Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:03:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2214302 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:53:10 »

nem is tudom mi lesz eztán velem.hogy nem ismerhetlek meg....
életben maradhatsz eplus2
egyébként meg ha ennyire lexarod az itteni tanácsokat, a faxnak rinyálsz itt?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:30:29 »

életben maradhatsz eplus2
egyébként meg ha ennyire lexarod az itteni tanácsokat, a faxnak rinyálsz itt?

mármint a te véleményed szarom le.nem kéne más nevébe is beszélned bár ugy látom akkor arcal áldott meg a sors hogy többnek képzeled magad mint ami volnál.nem rinyáltam szerintem kicsit se.ugy gondolom nem vagyok akkora iQ betyár hogy eztán ezt a szájkaratét tovább csináljam igy innentöl azt irsz amit akarsz levan xarva.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:31:31 »

öööö...izé?
ki volt az a paraszt, aki itt lehülyézett? fejvakaras
te.na csőgáz...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:03:39 »

Röhej vagy sem, ez a mai magyar valóság. Tapasztaltad te is. Jártál már szerelőnél az autóval, cseréltek mindent, ami eszükbe jutott a probléma kapcsán, elkérték érte a nem kevés pénzt és még a probléma is megmaradt.
Emlékszel az alapjárati motoroddal hogyan volt? Megtisztította, mondván hogy jó az, semmi baja sincs. Tett alá egy új tömítést (ragasztóval!!! SIC!), mert addig terjedt a tudománya és ezzel el volt intézve részéről. Na, hát pont ugyan erre számíts mindennel kapcsolatban, ami a motorodat érinti.

Ha lenne egy olyan szerelő, akinek oda mernénk adni az autóinkat és bíznánk a szakértelmében, akkor már rég kint lenne a száma a főoldalon, hidd el.

A 4-5 ezres V8-V10-ekről annyit kell tudni, hogy az újakat (Ódik, Bömösök, Mergák) kint szereltetik a bécsi és a grazi márkaszervizekben, mivel csak kicsit drágább, amiért cserébe értenek hozzá és normális garancia is jár mellé.
A régieket (young és oldtimerek) pedig otthon szerelő szakik és guruk javítják, akik fenemód értenek hozzá.

A tiéd egyik kategóriába sem esik sajnos. Emiatt más. Egy hely van, amit nyugodt szívvel merek ajánlani, az pedig egy márkaszervíz. Ha nem zavar, hogy a "retro"  hehe autód hengerfejezési költsége akár az autód piaci értékét is elérheti.

Több verzió is van, szerencsére:

1. Megtanulsz könyvből V6-ot szerelni.
2. Motort cseréltetsz.
3. Elviszed abba a kevés szervizek egyikébe, ahol garanciával jól megcsinálják.

A sorrend anyagi értelemben is növekvő.

Ezt kell megvenned:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item483483d32b 

Ja és egy plusz jótanács: nagyon nem vicces külföldi autópályán vizcsődurranást szenvedni. Mert mondhatja a szerelő, hogy nem hengerfejes az és más miatt cicereg, attól még hengerfejes és szép lassan fújja föl a hűtőrendszert kipuffgázzal, aminek előbb-utóbb vízcsődurranás lesz a vége. Ami különösen akkor nem humoros, ha külföldi autópályán vagy éppen, tartalék vízcsöved nincs és fogalmad sincs arról, hogy hogyan kellene kicserélni a vízcsövet, ha lenne nálad. 
Hogy én mikről maradtam le....*** börtön,hogy nem hagy fórumot olvasni...nemigazán értem a háborgását a kollegának,dehát ez van.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:18:57 »

