Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 15:59:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2304662 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:33:45 »

Úgy értetem, hogy távkapcsolóval. vigyor3
A gyerek zár nem volt bekapcsolva, eddig a másik három ajtóban -5 év alatt - is meg halt a központízár, de azokat eddig bentről kilehetett nyitni.
Ezt nem

Fújj bele 1 flakon wd40-t.  vigyor3
Persze ha kiakadt valami, akkor semmit sem használ. Viszont ha csak beszorult, koszolódott valami, és ez csak kárpitszaggatás után derül ki, az szomorú.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:36:01 »

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:36:12 »

MK1-MK2 Szellőzőrendszer - csak a szélvédőre fúj
Írta: Pumukli23

Bevezető

Tünetek:
  • Bármilyen állásba tekerjük a forgókapcsolót, a rendszer mindig a szélvédőre fújja a levegőt.  
  • Járó motornál (vagy a motor leállítása után közvetlenül) halk sziszegő hang hallható a műszerfal mögül.

A probléma az, hogy valahol elszökik a vákuum, ezt kell megkeresnünk.
A cikk folyamán csak "félmegoldást" alkalmazok, ugyanis feláldozom a belső levegő keringetést az irányítható szellőzés miatt. Smiley
Köszönet FürgeTeknősnek és TáDénak, a fórumos segítségért Smiley


Röviden


Azoknak, akiknek csak a lényeg kell:
  • Nézzük meg, hogy van-e vákuum az utastéri csövekben. Járó motornál húzzuk le a zöld nyíllal jelölt vákuumcsövet (csöveket), ha sziszeg, akkor a probléma az utastérben, és nem a motortérben van.
  • Általában a vákuum a szellőzőrendszer vezérlőpaneljának csatijainál szökik el. Szedjük le a műszerfal középső részét (rádió, hamutartó, 2-4 csavar, 3 patent) csavarozzuk le a panelt.
  • A középső kapcsolóra 5, a jobb oldalira 3 vákuumcső megy. Utóbbinál szokott a probléma lenni, vagy eldugul, vagy elfogy egy bizonyos zöld 'csúszós'-tömítőpaszta.
  • Ha leszedjük a csatikat akkor járó motornál el lehet játszadozni, hogy mikor mi sziszeg és kis szerencsével kikövetkeztethető, hogy merre van a gond:)
  • Fogjuk be a 3 csöves csati mind3 lyukát, és próbáljuk ki a rendszert. Ha minden ok, minden fokozatban a kívánt helyekre fúj, akkor dugózzuk le, vagy szigszalaggal ragasszuk le a 3-as csatlakozót, és hagyjuk szabadon.
  • Ezzel a fenti problémát megoldottuk, cserébe kaptunk egy újat: A belső levegő keringetésre nem tud átváltani a rendszer.


Hosszan, képekkel

Nézzük meg, hogy van-e vákuum az utastéri csövekben. Járó motornál húzzuk le a zöld nyíllal jelölt vákuumcsövet (csöveket), ha sziszeg, akkor a motor rendesen előállítja a vákuumot és el is jut az utastérig. A hiba valahol az utastérben lesz. Ha nincs sziszegés, akkor a motortérben érdemes keresgélni.



Itt úgy vélem érdemes megemlíteni egy "hasonló" problémát is, amikor a ventilátor csak 4-es fokozatban hajlandó működni. A fokozatokat a mondinál a mérnökök előtét ellenállásokkal oldották meg, ezeket a hűtés miatt a beáramló levegő útjába tették. Ezek egy ellenálláslétrán csücsülnek, ami az én esetemben szinte szénné égett Smiley Ezért fontos, hogy jó állapotban legyen a ventilátor és tiszta legyen a pollenszűrő, hogy legyen elég erős légmozgás, ami lehűti az ellenállásokat. Általában egy hőbiztosíték megy tönkre, ezt szokták cserélni (csokival, forrasztani nem lehet). A 4-es fokozat direktbe van kötve, ezért működik. A képen az ellenálláslétra helye látszik, egy torx csavar fogja, utána ki lehet venni.





Általában a vákuum a szellőzőrendszer vezérlőpaneljának csatijainál szökik el, most ezt az utat járom végig. (Esetleg lehet ellenőrizni több helyen is, hogy van-e vákuum, pl a vezető jobb térdénél a középkonzolnál).

