Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:37:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Szakszervizek
>
Mesteremberek
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
19
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Mesteremberek (Megtekintve 684350 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:07:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.04 vasárnap, 21:05:09
jaj, egy jó tdci széthullóban lévő szíjrendszerrel
na azzal tuti megnéznek a piroslámpánál
tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:10:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.04 vasárnap, 21:07:31
tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle
Placebo....
Én öntöm bele...baja még nem lett tőle.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:12:25 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 21:07:04
Látom én leszek itt az ügyeletes mindenen parázó
Jó lenne, ha meghallgatnám, illetve Te is az enyém, esetleg ha van kedved mennél vele egy kört is, hogy menet közben milyen, és mire gondolok konkrétan.
Mondasz egy helyet és egy időt, és elmegyek, hét közben általában csak 6 körül vagy utána jó, hétvégén akármikor.
Így előre is nagyon hálás vagyok érte, hogy szánsz rá időt
Nekem is inkább hétvége jó.....részleteket privátba megbeszéljük.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:13:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.04 vasárnap, 21:02:00
Igen.
Ha ennyire "parázol" a hangok miatt (video alapján feleslegesen) akkor (pesten) meghallgatom, meghallgathatod az enyémet......talán akkor megnyugszol.
De csak semmi bhuzulás?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:15:17 »
Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?
Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?
Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:15:54 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.04 vasárnap, 21:13:39
De csak semmi bhuzulás?
Bhuzulás az nuku!
már vártam mikor kerülsz elő
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:17:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.04 vasárnap, 21:07:31
tényleg a di-be is szokás 2t olajat tenni? mert a ci sokkal simábban és halkabban megy tőle
Én egy fél évig öntögettem bele. Kicsit finomabb volt a hangja a motornak. Aztán meguntam töltögetni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:19:27 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 20:46:08
2 honapja vettem egy 2001-es 2.0 tddi kombit, par dolgot mar megcsinaltattam rajta, de ket dolog nem hagy nyugodni, ami a szerelok szerint normalis.
Hidegen nagyon hangos a motor, melegen mar sokkal jobb, van aki hidrotokere tippelt, mas pedig vezermulanc cseret vizionalt, mert szerinte az csattog. Az elso video hidegen, a masodik melegen keszult:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVnFXY3FVWXotNnc/preview
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM0tFZTE0RXMxRXc/preview
A masodik gondom, hogy menet kozben, 2000 rpm-nel becsorog a motor, olyan mintha kerepelne, es utana is hangos marad, de azon a ponton kiugroan hallani, illetve ott megtorpan egy picit, alig eszrevehetoen, errol is csinaltam ket videot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwa1RsZkY4NE1PekE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwRFM4VUFpekd3aDA/preview
A legfőbb gondom az, hogy nagyon zavar ez a hang, annyit már megtudtam, hogy az adagoló akkor változtat az előtöltésen, de szerintem valami biztos nem jó, mivel rendesen becsörög a motor ilyenkor, magasabb fordulaton már nem hallani megint annyira, de 2000 rpm-től, ahol vált az előtöltés, onnantól sokkal hangosabb a motor.
Ezt szeretném megnézetni, elvileg az adagolónak van külön hibatárolója, amit ki lehet olvasni, ha jól tudom, ahhoz is ki kell szedni? Mert ha igen, akkor az elég nagy macera lenne, és nem tudom, hogy mit csináljak akkor. A csúcsok felújítása nem olyan nagy tétel, ha jól tudom.
Ha más nincs, lehet egy márkaszervizes diagnosztika lesz a vége, hogy élő adatokból derítsenek ki valamit, mivel check lámpa nem gyullad ki, illetve tárolt hiba sincs, de a D6BA TDDI-t nem sokan tudják rendesen diagnosztizálni.
Na ezért kellene nekem egy olyan hely, ahol nem annyit mondanak erre, hogy jól van az úgy, mert megy...
Köszi
Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?
Illetve ha ráköleítesz a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...
(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:20:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 21:15:17
Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?
Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?
Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.
Bosch szervízbe kitudják olvasni a PSG-t.
A fedcomp nem sokat ér....nem pontos, tankolás után számolj az a biztos.