nem kaptam fel a vizet.csak fura hogy a forumon ennyi a segitség.vagyis tönkrement a kocsid?cseréld-vagy dobd ki vagy vegyél másikat.most szerinted ez nem igy jött le?mit kellett volna erre mondanom?hogy itt van egy rakás car-társ és ennyi a segitség.nem ideges vagyok hanem csalodott.nagy különbség.
Barátom,a nagy okosságaid leírása közepette a lényeget nem értetted meg.Pont azoktól kaptad a jótanácsot akik már végigcsináltak elég sok dolgot a saját kezükkel.Többek között ezt is.Bár végigolvastam a hsz-eket és kaptál választ,azért leírom röviden,tömören.Bevállalhatod a hengerfejezést.Ehhez nagyjából ki kell szedni az egész motort.Mire lebontanak neked minden cuccot körülötte,úgyis csak a blokk marad benne,ez nem kevés munkaóra egy szervízben+visszaszerelés.Ehhez jön az anyagköltség,ha az ebayről veszel,az még a legolcsóbb megoldás.Rájön a síkolás,ha van szarrá ment hidrotőkéd (úgyis lesz),szeleped cseréje+anyagköltsége.A síkolásra vannak profi műhelyek,de ezek aranyárban dolgoznak,a többit hagyjuk,mert ha elbasszák a hengerfejet,akkor pontosan ott fogsz tartani,ahol a part szakad csak beletoltál 100-150 rugót feleslegesen.Ahogy nagyrabecsült társak írták a vége kb.200e körül lesz a vége.Ha megbeszéled mk2-vel 70-80e ft-ért kapsz ugyanennyi km-t futott bontott motort garanciával.Ami meg nem lutri,nem csak a komplett összeszerelés után derül ki,ha elbaszták.Mint írtam,ha normális helyen csinálják és nem jó,talán van esélyed reklamálni.Ha nem,akkor lesz egy mégszarabb autód.De a te pénzed,te dolgod mit csinálsz.És akármennyire is fikázod ezt a motort,volt már itt tárgyalva jópárszor,hogy ez ilyen akármennyire nem is tetszik neked.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:22:04 »

dobálózhatsz nyugodtan szarkasztikus kijelentésekkel, DE!
rocco is leírta és köztudott, hogy a v6 egy nem bele való hf tömítéssel lett összerakva. ez kb 200 000-et bír.
ha beleolvastál volna ebbe a kibaxott topikba akkor nem kötekednél és nem okoskodásnak vennéd, amit "tanácsként" adunk. de nem vagyunk egyformák. ha a pénz és az idegeskedés és a folyamatos szájkarate az alkatrészesekkel, meg a "szerelőkkel" akkor nosza. de hallottam már több mondeo tulajtól, hogy a töke tele és felgyújtja a picshába...
na én speciel ezért javasoltam a motorcserét.
tudod, ha másként alakult volna ez a dolog, még lehet be is ajánlottam volna, hogy segítek kicserélni. ez annyi lett volna, hogy reggel lejössz, este mész haza...
de így?... wave
erre majd még térjünk vissza....mondjuk lehet,hogy május környékén,ha esetleg el tudnánk menni felétek úgy mint az idén...
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:34:48 »

Barátom,a nagy okosságaid leírása közepette a lényeget nem értetted meg.Pont azoktól kaptad a jótanácsot akik már végigcsináltak elég sok dolgot a saját kezükkel.Többek között ezt is.Bár végigolvastam a hsz-eket és kaptál választ,azért leírom röviden,tömören.Bevállalhatod a hengerfejezést.Ehhez nagyjából ki kell szedni az egész motort.Mire lebontanak neked minden cuccot körülötte,úgyis csak a blokk marad benne,ez nem kevés munkaóra egy szervízben+visszaszerelés.Ehhez jön az anyagköltség,ha az ebayről veszel,az még a legolcsóbb megoldás.Rájön a síkolás,ha van szarrá ment hidrotőkéd (úgyis lesz),szeleped cseréje+anyagköltsége.A síkolásra vannak profi műhelyek,de ezek aranyárban dolgoznak,a többit hagyjuk,mert ha elbasszák a hengerfejet,akkor pontosan ott fogsz tartani,ahol a part szakad csak beletoltál 100-150 rugót feleslegesen.Ahogy nagyrabecsült társak írták a vége kb.200e körül lesz a vége.Ha megbeszéled mk2-vel 70-80e ft-ért kapsz ugyanennyi km-t futott bontott motort garanciával.Ami meg nem lutri,nem csak a komplett összeszerelés után derül ki,ha elbaszták.Mint írtam,ha normális helyen csinálják és nem jó,talán van esélyed reklamálni.Ha nem,akkor lesz egy mégszarabb autód.De a te pénzed,te dolgod mit csinálsz.És akármennyire is fikázod ezt a motort,volt már itt tárgyalva jópárszor,hogy ez ilyen akármennyire nem is tetszik neked.
ok.már tultárgyaltuk.motorcsere...ennyi.már csak találnom kell eladot.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2012.11.28 szerda, 15:17:11 »

erre majd még térjünk vissza....mondjuk lehet,hogy május környékén,ha esetleg el tudnánk menni felétek úgy mint az idén...
ha mákod van, még megoldhatjuk, de ha hosszú 7végén jöttök, akkor esélytelen...
tavasszal én már nagyon nem érek rá...
ősszel télen sima liba.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:07:54 »

