Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 08:03:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2315298 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2011.08.03 szerda, 12:23:34 »

anyós alatt még cd tár csatikat is.
az övfeszítőn kívül az oldal lufi.
a cd tár az valami több lábas csati?egy ilyen számomra ismeretlen objektumot találtam az anyós alatt,(gyárilag kormányrol vezérelhetö a fejegységem)
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:06:39 »

a cd tár az valami több lábas csati?egy ilyen számomra ismeretlen objektumot találtam az anyós alatt,(gyárilag kormányrol vezérelhetö a fejegységem)

Igen, 12 lábas, és négyszög alakú...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:10:33 »

Igen, 12 lábas, és négyszög alakú...
köszi akkor azt megtaláltam  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:24:18 »

Sziasztok!

Pár napja azt játsza az autó, hogy megy folyamatosan a hűtőventi.
Még leállítás után is. És nem is nagyon akar leállni.
Vártam egy fél órát,de ugyanúgy pörgött.
A hűtővízszint rendben van, a hőfoka normális.
Mi lehet a gond?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2011.08.03 szerda, 18:41:48 »

Sziasztok!

Pár napja azt játsza az autó, hogy megy folyamatosan a hűtőventi.
Még leállítás után is. És nem is nagyon akar leállni.
Vártam egy fél órát,de ugyanúgy pörgött.
A hűtővízszint rendben van, a hőfoka normális.
Mi lehet a gond?

Valószínű valami jeladó hiba lehet, esetleg a venti csatijánál nem jó valami (ha sose áll le).
Olyan ötletem lett volna még, hogy kösd le az akkut 10 percre, és próbáld utána, de gondolom az akkut már lekötötted, hogy leálljon.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 10:26:08 »

Valószínű valami jeladó hiba lehet, esetleg a venti csatijánál nem jó valami (ha sose áll le).
Olyan ötletem lett volna még, hogy kösd le az akkut 10 percre, és próbáld utána, de gondolom az akkut már lekötötted, hogy leálljon.

Nem kötöttem le az akkut csak széthúztam a stekkert.
Amúgy valószínű, hogy az egyik hőgomba szakadt meg.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:13:51 »

keresőbe beírod a kulcsszavakat...

Köszönöm, megtaláltam.
Kb. 20.-ra sikerült is , azóta minden OK.

Üdv: Janó
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:42:33 »

Sziasztok!

Gondolkozok azon, h veszek gyári fűthető ülést az autóba, viszont nekem a kocsiba nincs ülésfűtésem. Meg lehet valahogy oldani, hogy legyen? Vagyis, nincs olyan dolog amit ne lehetne megoldani, de bonyolult?  nyes
Az ok, h kell két gomb.  eplus2
A kipörgésgátlós panelre összesen 3 csati megy kábelekkel, abból ugye 1 megy a kipörgésgátlóba, szal kizárásos alapon csak arra tudok gondolni, hogy a másik kettő az akár lehet előkészítés a fűthető cuccra.
Csinált valaki már ilyet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:57:19 »

Sziasztok!

Gondolkozok azon, h veszek gyári fűthető ülést az autóba, viszont nekem a kocsiba nincs ülésfűtésem. Meg lehet valahogy oldani, hogy legyen? Vagyis, nincs olyan dolog amit ne lehetne megoldani, de bonyolult?  nyes
Az ok, h kell két gomb.  eplus2
A kipörgésgátlós panelre összesen 3 csati megy kábelekkel, abból ugye 1 megy a kipörgésgátlóba, szal kizárásos alapon csak arra tudok gondolni, hogy a másik kettő az akár lehet előkészítés a fűthető cuccra.
Csinált valaki már ilyet?
van cikk az utólagos beépítésről.

http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/utolagos_ulesfutes.pdf

Ha úgy látod,hogy megvannak a csatik,kapcsolók kábelei,akkor bontóból (mk2,szundi mondjuk) tudtommal lehet venni gyárit is és mindjárt egyszerűbb a beépítése.Ne felejtsd el a gyári kapcsolókat is megvenni!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.08 hétfő, 23:00:35 írta misi107 » Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2011.08.09 kedd, 17:25:18 »

