Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:53:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 472461 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2017.12.03 vasárnap, 11:01:45 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.02 szombat, 22:49:00
A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
Nekem a jelenlegi a 5. Mondeóm, 7. Fordom. Ez a kérdés már nálam eldőlt.
A jelenlegi MK3-at 10. éve használom, komolyabb hiba nélkül (kopp-kopp).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2017.12.03 vasárnap, 11:41:21 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.02 szombat, 22:49:00
A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
ezek egy megkeseredett nem hozzáértő szavai.Nem mondta még senki, hogy a hibákat javítani kell? Maguktól nem jönne rendbe a tönkrement alkatrészek.Egy autón sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
norbull
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2017.12.23 szombat, 12:35:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.03 vasárnap, 11:41:21
ezek egy megkeseredett nem hozzáértő szavai.Nem mondta még senki, hogy a hibákat javítani kell? Maguktól nem jönne rendbe a tönkrement alkatrészek.Egy autón sem.
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2017.12.23 szombat, 12:51:38 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.23 szombat, 12:35:55
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
helyes.nem kell ezt túl ragozni.Lépj tovább,mert segítséget senkinek nem tudsz nyújtani.Hidd el, hogy itt nemcsak a jó dolgok kerülnek felszínre,hanem a hibák is.Nincs és nem is kell takargatnunk a hibákat.Aki nem tud azonosulni,együttélni,és a tapasztalataival a többi fórum vagy klubbtagot segíteni,az bizony ne számítson semmilyen kedves szavakra.Te épp ezt éled át.
A személyeskedés majdnem felesleges,mert általában a sértődött fél jól leregel,és nem én leszek az.
Békés ünnepeket kívánok neked és a családodnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2017.12.23 szombat, 21:21:06 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.23 szombat, 12:35:55
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
azért én kiváncsi lennék arra az autóra, amit nem kell javíttatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2017.12.23 szombat, 22:36:13 »
Idézetet írta: norbull - 2017.12.23 szombat, 12:35:55
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
A szavaidból tényleg úgy tűnik, neked nem az autóval van bajod, hanem a szervizekkel. Kb minden elromlik, amit használunk. Kb bármit veszel, nincs rá garancia, hogy találsz olyan szervizhátteret, ami normálisan (értsd: elvárható időn belül pontosan azonosítja a hibát, megjavítja, és mindezt elfogadható áron) dolgozik.
Csak hogy mondjak nem fordos példát is:
0km-es skoda octavia, bal hátsó ajón állítani kell, mert nehezen csukódik. Szervíz után nem működik a jobb első ködlámpa (előtte kb 1x volt bekapcsolva...)
190eKm-es octavia: búgó első kerékcsapágy, bizonyos szituációkban hibát jelző ABS jeladóval szervizbe küldve, de szerintük minden rendben.
(nem kis cég, nem kis flottával, nem sufni szervíz).
Opel Astra G: autó nem megy, sokat fogyaszt: folytószelep csere, 150eFt. Ja, nem, csak a katalizátor, flexcső, első dob van szétmenve, eltömődve, stb.
Ez a fórum amúgy pont arról szól, hogy hogyan javítsuk meg az autónkat, ha már a szervizek erre nem képesek elfogadható keretek között.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 09:35:35 »
Lehet, h csak kifogtál egy rossz példányt. az mindenből van. Vagy lehet, h az előélete, előző tulaja volt kalandos. Itt megnyugodhatsz, nem rosszindulatúak az emberkék, kifejezeten segítőkészek. Van, amiben nem értünk egyet, de hát képzeld el, mindenki ugyanolyan nőt szeretne...Szóval ezzel a hibákkal tényleg egy márkaspecifikust kell megkeresned, a futóműhibát szerintem egy jobb futóműves egyből nem tudja nézni. Maga a gátló szára is kopoghat (amire egyébként senki nem gondol), csak hát ugye azt elsőre senki nem tudja mindig megállapítani.
