Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 14:28:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 584160 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:26:45 »

Elöl a kerékdob mögött, hátul meg az ülés alatt kétoldalt.Mielőtt feltéped az ülést ilyet rendelj ,mert rottyan. https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/290490000-ules-es-alkatreszei/290490409-ules-alkatreszei/15437-rogzito-patent-ulesparnahoz-ford-mondeo-1992-2007

ABS hibám van amióta nálam van az autó és próbálom megtalálni a hiba forrását... gondoltam a kábelekkel kezdem a hátsó ölés alatt van más is ? mármint csatlakozó..
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:33:05 »

ABS hibám van amióta nálam van az autó és próbálom megtalálni a hiba forrását... gondoltam a kábelekkel kezdem a hátsó ölés alatt van más is ? mármint csatlakozó..



Nálam is volt ABS hiba, de nem jeladó hiba vagy csatlakozó kontakthiba volt. A jobb hátsó keréknél ki volt szakadva a csatlakozóból az egyik vezeték. Ezt is érdemes
ellenőrizni ha még nem vagy túl rajta. Féktisztító vagy kontakttisztító legyen nálad. Korábban pártoltam a WD40-et, de pici áramoknál nem jó mert egy idő után szigetel. Nagy áramú csatlakozóknál persze tökéletes. Az övfeszítő csatlakozójánál tapasztaltam ezt, azóta körültekintően használom.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:35:37 »



Nálam is volt ABS hiba, de nem jeladó hiba vagy csatlakozó kontakthiba volt. A jobb hátsó keréknél ki volt szakadva a csatlakozóból az egyik vezeték. Ezt is érdemes
ellenőrizni ha még nem vagy túl rajta. Féktisztító vagy kontakttisztító legyen nálad. Korábban pártoltam a WD40-et, de pici áramoknál nem jó mert egy idő után szigetel. Nagy áramú csatlakozóknál persze tökéletes. Az övfeszítő csatlakozójánál tapasztaltam ezt, azóta körültekintően használom.

Övfeszítőmnek nincs meg az elektromos csatija se kábele ... gondolom tőbe levágták ... ilyen esetben megoldás ? persze légzsák villog 4et ..
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 15:10:11 »

Övfeszítőmnek nincs meg az elektromos csatija se kábele ... gondolom tőbe levágták ... ilyen esetben megoldás ? persze légzsák villog 4et ..



Szép... A kábelek ill csatlakozók az ülés alatti rendező dobozban vannak, vagy bedugták a padlókárpit alá. Vedd ki az ülést és nézzél szét ott. Ha az ülés felöl vágták el a kábelt, akkor övfeszítő csere. Nincsen elpukkanva az övfeszítő?
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:42:07 »



Szép... A kábelek ill csatlakozók az ülés alatti rendező dobozban vannak, vagy bedugták a padlókárpit alá. Vedd ki az ülést és nézzél szét ott. Ha az ülés felöl vágták el a kábelt, akkor övfeszítő csere. Nincsen elpukkanva az övfeszítő?

kicsit szét van esve és mozog minden felé ...
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:59:10 »

Sziasztok Mondeosok, worship

Olyan problémám van, hogy kigyulladt a fék és abs lámpám az mk2 1.8 TD-en. Kb másfél év van nálam a járgány, megvétel után kicseréltem alatta a hátsó fékbetéteket. A mai nap (2014.03.28) 20 km megtétele után felgyullad a két lámpa, meg is álltam körbe nézni és a jobb hátsó fék dobom sütött. Az ön feszítőt visszanyomtam egy csavarhúzóval és nem is melegedet, viszont a hiba jelzésem még megvan. (az még hátra van hogy miért feszült be a fék, mert nem találtam semmi hibára utaló nyomot a dobban miután szétszedtem és furcsa mód csak a jobb hátsó feszült be)

Van ötletetek miért világíthatnak a visszajelzők?

Mennyibe kerülhet egy abs szenzor?

Köszönöm a válaszokat.

ui.: a fékem fog és nem érzek változást az autón sem
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 19:09:18 írta Gépész27 » Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:47:41 »

Sziasztok Mondeosok, worship

Olyan problémám van, hogy kigyulladt a fék és abs lámpám az mk2 1.8 TD-en. Kb másfél év van nálam a járgány, megvétel után kicseréltem alatta a hátsó fékbetéteket. A mai nap (2014.03.28) 20 km megtétele után felgyullad a két lámpa, meg is álltam körbe nézni és a jobb hátsó fék dobom sütött. Az ön feszítőt visszanyomtam egy csavarhúzóval és nem is melegedet, viszont a hiba jelzésem még megvan. (az még hátra van hogy miért feszült be a fék, mert nem találtam semmi hibára utaló nyomot a dobban miután szétszedtem és furcsa mód csak a jobb hátsó feszült be)

Van ötletetek miért világíthatnak a visszajelzők?

