Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:58:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 636472 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Dadman
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:14:02 »
Idézetet írta: legyozo - 2012.04.05 csütörtök, 19:47:11
A gumis csavar anya cserét javasolt. Ez jó lehet:
http://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=320
?
Én inkább vennék zárt végűt, nehogy aztán az árok szélén ˝anyázzál˝ mert berohadt a menet a tőcsavaron.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 11:55:02 írta Móki
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:15:22 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.05 csütörtök, 22:14:02
Én inkább vennék zárt végüt, nehogy aztán az árok szélén ˝anyázzál˝ mert berohadt a menet a tőcsavaron.
attól nem kell tartani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:00:58 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.05 csütörtök, 22:14:02
Én inkább vennék zárt végüt, nehogy aztán az árok szélén ˝anyázzál˝ mert berohadt a menet a tőcsavaron.
Legalább félévente leveszem a kerekeket, visszarakásnál pedig kis védőanyagot mindig kap. Ilyen körülmények között nem fog rározsdásodni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 16:11:07 »
pénteken majdnem elestem a verdával a *** úton, hirtelen úgy berántotta az elejét egyszer. megnéztem, a jobb oldali lengőkar hátsó szilentje kuka volt nem kicsit. mivel volt raktáron 2 garnitúra gyári szilent, így ma a nyuszi meghozta a kocsinak a javítást. a 2 szilent csere 2 óra volt a kocsi felemelésétől a leengedésig
köszönet magamnak, hogy végre nem voltam lusta, és a saját kocsimat is megcsináltam
kifelé egy határozott ütéssel kint volt. vaskarika alá, zárt vaskarika fölé, a 90 kilós paraszt meg lendített egyet a 2 kilós kalapácson, és szinte magától kiesett
hála a speciális esztergált szerszámoknak, nem egy napot szoptam vele, mint pár éve az első próba alkalmával
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rob
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:36:03 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.05 csütörtök, 22:14:02
Én inkább vennék zárt végűt, nehogy aztán az árok szélén ˝anyázzál˝ mert berohadt a menet a tőcsavaron.
Egyszer nekem a felni hátlapja tapadt hozzá a féktárcsához. Szerencsére kertben voltam és nem az út szélén. Bőséges csavarlazító egy napig és a felnibe dugott erős bot megoldotta a dolgot.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:40:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.08 vasárnap, 16:11:07
köszönet magamnak, hogy végre nem voltam lusta, és a saját kocsimat is megcsináltam
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.08 vasárnap, 16:11:07
kifelé egy határozott ütéssel kint volt. vaskarika alá, zárt vaskarika fölé, a 90 kilós paraszt meg lendített egyet a 2 kilós kalapácson, és szinte magától kiesett
hála a speciális esztergált szerszámoknak, nem egy napot szoptam vele, mint pár éve az első próba alkalmával
Én csináltam egy keretet az olajemelő méretére, nyomja ki az 5t-ás emelő.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2012.04.13 péntek, 12:28:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.08 vasárnap, 16:11:07
pénteken majdnem elestem a verdával a *** úton, hirtelen úgy berántotta az elejét egyszer. megnéztem, a jobb oldali lengőkar hátsó szilentje kuka volt nem kicsit. mivel volt raktáron 2 garnitúra gyári szilent, így ma a nyuszi meghozta a kocsinak a javítást. a 2 szilent csere 2 óra volt a kocsi felemelésétől a leengedésig
köszönet magamnak, hogy végre nem voltam lusta, és a saját kocsimat is megcsináltam
kifelé egy határozott ütéssel kint volt. vaskarika alá, zárt vaskarika fölé, a 90 kilós paraszt meg lendített egyet a 2 kilós kalapácson, és szinte magától kiesett
hála a speciális esztergált szerszámoknak, nem egy napot szoptam vele, mint pár éve az első próba alkalmával
Ahogy szokták mondani : "A suszter is lyukas cipőben jár..."
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
sosekop
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 14:08:58 »
93"mk1 1.8 glx-et hogy tdom átalakitani 4 kerék meghajtásuvá?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 14:48:23 »
Idézetet írta: sosekop - 2012.04.22 vasárnap, 14:08:58
93"mk1 1.8 glx-et hogy tdom átalakitani 4 kerék meghajtásuvá?
