Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 473143 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2020.04.18 szombat, 06:55:31 »

Sziasztok. 2011es 1,6 ecoboost, gyorsításnál enyhe sípoló, szirénázó, huhogo, búgó hang hallható a motortérből, ez a turbó jellegzetes hangja mellett hallható, inkább az alsó (1-2-3) fokozatokban hallom csak utána gondolom elnyomja a motorzaj. Akkor is felbúg ha csak kuplunggal indulok el, gázt nem adok. És nem folyamatosan hanem a fordulatszám függvényében nagyjából. A teljesítmény rendben van ugyanúgy megy. Egyébként a Turbó hang rendben van szerintem, kivéve ha ez is onnan jön

Két eshetőség jutott eszembe:

A: Ha olyan a hang hogy Bruuuuu-bruuuuu-bruuuuu stb. akkor az üzemszerű,nézz a tükörbe,hátha jön mögötted valaki mgkülönböztető jelzéssel....

B: Egy motortéri hangjelenséget leírni elég nehéz,ennél csak az nehezebb,hogy ez alapján valaki megmondja a hibát. Igazi távgyógyító kell hozzá.
     wave wave
Naplózva
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #901 Dátum: 2020.05.15 péntek, 11:30:56 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 1.8 (125LE) Mk3 mondeóm, de elkezdtem szemezni az Mk4-esekkel (csak benzines). Melyik motorral javasoljátok a vételt? Esetleg egy 3 szereplős javaslati listát össze tudnátok állítani, melyik a legjobb, a második, harmadik? Van egyáltalán 3-féle motor?  nyes
Amúgy a dízelt sem zárom ki teljesen, mert ahogy itt nálam sokkal tapasztaltabbak írták már, hogy egy turbós benzinesben is van már bőven olyan technika, amely javítási költsége vetekszik egy modern dízel javítási költségével. Jól gondolom? Előbb utóbb úgy is javíttatni kell mindet, szóval... Smiley
Köszi
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #902 Dátum: 2020.05.15 péntek, 11:51:53 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 1.8 (125LE) Mk3 mondeóm, de elkezdtem szemezni az Mk4-esekkel (csak benzines). Melyik motorral javasoljátok a vételt? Esetleg egy 3 szereplős javaslati listát össze tudnátok állítani, melyik a legjobb, a második, harmadik? Van egyáltalán 3-féle motor?  nyes
Amúgy a dízelt sem zárom ki teljesen, mert ahogy itt nálam sokkal tapasztaltabbak írták már, hogy egy turbós benzinesben is van már bőven olyan technika, amely javítási költsége vetekszik egy modern dízel javítási költségével. Jól gondolom? Előbb utóbb úgy is javíttatni kell mindet, szóval... Smiley
Köszi

2.0 szívó benzin=örökélet (normál üzemben rendszeresen karbantartva, olajcsere stb.)
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2020.05.15 péntek, 11:52:01 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 1.8 (125LE) Mk3 mondeóm, de elkezdtem szemezni az Mk4-esekkel (csak benzines). Melyik motorral javasoljátok a vételt? Esetleg egy 3 szereplős javaslati listát össze tudnátok állítani, melyik a legjobb, a második, harmadik? Van egyáltalán 3-féle motor?  nyes
Amúgy a dízelt sem zárom ki teljesen, mert ahogy itt nálam sokkal tapasztaltabbak írták már, hogy egy turbós benzinesben is van már bőven olyan technika, amely javítási költsége vetekszik egy modern dízel javítási költségével. Jól gondolom? Előbb utóbb úgy is javíttatni kell mindet, szóval... Smiley
Köszi
2.0TDCi  eplus2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #904 Dátum: 2020.05.15 péntek, 12:07:43 »

2.0TDCi  eplus2
Köszi, már vártam ezt a választ!  nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2020.05.15 péntek, 12:55:17 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 1.8 (125LE) Mk3 mondeóm, de elkezdtem szemezni az Mk4-esekkel (csak benzines). Melyik motorral javasoljátok a vételt? Esetleg egy 3 szereplős javaslati listát össze tudnátok állítani, melyik a legjobb, a második, harmadik? Van egyáltalán 3-féle motor?  nyes
Amúgy a dízelt sem zárom ki teljesen, mert ahogy itt nálam sokkal tapasztaltabbak írták már, hogy egy turbós benzinesben is van már bőven olyan technika, amely javítási költsége vetekszik egy modern dízel javítási költségével. Jól gondolom? Előbb utóbb úgy is javíttatni kell mindet, szóval... Smiley
Köszi
Először szedd össze magadban, hogy igazából mit is szeretnél. Beszélsz benzinesről, de nem tudod melyikről, de igazából jöhet a dízel is, Se árat, se évjáratot nem mondtál, így lényegében 2007 és 2015 között bármi jöhet.
2007-2010 volt 1.6, 2.0, 2.3, és 2.5T benzinmotor. 2010 után 1.6 1.6T, 2.0 és 2.0T.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #906 Dátum: 2020.05.15 péntek, 13:22:27 »

