Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213294 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5750 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:22:54 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.12.30 vasárnap, 22:21:09
pü.
Köszi
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5751 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 00:07:12 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.30 vasárnap, 16:31:07
A "pufók" ST lökössel bizonyára pont jó lenne a hossza is.
Nem. ST200-as pár centivel rövidebb az ST220-asnál, a króm végek emiatt hosszabbak. Lehet rajta alakítani, de engem nem zavar.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5752 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 01:09:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.30 vasárnap, 17:32:43
de neked még az st lökös van fent nem?
igen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5753 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 13:18:15 »
Idézetet írta: drof - 2012.12.31 hétfő, 00:07:12
Nem. ST200-as pár centivel rövidebb az ST220-asnál, a króm végek emiatt hosszabbak. Lehet rajta alakítani, de engem nem zavar.
Jah, jólvan, jólvan ST200, meg ST220... keverem itt össze-vissza...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5754 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:47:28 »
jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5755 Dátum:
2013.01.02 szerda, 20:18:26 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.02 szerda, 19:47:28
jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
De azért nem lett komolyabb baj ugye?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5756 Dátum:
2013.01.02 szerda, 20:23:20 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.02 szerda, 19:47:28
jihá,jól kezdődik az év....megyek reggel melózni,egyet rosszul léptem és bokám reccs...
látod? a fhaszé nem kocsival menté? akkor nem szakad bokaszalagod...
max villanyoszlop dől
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5757 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 08:33:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.02 szerda, 20:23:20
látod? a fhaszé nem kocsival menté? akkor nem szakad bokaszalagod...
max villanyoszlop dől
na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5758 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 11:55:00 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.03 csütörtök, 08:33:44
na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....
JobbuláST, most kevesebb rabot rugdoss meg.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5759 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 16:32:59 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.03 csütörtök, 08:33:44
na,nehogy azt hidd,hogy pont ugyanezt bent nem kaptam meg....
tudod...minek ellenség?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5760 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:57:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.03 csütörtök, 16:32:59
tudod...minek ellenség?
hát na....de azért zavar,hogy nem tudok járni....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5761 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:58:42 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.03 csütörtök, 20:57:22
hát na....de azért zavar,hogy nem tudok járni....
a rabokat kevésbé
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5762 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 22:21:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.03 csütörtök, 20:58:42
a rabokat kevésbé
miért?a legemberségesebb smasszer vagyok....mindenre a válasz:nincs,nem is volt,nem is lesz.De ez mindegyiknek!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5763 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:29:26 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.03 csütörtök, 22:21:47
miért?a legemberségesebb smasszer vagyok....mindenre a válasz:nincs,nem is volt,nem is lesz.De ez mindegyiknek!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5764 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 07:43:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.01.02 szerda, 20:18:26
De azért nem lett komolyabb baj ugye?
tévedésből a jó lábát vágták le, de a másik már szépen gyógyul
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5765 Dátum:
2013.01.09 szerda, 16:11:09 »
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni külön láncburkolat tömítést?
Komplett tömítésgarnitúrába is benne van, de külön még nem láttam. Lehet vajon kapni?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5766 Dátum:
2013.01.09 szerda, 23:00:51 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.09 szerda, 16:11:09
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni külön láncburkolat tömítést?
Komplett tömítésgarnitúrába is benne van, de külön még nem láttam. Lehet vajon kapni?
lehet.olyan néven fut,hogy kis gumicsík tömítés...ez csak egy darab,de a többi is van náluk
http://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620340-hengerfej-tomitesei/140746-tomites-ford-mondeo-1994-2007
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.09 szerda, 23:02:46 írta szuperhangya
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5767 Dátum:
2013.01.09 szerda, 23:08:36 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.09 szerda, 23:00:51
lehet.olyan néven fut,hogy kis gumicsík tömítés...ez csak egy darab,de a többi is van náluk
http://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620340-hengerfej-tomitesei/140746-tomites-ford-mondeo-1994-2007
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5768 Dátum:
2013.01.11 péntek, 19:34:57 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.09 szerda, 23:08:36
Ha kell,adok cikkszámot hozzá,mert nekem dobozban vannak,csak sosem használtam.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5769 Dátum:
2013.01.12 szombat, 00:22:54 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.11 péntek, 19:34:57
Ha kell,adok cikkszámot hozzá,mert nekem dobozban vannak,csak sosem használtam.
