Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:09:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
ST200, ST24
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST200, ST24 (Megtekintve 343333 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:39:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.25 kedd, 23:31:41
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:40:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.25 kedd, 23:31:41
itt még nem tartok...majd ha kiderül,hogy az ajtó zöldje más mint kellene...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:44:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.25 kedd, 23:33:38
170 vs 200le...ennyi erővel trabant ellen is kiállhatsz, annak sincs sokkal több esélye.
ez kb olyan, mintha én odaállnék egy 1.8d escort mellé
171 vs. 215, hogy pontosak legyünk.
Én soha nem állok oda gyengébb mellé, főleg, hogy 1.6 look a verda. Csak komoly gépeket hívok ki, akik jól el is picsáznak (mint az AC Cobra-k legutobb).
A Calibrás állt mellém a Kőbányain, mert elhúztam mellette az egyenesben és gondolom meg akarta mutatni, hogy lámpától indulva ő az erősebb.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:46:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.25 kedd, 23:40:44
itt még nem tartok...majd ha kiderül,hogy az ajtó zöldje más mint kellene...
Olyan biztosan nem lesz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:54:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.25 kedd, 23:46:05
Olyan biztosan nem lesz.
Remélem,bár jelen állás szerint azt sem tudom van-e még autóm vagy a szerelők felgyújtották az udvarban halotti máglyaként...pedig itt vannak az injektorok,megrendeltem az átalakítókat...kipucoltam egy komplett szívósort (a házi zsíroldó csodákra képes kombinálva a nagynyomásúval...kár,hogy a cikket,ahonnan az ötlet jött nem olvastam hamarabb...) csak ki kell cserélni.Néztem valami olcsó (15e...) állítható nyomásszabályzót,de nem fér be a szívósor alá...nézek másikat...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2011.10.25 kedd, 23:59:32 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.25 kedd, 23:54:25
Remélem,bár jelen állás szerint azt sem tudom van-e még autóm vagy a szerelők felgyújtották az udvarban halotti máglyaként...pedig itt vannak az injektorok,megrendeltem az átalakítókat...kipucoltam egy komplett szívósort (a házi zsíroldó csodákra képes kombinálva a nagynyomásúval...kár,hogy a cikket,ahonnan az ötlet jött nem olvastam hamarabb...) csak ki kell cserélni.Néztem valami olcsó (15e...) állítható nyomásszabályzót,de nem fér be a szívósor alá...nézek másikat...
Oszt minek neked nyomásszabályozó?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2011.10.26 szerda, 00:05:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.25 kedd, 23:59:32
Oszt minek neked nyomásszabályozó?
Emelni,ameddig lehet.Bár nem tudom,ezek az st injektorok mennyit bírnak.Tényleg,neked úgyis az van.Mennyi nálad az üzemi nyomás az injektoroknál?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2011.11.05 szombat, 19:40:04 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.26 szerda, 00:05:12
Emelni,ameddig lehet.Bár nem tudom,ezek az st injektorok mennyit bírnak.Tényleg,neked úgyis az van.Mennyi nálad az üzemi nyomás az injektoroknál?
Szerinted mértem én valaha? Minek mértem volna, ha hibátlanul működik?
Egy régebbi kérdésre válaszolva: átraktam pillanatnyi fogyira a fedcompot. Tolóüzem minden fokozatban 1250-ig tart, odáig motorfékkel 0-át mutat a fedcomp. Alatta 1-2 litert jelez ki.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2011.11.05 szombat, 20:05:22 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.05 szombat, 19:40:04
Szerinted mértem én valaha? Minek mértem volna, ha hibátlanul működik?
Egy régebbi kérdésre válaszolva: átraktam pillanatnyi fogyira a fedcompot. Tolóüzem minden fokozatban 1250-ig tart, odáig motorfékkel 0-át mutat a fedcomp. Alatta 1-2 litert jelez ki.
Köszönöm!kb. nálam is ennyi.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 23:47:45 »
Józsi barát (leánykori nevén Yooccoo) ma elvitte a vasat szerelésre. Odafele annyira tépett (sietett szerelni
), hogy visszahozatalkor már lógott az első lökös jobb oldala és a koptató is csak szabadon lifegett.