Sokszor leírom, hogy ha ilyen hibáktól elrettensz, akkor még valószínű, nem volt 2000-es évek utáni prémium autód. Na ott vannak szép történtetek és szép számok...
quote author=norbull link=topic=1462.msg1131429#msg1131429 date=1514028955]
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
[/quote]
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 09:39:25 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.12.24 vasárnap, 09:35:35
Lehet, h csak kifogtál egy rossz példányt. az mindenből van. Vagy lehet, h az előélete, előző tulaja volt kalandos. Itt megnyugodhatsz, nem rosszindulatúak az emberkék, kifejezeten segítőkészek. Van, amiben nem értünk egyet, de hát képzeld el, mindenki ugyanolyan nőt szeretne...Szóval ezzel a hibákkal tényleg egy márkaspecifikust kell megkeresned, a futóműhibát szerintem egy jobb futóműves egyből nem tudja nézni. Maga a gátló szára is kopoghat (amire egyébként senki nem gondol), csak hát ugye azt elsőre senki nem tudja mindig megállapítani.
Sokszor leírom, hogy ha ilyen hibáktól elrettensz, akkor még valószínű, nem volt 2000-es évek utáni prémium autód. Na ott vannak szép történtetek és szép számok...
quote author=norbull link=topic=1462.msg1131429#msg1131429 date=1514028955]
Ó te nagy ford fan, leborulok elötted, biztos te egy atomfizikus vagy és nem azért vettél fordot hogy használd hanem hogy szereld vagy szereltesd. Nem hozzáértő?
Nem azért vesz az ember autót hogy értsen hozzá hanem hogy használja. Igen a hibákat javitani kell, de jobb ha nem kellene, mert nem lennének.
Ezt már többször tapasztaltam hogy itt csak kioktatást és lenézést kap az ember legtöbbször, és nem segítséget.
Én veszek autót, nem fordot, autót! Te, ti meg legyetek szerelmesek a fordotokba.
Ja, és ne felejtsétek el javíttatni.
Nem kell nagyon vígasztalgatni Dani. Megszabadult már az élete legrosszabb autójától.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
herrkoser
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2018.02.16 péntek, 09:25:40 »
Sziasztok!
A Ford 2.0 240 lovas Ecoboost motorja ugyanaz, ami a Volvo V70-be is került T5 címkével a 2010-es évek elején?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2018.02.16 péntek, 09:41:13 »
Idézetet írta: herrkoser - 2018.02.16 péntek, 09:25:40
Sziasztok!
A Ford 2.0 240 lovas Ecoboost motorja ugyanaz, ami a Volvo V70-be is került T5 címkével a 2010-es évek elején?
Nem, a T5-ös a 2.5 turbó motor, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
herrkoser
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2018.02.16 péntek, 09:45:38 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.02.16 péntek, 09:41:13
Nem, a T5-ös a 2.5 turbó motor, nem?
Nem tudom, hogy azt is T5-nek hívják-e, nem értem a Volvo címkézését a dízel motorok vonalán se. Viszont nagyon határozottan van 2.000 ccm-es 240 lovas benzin motorjuk T5 címkével.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2018.02.16 péntek, 10:07:58 »
Idézetet írta: herrkoser - 2018.02.16 péntek, 09:45:38
Nem tudom, hogy azt is T5-nek hívják-e, nem értem a Volvo címkézését a dízel motorok vonalán se. Viszont nagyon határozottan van 2.000 ccm-es 240 lovas benzin motorjuk T5 címkével.
volvónál a T és D jelölés nem a motor méretét mutatja régóta, hanem teljesítményszinteket.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 14:21:03 »
Sziasztok!
Nagy problémánk van.
Mk4 2.0 es benzin 2008.
Komplett motor generálon esett át az autó,ette az olajat.
Most készen lettünk vele,vezérlés minden teljesen jol beállítva.
És következő a baj.
