Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569739 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2013.05.04 szombat, 12:23:19 »



Én is hasonló problémákkal küzdöttem, csak nálam 2 ajtó zártja is hibás volt. Próbaképpen cseréltem a zárakat. Az egyik hibásat szétszedtem, a benne lévő (asszem) 4db NO/NC-s mikrokapcsolót kimértem, hibátlan volt mindegyik. Valami plusz áramkör lehet hogy van még beöntve a csatlakozónál, de azt nem akartam szétbontani. Nálam már nem időjárásfüggő volt, hanem teljesen sz@r. Én a hibát így az első kör után nem csak elektromosnak gondolom, hanem egyszerűen kopott a zár, és nem tudja kapcsolni a mikrokapcsolót. Nálam a motor is hibátlanul működik, pedig azt hittem hogy a motor megadta magát, mert a zár mozgatására a kapcsolók kattogtak. Nem tudom valaki mászott-e már bele komolyan a zárak lelkivilágába. Érdemes lenne őket javítani ha lehetséges, mert lassan hibátlan bontott zár sem lesz.

Nálam a mikrokapcsoló vége kopott meg annyira, hogy ne kapcsoljon.
2 komponensűvel pótoltam 2 éve hibátlan.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2013.05.04 szombat, 20:47:05 »

Nálam a mikrokapcsoló vége kopott meg annyira, hogy ne kapcsoljon.
2 komponensűvel pótoltam 2 éve hibátlan.
Na ez engem is érdekel, 2 komponensű mivel? klasszikus epoxik közül vmelyik, bármelyik?
 avagy konkrétan melyik volt?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 10:02:21 »

Na ez engem is érdekel, 2 komponensű mivel? klasszikus epoxik közül vmelyik, bármelyik?
 avagy konkrétan melyik volt?

Ha jól emlékszek epokitt volt.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 18:38:56 »

Ha jól emlékszek epokitt volt.
Ok. Köszönöm. Megpróbálom.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 18:39:43 »

Ha jól emlékszek epokitt volt.


A végén kiderül hogy csak mechanikus kopás van a háttérben és nem elektromos hiba. Majd ha éppen mást nem akarok az autón csinálni akkor megpróbálom a kapcsolók végét "kiegészíteni". Melyik kapcsoló a fő ludas egyébként? Vagy érdemes mindet ~1mm-t "kiegészíteni"?
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 06:47:56 »

Jó reggelt! Kétezres gyártású mk II van. Azt olvastam a kezelési útmutatóban, hogy programozható a kp. zár úgy, hogy menet közben bezárjon. Ezt hogy tudom én megoldani?
Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 11:18:00 »

....Azt olvastam a kezelési útmutatóban, hogy programozható a kp. zár úgy, hogy menet közben bezárjon....
Az MKIII nál van!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 13:08:10 »

Sziasztok!

Valahol olvastam, hogy az Mk2 szivargyújtót át lehet állítani, hogy gyújtás nélkül ne legyen benne fesz. Úgy emlékszem a biztosítékot kellett áthelyezni valahova máshova... mármint másik aljzatba.
Tud erről valaki közelebbit?

Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 13:19:16 »

Az MKIII nál van!  wave
Ok én néztem félre.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:33:24 »

Sziasztok!

Valahol olvastam, hogy az Mk2 szivargyújtót át lehet állítani, hogy gyújtás nélkül ne legyen benne fesz. Úgy emlékszem a biztosítékot kellett áthelyezni valahova máshova... mármint másik aljzatba.
Tud erről valaki közelebbit?



Ez MK3-asoknál van csak. MK1-MK2 esetén máshonnan kell egy erős tápot adni a szivarnak, amit kapcsol a gyújtás. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 22:01:25 »

Ez MK3-asoknál van csak. MK1-MK2 esetén máshonnan kell egy erős tápot adni a szivarnak, amit kapcsol a gyújtás. Smiley

Puff neki... Köszönöm!!  wave Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:20:40 »

Puff neki... Köszönöm!!  wave Wink

Evvan, de szívesen ! Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
aszfaltharcos
Vendég
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:59:36 »

rádió kód ügyben tud valaki segíteni Huh?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:36:10 »

rádió kód ügyben tud valaki segíteni Huh?

