Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:15:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217133 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5800 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 22:17:23 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.17 csütörtök, 21:31:31
Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival....
) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
Most már csak az a kérdés, mennyiért vette meg a verdát. Gondolom, Drof-é több volt. Na azt én is megvenném, ha eladná. Persze annyiért , amennyi van nekem. De annyiért nem eladó, nem csak nekem. Pedig az egy jó autó!
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5801 Dátum:
2013.01.18 péntek, 02:14:24 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.16 szerda, 13:42:57
Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni.
Köszönöm a választ, akkor kihagyjuk a katalizátort.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5802 Dátum:
2013.01.18 péntek, 08:30:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.17 csütörtök, 21:31:31
Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival....
) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
mer nem adja el.
engem meg simán kivehetsz a sorból. én csak max. segítek nekik fődarabokat cserélgetni, de nem értek semmihez, csak a fagyihoz
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5803 Dátum:
2013.01.18 péntek, 09:05:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 08:30:11
mer nem adja el.
engem meg simán kivehetsz a sorból. én csak max. segítek nekik fődarabokat cserélgetni, de nem értek semmihez, csak a fagyihoz
értesz te a szereléshez is, csak szereted eltitkolni
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5804 Dátum:
2013.01.18 péntek, 09:06:38 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.16 szerda, 13:42:57
Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni.
az enyém nem tudja
meg is kérdezte tegnap a vizsgáztató, hogy biztos hogy én a ford igazolása alapján át akarom minősíttetni a piros matricából?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5805 Dátum:
2013.01.18 péntek, 09:42:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 09:06:38
az enyém nem tudja
meg is kérdezte tegnap a vizsgáztató, hogy biztos hogy én a ford igazolása alapján át akarom minősíttetni a piros matricából?
akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5806 Dátum:
2013.01.18 péntek, 09:51:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 09:42:02
akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket
vazze a 4000-es HC-n (szénhidrogén) vagy mi a tökömön ki sem voltak akadva....az alap valami 200-300.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5807 Dátum:
2013.01.18 péntek, 10:20:42 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 09:42:02
akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket
meg a kurvaannya
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5808 Dátum:
2013.01.18 péntek, 10:26:36 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 10:20:42
meg a kurvaannya
akkor felgyújtjuk?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5809 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:17:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 10:26:36
akkor felgyújtjuk?
ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5810 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:19:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 11:17:50
ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik
akkor nagy sebességű kamera is kell
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5811 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:21:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 11:17:50
ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik
Lehet, hogy összességében jobban járnál így.
Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5812 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:25:44 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.18 péntek, 11:21:16
Lehet, hogy összességében jobban járnál így.
Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így?
az eurót nem kis e-vel írják te bugyuta
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5813 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:43:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 11:25:44
az eurót nem kis e-vel írják te bugyuta
700 euróért meg is venném
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5814 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:43:43 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.18 péntek, 11:21:16
Lehet, hogy összességében jobban járnál így.
Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így?
csekket elfogadsz?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5815 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:53:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 11:43:43
csekket elfogadsz?
vagy szép kártyát
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5816 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:54:11 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 11:43:24
700 euróért meg is venném
azért írtam
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5817 Dátum:
2013.01.18 péntek, 11:55:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 11:43:43
csekket elfogadsz?
Erzsébet utalványt el. Van most tarcsiban 700.000-nyi bösziutid?
Neked odaadom 500.000.-nyi utalványért is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5818 Dátum:
2013.01.18 péntek, 12:35:59 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 11:53:48
vagy szép kártyát
csúnyakártyám van csak
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5819 Dátum:
2013.01.18 péntek, 13:02:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.01.18 péntek, 12:35:59
csúnyakártyám van csak
Vidd el sminkeshez, hátha szép lesz.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5820 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:08:44 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.18 péntek, 11:21:16
Lehet, hogy összességében jobban járnál így.
Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így?