 A lambda szondához vissza térve: vettem egyet a bontóból és hát mikor beraktam az autóba akkor még úgy se ment az autó mind az enyémmel, nyomtam a gázt és nem reagált még 20-30 másodperc alatt sem. Le a csatit és jártam így vagy két napig, oszt vissza raktam az enyémet a régit és úgyan az az 5-10 másodperces késleltetés és csak akkor kezdett rángatva húzni. Ma el mentem az egyik ismerős haverhoz és hosszas tanakodás után azt mondta húztam szét a légtömeg mérő csatiját, láss csodát: az autónak a kerekei füstöltek  hehe ahogy a kuplungot kiengedtem, 2-3-4 és nem rángat az autó, azt hiszem ez lesz a hiba oka. Csak megosztottam, mert kértétek. Minden jót, majd a többiről is beszámolok!! eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2011.08.09 kedd, 20:30:34 »

A lambda szondához vissza térve: vettem egyet a bontóból és hát mikor beraktam az autóba akkor még úgy se ment az autó mind az enyémmel, nyomtam a gázt és nem reagált még 20-30 másodperc alatt sem. Le a csatit és jártam így vagy két napig, oszt vissza raktam az enyémet a régit és úgyan az az 5-10 másodperces késleltetés és csak akkor kezdett rángatva húzni. Ma el mentem az egyik ismerős haverhoz és hosszas tanakodás után azt mondta húztam szét a légtömeg mérő csatiját, láss csodát: az autónak a kerekei füstöltek  hehe ahogy a kuplungot kiengedtem, 2-3-4 és nem rángat az autó, azt hiszem ez lesz a hiba oka. Csak megosztottam, mert kértétek. Minden jót, majd a többiről is beszámolok!! eplus2

Lyukas torx csavarral tekerd ki a légtömegmérő házát, óvatosan vedd ki (vigyázz a gumigyűrűkre) és tisztítsd meg. Itt többen féktisztító sprayt és ecsetet ajánlottak (video) , bár páran ellenezték is ezt a módszert. Nekem mindenesetre segített amikor rángatott, de nem pont ilyen problémám volt, mint Neked.
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.09 kedd, 20:38:27 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:37:07 »

Lyukas torx csavarral tekerd ki a légtömegmérő házát, óvatosan vedd ki (vigyázz a gumigyűrűkre) és tisztítsd meg. Itt többen féktisztító sprayt és ecsetet ajánlottak (video) , bár páran ellenezték is ezt a módszert. Nekem mindenesetre segített amikor rángatott, de nem pont ilyen problémám volt, mint Neked.
 integet2
carbspray kevésbé agresszív.én is arra álltam rá és még ecset sem kell hozzá,de érdemes megvárni a száradást,hogy ne égjen rá az ellenállásokra.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 14:22:53 »

Nem kötöttem le az akkut csak széthúztam a stekkert.
Amúgy valószínű, hogy az egyik hőgomba szakadt meg.

A hőgombákról lehúztam a vezetékeket és nem változott semmi.
A hűtő továbbra is pörgött.
Plusz még annyi a jelenség, hogy a klímakapcsoló nem reagál a nyomkodásra.
Folyamatosan kapcsolgat a klíma.
Gondolom ezért megy a venti is folyamatosan.
A kapcsolót már kicseréltem, de semmi változás nem történt.
Valahol zárlatos lehet?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 14:53:34 »

A hőgombákról lehúztam a vezetékeket és nem változott semmi.
A hűtő továbbra is pörgött.
Plusz még annyi a jelenség, hogy a klímakapcsoló nem reagál a nyomkodásra.
Folyamatosan kapcsolgat a klíma.
Gondolom ezért megy a venti is folyamatosan.
A kapcsolót már kicseréltem, de semmi változás nem történt.
Valahol zárlatos lehet?

Valahol igen. 2 vezeték összeérhet, többnyire a venttillátor mögött menő kábelköteg szokott kidörzsölődni és zárlatos lenni.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:43:11 »

Valahol igen. 2 vezeték összeérhet, többnyire a venttillátor mögött menő kábelköteg szokott kidörzsölődni és zárlatos lenni.

