Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2214571 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:22:54 »

pü.
Köszi worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 00:07:12 »

A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is. Smiley

Nem. ST200-as pár centivel rövidebb az ST220-asnál, a króm végek emiatt hosszabbak. Lehet rajta alakítani, de engem nem zavar.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 01:09:41 »

de neked még az st lökös van fent nem?
igen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 13:18:15 »

Nem. ST200-as pár centivel rövidebb az ST220-asnál, a króm végek emiatt hosszabbak. Lehet rajta alakítani, de engem nem zavar.

Jah, jólvan, jólvan ST200, meg ST220... keverem itt össze-vissza... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:47:28 »

jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:18:26 »

jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
De azért nem lett komolyabb baj ugye?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:23:20 »

jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
látod? a fhaszé nem kocsival menté? akkor nem szakad bokaszalagod...
max villanyoszlop dől eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 08:33:44 »

látod? a fhaszé nem kocsival menté? akkor nem szakad bokaszalagod...
max villanyoszlop dől eplus2
na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....SmileySmileySmiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 11:55:00 »

na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....SmileySmileySmiley

JobbuláST, most kevesebb rabot rugdoss meg. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 16:32:59 »

na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....SmileySmileySmiley
tudod...minek ellenség? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:57:22 »

tudod...minek ellenség? eplus2
hát na....de azért zavar,hogy nem tudok járni....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:58:42 »

hát na....de azért zavar,hogy nem tudok járni....
a rabokat kevésbé eplus2 police
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:21:47 »

a rabokat kevésbé eplus2 police
miért?a legemberségesebb smasszer vagyok....mindenre a válasz:nincs,nem is volt,nem is lesz.De ez mindegyiknek!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:29:26 »

miért?a legemberségesebb smasszer vagyok....mindenre a válasz:nincs,nem is volt,nem is lesz.De ez mindegyiknek!
taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 07:43:56 »

De azért nem lett komolyabb baj ugye?
tévedésből a jó lábát vágták le, de a másik már szépen gyógyul  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2013.01.09 szerda, 16:11:09 »

Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni külön láncburkolat tömítést?

Komplett tömítésgarnitúrába is benne van, de külön még nem láttam. Lehet vajon kapni?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2013.01.09 szerda, 23:00:51 »

Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni külön láncburkolat tömítést?

Komplett tömítésgarnitúrába is benne van, de külön még nem láttam. Lehet vajon kapni?
lehet.olyan néven fut,hogy kis gumicsík tömítés...ez csak egy darab,de a többi is van náluk
http://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620340-hengerfej-tomitesei/140746-tomites-ford-mondeo-1994-2007
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.09 szerda, 23:02:46 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2013.01.09 szerda, 23:08:36 »

lehet.olyan néven fut,hogy kis gumicsík tömítés...ez csak egy darab,de a többi is van náluk
http://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620340-hengerfej-tomitesei/140746-tomites-ford-mondeo-1994-2007


 worship
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2013.01.11 péntek, 19:34:57 »

worship
Ha kell,adok cikkszámot hozzá,mert nekem dobozban vannak,csak sosem használtam.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2013.01.12 szombat, 00:22:54 »

Ha kell,adok cikkszámot hozzá,mert nekem dobozban vannak,csak sosem használtam.

Ezt most nem értem. Huh?

Adsz cikkszámot, hogy tudjak majd rendelni, vagy eladó a tiéd?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:52:05 »

Ezt most nem értem. Huh?

Adsz cikkszámot, hogy tudjak majd rendelni, vagy eladó a tiéd?
Csak cikkszámot tudok mondani,mert a motorcsere csak elnapolva lett...a kasztnit akarom tavasszal végre megcsinálni meg a futóművet.Elöl két lengőkar csere lesz,hátul teljes.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 13:35:09 »

Sziasztok, tiszteletem mindenkinek.Én még új vagyok köztetek és igazából nem MK2-es Mondeom van hanem egy MK1-es csak az a fórum meghalt és lenne pár kérdésem.Nekem ez az első autóm, egy sima 2.5 V6 (170le) és kb. 14 hónapig állt, most teljes motortér kábelezésen van, a teljes vezérlő kábelkorbácsot lehetett a kukába dobni.Az az én bajom hogy szinte az egész kábel kész és maradt 5 szál amiből 2 a generátor csatijához menne de nem tudjuk melyik az a 2 szál, és szeretném kérni a segítségeteket abban hogy tudna-e valaki egy teljes kapcsolási rajzot küldeni, 94"-es 5ajtós kézi váltós 2.5 V6 SEA motorkódos. A másik kérdésem az hogy azt modta egy szerelő (mivel teljesen szétakartam szedni a motort hogy felújítsuk) hogy felesleges szétborítani a blokkot elég ha cseréljük a szelepszár szimeringeket, a vezérműláncot, a tömítéseket és minden folyadékot.Tényleg elég neki ennyi, mondjuk nagyon finoman jár nem füstöl nem eszi az olajat és nem tapintottam fém részecskéket a motorolajban sem, annyi hogy hideg motornál 1.ből 2.ba váltásnál néha picit kattan a váltó de nem akad finoman lehet rakosgatni van benne 260e km és Svájcból lett behozva 6 éve azóta nállam van és mindig rendesen szervizelve volt.Sokan lebeszéltek róla meg arról hogy foglalkozzam vele de nekem már nem csak egy tárgy ez az autó, soha nem hagyott cserben és mindig élveztem vele közlekedni és hallani duruzsolni a V6-ot.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 15:44:49 »

