Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217287 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5700 Dátum:
2012.11.27 kedd, 20:53:10 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.27 kedd, 10:32:03
nem is tudom mi lesz eztán velem.hogy nem ismerhetlek meg....
életben maradhatsz
egyébként meg ha ennyire lexarod az itteni tanácsokat, a faxnak rinyálsz itt?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5701 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:30:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.27 kedd, 20:53:10
életben maradhatsz
egyébként meg ha ennyire lexarod az itteni tanácsokat, a faxnak rinyálsz itt?
mármint a te véleményed szarom le.nem kéne más nevébe is beszélned bár ugy látom akkor arcal áldott meg a sors hogy többnek képzeled magad mint ami volnál.nem rinyáltam szerintem kicsit se.ugy gondolom nem vagyok akkora iQ betyár hogy eztán ezt a szájkaratét tovább csináljam igy innentöl azt irsz amit akarsz levan xarva.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5702 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:31:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.27 kedd, 20:31:08
öööö...izé?
ki volt az a paraszt, aki itt lehülyézett?
te.na csőgáz...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5703 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:03:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.11.26 hétfő, 08:21:34
Röhej vagy sem, ez a mai magyar valóság. Tapasztaltad te is. Jártál már szerelőnél az autóval, cseréltek mindent, ami eszükbe jutott a probléma kapcsán, elkérték érte a nem kevés pénzt és még a probléma is megmaradt.
Emlékszel az alapjárati motoroddal hogyan volt? Megtisztította, mondván hogy jó az, semmi baja sincs. Tett alá egy új tömítést (ragasztóval!!! SIC!), mert addig terjedt a tudománya és ezzel el volt intézve részéről. Na, hát pont ugyan erre számíts mindennel kapcsolatban, ami a motorodat érinti.
Ha lenne egy olyan szerelő, akinek oda mernénk adni az autóinkat és bíznánk a szakértelmében, akkor már rég kint lenne a száma a főoldalon, hidd el.
A 4-5 ezres V8-V10-ekről annyit kell tudni, hogy az újakat (Ódik, Bömösök, Mergák) kint szereltetik a bécsi és a grazi márkaszervizekben, mivel csak kicsit drágább, amiért cserébe értenek hozzá és normális garancia is jár mellé.
A régieket (young és oldtimerek) pedig otthon szerelő szakik és guruk javítják, akik fenemód értenek hozzá.
A tiéd egyik kategóriába sem esik sajnos. Emiatt más. Egy hely van, amit nyugodt szívvel merek ajánlani, az pedig egy márkaszervíz. Ha nem zavar, hogy a "retro"
autód hengerfejezési költsége akár az autód piaci értékét is elérheti.
Több verzió is van, szerencsére:
1. Megtanulsz könyvből V6-ot szerelni.
2. Motort cseréltetsz.
3. Elviszed abba a kevés szervizek egyikébe, ahol garanciával jól megcsinálják.
A sorrend anyagi értelemben is növekvő.
Ezt kell megvenned:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item483483d32b
Ja és egy plusz jótanács: nagyon nem vicces külföldi autópályán vizcsődurranást szenvedni. Mert mondhatja a szerelő, hogy nem hengerfejes az és más miatt cicereg, attól még hengerfejes és szép lassan fújja föl a hűtőrendszert kipuffgázzal, aminek előbb-utóbb vízcsődurranás lesz a vége. Ami különösen akkor nem humoros, ha külföldi autópályán vagy éppen, tartalék vízcsöved nincs és fogalmad sincs arról, hogy hogyan kellene kicserélni a vízcsövet, ha lenne nálad.
Hogy én mikről maradtam le....*** börtön,hogy nem hagy fórumot olvasni...nemigazán értem a háborgását a kollegának,dehát ez van.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5704 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:18:57 »
Idézetet írta: don80 - 2012.11.26 hétfő, 13:37:59
nem kaptam fel a vizet.csak fura hogy a forumon ennyi a segitség.vagyis tönkrement a kocsid?cseréld-vagy dobd ki vagy vegyél másikat.most szerinted ez nem igy jött le?mit kellett volna erre mondanom?hogy itt van egy rakás car-társ és ennyi a segitség.nem ideges vagyok hanem csalodott.nagy különbség.
