Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:53:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566854 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:54:36 »

...vagy a pirotechnikai övfeszítő hibája. Én egy éve járok úgy, hogy hol jelez, hol meg nem. 6-szor kapott Wd40-et. Most egy másik szerrel kisérletezek. A szhar-ral! Jó magasról.  eplus2

Általában tényleg elég az, amit Mobidik ír. Nekem fél évente így gondolja, hogy villogni kezd. Ilyenkor kontaktspray, és fél év nyugi  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:02:48 »

Általában tényleg elég az, amit Mobidik ír. Nekem fél évente így gondolja, hogy villogni kezd. Ilyenkor kontaktspray, és fél év nyugi  vigyor3
Én meg "fújok" az egészre. Meguntam az ülés alatt fetrengést.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2009.12.08 kedd, 18:51:06 »

Skorpió nézd mit találtam neked  eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2009.12.08 kedd, 18:53:06 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2009.12.08 kedd, 20:48:50 »

Én meg "fújok" az egészre. Meguntam az ülés alatt fetrengést.
Jó dolog a Wd40 de sztem néha túl nagy jelentőséget tulajdonítanak neki egyesek, fújogattam én is, végül egy varrótűvel belenyúltam a csatalkozó "anya" felébe, és a benne lévő lemezeket meghajlítottam, úgy hogy a luk szűkebb legyen, azóta nincs olyan gondom.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 10:27:51 »

Igen, a kesztyűtartó mögött van. A tűzfal és a modul között van egy konzol, abban van 3 relé aljzat. Egy barna(ülésfűtés) és két fehér. Ezek villantják az irányjelzőket. Olyan relé kell bele, mint ami a világitáshoz. A vezető lábtér biztitábláját ha lehajtod, a bal felső sarkában van egy olyan fehér relé.

Na volt 1 kis időm és megnéztem a konzolt mind a két relé bent van a helyén.Akkor viszont nem értem mért nem villog az irányjelzőm a bezárásnál!!!Még valami ötlet??
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 10:33:36 »

Na volt 1 kis időm és megnéztem a konzolt mind a két relé bent van a helyén.Akkor viszont nem értem mért nem villog az irányjelzőm a bezárásnál!!!Még valami ötlet??

Én megnézném, hogy jók-e a relék. Bontóshoz én is bementem. Megkértem kipróbálás céljából adjanak. Rendesek voltak, adtak, megnéztük.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 10:44:34 »

Na volt 1 kis időm és megnéztem a konzolt mind a két relé bent van a helyén.Akkor viszont nem értem mért nem villog az irányjelzőm a bezárásnál!!!Még valami ötlet??

Szia!

Csak egy ötlet, mert nem értek hozzá, de a Mondi III-as záráskor nem villan fel, ha valamelyik ajtód nincs rendesen becsukva, vagy csak azt érzékeli, hogy nincs rendben becsukva. Bár ezt nem tudom honnét érzékeli, az ajtó kapcsolókról, vagy a zárból.

Üdv: V. Tamás
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:41:52 »

Na volt 1 kis időm és megnéztem a konzolt mind a két relé bent van a helyén.Akkor viszont nem értem mért nem villog az irányjelzőm a bezárásnál!!!Még valami ötlet??
Na akkor egy hülye kérdés...
Biztos van benne riasztó, vagy csak központizár?
Mert a központi nem villant, csak a riasztó...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:02:18 »

Na akkor egy hülye kérdés...
Biztos van benne riasztó, vagy csak központizár?
Mert a központi nem villant, csak a riasztó...

Na várjávárjávárjá!!!!
Nekem (legalábbis szerintem) nincs se duplazár, se gyári riasztó és a központi villantja az indexet.
Akkó' most hogy is van ez?

Fusim mester! Szakértői vélemény kívántatik ide! integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #509 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:09:32 »

Na várjávárjávárjá!!!!
Nekem (legalábbis szerintem) nincs se duplazár, se gyári riasztó és a központi villantja az indexet.
Akkó' most hogy is van ez?

