Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:11:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635344 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2013.07.17 szerda, 15:55:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.17 szerda, 15:28:12
Menet közben vagy álló helyben is?
Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.
Ez így nem teljesen igaz, mert menet közben is fújhat a szél
. És ez akkor mulatságos igazán, ha hátulról fúj és gyorsabban, mint ahogy te előre fele haladsz
.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2013.07.17 szerda, 19:22:34 »
srácok. hátul a kaszti alatt,ahol a hátsó kerékhez megy a fém fékcső,az ahol befejeződik,és flexiben folytatódik,a fém csőnek hollandija van,és belső menetes? magyarul,ha flexi csövet vennék,ami a fémcsőtől a munkahengerbe csavarodik,akkor mind a két vége külső menetes?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:24:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.17 szerda, 15:28:12
Menet közben vagy álló helyben is?
Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 09:55:27 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.17 szerda, 15:55:11
Ez így nem teljesen igaz, mert menet közben is fújhat a szél
. És ez akkor mulatságos igazán, ha hátulról fúj és gyorsabban, mint ahogy te előre fele haladsz
.
Azért azt megnézném, hogy milyen lehet vezetni 130 km/órás hátszélben. Akkor mondjuk a fogyasztás a 0 felé konvergálna.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 12:47:10 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.17 szerda, 19:22:34
srácok. hátul a kaszti alatt,ahol a hátsó kerékhez megy a fém fékcső,az ahol befejeződik,és flexiben folytatódik,a fém csőnek hollandija van,és belső menetes? magyarul,ha flexi csövet vennék,ami a fémcsőtől a munkahengerbe csavarodik,akkor mind a két vége külső menetes?
??
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 14:29:54 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 12:47:10
??
Igen és először betekered a féknyeregbe utána meg a kipucolt, megjáratott hollandit ráhúzod majd biztosítod a lemezzel.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 14:34:38 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.07.18 csütörtök, 14:29:54
Igen és először betekered a féknyeregbe utána meg a kipucolt, megjáratott hollandit ráhúzod majd biztosítod a lemezzel.
köszi. ott vagyok bajban,hogy nekem átalakitott tárcsa van hátul,és a munkahengerhez fém csővel kötöttek be! igy a betét nehezen cserélhető,és ki kéne váltsam azt a fémcsövet,flexire. csak azt nem tudtam hogy a kasztnirol érkező fémcsővön milyen végződés van. rémlett valami külső menetes csavar is ami hollandi. mindegy. köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 14:38:33 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 14:34:38
köszi. ott vagyok bajban,hogy nekem átalakitott tárcsa van hátul,és a munkahengerhez fém csővel kötöttek be! igy a betét nehezen cserélhető,és ki kéne váltsam azt a fémcsövet,flexire. csak azt nem tudtam hogy a kasztnirol érkező fémcsővön milyen végződés van. rémlett valami külső menetes csavar is ami hollandi. mindegy. köszi
nem hollandis, hanem kúposan záródik és a kis kémlemezkével szorítod a helyére
a féknyereg felőli részén van menet
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 15:02:42 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.07.18 csütörtök, 14:38:33
nem hollandis, hanem kúposan záródik és a kis kémlemezkével szorítod a helyére
a féknyereg felőli részén van menet
várj,nem értlek! a kasztni alol jön a fém cső,amiből átjön a futómüre a flexi! nekem azt kell tudnom,hogy annak a fémcsőnek,a vége milyen? hogy milyen végü flexit vegyek! nekem át kell alakitani,mert ha normál flexit veszek,az rövid lessz! hosszabbat kell vennem,onnan a fém csőtől-a féknyereg munkahengerébe!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 15:09:54 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 15:02:42
várj,nem értlek! a kasztni alol jön a fém cső,amiből átjön a futómüre a flexi! nekem azt kell tudnom,hogy annak a fémcsőnek,a vége milyen? hogy milyen végü flexit vegyek! nekem át kell alakitani,mert ha normál flexit veszek,az rövid lessz! hosszabbat kell vennem,onnan a fém csőtől-a féknyereg munkahengerébe!
itt egy fotó.. jön a fém cső-aztán flexi,,és megint fém! azzal van a baj! ki kell váltanom a kasztnitól a munkahengerig.
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [/img]
vagy..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 15:11:11 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 15:09:54
itt egy fotó.. jön a fém cső-aztán flexi,,és megint fém! azzal van a baj! ki kell váltanom a kasztnitól a munkahengerig.
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [/img]
vagy..
az olaj folt,csak csavarlazitó!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 15:12:01 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 15:11:11
az olaj folt,csak csavarlazitó!
bocs hogy kétszer raktam fel.,mert az egyik linkben nem voltam biztos!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 16:30:43 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 15:11:11
az olaj folt,csak csavarlazitó!
jol látom hogy a felső a kasztni melletti az belső menetes? már a flexicső menete?!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 22:17:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.07.18 csütörtök, 16:30:43
jol látom hogy a felső a kasztni melletti az belső menetes? már a flexicső menete?!