Mennyibe kerülhet egy abs szenzor?

Köszönöm a válaszokat.

ui.: a fékem fog és nem érzek változást az autón sem

Jó irányba tapogatsz ha ABS jeladót keresel. Nekem amikor ilyet csinált akkor az egyik hátsó jeladó vezetéke volt elszakadva. Próbáld ki hogy az ABS 'dolgozik' e amikor kell. Nagy eséllyel nem fog. Lehet hogy amikor a féked megrottyant, a jeladó is ezt tette. Rosszabb esetben mindkettő. A keres-kínál topikban tudsz keresni és valószínű találni is jeladót vagy jeladókat. A féked biztonsággal működni fog, ha a fékfolyadék nem forrt fel, és a szintje a tartályban megfelelő. Csak az ABS mint funkció nem működik amíg a jeladó nem működik.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:05:37 »


Én azért a fékfolyadék szintjének helyességéről meggyőződnék.
És lehet,hogy azt a hátsó fékhengert sem ártana lecserélni.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2014.03.29 szombat, 08:15:53 »

Sziasztok,

Tegnap még végig böngésztem a fórumot és teszteltem az autót, max-on van fékfolyadékom, nem ropog az abs kis tempós fékezésnél, bár amikor 90-ről csináltam fékezést akkor meg nem éreztem, hogy dolgozott volna az abs.

Ma (03.29) hajnalba haza mentem az autóval kb 180km, a fékek hidegek voltak végig. Az abs és fék lámpám viszont még mindig világít.

Arra tudok gondolni, hogy a *** úton a fékrásegítő feszítő beszorult, de csak annyira hogy a dobhoz ép hozzá érjen a fékpofa és melegedjen. A meleg meg szépen megsütötte az abs szenzor.

Megpróbálom kimérni a szenzor ellenállását, hátha az többet mutat majd, de gyanítom hogy a szenzornak lett vége.

Köszönöm az ötleteket.

ui: lecsekkolom a fék karmantyúkat is de nem láttam rajta szivárgást.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2014.03.29 szombat, 08:32:06 »

Sziasztok,

Tegnap még végig böngésztem a fórumot és teszteltem az autót, max-on van fékfolyadékom, nem ropog az abs kis tempós fékezésnél, bár amikor 90-ről csináltam fékezést akkor meg nem éreztem, hogy dolgozott volna az abs.

Ma (03.29) hajnalba haza mentem az autóval kb 180km, a fékek hidegek voltak végig. Az abs és fék lámpám viszont még mindig világít.

Arra tudok gondolni, hogy a *** úton a fékrásegítő feszítő beszorult, de csak annyira hogy a dobhoz ép hozzá érjen a fékpofa és melegedjen. A meleg meg szépen megsütötte az abs szenzor.

Megpróbálom kimérni a szenzor ellenállását, hátha az többet mutat majd, de gyanítom hogy a szenzornak lett vége.

Köszönöm az ötleteket.

ui: lecsekkolom a fék karmantyúkat is de nem láttam rajta szivárgást.



Ha az ABS nem 'dolgozik' az azért van mert a vezérlője nem látja a jeladókon keresztül a kerekek forgását. A műszerfali kijelzés egyféle hibavisszajelzés. Nekem mikor a vezeték el volt szakadva, ugyanez volt, nem volt ABS, de a fék tökéletesen működött. A vezeték javítása után a hibajelzés eltűnt és szépen teszi a dolgát az ABS ha szükségét érzi. A jeladókat mindenképpen mérd végig, a vezetékeit is nézd meg lehet hogy az is megolvadt ha közel volt. A 'jó' itthoni utak rendesen szétverik az autókat minden tekintetben. Gabi javaslatát is nézd meg alaposan.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2014.03.29 szombat, 13:57:22 »

Sziasztok,

Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat és tippeket.

Bátyámmal szétszereltük újra a kerékdobot és megnéztük a szenzort, hát az előző tulaj autó szerelőjéről több oldalnyi káromkodást tudnék írni, de inkább beszéljen a három kép. A régi törött szenzort összeforrasztott kent rá valami ragasztót majd celuxszerű valamivel betekerte és visszarakta, csodálom, hogy más-félévet kibírt. Ilyen kokány gané munkát még nem láttam, de szerintem az előző tulajnak beadta, hogy kicserélte és felmarta a pénzt.