Először szedd össze magadban, hogy igazából mit is szeretnél. Beszélsz benzinesről, de nem tudod melyikről, de igazából jöhet a dízel is, Se árat, se évjáratot nem mondtál, így lényegében 2007 és 2015 között bármi jöhet.
2007-2010 volt 1.6, 2.0, 2.3, és 2.5T benzinmotor. 2010 után 1.6 1.6T, 2.0 és 2.0T.
szedd össze te. A kriteriumok megvannak... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2020.05.15 péntek, 17:23:37 »

szedd össze te. A kriteriumok megvannak... nyes
Én már összeszedtem a benzinmotorokat  beka3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #908 Dátum: 2020.05.15 péntek, 18:18:08 »

Én már összeszedtem a benzinmotorokat  beka3

Hány darab lett?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2020.05.15 péntek, 18:49:23 »

Hány darab lett?  Roll Eyes
Az összes Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #910 Dátum: 2020.05.15 péntek, 20:53:05 »

Először szedd össze magadban, hogy igazából mit is szeretnél. Beszélsz benzinesről, de nem tudod melyikről, de igazából jöhet a dízel is, Se árat, se évjáratot nem mondtál, így lényegében 2007 és 2015 között bármi jöhet.
2007-2010 volt 1.6, 2.0, 2.3, és 2.5T benzinmotor. 2010 után 1.6 1.6T, 2.0 és 2.0T.
Kösz Domi, igazán jól összeszedted a motorokat, tulajdonképpen ezzel meg is válaszoltad a kérdésem felét. Smiley Nem értek ezekhez a dolgokhoz. Azért nem írtam részletesebben az igényeimet, mert ha pl. egy szaki azt mondja, hogy a 2007-2010-es évjáratban ez és ez a motor pöpec, akkor ott nézek szét, ha a 2010 utániak között van kihagyhatatlan motor, akkor azt nézem meg. Benzinesről beszélek, mert elsősorban olyat szeretnék, de ha mindenki azt mondja, hogy a benzinesek mind problémásak 2007 után, és jobban járok egy dízellel, akkor nem küzdök a sors ellen.  nyes
Leegyszerűsítve:
1. kérdés: 2007-2010 között melyik benzines a legjobb vétel?
2. kérdés: 2010 után melyik benzines a legjobb vétel?
3. xar az összes? Akkor melyik dízelt?  Wink
 worship
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #911 Dátum: 2020.05.15 péntek, 20:58:13 »

Kösz Domi, igazán jól összeszedted a motorokat, tulajdonképpen ezzel meg is válaszoltad a kérdésem felét. Smiley Nem értek ezekhez a dolgokhoz. Azért nem írtam részletesebben az igényeimet, mert ha pl. egy szaki azt mondja, hogy a 2007-2010-es évjáratban ez és ez a motor pöpec, akkor ott nézek szét, ha a 2010 utániak között van kihagyhatatlan motor, akkor azt nézem meg. Benzinesről beszélek, mert elsősorban olyat szeretnék, de ha mindenki azt mondja, hogy a benzinesek mind problémásak 2007 után, és jobban járok egy dízellel, akkor nem küzdök a sors ellen.  nyes
Leegyszerűsítve:
1. kérdés: 2007-2010 között melyik benzines a legjobb vétel?
2. kérdés: 2010 után melyik benzines a legjobb vétel?
3. xar az összes? Akkor melyik dízelt?  Wink
 worship

Hali!

A válasz a kérdéseidre:
1. 2.0 benzin
2. 2015- 2.0 hybrid
3. 2001 2.0 tddi
 nyes
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2020.05.15 péntek, 21:47:45 »

Kösz Domi, igazán jól összeszedted a motorokat, tulajdonképpen ezzel meg is válaszoltad a kérdésem felét. Smiley Nem értek ezekhez a dolgokhoz. Azért nem írtam részletesebben az igényeimet, mert ha pl. egy szaki azt mondja, hogy a 2007-2010-es évjáratban ez és ez a motor pöpec, akkor ott nézek szét, ha a 2010 utániak között van kihagyhatatlan motor, akkor azt nézem meg. Benzinesről beszélek, mert elsősorban olyat szeretnék, de ha mindenki azt mondja, hogy a benzinesek mind problémásak 2007 után, és jobban járok egy dízellel, akkor nem küzdök a sors ellen.  nyes
Leegyszerűsítve:
1. kérdés: 2007-2010 között melyik benzines a legjobb vétel?
2. kérdés: 2010 után melyik benzines a legjobb vétel?
3. xar az összes? Akkor melyik dízelt?  Wink
 worship

Ha van rá keret, akkor 2010.06 előttit nem vennék. Akkor jött a facelift (elől van DRL, vagy legalábbis annak a helye, innen ismered meg). Az 1.6 gyenge, turbóval már jobb lehet. 2.0 szívó benzin kevés nyomatékkal, de ez az 1.8b után nem lesz újdonság Smiley Ha benzint akarsz, akkor 2.0T-t néznék. Abból van 203LE és 240LE verzió. Az ha kell nyugisan megy, ha kell, akkor meg szedi a lábát.

