Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:23:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 343765 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:39:25 »

hehe
beka3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:40:44 »

hehe
mf3


itt még nem tartok...majd ha kiderül,hogy az ajtó zöldje más mint kellene...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:44:38 »

170 vs 200le...ennyi erővel trabant ellen is kiállhatsz, annak sincs sokkal több esélye.

ez kb olyan, mintha én odaállnék egy 1.8d escort mellé eplus2

171 vs. 215, hogy pontosak legyünk. hehe

Én soha nem állok oda gyengébb mellé, főleg, hogy 1.6 look a verda. Csak komoly gépeket hívok ki, akik jól el is picsáznak (mint az AC Cobra-k legutobb).

A Calibrás állt mellém a Kőbányain, mert elhúztam mellette az egyenesben és gondolom meg akarta mutatni, hogy lámpától indulva ő az erősebb.  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:46:05 »

mf3


itt még nem tartok...majd ha kiderül,hogy az ajtó zöldje más mint kellene...

Olyan biztosan nem lesz. wow1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:54:25 »

Olyan biztosan nem lesz. wow1
Remélem,bár jelen állás szerint azt sem tudom van-e még autóm vagy a szerelők felgyújtották az udvarban halotti máglyaként...pedig itt vannak az injektorok,megrendeltem az átalakítókat...kipucoltam egy komplett szívósort (a házi zsíroldó csodákra képes kombinálva a nagynyomásúval...kár,hogy a cikket,ahonnan az ötlet jött nem olvastam hamarabb...) csak ki kell cserélni.Néztem valami olcsó (15e...) állítható nyomásszabályzót,de nem fér be a szívósor alá...nézek másikat...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:59:32 »

Remélem,bár jelen állás szerint azt sem tudom van-e még autóm vagy a szerelők felgyújtották az udvarban halotti máglyaként...pedig itt vannak az injektorok,megrendeltem az átalakítókat...kipucoltam egy komplett szívósort (a házi zsíroldó csodákra képes kombinálva a nagynyomásúval...kár,hogy a cikket,ahonnan az ötlet jött nem olvastam hamarabb...) csak ki kell cserélni.Néztem valami olcsó (15e...) állítható nyomásszabályzót,de nem fér be a szívósor alá...nézek másikat...

Oszt minek neked nyomásszabályozó?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2011.10.26 szerda, 00:05:12 »

Oszt minek neked nyomásszabályozó?
Emelni,ameddig lehet.Bár nem tudom,ezek az st injektorok mennyit bírnak.Tényleg,neked úgyis az van.Mennyi nálad az üzemi nyomás az injektoroknál?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2011.11.05 szombat, 19:40:04 »

Emelni,ameddig lehet.Bár nem tudom,ezek az st injektorok mennyit bírnak.Tényleg,neked úgyis az van.Mennyi nálad az üzemi nyomás az injektoroknál?

Szerinted mértem én valaha? Minek mértem volna, ha hibátlanul működik?

Egy régebbi kérdésre válaszolva: átraktam pillanatnyi fogyira a fedcompot. Tolóüzem minden fokozatban 1250-ig tart, odáig motorfékkel 0-át mutat a fedcomp. Alatta 1-2 litert jelez ki.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:05:22 »

Szerinted mértem én valaha? Minek mértem volna, ha hibátlanul működik?

Egy régebbi kérdésre válaszolva: átraktam pillanatnyi fogyira a fedcompot. Tolóüzem minden fokozatban 1250-ig tart, odáig motorfékkel 0-át mutat a fedcomp. Alatta 1-2 litert jelez ki.
Köszönöm!kb. nálam is ennyi.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 23:47:45 »

Józsi barát (leánykori nevén Yooccoo) ma elvitte a vasat szerelésre. Odafele annyira tépett (sietett szerelni Cheesy), hogy visszahozatalkor már lógott az első lökös jobb oldala és a koptató is csak szabadon lifegett.  hehe Na, komolyra fordítva a szót, ezek csak a szerelés mellékhatásai voltak, oda se neki.

Kicserélte az első stabpálcákat és a keresztstabrúd szilenteket. Azért, mert kattanó hang jött elölről elindulásnál és megállásnál. Emiatt már cserélt astor balos féltengelyt, de nem szűnt meg a hang. Most viszont mérföldekkel halkabb lett, de még megvan. A kiszedett szilenteknek semmi bajuk nem volt. ...................Hm. Akkor ezek szerint a stabpálcák és a keresztstabrúd együttesen csinálják ezt a hangot és azért nem múlt el teljesen az új alkatrészekkel, mert ki van már kopva a stabrúd a szilentek alatt?

Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.

Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.

Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni...... laugh

A kerékőrt még keressük.......................... Undecided
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:15:22 »

Józsi barát (leánykori nevén Yooccoo) ma elvitte a vasat szerelésre. Odafele annyira tépett (sietett szerelni Cheesy), hogy visszahozatalkor már lógott az első lökös jobb oldala és a koptató is csak szabadon lifegett.  hehe Na, komolyra fordítva a szót, ezek csak a szerelés mellékhatásai voltak, oda se neki.

Kicserélte az első stabpálcákat és a keresztstabrúd szilenteket. Azért, mert kattanó hang jött elölről elindulásnál és megállásnál. Emiatt már cserélt astor balos féltengelyt, de nem szűnt meg a hang. Most viszont mérföldekkel halkabb lett, de még megvan. A kiszedett szilenteknek semmi bajuk nem volt. ...................Hm. Akkor ezek szerint a stabpálcák és a keresztstabrúd együttesen csinálják ezt a hangot és azért nem múlt el teljesen az új alkatrészekkel, mert ki van már kopva a stabrúd a szilentek alatt?

Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.

Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.

Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni...... laugh

A kerékőrt még keressük.......................... Undecided
ültess be egy gyereket hátra és ha kétszer lehányt nem fogod hiányolni a kemény futóművet...de egyébként az mk1-ben nekem is nagyon bejöttek az rs telók.Sajnos a leírtak miatt felejtős...Kíváncsi leszek,hogy lesz-e eredménye a féltengely cserének nálam.ha nem szűnik meg a nyikorgás és a kanyarban a súrlódó hang,akkor körkérdéssé teszem...ja,drof neked a leömlőket cakk-pakk mennyiért sikerült venni.HA (!) minden jól megy a héten lesz végre új kipufogó hátra és akkor már lecserélném már elöl is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:58:31 »

Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.
szerintem ez se százas, de a réginél sokkal jobb
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 11:22:22 »

ültess be egy gyereket hátra és ha kétszer lehányt nem fogod hiányolni a kemény futóművet...de egyébként az mk1-ben nekem is nagyon bejöttek az rs telók.Sajnos a leírtak miatt felejtős...Kíváncsi leszek,hogy lesz-e eredménye a féltengely cserének nálam.ha nem szűnik meg a nyikorgás és a kanyarban a súrlódó hang,akkor körkérdéssé teszem...ja,drof neked a leömlőket cakk-pakk mennyiért sikerült venni.HA (!) minden jól megy a héten lesz végre új kipufogó hátra és akkor már lecserélném már elöl is.

167 Fontért jutottam hozzá postával együtt, alkalmi vételként (aukció volt, 1 ellenfél akadt, de hamar abbahagyta a licitet, 127 fontért vittem el a cuccot + posta). Olyan 50e-ből kijött akkori áron, és nagyon megérte mind gázreakcióban, mind teljesítményleadásban, mind hangban. taps taps

Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 11:35:32 »

Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
azt nem tudom, milyen, nem kávézom  eplus2

nagyon kellemesen megy, jó volt vezetni, pláne miután kicseréltem a fél futóművet Cheesy
hazafelé párszor le is fullasztottam az enyémet, annyira könnyen és gyorsan megszoktam  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 11:37:37 írta yooccoo » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 11:56:00 »

hazafelé párszor le is fullasztottam az enyémet, annyira könnyen és gyorsan megszoktam  eljen
laugh
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 11:57:51 »

laugh
de magamban ráfogtam a hidegre  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:38:11 »

167 Fontért jutottam hozzá postával együtt, alkalmi vételként (aukció volt, 1 ellenfél akadt, de hamar abbahagyta a licitet, 127 fontért vittem el a cuccot + posta). Olyan 50e-ből kijött akkori áron, és nagyon megérte mind gázreakcióban, mind teljesítményleadásban, mind hangban. taps taps

Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
lehet benevezek majd én is megint egyre.Amikor én liciteltem 200 fölött állt meg.Drofnak már írtam a mai nap eseményeit.Először is,a jó qrva anyját a szerelőnek.Azt hiszem rájöttem,hogy miért darál a féltengely.Szarul lett visszarakva a váltó...totál rá van húzva a kasztnira és berezonál.A másik,hogy miért volt nekem durrogás padlógázon.Hát baxa meg,amikor cserélték szelepfedél tömítést egyszerűen csak rárakták a gyertyákra a kábeleket.De nem nyomták rá...a jószerencsén múlt,hogy volt gyújtás...Ímhol pár kép arról,hogy mennyire káros az etanol.Se a gyertyákon,se az injektorok gumigyűrűin semmi elváltozás.lefotóztam a régi benzincső tömítést is...érdekes,nem oldódott fel...csak a gőzök meg a nyomás kimosták ganét a csonk meg a gumi között.És a mai napi történés ezen felül.Szétkaptam az injektorokat és beraktam az st (cougar) injektorokat.Kaptam csatikat,megcsináltam az adaptert.És a csere után kipróbáltam.Először is a legelső padlógáznál majd be fhostam.Aztán jobban figyelve kiderült,hogy majdnem folyamatosan megy a hűtőventillátor.Egész egyszerűen tűzforró volt a motor és árasztott némi égett szagot...de fíling,az megérte...az előbbiekből kifolyólag ismét szétszedtem és visszaraktam az eredeti cuccot.Bár ha kikötöm az etanol vezérlőt akkor nem lesz rajta dúsítás,de rá kellett jönnöm,konkrétan ez a motor ami az autóban van,ezt nem fogja bírni hosszútávon.És ezúton kérek bocsánatot droftól a kötözködésért.Aki akkor olvasta tudja miről van szó...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:58:50 »

ja,és a kezem is egyben van,pedig ázott az etanolban...nem oldódott fel..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:19:19 »

lehet benevezek majd én is megint egyre.Amikor én liciteltem 200 fölött állt meg.

Én 4 hónapig folyamatosan néztem és licitáltam, mire meglett. 1x lecsúsztam egy 99Fontosról, mert nem voltam netközelben éppen. Pedig arra senki sem licitált, 99-ért el lehetett volna hozni.

Szó-szó lehet találni leömlőt normális áron is.  laugh

Most E85-tel próbáltad az injektorokat?

Aki vezetett már ST-t az utána nem kételkedik a különbségben, ez már csak ilyen. laugh
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:04:42 »

Én 4 hónapig folyamatosan néztem és licitáltam, mire meglett. 1x lecsúsztam egy 99Fontosról, mert nem voltam netközelben éppen. Pedig arra senki sem licitált, 99-ért el lehetett volna hozni.

Szó-szó lehet találni leömlőt normális áron is.  laugh

Most E85-tel próbáltad az injektorokat?

Aki vezetett már ST-t az utána nem kételkedik a különbségben, ez már csak ilyen. laugh
Én csak azzal járok.Ha lekötöm a vezérlőt,akkor a gyári vezérlővel ment volna,de ahhoz már nem volt lelkierőm,hogy a pollenszűrő felöli légterelerőt leszedjem.Na,nekiállok én is ebayezni...azt a nyüves kormányt is hónapok óta árulja a tag,nem értem,mi a bánatért nem küldi ide...a pénzét így is-úgy is megkapja.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.11.15 kedd, 07:08:04 »

Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.

Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.

Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni...... laugh

A kerékőrt még keressük.......................... Undecided

bontottak az st200 gátlók amiket szereztél, vagy újak?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
drof
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.11.15 kedd, 14:28:45 »

bontottak az st200 gátlók amiket szereztél, vagy újak?

Bontottak.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:00:51 »

Valami történt a motorral azóta (két napja...) hogy kipróbáltam az injektorokkal.Nem,nem rosszabb lett,hanem jobb.Nem tudom,a trutyi égett le a szelepekről vagy mi a fene,de jobban megy.Pedig még az etanol dúsítás is visszább lett véve.Ötlet?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:04:47 »

Valami történt a motorral azóta (két napja...) hogy kipróbáltam az injektorokkal.Nem,nem rosszabb lett,hanem jobb.Nem tudom,a trutyi égett le a szelepekről vagy mi a fene,de jobban megy.Pedig még az etanol dúsítás is visszább lett véve.Ötlet?

Nyilván a magasabb nyomású és szélesebb sugarú nyektorok pucoltak rendesen, főleg, hogy etanollal próbáltad ki.

Na meg egy kis placebo. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:06:52 »

Nyilván a magasabb nyomású és szélesebb sugarú nyektorok pucoltak rendesen, főleg, hogy etanollal próbáltad ki.

Na meg egy kis placebo. vigyor3
lehet...de azért hozzászoktam már az eddigi "lustasághoz" most meg megtáltosodott...aztán lehet,hogy egyszer kilövi a szelepeket... Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:09:52 »

ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:05:54 »

lehet...de azért hozzászoktam már az eddigi "lustasághoz" most meg megtáltosodott...aztán lehet,hogy egyszer kilövi a szelepeket... Wink
szerintem most optimalizálódott a vezérlés a rendszerhez.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:06:52 »

ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?
szerintem igen, de miért akarod megbontani?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:10:29 »

ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?

