Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:45:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635547 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 18:10:27 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.28 csütörtök, 17:39:13
és az létezne h a négy kerék közül csak kettő müködik? voltam alatta,és ha igaz meg van az a szám. 7,1x15 H2 .. és ugy látom ahelyén van az ABS senzor a féknél..
nem.
a számok meg nem azok, ami kellene. elvileg egy kör veszi körül azt a számot ami az et.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 18:10:51 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.28 csütörtök, 18:06:08
Nem. Max az lehet, hogy az első(ke)t szabályozta, mert a hátsókat nem kellett.
Ez eddig jó. Azt jelenti, hogy - szerintem - kissé szélesebb a felni, mint kéne (és az nem 7,1 lesz, hanem 7,5).
De az ET szám még mindig hiányzik
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 18:29:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.28 csütörtök, 18:10:51
éppen befértem,holnap megnézem ujra
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2013.03.29 péntek, 12:09:14 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.28 csütörtök, 18:06:08
... (és az nem 7,1 lesz, hanem 7,5)...
Bocsánat, rosszul írtam. Helyesen:
...(és az általad olvasott szám nem 7,1 lesz, hanem 7,5)...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2013.03.30 szombat, 12:57:47 »
elnézést h oda irtam,de nem akartam ugrálni.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2013.03.30 szombat, 12:58:20 »
és fiuk,lehet h jo ha benéztek a szönyegetek alá! ugy a taposolemez,és arra felfelé a müszerfala alá jol fel kell nyulni! kivülről nekem hiányzott 2 db gumidugó,és van a bal első kerék mögött egy filc szerü anyag,ami egy öklömnyi lyukat takar el,na az le volt rongyolodva! nem csodálom h beáztam! és itt vannak képek,de már a munka után-bocsi.
KÉPEK:
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/s_rv_d_dob_elkoptatva_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/stabiliz_tor_sz_tesve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/sz_t_esett_stabiliz_torok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/elkopott_laposszij_burkolat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
lehet h forgatni kell,mert nem igazán fértem oda.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2013.03.30 szombat, 13:01:24 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.28 csütörtök, 18:29:47
éppen befértem,holnap megnézem ujra
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 12:40:22
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.30 szombat, 12:19:14
A napocska 92-vel szerintem arra utal, hogy mikor lett gyártva a felni.
És igen, ezt a számot kerestük. Ami azt igazolja, hogy többeknek igaza volt, amikor az ET-t okolták a darálás miatt. Ez túl kicsi, és még széles is a felni. Ez összeadódik, így jóval beljebb van a kerék belső fele, mint kéne.
H vesszük az alap ET41-et és a 6,5 coll széles felnit, akkor ehhez képest az ET30 és 7,5 széles felnijű kerék belső oldala ~2,25 cm-el (fél inch+ET különbség) van beljebb mint kéne, ami már ezek szerint sok.
De ha már fékeztél, akkor miért nem csináltál a darálásról/kopásról képeket?
bvallom,siettem,és igazábol ugy néz ki a müanyagokba ért bele,a szij burkolatbol hiányzott kb egy 5cm átmérőjü darab,és a kerékdobokbol ugyan ennyi. mindegy,elnézst. viszont egy 195/50R15 gumit készülök megnézni,és ha a méretezéseket jol láttam ez jo lehet a bajnomra-szerinted?
Szerintem nem. Ráadásul annyira el fog térni a kerékméret a gyáritól, hogy talán még jó sokat fog csalni a kilométer órád is.
És attól, hogy a kerék átmérője kisebb lesz, a szélessége még nem változik, és lehet, hogy kicsit arrébb fog belekarmolni a műanyagba.
Én felni/gumi egyben cserét javasolnék (tudom, nincs pénz).
Pl.:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/6x15_os_gyari_ford_alufelni_garnitura_4x108_as
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_scorpio_gyari_alukerek_195_60r15_nyarigumival
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_ii_gyari_alufelni_garnitura_6jx15_et49_5_4x108_gumikka
l
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_15_gyari_alufelni_24000_4db
A tiedet meg eladod.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2013.03.30 szombat, 13:06:38 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.30 szombat, 13:01:24
bvallom,siettem,és igazábol ugy néz ki a müanyagokba ért bele,a szij burkolatbol hiányzott kb egy 5cm átmérőjü darab,és a kerékdobokbol ugyan ennyi. mindegy,elnézst. viszont egy 195/50R15 gumit készülök megnézni,és ha a méretezéseket jol láttam ez jo lehet a bajnomra-szerinted?
