Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 07:20:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2308802 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.02.12 szombat, 00:21:36 »

Sziasztok!

2 problemam is felmerult, bar van ra esely, hogy csak az egyik elektromos eredetu.

Vizhomero es a benzinszintjelzo kihuzott kulcsnal is mutatja az ertekeket. Ezeknek nem a gyujtaskapcsolorol kellene kapni a delejt? Lehetseges, hogy valaki korabban matatott valamit es fix 12V-t adott nekik?

Az al-problemak: vizhomero rendes autopalyas hasznalatnal sem megy meg felutig sem, pedig azt gondolnam ott az optimalis es nem 1/3ad uton. Ha tenyleg kozepig kellene mennie, akkor megprobalom en is a termosztat melletti csatlakozasok pucolasat =)

Benzinszintjelzo: na az ma meg***atott. Delelott meg kigyulladt a lampa, hogy tankoljak, de gyanus volt, hogy epp csak nem vizszintesen haladtam ezert a kovetkezo elindulasnal amikor nem gyulladt ki, "megnyugodtam" hogy azert meg van benne valamennyi.
Na a mutato az betonstabilan allt feluton az uccso ket vonal kozott, nekem meg dagadt a mellem, hogy a 2000ccm benzim+automataval is lehet azert normalisan fogyasztani.
Na az tunt fel amikor egyik (eset elotti uccso) indulaskor jobb-hatulrol surrogast hallottam, eloszor csak idonkent, aztan egesz hatarozottan. MAjd a surrogast kovettek az altalam mar vart jelek: motor ki-kihagy, erotlenul horog... Igen, kifogyott. (btw 500meterre a benzinkuttol ahova meg szerettem volna begurulni)

Termeszetesen meg ekkor is buszken mutatta, hogy meg kozel 1/8ad tanknyi benzin varja, hogy elegjen.
62,5 ment asszem bele...

Ez elektromos vagy szintmero kiszed-szetszed-megpucol-osszerak-vis***ak?
bocs a hosszert es koszi a valaszokat!
a hőfokmérő gyakorlatilag típushiba.keress rá,kazalnyi hsz-van.A szintmutatóval meg azt kell csinálni,amit leírtál.Nekem a tankcsere után 3-szor fogyott el a nafta,mire a szerelő be tudta állítani.Volt,amikor az autó termelte a benzint...és levett gyújtásnál is mutatja az értéket,ez van.
Naplózva
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:34:34 »

Sziasztok!

Volna egy-két kérdésem a fordulatszám mérőről. A problémám a következő: menet közben a fordulatszám mérő néha meg-megugrik, de a valós fordulat halhatóan nem változik. Volt egy motorfelújításom mert behalt az autó (kiderült, hogy egy sz.rt vettem), azóta csinálja mióta összelegózták. Azt sejtem, hogy elektromos a fordulatszámmérő és a kilóméteróra, mert volt szerencsém egy-kétszer már vontatni az autót, és mikor egyszer vontattak akku nélkül, akkor nem ment a kilóméteróra sem. Ma mentem a felújítás óta először 130-al, és 130-nál a fordulatszámérő a végállásban a pirosban fekszik. (Nagyon remélem, hogy ez nem a valós fordulatszám, de a hangja alapján nincs gond) Kérdésem, hogy a fordulatszám érzékelője nem vezérel ugye semmit, mert ha csak az érzékelő rossz az nem érdekel, de ha valami a hibája miatt elromlik, azt már nem szeretném. Kérdésem még, hogy nektek 130-nál mennyi a fordulat? Mi az autótok végsebessége, mert nekem kissé lomhának tűnt 100 felett de ezt betudom annak hogy egy kombi dízel batár. Bocs a sok kérdésért, de mióta megvettem az autót (tavaly februárban), most, kb.  1 hónapja tudtam elkezdeni érdemben használni.
Ja az autó 1998-as 1.8 TD
Még rémképként megjelent a fejemben a "turbóhiba" felirat is de ezt elhessegettem, normál városi tempónál nem tűnik lassúnak, nyugtassatok meg. Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:40:41 »

Sziasztok!

