Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:06:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Mesteremberek  (Megtekintve 685213 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:07:31 »

jaj, egy jó tdci széthullóban lévő szíjrendszerrel taps taps na azzal tuti megnéznek a piroslámpánál eplus2 hehe

tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:10:55 »

tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle


Placebo.... eplus2 hehe
Én öntöm bele...baja még nem lett tőle.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:12:25 »

Látom én leszek itt az ügyeletes mindenen parázó  taps

Jó lenne, ha meghallgatnám, illetve Te is az enyém, esetleg ha van kedved mennél vele egy kört is, hogy menet közben milyen, és mire gondolok konkrétan.
Mondasz egy helyet és egy időt, és elmegyek, hét közben általában csak 6 körül vagy utána jó, hétvégén akármikor.
Így előre is nagyon hálás vagyok érte, hogy szánsz rá időt  worship worship worship




 eljen
Nekem is inkább hétvége jó.....részleteket privátba megbeszéljük.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #503 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:13:39 »



Igen.  nyes
Ha ennyire "parázol" a hangok miatt (video alapján feleslegesen) akkor (pesten) meghallgatom, meghallgathatod az enyémet......talán akkor megnyugszol.  vigyor3

De csak semmi bhuzulás?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:15:17 »

Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel Smiley
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?

Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?

Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:15:54 »

De csak semmi bhuzulás?  laugh


 Cheesy
Bhuzulás az nuku!  eplus2
már vártam mikor kerülsz elő  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:17:28 »

tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle

Én egy fél évig öntögettem bele. Kicsit finomabb volt a hangja a motornak. Aztán meguntam töltögetni Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #507 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:19:27 »

2 honapja vettem egy 2001-es 2.0 tddi kombit, par dolgot mar megcsinaltattam rajta, de ket dolog nem hagy nyugodni, ami a szerelok szerint normalis.
Hidegen nagyon hangos a motor, melegen mar sokkal jobb, van aki hidrotokere tippelt, mas pedig vezermulanc cseret vizionalt, mert szerinte az csattog. Az elso video hidegen, a masodik melegen keszult:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVnFXY3FVWXotNnc/preview

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM0tFZTE0RXMxRXc/preview

A masodik gondom, hogy menet kozben, 2000 rpm-nel becsorog a motor, olyan mintha kerepelne, es utana is hangos marad, de azon a ponton kiugroan hallani, illetve ott megtorpan egy picit, alig eszrevehetoen, errol is csinaltam ket videot:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwa1RsZkY4NE1PekE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwRFM4VUFpekd3aDA/preview

A legfőbb gondom az, hogy nagyon zavar ez a hang, annyit már megtudtam, hogy az adagoló akkor változtat az előtöltésen, de szerintem valami biztos nem jó, mivel rendesen becsörög a motor ilyenkor, magasabb fordulaton már nem hallani megint annyira, de 2000 rpm-től, ahol vált az előtöltés, onnantól sokkal hangosabb a motor.

Ezt szeretném megnézetni, elvileg az adagolónak van külön hibatárolója, amit ki lehet olvasni, ha jól tudom, ahhoz is ki kell szedni? Mert ha igen, akkor az elég nagy macera lenne, és nem tudom, hogy mit csináljak akkor. A csúcsok felújítása nem olyan nagy tétel, ha jól tudom.

Ha más nincs, lehet egy márkaszervizes diagnosztika lesz a vége, hogy élő adatokból derítsenek ki valamit, mivel check lámpa nem gyullad ki, illetve tárolt hiba sincs, de a D6BA TDDI-t nem sokan tudják rendesen diagnosztizálni.

Na ezért kellene nekem egy olyan hely, ahol nem annyit mondanak erre, hogy jól van az úgy, mert megy...

Köszi  worship worship

Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?  hehe

Illetve ha ráköleítesz a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...

 eplus2

(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust... hehe)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:20:00 »

Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel Smiley
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?

Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?

Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.


Bosch szervízbe kitudják olvasni a PSG-t.
A fedcomp nem sokat ér....nem pontos, tankolás után számolj az a biztos.
Ha eszi az olajat akkor már baj van.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:23:07 »



Bosch szervízbe kitudják olvasni a PSG-t.
A fedcomp nem sokat ér....nem pontos, tankolás után számolj az a biztos.
Ha eszi az olajat akkor már baj van.   

