Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 15:09:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2307654 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2010.11.03 szerda, 19:37:39 »

Ma vettem mk2-től egy másik motort, rákötöttem  és sajna azt se hajtja felfelé.  falbav Most jönne a kábelcsere?  help Elég rossz érzés kitámasztott ablakkal furikázni  laugh
hmmm,vezeték nem szakadt?Vagy azt nézted?Kapcsolót nem próbáltatok ki másikat?Egy csavar kitekerése az egész.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:20:00 »

hmmm,vezeték nem szakadt?Vagy azt nézted?Kapcsolót nem próbáltatok ki másikat?Egy csavar kitekerése az egész.
Kapcsolót próbáltam, jó. A vezeték, ahol látom sértetlennek tűnik...
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2010.11.05 péntek, 19:33:10 »

Nos megoldottam... a vezető oldali kapcsolót leszed, visszarak és mükodik!   taps
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:46:43 »

igen a mutató is üreset jelez meg a lámpa is ég
Ma megcseréltem a két műszert (a műszerfalban)és csak nem lett jó falbav
Nálam annyi történt, hogy AC pumpa lett cserélve. Azóta nekem is fordítva mutat. Lett végül valami jó megoldás?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:47:20 »

nekem is volt fordítva jelző üzemanyagszint problémám. én így vettem a kocsit, félnél volt üres, alá sosem ment. Nekem a szintjelző csere oldotta meg. Mármint a tankban lévő fele. Szerintem neked is vissza kéne tenni a régit, az új ac-vel. Át lehet szerelni.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 08:40:46 »

nekem is volt fordítva jelző üzemanyagszint problémám. én így vettem a kocsit, félnél volt üres, alá sosem ment. Nekem a szintjelző csere oldotta meg. Mármint a tankban lévő fele. Szerintem neked is vissza kéne tenni a régit, az új ac-vel. Át lehet szerelni.
Még jó, hogy elkértem a szerelőtől a rossz AC-t így majd megoldható remélem a visszacsere. Viszont megijesztettél, mert ezek szerint elképzelhető, hogy nem akkor fog kifogyni a benzinem, amikor telét mutat? Asszem az első utam majd benzinkúthoz fog vezetni... (Jelenleg azt mutatja, hogy 3/4-ig van.)
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 16:23:16 »

Vettem egy bicskakulcs szettet. A vevőjén egy 8 villás ilyen stekker van. Hova kell azt bekötni? Vagy legalábbis hol van az eredeti kp zár vevője?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 21:31:42 »

Vettem egy bicskakulcs szettet. A vevőjén egy 8 villás ilyen stekker van. Hova kell azt bekötni? Vagy legalábbis hol van az eredeti kp zár vevője?
rajzot nem kaptál hozzá?
Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 22:07:31 »

De. Ezt kaptam de sajnos nem vagyok autóvillamozzági szakértő és nem tudom mit hova kell közni hogyan merre mit találok. Annyira jutottam már hogy a sofőr ajtaják kell szétszedni és ott ell az eredetit kicserélni erre csak a stekkerek nem egyeznek és a kbeleket nem tom melyik micsoda. Na persze ez sem biztos hogy jól vagyok informálva. http://kep.psharing.com/464163.jpg
Naplózva
Csortos István
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 11:05:34 »

Sziasztok ki tud segíteni a központi zárhoz csak egy csipes kulcsom van és még kellene kettő hogy hogy újból tanítható legyen
és ezt ki tudja nekem megcsinálni
kőszi csá   
Naplózva
Csortos István
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 11:13:18 »

Sziasztok ki tud segíteni a központi zárhoz csak egy csipes kulcsom van és még kellene kettő hogy hogy újból tanítható legyen
és ezt ki tudja nekem megcsinálni
kőszi csá   
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 13:16:02 »

Sziasztok ki tud segíteni a központi zárhoz csak egy csipes kulcsom van és még kellene kettő hogy hogy újból tanítható legyen
és ezt ki tudja nekem megcsinálni
kőszi csá   
akár egy helyre is elég lett volna beírni.Kell egy nyers (immós) klucs (ha van az autóban...) le kell másoltatni és elmenni vele egy ford márkaszervízbe.Ott tudják belőni az új kulcsot.Utána már te is tudod tanítani.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2010.11.30 kedd, 10:23:59 »

Sziasztok!

