Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:15:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567477 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2011.07.02 szombat, 19:49:58 »

lehet megszokásból???ma is sikerült kitermelnem délután némi extra vezetéket és még mindig van sehonnan sem induló és sehová sem vezető kábel az autóban...elöl-hátul-középen.A küszöböket is ki kellene szednem mert ott is láttam valami maszek testkábelt...jé,azt nem is ajánlottam,hogy vegye ki...

 taps hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2011.07.02 szombat, 19:55:18 »

Igen. vigyor3
motortériről is van ilyened?? pár mondatot írhatnátok, hogy merre lehet és hogyan megtalálni worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:20:13 »

motortériről is van ilyened?? pár mondatot írhatnátok, hogy merre lehet és hogyan megtalálni worship

Minek az neked Mk3-ashoz? vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:27:29 »

Minek az neked Mk3-ashoz? vigyor3
FAQ-ba vigyor3 igen, mert van olyan is eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:41:03 »

FAQ-ba vigyor3 igen, mert van olyan is eplus2

Akkor jó keresgélést hozzá. eplus2 igen, mert én is úgy szerzem az infókat a netről, hogy keresgélek. Mások helyett meg nincs sok kedvem dolgozni. Ha neked van, akkor jóvan. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:42:03 »

Akkor jó keresgélést hozzá. eplus2 igen, mert én is úgy szerzem az infókat a netről, hogy keresgélek. Mások helyett meg nincs sok kedvem dolgozni. Ha neked van, akkor jóvan. eplus2
hát te gondolom ahol ezt találtad, ott meg volt a másik része is... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:46:01 »

drof tegnap a minitalin megnézte nekem, hogy a duda valószínűleg azért nem megy, mert valami átvezető spirál vagy mi elszakadt.

azt, hogy keressem mint alkatrészt?Huh?? mit kell vennem hozzá, hogy meg lehessen csinálni?

(csak mert ezt elfelejtettem megkérdezni este)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:48:03 »

drof tegnap a minitalin megnézte nekem, hogy a duda valószínűleg azért nem megy, mert valami átvezető spirál vagy mi elszakadt.

azt, hogy keressem mint alkatrészt?Huh?? mit kell vennem hozzá, hogy meg lehessen csinálni?

(csak mert ezt elfelejtettem megkérdezni este)

Azt nem lehet javítani, Krisztől vegyél óccón bontottat. A légzsákot (torx, kicsit trükkös, mert nem merőleges) és a kormányt kell leszedni hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:49:35 »

hát te gondolom ahol ezt találtad, ott meg volt a másik része is... Wink
A nászéjszakádon is más fogja berakni helyetted, vagy ott azért személyesen jársz majd el? Kinek fontos ez a FAQ? Nekem nem. Ki vállalta be a szerkesztését? Én nem. Akkor? hehe
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:52:16 »

Azt nem lehet javítani, Krisztől vegyél óccón bontottat. A légzsákot (torx, kicsit trükkös, mert nem merőleges) és a kormányt kell leszedni hozzá.

köszi, de mit kérjek tőle?Huh? átvezető spirál? ennyi? vagy mondjam mi a gondom aztán tudni fogja?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2011.07.02 szombat, 21:54:06 »

köszi, de mit kérjek tőle?Huh? átvezető spirál? ennyi? vagy mondjam mi a gondom aztán tudni fogja?

Tudni fogja, pont egy hete beszéltünk a tiédről, meg a megoldásáról, mert éppen jött valaki utánad ugyanezzel a gonddal. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:21:24 »

A nászéjszakádon is más fogja berakni helyetted, vagy ott azért személyesen jársz majd el? Kinek fontos ez a FAQ? Nekem nem. Ki vállalta be a szerkesztését? Én nem. Akkor? hehe
duhos2 majd szólok eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:24:41 »

A nászéjszakádon is más fogja berakni helyetted, vagy ott azért személyesen jársz majd el? Kinek fontos ez a FAQ? Nekem nem. Ki vállalta be a szerkesztését? Én nem. Akkor? hehe
na megtaláltam, gugli első találat, és jól gondoltam, ott volt mellette a másik is mf2 mf1

csak másoktól nem lopunk nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:28:42 »

na megtaláltam, gugli első találat, és jól gondoltam, ott volt mellette a másik is mf2 mf1

csak másoktól nem lopunk nyes

Ugye, hogy nem volt nehéz magadnak megkeresni?  mf1 mf2

Persze, csak magunktól lopunk. 2funny
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:31:28 »

