Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217065 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:21:34 »

röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már

Röhej vagy sem, ez a mai magyar valóság. Tapasztaltad te is. Jártál már szerelőnél az autóval, cseréltek mindent, ami eszükbe jutott a probléma kapcsán, elkérték érte a nem kevés pénzt és még a probléma is megmaradt.
Emlékszel az alapjárati motoroddal hogyan volt? Megtisztította, mondván hogy jó az, semmi baja sincs. Tett alá egy új tömítést (ragasztóval!!! SIC!), mert addig terjedt a tudománya és ezzel el volt intézve részéről. Na, hát pont ugyan erre számíts mindennel kapcsolatban, ami a motorodat érinti.

Ha lenne egy olyan szerelő, akinek oda mernénk adni az autóinkat és bíznánk a szakértelmében, akkor már rég kint lenne a száma a főoldalon, hidd el.

A 4-5 ezres V8-V10-ekről annyit kell tudni, hogy az újakat (Ódik, Bömösök, Mergák) kint szereltetik a bécsi és a grazi márkaszervizekben, mivel csak kicsit drágább, amiért cserébe értenek hozzá és normális garancia is jár mellé.
A régieket (young és oldtimerek) pedig otthon szerelő szakik és guruk javítják, akik fenemód értenek hozzá.

A tiéd egyik kategóriába sem esik sajnos. Emiatt más. Egy hely van, amit nyugodt szívvel merek ajánlani, az pedig egy márkaszervíz. Ha nem zavar, hogy a "retro"  hehe autód hengerfejezési költsége akár az autód piaci értékét is elérheti.

Több verzió is van, szerencsére:

1. Megtanulsz könyvből V6-ot szerelni.
2. Motort cseréltetsz.
3. Elviszed abba a kevés szervizek egyikébe, ahol garanciával jól megcsinálják.

A sorrend anyagi értelemben is növekvő.

Ezt kell megvenned:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item483483d32b 

Ja és egy plusz jótanács: nagyon nem vicces külföldi autópályán vizcsődurranást szenvedni. Mert mondhatja a szerelő, hogy nem hengerfejes az és más miatt cicereg, attól még hengerfejes és szép lassan fújja föl a hűtőrendszert kipuffgázzal, aminek előbb-utóbb vízcsődurranás lesz a vége. Ami különösen akkor nem humoros, ha külföldi autópályán vagy éppen, tartalék vízcsöved nincs és fogalmad sincs arról, hogy hogyan kellene kicserélni a vízcsövet, ha lenne nálad. 
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:28:13 »

Na, hát pont ugyan erre számíts mindennel kapcsolatban, ami a motorodat érinti.
inkább rosszabbra  szomoru1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:29:30 »

ugyan már
Ez kicsit segít majd megérteni, hogy miért nem vállalja 10-ből 10 szerelő ezt a munkát.
Nagyon időrabló, nagyon pepecselős és nagyon minimális rajta a haszon, ha nem húz le.

http://www.fiestaturbo.com/forums/my-mondeo-ghia-x-v6-more-bad-news-vt182598/page35/
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:36:29 »

Ez kicsit segít majd megérteni, hogy miért nem vállalja 10-ből 10 szerelő ezt a munkát.
Nagyon időrabló, nagyon pepecselős és nagyon minimális rajta a haszon, ha nem húz le.

http://www.fiestaturbo.com/forums/my-mondeo-ghia-x-v6-more-bad-news-vt182598/page35/
be ocsmány az a zöld ... Cheesy
legalább ne radiátorzománccal csinálta volna  hehe
Naplózva
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 12:12:50 »

Kérdés:
Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó  motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/  ügyben ! /2,5  V6  automata/
Köszönöm  


mi a kérdés?
mert ha nem írod le, hogy mit szeretnél tudni, akkor nem tudunk válaszolni sem rá
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 12:17:19 írta herika » Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 12:16:23 »

Kérdés:Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó  motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/  ügyben !
/2,5  V6 automata/
Köszönöm 


Na ja! Szívesen válaszolunk, de előbb kellene egy kérdés. integet2
Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:00:23 »

Kérdés:
Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó  motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/  ügyben ! /2,5  V6  automata/
Köszönöm  


az váltótartó

hasznos volt a segítség?  Roll Eyes  lol002
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:29:35 »

nem vagyok ideges.
idejön tanácsot kérni. aztán az ember nem odavakkant csak valamit, erre nekiáll fikázni...
a faxomat nem érdekli a nyavajája...ciceregjen csak a kocsija és keresse a csoda szerelőt...
köszi.most aztán jól odamondtál.nem is kell hogy érdekeljen ugy se segitettél igazábol nem értem most mit emberkedsz itt forumon de mind1.üdv
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:35:11 »

