Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:39:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 622781 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 16:02:50 »

Köszönöm válaszod, akkor megnyugodtam, elöl gátlóstúl kerékagyastúl (csak a rugó lejön,mert az keményebb mint a 2.0-nál)cserélem a féket, hátul szintén ugyanez, kiszereltem a hátramenő fékcsövet, az kelleni fog hozzá, valami javaslatod van féknyereg felújítás ügyileg, mert szét kell szerelnem az egészet lefújom meg kitakarítom és ha már lúd legyen kövér, tudod Wink Te nem tod véletlen hogy ugyanez a st200 féktárcsa kiosztás mint a v6 nál (elöl 272 hátul 254)?

köszi  wave



Ugyan olyan a fék, st-v6..... Ha pedig egy oldalt vissza lapozol, akkor látod is a felújítás menetét........  kérdésed van, szívesen segítek.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:56:29 »

Köszönöm válaszod, akkor megnyugodtam, elöl gátlóstúl kerékagyastúl (csak a rugó lejön,mert az keményebb mint a 2.0-nál)cserélem a féket, hátul szintén ugyanez, kiszereltem a hátramenő fékcsövet, az kelleni fog hozzá, valami javaslatod van féknyereg felújítás ügyileg, mert szét kell szerelnem az egészet lefújom meg kitakarítom és ha már lúd legyen kövér, tudod Wink Te nem tod véletlen hogy ugyanez a st200 féktárcsa kiosztás mint a v6 nál (elöl 272 hátul 254)?

köszi  wave


Na,már meg is kaptad a választ.De mondom elöl elég csak a nyergeket cserélni,bár ha minden cuccod megvan hozzá,akkor hajrá.
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 23:12:13 »

Na,már meg is kaptad a választ.De mondom elöl elég csak a nyergeket cserélni,bár ha minden cuccod megvan hozzá,akkor hajrá.

JAjah most már tudom h gyári szinten ez a legmagasabb fékerőhatás amit ki tudok préselni, meglátjuk a turbós motort mennyire bírja.

jah szarok a gátlók szóval ki kell cserélnem, meg ültetőrugók stb stb.

köcci ciao
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 23:17:59 »

JAjah most már tudom h gyári szinten ez a legmagasabb fékerőhatás amit ki tudok préselni, meglátjuk a turbós motort mennyire bírja.

jah szarok a gátlók szóval ki kell cserélnem, meg ültetőrugók stb stb.

köcci ciao

Nagy vagy kis betetes v6 nyerget vettel-e? Betet vetelnel erre majd figyelj oda.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2013.02.05 kedd, 12:26:05 »

JAjah most már tudom h gyári szinten ez a legmagasabb fékerőhatás amit ki tudok préselni, meglátjuk a turbós motort mennyire bírja.

jah szarok a gátlók szóval ki kell cserélnem, meg ültetőrugók stb stb.

köcci ciao

Nem egészen. Vegyél bontott MK III-as nyergeket, hozzá ST170 fúrt-mart tárcsákat és redstuff betéteket. Na az lesz a maximum, amit gyári szinten ki tudsz hozni.

Fölötte is van, de az már nem Ford alkatrészekből áll.
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2013.02.05 kedd, 21:51:06 »

Sziasztok!
Pár hete bal hátuljából fékezésnél elég borzalmas ,fémes ,darálós hangot hallottam.Aztán halkabb lett, sőt volt ,hogy elmult ,majd ismét előjött.
A fékfolyadék visszajelzőm is fel-fel villan.
Gondoltam leszakadt a ferodol a betétről. Fel is készültem a cserére ,vettem egy garnitúrát.
Elmúlt hétvégén neki is láttam a cserének ,de minden tökéletes a hátsó fékekben (bár a bal hátsó munkahenger kicsit szivárog....ez megmagyarázza a fékfolyadék fogyását) semmi mechanikus sérülés sem a pofákon sem a dobon pedig minimum 3 hetet használtam napi szinten az első észlelés óta. Kitakarítottam ,kifújtam (bár nem szedtem darabokra) összeraktam és ismét hallom a hangot bár most nem olyan hangossan de elötte is változott az intenzitása.Fék van ,kézifék van!
Mi a fene lehet ez? help help help
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2013.02.06 szerda, 09:50:58 »

