Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217162 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2013.09.17 kedd, 21:43:53 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.17 kedd, 21:39:04
Csináld meg az IMRC visszajelzőt a műszerfalba. Úgy látni fogod, hogy a vezérlő mikor kap jelet a nyitásra az ECU-tól. Ha kap és mégsem nyit, akkor mechanikai oldalon kell keresni a hibát.
tényleg, amúgy mikor van nyitva és meddig?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2013.09.17 kedd, 21:48:24 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.17 kedd, 21:43:53
tényleg, amúgy mikor van nyitva és meddig?
Terhelés függő.
http://www.youtube.com/watch?v=KlygsmQBaXc
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2013.09.17 kedd, 21:51:19 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.17 kedd, 21:48:24
Terhelés függő.
http://www.youtube.com/watch?v=KlygsmQBaXc
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2013.09.18 szerda, 10:12:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.17 kedd, 21:51:19
Na! Ez tetszik
Gyárilag volt amelyikben meg volt csinálva, vagy ezt utólag kell valahogy beleberhelni?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2013.09.18 szerda, 10:44:15 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.09.18 szerda, 10:12:55
Na! Ez tetszik
Gyárilag volt amelyikben meg volt csinálva, vagy ezt utólag kell valahogy beleberhelni?
Utólag.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2013.09.18 szerda, 16:53:26 »
Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani.
http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm
Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2013.09.18 szerda, 19:23:45 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.09.18 szerda, 16:53:26
Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani.
http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm
Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.
Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:01:05 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.18 szerda, 19:23:45
Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor?
Nekem az mk3 ban üresben felpörgetve kinyit, majd szépen vissza is zár.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:16:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.18 szerda, 20:01:05
Nekem az mk3 ban üresben felpörgetve kinyit, majd szépen vissza is zár.
Ezért írom.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:19:17 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.18 szerda, 20:16:30
Ezért írom.
csak megerősítés-képpen
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 00:31:27 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.18 szerda, 19:23:45
Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor?
Most visszanézve a vidit amit linkeltél, abban nem is mkiii van, csak megkavart engem ez a plazma számlap. Minden esetre az látszik, hogy ha nem padlózza, csak tartja a 4ezres fordulatot, akkor nem is nyílt ki, tehát valóban függ a terheléstől is ezek szerint. Viszont egy másik videóban tartósan 4000-en tartják a fordulatot üresben, és ott folyamatosan nyitva van, pedig az némileg kisebb terhelés, mint menet közben megtartva, feltéve, hogy nem lejtőn haladtak XD
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 07:42:19 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.09.19 csütörtök, 00:31:27
Most visszanézve a vidit amit linkeltél, abban nem is mkiii van, csak megkavart engem ez a plazma számlap. Minden esetre az látszik, hogy ha nem padlózza, csak tartja a 4ezres fordulatot, akkor nem is nyílt ki, tehát valóban függ a terheléstől is ezek szerint. Viszont egy másik videóban tartósan 4000-en tartják a fordulatot üresben, és ott folyamatosan nyitva van, pedig az némileg kisebb terhelés, mint menet közben megtartva, feltéve, hogy nem lejtőn haladtak XD
A kettő között az a különbség, hogy álló helyzetben terhelve tudod csak 4000-en tartani, menet közben meg a kerekek forgása tartja a fordulatot minimális gázadás mellett.
Így álló helyzetben a 4000-es fordulat tartásához 62%-os terhelés kell (hasrapacsi), menet közben 5.-ben viszont csak 19%. Mondjuk.
Naplózva
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 16:33:06 »
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mekkora nyomás keletkezik a hengerben az üzemanyag felrobbanásakor pl alapjáraton és full gázon, vagy van-e ilyesmire valami táblázat féle. Tudom, elmebeteg kérdés, de érdekel...
A válaszokat előre is köszi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 19:38:40 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.09.18 szerda, 16:53:26
Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani.
http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm
Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 20:52:37 »
Idézetet írta: drof - 2013.09.19 csütörtök, 07:42:19
A kettő között az a különbség, hogy álló helyzetben terhelve tudod csak 4000-en tartani, menet közben meg a kerekek forgása tartja a fordulatot minimális gázadás mellett.