Nem vettem eddig észre, hogy enné, de még csak 3000 km-t mentem vele.
A fedcomp eddig nagyjából pontosan mutatta, amit teletankra számoltam, legutóbb tizedre pontosan annyi jött ki.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:23:31 »

Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?  hehe

Illetve ha ráköleítesz a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...

 eplus2

(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust... hehe)
Cheesy
Nyitott motorháztetővel?  eplus2  idiot2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:25:02 »

Nem vettem eddig észre, hogy enné, de még csak 3000 km-t mentem vele.
A fedcomp eddig nagyjából pontosan mutatta, amit teletankra számoltam, legutóbb tizedre pontosan annyi jött ki.



Nem jellemző ezekre a motorokra, hogy ennék az olajat. 
Nekem még soha nem mért pontosan az a xar.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #512 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:26:55 »

Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?  hehe

Illetve ha ráköleítesz a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...

 eplus2

(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust... hehe)

Ez milyen tevékenység?
Gondolom valami hányással kapcsolatos, mert a műanyag burkolatra kellene....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:27:44 »

Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel Smiley
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?

Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?

Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.

10ezrenként szoktam olajat cserélni. Annyi km alatt a pálcán talán 2-3mm-t szokott lejjebb menni kb. Szóval ez nem egy olyan konstrukció, ahol az 1l/1000 km normálisnak számítana Cheesy
Fogyasztás: nehézkes lábbal 7-8 között (főként pálya mutató szerint 140-150, illetve BP sietősen).
Amit kiír azzal ne foglalkozz, számold ki az átlagodat a tankolt mennyiség és a megtett km alapján. Nálam épp valami 9,x-et mutat, ami annyira valós, hogy ha a kijelzett átlag alapján tankolnám vissza a GO-t, akkor már egy tartálykocsit húznék magam után, hogy elférjen a többlet nafta Cheesy

Ha akarod, meghallgathatod az enyémet is XI. ker-ben, de előreláthatólag mostanában csak ilyen nagyon este érek haza (valamikor 8-9 után).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:39:57 »

10ezrenként szoktam olajat cserélni. Annyi km alatt a pálcán talán 2-3mm-t szokott lejjebb menni kb. Szóval ez nem egy olyan konstrukció, ahol az 1l/1000 km normálisnak számítana Cheesy
Fogyasztás: nehézkes lábbal 7-8 között (főként pálya mutató szerint 140-150, illetve BP sietősen).
Amit kiír azzal ne foglalkozz, számold ki az átlagodat a tankolt mennyiség és a megtett km alapján. Nálam épp valami 9,x-et mutat, ami annyira valós, hogy ha a kijelzett átlag alapján tankolnám vissza a GO-t, akkor már egy tartálykocsit húznék magam után, hogy elférjen a többlet nafta Cheesy

Ha akarod, meghallgathatod az enyémet is XI. ker-ben, de előreláthatólag mostanában csak ilyen nagyon este érek haza (valamikor 8-9 után).
Nem akarom offolni a témát, de akkor a 7 liter az kb. reális lehet, ha jól gondolom.
Olyan későn már nem akarlak zavarni se, de ha máskor jó, akkor ránézhetsz erre is, több szem többet lát, több fül többet hall Smiley

Köszönöm még egyszer a segítséget mindenkinek.
 worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:44:41 »

Nem akarom offolni a témát, de akkor a 7 liter az kb. reális lehet, ha jól gondolom.
Olyan későn már nem akarlak zavarni se, de ha máskor jó, akkor ránézhetsz erre is, több szem többet lát, több fül többet hall Smiley

Köszönöm még egyszer a segítséget mindenkinek.
 worship

a 7 liter simán reális lehet.
Nekem a tdci inkább 6 mint 7, de én sokat autópályázok, meg megyek városon kívül.
Naplózva
Pepe81
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:37:22 »

Sziasztok új vagyok a fórumon.
Egy 2009-es 1.6 (81kw) sedan mondim van, kb.70e km-el. Eddig évente szervizeltettem, mely mindössze a kötelező elemekre terjedt ki (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő). Idén egy nagyobb karbantartást szeretnék rajta önállóan elvégezni, mely a már említett elemeken túl gyújtógyertya, hűtőfolyadék, fékfolyadék, váltó- és kormányszervó olaj cserét is tartalmazna. A kérdésem az lenne, hogy a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beszerzéséhez melyik üzletet, esetleg internetes áruházat ajánljátok? Valamint a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beazonosításához, a szükséges mennyiségek meghatározásához rendelkeztek-e adatbázissal (miből hány liter és típusszám stb.). Véleményetek szerint mi az amit esetleg érdemes lenne még cserélni?