Személy szerint én dízel párti vagyok. Annak a nyomatékgörbéje közelebb áll a vezetési stílusomhoz, és ugyanannyi hajszolással olcsóbban kijövök, mint egy olyan benzinessel, ami ugyanezt az élményt adná. 2.0d-ből ezernyit adtak el, mivel nagyobb a merítés, nyilván több hiba is lesz. Ráadásul mindegyikkel már 8x megkerülték a Földet, és utána tekerték vissza 170e-re őket. 2.2-es dízel ritkább, erősebb, minimális eséllyel kevesebb a km bennük (többet fogyaszt, drágább volt) talán kevésbé volt Passau-Bréma ingázós autó. Automatából fl előtt mind Aisin volt. Fl. után csak a 2.2d Aisin, a többi Powershift. A Powershift nagyobb eséllyel hullik szét, de persze ugyanúgy kifoghatsz jó Powershift-et, mint szétesett Aisin-t.

Remélem segítettem  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #913 Dátum: 2020.05.15 péntek, 22:08:53 »

Ha van rá keret, akkor 2010.06 előttit nem vennék. Akkor jött a facelift (elől van DRL, vagy legalábbis annak a helye, innen ismered meg). Az 1.6 gyenge, turbóval már jobb lehet. 2.0 szívó benzin kevés nyomatékkal, de ez az 1.8b után nem lesz újdonság Smiley Ha benzint akarsz, akkor 2.0T-t néznék. Abból van 203LE és 240LE verzió. Az ha kell nyugisan megy, ha kell, akkor meg szedi a lábát.

Személy szerint én dízel párti vagyok. Annak a nyomatékgörbéje közelebb áll a vezetési stílusomhoz, és ugyanannyi hajszolással olcsóbban kijövök, mint egy olyan benzinessel, ami ugyanezt az élményt adná. 2.0d-ből ezernyit adtak el, mivel nagyobb a merítés, nyilván több hiba is lesz. Ráadásul mindegyikkel már 8x megkerülték a Földet, és utána tekerték vissza 170e-re őket. 2.2-es dízel ritkább, erősebb, minimális eséllyel kevesebb a km bennük (többet fogyaszt, drágább volt) talán kevésbé volt Passau-Bréma ingázós autó. Automatából fl előtt mind Aisin volt. Fl. után csak a 2.2d Aisin, a többi Powershift. A Powershift nagyobb eséllyel hullik szét, de persze ugyanúgy kifoghatsz jó Powershift-et, mint szétesett Aisin-t.

Remélem segítettem  vigyor3
Még szép! Hálás köszönet!  worship

Update.
Egy darab 2.5T van a hahun: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_5t_titanium-s-15371672
A többi mind 160LE 1.6 Ecoboost. Némelyikhez oda írják, hogy SCTi, némelyikhez nem. Van különbség?
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.16 szombat, 00:12:09 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2020.06.03 szerda, 11:46:54 »

Itt is leírtam már.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.msg1177453#msg1177453

Ha volt "kéznél" IDS, újra kellett volna "húzni" a PCM-et.


Szia
Ha meg emlekszel a 2000-es fordulatnal "megakado" benzines mondeora....megtortent az ECU ujrahuzasa, sot utana meg frissitese is. Adaptaciok torlese is megvolt ujra.  Sajnos a problemat nem oldotta meg...valami otlet amin elindulhatunk? 
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #915 Dátum: 2020.06.15 hétfő, 10:34:23 »

Még szép! Hálás köszönet!  worship

Update.
Egy darab 2.5T van a hahun: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_5t_titanium-s-15371672
A többi mind 160LE 1.6 Ecoboost. Némelyikhez oda írják, hogy SCTi, némelyikhez nem. Van különbség?
Nincs különbség. Hívták ugyanazt Ecoboost-nak, SCTi-nek és GTDI-nek is.
Naplózva
katonaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2020.06.19 péntek, 18:22:24 »

Sziasztok!

Először is köszönöm a befogadást!
Másodszor pedig, eljött az idő, hogy párommal megvásároljuk az első közös autónkat és többet között ebben szeretném a segítségeteket kérni. A budget 1,8millió és egyik jelöltem(ünk Tongue) a Mondeo Mk4 Turnier 2.0 benzin(2008-2010). Azért a benzinesre esett a választás(mint minden más típusból is), mert főként városban lenne használva, illetve havonta-kéthavonta hazajárunk Szegedről Békéscsabára, továbbá alkalmanként Pest, mert a baráti társaság nagyrésze már ott él. Plusz ugye évente elmegyünk ide-oda meg egyszer nyaralni is valamerre, de mindent összevetve ez maximum évi 6-8ezer km, így erre a felhasználásra én jobb választásnak gondolnám a benzinest, de javítsatok ki, ha nem így van. Igazából én nem ragaszkodom hozzá, ha meggyőznek az ellenkezőjéről. Smiley
Az igazat megvallva azért írok ide, mert picit elbizonytalanodtam. Egy ismerős szerelő le szeretne beszélni, hogy Fordot vegyek, mert drága az alaktrész, ezt egy kolléga is mondta és inkább a Diesel(2.0TDCi) felé terelne(elvileg a benzineshez drágbb, meg nehezebb beszerezni). Ők mindketten német autó pártiak :DD Viszont én picit még kitartok a Mondeo kombi mellett, mert mai szemmel is egy szép autó és ez lehet hülyén fog hangzani, de mivel minden évben meg kell jelenjünk 1-2 helyen (és fiatalok is vagyunk (28)), így a külső is elég sokat nyom a latba.
Szóval egyfajta megerősítést vagy lebeszélést várnék, bár lebeszélni nem fogtok, hiszen ez egy Mondeos forum Grin, de egyébként így ebben az ársávban mennyire jól fenntartható autó és mik a legnagyobb költségek így nagyságrendileg, ha mondjuk valami bemondja az unalmast? Gondolom az egyik legnagyobb költség a kettőstömegű.
Utolóag is szeretnék elnézést kérni, ha butaságokat írnék, de nem igazán vagyok nagy autószaki.  Grin