Sziasztok, van egy érdekes hibajelenségem. Vasárnap a 180ezres szerviz keretében üzemanyagszűrő és gyertya cserére is sor került. Hétfőn reggel kigyulladt a check engine lámpám. Elmentem másnap a Fordhoz, kiolvasták a hibát: a 2. hengersor túl szegény keveréket kap. De a hiba a kiolvasáskor már nem állt fenn, csak ugye a gép megjegyzi. Ellenőriztek pár dolgot számítógéppel (lambdaszonda, ilyesmi), nem találtak hibát. Arra gondoltam, hogy esetleg az üzemanyagszűrő csere miatt levegős maradt a rendszer és ezért volt a hiba. A hibát törölték és utána két napig nem is jelentkezett. Csütörtök reggel viszont megint kigyulladt a check engine lámpám. Jövő héten tudom csak elvinni megint hibakiolvasásra, de feltételezem, hogy ugyanez lesz a gond. Mindkétszer éjszakai állás után gyulladt ki, napközben nem (pedig napközben is állt 4-5 órát az autó). Ötlet? Lehet, hogy hibás az üzemanyagszűrő? A vezetékeket ellenőriztem a környékén, szivárgást nem láttam.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2012.11.30 péntek, 22:19:27 »

ha mákod van, még megoldhatjuk, de ha hosszú 7végén jöttök, akkor esélytelen...
tavasszal én már nagyon nem érek rá...
ősszel télen sima liba.
akkor van szabim....ha még egyáltalán meghagyják nekünk  szabadságot...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:56:26 »

Megváltozott a V6-om hangja, és tippem sincs, hogy mitől.
Eddig 3000-es fordulat felett olyan hangja volt (belülről), mint az elektromotornak, olyan kis zümmögő.
Most meg olyan mélyebb, öblösebb, brummogósabb, dörmögősebb.
Ereje érzésre nem csökkent, olaj, víz ok, nem eszi meg semmi.
Valakinek van ötlete, mitől lehet ?

kipu?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:26:19 »

Öööö, odáig nem gondolkodtam. Beparáztam, hogy HF, vagy valami egyéb durvaság.

Kipuffba van valami típus specifikus gond? Lyukadás, vagy katalizátor, vagy egy hely ahol általában szétmegy ?

a hf cicergés. első körben a hátsó sornál szokott előjönni.
a kiput azért kérdeztem, mert több helyen szétéghet a csatlakozásokon kívül.
nem tom, hogy a 3. kati bent van-e még a kocsidban és azt sem, hogy rövid, vagy hosszú távokon használod. ha rövid távon, akkor felgyűlhet a katalizátorok által kiválasztott víz. ez savas és belülről rohasztja ki a rendszert, főleg olyan helyeken, ahol meg tud állni. ha az egész rendszer fel tud melegedni, akkor kipárolog.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:19:27 »

Ezzel nem lehet betelni http://www.youtube.com/watch?v=Kdlgfe6UWtI&list=FLooDPv3LrPFEco6fatwSJXQ&index=98
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2012.12.21 péntek, 00:37:32 »

Öööö, odáig nem gondolkodtam. Beparáztam, hogy HF, vagy valami egyéb durvaság.

Kipuffba van valami típus specifikus gond? Lyukadás, vagy katalizátor, vagy egy hely ahol általában szétmegy ?


Az enyimének akkor lett fura hangja amikor a kati elött szét eset, huu de akkor nagyon szép hangja volt dudorgott.  wow1 eplus2

Szerintem csak ahogy a kolega is mondta nézd meg a kipuf rendszert. Esetlegesen lehetséges hogy szétmorzsolodott a tüz karikád, ha nagyon öreg volt.
 