Mivel most nem tudok újat venni 60 eFt-ért így bontóból szereztem egyet, csak még az agyból ki kell bűvölni de próbaként be kötöttük és a fék visszajelző ki is aludt viszont az abs még világít, szerintetek ha lekapom az akku sarkot akkor törli a hibajelzést?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:24:17 »

Hali!

A fékem felújításra szorulnak és arra gondoltam,hogy a hátsó dobféket kicserélném tárcsafékre.
Ki tudja mi kell hozzá és mennyibe kerülnek a cuccok hozzá?
MKII 98-as 5ajtós 1.8TD-ről van szó
Várom a hozzászólásokat!
Előre is köszi!!! worship
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:15:11 »

Sziasztok!

Sürgős segítség kellene. help Előre is köszi. Átnéztem a topikot, de nem találtam ilyet. Szóval egyéb dolgok mellett ma kicseréltem a középső rövid kézifék bowdent, mert valamelyik nap elszakadt. Úgy 2-3 éve.... Szóval beraktam és nem ér össze a hátsóval. Úgy tűnik, mintha hiányozna pér centi belőle. Nem vagyok egy profi szerelő, de hallottam már valami önbeállóról, le is szedtem hátul a gumiborítást a kézifék nyereg felőli oldaláról, és....  falbav na itt elakadtam. Mit kellene tennem, hogy összeérjen? Ott hagytam szétszedve öcsémnél a kocsit, holnap reggel meg kéne csinálnom mert kell az autó. S.O.S.!!
MKII kombi
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 07:41:39 írta Rosco » Naplózva
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2014.04.11 péntek, 09:49:27 »

Sziasztok!

Sürgős segítség kellene. help Előre is köszi. Átnéztem a topikot, de nem találtam ilyet. Szóval egyéb dolgok mellett ma kicseréltem a középső rövid kézifék bowdent, mert valamelyik nap elszakadt. Úgy 2-3 éve.... Szóval beraktam és nem ér össze a hátsóval. Úgy tűnik, mintha hiányozna pér centi belőle. Nem vagyok egy profi szerelő, de hallottam már valami önbeállóról, le is szedtem hátul a gumiborítást a kézifék nyereg felőli oldaláról, és....  falbav na itt elakadtam. Mit kellene tennem, hogy összeérjen? Ott hagytam szétszedve öcsémnél a kocsit, holnap reggel meg kéne csinálnom mert kell az autó. S.O.S.!!
MKII kombi
Szóval, ha más is így járna, rájöttem. A kézifékkarnál van az automata utánaállító. Van az oldalán egy hatlapfejű vékony anya, arra keell kulcsot tenni, visszatekerni, úgy tarva összeakasztani a bowdeneket, elengedni, és kész is.
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:33:08 »

Üdv érdekelne tudnál-e abban a dologban segíteni hogy van egy mk2-es mondeóm ami alatt hátsó hidat akartam cserélni de mivel 1997-es és egy 98-as mondeó hídja ment volna alá csak az abs csatlakozás a hídon nem egyezik át lehetne variálni valahogy az én autóm csatlakozását a 98-as hídhoz Huh? Válaszodat előre is köszönöm.... taps
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:36:08 »

Üdv érdekelne tudnál-e abban a dologban segíteni hogy van egy mk2-es mondeóm ami alatt hátsó hidat akartam cserélni de mivel 1997-es és egy 98-as mondeó hídja ment volna alá csak az abs csatlakozás a hídon nem egyezik át lehetne variálni valahogy az én autóm csatlakozását a 98-as hídhoz Huh? Válaszodat előre is köszönöm.... taps
másik abs kábel kell. a hátsó üléseknél van csatlakozás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:39:07 »

Jogos. worship
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:44:58 »

és ha beszerzek egy 98-as mondeó ABS kábelt mehet is a csere és jó lesz az ABS is mert ugye amiről én beszélek az én autóm hídjánál előröl csatlakozik be egy kis csavarral felfogatható jeladó a 98-asénál pedig az agy belső felében van egy kéttüskés csatlakozó .Választ még egyszer köszi.. Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:47:18 »

és ha beszerzek egy 98-as mondeó ABS kábelt mehet is a csere és jó lesz az ABS is mert ugye amiről én beszélek az én autóm hídjánál előröl csatlakozik be egy kis csavarral felfogatható jeladó a 98-asénál pedig az agy belső felében van egy kéttüskés csatlakozó .Választ még egyszer köszi.. Huh?
hát a 98-astól az agyban van a szenzor, és csak a vezeték van kint. ezt cseréled ki a régiről. persz így az új csapágyat kell használnod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:47:58 »

Köszi a segítséget rá állok a dologra  taps
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2014.05.10 szombat, 20:53:04 »