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
János
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2020.06.19 péntek, 19:59:52 »

Sziasztok!

Először is köszönöm a befogadást!
Másodszor pedig, eljött az idő, hogy párommal megvásároljuk az első közös autónkat és többet között ebben szeretném a segítségeteket kérni. A budget 1,8millió és egyik jelöltem(ünk Tongue) a Mondeo Mk4 Turnier 2.0 benzin(2008-2010). Azért a benzinesre esett a választás(mint minden más típusból is), mert főként városban lenne használva, illetve havonta-kéthavonta hazajárunk Szegedről Békéscsabára, továbbá alkalmanként Pest, mert a baráti társaság nagyrésze már ott él. Plusz ugye évente elmegyünk ide-oda meg egyszer nyaralni is valamerre, de mindent összevetve ez maximum évi 6-8ezer km, így erre a felhasználásra én jobb választásnak gondolnám a benzinest, de javítsatok ki, ha nem így van. Igazából én nem ragaszkodom hozzá, ha meggyőznek az ellenkezőjéről. Smiley
Az igazat megvallva azért írok ide, mert picit elbizonytalanodtam. Egy ismerős szerelő le szeretne beszélni, hogy Fordot vegyek, mert drága az alaktrész, ezt egy kolléga is mondta és inkább a Diesel(2.0TDCi) felé terelne(elvileg a benzineshez drágbb, meg nehezebb beszerezni). Ők mindketten német autó pártiak :DD Viszont én picit még kitartok a Mondeo kombi mellett, mert mai szemmel is egy szép autó és ez lehet hülyén fog hangzani, de mivel minden évben meg kell jelenjünk 1-2 helyen (és fiatalok is vagyunk (28)), így a külső is elég sokat nyom a latba.
Szóval egyfajta megerősítést vagy lebeszélést várnék, bár lebeszélni nem fogtok, hiszen ez egy Mondeos forum Grin, de egyébként így ebben az ársávban mennyire jól fenntartható autó és mik a legnagyobb költségek így nagyságrendileg, ha mondjuk valami bemondja az unalmast? Gondolom az egyik legnagyobb költség a kettőstömegű.
Utolóag is szeretnék elnézést kérni, ha butaságokat írnék, de nem igazán vagyok nagy autószaki.  Grin

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
János
Benzines lustább,többet fogyaszt picivel,kettőstömegű sokkal tovább bírja mint a dieselé.Nekem volt diesel,rengeteget költöttem rá:pdf,csúcs,nagynyomású,túrbó,stb.Négy éve 2009 2.0 benzines van,azóta nem a kocsira kell a pénzem költenem.Hajlamos az olajfogyasztásra,bár ennek a felújítása sem nagy összeg.Lehet most a sok diesel tulaj megkövez de soha többé diesel!!!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #918 Dátum: 2020.06.19 péntek, 20:11:47 »

Benzines lustább,többet fogyaszt picivel,kettőstömegű sokkal tovább bírja mint a dieselé.Nekem volt diesel,rengeteget költöttem rá:pdf,csúcs,nagynyomású,túrbó,stb.Négy éve 2009 2.0 benzines van,azóta nem a kocsira kell a pénzem költenem.Hajlamos az olajfogyasztásra,bár ennek a felújítása sem nagy összeg.Lehet most a sok diesel tulaj megkövez de soha többé diesel!!!!
miért kövezne meg? Az olyan elavult módszer...  eplus2eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2020.06.19 péntek, 23:17:51 »

Egy ismerős szerelő le szeretne beszélni, hogy Fordot vegyek, mert drága az alaktrész, ezt egy kolléga is mondta és inkább a Diesel(2.0TDCi) felé terelne(elvileg a benzineshez drágbb, meg nehezebb beszerezni). Ők mindketten német autó pártiak :DD Viszont én picit még kitartok a Mondeo kombi mellett,

Lehet, hogy az én szövegértésemmel van baj, de nekem ez egy sor ellentmondás. Ne Fordot, hanem TDCi-t (ami Ford) mert drága, de olcsó, viszont te Mondeot szeretnél (ami Ford).