Ugye, hogy nem volt nehéz magadnak megkeresni?  mf1 mf2

Persze, csak magunktól lopunk. 2funny
tudva, hogy van vagy 5 mondis klubb és nincsenek olyan jó viszonyok, inkább nem copyznám át vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:32:54 »

tudva, hogy van vagy 5 mondis klubb és nincsenek olyan jó viszonyok, inkább nem copyznám át vigyor3

Szerkeszd át kicsi és máris jó lesz.  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:38:30 »

Szerkeszd át kicsi és máris jó lesz.  wave
képet meg tükrözzem eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:42:01 »

képet meg tükrözzem eplus2

Milyen képet? Amit a Háyneszből szkennelt be valaki? Hát az tényleg komoly szerzői jogi kérdéseket vet fel, ha egy beszkennelt képet ellopsz. vigyor3
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2011.07.02 szombat, 23:49:42 »

Tudni fogja, pont egy hete beszéltünk a tiédről, meg a megoldásáról, mert éppen jött valaki utánad ugyanezzel a gonddal. wave

köszi Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:06:51 »

Pedig de....:
http://bolthely.hu/tungsram/lista/47bae872a3aab__12V
http://bolthely.hu/tungsram/id/00202_5301_12V_1_2W_W1_2W_W2x4_6d
Annyi az egész,hogy a foglalatból ki kell piszkálni a régit (a foglalat oldalán van két prücök,azt kell benyomni és kompletten kijön a foglalatból) utána azokat visszanyomod,az új izzó lábait egy kicsit ki kell hajlítani és mehet a helyére.


Mission failed. Kezdve ott, hogy ez nem a megfelelő izzó, ez a 70forintos. Az óraegység rózsaszín foglalatba 239 forintos izzó való. Kiszedni, úgy tudtam, hogy az alul odlalt benyomandó kis pöcköket letördeltem, mert benyomni lehetetlen egyszerre mind2-t. Aztán valahogy meg is halt 2 foglalat a műveletek során a feszegetéstől.

Na most két új kérdés merült fel:
-Van külön biztosítékja csak a háttérvilágítás izzóknak? Mert egyszercsak nem akart felgyulladni, de a tájékoztató visszajelzők égnek (olaj, stb), csak a zöld háttérfény nem. Gondolom az egyik megfeszegetett foglalat zárlatos lett.
-Hol lehet foglalattal együtt venni izzókat? Tungsram, Osram mintabolt felejtős. Hella?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:12:24 »

Mission failed. Kezdve ott, hogy ez nem a megfelelő izzó, ez a 70forintos. Az óraegység rózsaszín foglalatba 239 forintos izzó való. Kiszedni, úgy tudtam, hogy az alul odlalt benyomandó kis pöcköket letördeltem, mert benyomni lehetetlen egyszerre mind2-t. Aztán valahogy meg is halt 2 foglalat a műveletek során a feszegetéstől.

Na most két új kérdés merült fel:
-Van külön biztosítékja csak a háttérvilágítás izzóknak? Mert egyszercsak nem akart felgyulladni, de a tájékoztató visszajelzők égnek (olaj, stb), csak a zöld háttérfény nem. Gondolom az egyik megfeszegetett foglalat zárlatos lett.
-Hol lehet foglalattal együtt venni izzókat? Tungsram, Osram mintabolt felejtős. Hella?

Kromaxban van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:33:07 »

Mission failed. Kezdve ott, hogy ez nem a megfelelő izzó, ez a 70forintos. Az óraegység rózsaszín foglalatba 239 forintos izzó való. Kiszedni, úgy tudtam, hogy az alul odlalt benyomandó kis pöcköket letördeltem, mert benyomni lehetetlen egyszerre mind2-t. Aztán valahogy meg is halt 2 foglalat a műveletek során a feszegetéstől.