Barátom,a nagy okosságaid leírása közepette a lényeget nem értetted meg.Pont azoktól kaptad a jótanácsot akik már végigcsináltak elég sok dolgot a saját kezükkel.Többek között ezt is.Bár végigolvastam a hsz-eket és kaptál választ,azért leírom röviden,tömören.Bevállalhatod a hengerfejezést.Ehhez nagyjából ki kell szedni az egész motort.Mire lebontanak neked minden cuccot körülötte,úgyis csak a blokk marad benne,ez nem kevés munkaóra egy szervízben+visszaszerelés.Ehhez jön az anyagköltség,ha az ebayről veszel,az még a legolcsóbb megoldás.Rájön a síkolás,ha van szarrá ment hidrotőkéd (úgyis lesz),szeleped cseréje+anyagköltsége.A síkolásra vannak profi műhelyek,de ezek aranyárban dolgoznak,a többit hagyjuk,mert ha elbasszák a hengerfejet,akkor pontosan ott fogsz tartani,ahol a part szakad csak beletoltál 100-150 rugót feleslegesen.Ahogy nagyrabecsült társak írták a vége kb.200e körül lesz a vége.Ha megbeszéled mk2-vel 70-80e ft-ért kapsz ugyanennyi km-t futott bontott motort garanciával.Ami meg nem lutri,nem csak a komplett összeszerelés után derül ki,ha elbaszták.Mint írtam,ha normális helyen csinálják és nem jó,talán van esélyed reklamálni.Ha nem,akkor lesz egy mégszarabb autód.De a te pénzed,te dolgod mit csinálsz.És akármennyire is fikázod ezt a motort,volt már itt tárgyalva jópárszor,hogy ez ilyen akármennyire nem is tetszik neked.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5705 Dátum:
2012.11.28 szerda, 09:22:04 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.26 hétfő, 21:38:41
dobálózhatsz nyugodtan szarkasztikus kijelentésekkel, DE!
rocco is leírta és köztudott, hogy a v6 egy nem bele való hf tömítéssel lett összerakva. ez kb 200 000-et bír.
ha beleolvastál volna ebbe a kibaxott topikba akkor nem kötekednél és nem okoskodásnak vennéd, amit "tanácsként" adunk. de nem vagyunk egyformák. ha a pénz és az idegeskedés és a folyamatos szájkarate az alkatrészesekkel, meg a "szerelőkkel" akkor nosza. de hallottam már több mondeo tulajtól, hogy a töke tele és felgyújtja a picshába...
na én speciel ezért javasoltam a motorcserét.
tudod, ha másként alakult volna ez a dolog, még lehet be is ajánlottam volna, hogy segítek kicserélni. ez annyi lett volna, hogy reggel lejössz, este mész haza...
de így?...
erre majd még térjünk vissza....mondjuk lehet,hogy május környékén,ha esetleg el tudnánk menni felétek úgy mint az idén...
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5706 Dátum:
2012.11.28 szerda, 12:34:48 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.11.28 szerda, 09:18:57
Barátom,a nagy okosságaid leírása közepette a lényeget nem értetted meg.Pont azoktól kaptad a jótanácsot akik már végigcsináltak elég sok dolgot a saját kezükkel.Többek között ezt is.Bár végigolvastam a hsz-eket és kaptál választ,azért leírom röviden,tömören.Bevállalhatod a hengerfejezést.Ehhez nagyjából ki kell szedni az egész motort.Mire lebontanak neked minden cuccot körülötte,úgyis csak a blokk marad benne,ez nem kevés munkaóra egy szervízben+visszaszerelés.Ehhez jön az anyagköltség,ha az ebayről veszel,az még a legolcsóbb megoldás.Rájön a síkolás,ha van szarrá ment hidrotőkéd (úgyis lesz),szeleped cseréje+anyagköltsége.A síkolásra vannak profi műhelyek,de ezek aranyárban dolgoznak,a többit hagyjuk,mert ha elbasszák a hengerfejet,akkor pontosan ott fogsz tartani,ahol a part szakad csak beletoltál 100-150 rugót feleslegesen.Ahogy nagyrabecsült társak írták a vége kb.200e körül lesz a vége.Ha megbeszéled mk2-vel 70-80e ft-ért kapsz ugyanennyi km-t futott bontott motort garanciával.Ami meg nem lutri,nem csak a komplett összeszerelés után derül ki,ha elbaszták.Mint írtam,ha normális helyen csinálják és nem jó,talán van esélyed reklamálni.Ha nem,akkor lesz egy mégszarabb autód.De a te pénzed,te dolgod mit csinálsz.És akármennyire is fikázod ezt a motort,volt már itt tárgyalva jópárszor,hogy ez ilyen akármennyire nem is tetszik neked.