Szerintem nem. Ráadásul annyira el fog térni a kerékméret a gyáritól, hogy talán még jó sokat fog csalni a kilométer órád is.
És attól, hogy a kerék átmérője kisebb lesz, a szélessége még nem változik, és lehet, hogy kicsit arrébb fog belekarmolni a műanyagba.
Én felni/gumi egyben cserét javasolnék (tudom, nincs pénz).
Pl.:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/6x15_os_gyari_ford_alufelni_garnitura_4x108_as
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_scorpio_gyari_alukerek_195_60r15_nyarigumival
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_ii_gyari_alufelni_garnitura_6jx15_et49_5_4x108_gumikka
l
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_15_gyari_alufelni_24000_4db
A tiedet meg eladod.
lehet igazd van,sajnos! akkor viszont már nem értem az egészet! elveztettem a fonalat! és a felnis cserét nem tudom megoldani,mert fogalmam sincs mekkora kell,mekkora gumival,stb. ne heragudj,de már elfáradtam!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2013.03.30 szombat, 13:16:18 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 13:06:38
lehet igazd van,sajnos! akkor viszont már nem értem az egészet! elveztettem a fonalat! és a felnis cserét nem tudom megoldani,mert fogalmam sincs mekkora kell,mekkora gumival,stb. ne heragudj,de már elfáradtam!
ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2013.03.30 szombat, 13:17:43 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 13:16:18
ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
mert akkor előre vennék keskenyebbet,ezt a két jo meg feltenném hátra.a felnicserét nm tudnám megoldani-max cserélni valakivel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2013.03.30 szombat, 14:17:49 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 13:16:18
ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
nem ajánlom. sajnos más megoldás nem marad, mint a felni csere.
ha van a környékeden valami normális gumis, próbáld meg elboltolni vele.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2013.03.30 szombat, 14:49:04 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.30 szombat, 14:17:49
nem ajánlom. sajnos más megoldás nem marad, mint a felni csere.
ha van a környékeden valami normális gumis, próbáld meg elboltolni vele.
próbáltam,nem kell neki! az volt az első... nézegetek itt egy gumi táblázatot,átmérőkkel jelölve,és ezeket találtam. nem biztos h beválna,de hátha..
de itt egy kakulátor,és az szerint jo lenne a 195/50R15
http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2013.03.30 szombat, 14:53:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 14:49:04
próbáltam,nem kell neki! az volt az első... nézegetek itt egy gumi táblázatot,átmérőkkel jelölve,és ezeket találtam. nem biztos h beválna,de hátha..
de itt egy kakulátor,és az szerint jo lenne a 195/50R15
http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
ha a gyári méret 195/60R14 ennek az átmérője 590mm,és azt amit rátennék,195/50 R15 ennek 577mm ez teljesen jonak tünik és a km óra sem csalna.és elvileg a gumi sem érne már bele semmibe.
Szerintem..
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2013.03.30 szombat, 17:01:39 »
Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2013.03.30 szombat, 17:28:01 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.03.30 szombat, 17:01:39
Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
én az egyszerűbb felét fogtam meg, kicseréltem a komplett hidat, 28k volt, a munkadíjat meg elittam
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2013.03.30 szombat, 17:29:11 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 12:58:20
és fiuk,lehet h jo ha benéztek a szönyegetek alá! ugy a taposolemez,és arra felfelé a müszerfala alá jol fel kell nyulni! kivülről nekem hiányzott 2 db gumidugó,és van a bal első kerék mögött egy filc szerü anyag,ami egy öklömnyi lyukat takar el,na az le volt rongyolodva! nem csodálom h beáztam! és itt vannak képek,de már a munka után-bocsi.
KÉPEK:
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/s_rv_d_dob_elkoptatva_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/stabiliz_tor_sz_tesve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/sz_t_esett_stabiliz_torok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/elkopott_laposszij_burkolat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
lehet h forgatni kell,mert nem igazán fértem oda.
a sárvédő dob leginkább azért kopott el, mert valaki úgy ment a kocsival, hogy nem volt fenn a lökös és a menetszél miatt hozzáért a kerékhez
saját tapasztalat....