Volna egy-két kérdésem a fordulatszám mérőről. A problémám a következő: menet közben a fordulatszám mérő néha meg-megugrik, de a valós fordulat halhatóan nem változik. Volt egy motorfelújításom mert behalt az autó (kiderült, hogy egy sz.rt vettem), azóta csinálja mióta összelegózták. Azt sejtem, hogy elektromos a fordulatszámmérő és a kilóméteróra, mert volt szerencsém egy-kétszer már vontatni az autót, és mikor egyszer vontattak akku nélkül, akkor nem ment a kilóméteróra sem. Ma mentem a felújítás óta először 130-al, és 130-nál a fordulatszámérő a végállásban a pirosban fekszik. (Nagyon remélem, hogy ez nem a valós fordulatszám, de a hangja alapján nincs gond) Kérdésem, hogy a fordulatszám érzékelője nem vezérel ugye semmit, mert ha csak az érzékelő rossz az nem érdekel, de ha valami a hibája miatt elromlik, azt már nem szeretném. Kérdésem még, hogy nektek 130-nál mennyi a fordulat? Mi az autótok végsebessége, mert nekem kissé lomhának tűnt 100 felett de ezt betudom annak hogy egy kombi dízel batár. Bocs a sok kérdésért, de mióta megvettem az autót (tavaly februárban), most, kb.  1 hónapja tudtam elkezdeni érdemben használni.
Ja az autó 1998-as 1.8 TD
Még rémképként megjelent a fejemben a "turbóhiba" felirat is de ezt elhessegettem, normál városi tempónál nem tűnik lassúnak, nyugtassatok meg. Smiley
nekem nem dízlim van, ezért az adatokkal nem tudok szolgálni. de amit tudok. a visszajelzéseid elektronikusak. 94-95 év eleji kocsikban volt még spirálos a km óra.
a mondeónál előfordul gyakran az általad említett fordulatszám mérő hiba. általában az óra csere megoldja a gondot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.02.16 szerda, 12:16:58 »

Sziasztok!

Volna egy-két kérdésem a fordulatszám mérőről. A problémám a következő: menet közben a fordulatszám mérő néha meg-megugrik, de a valós fordulat halhatóan nem változik. Volt egy motorfelújításom mert behalt az autó (kiderült, hogy egy sz.rt vettem), azóta csinálja mióta összelegózták. Azt sejtem, hogy elektromos a fordulatszámmérő és a kilóméteróra, mert volt szerencsém egy-kétszer már vontatni az autót, és mikor egyszer vontattak akku nélkül, akkor nem ment a kilóméteróra sem. Ma mentem a felújítás óta először 130-al, és 130-nál a fordulatszámérő a végállásban a pirosban fekszik. (Nagyon remélem, hogy ez nem a valós fordulatszám, de a hangja alapján nincs gond) Kérdésem, hogy a fordulatszám érzékelője nem vezérel ugye semmit, mert ha csak az érzékelő rossz az nem érdekel, de ha valami a hibája miatt elromlik, azt már nem szeretném. Kérdésem még, hogy nektek 130-nál mennyi a fordulat? Mi az autótok végsebessége, mert nekem kissé lomhának tűnt 100 felett de ezt betudom annak hogy egy kombi dízel batár. Bocs a sok kérdésért, de mióta megvettem az autót (tavaly februárban), most, kb.  1 hónapja tudtam elkezdeni érdemben használni.
Ja az autó 1998-as 1.8 TD
Még rémképként megjelent a fejemben a "turbóhiba" felirat is de ezt elhessegettem, normál városi tempónál nem tűnik lassúnak, nyugtassatok meg. Smiley
A dízelnél tudtommal a generátorról kapja a jelet a fordulatszám mérő,szerintem arra keresgélj.Főleg,hogy borítva volt a motor,lehet,hogy valami csatlakozó szétcsúszott vagy letestel.
Naplózva
Lelkesmondeos
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.02.22 kedd, 13:58:18 »

Üdvözlök mindenkit!