Na most két új kérdés merült fel:
-Van külön biztosítékja csak a háttérvilágítás izzóknak? Mert egyszercsak nem akart felgyulladni, de a tájékoztató visszajelzők égnek (olaj, stb), csak a zöld háttérfény nem. Gondolom az egyik megfeszegetett foglalat zárlatos lett.
-Hol lehet foglalattal együtt venni izzókat? Tungsram, Osram mintabolt felejtős. Hella?
attól jó bele az izzó, hogy 239 forintba kerül? nem hiszem Cheesy
nekem is meg misinek is jó volt bele, szóval valamit rosszul csinálsz
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:48:44 »

, szóval valamit rosszul csinálsz


Nem én mondtam...... angel
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:59:16 »

Nem én mondtam...... angel
bár végülis igaza lehet, valamiért csak 3x annyiba kerül a másik izzó  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:01:45 »

bár végülis igaza lehet, valamiért csak 3x annyiba kerül a másik izzó  hehe

Abban is igaza van, hogy nem lehet a 2 pöcköt egyszerre benyomni. Mondjuk nem is kell, mert az egyik benyomásával és feltolásával kijön az egész bele izzóstul, de az most nem volt kérdés. eplus2


Hagyjuk gyakorolni kicsit a srácot. hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:11:02 »

attól jó bele az izzó, hogy 239 forintba kerül? nem hiszem Cheesy
nekem is meg misinek is jó volt bele, szóval valamit rosszul csinálsz


Nem attól. Az a 70forintos, az lötyögne benne (eladó szerint legalábbis), kis vékonyka és nem is 3Wattos, kinézetre sem olyan dundi mint ami a rózsaszínben van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 23:25:52 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:12:41 »

Abban is igaza van, hogy nem lehet a 2 pöcköt egyszerre benyomni. Mondjuk nem is kell, mert az egyik benyomásával és feltolásával kijön az egész bele izzóstul, de az most nem volt kérdés. eplus2


Hagyjuk gyakorolni kicsit a srácot. hehe

Hiába nyomtam be az egyiket, attólmég  a másik nem engedte feltolni. Egy ideig kínlódtam, de türelem híján a letördelés bizonyult célravezetőnek  vigyor3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:25:14 »

Kromaxban van.

Jah 800 forintér darabja... Cheesy Vicc.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:36:54 »

Jah 800 forintér darabja... Cheesy Vicc.
na ha én ezt tudom, nem adtam volna ingyen oda egy fél marékkal egy suhancnak... wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2011.07.05 kedd, 07:50:56 »

na ha én ezt tudom, nem adtam volna ingyen oda egy fél marékkal egy suhancnak... wow1

 vigyor3
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2011.07.06 szerda, 14:52:50 »

Lakik valaki heves megyében? Mondjuk hozzám közel? Aki ért is elektromos dolgokhoz? Hátsó ablakemelö problémám lenne
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2011.07.12 kedd, 23:07:03 »

Aki tudja a jobb szélső légbefúvás sebesség állató tekerőkapcsoló működési elvét, az legyen szíves megosztani velem, hogy mi lehet a megoldás az alábbi problémára.

Kicseréltem ami volt, mert akármit csináltam csak szélvédőre fújt. Most egy 3. bepróbált bontottal időnként jó, de leginkább akkor, ha lehúzom a 3 vákuumcsövecskét hátulról (manuális klímás), és szabadon szívja a levegőt, már amennyit tud, mert ugy nézem el van tömődve 2 cső a zsírtól. Hol működik, hol nem.
Valalmi tűvel, dróttal tegyem szabaddá a másik 2 csőben is az áramlást, aztán dugjam vissza? Mást nemigen tudok elképzelni már.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2011.07.13 szerda, 19:11:26 »

Aki tudja a jobb szélső légbefúvás sebesség állató tekerőkapcsoló működési elvét, az legyen szíves megosztani velem, hogy mi lehet a megoldás az alábbi problémára.

Kicseréltem ami volt, mert akármit csináltam csak szélvédőre fújt. Most egy 3. bepróbált bontottal időnként jó, de leginkább akkor, ha lehúzom a 3 vákuumcsövecskét hátulról (manuális klímás), és szabadon szívja a levegőt, már amennyit tud, mert ugy nézem el van tömődve 2 cső a zsírtól. Hol működik, hol nem.
Valalmi tűvel, dróttal tegyem szabaddá a másik 2 csőben is az áramlást, aztán dugjam vissza? Mást nemigen tudok elképzelni már.