195 széles gumit rakj fel rá
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2013.03.30 szombat, 17:46:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.30 szombat, 17:29:11
a sárvédő dob leginkább azért kopott el, mert valaki úgy ment a kocsival, hogy nem volt fenn a lökös és a menetszél miatt hozzáért a kerékhez
saját tapasztalat....
195 széles gumit rakj fel rá
elvileg 195/50 R15 kleber megy fel. ez minden tekintetben jo! és 2500 darabja egy ismerőstől. igy a km óra sem fog csalni,mert ha a kalkulátort megnézed az jelenlegi gumival majd 10km csal.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2013.03.30 szombat, 17:51:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 17:46:13
elvileg 195/50 R15 kleber megy fel. ez minden tekintetben jo! és 2500 darabja egy ismerőstől. igy a km óra sem fog csalni,mert ha a kalkulátort megnézed az jelenlegi gumival majd 10km csal.
létezik az h egy első fékjavitás után ai annyit takar h a fékbetétek helyét kitakaritottam,a fékbetéteket,kics csiszolás, széleket lehuztam, vissza az egséz,csavarokat meghuztam,stb. most sokkal beljebb fog a fék,de jó! mitöl van ez? és ugye ez nem hiba? folyást nem látok,és ha beletaposok jol fog-csak lentebb! gondolom légteleniteni kell.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:05:34 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 17:51:51
létezik az h egy első fékjavitás után ai annyit takar h a fékbetétek helyét kitakaritottam,a fékbetéteket,kics csiszolás, széleket lehuztam, vissza az egséz,csavarokat meghuztam,stb. most sokkal beljebb fog a fék,de jó! mitöl van ez? és ugye ez nem hiba? folyást nem látok,és ha beletaposok jol fog-csak lentebb! gondolom légteleniteni kell.
esetleg tudja valaki h ezt a tipust hogyn kell légteleniteni? amit nem tudok h van a féktuskó tetején egy csavar valószinűleg az a légtelenitő.-de van rajta egy rugós lemezke,és at nem vágom miért! hogy jön az onnan le?stb
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:09:07 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 18:05:34
esetleg tudja valaki h ezt a tipust hogyn kell légteleniteni? amit nem tudok h van a féktuskó tetején egy csavar valószinűleg az a légtelenitő.-de van rajta egy rugós lemezke,és at nem vágom miért! hogy jön az onnan le?stb
az a légtelenítő csavarod, amit mondasz. a lemezzel nem kell foglalkozni, oda való a visszajelzős fékbetét csatlakozója
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:11:37 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.30 szombat, 17:28:01
én az egyszerűbb felét fogtam meg, kicseréltem a komplett hidat, 28k volt, a munkadíjat meg elittam
de mért vegyen egy csomó mindent, ami nem kell? átszerelni egy délelőtt kényelmesen meglehet, mindenféle emelő szerkezet nélkül. ezért nem érdemes hidat cserélni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:13:16 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.03.30 szombat, 17:01:39
Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
féknyereg kb 10-ért van nálam is. a tárcsa+ betét meg kb annyi, mint a dob, meg a pofák hozzá. kell még plusz egy pár kézifékkötél.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:15:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.03.30 szombat, 18:09:07
az a légtelenítő csavarod, amit mondasz. a lemezzel nem kell foglalkozni, oda való a visszajelzős fékbetét csatlakozója
akkor azt nem kell levenni,hanem elvileg kupak le,és lehet laztani?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:19:52 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 18:15:16
akkor azt nem kell levenni,hanem elvileg kupak le,és lehet laztani?
igen. csak rakj rá egy kis csövet, hogy ne follyon semmire a fékfolyadék
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2013.03.30 szombat, 18:42:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.03.30 szombat, 18:11:37
de mért vegyen egy csomó mindent, ami nem kell? átszerelni egy délelőtt kényelmesen meglehet, mindenféle emelő szerkezet nélkül. ezért nem érdemes hidat cserélni
mert amúgyis is rozsdás volt, a lengőkar enyhén deformálódott volt és amit vettem, abban a szilentek is jók voltak?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2013.03.30 szombat, 19:14:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.03.30 szombat, 18:19:52
igen. csak rakj rá egy kis csövet, hogy ne follyon semmire a fékfolyadék
álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2013.03.30 szombat, 19:18:08 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 19:14:39
álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
ez érdekes, hogy nem volt bontva, és most nem jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2013.03.30 szombat, 19:19:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.03.30 szombat, 18:13:16
féknyereg kb 10-ért van nálam is. a tárcsa+ betét meg kb annyi, mint a dob, meg a pofák hozzá. kell még plusz egy pár kézifékkötél.