ok.már tultárgyaltuk.motorcsere...ennyi.már csak találnom kell eladot.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5707 Dátum:
2012.11.28 szerda, 15:17:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.11.28 szerda, 09:22:04
erre majd még térjünk vissza....mondjuk lehet,hogy május környékén,ha esetleg el tudnánk menni felétek úgy mint az idén...
ha mákod van, még megoldhatjuk, de ha hosszú 7végén jöttök, akkor esélytelen...
tavasszal én már nagyon nem érek rá...
ősszel télen sima liba.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5708 Dátum:
2012.11.30 péntek, 08:07:54 »
Sziasztok, van egy érdekes hibajelenségem. Vasárnap a 180ezres szerviz keretében üzemanyagszűrő és gyertya cserére is sor került. Hétfőn reggel kigyulladt a check engine lámpám. Elmentem másnap a Fordhoz, kiolvasták a hibát: a 2. hengersor túl szegény keveréket kap. De a hiba a kiolvasáskor már nem állt fenn, csak ugye a gép megjegyzi. Ellenőriztek pár dolgot számítógéppel (lambdaszonda, ilyesmi), nem találtak hibát. Arra gondoltam, hogy esetleg az üzemanyagszűrő csere miatt levegős maradt a rendszer és ezért volt a hiba. A hibát törölték és utána két napig nem is jelentkezett. Csütörtök reggel viszont megint kigyulladt a check engine lámpám. Jövő héten tudom csak elvinni megint hibakiolvasásra, de feltételezem, hogy ugyanez lesz a gond. Mindkétszer éjszakai állás után gyulladt ki, napközben nem (pedig napközben is állt 4-5 órát az autó). Ötlet? Lehet, hogy hibás az üzemanyagszűrő? A vezetékeket ellenőriztem a környékén, szivárgást nem láttam.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5709 Dátum:
2012.11.30 péntek, 22:19:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.11.28 szerda, 15:17:11
ha mákod van, még megoldhatjuk, de ha hosszú 7végén jöttök, akkor esélytelen...
tavasszal én már nagyon nem érek rá...
ősszel télen sima liba.
akkor van szabim....ha még egyáltalán meghagyják nekünk szabadságot...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5710 Dátum:
2012.12.07 péntek, 17:56:26 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.12.07 péntek, 17:50:52
Megváltozott a V6-om hangja, és tippem sincs, hogy mitől.
Eddig 3000-es fordulat felett olyan hangja volt (belülről), mint az elektromotornak, olyan kis zümmögő.
Most meg olyan mélyebb, öblösebb, brummogósabb, dörmögősebb.
Ereje érzésre nem csökkent, olaj, víz ok, nem eszi meg semmi.
Valakinek van ötlete, mitől lehet ?
kipu?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5711 Dátum:
2012.12.07 péntek, 18:26:19 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.12.07 péntek, 18:13:37
Öööö, odáig nem gondolkodtam. Beparáztam, hogy HF, vagy valami egyéb durvaság.