Fusim mester! Szakértői vélemény kívántatik ide! integet2

Focusnál a nem riasztós, de távirányítós kp zár villantja az indexet.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:48:59 »

Focusnál a nem riasztós, de távirányítós kp zár villantja az indexet.

Enyim uccsó szériás MK II (sok alkatrész Focus és MK III Mondeo polcról került le vigyor3 pl napellenzős tükörvilágítás már nem tologatós, hanem MK III féle Vanity style, félautomata kapcsolóval), lehet, hogy nekem emiatt villant a központi....
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:06:51 »

Na várjávárjávárjá!!!!
Nekem (legalábbis szerintem) nincs se duplazár, se gyári riasztó és a központi villantja az indexet.
Akkó' most hogy is van ez?

Fusim mester! Szakértői vélemény kívántatik ide! integet2

A gyári riasztó villantja az indexet! http://www.mirez.co.uk/AlarmLight.htm
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:13:44 »

A gyári riasztó villantja az indexet! http://www.mirez.co.uk/AlarmLight.htm

Nem értem! Nekem se gyári riasztóm, se duplazáram és mégis villog. Akkor nekem mi villantja? help
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:16:36 »

Nem értem! Nekem se gyári riasztóm, se duplazáram és mégis villog. Akkor nekem mi villantja? help

A nem gyári riasztó. Nekem is meghalt a gyári riasztom és szereltettem be egy központi zár távirányítós vezérlőt. Az villogtatja nekem az indexet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:17:03 »

Nem értem! Nekem se gyári riasztóm, se duplazáram és mégis villog. Akkor nekem mi villantja? help

Utólagos riasztód van? az szokta villogtatni!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:19:43 »

Utólagos riasztód van? az szokta villogtatni!

Nincs, kiszereltem, mert xar volt. Nekem csak 1-et villan nem 2-őt. Mostmár teljesen összezavarodtam..... szomoru1
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:31:13 »

Nincs, kiszereltem, mert xar volt. Nekem csak 1-et villan nem 2-őt. Mostmár teljesen összezavarodtam..... szomoru1

A gyárim kettőt villan, az utólagos meg csak 1-et
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:38:02 »

A gyárim kettőt villan, az utólagos meg csak 1-et
nekem 10 másodpercig villogtatja az utólagos, illetve ráadott gyújtásnál addig, amíg nincs becsukva az ajtó
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:58:26 »

nekem nincs riogatóm csak  duplazár
az 2x villan de csak ha duplán zárom
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:59:13 »

nekem 10 másodpercig villogtatja az utólagos, illetve ráadott gyújtásnál addig, amíg nincs becsukva az ajtó

Ha már elektronika. Negyed órája álltam volna be a garázsba. Kiriasztásnál visszazárt a központi zár. szomoru1 Gondolom bepárásodott. kapott wd-t, és muxik  Wink
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 19:01:05 »

Ha már elektronika. Negyed órája álltam volna be a garázsba. Kiriasztásnál visszazárt a központi zár. szomoru1 Gondolom bepárásodott. kapott wd-t, és muxik  Wink
ha nem nyitom ki a vezetőoldalit kb. 20 másodperccel a nyitási parancs után, visszazár ez is
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 19:11:56 »

ha nem nyitom ki a vezetőoldalit kb. 20 másodperccel a nyitási parancs után, visszazár ez is

na jó nálam is ez a szitu normál esetben. de nem 1 másodperc múlva. És nem csak simán lezárt, reteszzár: Be is zártam 1x magam  vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:13:11 »

nekem nincs riogatóm csak  duplazár
az 2x villan de csak ha duplán zárom
Nálam szintén.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:54:03 »

Próbálgattam a távcsocsót.

Dupla zár az nincs (ablak le, 2* ranyom a zárásra, majd lazán nyílik az ajtó bentről).
A riasztót nem tudom, még sosem szólalt meg. Bezárásnál 1-t villan, nyitásnál semennyit...