Igen, a "keres-kínál"-ban van egy ilyen topic, ott biztos kapsz. Smiley (vagy keresd meg privátban "alf" kollegát)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:43:20 »

rádió kód ügyben tud valaki segíteni Huh?
igen Smiley
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 09:06:20 »

Sziasztok! Maradt egy darab jobbos fényszóróm. Gyári, Bosch, és egy balos elektromos tükör kompletten, fényezetlen házban. 2500-2500 darabja. Tudom hogy ez a fórum, de hátha elmegy előbb. worship
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 06:46:19 »

Jó reggelt! Nem működik a kilométer órám. Illetve hol igen hol nem. 2.0 16v van hol tudom meg javítani? Köszönöm! worship
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 09:56:50 »

Jó reggelt! Nem működik a kilométer órám. Illetve hol igen hol nem. 2.0 16v van hol tudom meg javítani? Köszönöm! worship


Nézd végig a csatlakozásokat.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 10:05:48 »

Jó reggelt! Nem működik a kilométer órám. Illetve hol igen hol nem. 2.0 16v van hol tudom meg javítani? Köszönöm! worship


Őő, pl. a hangerő emelés működik a rádiódon? Lehet VSS jel hiba is. (az meg a váltón van, mármint a VSS jeladó)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:11:31 »

Őő, pl. a hangerő emelés működik a rádiódon? Lehet VSS jel hiba is. (az meg a váltón van, mármint a VSS jeladó)
A víz hőmérséklet mutató sem megy vissza a helyére, sem az üzemanyag mutató, a vissza jelzők sem mennek mindig. Az izzók jók, Villamosságis azt mondta, hogy óra csoport hiba lesz.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:18:30 »

A víz hőmérséklet mutató sem megy vissza a helyére, sem az üzemanyag mutató, a vissza jelzők sem mennek mindig. Az izzók jók, Villamosságis azt mondta, hogy óra csoport hiba lesz.


A vízhőfok és az üzemanyag mutató nem megy vissza egyébként sem. Már a 2. mondit taposom, eddig mindkettőnél ilyen volt, és a fórumon is olvastam hogy ez normális. Az hogy a fordulatszám mérő és a sebességmérő nem megy, az valóban lehet VSS jel hiánya. Biztosítékok jók? Csatlakozók nem kh-sak?
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:48:35 »

Üdv mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, mi kell ahhoz, hogy a fedkomp mutassa a megtehető kilométert is?
A pillanatnyi fogyasztást az átlagfogyasztást, és a megtett kilométert rendesen mutatja.
A külső hőmérsékletet sem mutatja és elől csak egy hőmérő van (ez a klíma hőmérője) létezhet olyan, hogy be sincs kábelezve? (A fekompnál elég sok vezeték van)

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 17:18:39 »

helo. Van egy mondim. digit klímás. de meghalt a motor. Vettem donort, de a donor ghia és ezerszer jobb állapotban van mint a mostanim. Gondoltam beregelem azt. Viszont a klíma manuális. Ha átrakom a digit klíma vezérlőt akkor működni fog rendesen?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:29:25 »

helo. Van egy mondim. digit klímás. de meghalt a motor. Vettem donort, de a donor ghia és ezerszer jobb állapotban van mint a mostanim. Gondoltam beregelem azt. Viszont a klíma manuális. Ha átrakom a digit klíma vezérlőt akkor működni fog rendesen?

Ott egyéb dolgokat is kell művelni. Vedd fel a kapcsolatot vik-kel, ő megmondja mi kell neked.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:02:10 »



A vízhőfok és az üzemanyag mutató nem megy vissza egyébként sem. Már a 2. mondit taposom, eddig mindkettőnél ilyen volt, és a fórumon is olvastam hogy ez normális. Az hogy a fordulatszám mérő és a sebességmérő nem megy, az valóban lehet VSS jel hiánya. Biztosítékok jók? Csatlakozók nem kh-sak?
Mi az a kh?
A fordulat szám mérő megy a kilométer óra nem megy mindig, van hogy menet közben megy vissza nullára,ez érződik, ilyenkor ránt egyet a motor, és gyengébb is egy kicsit (mintha bekapcsolna a klímakompresszor) majd ismét mutat, vagy elindulás kor sem mér majd egyszer csak működni kezd. Nem állandó jelenség, száz kilométer alatt csinálja öt-hatszor, vagy egyszeresem. 
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:05:47 »

KH=kontakt hiba. törődésre vágyó csatlakozó szétszed kipucol, összerak, esetleg kontakttisztító sprayjal megfujkodni sem árt.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2013.05.14 kedd, 07:54:31 »

helo. Van egy mondim. digit klímás. de meghalt a motor. Vettem donort, de a donor ghia és ezerszer jobb állapotban van mint a mostanim. Gondoltam beregelem azt. Viszont a klíma manuális. Ha átrakom a digit klíma vezérlőt akkor működni fog rendesen?