Ezt most nem értem.
Adsz cikkszámot, hogy tudjak majd rendelni, vagy eladó a tiéd?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5770 Dátum:
2013.01.12 szombat, 12:52:05 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.12 szombat, 00:22:54
Ezt most nem értem.
Adsz cikkszámot, hogy tudjak majd rendelni, vagy eladó a tiéd?
Csak cikkszámot tudok mondani,mert a motorcsere csak elnapolva lett...a kasztnit akarom tavasszal végre megcsinálni meg a futóművet.Elöl két lengőkar csere lesz,hátul teljes.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5771 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 13:35:09 »
Sziasztok, tiszteletem mindenkinek.Én még új vagyok köztetek és igazából nem MK2-es Mondeom van hanem egy MK1-es csak az a fórum meghalt és lenne pár kérdésem.Nekem ez az első autóm, egy sima 2.5 V6 (170le) és kb. 14 hónapig állt, most teljes motortér kábelezésen van, a teljes vezérlő kábelkorbácsot lehetett a kukába dobni.Az az én bajom hogy szinte az egész kábel kész és maradt 5 szál amiből 2 a generátor csatijához menne de nem tudjuk melyik az a 2 szál, és szeretném kérni a segítségeteket abban hogy tudna-e valaki egy teljes kapcsolási rajzot küldeni, 94"-es 5ajtós kézi váltós 2.5 V6 SEA motorkódos. A másik kérdésem az hogy azt modta egy szerelő (mivel teljesen szétakartam szedni a motort hogy felújítsuk) hogy felesleges szétborítani a blokkot elég ha cseréljük a szelepszár szimeringeket, a vezérműláncot, a tömítéseket és minden folyadékot.Tényleg elég neki ennyi, mondjuk nagyon finoman jár nem füstöl nem eszi az olajat és nem tapintottam fém részecskéket a motorolajban sem, annyi hogy hideg motornál 1.ből 2.ba váltásnál néha picit kattan a váltó de nem akad finoman lehet rakosgatni van benne 260e km és Svájcból lett behozva 6 éve azóta nállam van és mindig rendesen szervizelve volt.Sokan lebeszéltek róla meg arról hogy foglalkozzam vele de nekem már nem csak egy tárgy ez az autó, soha nem hagyott cserben és mindig élveztem vele közlekedni és hallani duruzsolni a V6-ot.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5772 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 15:44:49 »
Hála istennek talált a autóvillamosság szerelőm egy ugyanilyen autót amit pont felújítanak és a kábel probléma megoldódni látszik, viszont a többi kérdésem aktuális a motorgenerálról...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5773 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 17:44:10 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.14 hétfő, 15:44:49
Hála istennek talált a autóvillamosság szerelőm egy ugyanilyen autót amit pont felújítanak és a kábel probléma megoldódni látszik, viszont a többi kérdésem aktuális a motorgenerálról...
hát igazából a motort nemigen éri meg piszkálni.az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.Csak amit leírtál többe kerül mint egy komplett keveset futott motor mk2. krisztiánnál.A váltónak adj egy olajcserét,az általában megoldja a kattogás gondjait.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 17:48:09 írta szuperhangya
»
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5774 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 18:52:05 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.14 hétfő, 17:44:10
hát igazából a motort nemigen éri meg piszkálni.az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.Csak amit leírtál többe kerül mint egy komplett keveset futott motor mk2. krisztiánnál.A váltónak adj egy olajcserét,az általában megoldja a kattogás gondjait.