Így álló helyzetben a 4000-es fordulat tartásához 62%-os terhelés kell (hasrapacsi), menet közben 5.-ben viszont csak 19%. Mondjuk.
Jah igen, késő volt már, sz@rul forgott az agyam..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.02 szerda, 14:51:35 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 22:02:28 »
Idézetet írta: Ribizke - 2013.09.19 csütörtök, 16:33:06
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mekkora nyomás keletkezik a hengerben az üzemanyag felrobbanásakor pl alapjáraton és full gázon, vagy van-e ilyesmire valami táblázat féle. Tudom, elmebeteg kérdés, de érdekel...
A válaszokat előre is köszi.
Szia!
Nem elmebeteg a kérdésed, sőt nagyon jó, hogy feltetted.
(Robbanás nem történik benzines motorban, mert robbanásról 100 m/s feletti lángfront terjedésnél beszélünk. A hengerben 15-40 m/s az égés terjedési sebessége.)
A hengerben kialakuló viszonyokat terhelés függvényében szokás számítani, így alapjáratra nemigazán lehet kalkulálni, de elvégeztem egy kis számolgatást a 170lovas 2.5-re. Alapul véve a motor ismert adatait, kijött eredményül, hogy az effektív középnyomás 0.96 Mpa környékén alakul. Ez teljes terhelésre vonatkozik, amíg el nem éri a maximális teljesítményt, tehát közel állandó érték. Részterhelésen az értéke arányosan kevesebb. Az effektív középnyomásból a mechanikai veszteség értékével növelve megkapható az indikált középnyomás, ami 1.65 Mpa-ra adódott. Ez picit eltérhet, mivel a pontos veszteségek csak méréssel állapíthatóak meg. Az indikált középnyomás már a hengertérben mérhető érték, nagyjából a 2,5-szeresére adódik az égési csúcsnyomás, ami a legmagasabb érték, és akkor lép fel, amikor a keverék a dugattyú felső holtpontja közelében éppen begyullad. Tehát ez kb 4.12 Mpa, ami átszámolva 41.2 bar.
A dugattyútetőre ható erő: a 79.5mm-es dugattyúátmérő és az égési csúcsnyomás szorzata= 20440.95 N, ami 2044.09 Kg-nak felel meg nagyjából. Ez terheli a dugattyút, csapszeget, csapágyakat, stb. Érdekes
Egy feltöltött motornál a fenti értek többszöröse is adódhat!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.02 szerda, 14:35:08 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
mrmorgan
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2013.10.01 kedd, 06:57:52 »
Sziasztok! Meg tudná mondani valaki, hogy a szíjfeszítőhöz pontosan hanyas méretű torx kulcs kell? Köszönöm szépen!
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2013.10.02 szerda, 19:53:19 »
Sziasztok!
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 07:19:59 »
Idézetet írta: Lacasa - 2013.10.02 szerda, 19:53:19
Sziasztok!
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!
mk2-őt hívtad?
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 07:26:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.03 csütörtök, 07:19:59
mk2-őt hívtad?
Persze, ő volt az első. Csak sokat futott van most neki, és hármasba való.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 07:32:27 »
Idézetet írta: Lacasa - 2013.10.03 csütörtök, 07:26:45
Persze, ő volt az első. Csak sokat futott van most neki, és hármasba való.
maga a blokk ugyanaz, minimális változások voltak csak rajta
viszont ha sokat futott, akkor tárgytalan
lali87, magyar.zoltan meg azt hiszem zotyesz84 akiknél szokott még lenni
meg nagy ritkán Vilónál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 07:58:04 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.09.19 csütörtök, 22:02:28
Szia!
Nem elmebeteg a kérdésed, sőt nagyon jó, hogy feltetted.
(Robbanás nem történik benzines motorban, mert robbanásról 100 m/s feletti lángfront terjedésnél beszélünk. A hengerben 15-40 m/s az égés terjedési sebessége.)