Sziasztok!
Pár hete bal hátuljából fékezésnél elég borzalmas ,fémes ,darálós hangot hallottam.Aztán halkabb lett, sőt volt ,hogy elmult ,majd ismét előjött.
A fékfolyadék visszajelzőm is fel-fel villan.
Gondoltam leszakadt a ferodol a betétről. Fel is készültem a cserére ,vettem egy garnitúrát.
Elmúlt hétvégén neki is láttam a cserének ,de minden tökéletes a hátsó fékekben (bár a bal hátsó munkahenger kicsit szivárog....ez megmagyarázza a fékfolyadék fogyását) semmi mechanikus sérülés sem a pofákon sem a dobon pedig minimum 3 hetet használtam napi szinten az első észlelés óta. Kitakarítottam ,kifújtam (bár nem szedtem darabokra) összeraktam és ismét hallom a hangot bár most nem olyan hangossan de elötte is változott az intenzitása.Fék van ,kézifék van!
Mi a fene lehet ez? help help help

Szia!

Az önbeálló szerkezet szórakozik veled. Mivel valószínű kuka, így miatta rosszul koptak a betétek, néha néha után állít akkor beleér a betét a dobba egy picit. Én ezért is építettem át tárcsára. A munkahengereket legalább cseréld, nehogy meglepetés érjen, pár nagyobb fékezés után.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2013.02.06 szerda, 10:27:55 »

Szia!

Az önbeálló szerkezet szórakozik veled. Mivel valószínű kuka, így miatta rosszul koptak a betétek, néha néha után állít akkor beleér a betét a dobba egy picit. Én ezért is építettem át tárcsára. A munkahengereket legalább cseréld, nehogy meglepetés érjen, pár nagyobb fékezés után.
Szia!
Köszönöm a válaszod! A betéteim nem kopottak és fémes érintkezésnek nyoma sincs.
Az önbeállónak az a ricnis része lehet kopott? Az nem minden fékezéskor állít ugye? Csak kopás után.
Sok minden kell a tárcsafékre való átalakításhoz? Műszakin átmegy? Vannak fényképeid az átalakításról?
Üdv
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2013.02.06 szerda, 11:30:37 »

Nem egészen. Vegyél bontott MK III-as nyergeket, hozzá ST170 fúrt-mart tárcsákat és redstuff betéteket. Na az lesz a maximum, amit gyári szinten ki tudsz hozni.

Fölötte is van, de az már nem Ford alkatrészekből áll.
Na,végre a megmondó is beírta a tutit... nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2013.02.06 szerda, 11:38:49 »

Szia!
Köszönöm a válaszod! A betéteim nem kopottak és fémes érintkezésnek nyoma sincs.
Az önbeállónak az a ricnis része lehet kopott? Az nem minden fékezéskor állít ugye? Csak kopás után.
Sok minden kell a tárcsafékre való átalakításhoz? Műszakin átmegy? Vannak fényképeid az átalakításról?
Üdv

Ezaz hogy állítgat egyfolytában, mert hol be akad hol ki. így nem is nagyon fognak fékezéskor... egy oldalt vissza olvasol látod a listát ami az átépítéshez kell, képeket is. műszakin persze, mivel gyárilag rendelhető volt.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2013.02.06 szerda, 11:40:04 »

Na,végre a megmondó is beírta a tutit... nyes

Nálam készülőben van, már csaak a nyergek hiányoznak  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:28:28 »

Nálam készülőben van, már csaak a nyergek hiányoznak  eplus2

Nálam is,  nekem meg csak a nyergek vannak meg betétekkel.  hehe
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2013.02.06 szerda, 12:59:03 »

Nálam is,  nekem meg csak a nyergek vannak meg betétekkel.  hehe
És mire lesz felrakva?Huh???
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2013.02.06 szerda, 13:33:42 »

És mire lesz felrakva?Huh???

A polcra. nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2013.02.06 szerda, 14:59:01 »

Nálam is,  nekem meg csak a nyergek vannak meg betétekkel.  hehe

 idiota

Én sima hűtött st170 tárcsát vettem jó áron kedvességgel. Viszont felrakás előtt megy gépműhelybe. De ez csak tavasszal lesz, mert a 15-ös télifelnibe nem fér bele  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:23:55 »

Szia!

