Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 635411 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:10:27 »

és az létezne h a négy kerék közül csak kettő müködik? voltam alatta,és ha igaz meg van az a szám. 7,1x15 H2 .. és ugy látom ahelyén van az ABS senzor a féknél..
nem.
a számok meg nem azok, ami kellene. elvileg egy kör veszi körül azt a számot ami az et.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:10:51 »

Nem. Max az lehet, hogy az első(ke)t szabályozta, mert a hátsókat nem kellett.

Ez eddig jó. Azt jelenti, hogy - szerintem - kissé szélesebb a felni, mint kéne (és az nem 7,1 lesz, hanem 7,5).
De az ET szám még mindig hiányzik Smiley
taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:29:47 »

taps
éppen befértem,holnap megnézem ujra
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2013.03.29 péntek, 12:09:14 »

... (és az nem 7,1 lesz, hanem 7,5)...
Bocsánat, rosszul írtam. Helyesen:
...(és az általad olvasott szám nem 7,1 lesz, hanem 7,5)...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2013.03.30 szombat, 12:57:47 »

elnézést h oda irtam,de nem akartam ugrálni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2013.03.30 szombat, 12:58:20 »

és fiuk,lehet h jo ha benéztek a szönyegetek alá! ugy a taposolemez,és arra felfelé a müszerfala alá jol fel kell nyulni! kivülről nekem hiányzott 2 db gumidugó,és van a bal első kerék mögött egy filc szerü anyag,ami egy öklömnyi lyukat takar el,na az le volt rongyolodva! nem csodálom h beáztam! és itt vannak képek,de már a munka után-bocsi.

KÉPEK: http://kepfeltoltes.hu/view/130330/s_rv_d_dob_elkoptatva_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/stabiliz_tor_sz_tesve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/sz_t_esett_stabiliz_torok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/elkopott_laposszij_burkolat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

lehet h forgatni kell,mert nem igazán fértem oda.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2013.03.30 szombat, 13:01:24 »

éppen befértem,holnap megnézem ujra
A napocska 92-vel szerintem arra utal, hogy mikor lett gyártva a felni.
És igen, ezt a számot kerestük. Ami azt igazolja, hogy többeknek igaza volt, amikor az ET-t okolták a darálás miatt. Ez túl kicsi, és még széles is a felni. Ez összeadódik, így jóval beljebb van a kerék belső fele, mint kéne.
H vesszük az alap ET41-et és a 6,5 coll széles felnit, akkor ehhez képest az ET30 és 7,5 széles felnijű kerék belső oldala ~2,25 cm-el (fél inch+ET különbség) van beljebb mint kéne, ami már ezek szerint sok.

De ha már fékeztél, akkor miért nem csináltál a darálásról/kopásról képeket?
bvallom,siettem,és igazábol ugy néz ki a müanyagokba ért bele,a szij burkolatbol hiányzott kb egy 5cm átmérőjü darab,és a kerékdobokbol ugyan ennyi. mindegy,elnézst. viszont egy 195/50R15 gumit készülök megnézni,és ha a méretezéseket jol láttam ez jo lehet a bajnomra-szerinted?
Szerintem nem. Ráadásul annyira el fog térni a kerékméret a gyáritól, hogy talán még jó sokat fog csalni a kilométer órád is.
És attól, hogy a kerék átmérője kisebb lesz, a szélessége még nem változik, és lehet, hogy kicsit arrébb fog belekarmolni a műanyagba.
Én felni/gumi egyben cserét javasolnék (tudom, nincs pénz).

Pl.:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/6x15_os_gyari_ford_alufelni_garnitura_4x108_as
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_scorpio_gyari_alukerek_195_60r15_nyarigumival
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_ii_gyari_alufelni_garnitura_6jx15_et49_5_4x108_gumikkal
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_15_gyari_alufelni_24000_4db

A tiedet meg eladod.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2013.03.30 szombat, 13:06:38 »

bvallom,siettem,és igazábol ugy néz ki a müanyagokba ért bele,a szij burkolatbol hiányzott kb egy 5cm átmérőjü darab,és a kerékdobokbol ugyan ennyi. mindegy,elnézst. viszont egy 195/50R15 gumit készülök megnézni,és ha a méretezéseket jol láttam ez jo lehet a bajnomra-szerinted?

