Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:55:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 635325 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:55:11 »

Menet közben vagy álló helyben is?  eplus2 Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.  eplus2
Ez így nem teljesen igaz, mert menet közben is fújhat a szél Grin. És ez akkor mulatságos igazán, ha hátulról fúj és gyorsabban, mint ahogy te előre fele haladsz nyes.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:22:34 »

srácok. hátul a kaszti alatt,ahol a hátsó kerékhez megy a fém fékcső,az ahol befejeződik,és flexiben folytatódik,a fém csőnek hollandija van,és belső menetes? magyarul,ha flexi csövet vennék,ami a fémcsőtől a munkahengerbe csavarodik,akkor mind a két vége külső menetes?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:24:43 »

Menet közben vagy álló helyben is?  eplus2 Ha álló helyben is, akkor fúj a szél. Ha csak menet közben, az simán csak a huzat.  eplus2
taps taps taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:55:27 »

Ez így nem teljesen igaz, mert menet közben is fújhat a szél Grin. És ez akkor mulatságos igazán, ha hátulról fúj és gyorsabban, mint ahogy te előre fele haladsz nyes.

Azért azt megnézném, hogy milyen lehet vezetni 130 km/órás hátszélben. Akkor mondjuk a fogyasztás a 0 felé konvergálna.  eplus2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:47:10 »

srácok. hátul a kaszti alatt,ahol a hátsó kerékhez megy a fém fékcső,az ahol befejeződik,és flexiben folytatódik,a fém csőnek hollandija van,és belső menetes? magyarul,ha flexi csövet vennék,ami a fémcsőtől a munkahengerbe csavarodik,akkor mind a két vége külső menetes?
??
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 14:29:54 »

??
Igen és először betekered a féknyeregbe utána meg a kipucolt, megjáratott hollandit  ráhúzod majd biztosítod a lemezzel.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 14:34:38 »

Igen és először betekered a féknyeregbe utána meg a kipucolt, megjáratott hollandit  ráhúzod majd biztosítod a lemezzel.
köszi. ott vagyok bajban,hogy nekem átalakitott tárcsa van hátul,és a munkahengerhez fém csővel kötöttek be! igy a betét nehezen cserélhető,és ki kéne váltsam azt a fémcsövet,flexire. csak azt nem tudtam hogy a kasztnirol érkező fémcsővön milyen végződés van. rémlett valami külső menetes csavar is ami hollandi. mindegy. köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 14:38:33 »

köszi. ott vagyok bajban,hogy nekem átalakitott tárcsa van hátul,és a munkahengerhez fém csővel kötöttek be! igy a betét nehezen cserélhető,és ki kéne váltsam azt a fémcsövet,flexire. csak azt nem tudtam hogy a kasztnirol érkező fémcsővön milyen végződés van. rémlett valami külső menetes csavar is ami hollandi. mindegy. köszi
nem hollandis, hanem kúposan záródik és a kis kémlemezkével szorítod a helyére
a féknyereg felőli részén van menet
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:02:42 »

nem hollandis, hanem kúposan záródik és a kis kémlemezkével szorítod a helyére
a féknyereg felőli részén van menet
várj,nem értlek! a kasztni alol jön a fém cső,amiből átjön a futómüre a flexi! nekem azt kell tudnom,hogy annak a fémcsőnek,a vége milyen? hogy milyen végü flexit vegyek! nekem át kell alakitani,mert ha normál flexit veszek,az rövid lessz! hosszabbat kell vennem,onnan a fém csőtől-a féknyereg munkahengerébe!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:09:54 »

várj,nem értlek! a kasztni alol jön a fém cső,amiből átjön a futómüre a flexi! nekem azt kell tudnom,hogy annak a fémcsőnek,a vége milyen? hogy milyen végü flexit vegyek! nekem át kell alakitani,mert ha normál flexit veszek,az rövid lessz! hosszabbat kell vennem,onnan a fém csőtől-a féknyereg munkahengerébe!
itt egy fotó.. jön a fém cső-aztán flexi,,és megint fém! azzal van a baj! ki kell váltanom a kasztnitól a munkahengerig.[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [/img]