Az önbeálló szerkezet szórakozik veled. Mivel valószínű kuka, így miatta rosszul koptak a betétek, néha néha után állít akkor beleér a betét a dobba egy picit. Én ezért is építettem át tárcsára. A munkahengereket legalább cseréld, nehogy meglepetés érjen, pár nagyobb fékezés után.
Erre az alkatrészre gondolsz?
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10170000-hatso-fekrendszer/10170037-kezifek-alkatreszei/1014-onbeallo-szerkezet-ford-mondeo-1992-2000-228mm
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2013.02.06 szerda, 23:06:50 »


arra integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2013.02.09 szombat, 20:31:21 »

Kész a fék, fent a tárcsa smile Nagyon szuper! Viszont még szokni kell, mert picit mintha lentebb fogna a pedál ( de legalább fog) A főfékmunkahenger ugyan az dobnál és tárcsásnál? lehet ezen tuningolni picit? mk3 fölmegy rá?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #718 Dátum: 2013.02.09 szombat, 23:08:01 »

Szia!
Köszönöm a válaszod! A betéteim nem kopottak és fémes érintkezésnek nyoma sincs.
Az önbeállónak az a ricnis része lehet kopott? Az nem minden fékezéskor állít ugye? Csak kopás után.
Sok minden kell a tárcsafékre való átalakításhoz? Műszakin átmegy? Vannak fényképeid az átalakításról?
Üdv
Van két új önbeállóm 18 e/pár + ajándék két munkahenger!!!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2013.02.12 kedd, 00:37:38 »

Dobfékről tárcsafékre való átalakítást kiegészíteném annyival, hogy a fékerőszabályzókat is kikell cserélni tárcsásra, mivel a féknyeregben sokkal nagyobb a dugatyú, mint a kis munkahengerben a két kis bizbasz. (hátul található meg a kerékjáratban, ebbe csatlakozik bele a fékcső egy kis fém henger semmi extra, viszont az új drága és kettő kell belőle)

így néz ki, igaz ez opelé de mindegy....
http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=e76e63d9510a21520c224b2434540eace76e63d9510a21520c224b2434540eac&kid=311190&aid=159661 
 
kombi- 4-5 ajtósé eltér egymástól.....
A tünet annyi, a pedál lentebb fog.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2013.02.12 kedd, 05:45:22 »

Dobfékről tárcsafékre való átalakítást kiegészíteném annyival, hogy a fékerőszabályzókat is kikell cserélni tárcsásra, mivel a féknyeregben sokkal nagyobb a dugatyú, mint a kis munkahengerben a két kis bizbasz. (hátul található meg a kerékjáratban, ebbe csatlakozik bele a fékcső egy kis fém henger semmi extra, viszont az új drága és kettő kell belőle)

így néz ki, igaz ez opelé de mindegy....
http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=e76e63d9510a21520c224b2434540eace76e63d9510a21520c224b2434540eac&kid=311190&aid=159661 
 
kombi- 4-5 ajtósé eltér egymástól.....
A tünet annyi, a pedál lentebb fog.
én nem vettem észre ilyet
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2013.02.12 kedd, 10:28:22 »

én nem vettem észre ilyet

Nem nagy különbség van, de észre lehet venni. Azt nem tudod véletlen gyárilag hogy van elosztva a fékerő? Mondjuk 60-40% vagy?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2013.02.15 péntek, 14:09:32 »

Ma megadta magát a bal hátsó kézifék bovdenem. Közvetlenül a keréknél szakadt el. Nézegetem a Unix kínálatát, de van 28 féle méret. Hogy néz ki ez az egész? Hány darabból áll? Nincs valakinek valami rajza?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:06:24 »

Ma megadta magát a bal hátsó kézifék bovdenem. Közvetlenül a keréknél szakadt el. Nézegetem a Unix kínálatát, de van 28 féle méret. Hogy néz ki ez az egész? Hány darabból áll? Nincs valakinek valami rajza?

Dobfékes vagy tárcsa?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:16:31 »

Dobfékes vagy tárcsa?
Tárcsa.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:22:21 »

Tárcsa.

1647/1387 mm

http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus itt nézd meg olcsobb  int az unix 3800ft/db
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:48:41 »

1647/1387 mm

http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus itt nézd meg olcsobb  int az unix 3800ft/db
Köszönöm. Ez az oldal tényleg sokkal jobb, mint az Unix, mert itt van információ. Konkrétan kiválasztható a bal hátsó.Smiley
Amúgy maradok az említett cégnél, mert itt van egy köpésre és nagy kedvezményem van. Három körük itt is megkapom.
Köszönöm még egyszer.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:51:14 »

Köszönöm. Ez az oldal tényleg sokkal jobb, mint az Unix, mert itt van információ. Konkrétan kiválasztható a bal hátsó.Smiley
Amúgy maradok az említett cégnél, mert itt van egy köpésre és nagy kedvezményem van. Három körük itt is megkapom.
Köszönöm még egyszer.