Igaz nem értek hozzá, de ez így első hallásra morbid..
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 14:53:28 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2012.04.22 vasárnap, 14:48:23
Igaz nem értek hozzá, de ez így első hallásra morbid..
volt belőle gyárilag 4x4, tehát nem annyira morbid, viszont nem is két órás meló ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 14:55:14 »
Idézetet írta: sosekop - 2012.04.22 vasárnap, 14:08:58
93"mk1 1.8 glx-et hogy tdom átalakitani 4 kerék meghajtásuvá?
legegyszerűbben úgy, hogy veszel egyet. igaz, az 2.0...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 15:47:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.22 vasárnap, 14:53:28
volt belőle gyárilag 4x4, tehát nem annyira morbid, viszont nem is két órás meló ...
lehet, hogy egyszerűbb egy TD-ből V6-ot csinálni?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szsolt2012
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 18:12:08 »
Hy!ki tud nekem segíteni nem találom annak a hátsó szilentnek a nevét ami az előre hátra irányt stabilizálja!És a kerék felőli oldalon van egy 180 fokban elfordított 8 as alsó felében!
Naplózva
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 13:13:06 »
Idézetet írta: szsolt2012 - 2012.04.22 vasárnap, 18:12:08
Hy!ki tud nekem segíteni nem találom annak a hátsó szilentnek a nevét ami az előre hátra irányt stabilizálja!És a kerék felőli oldalon van egy 180 fokban elfordított 8 as alsó felében!
Hosszlengőkar hátsó (csonkaállvány) szilentje.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
conzales05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2012.05.12 szombat, 22:38:52 »
Üdv! Vásároltam egy szett alufelnit gumival, ilyet:
http://srvimg08.vateraauto.hu/images_aprodhu/688845_2_644x461/ford-4x108-15-collos-alufelni-garnitura-2-db-hasznalhato-teligumival-focus-fusion-idealis-telre-kepek.jpg
a CLX mk1-emre. A kérdésem az lenne, hogy mindenképpen mozgókúpos kerékanya kell-e rá, vagy esetleg jó ez is?
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=541
Menetre megegyezik és kúpszögben is. Csak nem mozog a kúp. Mert nem mindegy anyagiakban. Köszi előre is
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.12 szombat, 22:41:46 írta conzales05
»
Naplózva
Mondeo MK1 1.6 CLX, 1994
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2012.05.12 szombat, 22:57:20 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.12 szombat, 22:38:52
Üdv! Vásároltam egy szett alufelnit gumival, ilyet:
http://srvimg08.vateraauto.hu/images_aprodhu/688845_2_644x461/ford-4x108-15-collos-alufelni-garnitura-2-db-hasznalhato-teligumival-focus-fusion-idealis-telre-kepek.jpg
a CLX mk1-emre. A kérdésem az lenne, hogy mindenképpen mozgókúpos kerékanya kell-e rá, vagy esetleg jó ez is?
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=541
Menetre megegyezik és kúpszögben is. Csak nem mozog a kúp. Mert nem mindegy anyagiakban. Köszi előre is
ez is jó hozzá, csak a másik jobb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 14:31:59 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.12 szombat, 22:38:52
Üdv! Vásároltam egy szett alufelnit gumival, ilyet:
http://srvimg08.vateraauto.hu/images_aprodhu/688845_2_644x461/ford-4x108-15-collos-alufelni-garnitura-2-db-hasznalhato-teligumival-focus-fusion-idealis-telre-kepek.jpg
a CLX mk1-emre. A kérdésem az lenne, hogy mindenképpen mozgókúpos kerékanya kell-e rá, vagy esetleg jó ez is?
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=541
Menetre megegyezik és kúpszögben is. Csak nem mozog a kúp. Mert nem mindegy anyagiakban. Köszi előre is
Én inkább a mozgókúposat vennék, futóművön/féken nem spórólunk !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
conzales05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 22:34:35 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.13 vasárnap, 14:31:59
Én inkább a mozgókúposat vennék, futóművön/féken nem spórólunk !