Nem. Át kell pakolni az egész fűtőboxot a műszerfal alól a Tiédből a donorba. Meg a napfény szenzort is. (ha van)
(meg a külső hőmérőt és a belső hőmérőt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2013.05.15 szerda, 14:20:15 »

Nem. Át kell pakolni az egész fűtőboxot a műszerfal alól a Tiédből a donorba. Meg a napfény szenzort is. (ha van)
(meg a külső hőmérőt és a belső hőmérőt)
Huha....köszönöm a gyors választ. azt hidtem a digit vezérlő ugyanúgy fogja vezérelni mint a manuális.. a napszenzor az a valami ami a szélvédőnél jobb sarokban van a műszerfal tetején az a kis kerek valami? a külső hőmérő hol van benne? Ahhoz hogy kicseréljem gondolom le kell varázsolni a műszarfalat is.?..... még valami. a donor ghia, aws, el. ülés áll., meg ilyenek vannak benne. elképzelhető hogy a fed.comp kábelezése benne van? Mert sajna az kimaradt belőle, és nem tudom hogy milyennek kellene lenni a csatinak..gondolom az óráé nem jó hozzá Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2013.05.15 szerda, 14:59:13 »

Huha....köszönöm a gyors választ. azt hidtem a digit vezérlő ugyanúgy fogja vezérelni mint a manuális.. a napszenzor az a valami ami a szélvédőnél jobb sarokban van a műszerfal tetején az a kis kerek valami? a külső hőmérő hol van benne? Ahhoz hogy kicseréljem gondolom le kell varázsolni a műszarfalat is.?.....
még valami. a donor ghia, aws, el. ülés áll., meg ilyenek vannak benne. elképzelhető hogy a fed.comp kábelezése benne van? Mert sajna az kimaradt belőle, és nem tudom hogy milyennek kellene lenni a csatinak..gondolom az óráé nem jó hozzá Smiley
Igen, az ott a napszenzor, tudtommal.
A külső hőmérő(k) a lökös és a hűtőrács illesztésénél kell, hogy legyenek, ismereteim szerint.
Kiveszed az órát, és megnézed a bele menő csatit. Ha 5 kábelnél több megy a csatiba, akkor a fedkompot is fogja tudni kezelni.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2013.05.15 szerda, 15:10:21 »

Igen, az ott a napszenzor, tudtommal.
A külső hőmérő(k) a lökös és a hűtőrács illesztésénél kell, hogy legyenek, ismereteim szerint.
Kiveszed az órát, és megnézed a bele menő csatit. Ha 5 kábelnél több megy a csatiba, akkor a fedkompot is fogja tudni kezelni.
találtam egy hosszúkás, kb 4-5cm*1cm-es valamit a lőkhárító tartón, műanyagos és egy fém fül fogja 2 kábel megy rá, az lehet a hőmérő? Vagy a légzsákhoz van annak köze..? A régi mondin 5 kábeles, ez viszont 8  kábeles az óra csati, akkor csak be kell rakjam a fed.compot elvileg. Ez megnyugtató Smiley A hőmérőt jó volna tudni hogy néz ki, nézek a neten valami képet róla akkor majd jobban kiigazodok. m1x köszi a segítséget.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2013.05.15 szerda, 15:29:14 »

találtam egy hosszúkás, kb 4-5cm*1cm-es valamit a lőkhárító tartón, műanyagos és egy fém fül fogja 2 kábel megy rá, az lehet a hőmérő? Vagy a légzsákhoz van annak köze..? A régi mondin 5 kábeles, ez viszont 8  kábeles az óra csati, akkor csak be kell rakjam a fed.compot elvileg. Ez megnyugtató Smiley A hőmérőt jó volna tudni hogy néz ki, nézek a neten valami képet róla akkor majd jobban kiigazodok. m1x köszi a segítséget.