Kp.zár továbbra is xarkodik. Távirányítóval nyitnám, a riasztó kikapcsol, nyitja a zárat , de vissza is zár rögtön, de csak hideg időben. Leszigeteltem a sofőr és anyós ajtóban is az elektromos csatlakozót, de változatlan a helyzet.
Ha ilyenkor kulccsal nyitok, akkor csak a sofőr ajtót nyitja.
Vmi ötlet még??
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2010.11.30 kedd, 10:44:35 »

Sziasztok!

Kp.zár továbbra is xarkodik. Távirányítóval nyitnám, a riasztó kikapcsol, nyitja a zárat , de vissza is zár rögtön, de csak hideg időben. Leszigeteltem a sofőr és anyós ajtóban is az elektromos csatlakozót, de változatlan a helyzet.
Ha ilyenkor kulccsal nyitok, akkor csak a sofőr ajtót nyitja.
Vmi ötlet még??
az mit jelent, hogy leszigetelted?
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2010.11.30 kedd, 10:58:28 »

az mit jelent, hogy leszigetelted?
powertéppel a csatlakózótól a kábel kb. feléig.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.30 kedd, 11:32:45 írta Isu » Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
jojo 69
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:07:04 »

helo sziasztok. aszt szeretném kérni kérdezni hogy 99-es 1.8 td-ben generátorho milyen csapágy szűkségeltetik ha tudja valaki megkőszőném ha magosztaná velem előreis kőszőnőm
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2010.11.30 kedd, 18:19:51 »

Sziasztok!

Kp.zár továbbra is xarkodik. Távirányítóval nyitnám, a riasztó kikapcsol, nyitja a zárat , de vissza is zár rögtön, de csak hideg időben. Leszigeteltem a sofőr és anyós ajtóban is az elektromos csatlakozót, de változatlan a helyzet.
Ha ilyenkor kulccsal nyitok, akkor csak a sofőr ajtót nyitja.
Vmi ötlet még??
ez szerintem valami mechanikai gond lesz(valamelyik zár szorul) és nem elektromos. le kellene huzgálni egyenként az csatikat, hogy ki tudd szűrni, melyik kehes. ha pl. a jobb hátsó van lehúzva és rendesen működik a rendszer, akkor elég azt a zárat kipucolni újra zsírozni. de ha kulccsal csak azt az egy ajtót nyitja, akkor a vezető oldali ajtónál lehet a gebasz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2010.11.30 kedd, 21:20:33 »

ez szerintem valami mechanikai gond lesz(valamelyik zár szorul) és nem elektromos. le kellene huzgálni egyenként az csatikat, hogy ki tudd szűrni, melyik kehes. ha pl. a jobb hátsó van lehúzva és rendesen működik a rendszer, akkor elég azt a zárat kipucolni újra zsírozni. de ha kulccsal csak azt az egy ajtót nyitja, akkor a vezető oldali ajtónál lehet a ge***...

Jo otlet. Kiprobalom.
Koszi
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 11:01:31 »

Bár megoldottam, okulásképpen leírom: tegnap megint előjött a jobbhátsóablaknemmegyfel probléma. Ismét kiszedtem a vezető oldali kapcsolót, és alaposabban szemügyre vettem. Azt láttam, hogy a csatlakozóban az egyik "szórítókapocs" egyik lába letört, és ezért nem mindig szorítja a kapcsoló peckét. Ezt megnyomorgattam meg helyreraktam egy mini csavarhúzóval. Egyelőre jó, de szerintem idővel vennem kell majd egy másik csatit a kábel végére...
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 15:31:41 »

Tiszteletem , szervusztok . wave

Sofőr ülésem , (elektromos) csak hátra megy , előre (néha) csak egy századmásodpercig mozdul . Lehet valahol a kábel részeket kellene megnéznem , vagy a motor döglődik ? Előre is köszi a válaszokat .
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 15:33:14 »

Tiszteletem , szervusztok . wave

Sofőr ülésem , (elektromos) csak hátra megy , előre (néha) csak egy századmásodpercig mozdul . Lehet valahol a kábel részeket kellene megnéznem , vagy a motor döglődik ? Előre is köszi a válaszokat .
próbáld ki úgy, hogy nem ülsz az ülésben Smiley
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 15:40:58 »

próbáld ki úgy, hogy nem ülsz az ülésben Smiley

Köszi , erre nem is gondoltam . De szerintem 53 kg csak nem gond neki . De ha bejön , akkor majd valahol sörözünk egyet .
Naplózva
gytibi
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2010.12.04 szombat, 11:47:19 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a központi zárral. Reggelente ha hideg van nem tudom kinyitni a vezető oldalon az ajtókat. A jobb oldalon is csak azt az egy ajtót nyitja ki...