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5821 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:10:18 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.18 péntek, 20:08:44
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
ez még kevés
meg ezért nem adnak kenyeret a bótban
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5822 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:13:02 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.18 péntek, 20:08:44
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
Az azóta bekövetkezett amortizáció miatt ez kevés szerintem! Told meg egy két darabbal.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5823 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:21:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 20:10:18
ez még kevés
meg ezért nem adnak kenyeret a bótban
Az nem baj, nem kenyérre kell.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5824 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:23:41 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.18 péntek, 20:21:12
Az nem baj, nem kenyérre kell.
pff...gondoltam. meg azt is, hogy nem tejre. bár szarsz a világra...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5825 Dátum:
2013.01.18 péntek, 21:57:00 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.18 péntek, 20:23:41
pff...gondoltam. meg azt is, hogy nem tejre. bár szarsz a világra...
csak bírja papírral....
szegény Föld....
Naplózva
nando33
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5826 Dátum:
2013.01.19 szombat, 11:53:03 »
Sziasztok egyelőre ennyi volt a szerelem, mentem kemény 100 km-t és a házunk előtt megálltam és verda elkezdett püfögni a motortérből. úgy hangzik mintha a gyertya mellet kifújna vagy hengerfejes lehet. Megnézte a szerelő ismerősöm azt mondta lehet,hogy csak a gyertya van lazán betekerve,de azis lehet,hogy megvan repedve valahol. Ma reggel vissza húztuk a haverokkal a kereskedésbe 8 munkanapos szervíz garanciát írtak alá ha ez után nem lesz jó a gép vissza pénz.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5827 Dátum:
2013.01.19 szombat, 23:15:07 »
Idézetet írta: nando33 - 2013.01.19 szombat, 11:53:03
Sziasztok egyelőre ennyi volt a szerelem, mentem kemény 100 km-t és a házunk előtt megálltam és verda elkezdett püfögni a motortérből. úgy hangzik mintha a gyertya mellet kifújna vagy hengerfejes lehet. Megnézte a szerelő ismerősöm azt mondta lehet,hogy csak a gyertya van lazán betekerve,de azis lehet,hogy megvan repedve valahol. Ma reggel vissza húztuk a haverokkal a kereskedésbe 8 munkanapos szervíz garanciát írtak alá ha ez után nem lesz jó a gép vissza pénz.
Ne add fel.Drof gépe csak rád vár.....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5828 Dátum:
2013.01.19 szombat, 23:43:43 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.19 szombat, 23:15:07
Ne add fel.Drof gépe csak rád vár.....
Már egy ideje nincs fent a hahu-n. Jó ajánlatért persze vihető, de olyat eddig még senki sem tett.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5829 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 00:53:03 »
Idézetet írta: drof - 2013.01.19 szombat, 23:43:43
Már egy ideje nincs fent a hahu-n. Jó ajánlatért persze vihető, de olyat eddig még senki sem tett.
tényleg,nem fejeztem be az eket....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5830 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 00:55:36 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.20 vasárnap, 00:53:03
tényleg,nem fejeztem be az eket....
mondtam én, hogy kecés lesz az
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5831 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:43:46 »
Sziasztok!Kicsit kimaradtam mert volt teendő a Mondin.
A helyzet az hogy készen van a kábelezés, van töltés mostmár viszont továbbra sem megy minden henger és nincs alapjárat.
Első körben 6gyertya és mégsem történik semmi..... Kiszereltük az alapjárati motort és láss csodát nem működik viszont le volt fedve a 2 nyílása 1 alumínium lappal.MIÉRT? KI? ÉS HOGY? Én se és a szerelők sem értik.Az ECU is szét lett kapva és hála istennek semmi sem volt kiégve, megolvadva.
Az injektorok működnek, van kompresszió, van gyújtás de mégsem akar életre kelni.Hétfőn érkezik a gyári alapjárati motor és kiderül hogy mi a pálya.
Ha kész lesz rakok fel képeket is.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5832 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:45:48 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.25 péntek, 19:43:46
Sziasztok!Kicsit kimaradtam mert volt teendő a Mondin.
A helyzet az hogy készen van a kábelezés, van töltés mostmár viszont továbbra sem megy minden henger és nincs alapjárat.
Első körben 6gyertya és mégsem történik semmi..... Kiszereltük az alapjárati motort és láss csodát nem működik viszont le volt fedve a 2 nyílása 1 alumínium lappal.MIÉRT? KI? ÉS HOGY? Én se és a szerelők sem értik.Az ECU is szét lett kapva és hála istennek semmi sem volt kiégve, megolvadva.
Az injektorok működnek, van kompresszió, van gyújtás de mégsem akar életre kelni.Hétfőn érkezik a gyári alapjárati motor és kiderül hogy mi a pálya.