Ha jól emlékszem arra megy 3 vákuumcső. Ezekben attól függően változik a vákuum, hogy belső keringetésre vagy külső levegőre van állítva.
Ilyenkor egy csúszkát mozgat belül, ami összezár 2 csövet. Itt van egy zöld tömítő/kenőanyag ami általában vagy eltűnik szépen (beszívja valamelyik cső) vagy elöregszik és nem szigetel, elszökik a vákuum, sziszeg.
Sokszor a bontott kapcsolók is elpusztulnak, utána kéne nézni, hogy pontosan mi az a zöld trutyi.
Anno én ledugóztam a 3as vákuumcsövet, így megszűnt a belső levegő keringetés (tehát akkor is kintről szívja), cserébe oda fúj, ahova szeretném.
Pár hónapja volt szó, hogy kikerül ide egy leírás cikként, ha nem találod, keress rá gugliban a "csak a szélvédőre fúj"-ra.

üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:12:34 »

Ha jól emlékszem arra megy 3 vákuumcső. Ezekben attól függően változik a vákuum, hogy belső keringetésre vagy külső levegőre van állítva.
Ilyenkor egy csúszkát mozgat belül, ami összezár 2 csövet. Itt van egy zöld tömítő/kenőanyag ami általában vagy eltűnik szépen (beszívja valamelyik cső) vagy elöregszik és nem szigetel, elszökik a vákuum, sziszeg.
Sokszor a bontott kapcsolók is elpusztulnak, utána kéne nézni, hogy pontosan mi az a zöld trutyi.
Anno én ledugóztam a 3as vákuumcsövet, így megszűnt a belső levegő keringetés (tehát akkor is kintről szívja), cserébe oda fúj, ahova szeretném.
Pár hónapja volt szó, hogy kikerül ide egy leírás cikként, ha nem találod, keress rá gugliban a "csak a szélvédőre fúj"-ra.

üdv integet2

Áhhááá, értem. Szóval, akkor akár le is húzhatom róla és ledugózhatom a vákuumcsöveket, azt annyi? (nem számít ha nincs belső keringetés, csak a többi funkció legyen jó) Na de akkor utánakeresek, annak amit mondasz. Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:44:32 »

Áhhááá, értem. Szóval, akkor akár le is húzhatom róla és ledugózhatom a vákuumcsöveket, azt annyi? (nem számít ha nincs belső keringetés, csak a többi funkció legyen jó) Na de akkor utánakeresek, annak amit mondasz. Köszi!

Ahogy mondod, én két féle szigszalaggal ragasztottam le, de volt olyan kollega, aki gyufát/hurkapálcát is tett a lyukakba.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 23:56:01 »

Mennyi a reális ár egy bontott óracsoportért (motorhőfok, fordulatszám mérő, sebességmérő, üa szint jelző)?
Már egy jó ideje kimúlt a km órám (és valszeg az üa jelzőm is).
Gondoltam arra is, hogy csak a km órát cserélem. Ahogy nézegettem, annak a hátulján van mindenféle okosság, ic, valszeg innen megy a jel az üa jelzőre is.
Bármelyik 4 hengeres benzinesé jó bele? Cromax szerint szinte évente más cikkszámút ír hozzá.. bár lehet, hogy csak a tipográfiában van eltérés.. nemtom.

Valamint egy kicsit off kérdés, mk2 kollega hol található meg pesten? A honlapján nem találtam címet. (bár neki valszeg mph-s órái lehetnek és úgy hallottam a számlapcsere macerás).
Köszi, üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2011.07.15 péntek, 07:20:33 »

Mennyi a reális ár egy bontott óracsoportért (motorhőfok, fordulatszám mérő, sebességmérő, üa szint jelző)?
Már egy jó ideje kimúlt a km órám (és valszeg az üa jelzőm is).
Gondoltam arra is, hogy csak a km órát cserélem. Ahogy nézegettem, annak a hátulján van mindenféle okosság, ic, valszeg innen megy a jel az üa jelzőre is.
Bármelyik 4 hengeres benzinesé jó bele? Cromax szerint szinte évente más cikkszámút ír hozzá.. bár lehet, hogy csak a tipográfiában van eltérés.. nemtom.