 Segítséget kérnék. A 97 es mondeóm 1.8 td ajtónyitás és zárás távírányítóval 6 évig működött.
Egyszercsak elromlott. Mechanikusan működik minden ajtó nyit-zár.
Az elemet kicseréltem a távirányítóban de nem segített. Mit tehetnék, ha jól tudom rádióvezérelt a kulcs, tehát valahol van egy vevője. Megnézném ha tudnám hol van, hátha lecsúszott valami. Vagy valami más. Tudtok segíteni?
Köszönettel várom válaszotokat.
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:37:45 »

Sziasztok. A lámpatest telyes kiszerelése érdekelne polirozás szempontjából, nehéz? Hamar megy? Stb...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:45:30 »

Sziasztok. A lámpatest telyes kiszerelése érdekelne polirozás szempontjából, nehéz? Hamar megy? Stb...
De melyik?Első,hátsó?
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:48:35 »

De melyik?Első,hátsó?

Szerintem mindegyik atomgyorsan kikapható Smiley Egyik sem több mint 10 perc
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:07:06 »

Sziasztok. A lámpatest telyes kiszerelése érdekelne polirozás szempontjából, nehéz? Hamar megy? Stb...
gyorsan ki lehet szedni, de teljesen fölösleges. a kasztnit le kell maszkolni és lehet polírozni a helyén..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:11:14 »

De melyik?Első,hátsó?
  Az elsőre gondoltam
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:05:10 »

  Az elsőre gondoltam
Kitekered az összes csavart,beleértve a hűtődíszrács csavarjait is.Utána szimplán ki lehet emelni a fényszórókat.Kösd le a csatlakozókat és annyi.Visszaszerelés értelemszerűen.10 perc az ki-be szerelés.
,
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 18:33:27 »

Sziasztok!

Nemrégiben vettem MKII-es 2,5 V6 Mondeo GHIA kombit. Most jelentkezett egy olyan probléma, hogy semmilyen módon nem működik a központi zár. Van benne egy utólagosan beépített immobiliser-risztó, bár nem teljsen értem, hogy miért. Az elmúlt napokban több órányi goglizés után, szerintem a kocsiban gyárilag is van immobiliser. A központi zár nem működik az utólagos riasztó vezérlésével, illetve az autó saját távirányítójával sem, sőt ha kulccsal próbálom akkor sem. Amit sikerült kiderítenem, hogy minden esetben kapcsol a relé azt hallom, kivéve ha a bal első ajtót kézzel zárom-nyitom, akkor nem hallom a relé kattanását, ha a jobb oldalon csinálom akkor hallani. Kissé tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak. Kérem segítsen aki tud.

Köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 18:38:15 »

Sziasztok!

Nemrégiben vettem MKII-es 2,5 V6 Mondeo GHIA kombit. Most jelentkezett egy olyan probléma, hogy semmilyen módon nem működik a központi zár. Van benne egy utólagosan beépített immobiliser-risztó, bár nem teljsen értem, hogy miért. Az elmúlt napokban több órányi goglizés után, szerintem a kocsiban gyárilag is van immobiliser. A központi zár nem működik az utólagos riasztó vezérlésével, illetve az autó saját távirányítójával sem, sőt ha kulccsal próbálom akkor sem. Amit sikerült kiderítenem, hogy minden esetben kapcsol a relé azt hallom, kivéve ha a bal első ajtót kézzel zárom-nyitom, akkor nem hallom a relé kattanását, ha a jobb oldalon csinálom akkor hallani. Kissé tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak. Kérem segítsen aki tud.

Köszönöm!
És biztos van benne gyári?Egyébként az utólag beszerelt dolgokkal szokott gond lenni,én is küzdök vele,az előzővel is kínlódtam.A kp zár egy beázástól is le tud állni.
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 18:49:38 »

És biztos van benne gyári?Egyébként az utólag beszerelt dolgokkal szokott gond lenni,én is küzdök vele,az előzővel is kínlódtam.A kp zár egy beázástól is le tud állni.