Mióta is van V6-od? Nekem nem régóta, de azt már látom, hogy amíg nincs baj vele, addig nagyon jó, ha meg lesz, na az baj lesz. Nem kéne a jó tanácsot fikázni, mert könnyen egyedül maradsz a problémáddal, és csak a pénz fog segíteni. Jó sok pénz!  vigyor3 Wink
a problámámmal igy is egyedül maradok.ha szerinted az jó tanács hogy cseréljek motort akkor nagyszerü.mert szerintem ez nem tanács.inkább még nagyobb lutri az egész.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:37:59 »

figy!
azt csinálsz amit akarsz. nyugodtan fel kaphatod a vizet, de nem véletlenül tanácsoltam, amit írtam. nem azért, mert így olcsóbb, hanem azért, mert nincs olyan szerelő, akinek a száma odaadható nyugodt szívvel. de ezek után lexarom, hogy mit csinálsz az autóddal!
nem kaptam fel a vizet.csak fura hogy a forumon ennyi a segitség.vagyis tönkrement a kocsid?cseréld-vagy dobd ki vagy vegyél másikat.most szerinted ez nem igy jött le?mit kellett volna erre mondanom?hogy itt van egy rakás car-társ és ennyi a segitség.nem ideges vagyok hanem csalodott.nagy különbség.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:46:08 »

nem kaptam fel a vizet.csak fura hogy a forumon ennyi a segitség.vagyis tönkrement a kocsid?cseréld-vagy dobd ki vagy vegyél másikat.most szerinted ez nem igy jött le?mit kellett volna erre mondanom?hogy itt van egy rakás car-társ és ennyi a segitség.nem ideges vagyok hanem csalodott.nagy különbség.
Krisztián leírta, hogy mik a lehetőségek és miért ...
felesleges tovább ragozni
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:01:09 »

hábazmegmindenkihülye, akinek v6 van a valaga alatt? taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:08:35 »

nem kaptam fel a vizet.csak fura hogy a forumon ennyi a segitség.vagyis tönkrement a kocsid?cseréld-vagy dobd ki vagy vegyél másikat.most szerinted ez nem igy jött le?mit kellett volna erre mondanom?hogy itt van egy rakás car-társ és ennyi a segitség.nem ideges vagyok hanem csalodott.nagy különbség.
mit szeretnél ennél többet? meleg baráti kézfogásért álljon össze egy *** egy minitalin és csinálja meg a hf-ezést?
azért kaptad a motorcsere javaslatot, mert legtöbben ezt a megoldást választják. a miértet leírta doki. a hf-ezést meg ha visszaolvasol, rocco példáján elgondolkodhatsz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:20:56 »

Igen !! Most már csak az a kérdés mennyibe kerül egy ilyen és hol vegyek mert az alkatrészes  nem találja a listáján !
Illetve  vajon mennyiért szerelik ezt be  mert  nem egyszerű művelet!
az váltótartó

hasznos volt a segítség?  Roll Eyes  lol002
Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:37:13 »

Igen !! Most már csak az a kérdés mennyibe kerül egy ilyen és hol vegyek mert az alkatrészes  nem találja a listáján !
Illetve  vajon mennyiért szerelik ezt be  mert  nem egyszerű művelet!
leginkább bontóban találsz
illetőleg nemrég láttam például a nagyautónál elég jó áron, érdemes megkérdezni őket
a cseréje pedig egyáltalán vészes feladat, már persze úgy ha valaki nem Ed China-n nőtt fel, hanem szerelt már bármit is maga
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:37:37 »

hábazmegmindenkihülye, akinek v6 van a valaga alatt? taps
így jártunk  vigyor3  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:46:36 »

Igen !! Most már csak az a kérdés mennyibe kerül egy ilyen és hol vegyek mert az alkatrészes  nem találja a listáján !
Illetve  vajon mennyiért szerelik ezt be  mert  nem egyszerű művelet!

Nini, megjött a kérdés is! wow1

Bontós Krisznél érdeklődtél már? Neki valószínűleg van gyári bontott. (mk2 a nickje itt).