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:51:25 »

Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:31:06 »

Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?

a kerékdob irányából, fél kézzel...
a kuplung hidraulikus, nem állítható, de lehet levegős, olyankor nem mindig ugyanott fog.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:13:26 »

Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?
pedig alulról tuti hozzáférsz.volt szerencsém  hozzá az út szélén,amikor szétszkadt a gumibetét és lejött a pöcökről.élmény volt visszakötegelőzni miközben félig kilógtam az útra....felülről is hozzáférsz,de akkor ki kell szedni a szűrőházat,alulról elég csak egy emelő.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:00:08 »

Drof!Erről az autóról tudsz vamai érdemlegest?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/pontiac/firebird/pontiac_firebird_trans_am-6463316
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:34:30 »

ugye nem rád borult az otp? wow1
tudom, hogy nem engem kérdeztél...de azért szokásomhoz híven belekotyognék...
nem tudom, ki akarja megvenni(remélem, nem te)de az jobb, ha felköti a gatyáját.
a motor úgy is elárulja, hogy ki van-e nyomva a szeme. a vényóc nem titkolózik...
de a madár aki árulja, szerintem feltünési viszketegség miatt vette meg, csak béna volt a közel 300 lóhoz. az elejét tuti már üvegszál tartja csak össze, az elemek úgy állnak rajta, mint hajhiányos paraszt haja a vidéki szélben...
persze....varrásfeslés....megy anyád harmonikás volt a 100 tagúban. biztos a fényviszonyok miatt nem tudta megfelelő iso értékre állítani a telefonját, hogy a belsőről képet csináljon....
mivel ez a gyökér beletoccsant egy gyorsan közeledő betonpadba, lufi robbant és még nem gyütt meg ámerikábú.... levele
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:37:50 »

ugye nem rád borult az otp? wow1
tudom, hogy nem engem kérdeztél...de azért szokásomhoz híven belekotyognék...
nem tudom, ki akarja megvenni(remélem, nem te)de az jobb, ha felköti a gatyáját.
a motor úgy is elárulja, hogy ki van-e nyomva a szeme. a vényóc nem titkolózik...
de a madár aki árulja, szerintem feltünési viszketegség miatt vette meg, csak béna volt a közel 300 lóhoz. az elejét tuti már üvegszál tartja csak össze, az elemek úgy állnak rajta, mint hajhiányos paraszt haja a vidéki szélben...
persze....varrásfeslés....megy anyád harmonikás volt a 100 tagúban. biztos a fényviszonyok miatt nem tudta megfelelő iso értékre állítani a telefonját, hogy a belsőről képet csináljon....
mivel ez a gyökér beletoccsant egy gyorsan közeledő betonpadba, lufi robbant és még nem gyütt meg ámerikábú.... levele
megkaptam a jubileumi pénzt,gyorsan el akarom költeni.... wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:43:58 »

megkaptam a jubileumi pénzt,gyorsan el akarom költeni.... wave
csak nem összehaverkodtál valami "beosztottal" aki elárulta, hova ásta el a szajrét taps
akkó szójjá, megyek ásni Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:44:40 »

csak nem összehaverkodtál valami "beosztottal" aki elárulta, hova ásta el a szajrét taps
akkó szójjá, megyek ásni Wink
á,kaptam még hozzá anyósomtól 3 darab karácsonyi kaparós sorsjegyet.....amit köszönetképpen mondtam,azt nem díjazta...(a sosjegyek árából inkább vehetett volna 5 liter benzint.... eplus2 )
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:48:30 »

á,kaptam még hozzá anyósomtól 3 darab karácsonyi kaparós sorsjegyet.....amit köszönetképpen mondtam,azt nem díjazta...(a sosjegyek árából inkább vehetett volna 5 liter benzint.... eplus2 )
ezek szerint, amit mondtál, attól infarktust kapott és te vagy az örökös eplus2
mert ahogy ismerlek a kaparós sorsjegy neked arra jó, hogy kikotord az olajsarat a körmöd alól szerelés után hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:54:57 »