Ki kell szerelnünk a vezérlőpanelt:
- Vegyük ki a rádiót. Ha gyári Ford fejegységünk van, akkor 4 szöggel nyúljunk be a 4 lyukon, és a szögeget kifele feszítve ki lehet húzni a rádiót. Akinek nincs 4 keze, csinálhatja oldalanként is Smiley
- Ez után vegyük ki a hamutartót (húzzuk nyitott állapotban magunk fele) és pattintsuk le a szivargyújtó burkolatát. Látunk két csavart, ezeket csavarjuk ki. Lehet, hogy a rádió oldalánál is van 1-1 csavar. Sajnos nem tudom, mert nálam egy sem volt sem itt, sem a hamutartónál.. Éljen, hogy valakik precízen rakták össze.. Sad Viszont ennek ellenére is egész stabil volt a középkonzol Cheesy
- Fent 3 patent tartja, ezeket óvatosan pattintsuk ki (Nálam a 3-ból 2 törött volt..)
- Ha nincs ülésfűtésed, hanem egy kis tartó van a kapcsolók helyén, mint nekem, akkor sokat lehet szívni a műanyag levételével, mert elég mélyre benyúlik a rádió kerete alá, és nem engedi felfele/kifele húzni a borítást. Az "üreg"-et nem bírtam kipattintani, mert 4 elég nagy fül szorítja oda, és lehetetlen hozzáférni. Akinek van kedve, az leveheti a váltó körül a műanyag borítást, és akkor nem kell felfele, csak kifele húzni a középkonzol borítását. Akinek nincs kedve, az addig hajlítgatja az egészet miliméterről miliméterre, amíg ki nem jön. Viszont összerakásnál mindenképp ki kell szedni a tartó üreget. Itt csavarhúzóval már a fülek alá lehet nyúlni Smiley (Mielőtt vis***akom, lereszelek kicsit a fülekből, hogy később ki lehessen szedni feszegetés nélkül)
- Vegyük le a kisebb (3as) vákuumcsatlakozót a panelról. Indítsuk be a motort, kapcsoljuk be a ventilátort (pl 3asra), próbáljuk ki, hogy ha a 3as csati mindhárom csövét lefogjuk az ujjunkkal, akkor működik-e rendesen a váltás a szélvédő/utastér/lábtér stb között. Ha igen, és megelégszünk a nem tökéletes megoldással, akkor dugózzuk le, vagy szigszalaggal ragasszuk le a vákuumcsati végét, próbáljuk ki még egyszer-kétszer, és ha minden ok, rakjuk össze.

Ilyenkor sajnos nem lesz belső levegő keringetés, mert nem tud átváltani. A ventilátor akkor is beindul és működik ha belsőre állítjuk, de a rendszer kintről fogja szívni a levegőt..











Azoknak, akik többet akarnak szerelni

Aki nem elégszik meg a fél megoldással, vagy nem szűnt meg a ledugózással a probléma, az a darabokra szedheti az egészet a következő módon.

- Vegyük le az összes csatlakozót a panelről, természetesen mindet másképp kell Smiley Csavarozzuk le a vezérlőpanelt a középkonzol borításáról, 4 csavar tartja, ezt a képen piros nyilak jelölik. A piros körök a vákuumcsatik. A 4 fekete kis kör alapú de négyzetes végű mütyürük a világítás foglalatai, benne csücsülnek az izzók.
- Sétáljunk el egy asztalhoz a panellal.
- A 3 tekerőt le tudjuk húzni a helyükről. Mind hármat ugyanúgy kell, nekem a hőfok állítós tekerentyű nehezen adta meg magát.











- Ha valaki ki akarja szedni a középső kapcsolót: Ez után a fenti képen sárgával jelölt patentokat kipattinthatjuk, ekkor lejön a fekete előlap. Bent látszik két kék fog, ezeket nyomjuk össze.
- A jobb oldali fokozatkapcsoló leszedéséhez nem kell levenni az előlapot, csak a tekerőt. Hátul találunk egy torx csavart, csavarjuk ki, majd ez után a csatlakozót kicsit elforgatva ki tudjuk húzni.
- A csatlakozó tetejét le tudjuk szedni. 4 fül tartja, a lenti képen piros nyilakkal jelöltem. (Ha jól emlékszek vissza, előbb az elsőket, utána az oldalsókat kell kipattintani egy lapos csavarhúzóval, így könnyebben szétjön.. ha rosszul emlékszek, akkor fordítva Smiley Itt is lehet zsírozni egy kicsit, itt található a rugó egy golyóval, ez adja a kapcsoló "ellenállását" és "beugrását" a megfelelő fokozatokba.
- A sárga nyilak szintén 4 fület jelölnek ezek kipattintásával (jó kis játék..) lehet szétszedni a kapcsolót. Ekkor már látszódnak az érintkezők, ezeket kicsit meg lehet zsírozni, nekem azóta sokkal könnyebben forog a kapcsoló. Ha vákuumcsatikat nézzük, akkor látszik, hogy egy csúsztatható műanyag elembe végződnek. Elvileg ezt löki arrébb a kapcsoló, ha belső keringetésre állítjuk, ekkor máshova jut a vákuum.















- Ezt egy zöld trutyival szigetelték és kenték (vákuum ne szökjön, de csússzon). Sok esetben ez a zöld trutyi bekerül a csövekbe és dugulást okoz, ez is lehet probléma, ekkor a cső másik végén érdemes megfújni valami tüdőnél kraftosabb dologgal Smiley Az én esetemben kevés volt a zöld trutyi és elengedte a vákuumot, próbáltam sima grafitos zsírt odatenni, de elengedte a vákuumot, ezért választottam végül a vákuumcsati kiiktatását (szigszallag).