Teljesen nem vagyok biztos természetesen. Hogyan tudok róla megbizonyosodni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:01:22 »

Teljesen nem vagyok biztos természetesen. Hogyan tudok róla megbizonyosodni?
hát,van egy kispirospislancsvilág az órától balra.Az elalszik,ha közelítesz a kulccsal.Az egyik kulcsban van egy piros műanyag betét (vagy kék,nem tudom van-e jelentősége) Abban lakik a transzponder.A másik kulcsban (gyári riogatós) kívülről nem látszódik,de abban is kell lennie transzpondernek.Ha nincs,akkor nincs.Ha van más módja is,majd leírja valaki.
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:06:55 »

hát,van egy kispirospislancsvilág az órától balra.Az elalszik,ha közelítesz a kulccsal.Az egyik kulcsban van egy piros műanyag betét (vagy kék,nem tudom van-e jelentősége) Abban lakik a transzponder.A másik kulcsban (gyári riogatós) kívülről nem látszódik,de abban is kell lennie transzpondernek.Ha nincs,akkor nincs.Ha van más módja is,majd leírja valaki.
A piros betét benne van a kulcsban. A piros LED csak akkora alszik el, ha ráadom a gyujtást.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:11:10 »

A piros betét benne van a kulcsban. A piros LED csak akkora alszik el, ha ráadom a gyujtást.
Akkor jó eséllyel van.És igaz,a gyújtás ráadásával alszik el.Hát,a lehetőség az szokott lenni,hogy az utólagos cucc kidob és marad a gyári visszaállítás.Bontott riasztók is szoktak lenni,én is azt akarom majd betenni csak épp távirányítóm nincs hozzá (csak egy) És lövésem sincs,honnan lehet szerezni hozzá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:12:19 »

Akkor jó eséllyel van.És igaz,a gyújtás ráadásával alszik el.Hát,a lehetőség az szokott lenni,hogy az utólagos cucc kidob és marad a gyári visszaállítás.Bontott riasztók is szoktak lenni,én is azt akarom majd betenni csak épp távirányítóm nincs hozzá (csak egy) És lövésem sincs,honnan lehet szerezni hozzá.
ebay, vatera??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:15:53 »

ebay, vatera??
NEm ez a gond,hanem fogalmam sincs,hogy lehet hozzákódolni vagy mi a fene.Alapból hármat kaptam hozzá,abból egy teljesen jó,egy teljesen rossz és egy hol működik hol nem.És mivel volt máskor is,hogy otthon hagytam a kulcsot az asszonyén sem árt,ha van távirányító.Kérdeztem elektromosokat is,de csak újjal foglalkoznak,nekik az a pénz...
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:18:17 »

Akkor jó eséllyel van.És igaz,a gyújtás ráadásával alszik el.Hát,a lehetőség az szokott lenni,hogy az utólagos cucc kidob és marad a gyári visszaállítás.Bontott riasztók is szoktak lenni,én is azt akarom majd betenni csak épp távirányítóm nincs hozzá (csak egy) És lövésem sincs,honnan lehet szerezni hozzá.
Ha jól értem akkor ezt a modult kéne cserélni? Ahogyan én utána néztem, egység az immobiliser és a központi zár. Ha ezt kicserélem akkor a mostani kulcsban lévő piros izé nem lesz jó az "új"-hoz, nem? Vagy ez tanítható? Hogyan lehet egyáltalán ehhez hozzá férni, kiszerelni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:22:20 »

Ha jól értem akkor ezt a modult kéne cserélni? Ahogyan én utána néztem, egység az immobiliser és a központi zár. Ha ezt kicserélem akkor a mostani kulcsban lévő piros izé nem lesz jó az "új"-hoz, nem? Vagy ez tanítható? Hogyan lehet egyáltalán ehhez hozzá férni, kiszerelni?
Hát,a gyári immo az eec-vel van egyben (ha jól tudom),a kp zár külön modul.Emiatt megkerülni sem lehet csak eec cserével,emiatt azt nem is szokták piszkálnibár van rá trükk (régebben leírva),hogy lehet megoldani.Ha csak maga a kp. zár halt be,azt tudod cserélni külön is.De az mk2-nél gyakori a zárhiba (mk1-nél nem annyira) is,konkrétan szétmegy az ajtóban levő mikrokapcsoló és akkor sem nyit-zár a kp. zár.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:24:20 »