Szerintem az MK4 2.0 TDCi kombi az amivel Dunát lehet rekeszteni. Nagyon jól sikerült autó, kevés típushibával. Csak annyi a feladat, hogy egy jó állapotút fogjál ki, mert azért a dízellel nagy pofonba is bele lehet futni. Az alkatrész egyébként kifejezetten olcsó a Fordokhoz.
Magyaroszágit keress, lekövethető előélettel. Ne dőlj be a csábító külföldről behozott autóknak, mind tekert.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
katonaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2020.06.20 szombat, 10:49:32 »

Lehet, hogy az én szövegértésemmel van baj, de nekem ez egy sor ellentmondás. Ne Fordot, hanem TDCi-t (ami Ford) mert drága, de olcsó, viszont te Mondeot szeretnél (ami Ford).

Szerintem az MK4 2.0 TDCi kombi az amivel Dunát lehet rekeszteni. Nagyon jól sikerült autó, kevés típushibával. Csak annyi a feladat, hogy egy jó állapotút fogjál ki, mert azért a dízellel nagy pofonba is bele lehet futni. Az alkatrész egyébként kifejezetten olcsó a Fordokhoz.
Magyaroszágit keress, lekövethető előélettel. Ne dőlj be a csábító külföldről behozott autóknak, mind tekert.

Igen, bocsi...elég hülyén fogalmaztam. Smiley A szerelő le szeretne beszélni, mert általába véve drága hozzá alkatrész(Fordokhoz). A kolléga pedig azt mondta, ha Modeo, akkor inkább Diesel.

Szóval ehhez a használathoz, amit leírtam nyugodtan vehetek Dieselt is? Nem volt tervben külföldről autót behozatni, ez az opció akkor játszana, ha lenne hozzá megbízható kapcsolatom, de sajnos nincs, szóval elsősorban magyarországit keresgetek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #921 Dátum: 2020.06.20 szombat, 11:18:45 »

Igen, bocsi...elég hülyén fogalmaztam. Smiley A szerelő le szeretne beszélni, mert általába véve drága hozzá alkatrész(Fordokhoz). A kolléga pedig azt mondta, ha Modeo, akkor inkább Diesel.

Szóval ehhez a használathoz, amit leírtam nyugodtan vehetek Dieselt is? Nem volt tervben külföldről autót behozatni, ez az opció akkor játszana, ha lenne hozzá megbízható kapcsolatom, de sajnos nincs, szóval elsősorban magyarországit keresgetek.

A szerelőd nem tudja "hány óra van".
Általában minden dízelhez drága az alkatrész, de ez is szubjektív.
Az átlaghoz képest viszont kedvezőbb a Ford alkatrész, nem pedig drága.
A másik oldala, hogy milyen időközönként kell cserélni. Ha pl. nem annyira drága, de sűrűbben kell cserélni.... akkor az végülis drágább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2020.06.20 szombat, 11:20:38 »

Benzines lustább,többet fogyaszt picivel,kettőstömegű sokkal tovább bírja mint a dieselé.Nekem volt diesel,rengeteget költöttem rá:pdf,csúcs,nagynyomású,túrbó,stb.Négy éve 2009 2.0 benzines van,azóta nem a kocsira kell a pénzem költenem.Hajlamos az olajfogyasztásra,bár ennek a felújítása sem nagy összeg.Lehet most a sok diesel tulaj megkövez de soha többé diesel!!!!

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2020.06.20 szombat, 11:23:10 »

Igen, bocsi...elég hülyén fogalmaztam. Smiley A szerelő le szeretne beszélni, mert általába véve drága hozzá alkatrész(Fordokhoz). A kolléga pedig azt mondta, ha Modeo, akkor inkább Diesel.

Szóval ehhez a használathoz, amit leírtam nyugodtan vehetek Dieselt is? Nem volt tervben külföldről autót behozatni, ez az opció akkor játszana, ha lenne hozzá megbízható kapcsolatom, de sajnos nincs, szóval elsősorban magyarországit keresgetek.

Ne hallgass erre a szerelőre, csak a saját szemedbe bízz, Bárdi, Unix, akármi webshop, nézd meg a német márkát alkatrész árát, és ugyan ezt Ford-ra.
Én erre amit leírtál szerintem benzines.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
katonaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 11:43:56 »

Ne hallgass erre a szerelőre, csak a saját szemedbe bízz, Bárdi, Unix, akármi webshop, nézd meg a német márkát alkatrész árát, és ugyan ezt Ford-ra.
Én erre amit leírtál szerintem benzines.