Mi lehet a probléma, valaki tud valami megoldást??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2010.12.04 szombat, 15:18:00 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a központi zárral. Reggelente ha hideg van nem tudom kinyitni a vezető oldalon az ajtókat. A jobb oldalon is csak azt az egy ajtót nyitja ki...

Mi lehet a probléma, valaki tud valami megoldást??

elég egy helyre is beírnod...
lehet több gond is. az, hogy be van fagyva, az egy dolog. de valószínű ázott be valamikor az autód a pollenszűrőnél és a padlóköteg csatlakozásánál korrodált a vezeték. az anyós oldali ülés kersztsínjénél van a szőnyeg alatt egy kábelátvezető műanyag csatorna. az kellene szétbontanod, megtisztítani, újra forrasztani és zsugorcsövezni.
ha nem ez a probléma, akkor sem árt megcsinálni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vasparipa
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 23:56:38 »

Sziasztok! MkII V6-om van, egy éve van nálam. A vásárlás másnapján már nem volt fűtésem, mint utólag kiderült, a biztosítékja elégett. Csere után egy évig semmi gond, ám múlt héten megint jelentkezett az előbb említett probléma, ráadásul a biztosítéktáblám is megpörkölődött kicsit  ijedt A klímát automatán használtam télen-nyáron, ezt a két alkalmat leszámítva, ekkor tekergettem csak kézzel a ventillátor kapcsolóját ...bocs, ha láma a kérdés, de( hülye vagyok az elektronikához) összefügghet ezzel a dolog??? Mondják, hogy a kábelköteg idővel a kirepedező szigetelés miatt elég veszélyessé válhat. Én tervezem ennek a cseréjét, csak hogy gyorsba ( kiveszem-beteszem) meg lehessen oldani a dolgot, szükségem lenne egy másik kábelkötegre ( bármilyen állapotú ) a mintavételre, valamint egy jó biztosítéktáblára. Ha valamelyikőtöknek van fölös darab ezekből, kérem jelezze-vevő lennék rá.De ha a hibára van valami tippetek, azt is megköszönném! integet2
Üdv.: Laci
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 07:30:36 »

Sziasztok! MkII V6-om van, egy éve van nálam. A vásárlás másnapján már nem volt fűtésem, mint utólag kiderült, a biztosítékja elégett. Csere után egy évig semmi gond, ám múlt héten megint jelentkezett az előbb említett probléma, ráadásul a biztosítéktáblám is megpörkölődött kicsit  ijedt A klímát automatán használtam télen-nyáron, ezt a két alkalmat leszámítva, ekkor tekergettem csak kézzel a ventillátor kapcsolóját ...bocs, ha láma a kérdés, de( hülye vagyok az elektronikához) összefügghet ezzel a dolog??? Mondják, hogy a kábelköteg idővel a kirepedező szigetelés miatt elég veszélyessé válhat. Én tervezem ennek a cseréjét, csak hogy gyorsba ( kiveszem-beteszem) meg lehessen oldani a dolgot, szükségem lenne egy másik kábelkötegre ( bármilyen állapotú ) a mintavételre, valamint egy jó biztosítéktáblára. Ha valamelyikőtöknek van fölös darab ezekből, kérem jelezze-vevő lennék rá.De ha a hibára van valami tippetek, azt is megköszönném! integet2
Üdv.: Laci
Szia!Üdv a véhatosok között,majd oda is nézz be!Biztosíték tábla ha kell,akkor adok (jó pénzért  eplus2 ) A szigetelés repedezés csak az mk1 93-94-es kiadásaira volt jellemző,utána már nem.Ami Nálad gond lehet,az a vezérlőpanel (szerintem) vagy a ventillátor.Ezeket nézd meg,akár otthon is.Ha szorul a ventillátor,okozhat túlmelegedést.Ha nem forog rendesen,kézzel megpörgetve (szorul stb...) akkor érdemes egy bontottra cserélni (4-5e ft mk2-nél,ha jól emlékszem)
Naplózva
vasparipa
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 09:38:38 »