Szerintem nem. Ráadásul annyira el fog térni a kerékméret a gyáritól, hogy talán még jó sokat fog csalni a kilométer órád is.
És attól, hogy a kerék átmérője kisebb lesz, a szélessége még nem változik, és lehet, hogy kicsit arrébb fog belekarmolni a műanyagba.
Én felni/gumi egyben cserét javasolnék (tudom, nincs pénz).

Pl.:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/6x15_os_gyari_ford_alufelni_garnitura_4x108_as
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_scorpio_gyari_alukerek_195_60r15_nyarigumival
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_mondeo_ii_gyari_alufelni_garnitura_6jx15_et49_5_4x108_gumikkal
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ford_15_gyari_alufelni_24000_4db

A tiedet meg eladod.
lehet igazd van,sajnos! akkor viszont már nem értem az egészet! elveztettem a fonalat! és a felnis cserét nem tudom megoldani,mert fogalmam sincs mekkora kell,mekkora gumival,stb. ne heragudj,de már elfáradtam!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2013.03.30 szombat, 13:16:18 »

lehet igazd van,sajnos! akkor viszont már nem értem az egészet! elveztettem a fonalat! és a felnis cserét nem tudom megoldani,mert fogalmam sincs mekkora kell,mekkora gumival,stb. ne heragudj,de már elfáradtam!
ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2013.03.30 szombat, 13:17:43 »

ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
mert akkor előre vennék keskenyebbet,ezt a két jo meg feltenném hátra.a felnicserét nm tudnám megoldani-max cserélni valakivel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2013.03.30 szombat, 14:17:49 »

ehhez a felnihez akkor nm lehet olyan gumit venni,amivel jo? pl 185,175 öst?
nem ajánlom. sajnos más megoldás nem marad, mint a felni csere.
ha van a környékeden valami normális gumis, próbáld meg elboltolni vele.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2013.03.30 szombat, 14:49:04 »

nem ajánlom. sajnos más megoldás nem marad, mint a felni csere.
ha van a környékeden valami normális gumis, próbáld meg elboltolni vele.
próbáltam,nem kell neki! az volt az első... nézegetek itt egy gumi táblázatot,átmérőkkel jelölve,és ezeket találtam. nem biztos h beválna,de hátha..

de itt egy kakulátor,és az szerint jo lenne a 195/50R15

http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2013.03.30 szombat, 14:53:19 »

próbáltam,nem kell neki! az volt az első... nézegetek itt egy gumi táblázatot,átmérőkkel jelölve,és ezeket találtam. nem biztos h beválna,de hátha..

de itt egy kakulátor,és az szerint jo lenne a 195/50R15

http://nonstopgumiszerviz.hu/index.php?page=22
ha a gyári méret 195/60R14 ennek az átmérője 590mm,és azt amit rátennék,195/50 R15 ennek 577mm ez teljesen jonak tünik és a km óra sem csalna.és elvileg a gumi sem érne már bele semmibe.

Szerintem.. wow1
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:01:39 »

Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:28:01 »

Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
én az egyszerűbb felét fogtam meg, kicseréltem a komplett hidat, 28k volt, a munkadíjat meg elittam Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:29:11 »

és fiuk,lehet h jo ha benéztek a szönyegetek alá! ugy a taposolemez,és arra felfelé a müszerfala alá jol fel kell nyulni! kivülről nekem hiányzott 2 db gumidugó,és van a bal első kerék mögött egy filc szerü anyag,ami egy öklömnyi lyukat takar el,na az le volt rongyolodva! nem csodálom h beáztam! és itt vannak képek,de már a munka után-bocsi.

KÉPEK: http://kepfeltoltes.hu/view/130330/s_rv_d_dob_elkoptatva_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/stabiliz_tor_sz_tesve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/sz_t_esett_stabiliz_torok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
          http://kepfeltoltes.hu/view/130330/elkopott_laposszij_burkolat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

lehet h forgatni kell,mert nem igazán fértem oda.
a sárvédő dob leginkább azért kopott el, mert valaki úgy ment a kocsival, hogy nem volt fenn a lökös és a menetszél miatt hozzáért a kerékhez
saját tapasztalat....