A motort az önindító kb 6s forgatja aztán ennyi. És csak ennyi h tekeri semmi mas nemtortenik.
C41668 hiba van.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 14:25:56 írta adam12212
»
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 15:39:14 »
Idézetet írta: adam12212 - 2018.02.26 hétfő, 14:21:03
Sziasztok!
Nagy problémánk van.
Mk4 2.0 es benzin 2008.
Komplett motor generálon esett át az autó,ette az olajat.
Most készen lettünk vele,vezérlés minden teljesen jol beállítva.
És következő a baj.
A motort az önindító kb 6s forgatja aztán ennyi. És csak ennyi h tekeri semmi mas nemtortenik.
C41668 hiba van.
C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).
Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 16:57:28 »
Idézetet írta: Vagol - 2018.02.26 hétfő, 15:39:14
C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).
Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.
Üdv: László
U0416-68 hibakódom nekem is van mióta megvan az autóm.
Nem ez a probléma oka mert az enyém ettől még megy.
U kód nem okoz motor tiltást. Ahhoz p kell.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 20:47:09 »
Idézetet írta: Vagol - 2018.02.26 hétfő, 15:39:14
C41668 = U0416-68
U0416 = Érvénytelen adat a jármű dinamikájának vezérlőmodultól kapott U0416 = Érvénytelen adat a járműdinamikai vezérlő modultól .
68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. 68 = DTC hiba Altípus meghatározás a "6" hibakategóriához. Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról). Eseményinformációk - Ezt az altípust a vezérlőmodul használja arra a rendszeresemény kimutatására, amelyet nem a vezérlőmodul okozott, hanem arra kényszeríti a vezérlőmodult, hogy tároljon egy DTC-t (pl. Hiányzó funkcionalitás egy másik rendszer / vezérlőmodulról).
Talán lehet ABS modul hiba. Ennyit találtam, törölni kell a hibakódot és ellenőrizni a modulokat.
Üdv: László
U0416 Ford Mondeo DTC Jelentés
U Hálózati kód - Probléma a klímaberendezés, a világítás, a légzsákok stb.
0 SAE - Általános
4 Üzemanyag és levegő mérés (csak az injektor áramkörének működési hibái)
1 IC áramkör magas feszültsége
6 Átvitelvezérlő modul újraprogramozható memória
Jellemzően ez a hiba,ha a katalizátor helyén csak egy cső van bepótolva....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2018.03.21 szerda, 09:06:30 »
Sziasztok! Most vettem az autót.
Olaj,szürők,klíma tisztítàs,gyertyacsere megvolt.
Kéne mèg valamit cserèlnem? Gondolok pl benzinszűrő,vagy olajozni a pillangószelep tengelyèt,ilyesmi?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 14:40:48 »
Sziasztok!
Valaki esetleg csinált már érdemi tuningot 2.0 vagy 2.3 benzines motoron?
Nekem nagyon hiányzik kb 30-40 ló a ménesből.
Már nézegettem külföldi oldalakon ők is azt írják, hogy elég nagy tartalék van a 2,3 benzinesben, bár a gyári dugattyú nem túl erős egy Stage1 vezérműtengely cseréhez nem kell a forgórészbe belenyúlni és az élettartamot sem csökkenti nagy mértékben.
Azt talán még viszonylag egyszerű cserélni, úgyis 30km múlva vezérlést kell cseréltetni.
Addigra valamit ki kellene találnom.
Köszi előre is.
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2018.04.03 kedd, 12:30:22 »
Sziasztok!
ETIS-böl valaki le tudna kérdezni nekem adatokat? Ha beírom az alvázszámot, csak egy-két alapadatot látok...
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2018.04.03 kedd, 12:54:03 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2018.03.29 csütörtök, 14:40:48
Sziasztok!
Valaki esetleg csinált már érdemi tuningot 2.0 vagy 2.3 benzines motoron?
Nekem nagyon hiányzik kb 30-40 ló a ménesből.