Szia!Üdv a véhatosok között,majd oda is nézz be!Biztosíték tábla ha kell,akkor adok (jó pénzért  eplus2 ) A szigetelés repedezés csak az mk1 93-94-es kiadásaira volt jellemző,utána már nem.Ami Nálad gond lehet,az a vezérlőpanel (szerintem) vagy a ventillátor.Ezeket nézd meg,akár otthon is.Ha szorul a ventillátor,okozhat túlmelegedést.Ha nem forog rendesen,kézzel megpörgetve (szorul stb...) akkor érdemes egy bontottra cserélni (4-5e ft mk2-nél,ha jól emlékszem)
Szia Misi!
Köszi a segítséget, utánanézek a dolgoknak! A vezérlőpanel az előző tulaj elmondása szerint cserélve lett, épp a  vétel előtt, de lehet, hogy az okot, ami annak a meghibásodását okozta, nem sikerült megszüntetni Roll Eyes
A biztitáblára meg mondj egy árat, mert érdekelne. Jövő hét végéig ígérték mások is, hogy utánanéznek...ünnepek között szeretném kicserélni. A kábelköteg is jöhet, ha van, jobban érezném magam, ha az is ki lenne cserélve...
Üdv.: Laci
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2010.12.08 szerda, 09:25:31 »

Szia Misi!
Köszi a segítséget, utánanézek a dolgoknak! A vezérlőpanel az előző tulaj elmondása szerint cserélve lett, épp a  vétel előtt, de lehet, hogy az okot, ami annak a meghibásodását okozta, nem sikerült megszüntetni Roll Eyes
A biztitáblára meg mondj egy árat, mert érdekelne. Jövő hét végéig ígérték mások is, hogy utánanéznek...ünnepek között szeretném kicserélni. A kábelköteg is jöhet, ha van, jobban érezném magam, ha az is ki lenne cserélve...
Üdv.: Laci
V6-oson nem kell kábelköteget cserélni. Az első széria kábelkötege volt xar (93-94), V6-os nem készült az első szériában. V6-os Mondeo a második gyártsái szériában jelent meg először (1994. 3. negyedév közepe), addigra már nem használták a fhos kábelkötegeket.

Mivel a tiéd MK II, kizártnak tartom a gyárilag hibás kábelköteget. Utólagos behatásra lehet szakadt, de az szemmel látható nyomokat hagyó behatás (erős puff) kellett, hogy legyen, azt meg látnád.

Fűtöventillátor motorját nézd meg, ha az beszorul és zárlatot csinál, akkor viheti az egész klímapanel elektronikát magával.
Naplózva
vasparipa
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2010.12.08 szerda, 12:44:52 »

V6-oson nem kell kábelköteget cserélni. Az első széria kábelkötege volt xar (93-94), V6-os nem készült az első szériában. V6-os Mondeo a második gyártsái szériában jelent meg először (1994. 3. negyedév közepe), addigra már nem használták a fhos kábelkötegeket.

Mivel a tiéd MK II, kizártnak tartom a gyárilag hibás kábelköteget. Utólagos behatásra lehet szakadt, de az szemmel látható nyomokat hagyó behatás (erős puff) kellett, hogy legyen, azt meg látnád.

Fűtöventillátor motorját nézd meg, ha az beszorul és zárlatot csinál, akkor viheti az egész klímapanel elektronikát magával.
Köszi a segítséget. Ünnepek közt lesz egy kis időm, majd alaposabban átnézem a gépet. Az autó előéletéről nem sokat tudok, nem ismerem azt, akitől vettem, Ő meg azt mond, amit akar. Sérülve enyhén volt az autó, ( sárvédő, motorháztető ), de elemcserével megúszta, nem volt nagy puff. A kábelköteget minta alapján 2 sörért megcsinálnák. Felesleges munkát nem akarok magamnak, de úgy gondolom, hogy ártani nem ártok vele, ennyit meg megér.
Üdv.: Laci
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2010.12.10 péntek, 16:33:45 »

Van pár kérdésem infrás kp-zárammal kapcsolatban. Jól sejtem, hogy egy rakás *** ez a megoldás a rádióssal szemben? Legalábbis nekem csak fél métertől és lehetőleg pontosan a zár melletti érzékelőre irányítva működik. De már sokadszorra fordul elő az is hogy elfelejti a kulcsot és végig kell bűvészkedni a rátanítás idióta folyamatát... MIÉRT?