Ha kész lesz rakok fel képeket is.
Mennyiér vetted?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5833 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:54:20 »
Szia! 2007-ben hozta be apám svájcból a főnökének, és 2008-ban vettem meg kerek 400.000ft-ért baráti áron, B10 kat. biztosítással és akkor volt benne valós 180.000km, most van benne 263.000km.Az autó 1994.IX. hónapjában gyártották.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5834 Dátum:
2013.01.25 péntek, 20:41:50 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.25 péntek, 19:54:20
Szia! 2007-ben hozta be apám svájcból a főnökének, és 2008-ban vettem meg kerek 400.000ft-ért baráti áron, B10 kat. biztosítással és akkor volt benne valós 180.000km, most van benne 263.000km.Az autó 1994.IX. hónapjában gyártották.
és mi történt vele azóta? mert ilyen hibákkal biztos nem ment 80e km-t
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5835 Dátum:
2013.01.26 szombat, 12:42:15 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.01.25 péntek, 20:41:50
és mi történt vele azóta? mert ilyen hibákkal biztos nem ment 80e km-t
Igazából annyi történt, hogy 2011.novemberében megállt az autó menet közben mint a hal szeme.Akkor akikhez mindig vittem azt mondták hogy nem kábeleznek hanem vegyek egy új köteget.Kb 6 hónapig keresgéltem szakembert aki kábelez.Érdekes módon senki nem akarta vállalni, volt aki azt mondta hogy csinált már ilyen mondeót és csak a szopás van vele.Most januárban sikerült rátalálnom egy nagyon komoly szakira(Facebookon LorezGarage, ott mindent láthattok a kocsiról), most ott tartunk hogy kész a kábelezés, de nem jár minden henger és nincs alapjárat.Az előző szervizben szándékosan belenyúltak hogy *** legyen, ugyanis amikor levettük az alapjárati motort akkor láttuk hogy egy kézzel kivágott alumínium lemezzel le volt dugózva a cuccos, ezt is láthatod a Facebookon, érdemes megnézni.
Tudom hogy nem ésszerű de nekem már amúgy is több mondi árába van az autó és nekem már több mint egy használati tárgy.A karosszériája teljesen sérülésmentes és nem az esztétikára gondolok hanem a szerkezetre, soha nem sérült komolyan és nm rohad az alja sem.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5836 Dátum:
2013.01.26 szombat, 12:48:03 »
Mechanikusan teljesen tökéletes, a motorja olyan finoman jár hogy simogat a hangja, az az igazság hogy mielőtt meghalt a verda előtte 2 héttel lemostam a motorját vegyszeresen, és valószínűleg azt nem bírták a köteg szigetelései.
Azóta megfogadtam hogy többet nem mosok motort, főleg nem egy 20éves autóét
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5837 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:23:44 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.26 szombat, 12:48:03
Mechanikusan teljesen tökéletes, a motorja olyan finoman jár hogy simogat a hangja, az az igazság hogy mielőtt meghalt a verda előtte 2 héttel lemostam a motorját vegyszeresen, és valószínűleg azt nem bírták a köteg szigetelései.
Azóta megfogadtam hogy többet nem mosok motort, főleg nem egy 20éves autóét
Én is rendszeresen lemosom a motort,igaz nyáron.Akkor van ideje száradni.Én úgy vettem észre,hogy a gyertyajáratokba bejutó víz tud galibát okozni.Összegyűlik,párologni nem tud viszont nem lesz gyújtás.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5838 Dátum:
2013.01.29 kedd, 13:11:43 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.28 hétfő, 22:23:44
Én is rendszeresen lemosom a motort,igaz nyáron.Akkor van ideje száradni.Én úgy vettem észre,hogy a gyertyajáratokba bejutó víz tud galibát okozni.Összegyűlik,párologni nem tud viszont nem lesz gyújtás.