Már nézegettem külföldi oldalakon ők is azt írják, hogy elég nagy tartalék van a 2,3 benzinesben, bár a gyári dugattyú nem túl erős egy Stage1 vezérműtengely cseréhez nem kell a forgórészbe belenyúlni és az élettartamot sem csökkenti nagy mértékben.
Azt talán még viszonylag egyszerű cserélni, úgyis 30km múlva vezérlést kell cseréltetni.
Addigra valamit ki kellene találnom.
Köszi előre is.
saját benzinest nem csináltattam,de amikor a többit írták,mind azt mondták a szakemberek, hogy a benzinest nem érdemes,mert sw-vel 5-8%-ot érdemes húzni.Felette már füstölni fog,és a fogyasztás négyzetesen fog nőni(arányaiban sokkal magasabbra).
Komolyabb tuninghoz a HW-hez kell úgyis hozzápiszkálni.De szerintem inkább válassz hozzá egy sport autót...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2018.04.03 kedd, 12:54:36 »
Idézetet írta: pampi - 2018.04.03 kedd, 12:30:22
Sziasztok!
ETIS-böl valaki le tudna kérdezni nekem adatokat? Ha beírom az alvázszámot, csak egy-két alapadatot látok...
Köszi!
küld a vázszámot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:51:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 12:54:03
saját benzinest nem csináltattam,de amikor a többit írták,mind azt mondták a szakemberek, hogy a benzinest nem érdemes,mert sw-vel 5-8%-ot érdemes húzni.Felette már füstölni fog,és a fogyasztás négyzetesen fog nőni(arányaiban sokkal magasabbra).
Komolyabb tuninghoz a HW-hez kell úgyis hozzápiszkálni.De szerintem inkább válassz hozzá egy sport autót...
Sajnos most nincs keret egy Mustangra, bár a terveimben szerepel...
Azt tudom hogy szívó benzinest nincs értelme chippelni.
Gondoltam a vezérműtengely csere nem lenne nagy beruházás, arányaiban kb150eFt, sem munkában vezérlést úgyis lassan cserélnem kellene.
A BurtonPower katalógusban szerepel 2,3 Duratec-hez (csak kérdés hogy ez azonos-e az MK4 2,3 Duratec motorral?) Cosworth vezérműtengely:
https://photos.google.com/share/AF1QipMINhE0PkfVvO9QXWt3YL92rr-yaLBWfi0JeToU9kg-mVGQLExH4MWSZNGPv0Hh2A/photo/AF1QipOGq1UO0mrGUuCzxyOAE10bIhgiJcfUwEicCuZE?key=WEltYUxwRjFXSGZWNFQ0dkVyUkRBalBDcDFMRVBR
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:57:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 12:54:36
küld a vázszámot.
WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413
köszi
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:44:22 »
Idézetet írta: pampi - 2018.04.03 kedd, 13:57:36
WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413
köszi
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratec-HE PFI (145PS), Panther Black (metál)
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS8L49202
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
23.09.2008
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós SAV
Változat:
60 sorozat
Motor:
2.0L Duratec-HE PFI (145PS)
Váltó:
5 fok kézi MTX75
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"GR"
Fényezés:
Panther Black (metál)
Belső anyag:
Waffle B (A-C) / Midnight Black
Kisebb jellemzők
Emelked elindul asszisztenssel
Szabványos csomagtérfedéllel
Genkben készült
Marketing Flex Prep csomag 14
Marketing, 1. szint
(-) SVP
IVD folyamatos csill-szabályzással
VP homologizációs matricával
Teljes-zárással
Elektronikus hátsó ablakokkal
Tükrözött üveggel
Infravörös reflexív szélvédő
Rögzített hátsó ablak
Hűtött kesztyűtartóval
Kétszínű műszerfallal
Hagyományos fejfeletti konzollal
Teljes padlókonzol kartámasszal
Első padlószőnyeg nélkül
Hátsó padlóbetét nélkül
Bal napell. megvilágított tükörrel
Jobb napell. megvilágított tükörrel
Csomaghálóval
Raktérburkolattal
1. sz. anyagában színezett ráccsal
elektromos működtet.visszap.tükör
Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