Köszi. Este leellenőrzöm.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
kornfeksz
Vendég
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:34:01 »

Sziasztok. Szeretném megkérdezni hogy gyári fejegységhez hozzá lehet-e csatlakoztatni erősítőt meg mélyládát? 2000-es évjáratú Mondeo. Keycode 4000 rsd-s fejegység. Köszi előre is a válaszotokat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:52:06 »

Sziasztok. Szeretném megkérdezni hogy gyári fejegységhez hozzá lehet-e csatlakoztatni erősítőt meg mélyládát? 2000-es évjáratú Mondeo. Keycode 4000 rsd-s fejegység. Köszi előre is a válaszotokat.

Van vmi átalakító, ami a hangszóró jelből csinál jelet az erősítőnek. De többet nem tudok róla...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2011.08.12 péntek, 15:55:48 »

Valahol igen. 2 vezeték összeérhet, többnyire a venttillátor mögött menő kábelköteg szokott kidörzsölődni és zárlatos lenni.

Még, hogy két vezeték ért össze?
Mind az ötről le volt jőve a szigetelés vagy 20cm hosszan.
Az előző tulajnál ráfolyhatott az akkusav és szétmarta még az akksi alatt is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:09:31 »

Még, hogy két vezeték ért össze?
Mind az ötről le volt jőve a szigetelés vagy 20cm hosszan.
Az előző tulajnál ráfolyhatott az akkusav és szétmarta még az akksi alatt is.
Akkor Te kishíjján elmondhattad:
Rövid zárlat, hosszú tűz!
Én már elmondtam. 5-6 éve a Sierrában vezérmű láncot cseréltek, összerakáskor a hengerfej és a blokk közé bekerült egy vezeték, úgy rakták össze, hogy összenyomódott a szigetelés. Próbaútra Makóról Szentesre (60 km) mentem, és a Szentes táblánál el kezdett rángatni a motor, majd leállt, miközben hófehér füst, és iszonyú büdös, égett szag lepte el az utasteret. Kipattantam az autóból, 10-es kulcs az akksi mellett, akksi saru le, tűzoltó készülék beindít, és nyertem. Nem égett ki az autó, csak első, motortérben levő kábel korbács, a komputer, meg az utastérben egy két vezeték. Valószínű, hogy a motor melegedése, meg az összenyomás következtében a szigetelés elvékonyodott, zárlat keletkezett, felizzott a vezeték, a korbácsban egyre több vezeték lett zárlatos, aztán komputer, és stop. Csupa öröm volt. Haza vontatni!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2011.08.13 szombat, 15:04:50 »

Akkor Te kishíjján elmondhattad:
Rövid zárlat, hosszú tűz!
Én már elmondtam. 5-6 éve a Sierrában vezérmű láncot cseréltek, összerakáskor a hengerfej és a blokk közé bekerült egy vezeték, úgy rakták össze, hogy összenyomódott a szigetelés. Próbaútra Makóról Szentesre (60 km) mentem, és a Szentes táblánál el kezdett rángatni a motor, majd leállt, miközben hófehér füst, és iszonyú büdös, égett szag lepte el az utasteret. Kipattantam az autóból, 10-es kulcs az akksi mellett, akksi saru le, tűzoltó készülék beindít, és nyertem. Nem égett ki az autó, csak első, motortérben levő kábel korbács, a komputer, meg az utastérben egy két vezeték. Valószínű, hogy a motor melegedése, meg az összenyomás következtében a szigetelés elvékonyodott, zárlat keletkezett, felizzott a vezeték, a korbácsban egyre több vezeték lett zárlatos, aztán komputer, és stop. Csupa öröm volt. Haza vontatni!

Jó kis történet. És még viszonylag olcsón megúsztad.
Szerencsére én még időben észleltem a bajt.  Smiley
Viszont lehet, hogy beszerzek én is egy kis tűzoltó palackot.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2011.08.13 szombat, 15:19:34 »

Generátorokhoz ért valaki?