Rendben, köszönöm szépen a tanácsokat.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.22 hétfő, 12:36:23 írta katonaj » Naplózva
katonaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2020.07.01 szerda, 13:14:40 »

Ezt ti érdemesnek találnátok egy szemlére? Vélemények?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_3_titanium_automata_napfenyteto_keyless_go-15927942?fbclid=IwAR0WZXaYXQk_ZPyF7iWvUmh7EdG4-DbC5OrV7v9EBUtOV_qpw-p-xKGGtvE
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #926 Dátum: 2020.07.01 szerda, 13:32:03 »


Nem te akarsz autót venni? Mások döntsenek a te "autódról"?
Te érdemesnek találod-e...   Cool
A fényképek minőségére vagy kíváncsi? Ebből csak azt lehet véleményezni....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #927 Dátum: 2020.07.01 szerda, 16:15:40 »


Nekem ugyanezzel a hajtáslánccal van az autóm, nem ennyi kilométer van benne, de eddigi kb 60000km (110e-170e km) alatt az olaj és szűrőcseréken kívül nem kellett hozzá nyúlni.
Automata váltóshoz érdemes elvinni egy olajfrissítésre amiből elvileg meg tudja mondani nagyjából, hogy milyen állapotú a váltó.
A motor egyetlen gyenge pontja a változó szelepvezérlés szívó oldalon, nekem még nem volt vele baj.
Nem egy erőgép, de megbízható, láncos, szívó benzines. (az én tapasztalataim alapján)
A felszereltséget neked kell megítélni, hogy megfelelő-e, és mindenképp át kell nézetni egy valódi szakemberrel, és lehetőleg kiolvastatni a kocsi agyát.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #928 Dátum: 2020.07.01 szerda, 16:27:38 »

Nekem ugyanezzel a hajtáslánccal van az autóm, nem ennyi kilométer van benne, de eddigi kb 60000km (110e-170e km) alatt az olaj és szűrőcseréken kívül nem kellett hozzá nyúlni.
Automata váltóshoz érdemes elvinni egy olajfrissítésre amiből elvileg meg tudja mondani nagyjából, hogy milyen állapotú a váltó.
A motor egyetlen gyenge pontja a változó szelepvezérlés szívó oldalon, nekem még nem volt vele baj.
Nem egy erőgép, de megbízható, láncos, szívó benzines. (az én tapasztalataim alapján)
A felszereltséget neked kell megítélni, hogy megfelelő-e, és mindenképp át kell nézetni egy valódi szakemberrel, és lehetőleg kiolvastatni a kocsi agyát.

Miért lenne gyenge pontja a változó szelep vezérlés?
Az  "olajfrissítés", mint olyan... miért érdemes? Többet lehet vele ártani, ha szerencséd van rosszabb nem lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2020.07.02 csütörtök, 22:58:27 »

Sziasztok,

Segítsetek kérlek: kit tudnátok ajánlani Bp-en, akihez/ahova elvihetnék egy használt MK4 2.0 benzines mondit vásárlás előtti alapos átvizsgálásra?
(Csak ne a Cromax-ot mondjátok. Velük sajnos anno osszevesztem, nem mennék vissza, messze is vannak. )

Nincs konkrét kiszemelt példány még.
Kb 2-2,8 milla körül keresnék,lehet 4ajtos,5ajtos,kombi is. (3 gyerkőc van, 1nek kell még gyerekules, a többi már nagyobb. )
Ezekben van kettostomegu? Anno az 1.8 dizelemben volt Sad
Fura mert benzines mazda6-ban nincs,benzines  Insignia-ban van.
Minél kevesebb ^aknát^ tartalmazó kocsit keresnék.
Tehát pl. ne dízel legyen, ne legyen automata, ha lehet sima szívó motor legyen, turbó nélkül stb.
Viszonylag keveset járunk éves szinten (kb. 12e km) ,azt is 90%-ban városban.
Vigyáznank ra, gyakori olajcsere plusz évenkénti szerviz, meg még, amit ti mondtok.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.02 csütörtök, 23:10:05 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #930 Dátum: 2020.07.03 péntek, 09:46:58 »

Sziasztok,

Segítsetek kérlek: kit tudnátok ajánlani Bp-en, akihez/ahova elvihetnék egy használt MK4 2.0 benzines mondit vásárlás előtti alapos átvizsgálásra?
(Csak ne a Cromax-ot mondjátok. Velük sajnos anno osszevesztem, nem mennék vissza, messze is vannak. )

Nincs konkrét kiszemelt példány még.
Kb 2-2,8 milla körül keresnék,lehet 4ajtos,5ajtos,kombi is. (3 gyerkőc van, 1nek kell még gyerekules, a többi már nagyobb. )
Ezekben van kettostomegu? Anno az 1.8 dizelemben volt Sad
Fura mert benzines mazda6-ban nincs,benzines  Insignia-ban van.
Minél kevesebb ^aknát^ tartalmazó kocsit keresnék.
Tehát pl. ne dízel legyen, ne legyen automata, ha lehet sima szívó motor legyen, turbó nélkül stb.
Viszonylag keveset járunk éves szinten (kb. 12e km) ,azt is 90%-ban városban.
Vigyáznank ra, gyakori olajcsere plusz évenkénti szerviz, meg még, amit ti mondtok.  integet2

Van DMF, már lassan 20 éve szinte minden motornál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2020.07.03 péntek, 10:18:24 »

Van DMF, már lassan 20 éve szinte minden motornál.