Természetesen az is lett volna a cél hogy az újabb hidat komplett alá tudjam rakni illetve szinte már alatta i volt csak visszaraktuk a régit emiatt a kis eltérés miatt de holnap akkor újra neki futunk majd kábelt hétfőn kedden beszerzem és még egyszer köszike.............. worship
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2014.05.16 péntek, 06:48:09 »

hello, kipörgésgátló ügyben tud segíteni valaki?? egység: ABS/TCS fekete bosh, kapcsoló ok. Jelenség: gyújtáskor kattan párat, lámpa világít kapcsolón nem világit. kapcsoló benyom, lámpa gyullad rajta műszerfal elalszik. újabb nyomás kapcsoló kialszik, műszerfal felgyullad. elméletileg ennek az egységnem így működnie kellene, vagy kell hozzá az is ami jobb elöl szokott lenni a lámpánál? csati nekem ott nincs, vagy nem tudom mit/hol kell keresni.. köteg 98-as 6-8 havi kb, full extrás v6-osbol van.
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2014.05.16 péntek, 21:06:16 »

Sziasztok  wave Valaki tudna nekem abban segíteni hogy honnan tudnák szerezni ABS kábelt mondeó 2 kombiba A jeladó az agyban van.... Huh??? Huh? Huh? Huh? Huh?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 07:45:16 »

Kb. 1 hét után rájönni végre, hogy a fémes csattogás menet közben a futómű felől, meg nagyon alacsony sebességnél az érdekesen súrlódó hang a féktől amiatt van, hogy a féknyereg úszó részét 2 helyett már csak 1 csavar tartja... PRICELESS!!
Így ránézésre ez a csavar a 15-ös fejű ami a nyerget tartja, vagy a 12-es ami az úszót? (Mondjuk a nyereg az egy MK3-as darab, de az most mindegy)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 10:31:59 »

Kb. 1 hét után rájönni végre, hogy a fémes csattogás menet közben a futómű felől, meg nagyon alacsony sebességnél az érdekesen súrlódó hang a féktől amiatt van, hogy a féknyereg úszó részét 2 helyett már csak 1 csavar tartja... PRICELESS!!
Így ránézésre ez a csavar a 15-ös fejű ami a nyerget tartja, vagy a 12-es ami az úszót? (Mondjuk a nyereg az egy MK3-as darab, de az most mindegy)
mi is akkor most a kérdés ? Ha az úszó lóg akkor ahoz kell a csavar. Az hogy mk3 nyerged van pont nek mindegy, ha ahoz kell a csavar, mert az mk2 teljesen más. A 15-ös fejű a kengyelt tartja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 11:41:30 »

Kb. 1 hét után rájönni végre, hogy a fémes csattogás menet közben a futómű felől, meg nagyon alacsony sebességnél az érdekesen súrlódó hang a féktől amiatt van, hogy a féknyereg úszó részét 2 helyett már csak 1 csavar tartja... PRICELESS!!
Így ránézésre ez a csavar a 15-ös fejű ami a nyerget tartja, vagy a 12-es ami az úszót? (Mondjuk a nyereg az egy MK3-as darab, de az most mindegy)
Milyen féktárcsa van az autón?
Ha MK2-n van MK3 nyereg akkor egyáltalán nem mindegy a kengyel tartó M12-s 15mm laptávolságú fejjel rendelkező csavar, mert a kengyel és a csonkállványon levő tartó fül közé kell egy 3.4mm vastag távtartó, abban az esetben ha ST170 fóka 300-as tárcsa van az autón. Ha így van, akkor a gyári csavar elég rövid lesz vagyis keveset ér be a kengyelben levő menetbe.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 17:03:00 »

Milyen féktárcsa van az autón?
Ha MK2-n van MK3 nyereg akkor egyáltalán nem mindegy a kengyel tartó M12-s 15mm laptávolságú fejjel rendelkező csavar, mert a kengyel és a csonkállványon levő tartó fül közé kell egy 3.4mm vastag távtartó, abban az esetben ha ST170 fóka 300-as tárcsa van az autón. Ha így van, akkor a gyári csavar elég rövid lesz vagyis keveset ér be a kengyelben levő menetbe.