Kürt van a csomagtartóban is, mikor szereltem a csomagtér világítást megtaláltam. Ezek szerint van riogató?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:54:13 »

Nálam szintén.
Mindig tanulock nyes
Eddig fel sem tűnt. most kimentem és megpróbáltam és kisvártatva tényleg villant kettőt a vas, miután rányomok mégegyet... taps
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:03:13 »

Próbálgattam a távcsocsót.

Dupla zár az nincs (ablak le, 2* ranyom a zárásra, majd lazán nyílik az ajtó bentről).
A riasztót nem tudom, még sosem szólalt meg. Bezárásnál 1-t villan, nyitásnál semennyit...

Kürt van a csomagtartóban is, mikor szereltem a csomagtér világítást megtaláltam. Ezek szerint van riogató?
Úgy sem ment, hogy kulcs be, nyit - zár ?
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:08:14 »

Úgy sem ment, hogy kulcs be, nyit - zár ?

Bevallom, úgy nem próbáltam  angel

Meglesem reggel, most már nem nagyon kívánkozom az utcára Smiley
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:10:12 »

Bevallom, úgy nem próbáltam  angel

Meglesem reggel, most már nem nagyon kívánkozom az utcára Smiley

Microcat sok mindent elárul ám mi van a felszereltségbe - az alvázszám alapján dob táblázatot
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:33:17 »

Microcat sok mindent elárul ám mi van a felszereltségbe - az alvázszám alapján dob táblázatot

Hun' tudom meglesni?
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 23:34:09 »

Utólagos riasztód van? az szokta villogtatni!
Gyári riasztó van benne.Ezért nem értem.
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 23:49:39 »

Microcat sok mindent elárul ám mi van a felszereltségbe - az alvázszám alapján dob táblázatot

Hello
és ezt hogy lehet megszerezni??
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:23:03 »

és ezt hogy lehet megszerezni??
smile
Oksoan.
 Wink
Naplózva
MDavid
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2009.12.11 péntek, 10:19:16 »

Sziasztok!

Van egy, 1.8TD mk2 mondeom, pár dolog meghibásodott a motornál, ezért sikerült szereznem egy másik 1.8TD, komplett átraktam most a motorját, az enyémbe manuális klíma van, viszont ebben digitális klíma. Nem tudja valaki, hogyan lehetne ezt átszerelni? Az egész kábelköteget át kell raknom, vagy van erre más megoldás is?!
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:26:06 »

Sziasztok!

Van egy, 1.8TD mk2 mondeom, pár dolog meghibásodott a motornál, ezért sikerült szereznem egy másik 1.8TD, komplett átraktam most a motorját, az enyémbe manuális klíma van, viszont ebben digitális klíma. Nem tudja valaki, hogyan lehetne ezt átszerelni? Az egész kábelköteget át kell raknom, vagy van erre más megoldás is?!

Valami ilyesmit én is kérdeztem egyszer és mintha azt mondták volna, hogy nagyon sok mindent kell cserélni. Egyszóval nagyon úgy fest, hogy komplett kábelköteg csere (is) kelleni fog...
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2009.12.11 péntek, 19:31:24 »

Sziasztok!!!!

Kipörgésgátló problematikám van. Kereszteződésbe jobbra fordultam, és a parasztok tőle 2 méterre odaraknak egy fekvőrendört.  gun  Sikerült a knight rider feelinget átéreznem. Rá negyed órára egy FÉKEZÉSKOR éreztem valami szokatlant a fékpedálnál ( vibráló, de nem olyan, mint blokkolás gátlásnál ). Azóta világít a visszajelző, mint a karácsonyfa. Próbálgattam gyújtást le,indít, majd vissza. 15 ből 1x nem világított. Szétcsúszhatott valami? Merre keressem a hibát? Nagyritkán előfordul (másfél hónaponként ), hogy menet közben kapcsolja ki magát, és nem tudod visszakapcsolni  rinya rinya
Előre is köszi: ZSeby
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2009.12.11 péntek, 19:41:03 »

Sziasztok!!!!