A hengerben kialakuló viszonyokat terhelés függvényében szokás számítani, így alapjáratra nemigazán lehet kalkulálni, de elvégeztem egy kis számolgatást a 170lovas 2.5-re. Alapul véve a motor ismert adatait, kijött eredményül, hogy az effektív középnyomás 0.96 Mpa környékén alakul. Ez teljes terhelésre vonatkozik, amíg el nem éri a maximális teljesítményt, tehát közel állandó érték. Részterhelésen az értéke arányosan kevesebb. Az effektív középnyomásból a mechanikai veszteség értékével növelve megkapható az indikált középnyomás, ami 1.65 Mpa-ra adódott. Ez picit eltérhet, mivel a pontos veszteségek csak méréssel állapíthatóak meg. Az indikált középnyomás már a hengertérben mérhető érték, nagyjából a 2,5-szeresére adódik az égési csúcsnyomás, ami a legmagasabb érték, és akkor lép fel, amikor a keverék a dugattyú felső holtpontja közelében éppen begyullad. Tehát ez kb 4.12 Mpa, ami átszámolva 41.2 bar.
A dugattyútetőre ható erő: a 79.5mm-es dugattyúátmérő és az égési csúcsnyomás szorzata= 20440.95 N, ami 2044.09 Kg-nak felel meg nagyjából. Ez terheli a dugattyút, csapszeget, csapágyakat, stb. Érdekes
Egy feltöltött motornál a fenti értek többszöröse is adódhat!
"Robbanás nem történik benzines motorban"
Ez tetszik....
Akkor csak pukkanás van?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 08:13:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.03 csütörtök, 07:58:04
"Robbanás nem történik benzines motorban"
Ez tetszik....
Akkor csak pukkanás van?
terjeszkedés van
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 11:17:13 »
Idézetet írta: Lacasa - 2013.10.02 szerda, 19:53:19
Sziasztok!
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!
Köszönöm a segítséget, úgy néz ki lesz motorom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 11:32:59 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.03 csütörtök, 08:13:50
terjeszkedés van
"A harmadik ütem: terjeszkedés (expanzió)
Amikor a dugattyú a legfelső helyzetet eléri, a gyújtógyertya elektródái között villamos szikra ugrik át. Ez a szikra meggyújtja az égéstérben összesűrített benzin-levegő keveréket, ami
robbanásszerűen
elég."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 14:46:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.03 csütörtök, 11:32:59
"A harmadik ütem: terjeszkedés (expanzió)
Amikor a dugattyú a legfelső helyzetet eléri, a gyújtógyertya elektródái között villamos szikra ugrik át. Ez a szikra meggyújtja az égéstérben összesűrített benzin-levegő keveréket, ami
robbanásszerűen
elég."
Ha szakirodalomra hagyatkozunk, akkor bizony nem történik robbanás, de még csak robbanásszerűség sem. Az égés terjedési sebességétől függ, hogy valami ég/gyorsan ég/robban.
A különbségek hatalmasak, ezért muszáj megkülönböztetni.
Otto motorban is tud robbanás történni, ezt hívjuk kopogásnak, elég hamar haza is vágja a dugattyúkat, hajtókarokat, csapágyakat, stb. (Egyébként robbanáson belül is elkülönítenek explóziót 100-1000 m/s lángfront terjedési sebességnél, és detonációt e felett...)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:50:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.03 csütörtök, 07:58:04
"Robbanás nem történik benzines motorban"
Ez tetszik....
Akkor csak pukkanás van?
Pedig teljesen logikus ám. Azért hívják robbanómotornak, mert egyetlen dolog nem történik benne, nevezetesen robbanás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 18:51:33 »
Idézetet írta: drof - 2013.10.03 csütörtök, 18:50:02
Pedig teljesen logikus ám. Azért hívják robbanómotornak, mert egyetlen dolog nem történik benne, nevezetesen robbanás.
A robbanómotor helytelen kifejezés. Idéztem: Robbanásszerűen elég. Nincs ebben több.....kár rágódni rajta.
Belsőégésű motor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:06:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.03 csütörtök, 18:51:33
A robbanómotor helytelen kifejezés. Idéztem: Robbanásszerűen elég. Nincs ebben több.....kár rágódni rajta.
Belsőégésű motor.