Szeretnék átváltani a rádiós megoldásra és a szép kerekített kulcsra is erről a 2gombos féltégla forma kulcsról. Ennek mi lenne a módja?

Köszi előre is a választ!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2010.12.10 péntek, 17:21:25 »

Hali!
 A csomagtérnyitómmal van gond. Az gép 5 ajtós, és eddig a nyitó gombbal nyitottam mindig, de most nem nyílil vele, be sem tudom nyomni. Hideg van, de vizet nem kapott, nem hinném, hogy befagyott. Kulccsal nyílik. Van ötletetek?
Naplózva
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2010.12.10 péntek, 18:25:54 »

Sziasztok

Milyen izzó megy a digit klíma kezelő paneljába - volt,watt -?
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2010.12.10 péntek, 19:47:13 »

Hali!
 A csomagtérnyitómmal van gond. Az gép 5 ajtós, és eddig a nyitó gombbal nyitottam mindig, de most nem nyílil vele, be sem tudom nyomni. Hideg van, de vizet nem kapott, nem hinném, hogy befagyott. Kulccsal nyílik. Van ötletetek?

Hello Fekusz!
Ha kulccsal tudod nyitni, akkor a lamellák jók és működik a mechanika is. Ha nem tudod a gombot benyomni, szerintem ott lesz egy kis retek vagy fagyás, a légköri pára is bőven elég, hogy belefagyjon. Én múlt héten jártam így, telenyomtam jégoldóval a nyomógomb környékét is és a foglalatot is, amiben a gomb mozog. Miután megindult, wd40 és azóta is jó, szerencsére.
Ha mégsem fagyás/kosz, akkor esetleg az a kallantyú állt be vagy törött el, amit a nyomógomb mozgat.
Ezek csak tippek, nekem ezek jutottak eszembe, sok sikert a javításhoz! wave
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2010.12.10 péntek, 22:14:08 »

Hello Fekusz!
Ha kulccsal tudod nyitni, akkor a lamellák jók és működik a mechanika is. Ha nem tudod a gombot benyomni, szerintem ott lesz egy kis retek vagy fagyás, a légköri pára is bőven elég, hogy belefagyjon. Én múlt héten jártam így, telenyomtam jégoldóval a nyomógomb környékét is és a foglalatot is, amiben a gomb mozog. Miután megindult, wd40 és azóta is jó, szerencsére.
Ha mégsem fagyás/kosz, akkor esetleg az a kallantyú állt be vagy törött el, amit a nyomógomb mozgat.
Ezek csak tippek, nekem ezek jutottak eszembe, sok sikert a javításhoz! wave

 Hali!
 Kösz a tippet! Végülis igaz, hogy elég párás idő van, meg hideg is. Holnap meglátom, segít-e a jégoldó. Bízom benne, hogy igen! vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:20:20 »

Hali!
 Kösz a tippet! Végülis igaz, hogy elég párás idő van, meg hideg is. Holnap meglátom, segít-e a jégoldó. Bízom benne, hogy igen! vigyor3

Krisztiánál aprópénzért lehet kapni komplett zárat, motort, gombot mindent egyben. Én így cseréltem az egészet (nem bonyolult művelet), mert szorult is, meg valszeg más baja is volt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2010.12.11 szombat, 07:55:47 »

Krisztiánál aprópénzért lehet kapni komplett zárat, motort, gombot mindent egyben. Én így cseréltem az egészet (nem bonyolult művelet), mert szorult is, meg valszeg más baja is volt.

 Egyelőre bízom benne, hogy megjavul, aztán ha mégsem, úgyis kell majd pár apróság mk2-től.
Naplózva
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:14:18 »

Sziasztok!Szeretnék a mondeo2 1997es 1.8td kicsikémbe egy műszerfalat mert az anyósoldali légzsákom azt mondta hogy pukkkk de hogy miért még most se tudom.Ha valaki tud valami szép állapotút jelezze.Heves megyében lenne jó.Előre is köszönöm!!!!Boci
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:00:21 »

Sziasztok

Milyen izzó megy a digit klíma kezelő paneljába - volt,watt -?