Van olyan, hogy fordítva működik a töltéslámpa (töltésnél világít, töltés nélkül elalszik), ha rosszul van bekötve valami a generátoron?

Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2011.08.13 szombat, 16:03:48 »

Jó kis történet. És még viszonylag olcsón megúsztad.
Szerencsére én még időben észleltem a bajt.  Smiley
Viszont lehet, hogy beszerzek én is egy kis tűzoltó palackot.   Wink

A kocsiban elfér, nem kér enni, viszont ha kell, nagyon jól tud jönni! Nekem nagyon jól jött, különben valószínű csumára kiég a verda.
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 22:05:01 »

Üdv mindenkinek!
Kérdésem a következő lenne. Másnak is nehezen akar lehűlni a kocsi a klímától, vagy valami nálam nem jó? A klíma jó, befújt levegő 2-es állásban 4,7 C°, de az istennek nem akar lehűlni az utastér. Ez lehet valami hiba, vagy csak a fekete autók ilyenek és ez van? 32C° - ban 28C° alá nem tudom vinni a belső hőmérsékletet.  help
Ja és a belső keringetésem sem jó valamiért. lehet, hogy ez az oka?
Köszi.
Norbi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 23:10:28 »

Üdv mindenkinek!
Kérdésem a következő lenne. Másnak is nehezen akar lehűlni a kocsi a klímától, vagy valami nálam nem jó? A klíma jó, befújt levegő 2-es állásban 4,7 C°, de az istennek nem akar lehűlni az utastér. Ez lehet valami hiba, vagy csak a fekete autók ilyenek és ez van? 32C° - ban 28C° alá nem tudom vinni a belső hőmérsékletet.  help
Ja és a belső keringetésem sem jó valamiért. lehet, hogy ez az oka?
Köszi.
Norbi.
nincs kizárva, hogy a műszerfalba épített kis propellered nem jól működik.
ha hideget fúj, de nem hűti le az utasteret, úgy érzékeli, hogy már meg is van, ami be van állítva és nem kell tovább dolgozni.
bár ez csak feltételezés részemről.
a klímád manuális, vagy automata?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2011.08.16 kedd, 06:12:47 »

Üdv. Manuális a klímám.
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2011.08.19 péntek, 20:00:22 »

Na megoldottam a problémát. Nincs vákumom a belső keringetőnél, meg úgy nézem, hogy az a vákumos munkahenger sem jó, aminek mozgatni kellene a terelőlapátot, ezért gyors, átmeneti megoldást alkalmaztam és raktam egy tolórudat a terelőlapátra. Szerencsére nem látszik, mert megbújik a kesztyűtartó mögött, de legalább most kézzel tudok belső levegő keringetést csinálni. Kicsit macerás ugyan, de most sokkal jobban hűti az utasteret. Majd ha lesz lehetőségem megcsináltatom a vákumos bizergét is. Átmenetileg jó.    wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2011.08.20 szombat, 14:54:54 »

Valaki hallott már a mega fuse-ról? Amerikai verziókban (Contour, Mistique) van biztosan (175A-s bizti a generátor és az akksi között) a tűzfalon van a gyújtásmodul mögött, ráerősítve a kábelkorbács vezető műanyag házára. Ma arra jártam, de a Mondeon nincs ott semmi.

Van nekünk ilyen és hol van?
 wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:07:22 »

Valaki hallott már a mega fuse-ról? Amerikai verziókban (Contour, Mistique) van biztosan (175A-s bizti a generátor és az akksi között) a tűzfalon van a gyújtásmodul mögött, ráerősítve a kábelkorbács vezető műanyag házára. Ma arra jártam, de a Mondeon nincs ott semmi.

Van nekünk ilyen és hol van?
 wow1
szerintem ha lenne, akkor kezelésiben és haynes-ban benne kellene hogy legyen
de gondolom ott már kerested  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:46:56 »

szerintem ha lenne, akkor kezelésiben és haynes-ban benne kellene hogy legyen
de gondolom ott már kerested  hehe

Ott nincsen róla szó, de a Contour hájneszében sincs róla se rajz, se említés.