Nics jobb vagy bal oldali. Egyforma.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2013.02.16 szombat, 09:50:00 »

Nics jobb vagy bal oldali. Egyforma.
Igen. Rájöttem. Köszi. Más...
Tegnap emelőn volt a gép. Kiderült, hogy a gyári fékcsövek nagyon rossz állapotban vannak. Az új cső legyártatása rézből hogyan működik? Bemegyek az emberhez és azt mondom, hogy "Mondeo MK2 kombi benzines" és ő tudja, hogy milyen hosszú darabot kell adnia és milyen csatlakozásokkal? Esetleg ezt nekem kell kiderítenem addig valahonnan?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #729 Dátum: 2013.02.16 szombat, 14:55:40 »

Igen. Rájöttem. Köszi. Más...
Tegnap emelőn volt a gép. Kiderült, hogy a gyári fékcsövek nagyon rossz állapotban vannak. Az új cső legyártatása rézből hogyan működik? Bemegyek az emberhez és azt mondom, hogy "Mondeo MK2 kombi benzines" és ő tudja, hogy milyen hosszú darabot kell adnia és milyen csatlakozásokkal? Esetleg ezt nekem kell kiderítenem addig valahonnan?
Szerintem ott a helyszínen leszedi aztán az alapján meghajtogatja.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:03:28 »

Szerintem ott a helyszínen leszedi aztán az alapján meghajtogatja.
Én azt a megoldást választanám, hogy fékcsöves legyártja én pedig az autószerelő spanommal szépen a helyére hajtogatom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:04:24 »

Én azt a megoldást választanám, hogy fékcsöves legyártja én pedig az autószerelő spanommal szépen a helyére hajtogatom.
és mégis mivel hajtogatod meg?
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:23:10 »

és mégis mivel hajtogatod meg?
Őöööö..... Csőhajlítóval? Wink Van a szerelőmnek. Légkondisok is használják. Nem egy komoly szerkezet.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:24:47 »

Őöööö..... Csőhajlítóval? Wink Van a szerelőmnek. Légkondisok is használják. Nem egy komoly szerkezet.

mitől van ramaty állapotban? nem csak leakarnak szedni?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:58:41 »

mitől van ramaty állapotban? nem csak leakarnak szedni?
A szerelő, -akivel tegnap felemeltük- gyerekkori barátom. Egy fillért sem fogadna el tőlem. A cső nagyon csúnyán korrodált. Persze nehéz megsaccolni, hogy bír-e még tíz évet vagy holnap eldurran. Alattam már durrant el fém fékcső. Parkolóban elém tolatott egy kretén. Én beletapostam a fékbe, ami beesett én pedig buta arccal belerongyoltam emberünkbe. Ez valami régi *** autómon volt, de nem élném át még egyszer, ha nem muszáj.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:03:17 »

A szerelő, -akivel tegnap felemeltük- gyerekkori barátom. Egy fillért sem fogadna el tőlem. A cső nagyon csúnyán korrodált. Persze nehéz megsaccolni, hogy bír-e még tíz évet vagy holnap eldurran. Alattam már durrant el fém fékcső. Parkolóban elém tolatott egy kretén. Én beletapostam a fékbe, ami beesett én pedig buta arccal belerongyoltam emberünkbe. Ez valami régi *** autómon volt, de nem élném át még egyszer, ha nem muszáj.
Ez a korrodáció leginkább a kerék közelében van/látszódik, ugye?
Ha igen, az - szerintem - nem korrodáció, csak egy rakat dzsuva, olaj, fékpor, zsír, akármi. És ez látszódik korrodációnak. Nekem is így néz ki, ennek ellenére simán ki tudtam tekerni a csavar részét a gumi fékcsőből, mikor azt cseréltem.
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:06:26 »

Ez a korrodáció leginkább a kerék közelében van/látszódik, ugye?
Ha igen, az - szerintem - nem korrodáció, csak egy rakat dzsuva, olaj, fékpor, zsír, akármi. És ez látszódik korrodációnak. Nekem is így néz ki, ennek ellenére simán ki tudtam tekerni a csavar részét a gumi fékcsőből, mikor azt cseréltem.
Erre nem gondoltam. Ez simán lehet. Egyáltalán korrodáló anyagból van gyárilag?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:08:14 »

Erre nem gondoltam. Ez simán lehet. Egyáltalán korrodáló anyagból van gyárilag?
Ismereteim szerint valami aluminiumszerű anyagból van, talán valami ötvözet féle. De ebben nem vagyok biztos.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:13:55 »

Erre nem gondoltam. Ez simán lehet. Egyáltalán korrodáló anyagból van gyárilag?