Köszönöm a tanácsot, a váltóolajat is cserélni fogjuk
, én úgy számolom hogy a vezérműlánc és alkatrészei kb. 35-45ezer, a szelepszár szimering 25-30.Másik motort pedig nem szeretnék mivel most fejezték be a kábelezést, csak ajánlani tudom a szakit, igazából verseny autók kábelezése a fő profiljuk de minden utcai autót is szívesen látnak.Na de nem is ez a lényeg, a héten mehetek a kocsiért és kezdődik a generálozás, márciusban pedig ha minden rendben megy akkor csináltatok hozzá kipufogó rendszert, semmi extra nagyjából a gyári állapotot szeretném elérni kicsit morcosabb hanggal.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5775 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:32:53 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.14 hétfő, 18:52:05
Köszönöm a tanácsot, a váltóolajat is cserélni fogjuk
, én úgy számolom hogy a vezérműlánc és alkatrészei kb. 35-45ezer, a szelepszár szimering 25-30.Másik motort pedig nem szeretnék mivel most fejezték be a kábelezést, csak ajánlani tudom a szakit, igazából verseny autók kábelezése a fő profiljuk de minden utcai autót is szívesen látnak.Na de nem is ez a lényeg, a héten mehetek a kocsiért és kezdődik a generálozás, márciusban pedig ha minden rendben megy akkor csináltatok hozzá kipufogó rendszert, semmi extra nagyjából a gyári állapotot szeretném elérni kicsit morcosabb hanggal.
Lánc 300 ezerig jó, ha nem csörög nem feltétlenül kell cserélni. De ha már úgyis leszeditek a láncburkolatot (és vele a motortartó bakot, szervópumpát, főtengely tárcsát) akkor érdemes a láncot és a feszítőt is cserélni.
Szelepszár szimeringezés soha sem árt ilyen korban.
Ha már bontjátok a vezérlést, akkor hengerfej tömítést is érdemes cserélni, 30-40e között megvan a szett Ebay-ről. És akkor már síkoltatni is érdemes a hengerfejeket.
Dugókat nem érdemes bántani, nem szokott bajuk lenni, a gyűrűzés is csak olajfogyasztás esetén javasolt.
Ha nem sürgős és alapos munkát akarsz, akkor szedjétek ki a motort és asztalon csináljátok. Nem kell kiszedni egyébként, de a munkaidő fele megspórolható, ha kint van.
De ha meg úgyis kiszeditek, akkor tényleg olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb egy jobb állapotú bontott motor beszerelése. A választás viszont rád van bízva.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5776 Dátum:
2013.01.15 kedd, 04:06:26 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.14 hétfő, 17:44:10
az ugyan nem tudom (majd szakavatott munkatársak itten megszagértik),hogy mk2-es motort bele lehet-e tenni.
még 3-ast is
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5777 Dátum:
2013.01.15 kedd, 07:44:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.15 kedd, 04:06:26
még 3-ast is
bele kéne feccölni egy st220-at
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5778 Dátum:
2013.01.15 kedd, 11:47:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.15 kedd, 07:44:31
bele kéne feccölni egy st220-at
simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.15 kedd, 11:55:11 írta szuperhangya
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5779 Dátum:
2013.01.15 kedd, 12:32:13 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.15 kedd, 11:47:59
simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.
Vagy veszel 5 ezeré' egy komplett ST200-as hátsó kipuffot és felrakod.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5780 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:33:51 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.15 kedd, 12:32:13
Vagy veszel 5 ezeré' egy komplett ST200-as hátsó kipuffot és felrakod.
és kitől?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5781 Dátum:
2013.01.15 kedd, 23:16:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.15 kedd, 22:33:51
és kitől?
Na szerinted kitől?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5782 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:41:44 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.15 kedd, 23:16:11
Na szerinted kitől?
a leömlőket megveszem én is.....
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5783 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:45:20 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.15 kedd, 23:16:11
Na szerinted kitől?
elbontod?
a moci jó lenne nekem önindítónak a mostani helyett...kicsit gyengélkedik
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5784 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:02:37 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.16 szerda, 10:41:44
a leömlőket megveszem én is.....
Milyen leömlőket?
Én Kriszre céloztam, tőle lehet időnként venni ilyet.