- Betettem egy képet arról is, hogy milyen izzó való a panelba. Összesen 4 db 12 Voltos 1,2W-os, foglalatnál el kell fordítani, akkor kijön, fogóval óvatosan ki lehet szedni az izzót a foglalatból, autósboltban asszem 60 Ft-ért kaptam darabját. (Ha jól tudom ekkora méretben van kész ledes is, amit csak be kell tenni aztán örökélet +1 nap Smiley

- Ha kiderül pontosan milyen anyag való oda, akkor javítható a dolog, és lényegesen olcsóbb mint több ezer forintért egy új vagy bontott csatlakozót venni, aminél szintén elő jöhet ez a hiba.

Köszönöm, hogy elolvastad a cikket, sikeres javítást kívánok! Smiley

A cikk Pumukli23 engedélyével került ki az oldalra!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 20:24:51 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csortos István
Vendég
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:00:59 »

Az a piros kis led rajtavan az infráson is, a nagy különbség a nagy led a szár tövénél. Na meg hogy csak úgy működik ha konkrétan rávilágítsz vele a zár melletti jeladóra.

Van pár verzió, de rádiósból csak az alábbi van meg nekem, nem biztos, h bejön, de próbáld meg.

1.Fordítsd a kulcsot „II” pozícióba (gyújtás van, visszajelzők égnek, de NEM indítózol), majd ebből vissza „I” pozícióba (nincs kormányzár, rádió szól (?), a kulcsot ebben a pozícióban NEM tudod kivenni, tehát nem  a „0” állapot), na ezt ismételed 4-szer 3 másodpercen belül
2.A Pats led folyamatosan világítani fog, ez a led (piros) van az óra mellett, ez villog ha működik az Immo, stb.
3.Kulcsot visszafordítod „0”-ba, és megnyomod a távon a nyitó gombot, addig tartod nyomva, amíg a led 4-et nem villan
4.Kulcsot II-be majd „0” ba fordítod, ezzel kilépsz a programozási módból


Köszönöm de nekem ez nem jött össze vagy rosszul csináltam valamit ha van más tipped az jó lenne
szia
Naplózva
zsozso906
Vendég
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:38:02 »

Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Gond a következő:Mindegy hogy jár e vagy áll e a motor,de ha bekapcsolom a városit akkor az elő és a hátsó lámpáim
erősen vibrálnak.Belső,és a műszerfalvilágítással nincs semmi gond...Testhibára gyanakszom bár nem vagyok nagy szaki Undecided
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:37:51 »

Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Gond a következő:Mindegy hogy jár e vagy áll e a motor,de ha bekapcsolom a városit akkor az elő és a hátsó lámpáim
erősen vibrálnak.Belső,és a műszerfalvilágítással nincs semmi gond...Testhibára gyanakszom bár nem vagyok nagy szaki Undecided

Ha nem járó motornál is csinája, akkor szinte biztos h testhiba.
Kombinál belülről a csomagtartóból a "kis kárpitajtók" mögött látni a testelést, gondolom 4-5 ajtósoknál is hasonló megoldás van.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
mmendejóó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13

96' 1.8 TD GHIA KOMBI MK II


E-mail
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:30:18 »

Sziasztok!96-os,1.8 TD,MK II-es kombim van,GHIA kivitel,de sajnos nincs benne fedélzeti számítógép,ami mutatja a fogyasztást,utólag be lehet-e szerelni,és hogyan?Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2011.03.19 szombat, 16:59:35 »

Sziasztok!96-os,1.8 TD,MK II-es kombim van,GHIA kivitel,de sajnos nincs benne fedélzeti számítógép,ami mutatja a fogyasztást,utólag be lehet-e szerelni,és hogyan?Köszönöm a segítséget!

Úgy tudom TD-be még senkinek se sikerült úgy beszerelni,hogy minden funkció működjön.
Az óra mögötti csatit kell megnézni, hogy hány lába van (ha több min ~6, akkor esélyesebb hogy cserélhető.)
Ami szükséges (és közülük lehet, hogy pár már benne van a kocsiban):
fedcomp, hőmérséklet szenzorok az első lökösnél, megfelelő üzemanyagpumpa.. Még lehet h kell valami.. majd a tapasztaltabbak pontosítanak Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 17:39:04 »

Olvastam, hogy másnak is billeg az első üveg. Nálam már kézzel kell segíteni rajta, hogy felmenjen rendesen.  A műanyag ablak befogó miatt van?Vízlehúzókat most cseréltem. Szétszedtem, befújkodtam, nem lett jobb  Köszönöm
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:16:21 »

Olvastam, hogy másnak is billeg az első üveg. Nálam már kézzel kell segíteni rajta, hogy felmenjen rendesen.  A műanyag ablak befogó miatt van?Vízlehúzókat most cseréltem. Szétszedtem, befújkodtam, nem lett jobb  Köszönöm
valószínű az ablak vezető sín csúszkája(ami az üveg talpához van csavarozva) kikopott.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 07:25:56 »

valószínű az ablak vezető sín csúszkája(ami az üveg talpához van csavarozva) kikopott.

