Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 10:21:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2308924 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.02.26 péntek, 14:35:35 »

a világításkapcsoló honnan kap megvilágítást?
szereztem egy panelt (magasságállítás végett), de mk1-nél van két izzó, amik a háttérvilágítást intézik
itt egy izzónak meg is van a helye, de vezetékezés nincs hozzá
Nálam gyújtáson van valahova bekötve.
Gyújtás be, lámba világít.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.02.26 péntek, 16:59:57 »

hol találhato a központizár vezérlö távkapcsolo ami a t.irányito jelet veszi?válaszotok köszi
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Caponord
Vendég
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.02.27 szombat, 17:50:43 »

Sziasztok!

Egy MKII Mondeot készülök venni, és a kiszemelt példányon találtam egy kis furcsaságot, a bal első ajtóból két kábel köteg indul a kasztni felé, de csak egy van bekötve(az alsó) a felső köteg csatlakozási pontja a karosszérián le van dugózva. Én azt gondolom, hogy egy magasabb felszereltségű példányról leszerelt ajtó lehet rajta (ezen elektromos első ablakok, kp zár, elektromos tükrök vannak, a kp zár kivételével működnek is)
Véleményetek?
Üdv midenkinek

Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.03.05 péntek, 20:10:46 »

Sziasztok!Kérdésem lenne,hogy a sebességmérő és a fordulatszámmérő órám is hol mutatja az aktuális értékeket,hol meg visszaesik nullára,de inkább nem mutat semmit!Ritkábban jó,mint rosssz.Valakinek tippje?Meglehet valahogy csinálni?
Előre is köszi!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.03.05 péntek, 20:44:05 »

Sziasztok!Kérdésem lenne,hogy a sebességmérő és a fordulatszámmérő órám is hol mutatja az aktuális értékeket,hol meg visszaesik nullára,de inkább nem mutat semmit!Ritkábban jó,mint rosssz.Valakinek tippje?Meglehet valahogy csinálni?
Előre is köszi!

Nekem csak a kmórám csinálja ezt, néha elfekszik.
Aztán pár bukkanó után kivillan a tankolni kéne lámpa és visszaáll a mutató, majd a lámpa is kialszik. Igaz ezzel nem segítettem, de legalább tudod nem vagy egyedül Cheesy
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.03.05 péntek, 21:48:37 »

Nekem csak a kmórám csinálja ezt, néha elfekszik.
Aztán pár bukkanó után kivillan a tankolni kéne lámpa és visszaáll a mutató, majd a lámpa is kialszik. Igaz ezzel nem segítettem, de legalább tudod nem vagy egyedül Cheesy
A tankolni kéne lámpa nálam is világít sokszor olyankor is,ha az üzemanyag abeöntőnyílásig van,de az üa órám is hazudik állandóan!
Köszi a hozzászólást!Legalább nem vagyok egyedül! vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 13:42:38 »

szerintem a csomi ajto motor nem kap áramot,az cserés lesz?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 14:10:47 »

szerintem a csomi ajto motor nem kap áramot,az cserés lesz?
Húzd le a csatlakozót,mérj rá,hogy kap-e feszültséget és ellenőrizd le az elektromotort 12V feszültséggel,hogy jó-e!
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.03.10 szerda, 15:08:28 »

Nekem csak a kmórám csinálja ezt, néha elfekszik.
Aztán pár bukkanó után kivillan a tankolni kéne lámpa és visszaáll a mutató, majd a lámpa is kialszik. Igaz ezzel nem segítettem, de legalább tudod nem vagy egyedül Cheesy
Óracsoport cserével megoldódott a km óra gondom,de a fordulatszámmérő nem.
Az ugyanúgy ugrált.A motortérben a levegőszűrőháznál van két kötegcsatlakozó(nekem szürke és fekete)ezeket széthúztam és megtakarítottam az oxidációtól az érintkező tüskéket,úgy néz ki talán ez a gondom is megoldódott.Talán másoknak is segít. Wink
Naplózva
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.03.13 szombat, 12:40:51 »

Itt a következő kérdésem amire segítséget szeretnék (és még lesz pár szerintem míg össze nem szokunk a "picimmel" Grin)Nem mükszik a riasztóm.Jobban mondva nem úgy ahogy illene.Távkapcsra egyáltalán nem reagál (próbálkoztam a dupla zárással is eplus2), viszont mikor vétel után átnéztük, a hátsó fertály megemelése nem tetszett neki, mert úgy vernyákolt, hogy még a szomszédok is összeszaladtak  gun.Tipp valakinek hogy mi lehet a baj??Köszi!! worship
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:26:21 »

Sziasztok!