Az a hömérő, amit megtaláltál. Kettő szokott belőle lenni, egy a fedcompnak, egy a klímának.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2013.05.15 szerda, 16:36:54 »

Az a hömérő, amit megtaláltál. Kettő szokott belőle lenni, egy a fedcompnak, egy a klímának.
akkor nagyon nagy szerencsém van. a régiben "1db van" a digit klímáé van bal oldalt, viszon a donorban amibe át szeretném rakni, abban nincs fed.comp, viszont mint kiderült kezeli, és abban is van egy 1db szenzor jobb oldalt, dondolom akkor az a fed.compé, így akkor meg lessz a kettő Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2013.05.15 szerda, 22:21:33 »

akkor nagyon nagy szerencsém van. a régiben "1db van" a digit klímáé van bal oldalt, viszon a donorban amibe át szeretném rakni, abban nincs fed.comp, viszont mint kiderült kezeli, és abban is van egy 1db szenzor jobb oldalt, dondolom akkor az a fed.compé, így akkor meg lessz a kettő Cheesy

A vezető oldali a fedcompé.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 13:45:23 »

...
A régi mondin 5 kábeles, ez viszont 8  kábeles az óra csati, akkor csak be kell rakjam a fed.compot elvileg. Ez megnyugtató Smiley
Egy rossz hírem van. Megnéztem a TISokost, és a '98.12 havi gépben Tényleg 8 madzag megy ... az órához. Ez kevés lesz a fedkomphoz, oda 14 madzagnak kell mennie. Sad

Bocsi, hogy félretájékoztattalak, azt hittem, Mk2 esetében ezen nem változtattak, mert Mk1-nél 5 madzag megy az órába, és jóval több a fedkompba. falbav
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:02:25 »

Jó reggelt! A lökhárítónál lévő hőmérséklet jeladó adatait a figyelembe veszi a motor vezérlés? 
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2013.05.17 péntek, 09:02:22 »

Jó reggelt! A lökhárítónál lévő hőmérséklet jeladó adatait a figyelembe veszi a motor vezérlés? 

Háááát, talán. De elsőkörben ha 2db is van, az egyik kizárólag a digitklímáé, a másik meg az AWS-nek pofázik, hogy fagy van. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2013.05.17 péntek, 10:12:46 »

Háááát, talán. De elsőkörben ha 2db is van, az egyik kizárólag a digitklímáé, a másik meg az AWS-nek pofázik, hogy fagy van. Smiley
Azt tudjuk meik-meik? Nekem csak fed kompom van, az mutatja a külső hőmérsékletet, de csak -10-et mutat.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2013.05.17 péntek, 10:22:02 »

Jó reggelt! A lökhárítónál lévő hőmérséklet jeladó adatait a figyelembe veszi a motor vezérlés? 
nem, azt nem
fedcomphoz és klímához van köze
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2013.05.17 péntek, 12:47:44 »


Valaki, aki hozzáfér hivatalos katalógushoz, tudna nekem leszedni 2 kapcsolási rajzot (konkrét alvázszámok alapján)?

A donor és a saját autóm ECU lábkiosztására lenne nagy szükségem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

aszfaltharcos
Vendég
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2013.05.18 szombat, 09:09:57 »

hello nem  jó mondeomban az üzemanyag szint jelző. A lámpa folyamatosan világít, a mutató fekszik.
mi lehet a baj?
a biztosítékát hol találom?
lehet hogy az úszó ki van lyukadva,de nem tudom kiszedni a tankból mert az ülés alatti lemez útban van. A tank kiszedése nélkül valahogy kilehet venni az úszót?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2013.05.18 szombat, 09:39:43 »

hello nem  jó mondeomban az üzemanyag szint jelző. A lámpa folyamatosan világít, a mutató fekszik.
mi lehet a baj?
a biztosítékát hol találom?
lehet hogy az úszó ki van lyukadva,de nem tudom kiszedni a tankból mert az ülés alatti lemez útban van. A tank kiszedése nélkül valahogy kilehet venni az úszót?
Ülés felhajt és onnan kell kivenni.
Milyen autód van? Benzines, fedcompos vagy dízel? (aláírásba tedd be az autód paramétereit)
Lehet, hogy van még egy benzinesbe való szivattyú+szintjelző nekem. Apróért a tied lehet.
 wave