Ha eszi az olajat akkor már baj van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:23:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.04 vasárnap, 21:20:00
Bosch szervízbe kitudják olvasni a PSG-t.
A fedcomp nem sokat ér....nem pontos, tankolás után számolj az a biztos.
Ha eszi az olajat akkor már baj van.
Nem vettem eddig észre, hogy enné, de még csak 3000 km-t mentem vele.
A fedcomp eddig nagyjából pontosan mutatta, amit teletankra számoltam, legutóbb tizedre pontosan annyi jött ki.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:23:31 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.04 vasárnap, 21:19:27
Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?
Illetve ha ráköleítesz a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...
(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust...
)
Nyitott motorháztetővel?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:25:02 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 21:23:07
Nem vettem eddig észre, hogy enné, de még csak 3000 km-t mentem vele.
A fedcomp eddig nagyjából pontosan mutatta, amit teletankra számoltam, legutóbb tizedre pontosan annyi jött ki.
Nem jellemző ezekre a motorokra, hogy ennék az olajat.
Nekem még soha nem mért pontosan az a xar.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:26:55 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.04 vasárnap, 21:19:27
Esetleg ment közben, terhelés alatt, kívülről tudnál csinalni egy videót?
Illetve ha
ráköleítesz
a műanyag burkolatra, teljesen más lesz a hangja...
(Egyébként tudok ajánlani jó pszichológust...
)
Ez milyen tevékenység?
Gondolom valami hányással kapcsolatos, mert a műanyag burkolatra kellene....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:27:44 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 21:15:17
Pontosan erre lennék kíváncsi, hogy hol tudnak nekem olyat nézni, hogy tényleges és elvárat előtöltés, hogy kizárjam az adagolóhibát, illetve egy adagoló hibatároló kiolvasás se lenne utolsó, csak éppen akihez eddig vittem a kocsit, azoknak fogalmuk sincs ilyenről, pedig az egyik kifejezetten fordokat szerel
Ez gondolom nem lenne túl drága mutatvány, illetve a csúcsok bemérése se?
Egyébként kinek mennyit eszik a 2.0 TDDI?
Nekem pályán 130 körül 7 literre áll be, ha nullázva van a fogyasztásmérő, de ennyivel elmegy Bp-en is, illetve országúton 6 liter környékére áll be kb.
Ez reális lehet?
Illetve olajfogyasztás mennyi lehet az, ami még elfogadható?
Eddig nem vettem észre, hogy enné, csak azért kérdezem, hogy legyen mihez viszonyítani.
10ezrenként szoktam olajat cserélni. Annyi km alatt a pálcán talán 2-3mm-t szokott lejjebb menni kb. Szóval ez nem egy olyan konstrukció, ahol az 1l/1000 km normálisnak számítana
Fogyasztás: nehézkes lábbal 7-8 között (főként pálya mutató szerint 140-150, illetve BP sietősen).
Amit kiír azzal ne foglalkozz, számold ki az átlagodat a tankolt mennyiség és a megtett km alapján. Nálam épp valami 9,x-et mutat, ami annyira valós, hogy ha a kijelzett átlag alapján tankolnám vissza a GO-t, akkor már egy tartálykocsit húznék magam után, hogy elférjen a többlet nafta
Ha akarod, meghallgathatod az enyémet is XI. ker-ben, de előreláthatólag mostanában csak ilyen nagyon este érek haza (valamikor 8-9 után).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:39:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.04 vasárnap, 21:27:44
10ezrenként szoktam olajat cserélni. Annyi km alatt a pálcán talán 2-3mm-t szokott lejjebb menni kb. Szóval ez nem egy olyan konstrukció, ahol az 1l/1000 km normálisnak számítana
Fogyasztás: nehézkes lábbal 7-8 között (főként pálya mutató szerint 140-150, illetve BP sietősen).
Amit kiír azzal ne foglalkozz, számold ki az átlagodat a tankolt mennyiség és a megtett km alapján. Nálam épp valami 9,x-et mutat, ami annyira valós, hogy ha a kijelzett átlag alapján tankolnám vissza a GO-t, akkor már egy tartálykocsit húznék magam után, hogy elférjen a többlet nafta
Ha akarod, meghallgathatod az enyémet is XI. ker-ben, de előreláthatólag mostanában csak ilyen nagyon este érek haza (valamikor 8-9 után).