Az autóval komolyabb probléma eddig nem volt, azonban nagyon ritkán előfordul, hogy lassú mozgás alkalmával, teljesen eltekert kormányállásnál búgó hangot hallok, a hátramenet kapcsolása eléggé nehézkes, valamint a motor hideg indítás során eléggé kerepel, amint bemelegszik elcsendesedik. Sok helyen olvastam, hogy Vik a legjobb a körzetben, valaki legyen szíves privátban elküldeni az elérhetőségét.

Köszönöm.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:11:11 »

Sziasztok új vagyok a fórumon.
Egy 2009-es 1.6 (81kw) sedan mondim van, kb.70e km-el. Eddig évente szervizeltettem, mely mindössze a kötelező elemekre terjedt ki (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő). Idén egy nagyobb karbantartást szeretnék rajta önállóan elvégezni, mely a már említett elemeken túl gyújtógyertya, hűtőfolyadék, fékfolyadék, váltó- és kormányszervó olaj cserét is tartalmazna. A kérdésem az lenne, hogy a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beszerzéséhez melyik üzletet, esetleg internetes áruházat ajánljátok? Valamint a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beazonosításához, a szükséges mennyiségek meghatározásához rendelkeztek-e adatbázissal (miből hány liter és típusszám stb.). Véleményetek szerint mi az amit esetleg érdemes lenne még cserélni?

Az autóval komolyabb probléma eddig nem volt, azonban nagyon ritkán előfordul, hogy lassú mozgás alkalmával, teljesen eltekert kormányállásnál búgó hangot hallok, a hátramenet kapcsolása eléggé nehézkes, valamint a motor hideg indítás során eléggé kerepel, amint bemelegszik elcsendesedik. Sok helyen olvastam, hogy Vik a legjobb a körzetben, valaki legyen szíves privátban elküldeni az elérhetőségét.

Köszönöm.


http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf  Ebben elég sok minden le van írva. A kenőanyagokról pedig csak annyit, hogy tudsz érdeklődni itt a fórumon pl. a nagyauto topikban, de van rajta kívül itt a fórumon még 1-2 ilyen bolt. Vik-et megtalálod a Lágymányosi hídnál levő AutoFort-nál. Németh Viktornak hívják.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2015.01.10 szombat, 17:17:27 »

Sziasztok!

2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI

Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:

-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!

-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?

-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.

Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Igazából annak örülnék, ha el tudnám vinni egyben valakihez, és megcsinálná.

Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:39:30 »

Sziasztok!

2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI

Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:

-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!

-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?

-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.

Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Igazából annak örülnék, ha el tudnám vinni egyben valakihez, és megcsinálná.

Köszi!

1. - passz
2. - Próbáltad átváltani? Ha igen és akkor sem működik, akkor egy kar csere lehet az egyik megoldás.
3. - Valószínűleg utolért téged is a bal első zár mizéria. Auz egyik megoldás lehet a bal első zár cseréje 2003 utánira (fekete, a tied fehér), a másik ideiglenes pedig az, hogy az ajtó élén a 3 zárrögzítő csavarból az alsót kitekered, befújsz WD40-et és visszatekered. A 3. megoldás (persze, ha van némi műszaki vagy szerelési érzéked, akkor ez.
Naplózva
EuroTrip
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2015.02.03 kedd, 15:01:54 »

Sziasztok!

2 hete vettem egy 2011-es Faceliftes mondeot. Tudtok esetleg Mosonmagyaróvár környékén szakmajahoz ertő autoszerelőt?
A Ford top-nak írtam már egy levelet de abszolút unszimpatikusak.
Előre is köszönöm a választ!
Naplózva
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #521 Dátum: 2015.02.03 kedd, 15:55:36 »

Sziasztok!

Tudnátok valakit ajánlani a XVII. kerület környékén, aki a héten ki tudná cserélni a kuplungom?

Köszönöm,
Zoli
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:52:52 »

Sziasztok keresek jó autószerlőt Tapolca környékén,aki ért is hozzá.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #523 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:02:20 »

Sziasztok keresek jó autószerlőt Tapolca környékén,aki ért is hozzá.

Ok, majd ha megtaláltad, szóljál.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2015.02.06 péntek, 12:53:24 »

Sziasztok!

Tudnátok valakit ajánlani a XVII. kerület környékén, aki a héten ki tudná cserélni a kuplungom?