195 széles gumit rakj fel rá
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:46:13 »

a sárvédő dob leginkább azért kopott el, mert valaki úgy ment a kocsival, hogy nem volt fenn a lökös és a menetszél miatt hozzáért a kerékhez
saját tapasztalat....

195 széles gumit rakj fel rá
elvileg 195/50 R15 kleber megy fel. ez minden tekintetben jo! és 2500 darabja egy ismerőstől. igy a km óra sem fog csalni,mert ha a kalkulátort megnézed az jelenlegi gumival majd 10km csal.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:51:51 »

elvileg 195/50 R15 kleber megy fel. ez minden tekintetben jo! és 2500 darabja egy ismerőstől. igy a km óra sem fog csalni,mert ha a kalkulátort megnézed az jelenlegi gumival majd 10km csal.
létezik az h egy első fékjavitás után ai annyit takar h a fékbetétek helyét kitakaritottam,a fékbetéteket,kics csiszolás, széleket lehuztam, vissza az egséz,csavarokat meghuztam,stb. most sokkal beljebb fog a fék,de jó! mitöl van ez? és ugye ez nem hiba? folyást nem látok,és ha beletaposok jol fog-csak lentebb! gondolom légteleniteni kell.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:05:34 »

létezik az h egy első fékjavitás után ai annyit takar h a fékbetétek helyét kitakaritottam,a fékbetéteket,kics csiszolás, széleket lehuztam, vissza az egséz,csavarokat meghuztam,stb. most sokkal beljebb fog a fék,de jó! mitöl van ez? és ugye ez nem hiba? folyást nem látok,és ha beletaposok jol fog-csak lentebb! gondolom légteleniteni kell.
esetleg tudja valaki h ezt a tipust hogyn kell légteleniteni? amit nem tudok h van a féktuskó tetején egy csavar valószinűleg az a légtelenitő.-de van rajta egy rugós lemezke,és at nem vágom miért! hogy jön az onnan le?stb
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:09:07 »

esetleg tudja valaki h ezt a tipust hogyn kell légteleniteni? amit nem tudok h van a féktuskó tetején egy csavar valószinűleg az a légtelenitő.-de van rajta egy rugós lemezke,és at nem vágom miért! hogy jön az onnan le?stb
az a légtelenítő csavarod, amit mondasz. a lemezzel nem kell foglalkozni, oda való a visszajelzős fékbetét csatlakozója
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:11:37 »

én az egyszerűbb felét fogtam meg, kicseréltem a komplett hidat, 28k volt, a munkadíjat meg elittam Cheesy
de mért vegyen egy csomó mindent, ami nem kell? átszerelni egy délelőtt kényelmesen meglehet, mindenféle emelő szerkezet nélkül. ezért nem érdemes hidat cserélni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:13:16 »

Valaki cserélte már le a hátsó féket (kombin) dobról ,tárcsára??
Kb anyagiakban hol áll meg,mert kuka a hátsó fékem és ha nem nagy az árrés akkor rászánom magam..
féknyereg kb 10-ért van nálam is. a tárcsa+ betét meg kb annyi, mint a dob, meg a pofák hozzá. kell még plusz egy pár kézifékkötél.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:15:16 »

az a légtelenítő csavarod, amit mondasz. a lemezzel nem kell foglalkozni, oda való a visszajelzős fékbetét csatlakozója
akkor azt nem kell levenni,hanem elvileg kupak le,és lehet laztani?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:19:52 »

akkor azt nem kell levenni,hanem elvileg kupak le,és lehet laztani?
igen. csak rakj rá egy kis csövet, hogy ne follyon semmire a fékfolyadék
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:42:24 »

de mért vegyen egy csomó mindent, ami nem kell? átszerelni egy délelőtt kényelmesen meglehet, mindenféle emelő szerkezet nélkül. ezért nem érdemes hidat cserélni
mert amúgyis is rozsdás volt, a lengőkar enyhén deformálódott volt és amit vettem, abban a szilentek is jók voltak? Cheesy
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:14:39 »

igen. csak rakj rá egy kis csövet, hogy ne follyon semmire a fékfolyadék
álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:18:08 »

álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
ez érdekes, hogy nem volt bontva, és most nem jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:19:58 »

féknyereg kb 10-ért van nálam is. a tárcsa+ betét meg kb annyi, mint a dob, meg a pofák hozzá. kell még plusz egy pár kézifékkötél.