Vezetőülés Háttámla Lehajt. Asztal
Különleg első üléshuz nélk
Különleg hátsó üléshuz nélk
Asztal - Első ülés
2 irányban áll. hátsó fejtámlával
Vezető kézi deréktámasszal
Utasülés deréktámasz nélkül
Hátsó csúszóüléssel
Ülés alatti tárolóval vezető
Ülés alatti tárolóval - utas
Második Sor - 3 Különálló Ülés
Harmadik sori dupla külön szék
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Vonóhorog nélkül
Krómozott külső ajtófogantyúval
Színrefújt csom.tartó kilincs
El ajtózár el nyitással
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
Automata szélvédőtörlővel
Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
Pótkerék nélkül
Gumiabroncs-nyomás érzékelőkkel
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
18" stílus 1 kerék
235/45 R18 98W gumiabroncs
Dĺsztárcsák nélkül
Nem záródó csap anyák
Sportos hangolású felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály C
Hátsó rugó terhelésosztály F
Mechanikus rögzítőfékkel
Fék vészhelyzeti segítséggel
sport elso ülés
70 literes tartállyal
Borrel bevont kormánykerék
Hagyományos műszerek - 3.szint
Fedélzeti számítógéppel
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
52 Ah akkumulátor
Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
A/V emelővel
Csak BT/VC telefon Interfész
hátsó ablakantennával
Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
Ice Feature Pack 6
8 felsőosztályú radio hangszóró
Telefonelőkészítés B - Angol
Hangvezérléses modul - brit
Kamera nélkül
Fejlett első világítás rendszerrel
Első ködlámpákkal
Belső térképvilágítással
2/3 Row Curt Lamp/2 Row Map Light
Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:45:34 »
Idézetet írta: pampi - 2018.04.03 kedd, 13:57:36
WF0SXXGBWS8L49202
WF0SXXGBWS9G45413
köszi
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4, Chill
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS9G45413
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.08.2009
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós SAV
Változat:
60 sorozat
Motor:
2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4
Váltó:
6-sebességes automata AWF21
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"D"
Fényezés:
Chill
Belső anyag:
Napoli Perforated / Charcoal/Ebony
Kisebb jellemzők
Tetővonal átalakítás nélkül
Hátsó sárfogók nélkül
Teherrögzítő eszköz nélkül
Belső Csomag nélkül
Első sárfogók nélkül
Megfordítható csomagtérszőnyeg
Szabványos csomagtérfedéllel
(-) Version Packages
Genkben készült
Security Lock Group #3
Marketing Flex Elők Csomag 7
SVO alkalm./címkével
Marketing, 1. szint
RSO díszítés nélkül
(-) SVP
Elect.stab.szabályozással
Teljes-zárással
Elektronikus hátsó ablakokkal
Kék színű üvegek - teljes
Infravörös reflexív szélvédő
Rögzített hátsó ablak
fűtött szélvédővel
Kétszínű műszerfallal
Hagyományos fejfeletti konzollal
Teljes padlókonzol kartámasszal
Textil lábszonyegek elöl
Textil lábszonyeg hátul
Napellenzők nélkül
5 szintű ajtókárpittal
Rakodópolc nélkül
Csomagtérháló készlet nélkül
Raktérburkolattal
Rakományrögzĺtő háló nélkül
naproló nélkül - 3. sor
Belső elválasztás nélkül
1. sz. anyagában színezett ráccsal
Kieg. T.csom.tartó K.tartók nélkül
Spoiler nélkül
elektromos működtet.visszap.tükör
Elektr/fűt/mem/behajt tükrök
Vezetőülés lehajtható asztal nélkül
Ülés csomag nélkül
Különleg első üléshuz nélk
Különleg hátsó üléshuz nélk
Asztal - Első ülés nélkül
2 irányban áll. hátsó fejtámlával
Vezető kézi deréktámasszal
Utas kézi deréktámasszal
Hátsó csúszó ülés nélkül
Ülés alatti tároló nélk - vezető
Ülés alatti tároló nélk - utas
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Második Sor - 3 Különálló Ülés
3. sor ülés nélkül
Memóriás elektr vezetőülés
Utas.8 Irányú Elektromos Ülésáll.