vagy..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:11:11 »

itt egy fotó.. jön a fém cső-aztán flexi,,és megint fém! azzal van a baj! ki kell váltanom a kasztnitól a munkahengerig.[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [/img]

vagy..
az olaj folt,csak csavarlazitó!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:12:01 »

az olaj folt,csak csavarlazitó!
bocs hogy kétszer raktam fel.,mert az egyik linkben nem voltam biztos!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 16:30:43 »

az olaj folt,csak csavarlazitó!
jol látom hogy a felső a kasztni melletti az belső menetes? már a flexicső menete?!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 22:17:51 »

jol látom hogy a felső a kasztni melletti az belső menetes? már a flexicső menete?!
Igen. Mivel - tudtommal - minden esetben a fém fékcsövön van a csavar rész. A flexicső illetve az ABS vagy akár a főfékhenger az anyás rész.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 22:19:16 »

Azért azt megnézném, hogy milyen lehet vezetni 130 km/órás hátszélben. Akkor mondjuk a fogyasztás a 0 felé konvergálna.  eplus2
Miért, egy 130 kmh-s szél elfújja az autót? Grin
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2013.07.19 péntek, 00:32:13 »

Miért, egy 130 kmh-s szél elfújja az autót? Grin

Azt nem hinném, de még mindig jótékonyabb hatással lenne a fogyasztásra, mint ugyanekkora szembeszél. Az oldalszélről ne is beszéljünk.   vigyor3 integet2
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 07:24:14 »

sziasztok
tegnap szerelés során tönkre mentek az abs jeladóim mind a 2 hátsó
egyiket én törtem el rinya a másik már törött volt
annyi lenne e pontos kérdésem hogy ha nem sikerül találom jeladókat akkor mi baj lesz ha nem teszek fel jeladókat Huh???
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 18:01:10 »

sziasztok
tegnap szerelés során tönkre mentek az abs jeladóim mind a 2 hátsó
egyiket én törtem el rinya a másik már törött volt
annyi lenne e pontos kérdésem hogy ha nem sikerül találom jeladókat akkor mi baj lesz ha nem teszek fel jeladókat Huh???
Nem működik az ABS . Gyárilag is vannak ilyen autók. eplus2
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2013.07.23 kedd, 09:54:11 »

A hátsó toronycsapágy szilentnek az a része ahol fel van fogatva 2 csavarral, eléggé rozsdás (kiszerelés nélkül ennyi látszik), másnak is ilyen, ha igen és kiszedte már akkor elmondaná, hogy a többi része milyen állapotban volt? Valószínű cserélve lesz, csak kiváncsi vagyok, persze elmozdulni így se tud, mivel a rugó nyomja, plusz a csavarok is be lehetnek rohadva.
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2013.07.23 kedd, 12:23:03 »

A hátsó toronycsapágy szilentnek az a része ahol fel van fogatva 2 csavarral, eléggé rozsdás (kiszerelés nélkül ennyi látszik), másnak is ilyen, ha igen és kiszedte már akkor elmondaná, hogy a többi része milyen állapotban volt? Valószínű cserélve lesz, csak kiváncsi vagyok, persze elmozdulni így se tud, mivel a rugó nyomja, plusz a csavarok is be lehetnek rohadva.