Na, közben megoldódott a dolog. A linkben lévő csavar pont nem az ami kell, a nyereg mozgó részének a csavarja hagyódott el, nem a 15-ös fejű (ez utóbbi van a linkben). Reggel benéztem 1-2 helyre, aztán egy bontóban sikerült két pont jó csavart találni, egyetlen különbség, hogy 13-as hatlapfejük van, nem 12-es, de annak csak örülünk Smiley
Az egész szett egyébként ismerős lehet, a már sokat hirdetett fúrt-mart ST170-es Focus tárcsák az MK3-as nyergekkel, meg az alátétekkel Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2014.05.24 szombat, 19:18:38 »

Sziasztok valaki tudna segíteni abban a problémámban hogy nem rég cseréltem hátsó hidat jól ment a dolog de később kiderült hogy az ABS kábel a régiről nem jó az újra ,. A kábel beszerzéséig eltelt pár nap de addig is használnom kellet az autót. Na a problémám hogy a csere előtt..indítás után elaludt az ABS jel is és ha kiengedtem a kéziféket annak a visszajelzője is kialudt ,de a csere óta az ABS visszajelző csak pár méter megtétele után alszik ki a kéziféké pedig abszolút nem alszik ki... Huh? A kérdésem az ABS-nél hogy mivel bontott hidat raktunk alá lehet tisztítani a jeladót és orvosolná-e a problémát vagy ez így jó ahogy van Huh?Huh??  A kézifékkel meg nem tudom mi lehet kérlek titeket segítsetek...  worship Huh? worship Huh? falbav falbav
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2014.05.24 szombat, 19:38:06 »

Na, közben megoldódott a dolog. A linkben lévő csavar pont nem az ami kell, a nyereg mozgó részének a csavarja hagyódott el, nem a 15-ös fejű (ez utóbbi van a linkben). Reggel benéztem 1-2 helyre, aztán egy bontóban sikerült két pont jó csavart találni, egyetlen különbség, hogy 13-as hatlapfejük van, nem 12-es, de annak csak örülünk Smiley
Az egész szett egyébként ismerős lehet, a már sokat hirdetett fúrt-mart ST170-es Focus tárcsák az MK3-as nyergekkel, meg az alátétekkel Cheesy
Sokat hirdetett? Valakivel összekeversz, de az a valaki meg már eladta aki hirdette. integet2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:21:48 »

Sokat hirdetett? Valakivel összekeversz, de az a valaki meg már eladta aki hirdette. integet2

Azt már nem tudom ki árulta eredetileg, de az biztos, hogy volt róla néhány hozzászólás Smiley Azért mondtam.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:01:51 »

Kézifék visszajelzője a műszerfalban honnan kapja a jelet? Kézifék karnál van kapcsoló, vagy valahol konkrétan a féknél? Durvábban vett kanyarokban, meg még durvább kigyorsításoknál nekiállt bepislogni a lámpája Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:24:57 »

Kézifék visszajelzője a műszerfalban honnan kapja a jelet? Kézifék karnál van kapcsoló, vagy valahol konkrétan a féknél? Durvábban vett kanyarokban, meg még durvább kigyorsításoknál nekiállt bepislogni a lámpája Cheesy
Akkor a fékfolyadék szintet ellenőrizd a fékfolyadék tartályban! wave
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2014.05.28 szerda, 15:28:42 »

Akkor a fékfolyadék szintet ellenőrizd a fékfolyadék tartályban! wave

Nem egy utolsó gondolat.. ha full lecserélném az olajat benne, ahhoz mekkora mennyiség kell?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2014.05.28 szerda, 15:49:20 »

Nem egy utolsó gondolat.. ha full lecserélném az olajat benne, ahhoz mekkora mennyiség kell?
Veszel 1 litert és abból marad valamennyi, nem tudom pontosan, keress rá! A kuplungban is cseréld le!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2014.05.28 szerda, 16:12:31 »

Veszel 1 litert és abból marad valamennyi, nem tudom pontosan, keress rá! A kuplungban is cseréld le!

Utóbbit már lehet úgyis ideje lenne kompletten cserélni. Thnx!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:29:52 »

Na, közben megoldódott a dolog. A linkben lévő csavar pont nem az ami kell, a nyereg mozgó részének a csavarja hagyódott el, nem a 15-ös fejű (ez utóbbi van a linkben). Reggel benéztem 1-2 helyre, aztán egy bontóban sikerült két pont jó csavart találni, egyetlen különbség, hogy 13-as hatlapfejük van, nem 12-es, de annak csak örülünk Smiley
Az egész szett egyébként ismerős lehet, a már sokat hirdetett fúrt-mart ST170-es Focus tárcsák az MK3-as nyergekkel, meg az alátétekkel Cheesy

Sokat nem volt hirdetve, egy két hét, + kp 10emberrel leveleztem privibe  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:10:44 »

Sziasztok.
Egy mondeo-t néztem ma,vételi célból. Világit az ABS,meg a fék visszajelző. De az autóban akkor tettek aksit,és sokat is állt előtte. Lehet hogy majd elalszik? A használat során?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:17:10 »