Krómozott külső ajtófogantyúval
Színrefújt csom.tartó kilincs
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
Automata szélvédőtörlővel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró mosóval
Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
6.5 X 16" könnyűfém keréktárcsával
215/60 R16 99H gumiabroncs
Goodyear "All Weather" elől
Goodyear "All Weather" hátul
Dĺsztárcsák nélkül
Nem záródó csap anyák
Standard felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály F
Hátsó rugó terhelésosztály D
Mechanikus rögzítőfékkel
Fék vészhelyzeti segítséggel
Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
sport elso ülés
légkondicionáló ber. Nélkül
70 literes tartállyal
Lágy fogású kormánykerék
Kiegészĺtő fűtés nélkül
Hagyományos műszerek - 3.szint
Navigációs adatok - Nyugat-Európa
Holttér információs rendszer nélkül
Kerületi/belső tér lopásgátló
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
60 Ah akkumulátor
Külső kieg. 6 CD-s váltó
BT/VC tel interface + USC csat
Háromsávos antennával
ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
8 felsőosztályú radio hangszóró
Szórakoztató rendszer nélkül
Hangvezérléses modul - német
Kisüléses fényszóróval
Első ködlámpákkal
Belső térképvilágítással
2. sor olvasolámpával
Aut. fényszóró mag.állítással
Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2018.04.03 kedd, 17:06:28 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 15:45:34
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.3L Duratec-HE (160PS) - MI4, Chill
Alvázszám (VIN):
WF0SXXGBWS9G45413
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185
Nagyon köszi!!!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 16:31:46 »
Sziasztok! Fèltengely szimeringet kell cserèlnem,így a vàltó olajat is.Hàny liter,ès milyen fajta olajat vegyek bele?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 17:00:05 írta szferi.78
»
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2018.04.18 szerda, 17:28:52 »
SOS! 2013 as 2.0 ecoboost TNBA motorkódú motorhoz tudnak valaki vezérlés ábrát prezentálni? Ill egy főtengely jeladó beállitást? Köszönöm előre is!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2018.04.18 szerda, 18:01:30 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.04.18 szerda, 17:28:52
SOS! 2013 as 2.0 ecoboost TNBA motorkódú motorhoz tudnak valaki vezérlés ábrát prezentálni? Ill egy főtengely jeladó beállitást? Köszönöm előre is!
Ment mail. Remélem segít.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2018.04.18 szerda, 18:37:45 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.04.18 szerda, 18:01:30
Ment mail. Remélem segít.
Itt is köszönöm!!!!!!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2018.04.18 szerda, 18:54:20 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.04.18 szerda, 18:37:45
Itt is köszönöm!!!!!!
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 10:08:05 »
Sziasztok!
Szemezek egy 2009-es 2.0 benzines Mondeoval. 164e km van a kicsikében! Ebben az életkorban mit kellett (volna) illetve mit kell a közeljövőben cserélni?
(kettőstömegű, ha van; vezérlés(láncos-e?), ilyesmik)
Köszönöm előre is!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 10:11:44 írta lucky74
»
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 10:17:24 »
Idézetet írta: lucky74 - 2018.05.14 hétfő, 10:08:05
Sziasztok!
Szemezek egy 2009-es 2.0 benzines Mondeoval. 164e km van a kicsikében! Ebben az életkorban mit kellett (volna) illetve mit kell a közeljövőben cserélni?