NEm ez a gond,hanem fogalmam sincs,hogy lehet hozzákódolni vagy mi a fene.Alapból hármat kaptam hozzá,abból egy teljesen jó,egy teljesen rossz és egy hol működik hol nem.És mivel volt máskor is,hogy otthon hagytam a kulcsot az asszonyén sem árt,ha van távirányító.Kérdeztem elektromosokat is,de csak újjal foglalkoznak,nekik az a pénz...
mk3 kezelésiben benne van hogy kell feltanítani, gondolom mk2 jében is benne kéne lennie...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:26:40 »

mk3 kezelésiben benne van hogy kell feltanítani, gondolom mk2 jében is benne kéne lennie...
Ebben csak a kulcs programozás van,riasztó külön nincs.És ami nekem van,az meg ráadásul mk1 gyári...
Naplózva
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:26:55 »

Hát,a gyári immo az eec-vel van egyben (ha jól tudom),a kp zár külön modul.Emiatt megkerülni sem lehet csak eec cserével,emiatt azt nem is szokták piszkálnibár van rá trükk (régebben leírva),hogy lehet megoldani.Ha csak maga a kp. zár halt be,azt tudod cserélni külön is.De az mk2-nél gyakori a zárhiba (mk1-nél nem annyira) is,konkrétan szétmegy az ajtóban levő mikrokapcsoló és akkor sem nyit-zár a kp. zár.
Ezek szerint az is lehet, hogy nem a központi zár a rossz, hanem valamelyik ajtóban az a bizonyos mikrokapcsoló? Ezt hogyan lehet ellenőrizni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:27:34 »

Ebben csak a kulcs programozás van,riasztó külön nincs.És ami nekem van,az meg ráadásul mk1 gyári...
riasztót nem a központi zár vezérli??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:37:28 »

Ezek szerint az is lehet, hogy nem a központi zár a rossz, hanem valamelyik ajtóban az a bizonyos mikrokapcsoló? Ezt hogyan lehet ellenőrizni?
egy kérdés csak. anyós oldalon a padlókárpiton nem látszik beázás nyoma?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:39:41 »

egy kérdés csak. anyós oldalon a padlókárpiton nem látszik beázás nyoma?
Beázás nem látszik. Olyan előjelei voltak, hogy első sorban hidegben, fogta magát és induláskor ki-be zárta az ajtókat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:45:05 »

Beázás nem látszik. Olyan előjelei voltak, hogy első sorban hidegben, fogta magát és induláskor ki-be zárta az ajtókat.
hát ja, csak azt gondolom nem nagyon lehet kideríteni, hogy azt a gyári cucc vezérelte, vagy az utólag beszerelt.
az enyémmel ugyan ez volt a gond. első dolgom az volt, hogy az utólagost kivágtam belőle és elkezdtem lecsapázni a gyári rendszert.
igaz nálam infrás rendszer van.
van egy cikk, olvasd át és szerintem a gyárit ellenőrizd le először.
http://www.mirez.co.uk/AlarmProbs.htm
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:51:26 »

hát ja, csak azt gondolom nem nagyon lehet kideríteni, hogy azt a gyári cucc vezérelte, vagy az utólag beszerelt.
az enyémmel ugyan ez volt a gond. első dolgom az volt, hogy az utólagost kivágtam belőle és elkezdtem lecsapázni a gyári rendszert.
igaz nálam infrás rendszer van.
van egy cikk, olvasd át és szerintem a gyárit ellenőrizd le először.
http://www.mirez.co.uk/AlarmProbs.htm
Hogy melyik vezérelte az egy érdekes kérdés, mert amíg működött addig gyári kulcson lévő gombokkal is működött és az utólagosnak a távirányítójával is. Ezek alapján, meg átfutva azt amit küldtél erősen arra a mikrokapcsolóra gyanakszom.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:56:12 »