Köszönöm,
Zoli
Ha Üllő még belefér távolságban (és esetleg időben), szóljál, küldök nevet, számot.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #525 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:29:24 »

Ha Üllő még belefér távolságban (és esetleg időben), szóljál, küldök nevet, számot.
Köszönöm,  de csak a héten voltak a nejemék a XVII-ben.
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
gazember77
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2015.03.31 kedd, 13:45:31 »

Üdv!
Tudna valaki ajánlani nekem Győrben egy ügyes és nem lehúzós generátorspecialistát?
Naplózva
ujfiju
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Új hozzászólás #527 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 20:28:13 »

Sziasztok!

Kisse csörömpöl a kuplung csapágy es az ilyenkor szokásos egesz kócerájt beszereztem (csapagy + kuplung + lendkerek). A szerelőm (rokon) eloszor simán elvallalta a cseret, de szep lassan raebredtunk hogy ezt bazi nehez egy szuk muhelyben szereloaknan egyedul megcsinalni. Igy aztan a családi beke megőrzése erdekeben inkabb komolyabb szervizre bizom a melot.
Azaz Budapesten es a kornyeken keresek olyan szerelőt, akire rabizhatnek egy kuplung cserét. A hivatalos nagy márkaszervizekrol nincs jo velemenyem . Elore is köszi a tanacsokat.

Üdv
Ujfiju
Naplózva

2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
pazsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


mkIII 20 tdci 130 l

PAZSI8@MSN.COM
E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2015.04.07 kedd, 06:36:23 »

Sziasztok tudnátok ajánlani 1.8 td adagolohoz értö szakit dunakeszi környékén?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #529 Dátum: 2015.04.07 kedd, 07:14:14 »

Sziasztok!

Kisse csörömpöl a kuplung csapágy es az ilyenkor szokásos egesz kócerájt beszereztem (csapagy + kuplung + lendkerek). A szerelőm (rokon) eloszor simán elvallalta a cseret, de szep lassan raebredtunk hogy ezt bazi nehez egy szuk muhelyben szereloaknan egyedul megcsinalni. Igy aztan a családi beke megőrzése erdekeben inkabb komolyabb szervizre bizom a melot.
Azaz Budapesten es a kornyeken keresek olyan szerelőt, akire rabizhatnek egy kuplung cserét. A hivatalos nagy márkaszervizekrol nincs jo velemenyem . Elore is köszi a tanacsokat.

Üdv
Ujfiju
Vik   Lurdyval szemben,Auto Fort
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 11:27:41 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valakit aki ki tudna cserélni Fehérvár környékén 2db tetősint?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:11:34 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valakit aki ki tudna cserélni Fehérvár környékén 2db tetősint?

Pl Te?
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:48:11 »

Pl Te?

A Hétvégén megpróbáltam, ráment vagy 1,5órám, de az öveket nem tudtam leszedni.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:53:55 »

A Hétvégén megpróbáltam, ráment vagy 1,5órám, de az öveket nem tudtam leszedni.


Minek akarod leszedni az öveket?
Elég az oszlopborításokat (valaki még azt sem szedi le) leszedni, majrévasak, napellenzők, belső világítások és hátul van 2db patent meg az ajtókéderek. Leengeded a kárpitot egy kicsit (fejtámlákra) és hozzáférsz a tetősín csavarokhoz.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 17:02:07 »



Minek akarod leszedni az öveket?
Elég az oszlopborításokat (valaki még azt sem szedi le) leszedni, majrévasak, napellenzők, belső világítások és hátul van 2db patent meg az ajtókéderek. Leengeded a kárpitot egy kicsit (fejtámlákra) és hozzáférsz a tetősín csavarokhoz.  

A Hátsó üléseknél nem jön le a burkolat mert az öv fogja.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #535 Dátum: 2015.04.29 szerda, 09:16:21 »

Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.  worship
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #536 Dátum: 2015.04.29 szerda, 09:38:35 »

Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.  worship
5w30 minden körülmények között.

A kérdés,hogy mennyit fogy,és ez mennyire zavar téged.Mert motorfelújítás a vége.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #537 Dátum: 2015.04.29 szerda, 11:53:51 »

Figyelni fogom mindenképpen.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2015.05.01 péntek, 09:50:20 »

Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.  worship

Az akksi hogyan eheti az olajat?  wow1 Az aláírásodban az "Ambenelite" szándékos vagy csak elírás? Ambiente az autód felszereltsége. Amúgy pedig a könyv szerint a min és a max között 0,75l a különbség. Általában egy csereperiódus alatt (15e km) max-ról min-re mehet le a szint.
Naplózva
defort
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 18:07:18 »