Persze!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:11:12 »

szerintem igen, de miért akarod megbontani?
Hát talán mert hengerfejes és kifúj. Tavasszal, amikor vezettem akkor biztosan az volt. wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:19:20 »

szerintem igen, de miért akarod megbontani?
mert tömítéscserénél nem kell megvárni a síkolást, hanem csak felrakja a jó hengerfejet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:21:00 »

jóvan..baxatok le...honnan kellett volna tudnom, hogy hf-es?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:23:11 »

jóvan..baxatok le...honnan kellett volna tudnom, hogy hf-es?

Melyik V6 nem az a miénket kivéve? Talán összesen 2-en vagyunk ebben az országban.

Bár holnap elválik a szhar a májtól és kiderül, hogy Yookkóónak mi jut V6 terén........
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:48:00 »

Melyik V6 nem az a miénket kivéve? Talán összesen 2-en vagyunk ebben az országban.

Bár holnap elválik a szhar a májtól és kiderül, hogy Yookkóónak mi jut V6 terén........
a tied is az, csak nem mered bevallani  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 23:08:47 »

a tied is az, csak nem mered bevallani  hehe

Téged vernélek agyon először, ha az lenne! Nekem már kijutott bőven, megérdemlem a hibátlan hengerfejet.

Szhopjatok most ti egy kicsit.  eplus2

Meg majd az mekkorát fog szhopni, aki az aktuális ST200-as mocit megveszi....... ravasz1
Az pont olyan, mintha a MisiPista hajtotta volna 10 évig. colerique
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:07:47 »

Hát talán mert hengerfejes és kifúj. Tavasszal, amikor vezettem akkor biztosan az volt. wave
taps
Igaz,annyira nem vészes mint kék volt...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:09:22 »

Téged vernélek agyon először, ha az lenne! Nekem már kijutott bőven, megérdemlem a hibátlan hengerfejet.

Szhopjatok most ti egy kicsit.  eplus2

Meg majd az mekkorát fog szhopni, aki az aktuális ST200-as mocit megveszi....... ravasz1
Az pont olyan, mintha a MisiPista hajtotta volna 10 évig. colerique
miért is?nem vagyok én vadállat...megadom a technikának amit kér...cserébe elvárom,hogy amikor a kedvem vagy a sors úgyhozza menjen ezerrel...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:12:21 »

miért is?nem vagyok én vadállat...megadom a technikának amit kér...cserébe elvárom,hogy amikor a kedvem vagy a sors úgyhozza menjen ezerrel...

De hát neked mindig kedved van!
És ezt 10 évig folyamatosan? Senki sem bírná. hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:13:12 »

De hát neked mindig kedved van!
És ezt 10 évig folyamatosan? Senki sem bírná. hehe
jól esik a gondolat..tíz évig egy autó...talán majd kipróbálom...egyszer...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.11.18 péntek, 09:33:34 »

jól esik a gondolat..tíz évig egy autó...talán majd kipróbálom...egyszer...
ezek közül válassz!
ezek bírják tovább is hehe
és olcsóbb is taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.11.18 péntek, 10:44:48 »

ezek közül válassz!
ezek bírják tovább is hehe
és olcsóbb is taps
degeci
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.11.18 péntek, 11:59:34 »

de***
sajnálla astor,ezzel már elkéstél...elég nagy a készlet a vitrinben fordokból.... vigyor3
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 15:07:17 »

a rózsaszínt válasszad mindenképpen! (nincs köztük focus. csöves. rinya)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 15:52:17 »

Végre ez is megjött...csak van jó fej az angoloknál is...főleg,hogy felénk nincs...ennyi pénzért meg főleg.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 17:34:26 »

Én is épp tegnap rendeltem egyet angliából.
Mennyi volt ?
~16e/pár küldéssel együtt.Az ideg majd szét kapott,amikor az értesítőn az volt,hogy "sérült"...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 17:49:12 »

a telephelyen, vagy más autóján eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 15:30:11 írta Zsolteey » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 17:50:21 »

a telephelyen, vagy más autóján eplus2
hajrá...azokat még nem hagytam el...ami késik nem múlik...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 17:55:21 »


amennyi st van...kinek kellhetett?
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:49:49 írta Zsolteey » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 18:12:41 »


nekem 45e-t mondott a cromax...ja,az opel vectra b gsi-ben is ez a lámpa van...ezt is így árulták...nem is tudtam...
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 10:11:52 írta Zsolteey » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 19:40:06 »

mk3-ra nekem a takaró darabja asszem 7500ft/db volt... újonnnan
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 11:12:23 írta Zsolteey » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.032 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.