53:13
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5617 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 10:04:23 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.11 vasárnap, 17:57:16
2 dolgot azért szögezzünk le.
Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.
Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
tény,hogy én is körbejártam,megnéztem több helyes is.Ha már az ebayen 5-6 nagybani alkatrészárus is ugyanazt árulja ehhez a motorhoz,ott nagy gebasz nem lehet.A 120e-s futott km csere valós?a gyertyakábel cserére nem 80e km a gyári ajánlás? (természetesen a tévedés nincs kizárva...)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5618 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:53:20 »
Ma fölpattintottam az ST220 hátsó dobokat. Nagyon vaddisznó hangja lett.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5619 Dátum:
2012.11.17 szombat, 20:49:34 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.17 szombat, 17:53:20
Ma fölpattintottam az ST220 hátsó dobokat. Nagyon vaddisznó hangja lett.
oszt hogy?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5620 Dátum:
2012.11.17 szombat, 22:54:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.17 szombat, 20:49:34
oszt hogy?
Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5621 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 04:34:59 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.17 szombat, 22:54:06
Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi.
Végrd találtál valakit, aki szívesen segít ?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5622 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:07:49 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.17 szombat, 22:54:06
Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi.
Grat.Ha tudsz tegyél fel valami videjót.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5623 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 12:35:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.18 vasárnap, 04:34:59
Végrd találtál valakit, aki szívesen segít ?
Az hagyján, de még értenek is hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5624 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 12:36:03 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.11.18 vasárnap, 09:07:49
Grat.Ha tudsz tegyél fel valami videjót.
Úgy lesz, idővel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5625 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 17:18:33 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.18 vasárnap, 12:35:45
Az hagyján, de még értenek is hozzá.
pff...és abban mi a jó? tök uncsi.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5626 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 19:55:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.18 vasárnap, 17:18:33
pff...és abban mi a jó? tök uncsi.
Annak, aki szeret szhopni, annak uncsi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5627 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 20:00:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.18 vasárnap, 19:55:48
Annak, aki szeret szhopni, annak uncsi.
ha szhopni szeretnék, akkor azt tenném
. csak vannak dolgok, amik érdeklik az embert és van probléma megoldó képességük is. nem kell feltétlenül szakképesített kontárnak lenni, hogy az ember meg tudjon csinálni dolgokat. de ezt pont neked magyarázzam?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Petroll
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5628 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 12:30:41 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy az st200 és a sima v6 imrc egysége az egyforma?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5629 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 12:39:04 »
Idézetet írta: Petroll - 2012.11.19 hétfő, 12:30:41
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy az st200 és a sima v6 imrc egysége az egyforma?
Szemre és bowden hosszra igen. De még sohasem cseréltem fel őket, így nem biztos.
Naplózva
Petroll
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5630 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:13:55 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.19 hétfő, 12:39:04
Szemre és bowden hosszra igen. De még sohasem cseréltem fel őket, így nem biztos.
Köszönöm! Esetleg szedted már már ki a dobozból a nyáklapot, anélkül, hogy eltörött volna? Nekem a bowden van elszakadva és úgy látom, bele van ragasztva a nyák csatlakozója a házba, így nem tudom szétbontani, hogy megjavítsam :/
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5631 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:18:51 »
Idézetet írta: Petroll - 2012.11.19 hétfő, 13:13:55
Köszönöm! Esetleg szedted már már ki a dobozból a nyáklapot, anélkül, hogy eltörött volna? Nekem a bowden van elszakadva és úgy látom, bele van ragasztva a nyák csatlakozója a házba, így nem tudom szétbontani, hogy megjavítsam :/
Igen, könnyű kiszedni ha van megfelelő bitfejed és racsnis hajtószárad.
Én azért szedtem szét, hogy megnézzem hova lehet forrasztani vezetéket ahhoz, hogy be tudjam kötni a műszercsoporthoz a jelét. Nem tűnt nehéznek.
Naplózva
herika
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5632 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 16:49:21 »
Idézetet írta: herika - 2012.11.08 csütörtök, 10:45:05
Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/ ügyben !