Nem tudtok valami olcsóbb helyet, ahol nem 1800 darabja?
Naplózva
Mondeo MK1 1.6 CLX, 1994
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 22:41:36 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.14 hétfő, 22:34:35
Nem tudtok valami olcsóbb helyet, ahol nem 1800 darabja?
Nagyauto-t kérdezd meg, ott olcsóbban rémlik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 22:43:00 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.14 hétfő, 22:34:35
Nem tudtok valami olcsóbb helyet, ahol nem 1800 darabja?
most néztem meg, 1560ft, ha minden jól megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 23:07:21 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.14 hétfő, 22:34:35
Nem tudtok valami olcsóbb helyet, ahol nem 1800 darabja?
Tavaly vettem kómaxban, 710 volt darabja.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 23:11:51 »
Idézetet írta: conzales05 - 2012.05.14 hétfő, 22:34:35
Nem tudtok valami olcsóbb helyet, ahol nem 1800 darabja?
1800?! Az is szép összeg... adnék én Neked szívesen olcsón, csak ami maradt az nem kúpus, hanem sima lemezfelni anya...
A többi pedig csavar, nem anya... esetleg, ha valakit érdekelne.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 23:14:27 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.14 hétfő, 23:07:21
Tavaly vettem kómaxban, 710 volt darabja.
ez a fajta??
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-kerekanya-alufelnihez-t558.html
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:09:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.14 hétfő, 23:14:27
ez a fajta??
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-kerekanya-alufelnihez-t558.html
Azóta volt áremelés, már 810 darabja kedvezmény nélkül.
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51667952&termek_al_id=3560
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:10:24 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 12:09:19
Azóta volt áremelés, már 810 darabja kedvezmény nélkül.
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51667952&termek_al_id=3560
de ők zártat keresnek ..
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:29:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.15 kedd, 12:10:24
de ők zártat keresnek ..
Ezt is zártként használom. Egy kis zsír a végébe + takarókupak felhelyezés utána és kész is a zárt rendszer.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:31:36 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 12:29:56
Ezt is zártként használom. Egy kis zsír a végébe + takarókupak felhelyezés utána és kész is a zárt rendszer.
valakinek ez nem elég gyári ..
Naplózva
conzales05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:36:40 »
Az én felnimen csak a kerékagyat takarja el a kupak, szóval mindenképpen zártra lenne szükségem
Naplózva
Mondeo MK1 1.6 CLX, 1994
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2012.06.02 szombat, 12:38:28 »
Urak, probléma. Kérnék hozzáértő okosságot.
A jobb első futómű, balra kanyarodásnál erősen, jobbra nagyon picit (gondolom, a terhelés/forgásszám miatt) berreg. Mély hangon. Szerintetek kerékcsapágy vagy komolyabb (gömbcsukó, féltengely, stb.) ?
Megy majd futóműveshez, csak előtte némi infó jól jönne, hogy mit szerezzek be, vagy mire számítsak. Köszönöm !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2012.06.02 szombat, 13:13:41 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.02 szombat, 12:38:28
Urak, probléma. Kérnék hozzáértő okosságot.
A jobb első futómű, balra kanyarodásnál erősen, jobbra nagyon picit (gondolom, a terhelés/forgásszám miatt) berreg. Mély hangon. Szerintetek kerékcsapágy vagy komolyabb (gömbcsukó, féltengely, stb.) ?
Megy majd futóműveshez, csak előtte némi infó jól jönne, hogy mit szerezzek be, vagy mire számítsak. Köszönöm !
Nekem volt hasonló problémám a jobb első keréknél. Először a szerelő sem tudta, hogy mi az. Végül kiderült. Valamilyen csavar ki volt lazulva (mondta mi, de nem emlékszem már rá) és karistolta a féktárcsát. Meghúzta, azóta rendben van.