Beázás nem látszik. Olyan előjelei voltak, hogy első sorban hidegben, fogta magát és induláskor ki-be zárta az ajtókat.
a hidegben ki be zárás az elsősorban a zármotorok retek "befagyásából" szokott adódni. hidegben a zsír a sok kosszal ledermed és így az egyik zár beragadhat. ezt a vezérlő meg megpróbálja korrigálni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 19:58:24 »

a hidegben ki be zárás az elsősorban a zármotorok retek "befagyásából" szokott adódni. hidegben a zsír a sok kosszal ledermed és így az egyik zár beragadhat. ezt a vezérlő meg megpróbálja korrigálni...
Nekem például hidegben a jobbelső ajtót nem nyitja a kp. zár,de -5 alatt meg egyiket sem.Volt,hogy kulccsal a vezetőajtót sem bírtam kinyitni (az anyósoldalit meg igen) Szerintem várj egy kicsit,amíg jó idő lesz.Ha akkor helyreáll,akkor ez van.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 20:00:55 »

riasztót nem a központi zár vezérli??
Fogalmam sincs,ugye kulccsal is lehetett a riasztót aktiválni,de például csak zárni és nem élesíteni is lehet.De én például a duplazárat csak kulccsal tudom kapcsolni.A riasztó meg például be se kapcsol,ha nem bírja zárni az ajtókat.Ha kulccsal bezárom akkor lehet a riasztót is élesíteni (jobbik esetben...)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 20:02:31 »

Fogalmam sincs,ugye kulccsal is lehetett a riasztót aktiválni,de például csak zárni és nem élesíteni is lehet.De én például a duplazárat csak kulccsal tudom kapcsolni.A riasztó meg például be se kapcsol,ha nem bírja zárni az ajtókat.Ha kulccsal bezárom akkor lehet a riasztót is élesíteni (jobbik esetben...)
riasztót még nem építettem be, de én valami olyanra tippelnék, hogy egy impulzus jel aktiválja, ami a gyári kulcsról érkezik. kb úgy, mint ahogy a kp az ajtókat nyitja-zárja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 20:13:14 »

Voltak már ennél hidegebbek, ilyet akkor nem csinált. Nézegettem az a linket amit küldtél, ott írnak arról hogyan lehet tesztelni, na hát az nekem nem nagyon akar működni....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 20:23:25 »

Voltak már ennél hidegebbek, ilyet akkor nem csinált. Nézegettem az a linket amit küldtél, ott írnak arról hogyan lehet tesztelni, na hát az nekem nem nagyon akar működni....
de ez adódhat az utólagos cucc miatt is...
sajnos nincs más, mint a bogarászás...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 20:25:58 »

Sajnos igen. Meg próbálom kibogarászni, hogy mi lehet a baja. Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:54:40 »

Beázás nem látszik. Olyan előjelei voltak, hogy első sorban hidegben, fogta magát és induláskor ki-be zárta az ajtókat.

SZia!

Nekem is ugyanez volt a problémám. Szétszedtem az összes ajtót, lepucoltam(telenyomtam zsírtalanítóval, aztán egy-két helyre egy-egy csepp wd40) az összes zárnak kinéző dolgot(szét nem szedtem magát a zárat), de változatlanul ki-be zárogatott magátol.
Aztán 3 hete vettem egy új akksit, mert az előző 6 éves volt és nem bíztam benne, h még kihúzom ezekben a hidegekben tavaszig és lám, meggyógyult a kp.zár!!! nyes Wink Grin

Így visszagondolva - a gyenge akksival - már csak kulccsal nyitottam a kocsit(riasztót kikapcsoltam központilag), mert riasztóval együtt már használhatatlan volt, egyből visszazárt miután nyitottam. Ha kulccsal nyitottam a vezető oldalon, akkor sikerült bejutnom, de indulás után 1-2perccel elkezdett magától az összes zár ki-be zárni, nyitni, majd végül nyitva marad a zár. (lehet ekkor emelkedett meg annyira az akku feszültség, h elkezdjen "normálisan" működni a zár??

Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
boolee
Vendég
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:02:27 »

SZia!