Olvasd el még1x amit írtam és vedd benne észre a szarkazmussal kevert iróniát.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2013.10.15 kedd, 22:28:56 »
Haja jaj, új problémák jelentkeznek nap mint nap. Ma, illetve tegnap először szembesültem olyan gonddal, hogy a motort leállítva, pontosabban a gyújtás kapcsolót a legalsó kikapcsolt állásba raktam, de a hűtő ventilátor nem állt le. Forgott rendesen sokáig. Féltem, lemerül az akksi, ezért néhány gyenge próbálkozásom volt: Gyújtás újra ráadás után indítózás, majd megint elfordítás két kattanásig. Egyszer leállt. Na, mondom, ok. Aztán valahogy úgy éreztem, még egyszer megpróbálom, indítózás, 5 mp járatás, majd leállítás. A ventilátor forog tovább. Kb 15 perc múlva pánikba estem, lemerül az akksi. Motorház tető fel, csatlakozó szét, ventilátor leáll. Ma jövök megyek, egyszer csak emelkedik a víz hőmérséklet, a műszer szerint. Motorház tető fel, csatlakozó visszadugás, hőmérő le. Haza érve motor leállít, a ventilátor forog tovább, még 20 perc múlva is. Csatlakozó szét, a forgás megáll. Mi lehet a baj? Eddig, ha levettem a gyújtást, minden leállt (gondolom, ennek így kell lennie). Most viszont megy a levegőztetés, fogy a töltés az akkumulátorból. Beragadhat valami relé? Most hirtelen nincs nálam kézikönyv, talán holnap előkeresem. Melyik relé kapcsolja a hűtőventilátort? Az egyiket persze, mert kettő van. Vagy hőmérő gomba? Mi lehet? Kinek volt már ilyen?
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2013.10.19 szombat, 22:56:31 »
Sziasztok!
Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!
Köszönettel: Nemes Gábor
és a 2.5 V6 paripa: Izy
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 00:09:53 »
Idézetet írta: Geeboy - 2013.10.19 szombat, 22:56:31
Sziasztok!
Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!
Köszönettel: Nemes Gábor
és a 2.5 V6 paripa: Izy
Pontosan mik voltak a körülmények? Csak egyik pillanatról a másikra meghallottad a csattogást? Olajszint, olaj rendben volt, és kíméletes használat mellett történt? Miből vagy benne biztos, hogy hajtókar csapágy probléma?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 08:54:06 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.10.20 vasárnap, 00:09:53
Pontosan mik voltak a körülmények? Csak egyik pillanatról a másikra meghallottad a csattogást? Olajszint, olaj rendben volt, és kíméletes használat mellett történt? Miből vagy benne biztos, hogy hajtókar csapágy probléma?
Országúton haladtam az asszonnyal és anyóssal (tehát sebességkorlátozás ON
) és a 25. km-nél elkezdett kicsit kopogni valami. Fokozatosan erősödött a zaj, elengedett gáznál le is állt a motor. Olaj rendben , kb. 500 km-el ezelőtt cseréltem szűrővel együtt. Azért vagyok benne biztos, mert egyszer egy hajtókar csapágyas mondit már halottam.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 12:42:03 »
Idézetet írta: Geeboy - 2013.10.19 szombat, 22:56:31
Sziasztok!
Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!
Köszönettel: Nemes Gábor
és a 2.5 V6 paripa: Izy
Hát,kár érte.Én jövő hónapban viszem kasztniztatni és egy tartalék motort is vennék bele (illetve lenne is,de az istenek nem akarják,hogy Debrecen mellől lekerüljön Szegedre) De azért nézegetem,keresgélem az utódját,ami nagy valószínűséggel egy 79-80-81-es Ford Crown Victoria,ltd kategóriából kerülne ki.Nem,nem őrültem meg,valószínűleg utolsó autóként az életemben....
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 16:21:01 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.10.20 vasárnap, 12:42:03
Hát,kár érte.Én jövő hónapban viszem kasztniztatni és egy tartalék motort is vennék bele (illetve lenne is,de az istenek nem akarják,hogy Debrecen mellől lekerüljön Szegedre) De azért nézegetem,keresgélem az utódját,ami nagy valószínűséggel egy 79-80-81-es Ford Crown Victoria,ltd kategóriából kerülne ki.Nem,nem őrültem meg,valószínűleg utolsó autóként az életemben....