Kipuffba van valami típus specifikus gond? Lyukadás, vagy katalizátor, vagy egy hely ahol általában szétmegy ?
a hf cicergés. első körben a hátsó sornál szokott előjönni.
a kiput azért kérdeztem, mert több helyen szétéghet a csatlakozásokon kívül.
nem tom, hogy a 3. kati bent van-e még a kocsidban és azt sem, hogy rövid, vagy hosszú távokon használod. ha rövid távon, akkor felgyűlhet a katalizátorok által kiválasztott víz. ez savas és belülről rohasztja ki a rendszert, főleg olyan helyeken, ahol meg tud állni. ha az egész rendszer fel tud melegedni, akkor kipárolog.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5712 Dátum:
2012.12.07 péntek, 19:19:27 »
Ezzel nem lehet betelni
http://www.youtube.com/watch?v=Kdlgfe6UWtI&list=FLooDPv3LrPFEco6fatwSJXQ&index=98
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5713 Dátum:
2012.12.21 péntek, 00:37:32 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.12.07 péntek, 18:13:37
Öööö, odáig nem gondolkodtam. Beparáztam, hogy HF, vagy valami egyéb durvaság.
Kipuffba van valami típus specifikus gond? Lyukadás, vagy katalizátor, vagy egy hely ahol általában szétmegy ?
Az enyimének akkor lett fura hangja amikor a kati elött szét eset, huu de akkor nagyon szép hangja volt dudorgott.
Szerintem csak ahogy a kolega is mondta nézd meg a kipuf rendszert. Esetlegesen lehetséges hogy szétmorzsolodott a tüz karikád, ha nagyon öreg volt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5714 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:51:25 »
Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5715 Dátum:
2012.12.22 szombat, 14:31:06 »
Idézetet írta: Dávid - 2012.12.22 szombat, 13:51:25
Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?
a kerékdob irányából, fél kézzel...
a kuplung hidraulikus, nem állítható, de lehet levegős, olyankor nem mindig ugyanott fog.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5716 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:13:26 »
Idézetet írta: Dávid - 2012.12.22 szombat, 13:51:25
Honnan lehet hozzáférni a váltón lévő faudifejhez? Alulról nem láttam esélyesnek, a kerék felől dobbetét kiszedéssel talán fél kézzel férek hozzá, felülről meg a legesélytelenebbnek tűnik.
Kuplungon lehet állítani, hogy magasabb pedálállásnál fogjon?
pedig alulról tuti hozzáférsz.volt szerencsém hozzá az út szélén,amikor szétszkadt a gumibetét és lejött a pöcökről.élmény volt visszakötegelőzni miközben félig kilógtam az útra....felülről is hozzáférsz,de akkor ki kell szedni a szűrőházat,alulról elég csak egy emelő.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5717 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:00:08 »
Drof!Erről az autóról tudsz vamai érdemlegest?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/pontiac/firebird/pontiac_firebird_trans_am-6463316
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5718 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:34:30 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:00:08
Drof!Erről az autóról tudsz vamai érdemlegest?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/pontiac/firebird/pontiac_firebird_trans_am-6463316
ugye nem rád borult az otp?
tudom, hogy nem engem kérdeztél...de azért szokásomhoz híven belekotyognék...
nem tudom, ki akarja megvenni(remélem, nem te)de az jobb, ha felköti a gatyáját.
a motor úgy is elárulja, hogy ki van-e nyomva a szeme. a vényóc nem titkolózik...
de a madár aki árulja, szerintem feltünési viszketegség miatt vette meg, csak béna volt a közel 300 lóhoz. az elejét tuti már üvegszál tartja csak össze, az elemek úgy állnak rajta, mint hajhiányos paraszt haja a vidéki szélben...
persze....varrásfeslés....megy anyád harmonikás volt a 100 tagúban. biztos a fényviszonyok miatt nem tudta megfelelő iso értékre állítani a telefonját, hogy a belsőről képet csináljon....
mivel ez a gyökér beletoccsant egy gyorsan közeledő betonpadba, lufi robbant és még nem gyütt meg ámerikábú....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5719 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:37:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.28 péntek, 23:34:30
ugye nem rád borult az otp?
tudom, hogy nem engem kérdeztél...de azért szokásomhoz híven belekotyognék...