Valamint egy kicsit off kérdés, mk2 kollega hol található meg pesten? A honlapján nem találtam címet. (bár neki valszeg mph-s órái lehetnek és úgy hallottam a számlapcsere macerás).
Köszi, üdv integet2
jó abba a dízel,meg a véhat is...csak mást mutat.Max.a fordulatmérőt kell kicserélni,ha az jó.Én két éve még 6e-ért vettem,de 4-5e körül már kapni normálisat.Eladnám az enyémet,de nem jó benne a megtett km. számláló,össze-vissza mutat.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2011.07.15 péntek, 08:36:25 »

Mennyi a reális ár egy bontott óracsoportért (motorhőfok, fordulatszám mérő, sebességmérő, üa szint jelző)?
Már egy jó ideje kimúlt a km órám (és valszeg az üa jelzőm is).
Gondoltam arra is, hogy csak a km órát cserélem. Ahogy nézegettem, annak a hátulján van mindenféle okosság, ic, valszeg innen megy a jel az üa jelzőre is.
Bármelyik 4 hengeres benzinesé jó bele? Cromax szerint szinte évente más cikkszámút ír hozzá.. bár lehet, hogy csak a tipográfiában van eltérés.. nemtom.

Valamint egy kicsit off kérdés, mk2 kollega hol található meg pesten? A honlapján nem találtam címet. (bár neki valszeg mph-s órái lehetnek és úgy hallottam a számlapcsere macerás).
Köszi, üdv integet2


Hívd fel meg megmondja a pontosat, egyébként a Reiter Ferenc úton, és bont ő balkormányosat is, elképzelhető, hogy kapsz km/h-s beosztásút.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2011.07.15 péntek, 09:04:05 »

Mennyi a reális ár egy bontott óracsoportért (motorhőfok, fordulatszám mérő, sebességmérő, üa szint jelző)?
Már egy jó ideje kimúlt a km órám (és valszeg az üa jelzőm is).
Gondoltam arra is, hogy csak a km órát cserélem. Ahogy nézegettem, annak a hátulján van mindenféle okosság, ic, valszeg innen megy a jel az üa jelzőre is.
Bármelyik 4 hengeres benzinesé jó bele? Cromax szerint szinte évente más cikkszámút ír hozzá.. bár lehet, hogy csak a tipográfiában van eltérés.. nemtom.

Valamint egy kicsit off kérdés, mk2 kollega hol található meg pesten? A honlapján nem találtam címet. (bár neki valszeg mph-s órái lehetnek és úgy hallottam a számlapcsere macerás).
Köszi, üdv integet2

én ha jól emlékszem 5e ft nála, de nem vagyok 100% biztos benne.

Viszont Krissz-t mindig hívd fel mielőtt mész hozzá, mert 1.: tudja hogy jössz, 2.: nem futsz bele egy olyanba, hogy nincs ott.... Smiley

amúgy a Reiter Ferenc úton van, én ma megyek hozzá 1 körül, ha gondolod megmutatom hol van
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2011.07.15 péntek, 09:25:30 »

Pumukli, én most fogok menni hozzá, mégsem 1 körül, szerintem 10 körül indulok a 2. kerültből...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2011.07.15 péntek, 12:16:35 »

jó abba a dízel,meg a véhat is...csak mást mutat.Max.a fordulatmérőt kell kicserélni,ha az jó.Én két éve még 6e-ért vettem,de 4-5e körül már kapni normálisat.Eladnám az enyémet,de nem jó benne a megtett km. számláló,össze-vissza mutat.

Hívd fel meg megmondja a pontosat, egyébként a Reiter Ferenc úton, és bont ő balkormányosat is, elképzelhető, hogy kapsz km/h-s beosztásút.