A kérdés a következő: MKII 1.8 td generátorába (Motorcraft) hol lehet szénkefét, fesz szabályzót kapni, és menyiért. A helyi autóvillamossági szaki csak csóválta a fejét, pedig az önindítóhoz volt neki...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.03.16 kedd, 20:47:56 »

Sziasztok!

A kérdés a következő: MKII 1.8 td generátorába (Motorcraft) hol lehet szénkefét, fesz szabályzót kapni, és menyiért. A helyi autóvillamossági szaki csak csóválta a fejét, pedig az önindítóhoz volt neki...
Itt nézz körül. integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 10:19:47 »

Sziasztok!

A kérdés a következő: MKII 1.8 td generátorába (Motorcraft) hol lehet szénkefét, fesz szabályzót kapni, és menyiért. A helyi autóvillamossági szaki csak csóválta a fejét, pedig az önindítóhoz volt neki...
Én pedig itt vettem. http://www.masina.atw.hu/
Igaz az enyémben benzines motor van, és bosch generátor.
A kefe+szabályzó együtt volt 3-4e Ft, olasz utángyártott, a gyári bosch 11-12e lett volna (ha jól emlékszem)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.03.20 szombat, 21:48:44 »

valaki meg tudná mondani hogy a légszűrő fedelének az oldalán lévő érzékelő mit érzékel?(MK2ghia)köszi
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:55:30 »

valaki meg tudná mondani hogy a légszűrő fedelének az oldalán lévő érzékelő mit érzékel?(MK2ghia)köszi

Beszívott levegő hőmérséklete.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 12:28:02 »

köszi a gyors választ még annyit hogy az vissza jelez valahol vagy csak informálja a vezérlést és hogy fel lehetne-e használni hőmérséklet visszajelzőként.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.03.24 szerda, 09:55:35 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem: ma reggel nem jutottam be a kocsimba. Nem működött a távirányítós közp. zár. Manuálisan már rég nem tudom nyitni-zárni, tehát kulccsal sem tudtam kinyitni. Cseréltettem elemet a távirányítóban, de az sem segített. Addig addig nyomkodtam, amíg véletlenül kinyílt a bal első ajtó. Szóval most mákom volt, de nem tudom, mit csináljak vele. Mi lehet a gond szerintetek?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:00:58 »

köszi a gyors választ még annyit hogy az vissza jelez valahol vagy csak informálja a vezérlést és hogy fel lehetne-e használni hőmérséklet visszajelzőként.
Huh?
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:13:59 »

segítségeteket kérném mitőllehet hogy MKII1.8TD-n önindító(motokraft)cser után nincs töltés de ha a két vastag vezetéket összecsavarozom akkor van.És ha így használom lehet-e valami baja? wave
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 09:51:58 »

segítségeteket kérném mitőllehet hogy MKII1.8TD-n önindító(motokraft)cser után nincs töltés de ha a két vastag vezetéket összecsavarozom akkor van.És ha így használom lehet-e valami baja? wave
hogy nézett ki, mielőtt levetted?
az egyik vastag az akksihoz megy, a másik meg a generátorhoz?
nekem pl össze se lehetne keverni semmit, van egy műanyag burkolat, abba mennek bele, csak rá kell raknom az önindítóra és rögzíteni a csavarral
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 18:11:55 »

hogy nézett ki, mielőtt levetted?
az egyik vastag az akksihoz megy, a másik meg a generátorhoz?
nekem pl össze se lehetne keverni semmit, van egy műanyag burkolat, abba mennek bele, csak rá kell raknom az önindítóra és rögzíteni a csavarral
ja ja enyimis ijen nem keverhető,de ha az ember aki felújjította veszprémbe lehet hogy a behúzómágnest megfordította és ezért nemkap a generátor feszkót
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.03.30 kedd, 15:22:40 »