Ha kell szólj!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2013.05.18 szombat, 11:13:39 »

Hello. Van két mondim, egy ami műszakis, egy ami osztrák donor. a donort szeretném megcsinálni mert jobb állapotban van és több az extra. Első dolog hogy a műszakis az digit klímás, a donor pedig manuális. A digit klímát szeretném át kakni a donorba. Mi a menete, miket kell átrakni hogy működjön rendesen, és hogyan kivitelezhető?Huh? egy választ már kaptam erre, inkább a kivitelezés érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.18 szombat, 11:16:35 írta layzi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2013.05.18 szombat, 21:57:43 »

Hello. Van két mondim, egy ami műszakis, egy ami osztrák donor. a donort szeretném megcsinálni mert jobb állapotban van és több az extra. Első dolog hogy a műszakis az digit klímás, a donor pedig manuális. A digit klímát szeretném át kakni a donorba. Mi a menete, miket kell átrakni hogy működjön rendesen, és hogyan kivitelezhető?Huh? egy választ már kaptam erre, inkább a kivitelezés érdekelne.
Erre csak azt tudom mondani, hogy egy márkatárs, aki nagy Mondeoguru hírében áll, még ő sem vállalta be a digitklíma beépítését a kocsijába.
Igaz, az Mk1 volt.
És nem tudom, hogy miket kellene átrakni, kapcsolási és alkatrész ábrák kellenének.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:21:08 »

Erre csak azt tudom mondani, hogy egy márkatárs, aki nagy Mondeoguru hírében áll, még ő sem vállalta be a digitklíma beépítését a kocsijába.
Igaz, az Mk1 volt.
És nem tudom, hogy miket kellene átrakni, kapcsolási és alkatrész ábrák kellenének.
őőő..izé wow1
nagy mondeoguru? ismersz nála nagyobbat? szerintem nincs és nem is lesz...
tehát?
a legnagyobb mondeoguru sem csinálta meg.
hogy miért? mert nem éri meg. túl sok dolgot kell szétbontani és újra építeni, hogy működjön. ez utólag túl nagy meló ahhoz képest, amennyi különbség van a kettő között...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 01:00:53 »

őőő..izé wow1
nagy mondeoguru? ismersz nála nagyobbat? szerintem nincs és nem is lesz...
tehát?
a legnagyobb mondeoguru sem csinálta meg.
hogy miért? mert nem éri meg. túl sok dolgot kell szétbontani és újra építeni, hogy működjön. ez utólag túl nagy meló ahhoz képest, amennyi különbség van a kettő között...
Hát, tudtommal Error elég elszánt volt, és megcsinálta ezt. Ha nem így van, majd kijavít, de őt kellene inkább kérdezni erről...
Azt tudom, ez elég sok meló....
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
aszfaltharcos
Vendég
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 07:47:24 »

99-es 1.8 TD
nem tudom hogy a benzinesével megegyezik-e
azt tudom hogy az ülés alatt van a jeladó de nem tudom kiemelni hogy megnézzem nem lyukas-e az úszó mert útban van az ülés alatti lemez
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 17:20:35 »

99-es 1.8 TD
nem tudom hogy a benzinesével megegyezik-e
azt tudom hogy az ülés alatt van a jeladó de nem tudom kiemelni hogy megnézzem nem lyukas-e az úszó mert útban van az ülés alatti lemez
Nem egyszerű, de ki lehet forgatni, ha lehúzod a csöveket.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 18:21:33 »

őőő..izé wow1
nagy mondeoguru? ismersz nála nagyobbat? szerintem nincs és nem is lesz...
tehát?
a legnagyobb mondeoguru sem csinálta meg.
hogy miért? mert nem éri meg. túl sok dolgot kell szétbontani és újra építeni, hogy működjön. ez utólag túl nagy meló ahhoz képest, amennyi különbség van a kettő között...
és ki is ő?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 18:23:40 »

és ki is ő?
Fusim
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 18:27:22 »

Fusim
eljen

ha már itt tartunk, tudni róla valamit? vagy végképp megcsömörlött?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.