ezek szerint, amit mondtál, attól infarktust kapott és te vagy az örökös eplus2
mert ahogy ismerlek a kaparós sorsjegy neked arra jó, hogy kikotord az olajsarat a körmöd alól szerelés után hehe
Nem hiszed el,de hónapok óta semmit nem csináltam az autón.Talán csak a kormánycserét.A hátsó teleszkópot most leszarom,mert ha minden jól megy,akkor inkább másik autó ez meg be a garázsba és majd lesz vele valami.Hogy mi,azt nem tudom.Lehet,itt cégen belül elviszik,bár drof autóját is mondtam egy kollegának.Most akar cserélni és jópáran vettek felénk (igaz td) kettes mondeot.Sok rosszat nem mondtak neki róla (az én véleményem nem mérvadó,mert én szerinte őrült vagyok) max. a halott csiga td motort nem szeretik.Úgyhogy most gondolkozik rajta,hogy mi legyen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:57:39 »

(az én véleményem nem mérvadó,mert én szerinte őrült vagyok)
rég óta barátok lehettek vigyor3
ha ennyire ismer eplus2 taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:58:30 »

rég óta barátok lehettek vigyor3
ha ennyire ismer eplus2 taps
hát,ismerjük egymást egy ideje...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2012.12.29 szombat, 00:01:22 »

hát,ismerjük egymást egy ideje...
hát ja... akik együtt nyomják a kóterban, azok előbb utóbb közeli barátok lesznek... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2012.12.29 szombat, 00:05:06 »

hát ja... akik együtt nyomják a kóterban, azok előbb utóbb közeli barátok lesznek... hehe
khmm,azért az "igazi" barátságra még várni kell.... nyes
De hülye vagyok,hát az ülések cseréjét elfelejtettem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2012.12.29 szombat, 00:09:40 »

khmm,azért az "igazi" barátságra még várni kell.... nyes
De hülye vagyok,hát az ülések cseréjét elfelejtettem...
ez van, ha az ember nem csak a hátát veti egymásnak a bajtársával hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2012.12.29 szombat, 00:19:18 »

ez van, ha az ember nem csak a hátát veti egymásnak a bajtársával hehe
szóval,felénk a barátság akár a túlélés kulcsa is lehet,csak soha,SOHA nem kerüljön rá sor,hogy élesben is kiderüljön....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2012.12.29 szombat, 12:09:14 »


Erről pont semmit, de Krisznél áll egy ugyan ilyen (nem spoilerezett) 5.7-es csoda, azt bátran megvenném. A típus megvételre ajánlott, ez a konkrét annyira nem.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2012.12.29 szombat, 16:01:37 »

Erről pont semmit, de Krisznél áll egy ugyan ilyen (nem spoilerezett) 5.7-es csoda, azt bátran megvenném. A típus megvételre ajánlott, ez a konkrét annyira nem.
Köszönöm.Bár még ez is olyan távlati elképzelés.Az öregedő fejem húz ebbe az irányba,elvégre egyszer élünk.Viszont a racionális énem meg arra,hogy egy ilyen legyen a család miatt (első nekifutásra is ezeket kerestem,bár 1970-80 közöttieket)
1986: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Ford-LTD-Crown-Victoria-43K-/251203522461?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a7ce58f9d
Ezzel csak az a gond,hogy ot vizsgára még nem lehet elvinni.
1975: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-FORD-LTD-BROUGHAM-Blue-351M-112K-8-Track-Looks-Runs-Great-BOSTON-/360537680038?pt=US_Cars_Trucks&hash=item53f1b868a6
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.29 szombat, 16:06:07 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2012.12.29 szombat, 16:20:30 »

Köszönöm.Bár még ez is olyan távlati elképzelés.Az öregedő fejem húz ebbe az irányba,elvégre egyszer élünk.Viszont a racionális énem meg arra,hogy egy ilyen legyen a család miatt (első nekifutásra is ezeket kerestem,bár 1970-80 közöttieket)
1986: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Ford-LTD-Crown-Victoria-43K-/251203522461?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a7ce58f9d
Ezzel csak az a gond,hogy ot vizsgára még nem lehet elvinni.
1975: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-FORD-LTD-BROUGHAM-Blue-351M-112K-8-Track-Looks-Runs-Great-BOSTON-/360537680038?pt=US_Cars_Trucks&hash=item53f1b868a6