Igen. Mivel - tudtommal - minden esetben a fém fékcsövön van a csavar rész. A flexicső illetve az ABS vagy akár a főfékhenger az anyás rész.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 22:19:16 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.18 csütörtök, 09:55:27
Azért azt megnézném, hogy milyen lehet vezetni 130 km/órás hátszélben. Akkor mondjuk a fogyasztás a 0 felé konvergálna.
Miért, egy 130 kmh-s szél elfújja az autót?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2013.07.19 péntek, 00:32:13 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.18 csütörtök, 22:19:16
Miért, egy 130 kmh-s szél elfújja az autót?
Azt nem hinném, de még mindig jótékonyabb hatással lenne a fogyasztásra, mint ugyanekkora szembeszél. Az oldalszélről ne is beszéljünk.
Naplózva
Gee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 07:24:14 »
sziasztok
tegnap szerelés során tönkre mentek az abs jeladóim mind a 2 hátsó
egyiket én törtem el
a másik már törött volt
annyi lenne e pontos kérdésem hogy ha nem sikerül találom jeladókat akkor mi baj lesz ha nem teszek fel jeladókat
??
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 18:01:10 »
Idézetet írta: Gee - 2013.07.21 vasárnap, 07:24:14
sziasztok
tegnap szerelés során tönkre mentek az abs jeladóim mind a 2 hátsó
egyiket én törtem el
a másik már törött volt
annyi lenne e pontos kérdésem hogy ha nem sikerül találom jeladókat akkor mi baj lesz ha nem teszek fel jeladókat
??
Nem működik az ABS . Gyárilag is vannak ilyen autók.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2013.07.23 kedd, 09:54:11 »
A hátsó toronycsapágy szilentnek az a része ahol fel van fogatva 2 csavarral, eléggé rozsdás (kiszerelés nélkül ennyi látszik), másnak is ilyen, ha igen és kiszedte már akkor elmondaná, hogy a többi része milyen állapotban volt? Valószínű cserélve lesz, csak kiváncsi vagyok, persze elmozdulni így se tud, mivel a rugó nyomja, plusz a csavarok is be lehetnek rohadva.
Naplózva
Gee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2013.07.23 kedd, 12:23:03 »
Idézetet írta: Joao - 2013.07.23 kedd, 09:54:11
A hátsó toronycsapágy szilentnek az a része ahol fel van fogatva 2 csavarral, eléggé rozsdás (kiszerelés nélkül ennyi látszik), másnak is ilyen, ha igen és kiszedte már akkor elmondaná, hogy a többi része milyen állapotban volt? Valószínű cserélve lesz, csak kiváncsi vagyok, persze elmozdulni így se tud, mivel a rugó nyomja, plusz a csavarok is be lehetnek rohadva.
hali
nem olyan rég szedtem szét a kocsim hátulját abban is elég rozsdásak voltak a felső tám csapágyak(torony csapágyak)
szerelés közben derültek ki a furcsa dolgok mikor ki szedtem a két csavarját és ki billentettem az egész gólya lábat a támcsapágy fele fenn maradt a kasznin a többi meg jött a gólya lábbal annyira szét volt rohadva
szerintem a csavarok nincsennek bele rohadva mert nekem is simán ki jött holott a tám csapágy meg tiszta rohadás volt
Naplózva
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2013.07.23 kedd, 16:02:18 »
Idézetet írta: Gee - 2013.07.23 kedd, 12:23:03
hali
nem olyan rég szedtem szét a kocsim hátulját abban is elég rozsdásak voltak a felső tám csapágyak(torony csapágyak)
szerelés közben derültek ki a furcsa dolgok mikor ki szedtem a két csavarját és ki billentettem az egész gólya lábat a támcsapágy fele fenn maradt a kasznin a többi meg jött a gólya lábbal annyira szét volt rohadva
szerintem a csavarok nincsennek bele rohadva mert nekem is simán ki jött holott a tám csapágy meg tiszta rohadás volt
Köszi, pont ezt szerettem volna tudni, így már tuti cserélem őket.
Naplózva
link
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2013.09.18 szerda, 16:26:50 »
Sziasztok!Tudja valaki,hogy mk1 kombira 94-es rá lehetne tenni tárcsaféket hátra?és ha igen mit kéne venni hozzá?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2013.09.18 szerda, 16:46:28 »
Idézetet írta: link - 2013.09.18 szerda, 16:26:50
Sziasztok!Tudja valaki,hogy mk1 kombira 94-es rá lehetne tenni tárcsaféket hátra?és ha igen mit kéne venni hozzá?
nyerget, terelőlemezt, kézifék kötelet, és gumi fékcsövet
meg persze tárcsa betét
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
link
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2013.09.20 péntek, 11:41:41 »
Köszi utána járok mennyiből lehetne ezt kihozni
Naplózva
Gabor 70
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2013.10.23 szerda, 17:26:36 »
Sziasztok!