Ha neki sincs, akkor itt tudsz venni:
http://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10846-valtotarto-bak-ford-mondeo-1997-2000

Berakni nem olyan nagy mutatvány, egy jó szerelő 1 óra alatt végez vele.  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:48:27 »

leginkább bontóban találsz
illetőleg nemrég láttam például a nagyautónál elég jó áron, érdemes megkérdezni őket
a cseréje pedig egyáltalán vészes feladat, már persze úgy ha valaki nem Ed China-n nőtt fel, hanem szerelt már bármit is maga

Én azon nőttem fel. Mégsem hengerfejes a V6-om. És akkor mi van? beka3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:53:27 »

Én azon nőttem fel. Mégsem hengerfejes a V6-om. És akkor mi van? beka3
persze, már épp elkezdett ciceregni, ezért raktam bele az st motort  eplus2

amúgy mi köze a hengerfejességnek a hátsó váltótartó bakhoz?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 14:54:53 »

persze, már épp elkezdett ciceregni, ezért raktam bele az st motort  eplus2

amúgy mi köze a hengerfejességnek a hátsó váltótartó bakhoz?

Mindegyiket olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb cserélni, mint javítani. taps
Naplózva
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 15:13:13 »


Köszönöm 
A bontós Krisz = mk2 club társ??


Nini, megjött a kérdés is! wow1

Bontós Krisznél érdeklődtél már? Neki valószínűleg van gyári bontott. (mk2 a nickje itt).

Ha neki sincs, akkor itt tudsz venni:
http://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10846-valtotarto-bak-ford-mondeo-1997-2000

Berakni nem olyan nagy mutatvány, egy jó szerelő 1 óra alatt végez vele.  Wink
Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 15:42:01 »

Köszönöm 
A bontós Krisz = mk2 club társ??



Igen.
Naplózva
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 15:48:07 »

köszi  már fel vettük a kapcsolatot!    worship

Igen.
Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 17:57:29 »

mit szeretnél ennél többet? meleg baráti kézfogásért álljon össze egy *** egy minitalin és csinálja meg a hf-ezést?
azért kaptad a motorcsere javaslatot, mert legtöbben ezt a megoldást választják. a miértet leírta doki. a hf-ezést meg ha visszaolvasol, rocco példáján elgondolkodhatsz.nem-nem ezt vártam volna.a fene se gondolta hogy ekkora gond egy hengerfejezés csak azért mert v6.épp olyan hülye vagy te is mint én nem gondolom hogy mondtam volna bármi rosszat is erre te felháborodsz.na mid1 is.hivtam mk2-öt most nincs motor.ez van.majd lesz.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:02:54 »

ez a mese habbal kategória! de majd rájösszezek után nem tudom mit vársz. szerinted van olyan szerelő, akiről csak te nem tudsz, de egyébként kisujjában van a v6 és 3 párizsis zsemléért megjavítja a kocsidat?
ha megtalálod, nyugodtan vidd hozzá...
mese habbal??nem akarok magyarázkodni.egy barátom apjának is v6-van.8éve van nála és semmit nem nyult a motorhoz-de semmit.ha hiszed ha nem.lehet véletlen vagy a gyárban akkor kaptak béremelést vagy passz de ez van.én is azt gondoltam anno egy v6-ot nem lehet kinyirni.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:42:58 »

mk2 mondeo 2.5 v6 motort keresek  eladót.jó állapotut értelem szerüen ha valaki tud szoljon legyen szives.köszi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 20:54:56 »

mese habbal??nem akarok magyarázkodni.egy barátom apjának is v6-van.8éve van nála és semmit nem nyult a motorhoz-de semmit.ha hiszed ha nem.lehet véletlen vagy a gyárban akkor kaptak béremelést vagy passz de ez van.én is azt gondoltam anno egy v6-ot nem lehet kinyirni.

igaz ugyan hogy az enyém mk3, de 8 éves lesz nemsokára, 170.000től az enyém (5éve) és most lesz benne lassacskán 300.000km az elmúlt 18e kmen megevett közel 1 liter olajat, de emellett más gondom eddig nem volt (koppkoppkopp) vele
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 20:58:21 »

igaz ugyan hogy az enyém mk3, de 8 éves lesz nemsokára, 170.000től az enyém (5éve) és most lesz benne lassacskán 300.000km az elmúlt 18e kmen megevett közel 1 liter olajat, de emellett más gondom eddig nem volt (koppkoppkopp) vele
ennyi.sztem ez a normális.ha az ember jó helyröl szervizelt kocsit vesz.csak vigyázz nehogy neked is azt mondják mese habbal amit mondasz.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:24:14 »

ennyi.sztem ez a normális.ha az ember jó helyröl szervizelt kocsit vesz.csak vigyázz nehogy neked is azt mondják mese habbal amit mondasz.