Köszönöm. Ez nálam piros műanyag. Szerintetek érdemes újat venni, vagy jó a bontott is?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 10:03:01 »

Köszönöm. Ez nálam piros műanyag. Szerintetek érdemes újat venni, vagy jó a bontott is?
ha találsz jó állapotút, akkor érdemes...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2011.03.22 kedd, 08:05:19 »

ha találsz jó állapotút, akkor érdemes...
Cromaxban új csak üveggel együtt van 20e fölött. Mk2-től fogok bontott szerkezetet venni, csak gondoltam előbb házilag megpróbálom megberhelni hétvégén...erről tapasztalat esetleg?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:02:21 »

Cromaxban új csak üveggel együtt van 20e fölött. Mk2-től fogok bontott szerkezetet venni, csak gondoltam előbb házilag megpróbálom megberhelni hétvégén...erről tapasztalat esetleg?

Nekem I-es Mondeon volt vele probléma. Beleragasztottam a sínbe szilóval azon az 5cm-es szakaszon, ahol ki volt kopva-lazulva és utána jó volt amíg el nem adtam (4-5 hónap).
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:45:00 »

Nekem I-es Mondeon volt vele probléma. Beleragasztottam a sínbe szilóval azon az 5cm-es szakaszon, ahol ki volt kopva-lazulva és utána jó volt amíg el nem adtam (4-5 hónap).

THX
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:17:06 »

Sziasztok!

Nemrégiben vettem MKII-es 2,5 V6 Mondeo GHIA kombit. Most jelentkezett egy olyan probléma, hogy semmilyen módon nem működik a központi zár. Van benne egy utólagosan beépített immobiliser-risztó, bár nem teljsen értem, hogy miért. Az elmúlt napokban több órányi goglizés után, szerintem a kocsiban gyárilag is van immobiliser. A központi zár nem működik az utólagos riasztó vezérlésével, illetve az autó saját távirányítójával sem, sőt ha kulccsal próbálom akkor sem. Amit sikerült kiderítenem, hogy minden esetben kapcsol a relé azt hallom, kivéve ha a bal első ajtót kézzel zárom-nyitom, akkor nem hallom a relé kattanását, ha a jobb oldalon csinálom akkor hallani. Kissé tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak. Kérem segítsen aki tud.

Annyi változás van a dologban, hogy kiderült, az utólagosan beszerelt riasztó, elromlott és leégette a központi zár motorokat. Ebből kifolyólag most keresek bontott zárakat, mind a 4 ajtóba. Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni az alkatrészek beszerzésében.

Előre is köszönöm!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2011.03.29 kedd, 18:55:45 »

Sziasztok!

Nemrégiben vettem MKII-es 2,5 V6 Mondeo GHIA kombit. Most jelentkezett egy olyan probléma, hogy semmilyen módon nem működik a központi zár. Van benne egy utólagosan beépített immobiliser-risztó, bár nem teljsen értem, hogy miért. Az elmúlt napokban több órányi goglizés után, szerintem a kocsiban gyárilag is van immobiliser. A központi zár nem működik az utólagos riasztó vezérlésével, illetve az autó saját távirányítójával sem, sőt ha kulccsal próbálom akkor sem. Amit sikerült kiderítenem, hogy minden esetben kapcsol a relé azt hallom, kivéve ha a bal első ajtót kézzel zárom-nyitom, akkor nem hallom a relé kattanását, ha a jobb oldalon csinálom akkor hallani. Kissé tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak. Kérem segítsen aki tud.

Annyi változás van a dologban, hogy kiderült, az utólagosan beszerelt riasztó, elromlott és leégette a központi zár motorokat. Ebből kifolyólag most keresek bontott zárakat, mind a 4 ajtóba. Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni az alkatrészek beszerzésében.

Előre is köszönöm!


Keresd mk2 fórumtársat, többnyire angol autókat bont Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:51:07 »

Sajnos az ablakemelő csere nem jött be, viszont leszedtem a tükröt, és észrevettem, hogy mögötte beszűkül a vezetősín. Ezt egy "célszerszámmal" kitágítottam, kipucoltam és láss csodát, bár még mindig nem 100%, de már ütközésig feltolja az ablakot!  Grin
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2011.04.05 kedd, 10:20:03 »

Segítséget kérnék annak a megoldására, hogy az MKII 1,8 TD kombi Ghia elektromos csomagtér ajtóját akkor is tudjam nyitni ha a motor jár. Jelenleg nem engedi nyitni csak akkor ha leállítom a motort. Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:06:36 »

sziasztok ! segitség kellene Smiley
Van egy benzin - gázos mk2-es 1.8,16 szelepes mondeom.Pár hete elkezdett dadogni,szaggatni a motor hirtelen gázadáskor,leginkább alacsonyabb fordulatszámon.Cseréltem gyertyákat,kábelokat már végül trafót is,kitakaritottam a levegőtömegmérőt és javult a helyzet pár napra.Rávágtuk a diagnosztikát ,kicseréltünk mindet ujból,újra  és végül oda jutottunk hogy a lambda szonda lehet az ok,nem változik az értéke,úgymond beállt.Tehát a kérdésem az lenne hogy : okozhat-e ilyen tüneteket a lambda szonda vagy máshol keressem a bajt és hogy bontottal,utángyártottal ill gyárival próbálkozzak.előre is köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:24:01 »