2.0 benzines automata ford mondeonk jobb oldali féltengelyt hol tudok venni bontottat? Kb. Mennyibe kerülnek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel.: Gabor 70
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:56:56 »
Idézetet írta: Gabor 70 - 2013.10.23 szerda, 17:26:36
Sziasztok!
2.0 benzines automata ford mondeonk jobb oldali féltengelyt hol tudok venni bontottat? Kb. Mennyibe kerülnek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel.: Gabor 70
Nézz körül a keres-kínál topikban.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2013.11.12 kedd, 14:26:10 »
Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2013.11.13 szerda, 09:38:30 »
Idézetet írta: Préti - 2013.11.12 kedd, 14:26:10
Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Lehet féltengely, nem vagyok autószerelő, nem vitatom az ő állításaikat. Habár szerintem annak morognia kéne.
Egyébként még akár trapézlengőkar szilent is lehet, szerintem.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2013.11.13 szerda, 09:52:49 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.11.13 szerda, 09:38:30
Lehet féltengely, nem vagyok autószerelő, nem vitatom az ő állításaikat. Habár szerintem annak morognia kéne.
Egyébként még akár trapézlengőkar szilent is lehet, szerintem.
nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:57:59 »
Idézetet írta: Préti - 2013.11.12 kedd, 14:26:10
Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Féltengely
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2013.11.13 szerda, 14:58:43 »
Nekem azt mondták, hogy a kormányszervó motorja zúg/búg.
Idézetet írta: Rico - 2013.11.13 szerda, 09:52:49
nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2013.11.13 szerda, 16:47:08 »
Idézetet írta: Préti - 2013.11.12 kedd, 14:26:10
Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Nálam a féltengely beteg korában nem kopogott, át kell nézni a futóművet is.
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2013.11.13 szerda, 19:31:58 »
Idézetet írta: Préti - 2013.11.12 kedd, 14:26:10
Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
keress egy nagyobb területet ahol körbe tudsz fordulni,majd mindkét irányba tegyél meg köröket és igy halgatózz,apró roppanó kerregó hang az féltengely,egyenesben nem ropog kattog,egyenesben 1-1 intenziv gyorsítás,majd apró fékezgetések s ha kopogó hangot halsz akkor szilent probléma
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2013.11.13 szerda, 19:39:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.13 szerda, 09:52:49
nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??
kerékcsapágy probléma lesz az
keress egy olyan kanyart amit biztonsággal be tudsz venni 40-50km/h val azt halgatózz,vagy emeld meg a kocsiszekrényt és rángasd meg a kereket függőlegesen, apró kotyogást kell érezned,ha" lábon" áll nembiztos hogy kotyog mivel rajta van a súly
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 09:31:00 »
Idézetet írta: siki - 2013.11.13 szerda, 19:39:35
kerékcsapágy probléma lesz az
keress egy olyan kanyart amit biztonsággal be tudsz venni 40-50km/h val azt halgatózz,vagy emeld meg a kocsiszekrényt és rángasd meg a kereket függőlegesen, apró kotyogást kell érezned,ha" lábon" áll nembiztos hogy kotyog mivel rajta van a súly
Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék!
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy
(a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét)
, mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés
.
De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 19:11:30 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.11.14 csütörtök, 09:31:00
Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék!
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy
(a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét)
, mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés
.
De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.
pont az agy miatt kell cserélni minnél hamarabb,amint meghallottam már ment is szerelőhöz,mert ehhez sem értek
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 20:40:39 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.11.14 csütörtök, 09:31:00
Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék!
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy
(a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét)
, mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés
.
De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.
srácok,nekem az van,hogy menetközben,kanyarban semmi! csak helyben,ha mondjuk tolatok,vagy kikerülök állóhelyből valamit! tehát indulásnál,de akkor mikor tökig alá kell szedni,de nem koppra! nem szoktam koppig tekernimde kb elötte állati nagy hangja van!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2013.11.19 kedd, 19:13:21 »
tudja valaki,hogy MK1 benzines mondi bol hogy jönnek ki a féltengelyek? szimeringet kellene cserélnem mind a két oldalt!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2013.11.20 szerda, 14:54:21 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.19 kedd, 19:13:21
tudja valaki,hogy MK1 benzines mondi bol hogy jönnek ki a féltengelyek? szimeringet kellene cserélnem mind a két oldalt!
Elvileg csak ki kell rántani/ütni a helyéről.