Sziasztok!
MK2 1.8TD óracsoport csere után az üzemanyagszint jelző órám fordítva működik.
Tud valaki valami okosságot mondani,hogy megfelelően működjön?
Más minden rendben van
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.03.30 kedd, 17:52:12 »

Sziasztok!
MK2 1.8TD óracsoport csere után az üzemanyagszint jelző órám fordítva működik.
Tud valaki valami okosságot mondani,hogy megfelelően működjön?
Más minden rendben van

Milyen kocsiból lett átrakva?
Mert asszem a v6osnak más a mérője a tankban, és pont a fordítottját mutatja, ha nem a saját óracsoportját kapja.
Nálad gondolom ennek pont a fordítottja áll fent (TD mérű és talán v6 jelző).
(Remélem nem beszéltem hülyeségeket:) ) integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.03.30 kedd, 19:42:42 »

pumukli forumtársnak igaza van ha átrakod a mérőt át kell rakni a szintjelzőt is én is igy jártam most már minden oké lenne csak a maradék üzemanyag mennyiséget még mindig nem mutatja
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.03.30 kedd, 19:55:06 »

Milyen kocsiból lett átrakva?
Mert asszem a v6osnak más a mérője a tankban, és pont a fordítottját mutatja, ha nem a saját óracsoportját kapja.
Nálad gondolom ennek pont a fordítottja áll fent (TD mérű és talán v6 jelző).
(Remélem nem beszéltem hülyeségeket:) ) integet2
Ugyanúgy 1.8TD csak angol autó volt a donor.
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:14:33 »

tud valaki elektromos szakit a cubba?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:29:14 »

tud valaki elektromos szakit a cubba?

Írd le, mi a baj, és hátha tud valaki segíteni. Attól függ miről van szó! integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:42:17 »

Sziasztok!
MK2 1.8TD óracsoport csere után az üzemanyagszint jelző órám fordítva működik.
Tud valaki valami okosságot mondani,hogy megfelelően működjön?
Más minden rendben van

Hello nálam is volt ilyen amikor 2 skálásra cseréltem az ac-t az uj nekem i fordítva mutatott de a vezetéket átfordítottam a potin és így jól mutat
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:29:14 »

Hello nálam is volt ilyen amikor 2 skálásra cseréltem az ac-t az uj nekem i fordítva mutatott de a vezetéket átfordítottam a potin és így jól mutat
Köszi,megpróbálom,de hol találom a potit?Az üa tanknál?Honnan férek hozzá?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.03.30 kedd, 23:09:07 »

Köszi,megpróbálom,de hol találom a potit?Az üa tanknál?Honnan férek hozzá?

A poti nem tudom hol van, de ha véletlen a tanknál, akkor azt a hátsó ülés alatt találod. Valahogy fel kell szedni (talán pattintani?) a ülőlapot.  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.03.30 kedd, 23:47:04 »

A poti nem tudom hol van, de ha véletlen a tanknál, akkor azt a hátsó ülés alatt találod. Valahogy fel kell szedni (talán pattintani?) a ülőlapot.  wave
Köszi,megnézem! worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.03.31 szerda, 09:52:19 »

...de csak azokon az autókon van az első ajtókban 2 csati amiben a hátsó ablakok is motorosak
Szia!

Ez így nem teljesen igaz! Ugyanis az én autómon is - igaz MkI - két átmenet van a kasztni és az ajtó között, de nincs hátul elektromos ablak.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:23:54 »

Szia!

Ez így nem teljesen igaz! Ugyanis az én autómon is - igaz MkI - két átmenet van a kasztni és az ajtó között, de nincs hátul elektromos ablak.