sziasztok ! segitség kellene Smiley
Van egy benzin - gázos mk2-es 1.8,16 szelepes mondeom.Pár hete elkezdett dadogni,szaggatni a motor hirtelen gázadáskor,leginkább alacsonyabb fordulatszámon.Cseréltem gyertyákat,kábelokat már végül trafót is,kitakaritottam a levegőtömegmérőt és javult a helyzet pár napra.Rávágtuk a diagnosztikát ,kicseréltünk mindet ujból,újra  és végül oda jutottunk hogy a lambda szonda lehet az ok,nem változik az értéke,úgymond beállt.Tehát a kérdésem az lenne hogy : okozhat-e ilyen tüneteket a lambda szonda vagy máshol keressem a bajt és hogy bontottal,utángyártottal ill gyárival próbálkozzak.előre is köszi
mit mondott a diagnosztika?
Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:33:28 »

kiírt egy két hibakódot de azt mondták h az valószinű a lambdaszonda illetve a gáz miatt van.... de mind gázon illetve benzinen ugynazok a tünetek mutatkoznak.olvastam hogy okozhat hasonlót a hibás levegőtömegmérő is....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:38:34 »

kiírt egy két hibakódot de azt mondták h az valószinű a lambdaszonda illetve a gáz miatt van.... de mind gázon illetve benzinen ugynazok a tünetek mutatkoznak.olvastam hogy okozhat hasonlót a hibás levegőtömegmérő is....
hát igen. sajna 3 dolog lehet. lambda, maf és vákuum y.
az első 2 ellenőrizhető a csati egyenkénti lehúzásával. tehát lehúzod a maf csatit. mész egy tesztet. leállítod a kocsit, visszadugod a mafot, lehúzod a lambdát és megteszed vele azt a teszt kört.
ha nincs rádugva, az ecu alapértékkel számol, így elvileg a tüneteket ki tudod küszöbölni. viszont hosszútávon nem ajánlott nélkülük közlekedni a mai üzemanyag árak mellett.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:42:03 »

odáig már eljutottam h szonda nélkül is ugyanazok az értékek jöttek ki.. 
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:46:49 »

odáig már eljutottam h szonda nélkül is ugyanazok az értékek jöttek ki.. 
akkor egyértelmű ...


kiírt egy két hibakódot de azt mondták h az valószinű a lambdaszonda illetve a gáz miatt van.... de mind gázon illetve benzinen ugynazok a tünetek mutatkoznak.olvastam hogy okozhat hasonlót a hibás levegőtömegmérő is....
a globális felmelegedés meg azért, mert sokat fingunk?  falbav
Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:49:07 »

 vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:03:13 »

odáig már eljutottam h szonda nélkül is ugyanazok az értékek jöttek ki.. 
joe néven van egy skac, aki tud jó szondát, jó áron. keress utána.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:03:55 »

köszi !
Naplózva
Rolandl200
Vendég
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2011.04.06 szerda, 14:15:43 »

Sziasztok!

Egy központizáras, riasztós dologban szeretném kérni a segítségeteket!
Mondeo MK2 kombim van 1997 végi.   2.0 Benya
Először is az lehet-e, hogy mk2 autómban mk1-es központizár vezérlő modul van?
A lényeg, hogy nem működik, próbáltam kódolni,(mk1 es szerint), ezt sikeresen is megcsináltam de nem műxik.:

1       Indítókulcsot forgasd II-be, majd 3 másodpercen belül négyszer kapcsolj II-ből I-be.

2       A műszerfalon (órában) lévő visszajelző LED világítani fog.

3       Fordítsd O-ba a kulcsod, nyomd a nyitás gombot és tartsd nyomva addig, míg az órába lévő PATS LED nem villan négyszer.

4       Fordítsd II-be az indítókulcsot, majd vissza O-ba.

Villog, de nem tudok nyitni zárni!!

Segítség!!!
Köszönöm!
Sziasztok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2011.04.06 szerda, 15:11:45 »

Sziasztok!

Egy központizáras, riasztós dologban szeretném kérni a segítségeteket!
Mondeo MK2 kombim van 1997 végi.   2.0 Benya
Először is az lehet-e, hogy mk2 autómban mk1-es központizár vezérlő modul van?
A lényeg, hogy nem működik, próbáltam kódolni,(mk1 es szerint), ezt sikeresen is megcsináltam de nem műxik.:

1       Indítókulcsot forgasd II-be, majd 3 másodpercen belül négyszer kapcsolj II-ből I-be.

2       A műszerfalon (órában) lévő visszajelző LED világítani fog.

3       Fordítsd O-ba a kulcsod, nyomd a nyitás gombot és tartsd nyomva addig, míg az órába lévő PATS LED nem villan négyszer.

4       Fordítsd II-be az indítókulcsot, majd vissza O-ba.

Villog, de nem tudok nyitni zárni!!