Nekem is ugyanez volt a problémám. Szétszedtem az összes ajtót, lepucoltam(telenyomtam zsírtalanítóval, aztán egy-két helyre egy-egy csepp wd40) az összes zárnak kinéző dolgot(szét nem szedtem magát a zárat), de változatlanul ki-be zárogatott magátol.
Aztán 3 hete vettem egy új akksit, mert az előző 6 éves volt és nem bíztam benne, h még kihúzom ezekben a hidegekben tavaszig és lám, meggyógyult a kp.zár!!! nyes Wink Grin

Így visszagondolva - a gyenge akksival - már csak kulccsal nyitottam a kocsit(riasztót kikapcsoltam központilag), mert riasztóval együtt már használhatatlan volt, egyből visszazárt miután nyitottam. Ha kulccsal nyitottam a vezető oldalon, akkor sikerült bejutnom, de indulás után 1-2perccel elkezdett magától az összes zár ki-be zárni, nyitni, majd végül nyitva marad a zár. (lehet ekkor emelkedett meg annyira az akku feszültség, h elkezdjen "normálisan" működni a zár??

Isu
Szia!

Megmondom őszintén bennem is felmerült már az aksi probléma, csak azon gondolkoztam, hogy a motort meg tudja forgatni de a kp.-t nem tudja rendesen vezérelni?! Érdekes, bár láttam már ennél furcsább dolgokat is. :-)
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:36:58 »

Szia!

Megmondom őszintén bennem is felmerült már az aksi probléma, csak azon gondolkoztam, hogy a motort meg tudja forgatni de a kp.-t nem tudja rendesen vezérelni?! Érdekes, bár láttam már ennél furcsább dolgokat is. :-)

Hát igen, pontosan így voltam én is! Mínusz 6-8 fokban lassan, de megforgatta és beindult a motor. Én is csak csodálkoztam akksicsere után!! Először arra fogtam, h nincs olyan hideg (csak nulla fok körül), de visszajött a -6 megint és így is működik.

Nem mondom, h mindenkinek ez lenne a megoldás és az elektromos dolgok terén sem vagyok túl tájékozott, így nagyon magyarázatot sem tudok erre, de nálam bejött. Wink

üdv.
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:16:55 »

Hát igen, pontosan így voltam én is! Mínusz 6-8 fokban lassan, de megforgatta és beindult a motor. Én is csak csodálkoztam akksicsere után!! Először arra fogtam, h nincs olyan hideg (csak nulla fok körül), de visszajött a -6 megint és így is működik.

Nem mondom, h mindenkinek ez lenne a megoldás és az elektromos dolgok terén sem vagyok túl tájékozott, így nagyon magyarázatot sem tudok erre, de nálam bejött. Wink

üdv.
Isu
Ha ezt tapasztaltad akkor igazad lehet.De ha az akksi a gond viszont indul rendesen az autó,akkor is így lehet?A motor indítás szerintem nagyobb feszt vesz fel mint az ajtónyitás.Nekem folyamatosan kint áll az utcán az autó és a legnagyobb hidegben való indításkor sem adta a jelét az akksi,hogy haldokolna.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:40:31 »

Nem tudom kérdeztem e már, de a jobb oldalsó első-hátsó helyzetjelzőm biztijét valami mindig kiveri. Ez ilyen mondeo probléma lehet, pl. valami kábel sokat mozog azt előbb utóbb kuka, vagy csak nálam van ez? Most elöl csak baloldalt van helyzetjelző, hátulra meg balról vittem át kábelt jobb oldalra, hogy legalább hátul mind2 oldalt világíjjon.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:39:02 »

Nem tudom kérdeztem e már, de a jobb oldalsó első-hátsó helyzetjelzőm biztijét valami mindig kiveri. Ez ilyen mondeo probléma lehet, pl. valami kábel sokat mozog azt előbb utóbb kuka, vagy csak nálam van ez? Most elöl csak baloldalt van helyzetjelző, hátulra meg balról vittem át kábelt jobb oldalra, hogy legalább hátul mind2 oldalt világíjjon.
ez inkább nálad gond...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:41:35 »