1.2 watt.

A voltot gondolom csak viccből kérdezted.

http://postimage.org/image/2m81m49ac/
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 08:15:01 »

Egyelőre bízom benne, hogy megjavul, aztán ha mégsem, úgyis kell majd pár apróság mk2-től.

 Hali!
 Szerencsére megoldódott a problémám, csak be volt fagyva a zár. Mondjuk ezt azért nem értem, mert voltak nemrég olyan komoly fagyok, hogy az ajtókat is alig bírtam kinyitni, de a csomagtérnyitóval most volt először gond, pedig alig volt mínusz pár fok. Na mindegy, a lényeg, hogy nem kell már idegeskednem miatta. Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:22:16 »

Van pár kérdésem infrás kp-zárammal kapcsolatban. Jól sejtem, hogy egy rakás *** ez a megoldás a rádióssal szemben? Legalábbis nekem csak fél métertől és lehetőleg pontosan a zár melletti érzékelőre irányítva működik. De már sokadszorra fordul elő az is hogy elfelejti a kulcsot és végig kell bűvészkedni a rátanítás idióta folyamatát... MIÉRT?

Szeretnék átváltani a rádiós megoldásra és a szép kerekített kulcsra is erről a 2gombos féltégla forma kulcsról. Ennek mi lenne a módja?

Köszi előre is a választ!


Helyesbítek most ezen a bejegyzésemen, mert azóta rájöttem, hogy hülyeséget írtam. Az infrás nem rakás ***, hanem fényimpulzus formájában megy a jel, tehát nyilván irányítani kell a zár melletti érzékelőre, és a rádióssal szemben az autótolvajok nem tudják lazán 20méterről megszerezni a kódot. A másik, hogy már vágom miket kéne cserélni, és nem is érné meg a művelet.

De továbbra sem tudom miért felejti el a kulcsot időnként. Továbbá, hogy hogyan oldható meg a kulcs lecserélése valami szebbre.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2010.12.15 szerda, 17:22:02 »

hogyan oldható meg a kulcs lecserélése valami szebbre.
na akkor ide is írok...
a gyári kulcsból kiveszed a szárat és olyanba rakod, amilyenbe akarod. nyitni, meg tudod a szár nélkül is. ha immos a kocsid, érdemes kipróbálni, hogy ha csak a kulcstartón lóg a csipes kütyü, érzékeli-e.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2010.12.17 péntek, 10:01:42 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy manuális klímást átalakítani digit klímásra valaki már csinált?
Műszerfalat is kell cserélni (kábelköteg miatt), pontosan mit kell átteni?Huh?
Naplózva

Mr.Windd
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2010.12.17 péntek, 13:05:38 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy manuális klímást átalakítani digit klímásra valaki már csinált?
Műszerfalat is kell cserélni (kábelköteg miatt), pontosan mit kell átteni?Huh?
át lehet alakítani,volt egy időben amikor itt is árultak egyeshez-ketteshez való cuccot is.Kábelköteg szerintem tuti kell,akkor a műszerfalban levő érzékelő,a jobboldali "A" oszlopnál levő napfény (napsugárzás) érzékelő vagy mifene,plusz a szabályozó.Viszont nekem például az a tapasztalatom,hogy ez a fél digitklíma egy kaka.Nyáron mondjuk még éppen jó,de most télen katasztrófa (legalábbis az enyém) Én személy szerint a manuálist sokkal jobban szerettem mint most ezt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2010.12.18 szombat, 00:12:28 »

na akkor ide is írok...
a gyári kulcsból kiveszed a szárat és olyanba rakod, amilyenbe akarod. nyitni, meg tudod a szár nélkül is. ha immos a kocsid, érdemes kipróbálni, hogy ha csak a kulcstartón lóg a csipes kütyü, érzékeli-e.