Nem akarom offolni a témát, de akkor a 7 liter az kb. reális lehet, ha jól gondolom.
Olyan későn már nem akarlak zavarni se, de ha máskor jó, akkor ránézhetsz erre is, több szem többet lát, több fül többet hall
Köszönöm még egyszer a segítséget mindenkinek.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:44:41 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 21:39:57
Nem akarom offolni a témát, de akkor a 7 liter az kb. reális lehet, ha jól gondolom.
Olyan későn már nem akarlak zavarni se, de ha máskor jó, akkor ránézhetsz erre is, több szem többet lát, több fül többet hall
Köszönöm még egyszer a segítséget mindenkinek.
a 7 liter simán reális lehet.
Nekem a tdci inkább 6 mint 7, de én sokat autópályázok, meg megyek városon kívül.
Naplózva
Pepe81
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 10:37:22 »
Sziasztok új vagyok a fórumon.
Egy 2009-es 1.6 (81kw) sedan mondim van, kb.70e km-el. Eddig évente szervizeltettem, mely mindössze a kötelező elemekre terjedt ki (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő). Idén egy nagyobb karbantartást szeretnék rajta önállóan elvégezni, mely a már említett elemeken túl gyújtógyertya, hűtőfolyadék, fékfolyadék, váltó- és kormányszervó olaj cserét is tartalmazna. A kérdésem az lenne, hogy a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beszerzéséhez melyik üzletet, esetleg internetes áruházat ajánljátok? Valamint a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beazonosításához, a szükséges mennyiségek meghatározásához rendelkeztek-e adatbázissal (miből hány liter és típusszám stb.). Véleményetek szerint mi az amit esetleg érdemes lenne még cserélni?
Az autóval komolyabb probléma eddig nem volt, azonban nagyon ritkán előfordul, hogy lassú mozgás alkalmával, teljesen eltekert kormányállásnál búgó hangot hallok, a hátramenet kapcsolása eléggé nehézkes, valamint a motor hideg indítás során eléggé kerepel, amint bemelegszik elcsendesedik. Sok helyen olvastam, hogy Vik a legjobb a körzetben, valaki legyen szíves privátban elküldeni az elérhetőségét.
Köszönöm.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 11:11:11 »
Idézetet írta: Pepe81 - 2015.01.08 csütörtök, 10:37:22
Sziasztok új vagyok a fórumon.
Egy 2009-es 1.6 (81kw) sedan mondim van, kb.70e km-el. Eddig évente szervizeltettem, mely mindössze a kötelező elemekre terjedt ki (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő). Idén egy nagyobb karbantartást szeretnék rajta önállóan elvégezni, mely a már említett elemeken túl gyújtógyertya, hűtőfolyadék, fékfolyadék, váltó- és kormányszervó olaj cserét is tartalmazna. A kérdésem az lenne, hogy a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beszerzéséhez melyik üzletet, esetleg internetes áruházat ajánljátok? Valamint a gyári alkatrészek, kenő- és hűtőanyagok beazonosításához, a szükséges mennyiségek meghatározásához rendelkeztek-e adatbázissal (miből hány liter és típusszám stb.). Véleményetek szerint mi az amit esetleg érdemes lenne még cserélni?
Az autóval komolyabb probléma eddig nem volt, azonban nagyon ritkán előfordul, hogy lassú mozgás alkalmával, teljesen eltekert kormányállásnál búgó hangot hallok, a hátramenet kapcsolása eléggé nehézkes, valamint a motor hideg indítás során eléggé kerepel, amint bemelegszik elcsendesedik. Sok helyen olvastam, hogy Vik a legjobb a körzetben, valaki legyen szíves privátban elküldeni az elérhetőségét.
Köszönöm.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf
Ebben elég sok minden le van írva. A kenőanyagokról pedig csak annyit, hogy tudsz érdeklődni itt a fórumon pl. a nagyauto topikban, de van rajta kívül itt a fórumon még 1-2 ilyen bolt. Vik-et megtalálod a Lágymányosi hídnál levő AutoFort-nál. Németh Viktornak hívják.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2015.01.10 szombat, 17:17:27 »
Sziasztok!