Naplózva
nando33
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5785 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:31:01 »
Sziasztok nekem egy 1977 Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5786 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:46:17 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.16 szerda, 11:31:01
Sziasztok nekem egy 1977 Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
77 ben inkább taunus volt
Nekem van 1.8 és 2.5 is igaz a 2.5 az 6gangos mk3, de városban inkább 11 felett eszik. városon kívül 7.5-10.
Elméletileg lehet 10 körül közlekedni vele, ha nincs benne sok város.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5787 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:31:07 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.14 hétfő, 20:32:53
Lánc 300 ezerig jó, ha nem csörög nem feltétlenül kell cserélni. De ha már úgyis leszeditek a láncburkolatot (és vele a motortartó bakot, szervópumpát, főtengely tárcsát) akkor érdemes a láncot és a feszítőt is cserélni.
Szelepszár szimeringezés soha sem árt ilyen korban.
Ha már bontjátok a vezérlést, akkor hengerfej tömítést is érdemes cserélni, 30-40e között megvan a szett Ebay-ről. És akkor már síkoltatni is érdemes a hengerfejeket.
Dugókat nem érdemes bántani, nem szokott bajuk lenni, a gyűrűzés is csak olajfogyasztás esetén javasolt.
Ha nem sürgős és alapos munkát akarsz, akkor szedjétek ki a motort és asztalon csináljátok. Nem kell kiszedni egyébként, de a munkaidő fele megspórolható, ha kint van.
De ha meg úgyis kiszeditek, akkor tényleg olcsóbb, egyszerűbb és gyorsabb egy jobb állapotú bontott motor beszerelése. A választás viszont rád van bízva.
Hát utólag lehet olcsóbban jöttem volna ki a bontott motorral de ez legeslegelső v6-osak eggyike, már a 1995 1. hónapjától gyártott autóknak minden csatlakozója más, tehát a motorral együtt sok mindent cserélni kellene.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5788 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:38:53 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.15 kedd, 11:47:59
simán.Ha pedig csak egy kicsivel szebb hangot szeretnél,akkor ajánlom,hogy tedd azt amit én.Nekem az st kipuf volt az autó alatt (vagy legaábbis arra hasonlított) az alapján lett csinálva új.A gyerek miatt nem lehet túl hangos,de szerettem volna én is,ha kicsit normálisabb a hangja.Szóval,rocco kollegának volt eladó rozsdamantes acél dobja(két hátsó+középső) azok lettek beszerelve az st kipuf alapján.A hangja szebb lett,alapjáraton halk,ha meg nyomom neki hangos(abb) de szebb mint a gyári és nem zavaró.A három dob volt 50e+új harmadik katalizátor+csövezés,hajlítás,munkadíj.Összesen durván ~100e volt.A kipuf végek maradtak a gyáriak,nem kell nekem hangos sztrítracsingos hang...a másik lehetőség az,amit drof is csinált.Felmész az ebayre és tudsz venni komplett kipuf. rendszert ami katalizátorok nélküli.
Én tudomásom szerint nem csak a kocsi alatt van katalizátor, hanem a leömlőkben is van katalizátor.Hogyha a kocsi alattit kihagyom a történetből akkor le lehet vizsgáztatni?Nekem gyárilag a jobb oldalon van a kipufogóvég viszont mind a két oldalon van 1-1 dob, én úgy tervezem hogy a bal oldali dob kimarad és a katalizátor is hiszen a leömlőkben is van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5789 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:42:57 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.16 szerda, 13:38:53
Én tudomásom szerint nem csak a kocsi alatt van katalizátor, hanem a leömlőkben is van katalizátor.Hogyha a kocsi alattit kihagyom a történetből akkor le lehet vizsgáztatni?Nekem gyárilag a jobb oldalon van a kipufogóvég viszont mind a két oldalon van 1-1 dob, én úgy tervezem hogy a bal oldali dob kimarad és a katalizátor is hiszen a leömlőkben is van.
Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5790 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:43:48 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2013.01.16 szerda, 10:45:20
elbontod?