Nem tudom kérdeztem e már, de a jobb oldalsó első-hátsó helyzetjelzőm biztijét valami mindig kiveri. Ez ilyen mondeo probléma lehet, pl. valami kábel sokat mozog azt előbb utóbb kuka, vagy csak nálam van ez? Most elöl csak baloldalt van helyzetjelző, hátulra meg balról vittem át kábelt jobb oldalra, hogy legalább hátul mind2 oldalt világíjjon.
a lámpát nézd meg, hogy nem ázik-e be
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.03.01 kedd, 14:05:42 »

a lámpát nézd meg, hogy nem ázik-e be

Okés, holnap jobban körbejárom, úgyis ki kell szednem a lámpát izzó csere miatt. :/
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.03.02 szerda, 23:14:04 »

Miért felejti el állandóan az infrás kulcsot a rendszer?! Utálom hogy nem nyíilik és újból játszhatom végig azt az idióta felprogramozósdit...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.03.02 szerda, 23:18:54 »

Miért felejti el állandóan az infrás kulcsot a rendszer?! Utálom hogy nem nyíilik és újból játszhatom végig azt az idióta felprogramozósdit...
nálam a padlókábel köteg volt elrohadva az anyós oldali fotel alatti átvezetőben. azóta nincsen gondom vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:05:09 »

Sziasztok ! új belépő vagyok,ezért nézzétek el ha rossz helyre irok .
van egy 2-es 1.8-as benzines mondeom és tegnap reggel új akksit kellet vennem mert a régi behalt. Ki is cseréltem,de attól a pillanattól jött a gond..
Elindultam vele de minden sarkon leállt a motor.. Hivtam a mestert,azt mondja lehet hogy elfelejtette az alapjáratot !!!!! Van ilyen?? Amugy teljesen normálisan megy az autó,nem szaggat stb.., csak mikor váltok vissza ill lassitok egy utkerszdeződésben akkor hirtelen leesik a fordulat és leáll a gép.Ha üresben vagyok és ugy inditom be és hagyom hogy járjon a motor akkor egy 15 másodpercig minden ok aztán elkezd ingadozni,szaggatni.   Történt valakivel ilyen? ha tud valaki tanácsot adni ill megoldást az kérem jelentkezzen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 12:20:52 »

Sziasztok ! új belépő vagyok,ezért nézzétek el ha rossz helyre irok .
van egy 2-es 1.8-as benzines mondeom és tegnap reggel új akksit kellet vennem mert a régi behalt. Ki is cseréltem,de attól a pillanattól jött a gond..
Elindultam vele de minden sarkon leállt a motor.. Hivtam a mestert,azt mondja lehet hogy elfelejtette az alapjáratot !!!!! Van ilyen?? Amugy teljesen normálisan megy az autó,nem szaggat stb.., csak mikor váltok vissza ill lassitok egy utkerszdeződésben akkor hirtelen leesik a fordulat és leáll a gép.Ha üresben vagyok és ugy inditom be és hagyom hogy járjon a motor akkor egy 15 másodpercig minden ok aztán elkezd ingadozni,szaggatni.   Történt valakivel ilyen? ha tud valaki tanácsot adni ill megoldást az kérem jelentkezzen.

Igen, ez normális. Akksicsere után újra kell tanítani az ECU-t. Jelen esetben újra kéne kezdeni az egészet:
Vedd le újra az akksisarut minimum negyed órára. Majd indítsd be. Ha ezt reggel teszed, vagy hideg motornál, akkor a hidegindítást is meg fogja tanulni, de én ettől el szoktam tekinteni. Szóval ha a motor már bemelegetett, akkor 3 perc alapjáraton, majd 2 perc 1200-as fordulaton, és ezt követően 8km változatos, inkább tempósabb menet. Ha mindez letelt, akkor van vége a betanulási szakasznak, és készen vagy. Ez után minden visszatér a normál kerékvágásba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 12:30:28 »

ha nem csinálod meg, akkor is megtanulja, csak akkor egy ideig együtt kell élni ezekkel a kellemetlenségekkel
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 12:58:07 »

ha nem csinálod meg, akkor is megtanulja, csak akkor egy ideig együtt kell élni ezekkel a kellemetlenségekkel

Ez is igaz, de mi tudjuk, hogy az a tuti, ha megcsinálod. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.