hali
nem olyan rég szedtem szét a kocsim hátulját abban is elég rozsdásak voltak a felső tám csapágyak(torony csapágyak)
szerelés közben derültek ki a furcsa dolgok mikor ki szedtem a két csavarját és ki billentettem az egész gólya lábat a támcsapágy fele fenn maradt a kasznin a többi meg jött a gólya lábbal annyira szét volt rohadva
szerintem a csavarok nincsennek bele rohadva mert nekem is simán ki jött holott a tám csapágy meg tiszta rohadás volt
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2013.07.23 kedd, 16:02:18 »

hali
nem olyan rég szedtem szét a kocsim hátulját abban is elég rozsdásak voltak a felső tám csapágyak(torony csapágyak)
szerelés közben derültek ki a furcsa dolgok mikor ki szedtem a két csavarját és ki billentettem az egész gólya lábat a támcsapágy fele fenn maradt a kasznin a többi meg jött a gólya lábbal annyira szét volt rohadva
szerintem a csavarok nincsennek bele rohadva mert nekem is simán ki jött holott a tám csapágy meg tiszta rohadás volt

Köszi, pont ezt szerettem volna tudni, így már tuti cserélem őket.
Naplózva
link
Vendég
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2013.09.18 szerda, 16:26:50 »

Sziasztok!Tudja valaki,hogy mk1 kombira 94-es rá lehetne tenni tárcsaféket hátra?és ha igen mit kéne venni hozzá?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2013.09.18 szerda, 16:46:28 »

Sziasztok!Tudja valaki,hogy mk1 kombira 94-es rá lehetne tenni tárcsaféket hátra?és ha igen mit kéne venni hozzá?
nyerget, terelőlemezt, kézifék kötelet, és gumi fékcsövet
meg persze tárcsa betét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
link
Vendég
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2013.09.20 péntek, 11:41:41 »

Köszi utána járok mennyiből lehetne ezt kihozni smile
Naplózva
Gabor 70
Vendég
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2013.10.23 szerda, 17:26:36 »

Sziasztok!

2.0 benzines automata ford mondeonk jobb oldali féltengelyt hol tudok venni bontottat? Kb. Mennyibe kerülnek?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel.: Gabor 70
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:56:56 »

Sziasztok!

2.0 benzines automata ford mondeonk jobb oldali féltengelyt hol tudok venni bontottat? Kb. Mennyibe kerülnek?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel.: Gabor 70

Nézz körül a keres-kínál topikban.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2013.11.12 kedd, 14:26:10 »

Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2013.11.13 szerda, 09:38:30 »

Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs
Lehet féltengely, nem vagyok autószerelő, nem vitatom az ő állításaikat. Habár szerintem annak morognia kéne.
Egyébként még akár trapézlengőkar szilent is lehet, szerintem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2013.11.13 szerda, 09:52:49 »

Lehet féltengely, nem vagyok autószerelő, nem vitatom az ő állításaikat. Habár szerintem annak morognia kéne.
Egyébként még akár trapézlengőkar szilent is lehet, szerintem.
nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2013.11.13 szerda, 10:57:59 »

Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs


Féltengely nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2013.11.13 szerda, 14:58:43 »

Nekem azt mondták, hogy a kormányszervó motorja zúg/búg.

nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2013.11.13 szerda, 16:47:08 »

Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs

Nálam a féltengely beteg korában nem kopogott, át kell nézni a futóművet is.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:31:58 »

Sziasztok!
Ha ütközésig, vagy szinte ütközésig elcsavarom a kormányt és emelkedőnek felfelé kanyarodva indulok, akkor kopogó hangot hallok elölről. Ez a kopogó hang elmúlik fokozatosan, ahogy a kormány egyenesbe fordítom. Régen szüleim Daciájának volt hasonló hangja és arra azt mondták féltengelyes az autó.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hangot?
Köszi,
PZs


keress egy nagyobb területet ahol körbe tudsz fordulni,majd mindkét irányba tegyél meg köröket és igy halgatózz,apró roppanó kerregó hang az féltengely,egyenesben nem ropog kattog,egyenesben 1-1 intenziv gyorsítás,majd apró fékezgetések s ha kopogó hangot halsz akkor szilent probléma
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:39:35 »

nekem ha helyben tekerem a kormányt,persze minimális kis haladás alatt,,és alászedem,,állati nagyot bug valami,mintha beleérn a kerék valamibe! de nem ér bele! és sik uton,állati nagy bugó,zörgö hangja van! az mi lehet??