Tőlem akár mondhatják is. De az biztos, hogyha bele kéne nyúlni a motorba (fúrni, csapágyazni, vműlánc stb), akkor inkább vennék egy bontott motort. Több helyről hallottam már, hogy valahogy sose lessz az igazi, ha megbontják. Mondjuk a hengerfej azért nálam határeset, azt még lehet bevállalnám, bár függ hogy mennyi lenne a bontott moter, de láttam már jóval 100e alatt is.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:27:53 »

leginkább bontóban találsz
illetőleg nemrég láttam például a nagyautónál elég jó áron, érdemes megkérdezni őket
a cseréje pedig egyáltalán vészes feladat, már persze úgy ha valaki nem Ed China-n nőtt fel, hanem szerelt már bármit is maga
neked is kellene lenni....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:29:26 »

Mindegyiket olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb cserélni, mint javítani. taps
persze...ha van aki megcsinálja helyetted eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:30:44 »

persze...ha van aki megcsinálja helyetted eplus2

Főleg, hogy a tartóbakot én cseréltem magamnak a hideg kövön. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:38:41 »

ennyi.sztem ez a normális.ha az ember jó helyröl szervizelt kocsit vesz.csak vigyázz nehogy neked is azt mondják mese habbal amit mondasz.
dobálózhatsz nyugodtan szarkasztikus kijelentésekkel, DE!
rocco is leírta és köztudott, hogy a v6 egy nem bele való hf tömítéssel lett összerakva. ez kb 200 000-et bír.
ha beleolvastál volna ebbe a kibaxott topikba akkor nem kötekednél és nem okoskodásnak vennéd, amit "tanácsként" adunk. de nem vagyunk egyformák. ha a pénz és az idegeskedés és a folyamatos szájkarate az alkatrészesekkel, meg a "szerelőkkel" akkor nosza. de hallottam már több mondeo tulajtól, hogy a töke tele és felgyújtja a picshába...
na én speciel ezért javasoltam a motorcserét.
tudod, ha másként alakult volna ez a dolog, még lehet be is ajánlottam volna, hogy segítek kicserélni. ez annyi lett volna, hogy reggel lejössz, este mész haza...
de így?... wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:39:37 »

Főleg, hogy a tartóbakot én cseréltem magamnak a hideg kövön. taps
akkor azért vagy gyakran harapós, mert felfáztál és csíp a pisi hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:27:22 »

dobálózhatsz nyugodtan szarkasztikus kijelentésekkel, DE!
rocco is leírta és köztudott, hogy a v6 egy nem bele való hf tömítéssel lett összerakva. ez kb 200 000-et bír.
ha beleolvastál volna ebbe a kibaxott topikba akkor nem kötekednél és nem okoskodásnak vennéd, amit "tanácsként" adunk. de nem vagyunk egyformák. ha a pénz és az idegeskedés és a folyamatos szájkarate az alkatrészesekkel, meg a "szerelőkkel" akkor nosza. de hallottam már több mondeo tulajtól, hogy a töke tele és felgyújtja a picshába...
na én speciel ezért javasoltam a motorcserét.
tudod, ha másként alakult volna ez a dolog, még lehet be is ajánlottam volna, hogy segítek kicserélni. ez annyi lett volna, hogy reggel lejössz, este mész haza...
de így?... wave
utolso szó mániás.na ez nem semmi hogy 1nap se kell a hf-hez neked.talán azért gyujtanák fel mert maguk áltak neki?én ezt meg se probálnám.drofék anno segitettek és nem csak irogatásba voltak ügyesek.na de kár a szóért.ez már nem kicsit lett tulragozva,
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:36:21 »

utolso szó mániás.na ez nem semmi hogy 1nap se kell a hf-hez neked.talán azért gyujtanák fel mert maguk áltak neki?én ezt meg se probálnám.drofék anno segitettek és nem csak irogatásba voltak ügyesek.na de kár a szóért.ez már nem kicsit lett tulragozva,
nem a hf csere egy nap ejnye1
a motoré eplus2
mielőtt rólam alkotsz véleményt ismerj meg. de erre nem hiszem, hogy adok esélyt beka3
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 22:38:35 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:38:51 »

rocco is leírta és köztudott, hogy a v6 egy nem bele való hf tömítéssel lett összerakva. ez kb 200 000-et bír.
Mint ahogy az is köztudomású tény, hogy az MK III-asokban már nem a gyárilag nem megfelelő (FORD Maverick típushoz tervezett) tömítést használják, hanem a javított verziót, amiben ugye nincs felesleges lik és amiatt nem is ég át a hf tömítés. Ennek köszönhető, hogy nem hengerfejesedik az MKIII V6 és nem annak, hogy faxán karban vannak tartva.