Na, komolyra fordítva a szót, ezek csak a szerelés mellékhatásai voltak, oda se neki.
Kicserélte az első stabpálcákat és a keresztstabrúd szilenteket. Azért, mert kattanó hang jött elölről elindulásnál és megállásnál. Emiatt már cserélt astor balos féltengelyt, de nem szűnt meg a hang. Most viszont mérföldekkel halkabb lett, de még megvan. A kiszedett szilenteknek semmi bajuk nem volt. ...................Hm. Akkor ezek szerint a stabpálcák és a keresztstabrúd együttesen csinálják ezt a hangot és azért nem múlt el teljesen az új alkatrészekkel, mert ki van már kopva a stabrúd a szilentek alatt?
Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.
Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.
Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni......
A kerékőrt még keressük..........................
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 07:15:22 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.13 vasárnap, 23:47:45
Józsi barát (leánykori nevén Yooccoo) ma elvitte a vasat szerelésre. Odafele annyira tépett (sietett szerelni
), hogy visszahozatalkor már lógott az első lökös jobb oldala és a koptató is csak szabadon lifegett.
Na, komolyra fordítva a szót, ezek csak a szerelés mellékhatásai voltak, oda se neki.
Kicserélte az első stabpálcákat és a keresztstabrúd szilenteket. Azért, mert kattanó hang jött elölről elindulásnál és megállásnál. Emiatt már cserélt astor balos féltengelyt, de nem szűnt meg a hang. Most viszont mérföldekkel halkabb lett, de még megvan. A kiszedett szilenteknek semmi bajuk nem volt. ...................Hm. Akkor ezek szerint a stabpálcák és a keresztstabrúd együttesen csinálják ezt a hangot és azért nem múlt el teljesen az új alkatrészekkel, mert ki van már kopva a stabrúd a szilentek alatt?
Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.
Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.
Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni......
A kerékőrt még keressük..........................
ültess be egy gyereket hátra és ha kétszer lehányt nem fogod hiányolni a kemény futóművet...de egyébként az mk1-ben nekem is nagyon bejöttek az rs telók.Sajnos a leírtak miatt felejtős...Kíváncsi leszek,hogy lesz-e eredménye a féltengely cserének nálam.ha nem szűnik meg a nyikorgás és a kanyarban a súrlódó hang,akkor körkérdéssé teszem...ja,drof neked a leömlőket cakk-pakk mennyiért sikerült venni.HA (!) minden jól megy a héten lesz végre új kipufogó hátra és akkor már lecserélném már elöl is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 07:58:31 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.13 vasárnap, 23:47:45
Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.
szerintem ez se százas, de a réginél sokkal jobb
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 11:22:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.14 hétfő, 07:15:22
ültess be egy gyereket hátra és ha kétszer lehányt nem fogod hiányolni a kemény futóművet...de egyébként az mk1-ben nekem is nagyon bejöttek az rs telók.Sajnos a leírtak miatt felejtős...Kíváncsi leszek,hogy lesz-e eredménye a féltengely cserének nálam.ha nem szűnik meg a nyikorgás és a kanyarban a súrlódó hang,akkor körkérdéssé teszem...ja,drof neked a leömlőket cakk-pakk mennyiért sikerült venni.HA (!) minden jól megy a héten lesz végre új kipufogó hátra és akkor már lecserélném már elöl is.
167 Fontért jutottam hozzá postával együtt, alkalmi vételként (aukció volt, 1 ellenfél akadt, de hamar abbahagyta a licitet, 127 fontért vittem el a cuccot + posta). Olyan 50e-ből kijött akkori áron, és nagyon megérte mind gázreakcióban, mind teljesítményleadásban, mind hangban.
Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 11:35:32 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.14 hétfő, 11:22:22
Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
azt nem tudom, milyen, nem kávézom
nagyon kellemesen megy, jó volt vezetni, pláne miután kicseréltem a fél futóművet
hazafelé párszor le is fullasztottam az enyémet, annyira könnyen és gyorsan megszoktam
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 11:37:37 írta yooccoo
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 11:56:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.11.14 hétfő, 11:35:32
hazafelé párszor le is fullasztottam az enyémet, annyira könnyen és gyorsan megszoktam
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 11:57:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.14 hétfő, 11:56:00
de magamban ráfogtam a hidegre
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:38:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.14 hétfő, 11:22:22
167 Fontért jutottam hozzá postával együtt, alkalmi vételként (aukció volt, 1 ellenfél akadt, de hamar abbahagyta a licitet, 127 fontért vittem el a cuccot + posta). Olyan 50e-ből kijött akkori áron, és nagyon megérte mind gázreakcióban, mind teljesítményleadásban, mind hangban.
Ugye Yooccoo, megy mint a hígfhosás!
lehet benevezek majd én is megint egyre.Amikor én liciteltem 200 fölött állt meg.Drofnak már írtam a mai nap eseményeit.Először is,a jó qrva anyját a szerelőnek.Azt hiszem rájöttem,hogy miért darál a féltengely.Szarul lett visszarakva a váltó...totál rá van húzva a kasztnira és berezonál.A másik,hogy miért volt nekem durrogás padlógázon.Hát baxa meg,amikor cserélték szelepfedél tömítést egyszerűen csak rárakták a gyertyákra a kábeleket.De nem nyomták rá...a jószerencsén múlt,hogy volt gyújtás...Ímhol pár kép arról,hogy mennyire káros az etanol.Se a gyertyákon,se az injektorok gumigyűrűin semmi elváltozás.lefotóztam a régi benzincső tömítést is...érdekes,nem oldódott fel...csak a gőzök meg a nyomás kimosták ganét a csonk meg a gumi között.És a mai napi történés ezen felül.Szétkaptam az injektorokat és beraktam az st (cougar) injektorokat.Kaptam csatikat,megcsináltam az adaptert.És a csere után kipróbáltam.Először is a legelső padlógáznál majd be fhostam.Aztán jobban figyelve kiderült,hogy majdnem folyamatosan megy a hűtőventillátor.Egész egyszerűen tűzforró volt a motor és árasztott némi égett szagot...de fíling,az megérte...az előbbiekből kifolyólag ismét szétszedtem és visszaraktam az eredeti cuccot.Bár ha kikötöm az etanol vezérlőt akkor nem lesz rajta dúsítás,de rá kellett jönnöm,konkrétan ez a motor ami az autóban van,ezt nem fogja bírni hosszútávon.És ezúton kérek bocsánatot droftól a kötözködésért.Aki akkor olvasta tudja miről van szó...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:58:50 »
ja,és a kezem is egyben van,pedig ázott az etanolban...nem oldódott fel..
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 19:19:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.14 hétfő, 18:38:11
lehet benevezek majd én is megint egyre.Amikor én liciteltem 200 fölött állt meg.
Én 4 hónapig folyamatosan néztem és licitáltam, mire meglett. 1x lecsúsztam egy 99Fontosról, mert nem voltam netközelben éppen. Pedig arra senki sem licitált, 99-ért el lehetett volna hozni.
Szó-szó lehet találni leömlőt normális áron is.
Most E85-tel próbáltad az injektorokat?
Aki vezetett már ST-t az utána nem kételkedik a különbségben, ez már csak ilyen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 20:04:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.14 hétfő, 19:19:19
Én 4 hónapig folyamatosan néztem és licitáltam, mire meglett. 1x lecsúsztam egy 99Fontosról, mert nem voltam netközelben éppen. Pedig arra senki sem licitált, 99-ért el lehetett volna hozni.
Szó-szó lehet találni leömlőt normális áron is.
Most E85-tel próbáltad az injektorokat?
Aki vezetett már ST-t az utána nem kételkedik a különbségben, ez már csak ilyen.