Sziasztok.
Egy mondeo-t néztem ma,vételi célból. Világit az ABS,meg a fék visszajelző. De az autóban akkor tettek aksit,és sokat is állt előtte. Lehet hogy majd elalszik? A használat során?
nem valószínű, de lehet akár egyszerű abs kábel hiba is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:44:55 »

nem valószínű, de lehet akár egyszerű abs kábel hiba is

Remélem megoldják a problémát,mert volt egy kis gyertya probléma,vagy gyújtás kábel probléma,mert kb. 3 henger ment a próba úton,gyorsításnál néha belerángatott,alapjárat nem nagyon volt. ez össze függhet a sok állással?
De jövőhétre kész lesz. Remélem,és lehet elhozni. Éééés,újdonsült Mondi tulaj leszek...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:49:48 »

Remélem megoldják a problémát,mert volt egy kis gyertya probléma,vagy gyújtás kábel probléma,mert kb. 3 henger ment a próba úton,gyorsításnál néha belerángatott,alapjárat nem nagyon volt. ez össze függhet a sok állással?
De jövőhétre kész lesz. Remélem,és lehet elhozni. Éééés,újdonsült Mondi tulaj leszek...
Reméljük, nem lesz semmi gond, valóban csak a hosszú állás okozta a bajokat. De erre azért mérget nem vennék.
Minden esetre sok sikert, sok örömet  a kocsihoz, üdv a "csapatban", legyél boldog Mondeo tulajdonos, jó fórumozó! integet2
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:54:19 »

Reméljük, nem lesz semmi gond, valóban csak a hosszú állás okozta a bajokat. De erre azért mérget nem vennék.
Minden esetre sok sikert, sok örömet  a kocsihoz, üdv a "csapatban", legyél boldog Mondeo tulajdonos, jó fórumozó! integet2

Remélem. De majd lehet bütykölgetni a kocsit legalább...  hehe
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 16:53:13 »

Remélem. De majd lehet bütykölgetni a kocsit legalább...  hehe
máshol már irtam,elhoztuk a kocsit,egy vizhőfok jeladót cseréltek,lett alapjárat. Az ABS lámpa egy pár napig világitott,de találtam egy bizositékot,kicseréltem,most már nem világit csak amikor kell... Már csak a Központizár szivat.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2014.07.04 péntek, 18:28:58 »

Végre összeállt a nagy fék szettem vigyor2

http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMGQVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMGAVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMQAVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpOEgVR

Ha valakit érdekel, tudok segíteni az ilyen fék átalakításban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.04 péntek, 19:10:37 írta Truthful » Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2014.07.04 péntek, 21:00:14 »

Végre összeállt a nagy fék szettem vigyor2

http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMGQVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMGAVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpMQAVR
http://imagerz.com/QBYUXUtvAwMDXgpOEgVR

Ha valakit érdekel, tudok segíteni az ilyen fék átalakításban.
Szép munka,tetszik a fékcső megoldása. taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2014.07.04 péntek, 21:06:51 »

Szép munka,tetszik a fékcső megoldása. taps
Köszönöm! eljen
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2014.08.05 kedd, 14:39:22 »

Jön a műszaki, így megdöglött az ABS/ASR. falbav

A hibajelenség:
Az ABS már régóta nem igazán szólt közbe a fékezésbe, pedig a téli gumi ezen a jó forró aszfalton csúszik rendesen fékezéskor is. Helyette a fékem néha-néha egy kicsit beesik, aztán felkeményedik. Eddig azt hittem csak nedves a fékfolyadék és amiatt van, de most másra terelődött a gyanúm.

Kb. 1 hete játssza, hogy:
1: elfordított kormánynál nem tudok elindulni az autóval, csak búg a motor, de a gázt annyira vissazrúgja az ASR, hogy pont elcsúszik a kuplung (ha egyenesben van az első kerék akkor nincs ilyen hiba)
2: lassú tolatáskor fel-le járkál a gázpedál, az ASR azt se tudja mit csináljon, pedig tuti nem csúszik meg semmi.
3: néha felgyullad a hiba (ABS-ASR is), és nem alszik el. Ha ilyen hiba van, akkor az összes korábbi probléma egycsapásra megszűnik (fékpedál beesés és a gázpedál össze-vissza járkálása)
4: ha kigyulladtak a hibajelzések és megállok min, 2 percre, újra elindulok, akkor nullázódnak a hibák és nem világít a műszarfalon a két lámpa.


Mitől őrülhet meg ennyire ez a vacak? A hét végén le kell műszakiztatnom a vasat valahogy, de nem találom ennek a hibáját. Szenzorok jók, kábelei épek (meg egy darabig jól is működnek).