Ez már döfi. Volt egy eladó pár hónapja itthon, de hamar elvitték. Most meg csak Yellow Cab van eladó, az nem kéne.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2012.12.29 szombat, 18:38:50 »

Ez már döfi. Volt egy eladó pár hónapja itthon, de hamar elvitték. Most meg csak Yellow Cab van eladó, az nem kéne.
Ha már amerikai dög, akkor inkább a 7. generációs Impala SS.  vigyor3
(ha Ford, akkor meg Mustang... Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 07:17:53 »

Tessék, lehet csámcsogni a kipuff kivágásokon.  eplus2







Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:16:42 »

Tessék, lehet csámcsogni a kipuff kivágásokon.  eplus2


Azért így már mindjárt más ! Smiley
Dögös. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:41:08 »


Nem áll ki egy kicsit nagyon?Bár ez is inkább a kinek-mi-tetszik kategória.De jó lett.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:41:25 »

Nem áll ki egy kicsit nagyon?Bár ez is inkább a kinek-mi-tetszik kategória.De jó lett.

Az ST220 ennyivel hosszabb. Ezért lóg ki. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:45:59 »

Az ST220 ennyivel hosszabb. Ezért lóg ki. integet2
gondolom, mivel más a lökös.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:31:07 »

gondolom, mivel más a lökös.

A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:11:38 »

A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is. Smiley
Nekem tavaly,amikor cserélték a kipufogót beljebb húzták,pont azért,hogy ne lógjon ki annyira.Ezt szoktam meg,másnak meg lehet,hogy pont ez nem tetszik.Ízlések és pofonok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:32:43 »

Nekem tavaly,amikor cserélték a kipufogót beljebb húzták,pont azért,hogy ne lógjon ki annyira.Ezt szoktam meg,másnak meg lehet,hogy pont ez nem tetszik.Ízlések és pofonok.
de neked még az st lökös van fent nem?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:43:35 »

Az alu tömb nem a tűzfal belső oldalán van felcsavarozva? Nekem azt mondták, belül vannak a csavarok

v6-ot nem bontottam, de sor4-et igen. 2.0 vezérlőm van 2 is.
ja és a válasz a kérdésre: nem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 21:45:16 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:49:35 »

v6-ot nem bontottam, de sor4-et igen. 2.0 vezérlőm van 2 is.
ja és a válasz a kérdésre: nem.
Vagy is ha kiszerelik a fék rásegítőt, meg egy két dolgot a környéken, akkor hozzá lehet férni? Nem kell belül matatni hozzá? Akkor más a helyzet, eddig ebben a tudatban voltam
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:49:52 »

Egy itteni szerelőt megkérdezetem aki 10en egypárévet lehúzott fordéknál, most Bosch szervízt erősíti, több a fizu............mind1 nincs különbség a két vezérlő közt állítása szerint..... de nem kell messze menni, kusti berakta a bc-s egységet amit nem vettél meg..........., és lám müxik neki. Neki dc volt gyárilag.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:56:08 »

Egy itteni szerelőt megkérdezetem aki 10en egypárévet lehúzott fordéknál, most Bosch szervízt erősíti, több a fizu............mind1 nincs különbség a két vezérlő közt állítása szerint..... de nem kell messze menni, kusti berakta a bc-s egységet amit nem vettél meg..........., és lám müxik neki. Neki dc volt gyárilag.
Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy  Truthful kolléga is megvette volna.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:06:49 »

Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy  Truthful kolléga is megvette volna.
valamikor megyek le, ahol az enyémek vannak, megnézem őket.
arra már nem emlékszem, hogy milyen sorrendbe szedtem le a dolgokat a tűzfalról, de alulról szerintem hozzá lehet férni.
de lehet egyszerűbb a devandert lekapni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:07:23 »

Vagy is ha kiszerelik a fék rásegítőt, meg egy két dolgot a környéken, akkor hozzá lehet férni? Nem kell belül matatni hozzá? Akkor más a helyzet, eddig ebben a tudatban voltam

belül biztos nem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:16:02 »

belül biztos nem.
Köszi. Úgy látom, személyesen kell utána járnom, hogy lehet hozzá férni. Csak ne lenne olyan hideg.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:21:09 »

Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy  Truthful kolléga is megvette volna.

pü.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.