Köszi a segítséget! A fordulatszámmérő jó az enyémben, a km óra (és emiatt a km számláló) ami bosszant. Ha jól értettem, csak a fordulatszámmérőben térnek el az egyes motorokhoz való órák (főleg a tádé).
Most egy fél éve sacckábé tankolunk, és most elindult felfele az üa mutató, úgy kb 3/4nél megállt, eddig fixen függőlegesen állt, akármennyi benzin volt benne.
Egyébként vizsgán hogyan magyarázom meg, hogy pl kevesebb/több km van az autóban (attól függően milyen órát kapok).. vagy szedjem szét és tegyem át a számlálót is?


Pumukli, én most fogok menni hozzá, mégsem 1 körül, szerintem 10 körül indulok a 2. kerültből...

Bocsi, nem voltam gépnél. Hétvégéig vidéken vagyok, majd jövő héten benézek hozzá.
5k-t megér egy óra, annál jóval több időt/pénzt el tudnék ***ni a javítgatással  vigyor3

Pont múlt héten jártam a Reiter Ferenc u (xiii) környékén, vettem egy marék diódát, meg a jász utcában váltóolajat (kuplung csere volt, vajpuha lett, nagyon szépen jár taps)

üdv wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 12:22:59 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:34:11 »

Köszi a segítséget! A fordulatszámmérő jó az enyémben, a km óra (és emiatt a km számláló) ami bosszant. Ha jól értettem, csak a fordulatszámmérőben térnek el az egyes motorokhoz való órák (főleg a tádé).
az sem tér el, csak a számlap. ha átragasztod a td számlap helyére a benyásét jól fog mutatni, ha eltalálod a mutató pozícióját.
anno a 2.0-ám komplett dízli óracsoporttal végezte. hibátlanul működött...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 06:11:11 »

Hogyan tudom megnézni, hogy Ghia kábelezésem van-e a kocsiban?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 09:21:33 »

Hogyan tudom megnézni, hogy Ghia kábelezésem van-e a kocsiban?


Ha nincs fedcomp a gépedben csak óra, akkor pattintsd ki a keretből egy órás csavarhúzó segítségével, és nézd meg hány vezeték van a csatlakozóban. Ha 3-5 akkor nem ghia, ha jóval több, akkor esélyesebb a dolog.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 10:21:28 »

Ha nincs fedcomp a gépedben csak óra, akkor pattintsd ki a keretből egy órás csavarhúzó segítségével, és nézd meg hány vezeték van a csatlakozóban. Ha 3-5 akkor nem ghia, ha jóval több, akkor esélyesebb a dolog.

Köszi, megnézem!
Naplózva
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:43:56 »

Jó rég írtam ide, így be is mutatkoznék. Én vagyok.
Probléma: Meg se moccan az önindító. Minden működik, akksi rendben. Óra mellett a piros led normál esetben gyújtáskor kb 1 mp-ig világ-t, utána elalszik. Most nem alszik el hanem elkezd gyorsan villogni. Gondoltam arra, hogy nem ismeri fel a kulcsot. Próbáltam a pótkulccsal, ugyanez a helyzet. Aztán megfigyeltem, hogy a piros led kb. 1 percig villog gyorsan, utána mint ha mondani akarna valamit. 3 villanás, rövid szünet, 2 villanás, hosszú szünet. Haverral utánanéztünk neten. Ha minden igaz, akkor ez PATS kód. És 32-es kódot villog. Rákerestem erre, valami angol nyelvű fórumot találtam. Angol tudásom szerény így a Google fordító humorát élveztem. Ha jól értelmeztem, az üzemanyag ellátásnál valami mágnes szelep hibáját jelzi.
Ezt szeretném tőletek megtudni, hogy jól értelmeztem-e.
Ma elhúztuk szerelőhöz aki azt mondta, hogy ettől még az önindítónak mennie kéne. De szerintem simán lehet, hogy ilyenkor letiltja. Végülis minek tekerjen ha úgysincs nafta?
Ja ha ennek van jelentősége: 98-as 1.8 TD Ghia

"Hozzászólások: 1" Akkor rosszul emlékeztem, még nem is írtam ide. Pedig nem mostanában regisztráltam. Akkor tényleg üdv mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.21 csütörtök, 17:47:52 írta Rapture » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:20:56 »

