Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:41:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472504 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2017.12.03 vasárnap, 11:01:45 »

A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.

Nekem a jelenlegi a 5. Mondeóm, 7. Fordom. Ez a kérdés már nálam eldőlt. Smiley
A jelenlegi MK3-at 10. éve használom, komolyabb hiba nélkül (kopp-kopp). Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #701 Dátum: 2017.12.03 vasárnap, 11:41:21 »

A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
ezek egy megkeseredett nem hozzáértő szavai.Nem mondta még senki, hogy a hibákat javítani kell? Maguktól nem jönne rendbe a tönkrement alkatrészek.Egy autón sem. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2017.12.23 szombat, 12:35:55 »

ezek egy megkeseredett nem hozzáértő szavai.Nem mondta még senki, hogy a hibákat javítani kell? Maguktól nem jönne rendbe a tönkrement alkatrészek.Egy autón sem. Wink wave
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #703 Dátum: 2017.12.23 szombat, 12:51:38 »

Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.

helyes.nem kell ezt túl ragozni.Lépj tovább,mert segítséget senkinek nem tudsz nyújtani.Hidd el, hogy itt nemcsak a jó dolgok kerülnek felszínre,hanem a hibák is.Nincs és nem is kell takargatnunk a hibákat.Aki nem tud azonosulni,együttélni,és a tapasztalataival a többi fórum vagy klubbtagot segíteni,az bizony ne számítson semmilyen kedves szavakra.Te épp ezt éled át. nyes Wink A személyeskedés majdnem felesleges,mert általában a sértődött fél jól leregel,és nem én leszek az.

Békés ünnepeket kívánok neked és a családodnak. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2017.12.23 szombat, 21:21:06 »

Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.

azért én kiváncsi lennék arra az autóra, amit nem kell javíttatni hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2017.12.23 szombat, 22:36:13 »

Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.

A szavaidból tényleg úgy tűnik, neked nem az autóval van bajod, hanem a szervizekkel. Kb minden elromlik, amit használunk. Kb bármit veszel, nincs rá garancia, hogy találsz olyan szervizhátteret, ami normálisan (értsd: elvárható időn belül pontosan azonosítja a hibát, megjavítja, és mindezt elfogadható áron) dolgozik.
Csak hogy mondjak nem fordos példát is:
0km-es skoda octavia, bal hátsó ajón állítani kell, mert nehezen csukódik. Szervíz után nem működik a jobb első ködlámpa (előtte kb 1x volt bekapcsolva...)
190eKm-es octavia: búgó első kerékcsapágy, bizonyos szituációkban hibát jelző ABS jeladóval szervizbe küldve, de szerintük minden rendben.
(nem kis cég, nem kis flottával, nem sufni szervíz).

Opel Astra G: autó nem megy, sokat fogyaszt: folytószelep csere, 150eFt. Ja, nem, csak a katalizátor, flexcső, első dob van szétmenve, eltömődve, stb.

Ez a fórum amúgy pont arról szól, hogy hogyan javítsuk meg az autónkat, ha már a szervizek erre nem képesek elfogadható keretek között.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 09:35:35 »

Lehet, h csak kifogtál egy rossz példányt. az mindenből van. Vagy lehet, h az előélete, előző tulaja volt kalandos. Itt megnyugodhatsz, nem rosszindulatúak az emberkék, kifejezeten segítőkészek. Van, amiben nem értünk egyet, de hát képzeld el, mindenki ugyanolyan nőt szeretne...Szóval ezzel a hibákkal tényleg egy márkaspecifikust kell megkeresned, a futóműhibát szerintem egy jobb futóműves egyből nem tudja nézni. Maga a gátló szára is kopoghat (amire egyébként senki nem gondol), csak hát ugye azt elsőre senki nem tudja mindig megállapítani.

Sokszor leírom, hogy ha ilyen hibáktól elrettensz, akkor még valószínű, nem volt 2000-es évek utáni prémium autód. Na ott vannak szép történtetek és szép számok...

quote author=norbull link=topic=1462.msg1131429#msg1131429 date=1514028955]
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.