Nézd meg a féktárcsádat, ha látod rajta a karcolást akkor ez lesz a gond. Az enyém még mindig nem kopott össze.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 13:16:15 írta Pisti84
»
Naplózva
'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2012.06.02 szombat, 20:05:09 »
Idézetet írta: Pisti84 - 2012.06.02 szombat, 13:13:41
Nekem volt hasonló problémám a jobb első keréknél. Először a szerelő sem tudta, hogy mi az. Végül kiderült. Valamilyen csavar ki volt lazulva (mondta mi, de nem emlékszem már rá) és karistolta a féktárcsát. Meghúzta, azóta rendben van.
Nézd meg a féktárcsádat, ha látod rajta a karcolást akkor ez lesz a gond. Az enyém még mindig nem kopott össze.
Megnézem, köszi !
(bár csak kanyarodásnál csinálja, amúgy nem és nagyon berregős hang...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2012.06.02 szombat, 20:10:02 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.02 szombat, 20:05:09
Megnézem, köszi !
(bár csak kanyarodásnál csinálja, amúgy nem és nagyon berregős hang...)
Nekem is csak akkor csinálta és az egyik irányba sokkal jobban. Más ötletem nincs, ez saját tapasztalat.
Naplózva
'94 Turnier 2.0 Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2012.06.02 szombat, 20:18:42 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.02 szombat, 20:05:09
Megnézem, köszi !
(bár csak kanyarodásnál csinálja, amúgy nem és nagyon berregős hang...)
Emeld meg és pörgesd meg a kereket rángasd, stb lehet okosabb leszel. egyébként jól gondolod csapágy vagy külső csukló lehet. Vagy a gumid nem ***?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2012.06.02 szombat, 21:12:42 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.06.02 szombat, 20:18:42
Emeld meg és pörgesd meg a kereket rángasd, stb lehet okosabb leszel. egyébként jól gondolod csapágy vagy külső csukló lehet. Vagy a gumid nem ***?
Nem, a télivel is csinálta, meg most a nyárival is. Majd kiderül.
Köszi mindkettőtöknek !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 16:58:21 »
Sziasztok,volna tobb problemam,ha a kocsi fekezesnel balra huz mi lehet a hiba,gyanakvasom hogy a jobb fekpofa nem fog ugy mint baloldalt,v.trapez gomfej kimozdul[de szillent is lehet]jobb oldalt de nem kotyog mikkor megnezem felemelve,gondolatom hogy elviszem futomu beallitasra ott meg megmondjak,masik hatso fekmunkahengerbol omlik az olaj ott is gondolom cseres,de lehet vajon kapni csak gumit kulon bele mert szerintem ott enged,egyenlore ennyi valakinek tapasztalat,koszi a valaszt elore.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.10 vasárnap, 17:04:44 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:19:55 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2012.06.10 vasárnap, 16:58:21
Sziasztok,volna tobb problemam,ha a kocsi fekezesnel balra huz mi lehet a hiba,gyanakvasom hogy a jobb fekpofa nem fog ugy mint baloldalt,v.trapez gomfej kimozdul[de szillent is lehet]jobb oldalt de nem kotyog mikkor megnezem felemelve,gondolatom hogy elviszem futomu beallitasra ott meg megmondjak,masik hatso fekmunkahengerbol omlik az olaj ott is gondolom cseres,de lehet vajon kapni csak gumit kulon bele mert szerintem ott enged,egyenlore ennyi valakinek tapasztalat,koszi a valaszt elore.
Szia!
Én is jártam úgy hogy erősebb fékezéskor balra húzott, megértem kapaszkodni a kormányba. A fékpad kiváló eredményt mutatott, a futómű sem szorult beállításra. Nekem a lengőkar szilentjei voltak oda. Hangot ugyan nem adott, nem kopogott, ilyesmi, csak fékezéskor húzott el. A szilent csere megoldotta.
A fékhez szerintem kapsz felújító készletet, más kérdés hogy érdemes-e? Ebben mondjuk nincs tapasztalatom, nem volt gondom vele.
Üdvözlettel: BluELite
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:43:34 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.06.11 hétfő, 14:19:55
Szia!
Én is jártam úgy hogy erősebb fékezéskor balra húzott, megértem kapaszkodni a kormányba. A fékpad kiváló eredményt mutatott, a futómű sem szorult beállításra. Nekem a lengőkar szilentjei voltak oda. Hangot ugyan nem adott, nem kopogott, ilyesmi, csak fékezéskor húzott el. A szilent csere megoldotta.