2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI
Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:
-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!
-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?
-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.
Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Igazából annak örülnék, ha el tudnám vinni egyben valakihez, és megcsinálná.
Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:39:30 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 17:17:27
Sziasztok!
2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI
Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:
-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!
-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?
-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.
Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Igazából annak örülnék, ha el tudnám vinni egyben valakihez, és megcsinálná.
Köszi!
1. - passz
2. - Próbáltad átváltani? Ha igen és akkor sem működik, akkor egy kar csere lehet az egyik megoldás.
3. - Valószínűleg utolért téged is a bal első zár mizéria. Auz egyik megoldás lehet a bal első zár cseréje 2003 utánira (fekete, a tied fehér), a másik ideiglenes pedig az, hogy az ajtó élén a 3 zárrögzítő csavarból az alsót kitekered, befújsz WD40-et és visszatekered. A 3. megoldás (persze, ha van némi műszaki vagy szerelési érzéked, akkor
ez
.
Naplózva
EuroTrip
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2015.02.03 kedd, 15:01:54 »
Sziasztok!
2 hete vettem egy 2011-es Faceliftes mondeot. Tudtok esetleg Mosonmagyaróvár környékén szakmajahoz ertő autoszerelőt?
A Ford top-nak írtam már egy levelet de abszolút unszimpatikusak.
Előre is köszönöm a választ!
Naplózva
szoltan70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2015.02.03 kedd, 15:55:36 »
Sziasztok!
Tudnátok valakit ajánlani a XVII. kerület környékén, aki a héten ki tudná cserélni a kuplungom?
Köszönöm,
Zoli
Naplózva
2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2015.02.06 péntek, 09:52:52 »
Sziasztok keresek jó autószerlőt Tapolca környékén,aki ért is hozzá.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2015.02.06 péntek, 10:02:20 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.06 péntek, 09:52:52
Sziasztok keresek jó autószerlőt Tapolca környékén,aki ért is hozzá.
Ok, majd ha megtaláltad, szóljál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2015.02.06 péntek, 12:53:24 »
Idézetet írta: szoltan70 - 2015.02.03 kedd, 15:55:36
Sziasztok!
Tudnátok valakit ajánlani a XVII. kerület környékén, aki a héten ki tudná cserélni a kuplungom?
Köszönöm,
Zoli
Ha Üllő még belefér távolságban (és esetleg időben), szóljál, küldök nevet, számot.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szoltan70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:29:24 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.02.06 péntek, 12:53:24
Ha Üllő még belefér távolságban (és esetleg időben), szóljál, küldök nevet, számot.
Köszönöm, de csak a héten voltak a nejemék a XVII-ben.
Naplózva
2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
gazember77
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2015.03.31 kedd, 13:45:31 »
Üdv!
Tudna valaki ajánlani nekem Győrben egy ügyes és nem lehúzós generátorspecialistát?
Naplózva
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
kuplungcserere vegrehajto kerestetik
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 20:28:13 »
Sziasztok!
Kisse csörömpöl a kuplung csapágy es az ilyenkor szokásos egesz kócerájt beszereztem (csapagy + kuplung + lendkerek). A szerelőm (rokon) eloszor simán elvallalta a cseret, de szep lassan raebredtunk hogy ezt bazi nehez egy szuk muhelyben szereloaknan egyedul megcsinalni. Igy aztan a családi beke megőrzése erdekeben inkabb komolyabb szervizre bizom a melot.
Azaz Budapesten es a kornyeken keresek olyan szerelőt, akire rabizhatnek egy kuplung cserét. A hivatalos nagy márkaszervizekrol nincs jo velemenyem . Elore is köszi a tanacsokat.
Üdv
Ujfiju
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
pazsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
mkIII 20 tdci 130 l
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2015.04.07 kedd, 06:36:23 »
Sziasztok tudnátok ajánlani 1.8 td adagolohoz értö szakit dunakeszi környékén?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: kuplungcserere vegrehajto kerestetik
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2015.04.07 kedd, 07:14:14 »
Idézetet írta: ujfiju - 2015.04.06 hétfő, 20:28:13
Sziasztok!