Jó rég írtam ide, így be is mutatkoznék. Én vagyok.
Probléma: Meg se moccan az önindító. Minden működik, akksi rendben. Óra mellett a piros led normál esetben gyújtáskor kb 1 mp-ig világ-t, utána elalszik. Most nem alszik el hanem elkezd gyorsan villogni. Gondoltam arra, hogy nem ismeri fel a kulcsot. Próbáltam a pótkulccsal, ugyanez a helyzet. Aztán megfigyeltem, hogy a piros led kb. 1 percig villog gyorsan, utána mint ha mondani akarna valamit. 3 villanás, rövid szünet, 2 villanás, hosszú szünet. Haverral utánanéztünk neten. Ha minden igaz, akkor ez PATS kód. És 32-es kódot villog. Rákerestem erre, valami angol nyelvű fórumot találtam. Angol tudásom szerény így a Google fordító humorát élveztem. Ha jól értelmeztem, az üzemanyag ellátásnál valami mágnes szelep hibáját jelzi.
Ezt szeretném tőletek megtudni, hogy jól értelmeztem-e.
Ma elhúztuk szerelőhöz aki azt mondta, hogy ettől még az önindítónak mennie kéne. De szerintem simán lehet, hogy ilyenkor letiltja. Végülis minek tekerjen ha úgysincs nafta?
Ja ha ennek van jelentősége: 98-as 1.8 TD Ghia

"Hozzászólások: 1" Akkor rosszul emlékeztem, még nem is írtam ide. Pedig nem mostanában regisztráltam. Akkor tényleg üdv mindenkinek!
ennek a tünetnek nincs véletlenül előzménye? egyik napról a másikra csak ezt csinálta?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:35:26 »

És pontosan mi is a hiba angolul?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:42:56 »

Jó rég írtam ide, így be is mutatkoznék. Én vagyok.
Probléma: Meg se moccan az önindító. Minden működik, akksi rendben. Óra mellett a piros led normál esetben gyújtáskor kb 1 mp-ig világ-t, utána elalszik. Most nem alszik el hanem elkezd gyorsan villogni. Gondoltam arra, hogy nem ismeri fel a kulcsot. Próbáltam a pótkulccsal, ugyanez a helyzet. Aztán megfigyeltem, hogy a piros led kb. 1 percig villog gyorsan, utána mint ha mondani akarna valamit. 3 villanás, rövid szünet, 2 villanás, hosszú szünet. Haverral utánanéztünk neten. Ha minden igaz, akkor ez PATS kód. És 32-es kódot villog. Rákerestem erre, valami angol nyelvű fórumot találtam. Angol tudásom szerény így a Google fordító humorát élveztem. Ha jól értelmeztem, az üzemanyag ellátásnál valami mágnes szelep hibáját jelzi.
Ezt szeretném tőletek megtudni, hogy jól értelmeztem-e.
Ma elhúztuk szerelőhöz aki azt mondta, hogy ettől még az önindítónak mennie kéne. De szerintem simán lehet, hogy ilyenkor letiltja. Végülis minek tekerjen ha úgysincs nafta?
Ja ha ennek van jelentősége: 98-as 1.8 TD Ghia

"Hozzászólások: 1" Akkor rosszul emlékeztem, még nem is írtam ide. Pedig nem mostanában regisztráltam. Akkor tényleg üdv mindenkinek!
a 2-es mondeok egy részében az immo egy része maga a mágnesszelep. ha nem jó, akkor villog a led, és meg sem tekeri, jól gondolod. ezt leginkább szervízben tudják programozni. vagy veszel másik mágnesszelepet, és beprogramoztatod, vagy veszel bontott mondeoból mágnesszelepet, meg a gyujtáskulcs körül lévő egységet, meg egy transzpondert, meg egy központi egységet. együtt működik. most szívtam ezzel a témával egy escortnál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:52:01 »

a 2-es mondeok egy részében az immo egy része maga a mágnesszelep. ha nem jó, akkor villog a led, és meg sem tekeri, jól gondolod. ezt leginkább szervízben tudják programozni. vagy veszel másik mágnesszelepet, és beprogramoztatod, vagy veszel bontott mondeoból mágnesszelepet, meg a gyujtáskulcs körül lévő egységet, meg egy transzpondert, meg egy központi egységet. együtt működik. most szívtam ezzel a témával egy escortnál
mágnesszelep....az mi?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.