De ez nem tuti, nincs gyakorlati tapasztalatom vele, ne alapozz rá.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2013.11.20 szerda, 15:18:38 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.11.20 szerda, 14:54:21
Elvileg csak ki kell rántani/ütni a helyéről.
De ez nem tuti, nincs gyakorlati tapasztalatom vele, ne alapozz rá.
gondolom le kell kötni a gömbfejet,csak nem tudom elég e az alsót,és nem tudom hogy engedi e annyira hogy kicsusszon,és nem tudom hogy ennek a féltengelynek van e csillag a váltó részében,vagy csak simán bordás tengely a vége! A Wartburgnál csillag volt,és állandóan szét hullott amikor kihuztuk!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:24:38 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 15:18:38
gondolom le kell kötni a gömbfejet,csak nem tudom elég e az alsót,és nem tudom hogy engedi e annyira hogy kicsusszon,és nem tudom hogy ennek a féltengelynek van e csillag a váltó részében,vagy csak simán bordás tengely a vége! A Wartburgnál csillag volt,és állandóan szét hullott amikor kihuztuk!
csak a talpas gömbfejet kell kiakasztani, a többit úgy, ahogy Hegegabi mondja. csak egy ricni van a végén
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:33:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.20 szerda, 19:24:38
csak a talpas gömbfejet kell kiakasztani, a többit úgy, ahogy Hegegabi mondja. csak egy ricni van a végén
még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:38:56 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 19:33:27
még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
bal oldalon kívül belül csukló van, és min2 vége csak bordázott. a jobb oldalon van egy csapágyazott hosszabbító, és a külső darab csuklik.
ha a talpast leveszed, akkor el lehet annyira húzni a gólyalábat, hogy kijöjjön. a fékcsővel nem kell semmit csinálni. viszont a váltóból a szimeringet kiszedni nem lesz egyszerű a helyén, mert fémházas
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:47:48 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 19:33:27
még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
hello,xia,a golyalábot,xépen kiakaxtod ,uténa az egesz jőn vele ,ha megráncigálod ott is van a tőkődőn,,nagyon 1* ru az egész.16 hatxor csináltam.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:55:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.20 szerda, 19:38:56
bal oldalon kívül belül csukló van, és min2 vége csak bordázott. a jobb oldalon van egy csapágyazott hosszabbító, és a külső darab csuklik.
ha a talpast leveszed, akkor el lehet annyira húzni a gólyalábat, hogy kijöjjön. a fékcsővel nem kell semmit csinálni. viszont a váltóból a szimeringet kiszedni nem lesz egyszerű a helyén, mert fémházas
értem.. a szimeringet mivel lehet jol kiszedni hogy ne sérüljön semmi? a rossz szimeringen kivül! ha csavarhuzoval feszitem? és az ujat vissza,,azt be kell kocoktatni? ja a csapágyazott hoszabitó, a cromax oldalán láttam egy ilyet,valami vas konzol tartja,azt 3 csavar! a konzolt le kell csavarozni? vagy azon belül csuszik ki a féltengely.. köszönöm...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:56:33 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 19:55:15
értem.. a szimeringet mivel lehet jol kiszedni hogy ne sérüljön semmi? a rossz szimeringen kivül! ha csavarhuzoval feszitem? és az ujat vissza,,azt be kell kocoktatni? ja a csapágyazott hoszabitó, a cromax oldalán láttam egy ilyet,valami vas konzol tartja,azt 3 csavar! a konzolt le kell csavarozni? vagy azon belül csuszik ki a féltengely.. köszönöm...
le kell venni az anyákat, és ki lehet húzni a váltóból. nem a konzolt, csak a rajta lévő 2 anyát
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:56:48 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2013.11.20 szerda, 19:47:48
hello,xia,a golyalábot,xépen kiakaxtod ,uténa az egesz jőn vele ,ha megráncigálod ott is van a tőkődőn,,nagyon 1* ru az egész.16 hatxor csináltam.
a gólyalábat honnan akasszam ki? de egyébbként nem hangzik nehéznek! ha jo idő lesz neki állok...köszi
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:57:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.20 szerda, 19:56:33
le kell venni az anyákat, és ki lehet húzni a váltóból. nem a konzolt, csak a rajta lévő 2 anyát
ok,,meg nézem amint lehet
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:58:28 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 19:56:48
a gólyalábat honnan akasszam ki? de egyébbként nem hangzik nehéznek! ha jo idő lesz neki állok...köszi
sehonnan. mint írtam, a talpas gömbfejet csak lenyomod. azt akasztod ki a gólyaláb aljából, és már mozog is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:59:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.11.20 szerda, 19:57:26
ok,,meg nézem amint lehet
elvileg igy néz ki...
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200111-elso-feltengely/3549-feltengely-elso-ford-mondeo-1992-2000-jobb-benzines
Naplózva
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