A fékhez szerintem kapsz felújító készletet, más kérdés hogy érdemes-e? Ebben mondjuk nincs tapasztalatom, nem volt gondom vele.
Üdvözlettel: BluELite
Ha nem megfelelően kopik a tárcsa/betét az egyik oldalon, az is okozhat ilyesmit. Felújító szettet szerintem csak a dobfékhez árulnak, nem?
(bár akad ez-az a nyeregben is)
Kérdés, tőlem: meg tudná-éé valaki mondani nekem, hogy a kombi MK1-esnek a hátsó rugói hány cm hosszúak? (természetesen kivett állapotban
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:10:43 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.11 hétfő, 14:43:34
Kérdés, tőlem: meg tudná-éé valaki mondani nekem, hogy a kombi MK1-esnek a hátsó rugói hány cm hosszúak? (természetesen kivett állapotban
)
Újonnan, vagy úgy, hogy már jó pár ezer km-t vitte a kocsit?
(Amúgy nem tudom. De van a donornál egy használt, ami már rövidebb volt, mint egy kevésbé használt, max. azt meg tudom neked mérni - valamikor.)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:55:56 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.11 hétfő, 15:10:43
Újonnan, vagy úgy, hogy már jó pár ezer km-t vitte a kocsit?
(Amúgy nem tudom. De van a donornál egy használt, ami már rövidebb volt, mint egy kevésbé használt, max. azt meg tudom neked mérni - valamikor.)
Újonnan érdekelne.
Csak azért mert cserés már a rugó, viszont nem akarom, hogy (sok centilvel) magasabb legyen a feneke, ezért ültetőrugó megy bele, de nem bízom a véletlenre. Be szeretném lőni, hogy túl magas se legyen, de persze ne is üljön le nagyon. (most egy komolyabb, ívesebb beton fekvőrendőrnél hallom a "baba" koppanását...
)
(viszont a magassága majdnem pont jó
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:03:39 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.11 hétfő, 20:55:56
Újonnan érdekelne.
Csak azért mert cserés már a rugó, viszont nem akarom, hogy (sok centilvel) magasabb legyen a feneke, ezért ültetőrugó megy bele, de nem bízom a véletlenre. Be szeretném lőni, hogy túl magas se legyen, de persze ne is üljön le nagyon. (most egy komolyabb, ívesebb beton fekvőrendőrnél hallom a "baba" koppanását...
)
(viszont a magassága majdnem pont jó
)
nem nagyon lesz magasabb az újjal sem, csak nem ül le annyira terhelésnél. Pénteken tettem be Udo-nak bárdiból való erősített rugót(10 körül kapható) és picit lett csak magasabb, mint az öreggel, de stabilabb az egész
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 23:28:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.11 hétfő, 21:03:39
nem nagyon lesz magasabb az újjal sem, csak nem ül le annyira terhelésnél. Pénteken tettem be Udo-nak bárdiból való erősített rugót(10 körül kapható) és picit lett csak magasabb, mint az öreggel, de stabilabb az egész
és ha a gátlót is cserélem? arra is ráfér. ill. mennyi az a pici?
3-4 cm-nél kevesebb?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2012.06.15 péntek, 19:35:55 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.06.11 hétfő, 14:19:55
Szia!
Én is jártam úgy hogy erősebb fékezéskor balra húzott, megértem kapaszkodni a kormányba. A fékpad kiváló eredményt mutatott, a futómű sem szorult beállításra. Nekem a lengőkar szilentjei voltak oda. Hangot ugyan nem adott, nem kopogott, ilyesmi, csak fékezéskor húzott el. A szilent csere megoldotta.
A fékhez szerintem kapsz felújító készletet, más kérdés hogy érdemes-e? Ebben mondjuk nincs tapasztalatom, nem volt gondom vele.