Kisse csörömpöl a kuplung csapágy es az ilyenkor szokásos egesz kócerájt beszereztem (csapagy + kuplung + lendkerek). A szerelőm (rokon) eloszor simán elvallalta a cseret, de szep lassan raebredtunk hogy ezt bazi nehez egy szuk muhelyben szereloaknan egyedul megcsinalni. Igy aztan a családi beke megőrzése erdekeben inkabb komolyabb szervizre bizom a melot.
Azaz Budapesten es a kornyeken keresek olyan szerelőt, akire rabizhatnek egy kuplung cserét. A hivatalos nagy márkaszervizekrol nincs jo velemenyem . Elore is köszi a tanacsokat.
Üdv
Ujfiju
Vik Lurdyval szemben,Auto Fort
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 11:27:41 »
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valakit aki ki tudna cserélni Fehérvár környékén 2db tetősint?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:11:34 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2015.04.19 vasárnap, 11:27:41
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valakit aki ki tudna cserélni Fehérvár környékén 2db tetősint?
Pl Te?
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:48:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.19 vasárnap, 16:11:34
Pl Te?
A Hétvégén megpróbáltam, ráment vagy 1,5órám, de az öveket nem tudtam leszedni.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:53:55 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2015.04.19 vasárnap, 16:48:11
A Hétvégén megpróbáltam, ráment vagy 1,5órám, de az öveket nem tudtam leszedni.
Minek akarod leszedni az öveket?
Elég az oszlopborításokat (valaki még azt sem szedi le) leszedni, majrévasak, napellenzők, belső világítások és hátul van 2db patent meg az ajtókéderek. Leengeded a kárpitot egy kicsit (fejtámlákra) és hozzáférsz a tetősín csavarokhoz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 17:02:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.19 vasárnap, 16:53:55
Minek akarod leszedni az öveket?
Elég az oszlopborításokat (valaki még azt sem szedi le) leszedni, majrévasak, napellenzők, belső világítások és hátul van 2db patent meg az ajtókéderek. Leengeded a kárpitot egy kicsit (fejtámlákra) és hozzáférsz a tetősín csavarokhoz.
A Hátsó üléseknél nem jön le a burkolat mert az öv fogja.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2015.04.29 szerda, 09:16:21 »
Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2015.04.29 szerda, 09:38:35 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.04.29 szerda, 09:16:21
Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.
5w30 minden körülmények között.
A kérdés,hogy mennyit fogy,és ez mennyire zavar téged.Mert motorfelújítás a vége.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2015.04.29 szerda, 11:53:51 »
Figyelni fogom mindenképpen.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2015.05.01 péntek, 09:50:20 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.04.29 szerda, 09:16:21
Sziasztok mostanában elkezdte enni akksim az olajat nem tudom pontosan mennyit most akarom majd lemérni pontosan mennyit eszik. Eddig is ette az olajat de mostmár utánna akarok járni hogy mi lehet a baj ebben kérném a segítségeteket. Amúgy télen mintha nem ette volna ennyire az olajat. Mi lehet a gond mennyi lehet az olajfogyasztása egy ilyen motornak minden ötletet meghallgatok? Gondoltam arra hogy sűrűbb olajat rakok bele most 5w40 van benne. Válaszokat előre is köszönöm.
Az akksi hogyan eheti az olajat?
Az aláírásodban az "Ambenelite" szándékos vagy csak elírás? Ambiente az autód felszereltsége. Amúgy pedig a könyv szerint a min és a max között 0,75l a különbség. Általában egy csereperiódus alatt (15e km) max-ról min-re mehet le a szint.