nem tudom, ki akarja megvenni(remélem, nem te)de az jobb, ha felköti a gatyáját.
a motor úgy is elárulja, hogy ki van-e nyomva a szeme. a vényóc nem titkolózik...
de a madár aki árulja, szerintem feltünési viszketegség miatt vette meg, csak béna volt a közel 300 lóhoz. az elejét tuti már üvegszál tartja csak össze, az elemek úgy állnak rajta, mint hajhiányos paraszt haja a vidéki szélben...
persze....varrásfeslés....megy anyád harmonikás volt a 100 tagúban. biztos a fényviszonyok miatt nem tudta megfelelő iso értékre állítani a telefonját, hogy a belsőről képet csináljon....
mivel ez a gyökér beletoccsant egy gyorsan közeledő betonpadba, lufi robbant és még nem gyütt meg ámerikábú....
megkaptam a jubileumi pénzt,gyorsan el akarom költeni....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5720 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:43:58 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:37:50
megkaptam a jubileumi pénzt,gyorsan el akarom költeni....
csak nem összehaverkodtál valami "beosztottal" aki elárulta, hova ásta el a szajrét
akkó szójjá, megyek ásni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5721 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:44:40 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.28 péntek, 23:43:58
csak nem összehaverkodtál valami "beosztottal" aki elárulta, hova ásta el a szajrét
akkó szójjá, megyek ásni
á,kaptam még hozzá anyósomtól 3 darab karácsonyi kaparós sorsjegyet.....amit köszönetképpen mondtam,azt nem díjazta...(a sosjegyek árából inkább vehetett volna 5 liter benzint....
)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5722 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:48:30 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:44:40
á,kaptam még hozzá anyósomtól 3 darab karácsonyi kaparós sorsjegyet.....amit köszönetképpen mondtam,azt nem díjazta...(a sosjegyek árából inkább vehetett volna 5 liter benzint....
)
ezek szerint, amit mondtál, attól infarktust kapott és te vagy az örökös
mert ahogy ismerlek a kaparós sorsjegy neked arra jó, hogy kikotord az olajsarat a körmöd alól szerelés után
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5723 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:54:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.28 péntek, 23:48:30
ezek szerint, amit mondtál, attól infarktust kapott és te vagy az örökös
mert ahogy ismerlek a kaparós sorsjegy neked arra jó, hogy kikotord az olajsarat a körmöd alól szerelés után
Nem hiszed el,de hónapok óta semmit nem csináltam az autón.Talán csak a kormánycserét.A hátsó teleszkópot most leszarom,mert ha minden jól megy,akkor inkább másik autó ez meg be a garázsba és majd lesz vele valami.Hogy mi,azt nem tudom.Lehet,itt cégen belül elviszik,bár drof autóját is mondtam egy kollegának.Most akar cserélni és jópáran vettek felénk (igaz td) kettes mondeot.Sok rosszat nem mondtak neki róla (az én véleményem nem mérvadó,mert én szerinte őrült vagyok) max. a halott csiga td motort nem szeretik.Úgyhogy most gondolkozik rajta,hogy mi legyen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5724 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:57:39 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:54:57
(az én véleményem nem mérvadó,mert én szerinte őrült vagyok)
rég óta barátok lehettek
ha ennyire ismer
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5725 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:58:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.28 péntek, 23:57:39
rég óta barátok lehettek
ha ennyire ismer
hát,ismerjük egymást egy ideje...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5726 Dátum:
2012.12.29 szombat, 00:01:22 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:58:30
hát,ismerjük egymást egy ideje...
hát ja... akik együtt nyomják a kóterban, azok előbb utóbb közeli barátok lesznek...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5727 Dátum:
2012.12.29 szombat, 00:05:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.29 szombat, 00:01:22
hát ja... akik együtt nyomják a kóterban, azok előbb utóbb közeli barátok lesznek...
khmm,azért az "igazi" barátságra még várni kell....
De hülye vagyok,hát az ülések cseréjét elfelejtettem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5728 Dátum:
2012.12.29 szombat, 00:09:40 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.29 szombat, 00:05:06
khmm,azért az "igazi" barátságra még várni kell....