Én csak azzal járok.Ha lekötöm a vezérlőt,akkor a gyári vezérlővel ment volna,de ahhoz már nem volt lelkierőm,hogy a pollenszűrő felöli légterelerőt leszedjem.Na,nekiállok én is ebayezni...azt a nyüves kormányt is hónapok óta árulja a tag,nem értem,mi a bánatért nem küldi ide...a pénzét így is-úgy is megkapja.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2011.11.15 kedd, 07:08:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.13 vasárnap, 23:47:45
Kicserélte még a hátsó lengéscsillapítókat. Széria volt benne a -40-es rugókhoz és már nagyon csattogott-pattogott.
Gyári ST200-as telókat kapott. Hááááát. Ég és föld, még a sima gyárihoz képest is. Sokkal feszesebb, sokkal jobban tart és nem rugózik sokat a kerék. Egy-két rugókilengés és kész is. Az első tengely többet rugózik most, mint a hátsó ugyan azon az úthibán.
Ergo: Keményebb rugóhoz keményebb teló való, úgy lesz az igaz.
Elkezdek első ST200-as gátlókat kutatni......
A kerékőrt még keressük..........................
bontottak az st200 gátlók amiket szereztél, vagy újak?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2011.11.15 kedd, 14:28:45 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.11.15 kedd, 07:08:04
bontottak az st200 gátlók amiket szereztél, vagy újak?
Bontottak.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 21:00:51 »
Valami történt a motorral azóta (két napja...) hogy kipróbáltam az injektorokkal.Nem,nem rosszabb lett,hanem jobb.Nem tudom,a trutyi égett le a szelepekről vagy mi a fene,de jobban megy.Pedig még az etanol dúsítás is visszább lett véve.Ötlet?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 21:04:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.17 csütörtök, 21:00:51
Valami történt a motorral azóta (két napja...) hogy kipróbáltam az injektorokkal.Nem,nem rosszabb lett,hanem jobb.Nem tudom,a trutyi égett le a szelepekről vagy mi a fene,de jobban megy.Pedig még az etanol dúsítás is visszább lett véve.Ötlet?
Nyilván a magasabb nyomású és szélesebb sugarú nyektorok pucoltak rendesen, főleg, hogy etanollal próbáltad ki.
Na meg egy kis placebo.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 21:06:52 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.17 csütörtök, 21:04:47
Nyilván a magasabb nyomású és szélesebb sugarú nyektorok pucoltak rendesen, főleg, hogy etanollal próbáltad ki.
Na meg egy kis placebo.
lehet...de azért hozzászoktam már az eddigi "lustasághoz" most meg megtáltosodott...aztán lehet,hogy egyszer kilövi a szelepeket...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 21:09:52 »
ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:05:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.17 csütörtök, 21:06:52
lehet...de azért hozzászoktam már az eddigi "lustasághoz" most meg megtáltosodott...aztán lehet,hogy egyszer kilövi a szelepeket...
szerintem most optimalizálódott a vezérlés a rendszerhez.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:06:52 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.17 csütörtök, 21:09:52
ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?
szerintem igen, de miért akarod megbontani?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:10:29 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.17 csütörtök, 21:09:52
ja,mégvalami.Ugyebár vannak nekem ezek a kiszedett hengerfejek.Nos,ha azokat elviszem felújíttatni,akkor gond nélkül rá lehet rakni a mostani motorra?
Persze!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:11:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.17 csütörtök, 22:06:52
szerintem igen, de miért akarod megbontani?
Hát talán mert hengerfejes és kifúj. Tavasszal, amikor vezettem akkor biztosan az volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:19:20 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.17 csütörtök, 22:06:52
szerintem igen, de miért akarod megbontani?
mert tömítéscserénél nem kell megvárni a síkolást, hanem csak felrakja a jó hengerfejet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:21:00 »
jóvan..baxatok le...honnan kellett volna tudnom, hogy hf-es?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:23:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.17 csütörtök, 22:21:00
jóvan..baxatok le...honnan kellett volna tudnom, hogy hf-es?
Melyik V6 nem az a miénket kivéve? Talán összesen 2-en vagyunk ebben az országban.
Bár holnap elválik a szhar a májtól és kiderül, hogy Yookkóónak mi jut V6 terén........