Hála istennek talált a autóvillamosság szerelőm egy ugyanilyen autót amit pont felújítanak és a kábel probléma megoldódni látszik, viszont a többi kérdésem aktuális a motorgenerálról...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:44:10 »

Hála istennek talált a autóvillamosság szerelőm egy ugyanilyen autót amit pont felújítanak és a kábel probléma megoldódni látszik, viszont a többi kérdésem aktuális a motorgenerálról...
hát igazából a motort nemigen éri meg piszkálni.az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.Csak amit leírtál többe kerül mint egy komplett keveset futott motor mk2. krisztiánnál.A váltónak adj egy olajcserét,az általában megoldja a kattogás gondjait.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 17:48:09 írta szuperhangya » Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:52:05 »

hát igazából a motort nemigen éri meg piszkálni.az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.Csak amit leírtál többe kerül mint egy komplett keveset futott motor mk2. krisztiánnál.A váltónak adj egy olajcserét,az általában megoldja a kattogás gondjait.

Köszönöm a tanácsot, a váltóolajat is cserélni fogjuk worship, én úgy számolom hogy a vezérműlánc és alkatrészei kb. 35-45ezer, a szelepszár szimering 25-30.Másik motort pedig nem szeretnék mivel most fejezték be a kábelezést, csak ajánlani tudom a szakit, igazából verseny autók kábelezése a fő profiljuk de minden utcai autót is szívesen látnak.Na de nem is ez a lényeg, a héten mehetek a kocsiért és kezdődik a generálozás, márciusban pedig ha minden rendben megy akkor csináltatok hozzá kipufogó rendszert, semmi extra nagyjából a gyári állapotot szeretném elérni kicsit morcosabb hanggal.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:32:53 »

Köszönöm a tanácsot, a váltóolajat is cserélni fogjuk worship, én úgy számolom hogy a vezérműlánc és alkatrészei kb. 35-45ezer, a szelepszár szimering 25-30.Másik motort pedig nem szeretnék mivel most fejezték be a kábelezést, csak ajánlani tudom a szakit, igazából verseny autók kábelezése a fő profiljuk de minden utcai autót is szívesen látnak.Na de nem is ez a lényeg, a héten mehetek a kocsiért és kezdődik a generálozás, márciusban pedig ha minden rendben megy akkor csináltatok hozzá kipufogó rendszert, semmi extra nagyjából a gyári állapotot szeretném elérni kicsit morcosabb hanggal.

Lánc 300 ezerig jó, ha nem csörög nem feltétlenül kell cserélni. De ha már úgyis leszeditek a láncburkolatot (és vele a motortartó bakot, szervópumpát, főtengely tárcsát) akkor érdemes a láncot és a feszítőt is cserélni.

Szelepszár szimeringezés soha sem árt ilyen korban.

Ha már bontjátok a vezérlést, akkor hengerfej tömítést is érdemes cserélni, 30-40e között megvan a szett Ebay-ről. És akkor már síkoltatni is érdemes a hengerfejeket.

Dugókat nem érdemes bántani, nem szokott bajuk lenni, a gyűrűzés is csak olajfogyasztás esetén javasolt.

Ha nem sürgős és alapos munkát akarsz, akkor szedjétek ki a motort és asztalon csináljátok. Nem kell kiszedni egyébként, de a munkaidő fele megspórolható, ha kint van.
De ha meg úgyis kiszeditek, akkor tényleg olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb egy jobb állapotú bontott motor beszerelése. A választás viszont rád van bízva. integet2

 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2013.01.15 kedd, 04:06:26 »

az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.
még 3-ast is
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2013.01.15 kedd, 07:44:31 »

még 3-ast is
bele kéne feccölni egy st220-at  nyes
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2013.01.15 kedd, 11:47:59 »

bele kéne feccölni egy st220-at  nyes
simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.15 kedd, 11:55:11 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2013.01.15 kedd, 12:32:13 »

simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.


Vagy veszel 5 ezeré' egy komplett ST200-as hátsó kipuffot és felrakod.  nyes
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:33:51 »

Vagy veszel 5 ezeré' egy komplett ST200-as hátsó kipuffot és felrakod.  nyes
és kitől?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2013.01.15 kedd, 23:16:11 »

és kitől?

Na szerinted kitől? vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:41:44 »

Na szerinted kitől? vigyor3
a leömlőket megveszem én is.....
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:45:20 »

Na szerinted kitől? vigyor3
elbontod?
a moci jó lenne nekem önindítónak a mostani helyett...kicsit gyengélkedik  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:02:37 »

a leömlőket megveszem én is.....


Milyen leömlőket?