Csak usa autókban van és azokból is csak a brazil motorosokban, mint kiderítettem. ST220-asban van még.

 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 21:12:16 »

Ez az. Nekünk nincs. Még. eplus2

Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:29:20 »

Sziasztok!

A hátsó ajtót (4ajtós) nem tudom nyitni az ajtó melletti gombbal csak kulccsal. Szép lassan ment tönkre, 2-3 nyomás után kinyitotta az ajtót, de most már csak kulccsal nyílik.
Mit kellene cserélni, mi döglött be?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:34:52 »

Sziasztok!

A hátsó ajtót (4ajtós) nem tudom nyitni az ajtó melletti gombbal csak kulccsal. Szép lassan ment tönkre, 2-3 nyomás után kinyitotta az ajtót, de most már csak kulccsal nyílik.
Mit kellene cserélni, mi döglött be?

köszi
Isu

Ha jól tudom a 4 ajtósé is elektromos. Nekem a kombin 2 éve megodlotta a problémát egy adag wd40 a gombba fújva. Pár hónapja megint el kezdett vacakolni, nem nyit mindig gombnyomásra, majd lehet szétszedem.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2011.08.30 kedd, 11:07:07 »

Ha jól tudom a 4 ajtósé is elektromos. Nekem a kombin 2 éve megodlotta a problémát egy adag wd40 a gombba fújva. Pár hónapja megint el kezdett vacakolni, nem nyit mindig gombnyomásra, majd lehet szétszedem.
Nekem nem segített a wd40. Ott a gomb mögött van asszem egy micro kapcsoló, ami szerintem működik, mert, ha nyitva van az ajtó és megnyomom, akkor hallom, ahogyan próbálna dolgozni (berreg) a zárnál vmi, de nem olyan erővel mint régen. Lehet hogy a központi zár rossz?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2011.08.30 kedd, 12:51:13 »

Nekem nem segített a wd40. Ott a gomb mögött van asszem egy micro kapcsoló, ami szerintem működik, mert, ha nyitva van az ajtó és megnyomom, akkor hallom, ahogyan próbálna dolgozni (berreg) a zárnál vmi, de nem olyan erővel mint régen. Lehet hogy a központi zár rossz?
vagy feszülnek a gumituskók...
ha nagyon úgy van beállítva, akkor befeszülhet annyira, hogy nem tud nyitni a cucc...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2011.08.30 kedd, 13:08:33 »

vagy feszülnek a gumituskók...
ha nagyon úgy van beállítva, akkor befeszülhet annyira, hogy nem tud nyitni a cucc...

de nyitott ajtónál sem nyit a zár csak nagyon halkan berreg. Egy "egészséges" nyitásnál, amikor a csomagtartóajtó nyitva van, a gomb megnyomására hallani egy berregő hangot kb. 1-2 mp-ig, majd a végén egy kattanás. Most a berregés is nagyon halk "beteges" lett és nincs a végén az kattanás vagy "kioldás" hang.
Vagy milyen gumituskóra gondoltál?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:50:44 »

de nyitott ajtónál sem nyit a zár csak nagyon halkan berreg. Egy "egészséges" nyitásnál, amikor a csomagtartóajtó nyitva van, a gomb megnyomására hallani egy berregő hangot kb. 1-2 mp-ig, majd a végén egy kattanás. Most a berregés is nagyon halk "beteges" lett és nincs a végén az kattanás vagy "kioldás" hang.
Vagy milyen gumituskóra gondoltál?
akkor az nem az, amire gondoltam...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 20:28:27 »

de nyitott ajtónál sem nyit a zár csak nagyon halkan berreg. Egy "egészséges" nyitásnál, amikor a csomagtartóajtó nyitva van, a gomb megnyomására hallani egy berregő hangot kb. 1-2 mp-ig, majd a végén egy kattanás. Most a berregés is nagyon halk "beteges" lett és nincs a végén az kattanás vagy "kioldás" hang.
Vagy milyen gumituskóra gondoltál?