[/quote]
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #707 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 09:39:25 »

Lehet, h csak kifogtál egy rossz példányt. az mindenből van. Vagy lehet, h az előélete, előző tulaja volt kalandos. Itt megnyugodhatsz, nem rosszindulatúak az emberkék, kifejezeten segítőkészek. Van, amiben nem értünk egyet, de hát képzeld el, mindenki ugyanolyan nőt szeretne...Szóval ezzel a hibákkal tényleg egy márkaspecifikust kell megkeresned, a futóműhibát szerintem egy jobb futóműves egyből nem tudja nézni. Maga a gátló szára is kopoghat (amire egyébként senki nem gondol), csak hát ugye azt elsőre senki nem tudja mindig megállapítani.

Sokszor leírom, hogy ha ilyen hibáktól elrettensz, akkor még valószínű, nem volt 2000-es évek utáni prémium autód. Na ott vannak szép történtetek és szép számok...

quote author=norbull link=topic=1462.msg1131429#msg1131429 date=1514028955]
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.


Nem kell nagyon vígasztalgatni Dani. Megszabadult már az élete legrosszabb autójától.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2018.02.16 péntek, 09:25:40 »

Sziasztok!

A Ford 2.0 240 lovas Ecoboost motorja ugyanaz, ami a Volvo V70-be is került T5 címkével a 2010-es évek elején?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #709 Dátum: 2018.02.16 péntek, 09:41:13 »

Sziasztok!

A Ford 2.0 240 lovas Ecoboost motorja ugyanaz, ami a Volvo V70-be is került T5 címkével a 2010-es évek elején?

Nem, a T5-ös a 2.5 turbó motor, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2018.02.16 péntek, 09:45:38 »

Nem, a T5-ös a 2.5 turbó motor, nem?

Nem tudom, hogy azt is T5-nek hívják-e, nem értem a Volvo címkézését a dízel motorok vonalán se. Viszont nagyon határozottan van 2.000 ccm-es 240 lovas benzin motorjuk T5 címkével.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2018.02.16 péntek, 10:07:58 »

Nem tudom, hogy azt is T5-nek hívják-e, nem értem a Volvo címkézését a dízel motorok vonalán se. Viszont nagyon határozottan van 2.000 ccm-es 240 lovas benzin motorjuk T5 címkével.
volvónál a T és D jelölés nem a motor méretét mutatja régóta, hanem teljesítményszinteket.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 14:21:03 »

Sziasztok!
Nagy problémánk  van.
Mk4 2.0 es benzin 2008.
Komplett motor generálon esett át  az autó,ette az olajat.
Most készen  lettünk  vele,vezérlés minden teljesen jol beállítva.
És  következő a baj.
A motort az önindító  kb 6s forgatja aztán ennyi. És  csak ennyi h tekeri semmi mas nemtortenik.
C41668 hiba van.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 14:25:56 írta adam12212 » Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #713 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 15:39:14 »

Sziasztok!
Nagy problémánk  van.
Mk4 2.0 es benzin 2008.
Komplett motor generálon esett át  az autó,ette az olajat.
Most készen  lettünk  vele,vezérlés minden teljesen jol beállítva.
És  következő a baj.
A motort az önindító  kb 6s forgatja aztán ennyi. És  csak ennyi h tekeri semmi mas nemtortenik.
C41668 hiba van.


C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).

Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #714 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 16:57:28 »


C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).

Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.

Üdv: László

U0416-68 hibakódom nekem is van mióta megvan az autóm.
Nem ez a probléma oka mert az enyém ettől még megy.
U kód nem okoz motor tiltást. Ahhoz p kell.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 20:47:09 »


C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).

Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.

Üdv: László

vigyor3


U0416 Ford Mondeo DTC Jelentés
U      Hálózati kód - Probléma a klímaberendezés, a világítás, a légzsákok stb.
0       SAE - Általános
4       Üzemanyag és levegő mérés (csak az injektor áramkörének működési hibái)
1       IC áramkör magas feszültsége
6       Átvitelvezérlő modul újraprogramozható memória

Jellemzően ez a hiba,ha a katalizátor helyén csak egy cső van bepótolva.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2018.03.21 szerda, 09:06:30 »

Sziasztok! Most vettem az autót.
Olaj,szürők,klíma tisztítàs,gyertyacsere megvolt.
Kéne mèg valamit cserèlnem? Gondolok pl benzinszűrő,vagy olajozni a pillangószelep tengelyèt,ilyesmi?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #717 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 14:40:48 »

Sziasztok!