Sziasztok

Segitséget szeretnék kérni,van egy 1997 es 1.8 16 szelepes glx mondim,a hibája(sok van)a következő,tipikus alapjárat és müködésleállás.Lógnak a vákumcsövek,az egr csöve jó,de az összes többi log üresen,igy vettem....Sajnos.Abban kérném a segitségeteket,hogy hol megy be a vákum a tüzfalnál az utastérbe?Illetve pontosan hogyan mit,mire,hová kell kötni,dugni a vákumcsövekkel kapcsolatban.A t idomtol jön egy kis szürke cső a nagy semmibe,az egpd töl megy két cső ugyancsak a semmibe.Az egr vákumcsöve a helyén van.A gyujtas mátrixot és a pipákat ellenőriztem,jók.Gyertyát cserélnem kell.De hidegen 3-4 lefullad a kocsi ha inditom,és ahogy melegszik utánna ugrál az alapjárat1200-3000 közt,sokszor percekig pörög,ha rálépek van hogy ameddig nyomom addig megy fel az alapjárat...nagyon zavaró!!És ha leállitom elkezdte hogy nem indul be a kocsi csak orák mulva,Igy nem lehet használni.Ma is elmentem cinkotára és a szlovák uton leállitottam mert pörgött...persze nem indult be és két gyerekkel mehettem gyalog...Visszamentem segitséggel,és az vákumcsövek ujboli igazgatása probálgatása után beindult.De ez igy nem a helyes sorrend ahogy most használom.Nemtudom mikor kezdi megint ujra.Ha pörög ugy hogy nem nyomok semmit pl lámpánál,és indulnék akkor gyengébb,de ameddig kap gázt jol müködik,a baj akkor jelentkezik ha lassitok és megálo mondjuk egy nagyobb sebesség után,szinte mindig előhozza ezt a hibát...hogy pörög.Budapesti vagyok kérlek adjatok valami infót:)

Defort
Naplózva
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 11:26:14 »

Sziasztok. Valaki meg tudna adni a Vik-nek a telefonszamat? Elore is koszonom. Smiley
Naplózva
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:57:06 »

Sziasztok! Megbízható "ampervadászt" keresnék a XV. ker. környékén. Az sem hátrány, ha nem túl drága. Klíma problémám van. Klímás megnézte és azt mondta, hogy gáz van elegendő az induláshoz,tehát valahol valami villany probléma van. help      Előre is köszönöm a segítséget!  wave
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 21:15:51 »


Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ujfiju
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Új hozzászólás #543 Dátum: 2015.06.06 szombat, 12:42:42 »

Sziasztok, nekem is kellene Vik elerhetosege.

Elore is koszi.

Sziasztok. Valaki meg tudna adni a Vik-nek a telefonszamat? Elore is koszonom. Smiley
Naplózva

2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2015.06.06 szombat, 14:54:09 »

Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.
Üllő jó, vagy az már messze. Megvárható.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gazember77
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2015.06.12 péntek, 14:52:25 »

Sziasztok!
Van valakinek tudomása Győrben,  vagy környékén olyan műhelyről, ahol újítanak fel kormányművet és szervoszivattyút? Vagy minden szerviz Pestre küldi vajon innen is javításra a kiszerelt cuccot?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #546 Dátum: 2015.06.12 péntek, 15:10:53 »

Sziasztok!
Van valakinek tudomása Győrben,  vagy környékén olyan műhelyről, ahol újítanak fel kormányművet és szervoszivattyút? Vagy minden szerviz Pestre küldi vajon innen is javításra a kiszerelt cuccot?

kérdezd H. Balázs, Thomas85 v kisgyerek83 fórumtársainkat. Győriek, talán tudnak segíteni neked.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rizike
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2015.06.29 hétfő, 08:16:08 »

Üdv. Mindenkinek. Valaki megtudná adni vik számát? Előre is köszönöm.
Naplózva
Piot11
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2015.07.05 vasárnap, 22:42:34 »

Sziasztok! Sajnos nekem is szükségem volna Vik és/vagy az üllői mester számára. Előre is köszönöm! Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.05 vasárnap, 22:49:37 írta Piot11 » Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #549 Dátum: 2015.08.04 kedd, 19:39:21 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy nem e ismertek vagy tudtok nekem ajánlani egy hozzá értő szakit, Tolna megyében? Én Bátaszéki vagyok van egy 1.8 SCI-m és gyújtás gondok vannak vele. Itt a környéken nem találok olyat aki érdemlegesen hozzá tudna egyáltalán szagolni ehhez az autóhoz. Szakszerviz pedig a végső megoldás lenne mert tartok tőle, hogy ott kell hagynom ingem gatyám. Minden ötlet érdekel!
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.