Meg a szerelőm még valami fékerőszabályzót is mondott..
Meg anno valami felfüggesztést is mondtál vagy agy vagy mi volt az..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:21:20 »

Meg a szerelőm még valami fékerőszabályzót is mondott..
Meg anno valami felfüggesztést is mondtál vagy agy vagy mi volt az..
fékerőszabályzó nem kell. felfüggesztés a kombin megvan, csak le kell venni az agyat, és kivenni a dobfék tartóját alóla
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:51:50 »

álltalában vágom ezt a részt,de nem néztem meg a szerelés után azt h jó ez a rész,és még most sem értem hogyan került lejebb a fékpedál! igazábol semmi olyat nem csináltam ami miatt lejebb kéne h fogjon! max annyi,h most tuti jol mozognak-nem szorulnak a betétek,stb. bár haigaz az egyik vezetőcsap eleve ferdén volt betekerve,-most jó! ez miatt lehet h most került a helyére..
azért kerúlt lejebbb mert nem légtelenitéd a rendszert,de be kell fogni a müveletbe 1 segédsééget.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:38:05 »

azért kerúlt lejebbb mert nem légtelenitéd a rendszert,de be kell fogni a müveletbe 1 segédsééget.
ok köszi. csak nme értettem mert nem csináltam olyat,ami miatt változnia kellett volna a pedál állás.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:43:24 »

ok köszi. csak nme értettem mert nem csináltam olyat,ami miatt változnia kellett volna a pedál állás.
ha már szerelsz a keréknél akármit légtelenitek,irtad hogy volt már mondeod,ha volt akkor mi a gonnd?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:49:14 »

ha már szerelsz a keréknél akármit légtelenitek,irtad hogy volt már mondeod,ha volt akkor mi a gonnd?
kb 5 éve,és azt is egyszer szereltem! nem emlékszem már rá...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:56:10 »

kb 5 éve,és azt is egyszer szereltem! nem emlékszem már rá...
hat hallod xeritem ne is kéedey semmit
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:56:55 »

hat hallod xeritem ne is kéedey semmit
nem érteni? wow1
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:59:38 »

nem érteni? wow1
najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:01:02 »

najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.
neked mi bajod lett?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:01:51 »

najd érted ha kapsz 1 joooooo nagy poooofooont.

Hát, Ti jól egymásrataláltatok!  taps vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:03:17 »

Hát Ti jól egymásra találtatok!  taps vigyor3
jaa de ,mégse
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:04:56 »

Hát, Ti jól egymásrataláltatok!  taps vigyor3
nm vágom mi baja velem!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:05:19 »

neked mi bajod lett?
[/quotenem vagyunk tegezésbe
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.30 szombat, 22:07:41 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:07:43 »

neked mi bajod lett?
[/quotenem vagyunk tegezés bajnan.
43 vagyok! akkor bocs! nem kell több válasz öntől!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:10:35 »

43 vagyok! akkor bocs! nem kell több válasz öntől!
nem is kapsz ,széltollo
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:13:19 »

nem is kapsz ,széltollo
ok.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:27:26 »

ok.
sok bajobb dilog nem tur halasyras
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:29:02 »

sok bajobb dilog nem tur halasyras
[/quonemn baj ha nem erted ,de jooooo
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:55:02 »

 taps taps taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2013.03.30 szombat, 23:44:44 »

úgy látom Gyula báttya befűtött a hideg ellen  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2013.03.30 szombat, 23:56:18 »

úgy látom Gyula báttya befűtött a hideg ellen  vigyor3
be biza nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 00:26:26 »

sok bajobb dilog nem tur halasyras
[/quonemn baj ha nem erted ,de jooooo

Gyulabátyám !

Be tetszett gurítani pár kupicával? Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.