Köszi!
Mondjuk úgy lenne az ideális, ha csak 1 db kulcs lenne hozzá. Van egy profi autovillamosságis csodabogár akihez egyszer volt szerencsém, na az szerintem össze tud építeni bármit majd nekem Cheesy

Erről jut eszembe. SENKINEK ESZÉBE NE JUSSON BÁRMILYEN UTÓLAGOS KÉSZEN VEHETŐ RABLÁSGÁTLÓT, LOPÁSGÁTLÓT BESZERELTETNI, mert semmit nem ér. Az igazi az, ha teljesen egyedi módszerrel van megoldva a dolog. De logikus is. Pl nem is rejtett kapcsoló, vagy érzékelő, hanem valamilyen meglévő gyári gombok bizonyos sorrenben való működtetése. Vagy olyat is láttam már, hogy valahol az ülés sínnél kellett a sínt meg egy csavart simán kézzel megérintve rövidre zárni, és ezáltal lehetett kapcsolni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 15:09:57 »

Sziasztok!Szeretnék a mondeo2 1997es 1.8td kicsikémbe egy műszerfalat mert az anyósoldali légzsákom azt mondta hogy pukkkk de hogy miért még most se tudom.
Ilyen van??  Shocked Nem ült ott senki?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:47:35 »

Hali!

Amióta meg van a kocsi, azóta van egy olyan problémám, hogy ha több napra leállítom, akkor utána nem indult be.
Arról tudtam, hogy az akksi nincs a legjobb állapotban.
Tekintve, hogy kb. 1 évvel ezelőttig nem igazán volt olyan nap, amikor ne kellett volna beindítanom a kocsit, így nem is igazán foglalkoztam a dologgal, de tavaly télen teljesen megpunnyadt az akksim, így vettem egy másikat.
Viszont szívja is valami, mert a nyáron 5 napot állt a kocsi és 0-ra lemerült akku.
Most ott tartok, hogy ok, hogy hideg van, de 1 napot ha áll a kocsi utána nem indul.
A héten járkáltam jobbra-balra, tegnap beálltam levettem az akkusarut,
megmértem 12,41 volt benne, ma megint néztem 12,25.
Na most az lenne a kérdésem, hogy tekintve, hogy nincs fogyasztás, viszont ma azért hidegebb van mint tegnap, ezáltal h lejjebb esett az akksi teljesítménye az normális?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:52:54 »

Hali!

Amióta meg van a kocsi, azóta van egy olyan problémám, hogy ha több napra leállítom, akkor utána nem indult be.
Arról tudtam, hogy az akksi nincs a legjobb állapotban.
Tekintve, hogy kb. 1 évvel ezelőttig nem igazán volt olyan nap, amikor ne kellett volna beindítanom a kocsit, így nem is igazán foglalkoztam a dologgal, de tavaly télen teljesen megpunnyadt az akksim, így vettem egy másikat.
Viszont szívja is valami, mert a nyáron 5 napot állt a kocsi és 0-ra lemerült akku.
Most ott tartok, hogy ok, hogy hideg van, de 1 napot ha áll a kocsi utána nem indul.
A héten járkáltam jobbra-balra, tegnap beálltam levettem az akkusarut,
megmértem 12,41 volt benne, ma megint néztem 12,25.
Na most az lenne a kérdésem, hogy tekintve, hogy nincs fogyasztás, viszont ma azért hidegebb van mint tegnap, ezáltal h lejjebb esett az akksi teljesítménye az normális?
ott inkább azt kellene megnézni, hogy mi szívja
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 13:29:50 »

ott inkább azt kellene megnézni, hogy mi szívja

Na ma reggel kimentem, lemértem, akksiba 12.2V, saru vissza, indít, pöcc röff.
Már csak azt kéne megtudni mi szívja le.  falbav
Naplózva
szehoz2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


V6


E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:45:05 »

Sziasztok mondeo 1.6 keresek főköteget  nincs valakinek esetleg bontva .
Sajnos kiégett az egész autó. wow1
MKII 1997.02 havi 1.6 fullextrás volt.
Min ABS legyen.
Kapcsolási rajzot hol találok ? Embarrassed
Naplózva
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:32:31 »

Szia
Igen a volt az csak vicc volt, köszönöm a válaszod.
Igazából a foglalat típusára, nevére voltam kíváncsi
1.2 watt.

A voltot gondolom csak viccből kérdezted.

http://postimage.org/image/2m81m49ac/
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.