Holnap ki lesz cserélve a fél első futómű, mert a bal első kerék kóvályog (talpas gömbfej + kormánygömbfej + mindkét oldali kormány összekötőben az axiálcsukló kiverődött de kőkeményen, felemelve az autót a keréknek fogalma sincs hogy kellene egyenesen pörögnie), fékfolyadékot lecseréljük + a bal első kereket is futómű állítás után, mert nincs rajta egy darab minta se (rendőrnek nem is tetszett múltkor), a jobb elsőn meg kb. 901%-os a mintázat. (Csak esélytelen 1db új gumit vásárolni ilyenkor :S )


Az elektronikánál mit próbáljak? Félek hogy megszívatnak a műszakin ha világítanak a visszajelzők a műszerfalon, mire odaér az autó.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2014.08.05 kedd, 15:04:53 »

Jön a műszaki, így megdöglött az ABS/ASR. falbav

A hibajelenség:
Az ABS már régóta nem igazán szólt közbe a fékezésbe, pedig a téli gumi ezen a jó forró aszfalton csúszik rendesen fékezéskor is. Helyette a fékem néha-néha egy kicsit beesik, aztán felkeményedik. Eddig azt hittem csak nedves a fékfolyadék és amiatt van, de most másra terelődött a gyanúm.

Kb. 1 hete játssza, hogy:
1: elfordított kormánynál nem tudok elindulni az autóval, csak búg a motor, de a gázt annyira vissazrúgja az ASR, hogy pont elcsúszik a kuplung (ha egyenesben van az első kerék akkor nincs ilyen hiba)
2: lassú tolatáskor fel-le járkál a gázpedál, az ASR azt se tudja mit csináljon, pedig tuti nem csúszik meg semmi.
3: néha felgyullad a hiba (ABS-ASR is), és nem alszik el. Ha ilyen hiba van, akkor az összes korábbi probléma egycsapásra megszűnik (fékpedál beesés és a gázpedál össze-vissza járkálása)
4: ha kigyulladtak a hibajelzések és megállok min, 2 percre, újra elindulok, akkor nullázódnak a hibák és nem világít a műszarfalon a két lámpa.


Mitől őrülhet meg ennyire ez a vacak? A hét végén le kell műszakiztatnom a vasat valahogy, de nem találom ennek a hibáját. Szenzorok jók, kábelei épek (meg egy darabig jól is működnek).

Holnap ki lesz cserélve a fél első futómű, mert a bal első kerék kóvályog (talpas gömbfej + kormánygömbfej + mindkét oldali kormány összekötőben az axiálcsukló kiverődött de kőkeményen, felemelve az autót a keréknek fogalma sincs hogy kellene egyenesen pörögnie), fékfolyadékot lecseréljük + a bal első kereket is futómű állítás után, mert nincs rajta egy darab minta se (rendőrnek nem is tetszett múltkor), a jobb elsőn meg kb. 901%-os a mintázat. (Csak esélytelen 1db új gumit vásárolni ilyenkor :S )


Az elektronikánál mit próbáljak? Félek hogy megszívatnak a műszakin ha világítanak a visszajelzők a műszerfalon, mire odaér az autó.
Azt hittem már eladtad, és Suzukit vettél.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2014.08.05 kedd, 15:30:29 »

Azt hittem már eladtad, és Suzukit vettél.

Nem akarta senki megvenni az enyémet, és az ilyen "60-ért odaadod" típusú emberekből elegem lett.
+1: Amióta GinJoy-nál lecseréltük a vezérműszíjat, megpucoltuk a motort, normálisan beállítottuk a vezérlést, azóta 9,2-ről 7,3-7,4-re leesett a fogyim, így már nincs releváns különbség a Szuzkó javára (a kipufogó még orrán-száján kifúj, csütörtökön megyek lakatoshoz, aki befoltozza a lukakat a küszöbön + behegeszti az új kipuffot, aztán meglátjuk hogy alakul tovább a fogyasztás
+1: korábban évi 7-8000km volt a futásom ezzel a szekérrel. Tegnap néztem rá, az utolsó 10 hónap alatt belepörgettem 20.000 km-t. Ez a futás tartósan meg fog maradni, erre pedig nem a leg tutibb a Suzuki.