Naplózva
defort
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2015.05.17 vasárnap, 18:07:18 »
Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni,van egy 1997 es 1.8 16 szelepes glx mondim,a hibája(sok van)a következő,tipikus alapjárat és müködésleállás.Lógnak a vákumcsövek,az egr csöve jó,de az összes többi log üresen,igy vettem....Sajnos.Abban kérném a segitségeteket,hogy hol megy be a vákum a tüzfalnál az utastérbe?Illetve pontosan hogyan mit,mire,hová kell kötni,dugni a vákumcsövekkel kapcsolatban.A t idomtol jön egy kis szürke cső a nagy semmibe,az egpd töl megy két cső ugyancsak a semmibe.Az egr vákumcsöve a helyén van.A gyujtas mátrixot és a pipákat ellenőriztem,jók.Gyertyát cserélnem kell.De hidegen 3-4 lefullad a kocsi ha inditom,és ahogy melegszik utánna ugrál az alapjárat1200-3000 közt,sokszor percekig pörög,ha rálépek van hogy ameddig nyomom addig megy fel az alapjárat...nagyon zavaró!!És ha leállitom elkezdte hogy nem indul be a kocsi csak orák mulva,Igy nem lehet használni.Ma is elmentem cinkotára és a szlovák uton leállitottam mert pörgött...persze nem indult be és két gyerekkel mehettem gyalog...Visszamentem segitséggel,és az vákumcsövek ujboli igazgatása probálgatása után beindult.De ez igy nem a helyes sorrend ahogy most használom.Nemtudom mikor kezdi megint ujra.Ha pörög ugy hogy nem nyomok semmit pl lámpánál,és indulnék akkor gyengébb,de ameddig kap gázt jol müködik,a baj akkor jelentkezik ha lassitok és megálo mondjuk egy nagyobb sebesség után,szinte mindig előhozza ezt a hibát...hogy pörög.Budapesti vagyok kérlek adjatok valami infót:)
Defort
Naplózva
Szipee86
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 11:26:14 »
Sziasztok. Valaki meg tudna adni a Vik-nek a telefonszamat? Elore is koszonom.
Naplózva
Kitnerboy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2015.05.19 kedd, 20:57:06 »
Sziasztok! Megbízható "ampervadászt" keresnék a XV. ker. környékén. Az sem hátrány, ha nem túl drága. Klíma problémám van. Klímás megnézte és azt mondta, hogy gáz van elegendő az induláshoz,tehát valahol valami villany probléma van.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Válasz
2001. 1.8 Trend kombi
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 21:15:51 »
Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2015.06.06 szombat, 12:42:42 »
Sziasztok, nekem is kellene Vik elerhetosege.
Elore is koszi.
Idézetet írta: Szipee86 - 2015.05.18 hétfő, 11:26:14
Sziasztok. Valaki meg tudna adni a Vik-nek a telefonszamat? Elore is koszonom.
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2015.06.06 szombat, 14:54:09 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.05.31 vasárnap, 21:15:51
Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.
Üllő jó, vagy az már messze. Megvárható.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gazember77
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2015.06.12 péntek, 14:52:25 »
Sziasztok!
Van valakinek tudomása Győrben, vagy környékén olyan műhelyről, ahol újítanak fel kormányművet és szervoszivattyút? Vagy minden szerviz Pestre küldi vajon innen is javításra a kiszerelt cuccot?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2015.06.12 péntek, 15:10:53 »
Idézetet írta: gazember77 - 2015.06.12 péntek, 14:52:25
Sziasztok!
Van valakinek tudomása Győrben, vagy környékén olyan műhelyről, ahol újítanak fel kormányművet és szervoszivattyút? Vagy minden szerviz Pestre küldi vajon innen is javításra a kiszerelt cuccot?
kérdezd H. Balázs, Thomas85 v kisgyerek83 fórumtársainkat. Győriek, talán tudnak segíteni neked.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rizike
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2015.06.29 hétfő, 08:16:08 »
Üdv. Mindenkinek. Valaki megtudná adni vik számát? Előre is köszönöm.
Naplózva
Piot11
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 22:42:34 »
Sziasztok! Sajnos nekem is szükségem volna Vik és/vagy az üllői mester számára. Előre is köszönöm! Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.05 vasárnap, 22:49:37 írta Piot11
»
Naplózva
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2015.08.04 kedd, 19:39:21 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem e ismertek vagy tudtok nekem ajánlani egy hozzá értő szakit, Tolna megyében? Én Bátaszéki vagyok van egy 1.8 SCI-m és gyújtás gondok vannak vele. Itt a környéken nem találok olyat aki érdemlegesen hozzá tudna egyáltalán szagolni ehhez az autóhoz. Szakszerviz pedig a végső megoldás lenne mert tartok tőle, hogy ott kell hagynom ingem gatyám. Minden ötlet érdekel!
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
19
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