(kettőstömegű, ha van; vezérlés(láncos-e?), ilyesmik)
Köszönöm előre is!
Van kettős tömegű lendkerék.
Láncos a vezérlés.
Mit kellett volna cserélni? Amit előírt a karbantartási tervezet és egyéb forgó/kopó alkatrészek valamint, ami tönkrement.
Mit kell a jövőben cserélni? Valamit-Bármit-Akármit..... Még eddig senkinek sem sikerült a jövőbe látnia! Gyúrcsóknak sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 10:34:22 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 10:51:50 »
Köszi... de pont az lett volna a kérdés, hogy milyen km-állásnál/életkornál mit kell cserélni? Mert a szervíz nem mondja meg, a kocsi céges, aki intézi az eladást semmit nem tud róla
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.14 hétfő, 10:17:24
Van kettős tömegű lendkerék.
Láncos a vezérlés.
Mit kellett volna cserélni? Amit előírt a karbantartási tervezet és egyéb forgó/kopó alkatrészek valamint, ami tönkrement.
Mit kell a jövőben cserélni? Valamit-Bármit-Akármit..... Még eddig senkinek sem sikerült a jövőbe látnia! Gyúrcsóknak sem.
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 12:09:35 »
Idézetet írta: lucky74 - 2018.05.14 hétfő, 10:51:50
Köszi... de pont az lett volna a kérdés, hogy milyen km-állásnál/életkornál mit kell cserélni? Mert a szervíz nem mondja meg, a kocsi céges, aki intézi az eladást semmit nem tud róla
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Egy adott km álláshoz vagy életkorhoz elérhető az ütemezett szerviz. Ez elérhető.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 12:16:07 »
Ok, ezt értem, tudom. És ütemezett szervíz szerint mikor mi? Láncos vezérlés 200e/10 év, kettőstömegű, ha szól?
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.14 hétfő, 12:09:35
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Egy adott km álláshoz vagy életkorhoz elérhető az ütemezett szerviz. Ez elérhető.....
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 12:28:46 »
Idézetet írta: lucky74 - 2018.05.14 hétfő, 12:16:07
Ok, ezt értem, tudom. És ütemezett szervíz szerint mikor mi? Láncos vezérlés 200e/10 év, kettőstömegű, ha szól?
A láncnak sincs meghatározott csereperiódusa.
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Nem szól a kettős tömegű ha cserélni kell, hiszen nem tud beszélni. Jellegzetes zajok, zörejek jelzik az elhasználódását.
20000 km-es az időszakos szerviz periódus. Gyárilag talán minden másodiknál van levegőszűrő csere. Pollenszűrő évente
Hosszbordás ékszíjra van csereperiódus tervezet, de ott is inkább az állapot a döntő, hogy mikor kell (érdemes) cserélni)
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 12:30:19 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 14:12:52 »
Köszi
A 'szól'-on a zajongást értettem természetesen.
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.14 hétfő, 12:28:46
A láncnak sincs meghatározott csereperiódusa.
A forgó/kopó alkatrészekre NINCS futásteljesítmény. Nem is lehetne megadni, mert nagyban függ az élettartama a használat minőségétől.
Nem szól a kettős tömegű ha cserélni kell, hiszen nem tud beszélni. Jellegzetes zajok, zörejek jelzik az elhasználódását.
20000 km-es az időszakos szerviz periódus. Gyárilag talán minden másodiknál van levegőszűrő csere. Pollenszűrő évente
Hosszbordás ékszíjra van csereperiódus tervezet, de ott is inkább az állapot a döntő, hogy mikor kell (érdemes) cserélni)
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2018.05.18 péntek, 15:33:10 »
Hiho! Egy kollégám szeretne venni mk4 benzinest. Az autó méretéből adódóan én is meg ő is a 2.0ffv -t ajánlottam neki, igaz nincs tipus ismeretem. Viszont pár házi szerelő lebeszélné róla mert "állítólag" komolyan eszik az olajat ezek a motorok valami konstrukciós hibából kifolyólag. Én nem találtam semmit ebben a témában külföldi oldalakon. Itt van ezzel a motorral tapasztalat? Esetleg ajánlott ismert eladó autó?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2018.05.23 szerda, 14:55:24 »
Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat?