Igazad van 100%osan, én is jártam így.Egy sűrített levegős palackkal kilehet fújni a gyertyáktól, viszont én barom
olyan mennyiségű vegyszert öntöttem rá hogy minden kábelnek kifehéredett a színe és lepattogott szigetelés és szerintem zárlatot kapott
.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5839 Dátum:
2013.01.29 kedd, 13:17:27 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.01.29 kedd, 13:11:43
Igazad van 100%osan, én is jártam így.Egy sűrített levegős palackkal kilehet fújni a gyertyáktól, viszont én barom
olyan mennyiségű vegyszert öntöttem rá hogy minden kábelnek kifehéredett a színe és lepattogott szigetelés és szerintem zárlatot kapott
.
akkor lehet az ecu-t is elküldted...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5840 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:46:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.29 kedd, 13:17:27
akkor lehet az ecu-t is elküldted...
Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.29 kedd, 16:48:40 írta szuperhangya
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5841 Dátum:
2013.01.29 kedd, 18:56:33 »
Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5842 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:24:00 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.01.29 kedd, 18:56:33
Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?
igen, ha meglátja a rendőr, akkor fejbelő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5843 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:30:33 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.01.29 kedd, 18:56:33
Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?
A kartergáz a hiedelemmel ellentétben nem csak kifelé közlekedik ( a karter térfogata nem egyenlő mértékben változik ahogy a dugattyúk fel le közlekednek, melegszik a bent levő olajgőz, levegő, benzingőz is). tehát bizony befelé is mennie kell levegőnek néha, emiatt jó ha szűrt levegő megy be. Tehát ledugózni a helyét nem szabad, mert fékevesztett füstölésbe fog a motor a megevett olajtól és a megnövekedett nyomás miatt kiböfög a szimeringeknél is.
Ha mindenáron ki akarod kötni, tegyél egy szűrőt a kartergázcsőre, és tedd egy üvegbe a végét. A szívocsonkot meg dugózd le.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5844 Dátum:
2013.01.30 szerda, 13:27:51 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.29 kedd, 16:46:26
Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.
Tudod az a szép az egészben hogy én is brigéciolt használtam, igaz én úgy ahogy van leöntöttem a motorteret és 15perc múlva leöblítettem.A szerelő is azt mondta hogy nem szabadott volna így reagálnia a vegyszerre a kábelnek, DE MÉGIS.Hála istennek az ECU nem sérült.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5845 Dátum:
2013.01.30 szerda, 13:45:08 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.01.29 kedd, 19:30:33
A kartergáz a hiedelemmel ellentétben nem csak kifelé közlekedik ( a karter térfogata nem egyenlő mértékben változik ahogy a dugattyúk fel le közlekednek, melegszik a bent levő olajgőz, levegő, benzingőz is). tehát bizony befelé is mennie kell levegőnek néha, emiatt jó ha szűrt levegő megy be. Tehát ledugózni a helyét nem szabad, mert fékevesztett füstölésbe fog a motor a megevett olajtól és a megnövekedett nyomás miatt kiböfög a szimeringeknél is.
Ha mindenáron ki akarod kötni, tegyél egy szűrőt a kartergázcsőre, és tedd egy üvegbe a végét. A szívocsonkot meg dugózd le.
Igen emiatt valóban nemárt, ha nem egy többméteres vékony cső jut el a kocsi alá, ami könyebben elis dugul, hanem rövidebb és szűrővel. Na majd kitalálom normálisan.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5846 Dátum:
2013.01.30 szerda, 22:57:00 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.01.29 kedd, 16:46:26
Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.
Tudod az a szép az egészben hogy én is brigéciolt használtam, igaz én úgy ahogy van leöntöttem a motorteret és 15perc múlva leöblítettem.A szerelő is azt mondta hogy nem szabadott volna így reagálnia a vegyszerre a kábelnek, DE MÉGIS.Hála istennek az ECU nem sérült.
NAja,csakhogy neked 95 előtti az autód,azoknak meg rohad a kábelszigetelése.Ez egy ismert probléma,gyakorlatilag érinti az összes 93-94-ben gyártott mondeot,nem csak a véhatost.Sajnos tényleg csak a komplett kötegcsere segít.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5847 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 15:11:44 »
A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5848 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 17:53:51 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.01.31 csütörtök, 15:11:44
A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.
Ha jól emlékszem belülről lehet kipattintani.Valahogy kiszedtem én is,csak épp már nem tudom hogy....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5849 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 18:16:32 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.01.31 csütörtök, 15:11:44
A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.
Lapos csavarhúzóval nyomod a külső gyűrűt lefelé miközben a belső csövet húzod kifelé. 2 kezes mutatvány.
Naplózva
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