Valaki esetleg csinált már érdemi tuningot 2.0 vagy 2.3 benzines motoron?
Nekem nagyon hiányzik kb 30-40 ló a ménesből.
Már nézegettem külföldi oldalakon ők is azt írják, hogy elég nagy tartalék van a 2,3 benzinesben, bár a gyári dugattyú nem túl erős egy Stage1 vezérműtengely cseréhez nem kell a forgórészbe belenyúlni és az élettartamot sem csökkenti nagy mértékben.
Azt talán még viszonylag egyszerű cserélni, úgyis 30km múlva vezérlést kell cseréltetni.
Addigra valamit ki kellene találnom.
Köszi előre is.

Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #718 Dátum: 2018.04.03 kedd, 12:30:22 »

Sziasztok!
ETIS-böl valaki le tudna kérdezni nekem adatokat? Ha beírom az alvázszámot, csak egy-két alapadatot látok...
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #719 Dátum: 2018.04.03 kedd, 12:54:03 »

Sziasztok!

Valaki esetleg csinált már érdemi tuningot 2.0 vagy 2.3 benzines motoron?
Nekem nagyon hiányzik kb 30-40 ló a ménesből.
Már nézegettem külföldi oldalakon ők is azt írják, hogy elég nagy tartalék van a 2,3 benzinesben, bár a gyári dugattyú nem túl erős egy Stage1 vezérműtengely cseréhez nem kell a forgórészbe belenyúlni és az élettartamot sem csökkenti nagy mértékben.
Azt talán még viszonylag egyszerű cserélni, úgyis 30km múlva vezérlést kell cseréltetni.
Addigra valamit ki kellene találnom.
Köszi előre is.


saját benzinest nem csináltattam,de amikor a többit írták,mind azt mondták a szakemberek, hogy a benzinest nem érdemes,mert sw-vel 5-8%-ot érdemes húzni.Felette már füstölni fog,és a fogyasztás négyzetesen fog nőni(arányaiban sokkal magasabbra).
Komolyabb tuninghoz a HW-hez kell úgyis hozzápiszkálni.De szerintem inkább válassz hozzá egy sport autót... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #720 Dátum: 2018.04.03 kedd, 12:54:36 »

Sziasztok!
ETIS-böl valaki le tudna kérdezni nekem adatokat? Ha beírom az alvázszámot, csak egy-két alapadatot látok...
Köszi!
küld a vázszámot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #721 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:51:41 »

saját benzinest nem csináltattam,de amikor a többit írták,mind azt mondták a szakemberek, hogy a benzinest nem érdemes,mert sw-vel 5-8%-ot érdemes húzni.Felette már füstölni fog,és a fogyasztás négyzetesen fog nőni(arányaiban sokkal magasabbra).
Komolyabb tuninghoz a HW-hez kell úgyis hozzápiszkálni.De szerintem inkább válassz hozzá egy sport autót... vigyor3
Sajnos most nincs keret egy Mustangra, bár a terveimben szerepel...
Azt tudom hogy szívó benzinest nincs értelme chippelni.
Gondoltam a vezérműtengely csere nem lenne nagy beruházás, arányaiban kb150eFt, sem munkában vezérlést úgyis lassan cserélnem kellene.
A BurtonPower katalógusban szerepel 2,3 Duratec-hez (csak kérdés hogy ez azonos-e az MK4 2,3 Duratec motorral?)  Cosworth vezérműtengely:
https://photos.google.com/share/AF1QipMINhE0PkfVvO9QXWt3YL92rr-yaLBWfi0JeToU9kg-mVGQLExH4MWSZNGPv0Hh2A/photo/AF1QipOGq1UO0mrGUuCzxyOAE10bIhgiJcfUwEicCuZE?key=WEltYUxwRjFXSGZWNFQ0dkVyUkRBalBDcDFMRVBR
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:57:36 »

küld a vázszámot.

WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413

köszi
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #723 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:44:22 »

WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413

köszi


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratec-HE PFI (145PS), Panther Black (metál)
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS8L49202
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
23.09.2008
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós SAV
Változat:
60 sorozat
Motor:
2.0L Duratec-HE PFI (145PS)
Váltó:
5 fok kézi MTX75
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"GR"
Fényezés:
Panther Black (metál)
Belső anyag:
Waffle B (A-C) / Midnight Black