Köszi a választ.
Ahogy írtam, volt a dízel Mondeomban is es ott 100 00km-nel meghalt ésl, ha jól emlékszem mindennel együtt kb. 400-500 e Ft-os hadművelet volt.Ha lehet megusznam ezt.
2009-es Mazdakban vajh  miért nincs? (már, ha igaz, hogy nincs)
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2020.07.03 péntek, 10:51:52 »

Köszi a választ.
Ahogy írtam, volt a dízel Mondeomban is es ott 100 00km-nel meghalt ésl, ha jól emlékszem mindennel együtt kb. 400-500 e Ft-os hadművelet volt.Ha lehet megusznam ezt.
2009-es Mazdakban vajh  miért nincs? (már, ha igaz, hogy nincs)
10e vagy 100e? Újonnan vetted az autót vagy honnan tudod, hogy annyi volt?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2020.07.03 péntek, 11:14:48 »

10e vagy 100e? Újonnan vetted az autót vagy honnan tudod, hogy annyi volt?

100 000 km-nel halt meg.
50 000 km_el vettem, tehát használtan, de magyar autó volt, követhető előélettel, Petranyitol.
Bár már lassan senkiben se lehet bízni, ott elhittem.
Lehet hiba volt?  falbav
De ez már régi történet.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.03 péntek, 11:18:13 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2020.07.03 péntek, 11:40:06 »

100 000 km-nel halt meg.
50 000 km_el vettem, tehát használtan, de magyar autó volt, követhető előélettel, Petranyitol.
Bár már lassan senkiben se lehet bízni, ott elhittem.
Lehet hiba volt?  falbav
De ez már régi történet.
Az jó eséllyel hihető. Viszont akkor extrém terhelést kapott az a DMF, annél többet bírnak. 200e-rel adtam el a 2.2TDCi-t, sok városi használattal és a vevő azt mondta, hogy érezhetően jó benne a DMF, más autókhoz hasonlítva. Az MK3-mal sem volt DMF problémám.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #935 Dátum: 2020.07.03 péntek, 11:54:29 »

Az jó eséllyel hihető. Viszont akkor extrém terhelést kapott az a DMF, annél többet bírnak. 200e-rel adtam el a 2.2TDCi-t, sok városi használattal és a vevő azt mondta, hogy érezhetően jó benne a DMF, más autókhoz hasonlítva. Az MK3-mal sem volt DMF problémám.
az egynyócban gyengébb a dmf, nekem is közel állt már a cseréhez 124ezernél
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2020.07.03 péntek, 12:09:08 »

Az jó eséllyel hihető. Viszont akkor extrém terhelést kapott az a DMF, annél többet bírnak. 200e-rel adtam el a 2.2TDCi-t, sok városi használattal és a vevő azt mondta, hogy érezhetően jó benne a DMF, más autókhoz hasonlítva. Az MK3-mal sem volt DMF problémám.


A sima lakossági városi használat nehezen nevezhető extrémnek szerintem.
A fillérbaszos autogyarak biztos kisporoljak a cuccot mindenből is.
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2020.07.03 péntek, 12:10:05 »

az egynyócban gyengébb a dmf, nekem is közel állt már a cseréhez 124ezernél
Itt van a kutya élesbe.
Úgy érzem megtamogattad a kommentemet.  taps
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #938 Dátum: 2020.07.03 péntek, 12:32:01 »

Köszi a választ.
Ahogy írtam, volt a dízel Mondeomban is es ott 100 00km-nel meghalt ésl, ha jól emlékszem mindennel együtt kb. 400-500 e Ft-os hadművelet volt.Ha lehet megusznam ezt.
2009-es Mazdakban vajh  miért nincs? (már, ha igaz, hogy nincs)

Miért kell összehasonlítani egy dízel és benzines autót?
Hogy mást ne is említsek....
A jövőbe nem lát senki. Az, hogy mivel mi volt, még azonos autók esetében sem törvényszerű, hogy ugyanaz lesz velük....

A mazdában azért nincs mert nem szerelték bele. Ők inkább váltókat javítanak...  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #939 Dátum: 2020.07.03 péntek, 12:35:28 »


A sima lakossági városi használat nehezen nevezhető extrémnek szerintem.
A fillérbaszos autogyarak biztos kisporoljak a cuccot mindenből is.

Mi az, hogy "sima lakossági városi használat"?
A vezetési stílus, kuplung és gáz használat a lényeg.

Láttam már vagány fiatalokat, akik sima lakosok voltak és városban gyilkolták autót....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2020.07.03 péntek, 14:14:16 »

Mi az, hogy "sima lakossági városi használat"?
A vezetési stílus, kuplung és gáz használat a lényeg.

Láttam már vagány fiatalokat, akik sima lakosok voltak és városban gyilkolták autót....  eplus2

Oket biztos lattad,engem nem. Wink
Az 1.8 tdci amugy sem raccsingra valo sztem.
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #941 Dátum: 2020.07.03 péntek, 15:30:48 »

Oket biztos lattad,engem nem. Wink
Az 1.8 tdci amugy sem raccsingra valo sztem.