Üdvözlettel: BluELite
A hiba meglett ahogy montad a lengokarban baloldali hatso szilent[buksa] trapa volt,ezt magam megoldotam,majd a hatso feknel csereltem csak gumikat[kaptam kulon],a hiba az volt hogy a munkahengernel valakik jartak es nem tetek bele a rugot v.kifelejtetek,a kocsi atment a vizsgan.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:05:05 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.11 hétfő, 14:43:34
Kérdés, tőlem: meg tudná-éé valaki mondani nekem, hogy a kombi MK1-esnek a hátsó rugói hány cm hosszúak? (természetesen kivett állapotban
)
Erre a kérdésre nem tudom az egyértelmű választ... DE
Ha kistehert akarsz csinálni a Kombi-ból akkor neked KOMBI WARTBURG hátsó rugók kellenek....
1 az 1-ben bemegy a gyári helyre...
Picivel vastagabb és 1-el több menet van rajta...
Nekem MKI-nél kb 6-7cm-t emelt...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:15:25 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.15 péntek, 23:05:05
Erre a kérdésre nem tudom az egyértelmű választ... DE
Ha kistehert akarsz csinálni a Kombi-ból akkor neked KOMBI WARTBURG hátsó rugók kellenek....
1 az 1-ben bemegy a gyári helyre...
Picivel vastagabb és 1-el több menet van rajta...
Nekem MKI-nél kb 6-7cm-t emelt...
Köszönöm, az infót is, de én pont fordítva gondoltam a műveletet. Nem szállítmányozok nagyon, sőt, inkább a kombi kinézete az ami tetszik, csak az előző tulaj használta (szerintem) piacozásra, meg egy ideig én magam is szállítottam hangfalakat, fényeket, egyebeket vele sűrűn és az is adott neki.
Tehát lényegében én leültetni akarom az autót, de úgy hogy megmaradjon a komfort (persze tudom, kompromisszumot azért kell kötni), viszont azért alkalomadtán bírjon cipelni is. Természetesen nem több száz kilóra gondolok.
Összesítve: kényelmes, a gyárinál kicsit alacsonyabb, de némileg terhelhető feneket akarok neki adni.
(nyilván teszek a rugóba majd 1-1 lufit, ha esetleg elefántot kell szállítani, vagy román vendégmunkásokat
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:13:25 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.16 szombat, 00:15:25
...
Összesítve: kényelmes, a gyárinál kicsit alacsonyabb, de némileg terhelhető feneket akarok neki adni.
(nyilván teszek a rugóba majd 1-1 lufit, ha esetleg elefántot kell szállítani, vagy román vendégmunkásokat
)
Szerintem csináltass rugókat.
Mert ugye a gyári nem elég alacsony újonnan. Ha vágsz belőle, nem lesz olyan komfortos. Ha már használtat (alacsonyabb) rugót raksz be, akkor azzal nem fogsz tudni szállítani, mert ülni fog.
Ergo, csináltass.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:03:32 »
Úgy látom, hogy az első kerékagy csapágyakat zégergyűrűvel és tengelyanyával együtt árulják.
Ez miért van? Minden csapágycserénél cserélni kell a tengelyanyát is?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:18:24 »
Idézetet írta: Csimbió - 2012.07.04 szerda, 20:03:32
Úgy látom, hogy az első kerékagy csapágyakat zégergyűrűvel és tengelyanyával együtt árulják.
Ez miért van? Minden csapágycserénél cserélni kell a tengelyanyát is?
nem árt, igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:19:40 »
Idézetet írta: Csimbió - 2012.07.04 szerda, 20:03:32
Úgy látom, hogy az első kerékagy csapágyakat zégergyűrűvel és tengelyanyával együtt árulják.
Ez miért van? Minden csapágycserénél cserélni kell a tengelyanyát is?
tudtommal 5 alkalommal lehet egy anyát újrahasználni
ha viszont csapágyat cserélsz, akkor meg célszerű az anyát is
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:41:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.04 szerda, 20:18:24
nem árt, igen
ha már benne van a készletben...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:44:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.04 szerda, 20:19:40
tudtommal 5 alkalommal lehet egy anyát újrahasználni
ha viszont csapágyat cserélsz, akkor meg célszerű az anyát is
5. Hivatalosan. A többi meg maradjon a mi titkunk.
Naplózva
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