Segítség!!!
Köszönöm!
Sziasztok.
először azt kellene megtudni, hogy a cucc infrás, vagy rádiófrekis. nem egyforma a programozás. lehet az elem is kukás a tácsocsóban. fotózd le és tedd fel.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2011.04.06 szerda, 16:12:30 »

Sziasztok!
Fedcompos kérdésem lenne.
A gázosítás miatt nem fogy a benzin menetközben, pedig megy az autó. A kompjuter érzi, hogy valami nemstimmel, így ő magától csökkenti a megtehető km-ek számát. Hamar eljutunk oda, hogy "0" km-t mehetek, pedig még bőven 1/4-ig van a tank.  Állandóan sípol elinduláskor, hogy elfogyott a benzin.
Hogyan lehetne rábírni a fedcompot, hogy újra értelmezze a helyzetet pl minden gyújtásráadáskor? Ha leveszem az akkusarut, akkor a fedcomp nem nullázódik, (az ecu meg igen), csak vmi félig igaz félig hamis értékeket betárolva éled újra. Ez a szitu néha még a sárga visszajelzőlámpát is meghülyíti. Az órán lévő tankműszer rendesen mutat, de pl égett már sárga lámpa 1/4 tanknál is, nem is értem hogyan.
Szóval mikor olvas értéket a fedcomp? ha egyértelműen növekszik a benzinszint? pl taknkoláskor? a tanksapka ajtó nyitását nem hiszem hogy érzékelni, sőt biztos vagyok benne.
Van vkinek ötlete?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rolandl200
Vendég
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2011.04.06 szerda, 17:30:55 »

először azt kellene megtudni, hogy a cucc infrás, vagy rádiófrekis. nem egyforma a programozás. lehet az elem is kukás a tácsocsóban. fotózd le és tedd fel.

Köszi a gyors választ!

Saját képet most nem tudok beszurni. csak linkelni tudok.

2 gombos nyit zár (egy nyil két nyíl)
A link alapján az infrás kulcsom van, DE nincs az infra led helyén semmi, konkrétan ki sincs vágva az a rész.
Ezért gondolom, hogy rádiós.

Az elem vadi új.

Köszi!
Hali

« Utoljára szerkesztve: 2011.04.06 szerda, 18:05:12 írta Rolandl200 » Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2011.04.06 szerda, 18:14:48 »

Köszi a gyors választ!

Képet most nem tudok beszurni. csak linkelni tudok  a piros alatti első kép!

2 gombos nyit zár (egy nyil két nyíl)
A link alapján az infrás kulcsom van, DE nincs az infra led helyén semmi, konkrétan ki sincs vágva az a rész.
Ezért gondolom, hogy rádiós.


Az elem vadi új.

Köszi!
Hali



Szia!
Nálam ugyanez volt nemrég, ugyanilyen kulccsal!

A megoldásom ez lett: (segítség inne jött a fórumról, több emberkétől priviben. thnx nekik)

-kulcs kódolása úgy, ahogy azt te tetted
-próba(nem ment)
-vezető oldali ajtóban (ill a zár ellendarabjábna) nyitás állapotjelző nyomkodása 8 szor, gyújtás nélkül, ennek eredménye az, ha nyomod a kulcson bármelyik gombot, villogtatja az irányjelzőt! ha ezt teszi, akkor kulcs és rf vevő rendben. (ha nem akkor kulcs vagy vevő hiba, innen nem tom tovább...)nálam villogott...
-akku saru le, majd 10 perc múlva vissza, innentől nekem jó lett!

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem sokáig! Aztán tanácsok alapján anyós oldalon ülés előtti keresztmerevítőn ahol a kábel átvezetés van, 3 kábel gyárilag toldott, nekem ott volt egy szétrohadva-oxidálódva! megjavít oszt jónapot...  Wink küszöbborítás levesz, szőnyeg felhajt.... s már látod is..

Naplózva
Rolandl200
Vendég
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2011.04.06 szerda, 18:43:18 »

Szia!
Nálam ugyanez volt nemrég, ugyanilyen kulccsal!

A megoldásom ez lett: (segítség inne jött a fórumról, több emberkétől priviben. thnx nekik)

-kulcs kódolása úgy, ahogy azt te tetted
-próba(nem ment)
-vezető oldali ajtóban (ill a zár ellendarabjábna) nyitás állapotjelző nyomkodása 8 szor, gyújtás nélkül, ennek eredménye az, ha nyomod a kulcson bármelyik gombot, villogtatja az irányjelzőt! ha ezt teszi, akkor kulcs és rf vevő rendben. (ha nem akkor kulcs vagy vevő hiba, innen nem tom tovább...)nálam villogott...
-akku saru le, majd 10 perc múlva vissza, innentől nekem jó lett!

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem sokáig! Aztán tanácsok alapján anyós oldalon ülés előtti keresztmerevítőn ahol a kábel átvezetés van, 3 kábel gyárilag toldott, nekem ott volt egy szétrohadva-oxidálódva! megjavít oszt jónapot...  Wink küszöbborítás levesz, szőnyeg felhajt.... s már látod is..



MŰKÖDIK!!!
Király vagy! Köszönöm szépen!
Köszi
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2011.04.06 szerda, 18:48:54 »

Segítséget kérnék annak a megoldására, hogy az MKII 1,8 TD kombi Ghia elektromos csomagtér ajtóját akkor is tudjam nyitni ha a motor jár. Jelenleg nem engedi nyitni csak akkor ha leállítom a motort. Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
undok
Vendég
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2011.04.06 szerda, 19:01:26 »

MŰKÖDIK!!!
Király vagy! Köszönöm szépen!
Köszi

Ne nekem köszönd!