+1: az előbbi ponton agyaltam sokat az utóbbi időbe, meg a fizetésem is változott sokat (kb. 2x-esére ugrott a nettóm), és gondoltam akkor már bepróbálnék valami "jobbat" (erősen idézőjelbe téve!). Nah, hát, amilyen igényeim lennének, olyan autó nem létezik. Így egyenlőre marad ez amíg ki nem esik alólam. / Vagy fel nem dobja a pacskert az elektronika, mert nem találom a zárlatos kábeleket (menet közben néha felvillan a belső világítás).
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2014.08.05 kedd, 16:18:16 »

Nem akarta senki megvenni az enyémet, és az ilyen "60-ért odaadod" típusú emberekből elegem lett.
+1: Amióta GinJoy-nál lecseréltük a vezérműszíjat, megpucoltuk a motort, normálisan beállítottuk a vezérlést, azóta 9,2-ről 7,3-7,4-re leesett a fogyim, így már nincs releváns különbség a Szuzkó javára (a kipufogó még orrán-száján kifúj, csütörtökön megyek lakatoshoz, aki befoltozza a lukakat a küszöbön + behegeszti az új kipuffot, aztán meglátjuk hogy alakul tovább a fogyasztás
+1: korábban évi 7-8000km volt a futásom ezzel a szekérrel. Tegnap néztem rá, az utolsó 10 hónap alatt belepörgettem 20.000 km-t. Ez a futás tartósan meg fog maradni, erre pedig nem a leg tutibb a Suzuki.

+1: az előbbi ponton agyaltam sokat az utóbbi időbe, meg a fizetésem is változott sokat (kb. 2x-esére ugrott a nettóm), és gondoltam akkor már bepróbálnék valami "jobbat" (erősen idézőjelbe téve!). Nah, hát, amilyen igényeim lennének, olyan autó nem létezik. Így egyenlőre marad ez amíg ki nem esik alólam. / Vagy fel nem dobja a pacskert az elektronika, mert nem találom a zárlatos kábeleket (menet közben néha felvillan a belső világítás).
Értem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2014.08.05 kedd, 21:04:09 »

Jön a műszaki, így megdöglött az ABS/ASR. falbav

A hibajelenség:
Az ABS már régóta nem igazán szólt közbe a fékezésbe, pedig a téli gumi ezen a jó forró aszfalton csúszik rendesen fékezéskor is. Helyette a fékem néha-néha egy kicsit beesik, aztán felkeményedik. Eddig azt hittem csak nedves a fékfolyadék és amiatt van, de most másra terelődött a gyanúm.

Kb. 1 hete játssza, hogy:
1: elfordított kormánynál nem tudok elindulni az autóval, csak búg a motor, de a gázt annyira vissazrúgja az ASR, hogy pont elcsúszik a kuplung (ha egyenesben van az első kerék akkor nincs ilyen hiba)
2: lassú tolatáskor fel-le járkál a gázpedál, az ASR azt se tudja mit csináljon, pedig tuti nem csúszik meg semmi.
3: néha felgyullad a hiba (ABS-ASR is), és nem alszik el. Ha ilyen hiba van, akkor az összes korábbi probléma egycsapásra megszűnik (fékpedál beesés és a gázpedál össze-vissza járkálása)
4: ha kigyulladtak a hibajelzések és megállok min, 2 percre, újra elindulok, akkor nullázódnak a hibák és nem világít a műszarfalon a két lámpa.


Mitől őrülhet meg ennyire ez a vacak? A hét végén le kell műszakiztatnom a vasat valahogy, de nem találom ennek a hibáját. Szenzorok jók, kábelei épek (meg egy darabig jól is működnek).

Holnap ki lesz cserélve a fél első futómű, mert a bal első kerék kóvályog (talpas gömbfej + kormánygömbfej + mindkét oldali kormány összekötőben az axiálcsukló kiverődött de kőkeményen, felemelve az autót a keréknek fogalma sincs hogy kellene egyenesen pörögnie), fékfolyadékot lecseréljük + a bal első kereket is futómű állítás után, mert nincs rajta egy darab minta se (rendőrnek nem is tetszett múltkor), a jobb elsőn meg kb. 901%-os a mintázat. (Csak esélytelen 1db új gumit vásárolni ilyenkor :S )


Az elektronikánál mit próbáljak? Félek hogy megszívatnak a műszakin ha világítanak a visszajelzők a műszerfalon, mire odaér az autó.

Szia!
 Roll Eyes
ABS jeladókat cseréld ki bontottra.A kipörg. gátló érzékelő piszkosul nem jól végzi a munkáját. Ugye eltekerve a kormányt, búg a motor - tehát letiltja az ASR. Meg kell nézned a szenzort,működik-e. Beleraksz egy bontottat, vagy kikötöd. És hibakód nézegetés. (Jól tetted, hogy nem adtad oda a kutyáknak anyiért...anyiért vegyenek zsigulit az való nekik.) police
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.