Üdv, HegeGabi.
de a kábelköteged az ajtóban és a padlón megvan hozzá szerintem és ez a lényeg, mert csak a hátsó ajtóba kell egy köteg meg a motor
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.03.31 szerda, 14:13:33 »

Ezt így igazából nem néztem.
Egyszer próbáltam egy olyat, hogy hátsó ajtóból való kábelköteget rádugtam a B oszlop cstijára meg amotorra meg a kapcsolóra, és nem akart működni a motor a kapcsoló nyomogatására.
Ha majd lesz időm, akkor azt azért még megnézem, hogy mennyi csatlakozóláb van a B oszlopban levő átmeneten, és akkor majd abból megpróbálok kikövetkeztetni valamit.
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.03.31 szerda, 18:05:27 »

Köszi,megpróbálom,de hol találom a potit?Az üa tanknál?Honnan férek hozzá?

a potit az ac-n találod a tankban hátsó ülés alatt középen a nagy gumi dugó alatt
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.03.31 szerda, 20:35:10 »

sziasztok az lenne a gondom hogy egy v6-os fedkompját átműtöttem a 2.0 zetecbe mérőórákkal és a két csúszkás ac-vel együtt minden oké lenne csak a maradék üzemanyag mennyiséget nem mutatja
tudtok-e valami megoldást?köszi
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 07:08:18 »

a potit az ac-n találod a tankban hátsó ülés alatt középen a nagy gumi dugó alatt
Köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 09:37:14 »

sziasztok az lenne a gondom hogy egy v6-os fedkompját átműtöttem a 2.0 zetecbe mérőórákkal és a két csúszkás ac-vel együtt minden oké lenne csak a maradék üzemanyag mennyiséget nem mutatja
tudtok-e valami megoldást?köszi
Hali!
A plusz kábelt is behúztad az üzemanyagszint mérőtől a fedkompig?
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 19:29:14 »

Hali!
A plusz kábelt is behúztad az üzemanyagszint mérőtől a fedkompig?

sajnos nem huztam be más kábelt légyszi ird meg milyen kábelt hová kell húzni, én úgy gondoltam hogy mivel ugyanannyi kábel van mindkét autón így nem kell fölös kábel
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.04.02 péntek, 08:32:30 »

Szia!

Igaz, angolul van, de talán ez segít valamit, hogy leellenőrizd a beépítésedet.
Amúgy a plusz kábelre visszatérve, tudtommal alapesetben az üzemanyagszintmérőtől 4 madzag megy előre az 5 pólusú csatlakozóból. Ahhoz, hogy maradék benzint tudjon kijelezni kell a kétpotis szintmérő (ezt építetted át a V6-ból), illetve az 5 madzagot is be kell kötni a műszerfal felé. Ebben találsz segítséget a linkelt oldalon.
Eddig szerzett információim alapján ezt tudtam segíteni.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.04.02 péntek, 19:24:33 »

Szia!

Igaz, angolul van, de talán ez segít valamit, hogy leellenőrizd a beépítésedet.
Amúgy a plusz kábelre visszatérve, tudtommal alapesetben az üzemanyagszintmérőtől 4 madzag megy előre az 5 pólusú csatlakozóból. Ahhoz, hogy maradék benzint tudjon kijelezni kell a kétpotis szintmérő (ezt építetted át a V6-ból), illetve az 5 madzagot is be kell kötni a műszerfal felé. Ebben találsz segítséget a linkelt oldalon.
Eddig szerzett információim alapján ezt tudtam segíteni.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
köszi szépen remélem menni fog
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:20:19 »

sziasztok. Valaki szedett szét 2 potis ac-t?Mivel nem jutok sehová a maradék üzemanyag méréssel kiszedtem az ac-t és akkor látom hogy csak 4 vezeték megy bele és 5 megy ki, vagyis a csati 2-es lábáról nincs az ac felé csatlakozás.Ez oké vagy nem oké,és ha valaki el tudná küldeni a fedkomp magyar nyelvü beszerelési útmutatóját hát nagyon meg köszönném(http://www.mirez.co.uk/Trips.htm)
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 09:41:55 »

sziasztok. Valaki szedett szét 2 potis ac-t?Mivel nem jutok sehová a maradék üzemanyag méréssel kiszedtem az ac-t és akkor látom hogy csak 4 vezeték megy bele és 5 megy ki, vagyis a csati 2-es lábáról nincs az ac felé csatlakozás.Ez oké vagy nem oké,és ha valaki el tudná küldeni a fedkomp magyar nyelvü beszerelési útmutatóját hát nagyon meg köszönném(http://www.mirez.co.uk/Trips.htm)

hali ha az ac csatija és az ac  között csak 4 vezeték van az nem duplapotis

a mirezt próbáld meg a google fordítóval hátha kicsit többet segít igaz kicsit érdekes a megfogalmazás Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.04 vasárnap, 09:44:00 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 12:57:03 »

...Mivel nem jutok sehová a maradék üzemanyag méréssel kiszedtem az ac-t és akkor látom hogy csak 4 vezeték megy bele és 5 megy ki...
Hali!