Kisebb jellemzők
 Emelked elindul asszisztenssel
 Szabványos csomagtérfedéllel
 Genkben készült
 Marketing Flex Prep csomag 14
 Marketing, 1. szint
 (-) SVP
 IVD folyamatos csill-szabályzással
 VP homologizációs matricával
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Tükrözött üveggel
 Infravörös reflexív szélvédő
 Rögzített hátsó ablak
 Hűtött kesztyűtartóval
 Kétszínű műszerfallal
 Hagyományos fejfeletti konzollal
 Teljes padlókonzol kartámasszal
 Első padlószőnyeg nélkül
 Hátsó padlóbetét nélkül
 Bal napell. megvilágított tükörrel
 Jobb napell. megvilágított tükörrel
 Csomaghálóval
 Raktérburkolattal
 1. sz. anyagában színezett ráccsal
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
 Vezetőülés Háttámla Lehajt. Asztal
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Asztal - Első ülés
 2 irányban áll. hátsó fejtámlával
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utasülés deréktámasz nélkül
 Hátsó csúszóüléssel
 Ülés alatti tárolóval – vezető
 Ülés alatti tárolóval - utas
 Második Sor - 3 Különálló Ülés
 Harmadik sori dupla külön szék
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Krómozott külső ajtófogantyúval
 Színrefújt csom.tartó kilincs
 El ajtózár el nyitással
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Automata szélvédőtörlővel
 Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
 Pótkerék nélkül
 Gumiabroncs-nyomás érzékelőkkel
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 18" stílus 1 kerék
 235/45 R18 98W gumiabroncs
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Sportos hangolású felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály C
 Hátsó rugó terhelésosztály F
 Mechanikus rögzítőfékkel
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 sport elso ülés
 70 literes tartállyal
 Borrel bevont kormánykerék
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Fedélzeti számítógéppel
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 52 Ah akkumulátor
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 A/V emelővel
 Csak BT/VC telefon Interfész
 hátsó ablakantennával
 Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
 Ice Feature Pack 6
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Telefonelőkészítés B - Angol
 Hangvezérléses modul - brit
 Kamera nélkül
 Fejlett első világítás rendszerrel
 Első ködlámpákkal
 Belső térképvilágítással
 2/3 Row Curt Lamp/2 Row Map Light
 Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #724 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:45:34 »

WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413

köszi


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4, Chill
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS9G45413
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.08.2009
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós SAV
Változat:
60 sorozat
Motor:
2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4
Váltó:
6-sebességes automata AWF21
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"D"
Fényezés:
Chill
Belső anyag:
Napoli Perforated / Charcoal/Ebony

Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Teherrögzítő eszköz nélkül
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Megfordítható csomagtérszőnyeg
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Security Lock Group #3
 Marketing Flex Elők Csomag 7
 SVO alkalm./címkével
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Kék színű üvegek - teljes
 Infravörös reflexív szélvédő
 Rögzített hátsó ablak
 fűtött szélvédővel
 Kétszínű műszerfallal
 Hagyományos fejfeletti konzollal
 Teljes padlókonzol kartámasszal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzők nélkül
 5 szintű ajtókárpittal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Raktérburkolattal
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 naproló nélkül - 3. sor
 Belső elválasztás nélkül
 1. sz. anyagában színezett ráccsal
 Kieg. T.csom.tartó K.tartók nélkül
 Spoiler nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Elektr/fűt/mem/behajt tükrök
 Vezetőülés lehajtható asztal nélkül
 Ülés csomag nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Asztal - Első ülés nélkül
 2 irányban áll. hátsó fejtámlával
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Hátsó csúszó ülés nélkül
 Ülés alatti tároló nélk - vezető
 Ülés alatti tároló nélk - utas
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Második Sor - 3 Különálló Ülés
 3. sor ülés nélkül
 Memóriás elektr vezetőülés
 Utas.8 Irányú Elektromos Ülésáll.
 Krómozott külső ajtófogantyúval
 Színrefújt csom.tartó kilincs
 Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró mosóval
 Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16" könnyűfém keréktárcsával
 215/60 R16 99H gumiabroncs
 Goodyear "All Weather" elől
 Goodyear "All Weather" hátul
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály F
 Hátsó rugó terhelésosztály D
 Mechanikus rögzítőfékkel
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 sport elso ülés
 légkondicionáló ber. Nélkül
 70 literes tartállyal
 Lágy fogású kormánykerék
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Navigációs adatok - Nyugat-Európa
 Holttér információs rendszer nélkül
 Kerületi/belső tér lopásgátló
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 60 Ah akkumulátor
 Külső kieg. 6 CD-s váltó
 BT/VC tel interface + USC csat
 Háromsávos antennával
 ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvezérléses modul - német
 Kisüléses fényszóróval
 Első ködlámpákkal
 Belső térképvilágítással
 2. sor olvasolámpával
 Aut. fényszóró mag.állítással
 Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #725 Dátum: 2018.04.03 kedd, 17:06:28 »