Kipörgésgátló problematikám van. Kereszteződésbe jobbra fordultam, és a parasztok tőle 2 méterre odaraknak egy fekvőrendört.  gun  Sikerült a knight rider feelinget átéreznem. Rá negyed órára egy FÉKEZÉSKOR éreztem valami szokatlant a fékpedálnál ( vibráló, de nem olyan, mint blokkolás gátlásnál ). Azóta világít a visszajelző, mint a karácsonyfa. Próbálgattam gyújtást le,indít, majd vissza. 15 ből 1x nem világított. Szétcsúszhatott valami? Merre keressem a hibát? Nagyritkán előfordul (másfél hónaponként ), hogy menet közben kapcsolja ki magát, és nem tudod visszakapcsolni  rinya rinya
Előre is köszi: ZSeby
Az ABS csatikat az első kerékjárati műanyagdobok mögött találod, a hátsók a hátsóüléslap alatt vannak.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2009.12.11 péntek, 19:52:48 »

Az ABS csatikat az első kerékjárati műanyagdobok mögött találod, a hátsók a hátsóüléslap alatt vannak.

Köszönöm szépen. Holnap Eljátszadozhatok vele.  szomoru1
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:13:59 »

Kész besz@rás ez a fék kopás visszajelzés. Eddig nem világított, pedig vason volt a betét, naná hogy a jelzős oldalon volt még 4 mm, csak a másik oldal kopott le teljesen. Kicseréltem a betétet azóta meg világít ezerrel. 2 hete játszok vele, wd40, kontakt zsír, érintkező hajtogatás. Mire ma eljutottam oda, hogy az üléslap alatti csatlakozókra is rámértem, és végre kiderült, hogy az egyik oldalon a kábel szakadt, vagy vmi ilyesmi (az űléstől a fékig tartó kábel). Újonnan 5eFt, bontva meg nincs, lagalábbis MkII azt mondta, vegyek komplett hátsó futóművet, azzal együtt van. Holnap megpróbálom meghekkelni, van egy felesleges a csomagtér ajtó kábelkötegem, azon találtam egy ilyen csatlakozót, igaz az fehér, ez meg fekete, de mégsem 5e Ft.
Arról nem is beszélve, így még nem jártam, felemeltem az autót, az meg gondolt egyet és lefordult az emelőről, kissé berostam, még szerencse hogy a kerék még rajta volt. A komplett fékbetét+tárcsacserét megcsináltam emelőről, minden gond nélkül erre ma vagy 4x emeltem, és 4x mozdult meg az autó. Lejtőn állt, kissé kifelé dőlt, de akkor is. AZ első volt a leggázabb, mert alig bírtam kiszedni az emelőt az autó alól, olyan falloszul billent meg, hogy nem lehetett a kurblit tekerni illetve alig, a többinél még időban hagytam abba az emelész. Végül megfordultam az autóval, orral felfelé, és úgy már nem volt gond. Jópárszor szereltem már autót, emeltem ugyanilyen emelővel(az előző is Ford volt), dehogy elbillenjen, most fordult elő először.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:45:51 »

Kész besz@rás ez a fék kopás visszajelzés.

Nekem is világított, csak nálam kiderült, hogy az előző tulaj sajnálta azt a pár forintot szenzoros betétre, inkább az olcsóbbat vette, majd szabdalta a kábeleket  gun gun. Néha néha bevillan még mindíg, pedig új betét van benne. 