Mindenkinek, aki ide írt, s nekem is segített... taps

Naplózva
Rolandl200
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2011.04.06 szerda, 20:38:52 »

Ne nekem köszönd!

Mindenkinek, aki ide írt, s nekem is segített... taps



Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! worship
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 14:58:58 »

Segítséget kérnék annak a megoldására, hogy az MKII 1,8 TD kombi Ghia elektromos csomagtér ajtóját akkor is tudjam nyitni ha a motor jár. Jelenleg nem engedi nyitni csak akkor ha leállítom a motort. Előre is köszönöm.

Én nem emléxem, hogy erre találtunk volna megoldást. Ugye ez nem  motorjárással függ össze, ha jól tudom, hanem a kulcsnak nem szabad a gyújtáskapcsolóban lenni, vagy csak gyújtáson, ebben nem vagyok biztos...
A lényeg az, hogy menet közben egy pirosnál ne tudjanak behatolni a csomitartóba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 15:55:08 »

Én nem emléxem, hogy erre találtunk volna megoldást. Ugye ez nem  motorjárással függ össze, ha jól tudom, hanem a kulcsnak nem szabad a gyújtáskapcsolóban lenni, vagy csak gyújtáson, ebben nem vagyok biztos...
A lényeg az, hogy menet közben egy pirosnál ne tudjanak behatolni a csomitartóba...
nem is akarnám kiiktatni...ez sok más autón is így van és szerintem teljesen logikus...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2011.04.08 péntek, 09:06:56 »

Én nem emléxem, hogy erre találtunk volna megoldást. Ugye ez nem  motorjárással függ össze, ha jól tudom, hanem a kulcsnak nem szabad a gyújtáskapcsolóban lenni, vagy csak gyújtáson, ebben nem vagyok biztos...
A lényeg az, hogy menet közben egy pirosnál ne tudjanak behatolni a csomitartóba...

Köszönöm a választ !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2011.04.08 péntek, 12:07:15 »

nem is akarnám kiiktatni...ez sok más autón is így van és szerintem teljesen logikus...

Én is a múlthéten szedtem szét, azt pucoltam meg az egészet, végre műxik a gombra nyitás, nem kell kulcs.  taps
Nálam is járó motornál nem nyitja csak ha leállítottam utána, ami ok jogos, h nehogy ki tudják nyitni hátulról miközben te elöl ülsz, de megoldhatták volna úgy is (ami számomra szimpatikusabb), hogy pl apu Sharanjában nyílik járó motornál, de csak akkor, ha előtte kinyitottad valamelyik ajtót. Rgo úgy érzékeli, mintha valaki kiszállt volna valamit kivenni a csomagtartóból. Kicsit értelmetlen, h ha úgymond többen vagytok a kocsiba azt ez itt száll ki az ott száll ki, mindig le kell állítani az autót, h ki tudja venni pl a táskáját hátulról. Dehát ez van, jobb mint a semmi, kis csomagot ölbe tartani.  hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2011.04.08 péntek, 13:03:40 »

nem is akarnám kiiktatni...ez sok más autón is így van és szerintem teljesen logikus...

Értelek, hogy a biztonság miatt jó, de:
ez nem az! Az az igazi, ami nekem is van a Galaxynál, hogyha a központi zárva van, akkor nem nyitható az sem. Nehogy mindig le kelljen állítani ahhoz, hogy kivegyek belőle vmit...
Most pont ezért kapott a Fiesta központit, hogy nyitható legyen kulcs nélkül is a csomi, ne kelljen kivenni mindig a kulcsot, amikor ki akarunk venni belőle vmit. Persze kívülről most is csak kulccsal, vagy távról nyitható, viszont belülről már kapcsolóval is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2011.04.08 péntek, 13:26:50 »

Én is a múlthéten szedtem szét, azt pucoltam meg az egészet, végre műxik a gombra nyitás, nem kell kulcs.  taps
Nálam is járó motornál nem nyitja csak ha leállítottam utána, ami ok jogos, h nehogy ki tudják nyitni hátulról miközben te elöl ülsz, de megoldhatták volna úgy is (ami számomra szimpatikusabb), hogy pl apu Sharanjában nyílik járó motornál, de csak akkor, ha előtte kinyitottad valamelyik ajtót. Rgo úgy érzékeli, mintha valaki kiszállt volna valamit kivenni a csomagtartóból. Kicsit értelmetlen, h ha úgymond többen vagytok a kocsiba azt ez itt száll ki az ott száll ki, mindig le kell állítani az autót, h ki tudja venni pl a táskáját hátulról. Dehát ez van, jobb mint a semmi, kis csomagot ölbe tartani.  hehe