kerékcsapágy probléma lesz az

keress egy olyan kanyart amit biztonsággal be tudsz venni 40-50km/h val azt halgatózz,vagy emeld meg a kocsiszekrényt és rángasd meg a kereket függőlegesen, apró kotyogást kell érezned,ha" lábon" áll nembiztos hogy kotyog mivel rajta van a súly
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:31:00 »

kerékcsapágy probléma lesz az

keress egy olyan kanyart amit biztonsággal be tudsz venni 40-50km/h val azt halgatózz,vagy emeld meg a kocsiszekrényt és rángasd meg a kereket függőlegesen, apró kotyogást kell érezned,ha" lábon" áll nembiztos hogy kotyog mivel rajta van a súly
Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék! wow1
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy (a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét), mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés Cheesy.

De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:11:30 »

Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék! wow1
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy (a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét), mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés Cheesy.

De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.

pont az agy miatt kell cserélni minnél hamarabb,amint meghallottam már ment is szerelőhöz,mert ehhez sem értek eplus2  eplus2  nyes  nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:40:39 »

Ezt én is tanúsítom, ugyanis szintén volt ilyen problémám.
Körforgalom, búg. Hallás alapján jobb oldala. Szerelő alámászott, se futómű, se gumi probléma nem volt. De búg bal kanyarban. Eljött a kerékcsere ideje, emelem a bal oldalt, tekerném ki a kerékcsavarokat, lötyög a kerék! wow1
Kerék le, majd látom, hogy úgy lötyög az agy (a kerékcsapágyban levő rész, amin a keréktőcsavarok vannak - csak ha valaki nem ismerné a nevét), mintha fizetnének érte.
Úgy szétkopott az agy, hogy azt is cserélni kellett a csapággyal egyetemben, és még az ABS jeladót is kicsit megfarigcsálta a beleérés Cheesy.

De ez nem garancia arra, hogy Riconak ugyanez a gondja.
srácok,nekem az van,hogy menetközben,kanyarban semmi! csak helyben,ha mondjuk tolatok,vagy kikerülök állóhelyből valamit! tehát indulásnál,de akkor mikor tökig alá kell szedni,de nem koppra! nem szoktam koppig tekernimde kb elötte állati nagy hangja van!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:13:21 »

tudja valaki,hogy MK1 benzines mondi bol hogy jönnek ki a féltengelyek? szimeringet kellene cserélnem mind a két oldalt!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2013.11.20 szerda, 14:54:21 »

tudja valaki,hogy MK1 benzines mondi bol hogy jönnek ki a féltengelyek? szimeringet kellene cserélnem mind a két oldalt!
Elvileg csak ki kell rántani/ütni a helyéről.
De ez nem tuti, nincs gyakorlati tapasztalatom vele, ne alapozz rá.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2013.11.20 szerda, 15:18:38 »

Elvileg csak ki kell rántani/ütni a helyéről.
De ez nem tuti, nincs gyakorlati tapasztalatom vele, ne alapozz rá.
gondolom le kell kötni a gömbfejet,csak nem tudom elég e az alsót,és nem tudom hogy engedi e annyira hogy kicsusszon,és nem tudom hogy ennek a féltengelynek van e csillag a váltó részében,vagy csak simán bordás tengely a vége! A Wartburgnál csillag volt,és állandóan szét hullott amikor kihuztuk!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:24:38 »

gondolom le kell kötni a gömbfejet,csak nem tudom elég e az alsót,és nem tudom hogy engedi e annyira hogy kicsusszon,és nem tudom hogy ennek a féltengelynek van e csillag a váltó részében,vagy csak simán bordás tengely a vége! A Wartburgnál csillag volt,és állandóan szét hullott amikor kihuztuk!
csak a talpas gömbfejet kell kiakasztani, a többit úgy, ahogy Hegegabi mondja. csak egy ricni van a végén
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:33:27 »