Sok sikert kívánok a kocsidhoz. Ha valami motyó kell akkor szólj. Nem tudom még mi lesz az enyémmel. Eladóm bontósnak, vagy valakinek hátha kell így is? Friss műszakis 1 hete vizsgázott és egy hátsó fékcsövet kellett csak cserélni, ami a fékpadon durrant el.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 16:55:58 »
Idézetet írta: Geeboy - 2013.10.20 vasárnap, 16:21:01
Sok sikert kívánok a kocsidhoz. Ha valami motyó kell akkor szólj. Nem tudom még mi lesz az enyémmel. Eladóm bontósnak, vagy valakinek hátha kell így is? Friss műszakis 1 hete vizsgázott és egy hátsó fékcsövet kellett csak cserélni, ami a fékpadon durrant el.
Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.
Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.20 vasárnap, 17:06:11 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 21:45:35 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.10.20 vasárnap, 16:55:58
Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.
Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.
De biztosan, csak a főtengely is cserés lehet, ezért nem éri meg nekem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 21:48:11 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.10.20 vasárnap, 16:55:58
Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.
Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.
egyszerűbb kivenni a motort...azaz máshogy nem érdemes.... Csak kînlódás lenne már az olajteknő levétele is....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 21:14:43 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 00:00:51 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.10.20 vasárnap, 12:42:03
valószínűleg utolsó autóként az életemben....
halni készülsz vagy mi?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 21:15:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.21 hétfő, 00:00:51
halni készülsz vagy mi?
fogynak a villanyoszlopok szegeden
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2013.10.22 kedd, 08:01:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.10.21 hétfő, 21:15:57
fogynak a villanyoszlopok szegeden
lámpagyár még működik
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2013.10.22 kedd, 09:49:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.21 hétfő, 00:00:51
halni készülsz vagy mi?
Tudod milyen bölcs. Emiatt 30-40 évre előre tud tervezni.
Namármost, ha a Crown Vic kibírt eddig 30 évet, akkor a következő 30-at is kibírja majd MisiPista alatt. Érted?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2013.10.22 kedd, 10:03:54 »
Idézetet írta: drof - 2013.10.22 kedd, 09:49:01
Tudod milyen bölcs. Emiatt 30-40 évre előre tud tervezni.
Namármost, ha a Crown Vic kibírt eddig 30 évet, akkor a következő 30-at is kibírja majd MisiPista alatt. Érted?
mármint hogy a MisiPista alatt kibír 30 évet?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2013.10.22 kedd, 10:07:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.22 kedd, 10:03:54
mármint hogy a MisiPista alatt kibír 30 évet?
ha csak tv-t néz belőle
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2013.10.22 kedd, 10:09:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.10.22 kedd, 10:07:58
ha csak tv-t néz belőle
a visszapillantó helyére pont felfér egy 42"os lcd
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2013.10.22 kedd, 10:10:12 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.21 hétfő, 00:00:51
halni készülsz vagy mi?
ki tudja.....egy kóbor fa,szőke nő,60 év feletti nyanya-tata bármikor támadhat szemből-hátulról-jobbról-balról....
és mivel mostanában a nyanya-tata párosok okozzák a legtöbb balesetet,legyen a piros/fehér buzuki és köztem annyi fém,amiből a japók 3 buzukit csinálnak.Így fel sem tűnik,ha véletlenül egy felkenődik a hűtőrács helyére.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.22 kedd, 10:13:26 írta szuperhangya
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2013.10.22 kedd, 12:38:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.10.22 kedd, 10:07:58
ha csak tv-t néz belőle
ebben van is
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/crown_victoria/ford_crown_victoria_police_interceptor-4845558
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2013.10.25 péntek, 19:04:42 »
Idézetet írta: Geeboy - 2013.10.19 szombat, 22:56:31
Sziasztok!
Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!
Köszönettel: Nemes Gábor
és a 2.5 V6 paripa: Izy
szia,
esetleg ez érdekelhet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=14261.new#new
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2013.10.25 péntek, 19:34:06 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.25 péntek, 19:04:42
szia,
esetleg ez érdekelhet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=14261.new#new
Van másik mocija otthon, csak már nem akar vele foglalkozni.
Sajnálom a történteket, pedig szép autója van.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:45:52 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.25 péntek, 19:04:42
szia,
esetleg ez érdekelhet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=14261.new#new
Kösz, de én már nem szeretnék pénzt költeni rá, épp elég amibe eddig van. Illetve van másik motorom is, de nincs kedvem legózni, meghagynám másnak.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