Én Kriszre céloztam, tőle lehet időnként venni ilyet.
Naplózva
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:31:01 »

Sziasztok nekem egy 1977  Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes  átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:46:17 »

Sziasztok nekem egy 1977  Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes  átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!

77 ben inkább taunus volt Tongue
Nekem van 1.8 és 2.5 is igaz a 2.5 az 6gangos mk3, de városban inkább 11 felett eszik. városon kívül 7.5-10.
Elméletileg lehet 10 körül közlekedni vele, ha nincs benne sok város.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:31:07 »

Lánc 300 ezerig jó, ha nem csörög nem feltétlenül kell cserélni. De ha már úgyis leszeditek a láncburkolatot (és vele a motortartó bakot, szervópumpát, főtengely tárcsát) akkor érdemes a láncot és a feszítőt is cserélni.

Szelepszár szimeringezés soha sem árt ilyen korban.

Ha már bontjátok a vezérlést, akkor hengerfej tömítést is érdemes cserélni, 30-40e között megvan a szett Ebay-ről. És akkor már síkoltatni is érdemes a hengerfejeket.

Dugókat nem érdemes bántani, nem szokott bajuk lenni, a gyűrűzés is csak olajfogyasztás esetén javasolt.

Ha nem sürgős és alapos munkát akarsz, akkor szedjétek ki a motort és asztalon csináljátok. Nem kell kiszedni egyébként, de a munkaidő fele megspórolható, ha kint van.
De ha meg úgyis kiszeditek, akkor tényleg olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb egy jobb állapotú bontott motor beszerelése. A választás viszont rád van bízva. integet2

 

Hát utólag lehet olcsóbban jöttem volna ki a bontott motorral de ez  legeslegelső v6-osak eggyike, már a 1995 1. hónapjától gyártott autóknak minden csatlakozója más, tehát a motorral együtt sok mindent cserélni kellene.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:38:53 »

simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.


Én tudomásom szerint nem csak a kocsi alatt van katalizátor, hanem a leömlőkben is van katalizátor.Hogyha a kocsi alattit kihagyom a történetből akkor le lehet vizsgáztatni?Nekem gyárilag a jobb oldalon van a kipufogóvég viszont mind a két oldalon van 1-1 dob, én úgy tervezem hogy a bal oldali dob kimarad és a katalizátor is hiszen a leömlőkben is van.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:42:57 »

Én tudomásom szerint nem csak a kocsi alatt van katalizátor, hanem a leömlőkben is van katalizátor.Hogyha a kocsi alattit kihagyom a történetből akkor le lehet vizsgáztatni?Nekem gyárilag a jobb oldalon van a kipufogóvég viszont mind a két oldalon van 1-1 dob, én úgy tervezem hogy a bal oldali dob kimarad és a katalizátor is hiszen a leömlőkben is van.

Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni. nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:43:48 »

elbontod?

A faxt!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:45:03 »

77 ben inkább taunus volt Tongue
Nekem van 1.8 és 2.5 is igaz a 2.5 az 6gangos mk3, de városban inkább 11 felett eszik. városon kívül 7.5-10.
Elméletileg lehet 10 körül közlekedni vele, ha nincs benne sok város.

Nagy általánosságban, ténylegesen vegyes használat mellett valóban el lehet járni vele 10-10.5 lityivel. Télen több, nyáron kevesebb, városban természetesen több.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:52:43 »

Sziasztok nekem egy 1977  Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes  átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
hát,ha ésszel használod és megtanulod vezetni akkor el lehet....mondom én aki már kettő mondeot törtem össze....amikor nagyjából rendbe lett rakva a motor része,csak városban 11 liter alatt van.És nem garázsban áll,nem mindig kímélő üzemmóddal.... eplus2
Országúton akár 7 lityó alá is le lehet vinni,de nagy átlagban 7-8 közé simán be lehet állni vele.Családdal,kutyával,klímával fullra megpakolva.Igazából az én tapasztalatom az,hogy ezzel a motorral,ezzel a kasztnival üresen-telepakolva ugyanazt azt átlagot hozza.Nincs akkora szórás mint négyhengereseknél (legyen az kormoló vagy benzines) PErsze ehhez kell az,hogy minden rendben legyen rajta-motor-futómű,de ez szerintem alap.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:55:15 »

Sziasztok nekem egy 1977  Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes  átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
ha a td-vel megetetsz 8-at, akkor v6-tal 12 körül számolj...szerintem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:52:35 »

nekem nyáron többet eszik mint télen Smiley

(klíma, plusz a 18as kerekek )
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 16:46:21 »

nekem nyáron többet eszik mint télen Smiley

(klíma, plusz a 18as kerekek )
nekem is.leginkább a II-esek miatt.... nyes
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 16:55:37 »

nekem is.leginkább a II-esek miatt.... nyes
taps
Naplózva
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:51:41 »

Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt  SZAKEMBER  szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úgy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 20:55:28 írta nando33 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:54:03 »

Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt  SZAKEMBER  szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''  Grin
maradjon is így nyes
hozzáértőt nem ajánlok, mert meglincselnek, szerelő, meg nincs...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 21:31:31 »

Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt  SZAKEMBER  szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úgy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''  Grin
Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival.... eplus2 ) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.