60 lóerős autónál is ki lehet nyírni a kuplung szekciót.... rajtprogram nélkül is.  vigyor3
Én pl. sosem ugrok le a kuplungról, még magas fokozatoknál is ráengedem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2020.07.06 hétfő, 23:07:25 »

Sziasztok,


Segitsetek kerlek:
1.6 benzin mennyire megbízható? Sima szívó motor, ugye?

Pl egy ilyen:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_1_6_trend_szervizkonyv_garantalt_61_500_km-15369261
km futás alig hihető   eplus2


Vagy egy ez?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_1_6_trend_serulesmentes_-_megkimelt_allapotban_-_garantalt_-_120_500_km-15808409

Ha Klubtársnak van  eladoja, szóljatok kérlek.


Automata váltó a 2.3_ban mennyire kényes? (Aisin? Powershift?)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_3_titanium-x_automata_91e_km_szervizkonyv_1_tulajdonos-15928866



« Utoljára szerkesztve: 2020.07.07 kedd, 01:12:19 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2020.07.07 kedd, 08:08:02 »

Neked mindegy, hogy egy fapad 1.6-ot vagy fullos automata 2.3-at veszel?  wow1
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #944 Dátum: 2020.07.07 kedd, 09:54:21 »

Neked mindegy, hogy egy fapad 1.6-ot vagy fullos automata 2.3-at veszel?  wow1
egyszerű benzinest keres városba, arra nem mindenkinek kell agyonextrázott kocsi.
városi szaladgálásra, oviba járásra én is a fiestát használom (1.3benzin, kb fapad)
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2020.07.07 kedd, 10:09:40 »

egyszerű benzinest keres városba, arra nem mindenkinek kell agyonextrázott kocsi.
városi szaladgálásra, oviba járásra én is a fiestát használom (1.3benzin, kb fapad)

Ime egy okos ember.
Koszonom a hozzaszolasodat. worship
Pont erre keresek, ovi,suli varoson belul.

A fullos kocsi mar megvan.
(Persze csak realis keretek kozott nezve.)

Tehat, vissza az eredeti kerdeshez: az 1.6 2008-bol az a "fuss menekulj" kategoria vagy erdemes belenyulni?
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #946 Dátum: 2020.07.07 kedd, 11:30:54 »

Ime egy okos ember.
Koszonom a hozzaszolasodat. worship
Pont erre keresek, ovi,suli varoson belul.

A fullos kocsi mar megvan.
(Persze csak realis keretek kozott nezve.)

Tehat, vissza az eredeti kerdeshez: az 1.6 2008-bol az a "fuss menekulj" kategoria vagy erdemes belenyulni?

nem okos, csak hozzád hasonlóan gondolkodik  Wink
egyik kollégám ~10évig használt egy 1.6-s mondeót, nagy gondja nem volt vele. nem volt egy erőgép (és még van 110 lovas is), de ez is csak viszonyítás kérdése. ki kell próbálni.

belenéztem ebbe a 3 mondeóba, hát k. drágák. de úgy láttam, hogy minden benzines drága.
néztem én is mindent: mondeo, focus, c-max, fiesta, golf..., de végül ismerősöktől átvettük a fiestát
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2020.07.07 kedd, 12:37:35 »

nem okos, csak hozzád hasonlóan gondolkodik  Wink
egyik kollégám ~10évig használt egy 1.6-s mondeót, nagy gondja nem volt vele. nem volt egy erőgép (és még van 110 lovas is), de ez is csak viszonyítás kérdése. ki kell próbálni.

belenéztem ebbe a 3 mondeóba, hát k. drágák. de úgy láttam, hogy minden benzines drága.
néztem én is mindent: mondeo, focus, c-max, fiesta, golf..., de végül ismerősöktől átvettük a fiestát

Jogos, nem olcsok.
Ha nem konstrukcio hibas az 1,6 (pl. 1.0 ecoboost early version v. Bmw stb ismert esetei) akkor belefer.
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2020.07.07 kedd, 17:28:37 »

egyszerű benzinest keres városba, arra nem mindenkinek kell agyonextrázott kocsi.
városi szaladgálásra, oviba járásra én is a fiestát használom (1.3benzin, kb fapad)
Akkor valószínűleg csak a szemem káprázik, azért látom a fullos 2.3-as hirdetés linkjét.

Városi szaladgálásra meg kisautót kell venni, nem egy batárt. Pl. Jazz. Szinte termelni fogja a benzint, annyival takarékosabb.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2020.07.07 kedd, 17:35:48 »

Akkor valószínűleg csak a szemem káprázik, azért látom a fullos 2.3-as hirdetés linkjét.


A 2.3 csak egy romantikus kitekintes a bonyolult szoporoller fele,bar azota sem derult ki,hogy a benne levo automata az felejtos e vagy vallalhato.

Mivel 3  gyerek van igy a kell a meret.
Sima iskola menet: 3 taska,3 tornazsak, anya v apa taskaja.
Hazafele menet 3-4 naponta bevasarlas.
Fiesta meret nehezen nyeli be.
Volt  H-s astra , 5 ajtos, soha tobbet.

Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.