Meg a szerelőm még valami fékerőszabályzót is mondott..
Meg anno valami felfüggesztést is mondtál vagy agy vagy mi volt az..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2013.03.30 szombat, 19:21:20 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.03.30 szombat, 19:19:58
Meg a szerelőm még valami fékerőszabályzót is mondott..
Meg anno valami felfüggesztést is mondtál vagy agy vagy mi volt az..
fékerőszabályzó nem kell. felfüggesztés a kombin megvan, csak le kell venni az agyat, és kivenni a dobfék tartóját alóla
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2013.03.30 szombat, 20:51:50 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 19:14:39
álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
azért kerúlt lejebbb mert nem légtelenitéd a rendszert,de be kell fogni a müveletbe 1 segédsééget.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:38:05 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 20:51:50
azért kerúlt lejebbb mert nem légtelenitéd a rendszert,de be kell fogni a müveletbe 1 segédsééget.
ok köszi. csak nme értettem mert nem csináltam olyat,ami miatt változnia kellett volna a pedál állás.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:43:24 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 21:38:05
ok köszi. csak nme értettem mert nem csináltam olyat,ami miatt változnia kellett volna a pedál állás.
ha már szerelsz a keréknél akármit légtelenitek,irtad hogy volt már mondeod,ha volt akkor mi a gonnd?
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:49:14 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 21:43:24
ha már szerelsz a keréknél akármit légtelenitek,irtad hogy volt már mondeod,ha volt akkor mi a gonnd?
kb 5 éve,és azt is egyszer szereltem! nem emlékszem már rá...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:56:10 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 21:49:14
kb 5 éve,és azt is egyszer szereltem! nem emlékszem már rá...
hat hallod xeritem ne is kéedey semmit
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:56:55 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 21:56:10
hat hallod xeritem ne is kéedey semmit
nem érteni?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2013.03.30 szombat, 21:59:38 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 21:56:55
nem érteni?
najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:01:02 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 21:59:38
najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.
neked mi bajod lett?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:01:51 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 21:59:38
najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.
Hát, Ti jól egymásrataláltatok!
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:03:17 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.03.30 szombat, 22:01:51
Hát Ti jól egymásra találtatok!
jaa de ,mégse
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:04:56 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.03.30 szombat, 22:01:51
Hát, Ti jól egymásrataláltatok!
nm vágom mi baja velem!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:05:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 22:01:02
neked mi bajod lett?
[/quotenem vagyunk tegezésbe
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.30 szombat, 22:07:41 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:07:43 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 22:05:19
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 22:01:02
neked mi bajod lett?
[/quotenem vagyunk tegezés bajnan.
43 vagyok! akkor bocs! nem kell több válasz öntől!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:10:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 22:07:43
43 vagyok! akkor bocs! nem kell több válasz öntől!
nem is kapsz ,széltollo
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:13:19 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 22:10:35
nem is kapsz ,széltollo
ok.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:27:26 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.30 szombat, 22:13:19
ok.
sok bajobb dilog nem tur halasyras
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:29:02 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 22:27:26
sok bajobb dilog nem tur halasyras
[/quonemn baj ha nem erted ,de jooooo
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2013.03.30 szombat, 22:55:02 »
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2013.03.30 szombat, 23:44:44 »
úgy látom Gyula báttya befűtött a hideg ellen
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2013.03.30 szombat, 23:56:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.30 szombat, 23:44:44
úgy látom Gyula báttya befűtött a hideg ellen
be biza
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 00:26:26 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 22:29:02
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.03.30 szombat, 22:27:26
sok bajobb dilog nem tur halasyras
[/quonemn baj ha nem erted ,de jooooo
Gyulabátyám !
Be tetszett gurítani pár kupicával?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