Köszönöm
Naplózva
Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5633 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 18:07:11 »
Idézetet írta: herika - 2012.11.22 csütörtök, 16:49:21
mi a kérdés?
mert ha nem írod le, hogy mit szeretnél tudni, akkor nem tudunk válaszolni sem rá
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5634 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 19:48:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.22 csütörtök, 18:07:11
mi a kérdés?
mert ha nem írod le, hogy mit szeretnél tudni, akkor nem tudunk válaszolni sem rá
Na ja! Szívesen válaszolunk, de előbb kellene egy kérdés.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5635 Dátum:
2012.11.24 szombat, 18:23:13 »
szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5636 Dátum:
2012.11.24 szombat, 18:26:53 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.24 szombat, 18:23:13
szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.
a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5637 Dátum:
2012.11.24 szombat, 18:46:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.24 szombat, 18:26:53
a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
miért is??motor csere olcsobb??
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5638 Dátum:
2012.11.24 szombat, 21:45:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.24 szombat, 18:26:53
a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
Mar mondtam neki, hogy nem akarja o azt........
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5639 Dátum:
2012.11.24 szombat, 22:35:59 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.24 szombat, 18:46:00
miért is??motor csere olcsobb??
őőő..izé? a két kérdésed közül az egyik az válasz.
de ha akarod levezetem neked nagy vonalakban...
egy sor 4-es hf-ezése(ebben van tapasztalatom) 70 körül áll meg.
ennek nagy részét a síkolás és a köcölékek vitték el anno.
ha nagyon szolidan számolok, akkor v6 esetében, ha te csinálod sem áll meg 100 alatt....
nyomáspróba nélkül lutri a dolog...ha azt is hozzá adod, akkor már ott tartasz, hogy krisztiántol elhozol egy motort és egy nap alatt át lehet pakolni.
magamból kiindulva...bontott motornál, ha már szét van kapva, cseréljük a necces cuccokat...ez rádob még minimum 50%-ot...
de ha szereted a kihívásokat, hát rajta....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5640 Dátum:
2012.11.24 szombat, 23:28:26 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.24 szombat, 18:23:13
szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.
Motorcserét nem ajánlom, mert a másik is lehet hengerfejes. A összes V6 átesik ezen 200.000km körül, mert nem megfelelő tömítéssel szerelték a gyárban (szélen van egy lyuk egy nemlétező vízcsatornának tudtommal). Ha magadnak csinálod, és mondjuk ebay-ről rendelsz alkatrészt, akkor 100 alatt kijössz, de életed egyik legnagyobb kínlódása vár rád. Ha szervízbe viszed, akkor az simán kijön 300.000Ft-ra.
Egyébként ha a motor fölé hajolsz, terhelés nélkül pörgetve is hallható kisebb fordulatokon (de lehet, hogy nálad még nem ennyire előrehaladott). Kétségbe esni nem kell, mentem én vele így több1000 km-t. Amikor már ledobta a csövet meg felfújta a hűtőt akkor nem volt kérdéses a dolog, de érdekes módon a tömítésen alig látszódott károsodás. Olajat nem szokta érinteni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5641 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 08:58:00 »
Idézetet írta: Dávid - 2012.11.24 szombat, 23:28:26
Motorcserét nem ajánlom, mert a másik is lehet hengerfejes. A összes V6 átesik ezen 200.000km körül, mert nem megfelelő tömítéssel szerelték a gyárban (szélen van egy lyuk egy nemlétező vízcsatornának tudtommal). Ha magadnak csinálod, és mondjuk ebay-ről rendelsz alkatrészt, akkor 100 alatt kijössz, de életed egyik legnagyobb kínlódása vár rád. Ha szervízbe viszed, akkor az simán kijön 300.000Ft-ra.
Egyébként ha a motor fölé hajolsz, terhelés nélkül pörgetve is hallható kisebb fordulatokon (de lehet, hogy nálad még nem ennyire előrehaladott). Kétségbe esni nem kell, mentem én vele így több1000 km-t. Amikor már ledobta a csövet meg felfújta a hűtőt akkor nem volt kérdéses a dolog, de érdekes módon a tömítésen alig látszódott károsodás. Olajat nem szokta érinteni.
ez a 200000ezer körül nagyon relativ van itt pár v6 ami jóval fölött van már mégis birják.söt 270ezernél még alapjáratit se kellett cserélni.érdekes.magamnak biztos nem tudom megcsinálni mert nem értek hozzá.viszont felénk meg nincs olyan szerelö aki értené is a dolgát.igy fogalmam sincs hogy mi legyen.a hang zavar és a kocsimnak jó állapotban kéne lennie.plusz már mentem énis igy vele pár ezret.a hang meg csak erösödik.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5642 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 17:40:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.24 szombat, 22:35:59
őőő..izé? a két kérdésed közül az egyik az válasz.