A faxt!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5791 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:45:03 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.01.16 szerda, 11:46:17
77 ben inkább taunus volt
Nekem van 1.8 és 2.5 is igaz a 2.5 az 6gangos mk3, de városban inkább 11 felett eszik. városon kívül 7.5-10.
Elméletileg lehet 10 körül közlekedni vele, ha nincs benne sok város.
Nagy általánosságban, ténylegesen vegyes használat mellett valóban el lehet járni vele 10-10.5 lityivel. Télen több, nyáron kevesebb, városban természetesen több.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5792 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:52:43 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.16 szerda, 11:31:01
Sziasztok nekem egy 1977 Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
hát,ha ésszel használod és megtanulod vezetni akkor el lehet....mondom én aki már kettő mondeot törtem össze....amikor nagyjából rendbe lett rakva a motor része,csak városban 11 liter alatt van.És nem garázsban áll,nem mindig kímélő üzemmóddal....
Országúton akár 7 lityó alá is le lehet vinni,de nagy átlagban 7-8 közé simán be lehet állni vele.Családdal,kutyával,klímával fullra megpakolva.Igazából az én tapasztalatom az,hogy ezzel a motorral,ezzel a kasztnival üresen-telepakolva ugyanazt azt átlagot hozza.Nincs akkora szórás mint négyhengereseknél (legyen az kormoló vagy benzines) PErsze ehhez kell az,hogy minden rendben legyen rajta-motor-futómű,de ez szerintem alap.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5793 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:55:15 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.16 szerda, 11:31:01
Sziasztok nekem egy 1977 Mondeo 2 1.8td van de most lenne lehetőségem cserélni egy 1998 v6-ra a kocsi szintén jó állapotban van mint az enyém. A kérdésem az lenne uraim,hogy valóban eljár normál használat mellet 10literes átlag fogyasztással? Azt már persze magamtól is gondolom,hogy a menet teljesítmény valami egészen más. Nekem ennyit megérne a fogyasztásbeli különbség. Ami most van az a leglomhább autók egyike sajnos egyszerűen nem lehet vele dinamikusan közlekedni. Hogy miért vettem meg? Akkor a fogyasztás volt a lényeg, meg tudtam bele anyagot,De a fogyasztás sem annyi mint amit sok td tulaj mond simán veri 8 litert. És cserébe nem is megy! Válaszokat előre is köszönöm Nando33!
ha a td-vel megetetsz 8-at, akkor v6-tal 12 körül számolj...szerintem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5794 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 11:52:35 »
nekem nyáron többet eszik mint télen
(klíma, plusz a 18as kerekek )
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5795 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 16:46:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.01.17 csütörtök, 11:52:35
nekem nyáron többet eszik mint télen
(klíma, plusz a 18as kerekek )
nekem is.leginkább a II-esek miatt....
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5796 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 16:55:37 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.17 csütörtök, 16:46:21
nekem is.leginkább a II-esek miatt....
Naplózva
nando33
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5797 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 20:51:41 »
Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt SZAKEMBER szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úgy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 20:55:28 írta nando33
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5798 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 20:54:03 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.17 csütörtök, 20:51:41
Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt SZAKEMBER szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''
maradjon is így
hozzáértőt nem ajánlok, mert meglincselnek, szerelő, meg nincs...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5799 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 21:31:31 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.17 csütörtök, 20:51:41
Sziasztok köszönöm mindenkinek a korrekt válaszokat, MEGVETTEM ISTEN KIRÁLY EZ A VERDA! Most már csak egy fain szerelő kell aki tényleg vágja ezt a típust szervizben nem gondolkodom mert az csak valószínűleg lerabol. Nagyon sok jó korrekt SZAKEMBER szerel otthon vagy nem flancos műhelyben mégis jobb munkát végez mint a csilli-villi lehúzós szervizes. Elvileg jó kocsi de azért át kéne nézni aztán ha van valami fontossági sorrendben neki állnák. XIII Ker-ben lakom ha úgy van 100 Km ig leviszem. Szégyen vagy nem szégyen most csak azt tudom mondani mint a joghurt reklámban a kislány "AZT HISZEM SZERELMES VAGYOK''
Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival....
) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
Naplózva
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