Idézetet írta: Guen - 2018.05.18 péntek, 15:33:10
Hiho! Egy kollégám szeretne venni mk4 benzinest. Az autó méretéből adódóan én is meg ő is a 2.0ffv -t ajánlottam neki, igaz nincs tipus ismeretem. Viszont pár házi szerelő lebeszélné róla mert "állítólag" komolyan eszik az olajat ezek a motorok valami konstrukciós hibából kifolyólag. Én nem találtam semmit ebben a témában külföldi oldalakon. Itt van ezzel a motorral tapasztalat? Esetleg ajánlott ismert eladó autó?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2018.05.23 szerda, 15:21:46 »
Idézetet írta: Guen - 2018.05.23 szerda, 14:55:24
Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat?
a topikot mennyire olvastad vissza?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2018.05.23 szerda, 17:31:07 »
Idézetet írta: Guen - 2018.05.23 szerda, 14:55:24
Senkinek semmi infó? Se megerősítés se cáfolat?
ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2018.05.23 szerda, 19:36:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.05.23 szerda, 17:31:07
ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani
nem merem leírni,mert sztereotípiái vannak már mindenkinek.hordós a henger...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 09:25:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.05.23 szerda, 17:31:07
ugyan az mint mk3 mondeoban. ott ha beleolvasol te se fogod ajánlani
Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.
És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 09:47:20 »
Idézetet írta: ultio - 2018.05.24 csütörtök, 09:25:03
Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.
És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?
Szerintem az állapot az első,főleg ha bármelyik ü.a. rendszerü lehet a vas.Én is full benya párti voltam(a fűnyíróm még benzines)mégis egy tdci-t vettem,mert ár,előélet,állapot rendben + az igényeimnek megfelelt.Szóval én néznék mindkét fajtából,de min. 2.0 és szűkíteni a kört és a legszimpatikusabbat tüzetesen megvizsgálni.A döntés a tiéd.
Idézetet írta: alf® - 2018.05.23 szerda, 19:36:52
nem merem leírni,mert sztereotípiái vannak már mindenkinek.hordós a henger...
ugyanitt 2 akós hordó eladó.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.24 csütörtök, 10:33:49 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 11:39:21 »
Idézetet írta: ultio - 2018.05.24 csütörtök, 09:25:03
Akkor mit ajánlanál? Dízelt?
Komolyan kérdezem, mert öcsém is erősen nézegeti az MK4 kombikat, illetve az S-Maxokat, de benzines elég kevés van eleve.
És nem szeretnék a dízel-benzin vitába belemenni, csak tényleg melyik motorral ajánlott akkor?
3hónap múlva kb eladó lesz a zűrhajóm is. 2,2tdci
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 19:40:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.24 csütörtök, 11:39:21
3hónap múlva kb eladó lesz a zűrhajóm is. 2,2tdci
mi lesz helyett? zűrállomás?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 20:33:00 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.05.24 csütörtök, 19:40:18
mi lesz helyett? zűrállomás?
smax.zűrhajó2.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 16:51:00 »
Sziasztok! Teletankolás után pár percig erős benzinszagot lehet érezni az utastérben,utána megszűnik a szag.
Szerintetek ez normális?
Nem látok sehol folyást.
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2018.07.14 szombat, 08:45:09 »
Sziasztok!
2009-es 2.0 benzinesemnek kilyukadt a kipuffogórendszere, a leömlő környékén.
Attól lehet motor figyelmeztetés?
Ilyenkor lehet még vele egy ideig, vagy azonnal szervíz? Ez a probléma mit okozhat?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.17 kedd, 15:33:31 írta lucky74
»
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