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4, Chill
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS9G45413
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185


Nagyon köszi!!!  worship worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 16:31:46 »

Sziasztok! Fèltengely szimeringet kell cserèlnem,így a vàltó olajat is.Hàny liter,ès milyen fajta olajat vegyek bele?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 17:00:05 írta szferi.78 » Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2018.04.18 szerda, 17:28:52 »

SOS! 2013 as 2.0 ecoboost TNBA motorkódú motorhoz tudnak valaki vezérlés ábrát prezentálni? Ill egy főtengely jeladó beállitást? Köszönöm előre is! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #728 Dátum: 2018.04.18 szerda, 18:01:30 »

SOS! 2013 as 2.0 ecoboost TNBA motorkódú motorhoz tudnak valaki vezérlés ábrát prezentálni? Ill egy főtengely jeladó beállitást? Köszönöm előre is! Cheesy
Ment mail. Remélem segít.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2018.04.18 szerda, 18:37:45 »

Ment mail. Remélem segít.

Itt is köszönöm!!!!!! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #730 Dátum: 2018.04.18 szerda, 18:54:20 »

Itt is köszönöm!!!!!! Cheesy
eljen
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 10:08:05 »

Sziasztok!

Szemezek egy 2009-es 2.0 benzines Mondeoval. 164e km van a kicsikében! Ebben az életkorban mit kellett (volna) illetve mit kell a közeljövőben cserélni?
(kettőstömegű, ha van; vezérlés(láncos-e?), ilyesmik)

Köszönöm előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 10:11:44 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #732 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 10:17:24 »

Sziasztok!

Szemezek egy 2009-es 2.0 benzines Mondeoval. 164e km van a kicsikében! Ebben az életkorban mit kellett (volna) illetve mit kell a közeljövőben cserélni?
(kettőstömegű, ha van; vezérlés(láncos-e?), ilyesmik)

Köszönöm előre is!

Van kettős tömegű lendkerék.
Láncos a vezérlés.

Mit kellett volna cserélni? Amit előírt a karbantartási tervezet és egyéb forgó/kopó alkatrészek valamint, ami tönkrement.
Mit kell a jövőben cserélni? Valamit-Bármit-Akármit.....      Még eddig senkinek sem sikerült a jövőbe látnia! Gyúrcsóknak sem. vigyor3

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 10:34:22 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 10:51:50 »

 worship

Köszi... de pont az lett volna a kérdés, hogy milyen km-állásnál/életkornál mit kell cserélni? Mert a szervíz nem mondja meg, a kocsi céges, aki intézi az eladást semmit nem tud róla  falbav


Van kettős tömegű lendkerék.
Láncos a vezérlés.

Mit kellett volna cserélni? Amit előírt a karbantartási tervezet és egyéb forgó/kopó alkatrészek valamint, ami tönkrement.
Mit kell a jövőben cserélni? Valamit-Bármit-Akármit.....      Még eddig senkinek sem sikerült a jövőbe látnia! Gyúrcsóknak sem. vigyor3

 wave
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #734 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 12:09:35 »

worship

Köszi... de pont az lett volna a kérdés, hogy milyen km-állásnál/életkornál mit kell cserélni? Mert a szervíz nem mondja meg, a kocsi céges, aki intézi az eladást semmit nem tud róla  falbav



A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Egy adott km álláshoz vagy életkorhoz elérhető az ütemezett szerviz. Ez elérhető.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 12:16:07 »

Ok, ezt értem, tudom. És ütemezett szervíz szerint mikor mi? Láncos vezérlés 200e/10 év, kettőstömegű, ha szól?  wave


A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Egy adott km álláshoz vagy életkorhoz elérhető az ütemezett szerviz. Ez elérhető.....
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #736 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 12:28:46 »

Ok, ezt értem, tudom. És ütemezett szervíz szerint mikor mi? Láncos vezérlés 200e/10 év, kettőstömegű, ha szól?  wave



A láncnak sincs meghatározott csereperiódusa.
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Nem szól a kettős tömegű ha cserélni kell, hiszen nem tud beszélni. Jellegzetes zajok, zörejek jelzik az elhasználódását.
20000 km-es az időszakos szerviz periódus. Gyárilag talán minden másodiknál van levegőszűrő csere. Pollenszűrő évente
Hosszbordás ékszíjra van csereperiódus tervezet, de ott is inkább az állapot a döntő, hogy mikor kell (érdemes) cserélni)
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 12:30:19 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 14:12:52 »

Köszi  worship
A 'szól'-on a zajongást értettem természetesen.