Mert ugye arról senki sem fog itt leállni vitatkozni, hogy az MK I-II-es V6-ok jó karbantartás esetén nem hengerfejesednek, mert ennyi év tapasztalata után mind tudjuk, hogy csak akkor nem teszik, ha nincsenek soha 2500-4000 fölé pörgetve és tempósabb menet után turbós módjára visszahűtésre kerülnek. Ilyen meg csak pár darab van itthon, abból szerencsére egy az én garázsomban. hehe  

tudod, ha másként alakult volna ez a dolog, még lehet be is ajánlottam volna, hogy segítek kicserélni. ez annyi lett volna, hogy reggel lejössz, este mész haza...
de így?... wave

Ja, persze. Szombat reggel menne és következő szombat este jönne. Vagy te már tudsz 12 óra alatt HF-ezni? Mikor jöttél bele ennyire? eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:39:36 »

akkor azért vagy gyakran harapós, mert felfáztál és csíp a pisi hehe

Annak semmi köze egymáshoz, két külön dolog. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:45:17 »

Mint ahogy az is köztudomású tény, hogy az MK III-asokban már nem a gyárilag nem megfelelő (FORD Maverick típushoz tervezett) tömítést használják, hanem a javított verziót, amiben ugye nincs felesleges lik és amiatt nem is ég át a hf tömítés. Ennek köszönhető, hogy nem hengerfejesedik az MKIII V6 és nem annak, hogy faxán karban vannak tartva.
ezt azért nem írtam, mert úgy gondoltam köztudott...
Ja, persze. Szombat reggel menne és következő szombat este jönne. Vagy te már tudsz 12 óra alatt HF-ezni? Mikor jöttél bele ennyire? eplus2
te is az indexet olvasod?
a motrot cseréltem volna ki neki, nem a höfö-t beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2012.11.27 kedd, 07:41:40 »

neked is kellene lenni....
valahol van is ...
de mivel nem tudom hol, ezért nem is mondom azt, hogy van Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2012.11.27 kedd, 07:42:29 »

Főleg, hogy a tartóbakot én cseréltem magamnak a hideg kövön. taps
jajj szegény ...  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2012.11.27 kedd, 07:44:54 »

utolso szó mániás.na ez nem semmi hogy 1nap se kell a hf-hez neked.talán azért gyujtanák fel mert maguk áltak neki?én ezt meg se probálnám.drofék anno segitettek és nem csak irogatásba voltak ügyesek.na de kár a szóért.ez már nem kicsit lett tulragozva,
én úgy látom, hogy te ragozod túl ...  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2012.11.27 kedd, 07:55:26 »

ezt azért nem írtam, mert úgy gondoltam köztudott...

Ha az lenne, akkor nem beszélgetnénk itt erről.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2012.11.27 kedd, 10:29:12 »

Mint ahogy az is köztudomású tény, hogy az MK III-asokban már nem a gyárilag nem megfelelő (FORD Maverick típushoz tervezett) tömítést használják, hanem a javított verziót, amiben ugye nincs felesleges lik és amiatt nem is ég át a hf tömítés. Ennek köszönhető, hogy nem hengerfejesedik az MKIII V6 és nem annak, hogy faxán karban vannak tartva.

Mert ugye arról senki sem fog itt leállni vitatkozni, hogy az MK I-II-es V6-ok jó karbantartás esetén nem hengerfejesednek, mert ennyi év tapasztalata után mind tudjuk, hogy csak akkor nem teszik, ha nincsenek soha 2500-4000 fölé pörgetve és tempósabb menet után turbós módjára visszahűtésre kerülnek. Ilyen meg csak pár darab van itthon, abból szerencsére egy az én garázsomban. hehe  