Ma leszedtem a csomagtartó borítást (kombi) mert valami zörgött benne.
Csináltam képet a zárról (igaz nem szereltem ki).

A rézlap közepén lévő műanyag kockában van egy rugó, ami a gombot visszanyomja miután benyomtad. (Érdekes, hogy maga a csomagtérajtó borítás tart ellen a rugónak, miután levettem a borítást és kipróbáltam a zárat, kilőtte a rugó a műanyagot az utastérbe vigyor3).
A rugó házába kentem egy kis zsírt, így könnyebben (vissza)jár a gomb, eddig volt olyan, hogy benyomva maradt. A motor egy rudazatot mozgat, erre is kentem egy keveset.
A képen látni még két fekete "nyomógombot". A belsőt mozgatja a zár gombja, ekkor kezd el tekerni a motor. A közelebbi nemtom mire jó, de van és létezik:)

off: meg akartam nézni, hogy miként lehet leszedni az ajtóról a gumituskókat, az egyik teljesen szét van rongyolódva.. sajnos szegecsekkel rögzítették a csomagtérajtóhoz..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 15:49:14 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Épp Pesten vagyok a kocsival, voltam emkákettőnél km óra ügyben. Sajnos már nem volt nála ezüst szelepfedeleshez való óracsoport, és különálló km óra sem. Krisztián azt mondta, a fekete szelepfedelesé nem jó bele.  Embarrassed
(A km órám nem mér, és néha az üa jelző sem. Korábban néha mutatta a sebességet, néha nem. Ilyenkor kigyulladt pár pillanatra a benzinkút piktogram, majd miután újra mutatta a sebességet, kialudt.)
Ha van valakinek felesleges óracsoportja ujpest környékén, amivel ki tudnám próbálni, kérem írjon. Így kiderülne, hogy vajon csak az óracsoport egy része halt meg, vagy maga a seb.jeladó a váltóban.
Nagyon köszönöm!  worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2011.09.07 szerda, 11:20:20 »

Ma leszedtem a csomagtartó borítást (kombi) mert valami zörgött benne.
Csináltam képet a zárról (igaz nem szereltem ki).

A rézlap közepén lévő műanyag kockában van egy rugó, ami a gombot visszanyomja miután benyomtad. (Érdekes, hogy maga a csomagtérajtó borítás tart ellen a rugónak, miután levettem a borítást és kipróbáltam a zárat, kilőtte a rugó a műanyagot az utastérbe vigyor3).
A rugó házába kentem egy kis zsírt, így könnyebben (vissza)jár a gomb, eddig volt olyan, hogy benyomva maradt. A motor egy rudazatot mozgat, erre is kentem egy keveset.
A képen látni még két fekete "nyomógombot". A belsőt mozgatja a zár gombja, ekkor kezd el tekerni a motor. A közelebbi nemtom mire jó, de van és létezik:)

off: meg akartam nézni, hogy miként lehet leszedni az ajtóról a gumituskókat, az egyik teljesen szét van rongyolódva.. sajnos szegecsekkel rögzítették a csomagtérajtóhoz..



A 4 ajtósnál egy kicsit másképpen lehet. A zárral nincs gondom csak a közp.zár motorjával. Végül kiszereltem a motort és sajnos a motorban az egyik fogaskerék eléggé el volt kopva, ráadásul az egyik foga le is törött. Így most rendeltem a cromaxtól 4600huf-ért egy közp.zár motort. Remélem jó lesz bele...

Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:39:36 »

Van vmi átalakító, ami a hangszóró jelből csinál jelet az erősítőnek. De többet nem tudok róla...

Szia !
Ez kell neked : http://www.d-audio.hu/index.php?main_page=product_info&products_id=355
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Diego
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146


E-mail
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2011.09.09 péntek, 16:33:57 »

Sziasztok.

MKII 2.0 manuális klímásnál nem tudom szabályozni hogy hova fújja a levegőt.Azt mondták kapcsoló.Kicseréltem de most sem jó.Valaki nem találkozott ilyen jelenséggel???
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2011.09.09 péntek, 17:49:13 »

Sziasztok.