Rézből van ha jól láttam.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:20:35 »

A jövő héten emeljük megint, mert cserélem a kézifék bowdent. Megnézem újra. Lefotózom és megmutatom. Ha réz, akkor hagyom.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:38:02 »

A jövő héten emeljük megint, mert cserélem a kézifék bowdent. Megnézem újra. Lefotózom és megmutatom. Ha réz, akkor hagyom.

A motor térben réz, szerintem végig  nemtudom
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:35:59 »

és mégis mivel hajtogatod meg?
Fusimot kéne megkérdezni, Ő megcsinálta az MKI-esére, új fékcső rendszert.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2013.02.19 kedd, 13:46:26 »

Valaki nézze már meg nekem az autó hátsó fertályát akinek gyárilag tárcsafékes volt a verda, van-e neki ilyen fekerőszabályzó feltéve, vagy nincs:



A próblém az hogy a tárcsa belő fele szép fényes, a külső pedig félig rozsdás bárhogyan taposom a féket a páyán, a betét nem pucolja le teljesen a tárcsa felületét!
A csuszkák tökéletesek, szépen le is lettek zsírozva.... kézifék két kattanásra olyat fog, elindulni nem lehet vele... hidraulikus eredtű a hiba. Az a sanda gyanúm, tárcsásnál nincs is szabályzó henger.... Telóval simán belehet fotózni a kerék mögé..... 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #743 Dátum: 2013.02.20 szerda, 08:45:41 »

Valaki nézze már meg nekem az autó hátsó fertályát akinek gyárilag tárcsafékes volt a verda, van-e neki ilyen fekerőszabályzó feltéve, vagy nincs:



A próblém az hogy a tárcsa belő fele szép fényes, a külső pedig félig rozsdás bárhogyan taposom a féket a páyán, a betét nem pucolja le teljesen a tárcsa felületét!
A csuszkák tökéletesek, szépen le is lettek zsírozva.... kézifék két kattanásra olyat fog, elindulni nem lehet vele... hidraulikus eredtű a hiba. Az a sanda gyanúm, tárcsásnál nincs is szabályzó henger.... Telóval simán belehet fotózni a kerék mögé..... 
Én legalább kétezer kilométert beleraktam a verdába mire teljes felületén összekopott a betét meg a tárcsa.Szerintem azért van , mert a belső felét nyomja, a külsőt meg ráhúzza a tárcsára. Belül nagyobb felületen támaszkodik a betét. Amiket cseréltem betéteket a belsők szinte vason, a külsők még a felénél sem voltak.A szabályzóhoz nem tudok szólni a munkád meg zseniális, tudom értékelni az ilyen igényes embereket.Rögtön egy kérdés milyen festék van a tárcsán meg a nyergen?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2013.02.20 szerda, 10:10:14 »

Én legalább kétezer kilométert beleraktam a verdába mire teljes felületén összekopott a betét meg a tárcsa.Szerintem azért van , mert a belső felét nyomja, a külsőt meg ráhúzza a tárcsára. Belül nagyobb felületen támaszkodik a betét. Amiket cseréltem betéteket a belsők szinte vason, a külsők még a felénél sem voltak.A szabályzóhoz nem tudok szólni a munkád meg zseniális, tudom értékelni az ilyen igényes embereket.Rögtön egy kérdés milyen festék van a tárcsán meg a nyergen?