Erre találták ki fordék a mikrokapcsolós csomagtartó nyitást. Fiestában, Escortban, Scorpioban volt, MK II Modeoban nem. De beszerelhető.
Naplózva
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 22:40:34 »

 wave

Sziasztok.Nemregiben lettem szerencses mondeo tulajdonos,1 negativumot talaltam benne,megpedig azt,hogy nem lehet benne
a motoros vezetoulest annyira hatra tolni hogy kinyujtsam a labam.Alkalmankent meg teszek 1500km-t egyhuzamban,ezert is vettem
ezt a jarganyt/imadom/.Probaltam mas,2es mondeokban is (nem motoros ulessel),ezekben mind hatra ment annyira hogy kenyelmes legyen.
Egy vizszintes,es egy fuggoleges ulesallito gomb van az ulesen.A vizszintest 3 iranyba lehet mozgatni,elore-hatra,az ules aljanak eleje le-fel,
hatulja le-fel.A fuggolegesen,a felsoreszevel,a hattamla dolesszoget allitom,viszont az aljara nem reagal semmit sem az ules.
Itt is kellene lennie allitasi lehetosegnek?Lehet epp ez hianyzik a jo ules bealitashoz?

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 09:46:19 »

wave

Sziasztok.Nemregiben lettem szerencses mondeo tulajdonos,1 negativumot talaltam benne,megpedig azt,hogy nem lehet benne
a motoros vezetoulest annyira hatra tolni hogy kinyujtsam a labam.Alkalmankent meg teszek 1500km-t egyhuzamban,ezert is vettem
ezt a jarganyt/imadom/.Probaltam mas,2es mondeokban is (nem motoros ulessel),ezekben mind hatra ment annyira hogy kenyelmes legyen.
Egy vizszintes,es egy fuggoleges ulesallito gomb van az ulesen.A vizszintest 3 iranyba lehet mozgatni,elore-hatra,az ules aljanak eleje le-fel,
hatulja le-fel.A fuggolegesen,a felsoreszevel,a hattamla dolesszoget allitom,viszont az aljara nem reagal semmit sem az ules.
Itt is kellene lennie allitasi lehetosegnek?Lehet epp ez hianyzik a jo ules bealitashoz?
Le kell vágni a lábadból egy 10 centit és jó lesz! Csak viccezek.

A függőleges alsó részével semmit sem lehet állítani, az a motoros gerinctámasz kapcsolója lenne, de az 2-es mondeoban még nincs, csak 3-asban. A 2-esben tekerős a gerinctámasz.

A kérdésedre a válasz: menne az hátrébb is, csak a menete összeszedte a sok év alatt az autóban összegyűlt koszt és sokkal hamarabb szorul meg, mint kellene, amit a motor úgy érzékel, hogy elért a végállásba és nem erőlteti tovább.
Megoldás: Ülés kiszerel és menet megpucol-bezsíroz. Fejre fordított ülésnél a jobb oldalon, helyére rakott ülésnél a bal oldalon van ez a menet.  Hosszú fém rúd, egy vastag fúrószárra hasonlít. A menete tele lesz valszeg kosszal, azt szedd ki belőle. 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 10:41:53 »

wave

Sziasztok.Nemregiben lettem szerencses mondeo tulajdonos,1 negativumot talaltam benne,megpedig azt,hogy nem lehet benne
a motoros vezetoulest annyira hatra tolni hogy kinyujtsam a labam.Alkalmankent meg teszek 1500km-t egyhuzamban,ezert is vettem
ezt a jarganyt/imadom/.Probaltam mas,2es mondeokban is (nem motoros ulessel),ezekben mind hatra ment annyira hogy kenyelmes legyen.
Egy vizszintes,es egy fuggoleges ulesallito gomb van az ulesen.A vizszintest 3 iranyba lehet mozgatni,elore-hatra,az ules aljanak eleje le-fel,
hatulja le-fel.A fuggolegesen,a felsoreszevel,a hattamla dolesszoget allitom,viszont az aljara nem reagal semmit sem az ules.
Itt is kellene lennie allitasi lehetosegnek?Lehet epp ez hianyzik a jo ules bealitashoz?


De azt megnézted,hogy manuálisan tudod jobban hátratolni?A motoros rész csak kis mértékű állítást végez.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 13:16:25 »

De azt megnézted,hogy manuálisan tudod jobban hátratolni?A motoros rész csak kis mértékű állítást végez.

Cöcö, ö nem arról beszél, hanem a full elektromos ülésről, amilyen nekem is van. Ott a teljes hátratolást a motor végzi, a már említett menetes rúd segítségével!
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.11 hétfő, 13:32:11 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 13:30:17 »

Erre tessék az agyunk asszociációs féltekéjét beállítani.


« Utoljára szerkesztve: 2011.04.11 hétfő, 13:31:48 írta drof » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 13:47:57 »

Cöcö, ö nem arról beszél, hanem a full elektromos ülésről, amilyen nekem is van. Ott a teljes hátratolást a motor végzi, a már említett menetes rúd segítségével!
okéj,értem,de nekem nem jött le,hogy full motoros.Én a mai napig jobban szeretem a teljesen manuálist.Nem elegáns,de nekem kényelmesebb volt a motorosnál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 16:22:17 »

Cöcö, ö nem arról beszél, hanem a full elektromos ülésről, amilyen nekem is van. Ott a teljes hátratolást a motor végzi, a már említett menetes rúd segítségével!
mk2 fullelektromos üléskerete jó lehet mk3-hoz??

nincs rólaképed??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.