de ha akarod levezetem neked nagy vonalakban...
egy sor 4-es hf-ezése(ebben van tapasztalatom) 70 körül áll meg.
ennek nagy részét a síkolás és a köcölékek vitték el anno.
ha nagyon szolidan számolok, akkor v6 esetében, ha te csinálod sem áll meg 100 alatt....
nyomáspróba nélkül lutri a dolog...ha azt is hozzá adod, akkor már ott tartasz, hogy krisztiántol elhozol egy motort és egy nap alatt át lehet pakolni.
magamból kiindulva...bontott motornál, ha már szét van kapva, cseréljük a necces cuccokat...ez rádob még minimum 50%-ot...
de ha szereted a kihívásokat, hát rajta....
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5643 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 19:49:40 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 17:40:07
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
figy!
azt csinálsz amit akarsz. nyugodtan fel kaphatod a vizet, de nem véletlenül tanácsoltam, amit írtam. nem azért, mert így olcsóbb, hanem azért, mert nincs olyan szerelő, akinek a száma odaadható nyugodt szívvel. de ezek után lexarom, hogy mit csinálsz az autóddal!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5644 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 19:54:25 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 08:58:00
ez a 200000ezer körül nagyon relativ van itt pár v6 ami jóval fölött van már mégis birják.söt 270ezernél még alapjáratit se kellett cserélni.
ez a mese habbal kategória! de majd rájössz
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 08:58:00
érdekes.magamnak biztos nem tudom megcsinálni mert nem értek hozzá.viszont felénk meg nincs olyan szerelö aki értené is a dolgát.igy fogalmam sincs hogy mi legyen.a hang zavar és a kocsimnak jó állapotban kéne lennie.plusz már mentem énis igy vele pár ezret.a hang meg csak erösödik.
ezek után nem tudom mit vársz. szerinted van olyan szerelő, akiről csak te nem tudsz, de egyébként kisujjában van a v6 és 3 párizsis zsemléért megjavítja a kocsidat?
ha megtalálod, nyugodtan vidd hozzá...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5645 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 19:56:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.25 vasárnap, 19:49:40
figy!
azt csinálsz amit akarsz. nyugodtan fel kaphatod a vizet, de nem véletlenül tanácsoltam, amit írtam. nem azért, mert így olcsóbb, hanem azért, mert nincs olyan szerelő, akinek a száma odaadható nyugodt szívvel. de ezek után lexarom, hogy mit csinálsz az autóddal!
Nyugi Astor! Semmi értelme a veszekedésnek ha egyszer lehet verekedni is...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5646 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 20:02:32 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.11.25 vasárnap, 19:56:30
Nyugi Astor! Semmi értelme a veszekedésnek ha egyszer lehet verekedni is...
nem vagyok ideges.
idejön tanácsot kérni. aztán az ember nem odavakkant csak valamit, erre nekiáll fikázni...
a faxomat nem érdekli a nyavajája...ciceregjen csak a kocsija és keresse a csoda szerelőt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5647 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 00:12:55 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 17:40:07
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
Megjegyezném, hogy inden kérdésedre kaptál választ.. Tapasztalatból és nem elrettentésből. Ez a hanyatt esős rész nem világos amit írsz. Azt mellesleg meg pont nem kérted, hogy ajánljunk egy szerelőt. Szakértőnek Vik-et szokták emlegetni az Auto-Fort-nál (Könyves Kálmán krt). Fogj egy olyan 250rugót, és go. Ha minden oké, talán elég lesz rá.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5648 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 05:02:24 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 17:40:07
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
Mióta is van V6-od? Nekem nem régóta, de azt már látom, hogy amíg nincs baj vele, addig nagyon jó, ha meg lesz, na az baj lesz. Nem kéne a jó tanácsot fikázni, mert könnyen egyedül maradsz a problémáddal, és csak a pénz fog segíteni. Jó sok pénz!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5649 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 08:02:29 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.25 vasárnap, 17:40:07
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
hogy miért kell hanyattesni?
mert a sok ladán és suzukin asszociálódott szerelő nem ért hozzá, ezért fogják magukat, lehúznak egy valag pénzre és még feltétlenül jó sem lesz az autó
Naplózva
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