csak a talpas gömbfejet kell kiakasztani, a többit úgy, ahogy Hegegabi mondja. csak egy ricni van a végén
még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:38:56 »

még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
bal oldalon kívül belül csukló van, és min2 vége csak bordázott. a jobb oldalon van egy csapágyazott hosszabbító, és a külső darab csuklik.
ha a talpast leveszed, akkor el lehet annyira húzni a gólyalábat, hogy kijöjjön. a fékcsővel nem kell semmit csinálni. viszont a váltóból a szimeringet kiszedni nem lesz egyszerű a helyén, mert fémházas
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:47:48 »

még nem néztem alá,de itt nincs belső tengely? A két féltengely csak bordásan kapcsolodik a váltóba,és ha a gömbfejet kiakasztom,akkor a fékcső,és a gólyaláb enged annyit hogy kicsusszon a féltengely a váltóbol? magyrul a két oldalt ugyan ugy kell szét szedni? Nézzétek el nekem,de ehhez nem értek,a használatiban elég jol le van irva,,de kicsit kinai...gondolom a szimeringet egy csavarhuzoval ki lehet forditani,..
hello,xia,a golyalábot,xépen kiakaxtod ,uténa az egesz jőn vele ,ha megráncigálod ott is van a tőkődőn,,nagyon 1* ru az egész.16 hatxor csináltam.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:55:15 »

bal oldalon kívül belül csukló van, és min2 vége csak bordázott. a jobb oldalon van egy csapágyazott hosszabbító, és a külső darab csuklik.
ha a talpast leveszed, akkor el lehet annyira húzni a gólyalábat, hogy kijöjjön. a fékcsővel nem kell semmit csinálni. viszont a váltóból a szimeringet kiszedni nem lesz egyszerű a helyén, mert fémházas
értem..  a szimeringet mivel lehet jol kiszedni hogy ne sérüljön semmi? a rossz szimeringen kivül! ha csavarhuzoval feszitem? és az ujat vissza,,azt be kell kocoktatni? ja a csapágyazott hoszabitó, a cromax oldalán láttam egy ilyet,valami vas konzol tartja,azt 3 csavar! a konzolt le kell csavarozni?  vagy azon belül csuszik ki a féltengely.. köszönöm...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:56:33 »

értem..  a szimeringet mivel lehet jol kiszedni hogy ne sérüljön semmi? a rossz szimeringen kivül! ha csavarhuzoval feszitem? és az ujat vissza,,azt be kell kocoktatni? ja a csapágyazott hoszabitó, a cromax oldalán láttam egy ilyet,valami vas konzol tartja,azt 3 csavar! a konzolt le kell csavarozni?  vagy azon belül csuszik ki a féltengely.. köszönöm...
le kell venni az anyákat, és ki lehet húzni a váltóból. nem a konzolt, csak a rajta lévő 2 anyát
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:56:48 »

hello,xia,a golyalábot,xépen kiakaxtod ,uténa az egesz jőn vele ,ha megráncigálod ott is van a tőkődőn,,nagyon 1* ru az egész.16 hatxor csináltam.
a gólyalábat honnan akasszam ki? de egyébbként nem hangzik nehéznek! ha jo idő lesz neki állok...köszi
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:57:26 »

le kell venni az anyákat, és ki lehet húzni a váltóból. nem a konzolt, csak a rajta lévő 2 anyát
ok,,meg nézem amint lehet
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:58:28 »

a gólyalábat honnan akasszam ki? de egyébbként nem hangzik nehéznek! ha jo idő lesz neki állok...köszi
sehonnan. mint írtam, a talpas gömbfejet csak lenyomod. azt akasztod ki a gólyaláb aljából, és már mozog is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:59:19 »

ok,,meg nézem amint lehet
elvileg igy néz ki...https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200111-elso-feltengely/3549-feltengely-elso-ford-mondeo-1992-2000-jobb-benzines
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.