Mire ma eljutottam oda, hogy az üléslap alatti csatlakozókra is rámértem

Van még egy csatlakozó a h. ülés alatt? Láttam én ott csatlakozót, de nem tudnám megmondani, hogy mennyit. Mindig tanul az ember.  wave wave
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:01:58 »

Nekem is világított, csak nálam kiderült, hogy az előző tulaj sajnálta azt a pár forintot szenzoros betétre, inkább az olcsóbbat vette, majd szabdalta a kábeleket  gun gun. Néha néha bevillan még mindíg, pedig új betét van benne. 

Van még egy csatlakozó a h. ülés alatt? Láttam én ott csatlakozót, de nem tudnám megmondani, hogy mennyit. Mindig tanul az ember.  wave wave
Én is úgy vettem,hogy az elsők nem visszajelzősek voltak, el van téve van még benne km, remélem nem fog kelleni.
Igen van, de fentebb írta Mobidik is, egyébként ha megtaláltad őket, akkor tudd, hogy a szögletes formájú a fékvisszajelző, az íves oldalú meg az ABS jeladó. Kicsit furcsa, mert az ABS jeladó ülés alatti csatlakozója, pont olyan mint a kopásjelző fékbetétnél lévő csatija, elöször azt gondoltam, hogy úgy lenne értelmes, hogy a kopásvisszajelzőt egy féle formájúval szerelik végig, de kimértem, a HAynes-ben egyezetettem a színeket és nem.
Ja és miután széthúztam az ABS csatlakozókat is, már be is villant du amikor mentem az autóval. falbav Eddig sosem volt vele gond, majd most lesz.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:18:06 »

Igen van, de fentebb írta Mobidik is, egyébként ha megtaláltad őket, akkor tudd, hogy a szögletes formájú a fékvisszajelző, az íves oldalú meg az ABS jeladó. Kicsit furcsa, mert az ABS jeladó ülés alatti csatlakozója, pont olyan mint a kopásjelző fékbetétnél lévő csatija,

Igen, Mobidik-kel "csak" az ABS-t beszéltük. Nézegettem én annó, hogy van ott csati, de tényleg nagy érdeklődést nem tanúsítottam felé. 
Neked is köszi szépen a segítségedet  integet2 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2009.12.11 péntek, 22:52:57 »

smile
Oksoan.
 Wink
már megoldottam laugh
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2009.12.12 szombat, 13:40:22 »

tudd, hogy a szögletes formájú a fékvisszajelző, az íves oldalú meg az ABS jeladó.

Olyan kérdés lenne, hogy most megtaláltam mindkét csatit. A dobfék miatt  szomoru1 a szögletesbe csak egy lezáró dugóm van. Viszont jobb oldalon nincs lezáró dugó, csak a csatlakozó szabadon. Viszont per pillanat nem világít a kopásvisszajelző. Ezt nem igazán értem. Szerezzek egy záró dugót, vagy hagyjam így szabadon?
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2009.12.12 szombat, 20:40:12 »

Olyan kérdés lenne, hogy most megtaláltam mindkét csatit. A dobfék miatt  szomoru1 a szögletesbe csak egy lezáró dugóm van. Viszont jobb oldalon nincs lezáró dugó, csak a csatlakozó szabadon. Viszont per pillanat nem világít a kopásvisszajelző. Ezt nem igazán értem. Szerezzek egy záró dugót, vagy hagyjam így szabadon?
Sajnos a dobfékes verziót nem ismerem. De furcsa amit írsz, mert nekem a jobb oldalon a csatlakozóm úgy néz ki, onnan kapja a test jelet a jeladó rendszer. (Tudod úgy műxik a visszajelző, hogy a testel van sorba kötve a két hátsó kopásjelző, és ahogy megszakad a testelés, kigyullad a lámpa). Tehát ha neked a bal oldal van dugózva, és a jobb szabad, akkor felételezem, hogy a dobfékes elektomos rendszere más mint a tárcsafékesé. Bár én ezt azért kétlem. Esetleg nézd meg, hogy megy-e vmelyik csatiba FEKETE vezeték, mert az a test. Mindamellett az én jobb oldalicsatlakozómba 3 vezeték megy, onnan el a jeladóba meg csak kettő. Nem tudom miért, de lehet hogy ez is összefüggésban van azzal amit Te írtál.Egyébként ma meghekkeltem a csatlakozómat, kb fél óra volt, autót emeleni, kábelt kifűzni, egy kis forrasztás, zsugorcsövezés, és vissza. Nem kell se új, se bontott kábel.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 00:21:53 »