MKII 2.0 manuális klímásnál nem tudom szabályozni hogy hova fújja a levegőt.Azt mondták kapcsoló.Kicseréltem de most sem jó.Valaki nem találkozott ilyen jelenséggel???

szia

Lehet, hogy nem jut el a vákuum a kapcsolóig. Első körben vedd ki a kesztyűtartót, vagy nézz be alá. A fűtőmotor és a középkonzol közt lesz egy cső, pipával csatlakozik a tűzfalra, itt jön be a vákuum a motortérből. Ha járó motornál lehúzod és nem sziszeg, akkor a motortérben van a gond.
Ha sziszeg, akkor a beltérben gáz valami, vedd ki a tekerős műszercsoportot, és keresd meg azt a kapcsolót, amire 3 vákuumcső megy. Húzd le a vákuumcsöveket és ragaszd le szikszalaggal. Ezzel megszűnt a belső levegő keringetésed, ergó mindig kintről szívja majd a levegőt, de legalább az irányállítás működik. Anno írtam erről egy wiki cikket, amint megtalálom, belinkelem Smiley

üdv integet2

szerk: itt találod meg a cikket.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.09 péntek, 17:54:46 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Diego
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146


E-mail
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2011.09.09 péntek, 19:39:39 »

Köszi,holnap végigpróbálom amit írtál.
Naplózva
ergali
Vendég
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:56:27 »

Most vettem egy 1.8td mondit, 97-es, vele vetten egy csomó problémát is. Javítási könyvet keresek hozzá, magyar vagy német nyelvűt. tud-e valaki segíteni. Lehet pdf-ben is. Szívességeteket előre is köszönöm. ergali@freemail.hu
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 23:10:59 »

Most vettem egy 1.8td mondit, 97-es, vele vetten egy csomó problémát is. Javítási könyvet keresek hozzá, magyar vagy német nyelvűt. tud-e valaki segíteni. Lehet pdf-ben is. Szívességeteket előre is köszönöm. ergali@freemail.hu

Elsőre is láttuk a kérdést, nem muszáj mindenhova beírni, attól nem lesz gyorsabb semmi sem.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2011.09.13 kedd, 14:01:21 »

Sziasztok!

Elárulja nekem valaki, hogy MK II, automatán hol találom a tolatólámpa kapcsolót?
Köszönöm
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
kiri
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2011.09.13 kedd, 16:08:02 »

Sziasztok

Érdeklödnék ha az egyik höfokjeladó nem jó a termosztáton akkor rendesen hüti a motort a venti.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:14:57 »

Sziasztok

Érdeklödnék ha az egyik höfokjeladó nem jó a termosztáton akkor rendesen hüti a motort a venti.
az egyik a műszerhez megy (mutató az óracsoportban)
a másik az ecu-hoz megy.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2011.09.14 szerda, 08:45:49 »

Sziasztok

Érdeklödnék ha az egyik höfokjeladó nem jó a termosztáton akkor rendesen hüti a motort a venti.
Ja, ahogy astor mondja.
Az alsó megy a mutatóhoz, nekem azt cserélték hétfőn. Előtte meg sem mozdult a mutató, feküdt, mintha nem járna a motor. Kicserélték, egyből teszi a dolgát a mutató, folyamatosan mozog a "NORMAL" felirat M-A-L betűi között a városi forgalomban  Grin.
Azon gondolkozok, hogyha ez a jeladó így tönkre ment, nem lehet-e, hogy nemsokára a másik is megadja magát? Illendő lenne azt is cserélni? Mondjuk a műszeres Ford szakszervíz nem mondta, hogy jelei lennének a romlásnak, úgyhogy annyira nem aggódom.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:05:22 »

Sziasztok, MKII digitális klímás autóm van, a középen lévő hőfokot kijelző display mellett lévő ventillátor szabályzó és légterelő szabályzó forgatógomb gyárilag meg van világítva? Sötétben mindig kajtatok a kapcsolók után, s néha gőzöm sincsen hova kapcsolok. A hőfokkijelző display frankón világít, az működik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.