Időközben szert tettem információkra a sima és duplapotis benzinszintmérő különbségről. Ha már kiszedted, meg is tudod nézni. Az üzemanyagtankból kivett egysége csatlakozóján, ami 5 csatis, mindegyikről megy vezeték valahova, AC-hoz illetve a potméterhez. A potméter a lényeg esetünkben. Meg kell nézni, hogy két csuszka van-e, avagy csak egy fekete köríven mozog érintkező. Sajnos képet nem találtam, majd csinálok otthon, mert nekem van egy kiszerelve de nem tudom melyik, majd megnézem. A lényeg, ha a potméteren két sötét csuszkakörív van, akkor duplapotis. MK2-től tudom, ezúton is köszönöm neki, ha olvassa.
Jut eszembe, ha már kint van a szintmérő, csinálhatnál róla képet is  Smiley.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:42:20 »

A tankba lévő mérőegység 2 csúszkás és 4 vezetékes,viszont a csatiból 5 vezeték megy ki,vagyis ahol 3 saru van ott a középsőre az ac felől nem megy semmi,natehát a tankban lévő egységhez megy az ac-hez pozitív,negatív és a két csúszkához 1 -1, az ac-t egy fullos ghia v-6 ból vettem ki amiben működött.Most a helyén van ha minden kötél szakad akkor ki szerelem és csinálok fotót róla.Köszi a segitséget szivesen fogadom
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 10:37:51 »

A tankba lévő mérőegység 2 csúszkás és 4 vezetékes,viszont a csatiból 5 vezeték megy ki,vagyis ahol 3 saru van ott a középsőre az ac felől nem megy semmi,natehát a tankban lévő egységhez megy az ac-hez pozitív,negatív és a két csúszkához 1 -1, az ac-t egy fullos ghia v-6 ból vettem ki amiben működött.Most a helyén van ha minden kötél szakad akkor ki szerelem és csinálok fotót róla.Köszi a segitséget szivesen fogadom

az enyém nem tudom milyenből való de nálam 5 drót van 2 az ac-táp 3 a csuszkára Huh?
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Zuby
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.04.07 szerda, 16:44:57 »

Sziasztok!

AWS beszerelésénél ajtó nyitás kijelzés problémáim vannak. falbav Ha valaki már szerelt be mk2-es, v6-os mondeo-ba akkor az kérem segítsen, persze megfelelő ellenszolgáltatás fejében. A TIS nekem megvan de az alapján se megy a dolog.

Köszönöm!!! worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 08:23:26 »

Szia!

Az én információim szerint - nem próbáltam, nincs ilyenem, csak olvastam.
A beltér világítás felkapcsolódása az ajtónyitáskor az az oszlopokban levő nyomógomb által vezérlődik.
Az AWS ajtónyitós piktogrammjait az ajtók zárszerkezetben levő érzékelő valamijei vezérlik.
Tehát - tudtommal - kellenek a zárszerkezetek is. Illetve olyantól kéne infó, aki rakott már utólag be az autójába AWS-t.
Én még csak tervezem, szerzem be hozzá az alkatrészeket.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
rikszi
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 15:07:29 »

sziasztok!
kérdés:mi a teendö ha a fütés szabályzo állitásánál csak ablakra fuj,bár volt hogy fejre-lábra állitásra reagált(kb 100bol 2szer)igy a klima teljesen hatástalan!!meghát nem az ablakot szeretném hüteni..öleteket,segitséget elöre is köszönöm
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 15:42:53 »

Szia!

Ismereteim szerint a vákumos vezérlőrenszerben van valami hiba, dugulás, repedés, szakadás.
Amúgy pedig szerintem igenis jó ötlet a hideg levegőt a szélvédőre fújatni, mert úgy az is lehül, és nem süti a kocsi belsejét. Ráadásul ha oda megy előbb a hideg levegő, akkor az arcodba már egy picit langyosabb csapódik, és ugye körforgás alapján ereszkedik le a kocsi aljába. Szerintem.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.