Sajnos a dobfékes verziót nem ismerem. De furcsa amit írsz, mert nekem a jobb oldalon a csatlakozóm úgy néz ki, onnan kapja a test jelet a jeladó rendszer. (Tudod úgy műxik a visszajelző, hogy a testel van sorba kötve a két hátsó kopásjelző, és ahogy megszakad a testelés, kigyullad a lámpa). Tehát ha neked a bal oldal van dugózva, és a jobb szabad, akkor felételezem, hogy a dobfékes elektomos rendszere más mint a tárcsafékesé. Bár én ezt azért kétlem. Esetleg nézd meg, hogy megy-e vmelyik csatiba FEKETE vezeték, mert az a test. Mindamellett az én jobb oldalicsatlakozómba 3 vezeték megy, onnan el a jeladóba meg csak kettő. Nem tudom miért, de lehet hogy ez is összefüggésban van azzal amit Te írtál.Egyébként ma meghekkeltem a csatlakozómat, kb fél óra volt, autót emeleni, kábelt kifűzni, egy kis forrasztás, zsugorcsövezés, és vissza. Nem kell se új, se bontott kábel.
Üdv

Szia! Bocsáss meg, én írtam hülyeséget. Jobb oldalon van a zárócsatlakozóm, nem bal oldalon.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 00:43:54 »

Nos, eddig bírták az erek az agyamban. Az ABS csatlakozókat teljesen megtisztítottam, illetve ahova megy a kábel az első kerékhez. Először nem világított a lámpa. Blokkolásgátló tuti, viszont az első pörgésgátlás után újra világít a lámpa. még jobban elkezdtem takarítani a keréknél lévő fejet. Fél flakon féktisztító ráment. Ugyanazt eljátszotta velem, hogy első pörgésig működik. Harmadjára már a slagot dugtam be, hogy kimossak mindent mocskot. Erre már az első indításnál világít  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav Valakinek valami ötlet?
ÉS még egy nagy kérdés. Mitől lehet az, hogy mikor első próbakörre vittem elkezdett szórakozni az alapjáratom. Lement 450-500-ra, majd hirtelen 1250. Hazaérve a garázsba nem állítottam le. Ezt vagy húsz percen keresztül csinálta, de mikor megígértem neki, hogy alágyújtok abbahagyta, és a mutatót odaszögezte 1000-re.  vigyor3 Előtte le volt húzva az aksi majd 2 órán keresztül, de nem hiszem, hogy attól.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:13:47 »

Előtte le volt húzva az aksi majd 2 órán keresztül, de nem hiszem, hogy attól.

de attól
http://www.***.hu/fitting/study/study.htm
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:58:52 »

de attól
http://www.***.hu/fitting/study/study.htm

Köszi. Úgy látszik szóval tanul az autóm. Megfenyegetem és meggyógyul. Mindjárt le is megyek, és megfenyegetem, hogy kiszúrom a kerekeit, ha nem müxik rendesen a kipörgésgátló.  eplus2 eplus2
Köszönöm szépen  worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 10:04:40 »

Köszi. Úgy látszik szóval tanul az autóm. Megfenyegetem és meggyógyul. Mindjárt le is megyek, és megfenyegetem, hogy kiszúrom a kerekeit, ha nem müxik rendesen a kipörgésgátló.  eplus2 eplus2
Köszönöm szépen  worship
inkább ezt, kell a hidegindításos rész is  eljen

"Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)"
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 10:08:53 »

inkább ezt, kell a hidegindításos rész is  eljen

"Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)"

 worship worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.