De hülye vagyok,hát az ülések cseréjét elfelejtettem...
ez van, ha az ember nem csak a hátát veti egymásnak a bajtársával
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5729 Dátum:
2012.12.29 szombat, 00:19:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.29 szombat, 00:09:40
ez van, ha az ember nem csak a hátát veti egymásnak a bajtársával
szóval,felénk a barátság akár a túlélés kulcsa is lehet,csak soha,SOHA nem kerüljön rá sor,hogy élesben is kiderüljön....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5730 Dátum:
2012.12.29 szombat, 12:09:14 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.28 péntek, 23:00:08
Drof!Erről az autóról tudsz vamai érdemlegest?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/pontiac/firebird/pontiac_firebird_trans_am-6463316
Erről pont semmit, de Krisznél áll egy ugyan ilyen (nem spoilerezett) 5.7-es csoda, azt bátran megvenném. A típus megvételre ajánlott, ez a konkrét annyira nem.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5731 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:01:37 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.29 szombat, 12:09:14
Erről pont semmit, de Krisznél áll egy ugyan ilyen (nem spoilerezett) 5.7-es csoda, azt bátran megvenném. A típus megvételre ajánlott, ez a konkrét annyira nem.
Köszönöm.Bár még ez is olyan távlati elképzelés.Az öregedő fejem húz ebbe az irányba,elvégre egyszer élünk.Viszont a racionális énem meg arra,hogy egy ilyen legyen a család miatt (első nekifutásra is ezeket kerestem,bár 1970-80 közöttieket)
1986:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Ford-LTD-Crown-Victoria-43K-/251203522461?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a7ce58f9d
Ezzel csak az a gond,hogy ot vizsgára még nem lehet elvinni.
1975:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-FORD-LTD-BROUGHAM-Blue-351M-112K-8-Track-Looks-Runs-Great-BOSTON-/360537680038?pt=US_Cars_Trucks&hash=item53f1b868a6
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.29 szombat, 16:06:07 írta szuperhangya
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5732 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:20:30 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.29 szombat, 16:01:37
Köszönöm.Bár még ez is olyan távlati elképzelés.Az öregedő fejem húz ebbe az irányba,elvégre egyszer élünk.Viszont a racionális énem meg arra,hogy egy ilyen legyen a család miatt (első nekifutásra is ezeket kerestem,bár 1970-80 közöttieket)
1986:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Ford-LTD-Crown-Victoria-43K-/251203522461?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a7ce58f9d
Ezzel csak az a gond,hogy ot vizsgára még nem lehet elvinni.
1975:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-FORD-LTD-BROUGHAM-Blue-351M-112K-8-Track-Looks-Runs-Great-BOSTON-/360537680038?pt=US_Cars_Trucks&hash=item53f1b868a6
Ez már döfi. Volt egy eladó pár hónapja itthon, de hamar elvitték. Most meg csak Yellow Cab van eladó, az nem kéne.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5733 Dátum:
2012.12.29 szombat, 18:38:50 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.29 szombat, 16:20:30
Ez már döfi. Volt egy eladó pár hónapja itthon, de hamar elvitték. Most meg csak Yellow Cab van eladó, az nem kéne.
Ha már amerikai dög, akkor inkább a 7. generációs Impala SS.
(ha Ford, akkor meg Mustang...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5734 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 07:17:53 »
Tessék, lehet csámcsogni a kipuff kivágásokon.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5735 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 10:16:42 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.30 vasárnap, 07:17:53
Tessék, lehet csámcsogni a kipuff kivágásokon.
Azért így már mindjárt más !
Dögös.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5736 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 10:41:08 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.30 vasárnap, 07:17:53
Nem áll ki egy kicsit nagyon?Bár ez is inkább a kinek-mi-tetszik kategória.De jó lett.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5737 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 11:41:25 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.30 vasárnap, 10:41:08
Nem áll ki egy kicsit nagyon?Bár ez is inkább a kinek-mi-tetszik kategória.De jó lett.