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 22:48:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.17 csütörtök, 22:23:11
Melyik V6 nem az a miénket kivéve? Talán összesen 2-en vagyunk ebben az országban.
Bár holnap elválik a szhar a májtól és kiderül, hogy Yookkóónak mi jut V6 terén........
a tied is az, csak nem mered bevallani
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 23:08:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.11.17 csütörtök, 22:48:00
a tied is az, csak nem mered bevallani
Téged vernélek agyon először, ha az lenne! Nekem már kijutott bőven, megérdemlem a hibátlan hengerfejet.
Szhopjatok most ti egy kicsit.
Meg majd az mekkorát fog szhopni, aki az aktuális ST200-as mocit megveszi.......
Az pont olyan, mintha a MisiPista hajtotta volna 10 évig.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:07:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.17 csütörtök, 22:11:12
Hát talán mert hengerfejes és kifúj. Tavasszal, amikor vezettem akkor biztosan az volt.
Igaz,annyira nem vészes mint kék volt...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:09:22 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.17 csütörtök, 23:08:47
Téged vernélek agyon először, ha az lenne! Nekem már kijutott bőven, megérdemlem a hibátlan hengerfejet.
Szhopjatok most ti egy kicsit.
Meg majd az mekkorát fog szhopni, aki az aktuális ST200-as mocit megveszi.......
Az pont olyan, mintha a MisiPista hajtotta volna 10 évig.
miért is?nem vagyok én vadállat...megadom a technikának amit kér...cserébe elvárom,hogy amikor a kedvem vagy a sors úgyhozza menjen ezerrel...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:12:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.18 péntek, 09:09:22
miért is?nem vagyok én vadállat...megadom a technikának amit kér...cserébe elvárom,hogy amikor a kedvem vagy a sors úgyhozza menjen ezerrel...
De hát neked mindig kedved van!
És ezt 10 évig folyamatosan? Senki sem bírná.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:13:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 09:12:21
De hát neked mindig kedved van!
És ezt 10 évig folyamatosan? Senki sem bírná.
jól esik a gondolat..tíz évig egy autó...talán majd kipróbálom...egyszer...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:33:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.18 péntek, 09:13:12
jól esik a gondolat..tíz évig egy autó...talán majd kipróbálom...egyszer...
ezek
közül válassz!
ezek bírják tovább is
és olcsóbb is
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2011.11.18 péntek, 10:44:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.18 péntek, 09:33:34
ezek
közül válassz!
ezek bírják tovább is
és olcsóbb is
degeci
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2011.11.18 péntek, 11:59:34 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.18 péntek, 10:44:48
de***
sajnálla astor,ezzel már elkéstél...elég nagy a készlet a vitrinben fordokból....
Naplózva
Lincz
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 15:07:17 »
a rózsaszínt válasszad mindenképpen! (nincs köztük focus. csöves.
)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 15:52:17 »
Végre ez is megjött...csak van jó fej az angoloknál is...főleg,hogy felénk nincs...ennyi pénzért meg főleg.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 17:34:26 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2011.12.15 csütörtök, 17:32:55
Én is épp tegnap rendeltem egyet angliából.
Mennyi volt ?
~16e/pár küldéssel együtt.Az ideg majd szét kapott,amikor az értesítőn az volt,hogy "sérült"...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 17:49:12 »
a telephelyen, vagy más autóján
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 15:30:11 írta Zsolteey
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 17:50:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.15 csütörtök, 17:49:12
a telephelyen, vagy más autóján
hajrá...azokat még nem hagytam el...ami késik nem múlik...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 17:55:21 »
amennyi st van...kinek kellhetett?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:49:49 írta Zsolteey
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 18:12:41 »
nekem 45e-t mondott a cromax...ja,az opel vectra b gsi-ben is ez a lámpa van...ezt is így árulták...nem is tudtam...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 10:11:52 írta Zsolteey
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 19:40:06 »
mk3-ra nekem a takaró darabja asszem 7500ft/db volt... újonnnan
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 11:12:23 írta Zsolteey
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