Lehet benne valami amit írsz, mert a belső fele a tárcsának tükör, csak a külső nem. De ezt a mechanikus fékerőszabályzót akkor sem értem, 96 szeptemberétől ebv-vel szerelték őket. így erre nincs is szükség, de még is ott van, és csak ront a helyzeten..... alapozónak kapott 4CR 7406 ez 1 profi ipari rozsdagátlós cucc de nem drága (standoxnál lehet kapni) fedőnek meg hőállót ezt is autófestékboltban vettem a nevére nem emlékszem sajnos. Sokszor nem is értem miért vagyok itt fent, senkinek nincs itt olyan mk2 mondeója amelyik gyárilag tárcsás volt..........  hehe
Képet ne idézz légyszi, aki teloról nyomja annak elég szívás......  1ik arany szabály itt a fórumon.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #745 Dátum: 2013.02.20 szerda, 11:14:13 »

Lehet benne valami amit írsz, mert a belső fele a tárcsának tükör, csak a külső nem. De ezt a mechanikus fékerőszabályzót akkor sem értem, 96 szeptemberétől ebv-vel szerelték őket. így erre nincs is szükség, de még is ott van, és csak ront a helyzeten..... alapozónak kapott 4CR 7406 ez 1 profi ipari rozsdagátlós cucc de nem drága (standoxnál lehet kapni) fedőnek meg hőállót ezt is autófestékboltban vettem a nevére nem emlékszem sajnos. Sokszor nem is értem miért vagyok itt fent, senkinek nincs itt olyan mk2 mondeója amelyik gyárilag tárcsás volt..........  hehe
Képet ne idézz légyszi, aki teloról nyomja annak elég szívás......  1ik arany szabály itt a fórumon.
Kösz, hogy szólsz de én csak a hsz-ra válaszolok abban meg benne van a kép vagy rosszul gondolom? De azért máskor odafigyelek.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2013.02.20 szerda, 11:53:34 »

Kösz, hogy szólsz de én csak a hsz-ra válaszolok abban meg benne van a kép vagy rosszul gondolom? De azért máskor odafigyelek.

Igen benne van a kép, de törölni szoktuk az idézetből a linket, vagy csak 1 betűjét...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2013.02.22 péntek, 12:05:19 »

Valaki nézze már meg nekem az autó hátsó fertályát akinek gyárilag tárcsafékes volt a verda, van-e neki ilyen fekerőszabályzó feltéve, vagy nincs:
A próblém az hogy a tárcsa belő fele szép fényes, a külső pedig félig rozsdás bárhogyan taposom a féket a páyán, a betét nem pucolja le teljesen a tárcsa felületét!
A csuszkák tökéletesek, szépen le is lettek zsírozva.... kézifék két kattanásra olyat fog, elindulni nem lehet vele... hidraulikus eredtű a hiba. Az a sanda gyanúm, tárcsásnál nincs is szabályzó henger.... Telóval simán belehet fotózni a kerék mögé.....  

Hali!

Nekem gyárilag tárcsás, és nincs benne fékerőszabályzó.
De van benne ABS Smiley A tiedben van? ( A kábel alapján van)
Ha nincs, akkor kell bele fékerőszabályzó.

De ez biztos, hogy fékerőszabályzó??? Csak azért kérdezem, mert az asszony puntójában volt szerencsém azzal szarakodni, és azt a futómű nyomkodja össze, az alapján endgedi át a fékolajat.

Ez valami másnak tűnik, nem látom, hogy a futómű állásának köze lenne hozzá, főleg hogy azon a vékony lemez fülön van. De ha mégis, akkor nem jól látom  a képen.

A kézifék hátsó pöckére, amin az a pici elveszett O gyűrű van, oda ne tegyetek rézpasztát. Valami galvanizált bevonat van rajta, a rézpaszta gyönyörűen berohasztja, beáll. Sajnos tapasztalat. Azóta nem is engedek autószerelőt a közelébe. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 19:41:55 írta zoller » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:23:10 »

Hali!

Ne haragudjál meg, de szólok.
Pont előtted kérték a fórumtársat, hogy ne idézzen képeket. Fórum szabályzatban is benne van.
Szerinted csak rá vonatkozik?

Mobilon szívás, újra betölteni, átgörgetni, stb.

Tedd már meg légyszi, hogy a "Módosít" gombal belépsz, és kiveszed a képet.

Köszi  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #749 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:04:17 »

Ne haragudjál meg, de szólok.
Pont előtted kérték a fórumtársat, hogy ne idézzen képeket. Fórum szabályzatban is benne van.
Szerinted csak rá vonatkozik?

Mobilon szívás, újra betölteni, átgörgetni, stb.

Tedd már meg légyszi, hogy a "Módosít" gombal belépsz, és kiveszed a képet.

Köszi  worship wave
ez régen működött magától. most mért nem ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.