Az ST220 ennyivel hosszabb. Ezért lóg ki.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5738 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 15:45:59 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.30 vasárnap, 11:41:25
Az ST220 ennyivel hosszabb. Ezért lóg ki.
gondolom, mivel más a lökös.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5739 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:31:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.30 vasárnap, 15:45:59
gondolom, mivel más a lökös.
A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5740 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 17:11:38 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.30 vasárnap, 16:31:07
A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is.
Nekem tavaly,amikor cserélték a kipufogót beljebb húzták,pont azért,hogy ne lógjon ki annyira.Ezt szoktam meg,másnak meg lehet,hogy pont ez nem tetszik.Ízlések és pofonok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5741 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 17:32:43 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.12.30 vasárnap, 17:11:38
Nekem tavaly,amikor cserélték a kipufogót beljebb húzták,pont azért,hogy ne lógjon ki annyira.Ezt szoktam meg,másnak meg lehet,hogy pont ez nem tetszik.Ízlések és pofonok.
de neked még az st lökös van fent nem?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5742 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 21:43:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.12.30 vasárnap, 21:40:32
Az alu tömb nem a tűzfal belső oldalán van felcsavarozva? Nekem azt mondták, belül vannak a csavarok
v6-ot nem bontottam, de sor4-et igen. 2.0 vezérlőm van 2 is.
ja és a válasz a kérdésre: nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 21:45:16 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5743 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 21:49:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.30 vasárnap, 21:43:35
v6-ot nem bontottam, de sor4-et igen. 2.0 vezérlőm van 2 is.
ja és a válasz a kérdésre: nem.
Vagy is ha kiszerelik a fék rásegítőt, meg egy két dolgot a környéken, akkor hozzá lehet férni? Nem kell belül matatni hozzá? Akkor más a helyzet, eddig ebben a tudatban voltam
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5744 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 21:49:52 »
Egy itteni szerelőt megkérdezetem aki 10en egypárévet lehúzott fordéknál, most Bosch szervízt erősíti, több a fizu............mind1 nincs különbség a két vezérlő közt állítása szerint..... de nem kell messze menni, kusti berakta a bc-s egységet amit nem vettél meg..........., és lám müxik neki. Neki dc volt gyárilag.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5745 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 21:56:08 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.12.30 vasárnap, 21:49:52
Egy itteni szerelőt megkérdezetem aki 10en egypárévet lehúzott fordéknál, most Bosch szervízt erősíti, több a fizu............mind1 nincs különbség a két vezérlő közt állítása szerint..... de nem kell messze menni, kusti berakta a bc-s egységet amit nem vettél meg..........., és lám müxik neki. Neki dc volt gyárilag.
Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy Truthful kolléga is megvette volna.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5746 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:06:49 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.12.30 vasárnap, 21:56:08
Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy Truthful kolléga is megvette volna.
valamikor megyek le, ahol az enyémek vannak, megnézem őket.
arra már nem emlékszem, hogy milyen sorrendbe szedtem le a dolgokat a tűzfalról, de alulról szerintem hozzá lehet férni.
de lehet egyszerűbb a devandert lekapni.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5747 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:07:23 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.12.30 vasárnap, 21:49:35
Vagy is ha kiszerelik a fék rásegítőt, meg egy két dolgot a környéken, akkor hozzá lehet férni? Nem kell belül matatni hozzá? Akkor más a helyzet, eddig ebben a tudatban voltam
belül biztos nem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5748 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:16:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.30 vasárnap, 22:07:23
belül biztos nem.
Köszi. Úgy látom, személyesen kell utána járnom, hogy lehet hozzá férni. Csak ne lenne olyan hideg.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5749 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:21:09 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.12.30 vasárnap, 21:56:08
Meg tudnád adni számát privátban, megkérdezném a részletekről. Valamikor év elején, nyilván nem most. Nem mennék bele felesleges üzletelésbe. Ha jó, akkor szélesedik a paletta, amit kereshetek, de dc-s sincs jelenleg a piacon, akkor Kusti, vagy Truthful kolléga is megvette volna.
pü.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