A láncnak sincs meghatározott csereperiódusa.
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Nem szól a kettős tömegű ha cserélni kell, hiszen nem tud beszélni. Jellegzetes zajok, zörejek jelzik az elhasználódását.
20000 km-es az időszakos szerviz periódus. Gyárilag talán minden másodiknál van levegőszűrő csere. Pollenszűrő évente
Hosszbordás ékszíjra van csereperiódus tervezet, de ott is inkább az állapot a döntő, hogy mikor kell (érdemes) cserélni)

Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2018.05.18 péntek, 15:33:10 »

Hiho! Egy kollégám szeretne venni mk4 benzinest. Az autó méretéből adódóan én is meg ő is a 2.0ffv -t ajánlottam neki, igaz nincs tipus ismeretem. Viszont pár házi szerelő lebeszélné róla mert "állítólag" komolyan eszik az olajat ezek a motorok valami konstrukciós hibából kifolyólag. Én nem találtam semmit ebben a témában külföldi oldalakon. Itt van ezzel a motorral tapasztalat? Esetleg ajánlott ismert eladó autó?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2018.05.23 szerda, 14:55:24 »

Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat? nemtudom

Hiho! Egy kollégám szeretne venni mk4 benzinest. Az autó méretéből adódóan én is meg ő is a 2.0ffv -t ajánlottam neki, igaz nincs tipus ismeretem. Viszont pár házi szerelő lebeszélné róla mert "állítólag" komolyan eszik az olajat ezek a motorok valami konstrukciós hibából kifolyólag. Én nem találtam semmit ebben a témában külföldi oldalakon. Itt van ezzel a motorral tapasztalat? Esetleg ajánlott ismert eladó autó?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #740 Dátum: 2018.05.23 szerda, 15:21:46 »

Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat? nemtudom

a topikot mennyire olvastad vissza?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2018.05.23 szerda, 17:31:07 »

Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat? nemtudom

ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #742 Dátum: 2018.05.23 szerda, 19:36:52 »

ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani
nem merem leírni,mert sztereotípiái vannak már mindenkinek.hordós a henger... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 09:25:03 »

ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani

Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.

És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 09:47:20 »

Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.

És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?

Szerintem az állapot az első,főleg ha bármelyik ü.a. rendszerü lehet a vas.Én is full benya párti voltam(a fűnyíróm még benzines)mégis egy tdci-t vettem,mert ár,előélet,állapot rendben + az igényeimnek megfelelt.Szóval én néznék mindkét fajtából,de min. 2.0 és szűkíteni a kört és a legszimpatikusabbat tüzetesen megvizsgálni.A döntés a tiéd.  worship

nem merem leírni,mert sztereotípiái vannak már mindenkinek.hordós a henger... eplus2
ugyanitt 2 akós hordó eladó. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.24 csütörtök, 10:33:49 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #745 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 11:39:21 »

Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.

És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?
3hónap múlva kb eladó lesz a zűrhajóm is. 2,2tdci
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #746 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 19:40:18 »

3hónap múlva kb eladó lesz a zűrhajóm is. 2,2tdci

mi lesz helyett? zűrállomás? Cheesy
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #747 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 20:33:00 »

mi lesz helyett? zűrállomás? Cheesy

smax.zűrhajó2. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 16:51:00 »

Sziasztok! Teletankolás után pár percig erős benzinszagot lehet érezni az utastérben,utána megszűnik a szag.
Szerintetek ez normális?
Nem látok sehol folyást.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2018.07.14 szombat, 08:45:09 »

Sziasztok!

2009-es 2.0 benzinesemnek kilyukadt a kipuffogórendszere, a leömlő környékén.
Attól lehet motor figyelmeztetés?
Ilyenkor lehet még vele egy ideig, vagy azonnal szervíz? Ez a probléma mit okozhat?

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.17 kedd, 15:33:31 írta lucky74 » Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.