Ja, persze. Szombat reggel menne és következő szombat este jönne. Vagy te már tudsz 12 óra alatt HF-ezni? Mikor jöttél bele ennyire? eplus2
oké fiuk ezen aztán lehetne vitázni.mindenesetre ha szol a cimbim akkor viszem szerelöhöz az mk3-as v6-mondeoját hf-ni kéne.erröl ennyit.erre is van példa meg arra is.mk2 tegnap mondta van egy rengeteg km-es motorja és valszeg jol szervizeltették mert semmi baja a motornak bla bla.egy másik ismerösömé az mk2 mondo 8éve amit tegnap irtam.280körül van az óra hf-még nem volt.mindenre van példa.én a német pályákon kinyomtam a szemét is a kocsinak.akkor az enyém lehet azért xart be.ha itthon tötyögök vele 100al lehet sose lett volna baja.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2012.11.27 kedd, 10:32:03 »

nem a hf csere egy nap ejnye1
a motoré eplus2
mielőtt rólam alkotsz véleményt ismerj meg. de erre nem hiszem, hogy adok esélyt beka3
nem is tudom mi lesz eztán velem.hogy nem ismerhetlek meg....
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2012.11.27 kedd, 10:48:58 »

én úgy látom, hogy te ragozod túl ...  Wink
neked örök hálám
a segitségedért de én nem igy gondolom.feltettem egy kérdést amire az volt a válasz hogy motorcsere.amit nem igazán értettem.eztán meg jött hogy hülye vagyok meg stb...nem én sértegettem a másikat.aki nem ért olyan szinten a v6-hoz mint ti attol még a másikat nem kell lehülyézni meg okoskodonak titulálni van itt a környezetembe pár v6-os mégis ök se értenek hozzá szinte semmit.sajnálom ezt a motort ami benne van mert 202ezer még nem a világ vége és fogalmam se volt hogy ekkora gáz a hf.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:47:11 »

neked örök hálám
a segitségedért de én nem igy gondolom.feltettem egy kérdést amire az volt a válasz hogy motorcsere.amit nem igazán értettem.eztán meg jött hogy hülye vagyok meg stb...nem én sértegettem a másikat.aki nem ért olyan szinten a v6-hoz mint ti attol még a másikat nem kell lehülyézni meg okoskodonak titulálni van itt a környezetembe pár v6-os mégis ök se értenek hozzá szinte semmit.sajnálom ezt a motort ami benne van mert 202ezer még nem a világ vége és fogalmam se volt hogy ekkora gáz a hf.
nem attól jó egy társaság, hogy mindent ugyanúgy gondolunk

egy kicsit meglepődtem azon, amit írtál, mert ahogy Krisztián is mondta, te jártál már szerelő felé, aztán még sem oldódott meg a gondod
és igazából az nem is volt valami nagy dolog, tehát ha az nem ment, akkor mit várunk el egy komolyabb munkánál?
úgyhogy én csak azt nem értettem, miért lepődtél meg azon, hogy nem nagyon van jobb megoldás Smiley

amúgy meg mi sem úgy születtünk, hogy értünk hozzá
kivéve Krisztiánt, de hát ő csodagyerek  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:55:46 »

amúgy meg mi sem úgy születtünk, hogy értünk hozzá
kivéve Krisztiánt, de hát ő csodagyerek  hehe

 eplus2 pias
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2012.11.27 kedd, 13:52:01 »

 worship
nem attól jó egy társaság, hogy mindent ugyanúgy gondolunk

egy kicsit meglepődtem azon, amit írtál, mert ahogy Krisztián is mondta, te jártál már szerelő felé, aztán még sem oldódott meg a gondod
és igazából az nem is volt valami nagy dolog, tehát ha az nem ment, akkor mit várunk el egy komolyabb munkánál?
úgyhogy én csak azt nem értettem, miért lepődtél meg azon, hogy nem nagyon van jobb megoldás Smiley

amúgy meg mi sem úgy születtünk, hogy értünk hozzá
kivéve Krisztiánt, de hát ő csodagyerek  hehe
worship Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:31:08 »

neked örök hálám
a segitségedért de én nem igy gondolom.feltettem egy kérdést amire az volt a válasz hogy motorcsere.amit nem igazán értettem.eztán meg jött hogy hülye vagyok meg stb...nem én sértegettem a másikat.aki nem ért olyan szinten a v6-hoz mint ti attol még a másikat nem kell lehülyézni meg okoskodonak titulálni van itt a környezetembe pár v6-os mégis ök se értenek hozzá szinte semmit.sajnálom ezt a motort ami benne van mert 202ezer még nem a világ vége és fogalmam se volt hogy ekkora gáz a hf.
öööö...izé?
ki volt az a paraszt, aki itt lehülyézett? fejvakaras
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.