Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:37:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566453 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:51:40 »

Sziasztok,

a motorhőfokmérő órámmal van egy kis godom: néha lefekszik a mutató menet közben. Volt hogy magától visszaállt, de általában ilyenkor a következő gyújtáslevételig úgy marad. Ha leveszem a gyújtást és újraindítok, akkor jellemzően visszaáll, és egy darabig működik, de csak egy darabig... Már átmozgattam az alsó hőfok jeladó csatlakozóját, utána jónak tűnt, de aztán megint előjött a jelenség. Mit gondoltok, az érzékelővel vagy a műszerrel lehet a probléma? Ami érdekes, hogy amikor fekszik és leveszem a gyújtást, akkor egy egészkicsit még visszaesik.   
Ez lehet óra csoport hiba, vagy a jeladó hibája is. A vezeték nem sérült? Nézd meg a csatlakozót, és a vezetéket nincs-e törés benne. Próbálkozz egy másik jeladóval, az olcsóbb mint az órát elvinni valahová.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:49:24 »


Ha tudsz, akkor először arra mérj rá, hogy a töltők kimenetén milyen delejt küldenek. Ha ekkora a különbség a hálózati meg az autóstöltő közt, akkor ott kell lenni valami bibinek. Mindkettőt úgy kéne mérni, hogy terhelés alatt (valami megfelelő feszültségre tervezett égőt rákötni, és akkor mehet a mérés)
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:13:05 írta Zsolteey » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:04:58 »


Én inkább a generátor hibájára gondolok. Nem úgy tölt, ahogy kellene. Azt kellene megnézetni egy generátoros szakival.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:05:50 írta Zsolteey » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:21:27 »


Fél éve én is rengteget szívtam ugyan ilyen tünettel, a fesszabályzó volt szhar. Vigyázz utángyártott fesszabályzót ne vegyél, mert az összes szhar, nagyon magas értékre vannak be kalibrálva, 15 V környékén töltenek!!!!  Inkább egy leellenőrzött használt gyárival próbálkozzál, nálam azzal szűnt meg a hiba, pedig én cseréltem 3 generátort, 2-t A-Z-ig felújjíttattam, de az utángyártott új fesszabályzók miatt egyikkel sem lett normális a töltésem, persze, pechemre olyan bontott generátort is sikerült vennem, amin szhar volt a gyári fesszabályzó. Így most van 5 generátorom amik használhatóak csak nincs hozzájuk fesszabályzó, meg 1 szatyor fesszabályzóm, ami mind szhar. A végén azért és úgy vettem egy generátort,(hogy padon le lett ellenőrizve), hogy legyen egy Motorcraft fesszabályzóm, ami megoldotta a problémát.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:37:20 írta Zsolteey » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2013.06.21 péntek, 14:17:44 »


Szóval van egy tuti jó generátorom, ez teljesen gyári a két csapágyat kivéve, mert azokat cseréltem, nos ezt a generátort, próbáltam 4 különböző fesszabályzóval, 2 zsír új utángyártottal és kettő használt Motorcrafttal. Különbözőek a tünetek az egyik fesszabályzóval vibrálnak a lámpák a másikkal nem aztán jött az, hogy gyújtás ráadásakor nem mindig világított a töltés kontroll lámpa, majd egy idő után folyamatosan vílágított. Ez a generátorom most tarcsiban vár a sorsára egy olyan használt Motorcraft fesszabályzóval, amellyel 1200-as fordulatig nulla a töltés, felette viszont normális minden. Aztán van most az autón egy ami teljesen fel van újítva, ezen most a második utángyártott fesszabályzó van, mert az első kerek 1000km alatt megadta magát először 17 V-ra felment a töltés vele, majd teljesen megszűnt, most a második utánygyártottal 14,85 V a töltés. Alapjáraton, most is vibrálnak a lámpáim, de fordulaton megszűnik a vibrálás. Most következik majd a használt, de jó Motorcraft fesszabályzó beépítése. Mint irtam, 4 használt generátort vettem, abból kettőn volt használható fesszabályzó, egyik ami 1200 alatt nem tölt a másik meg még teljesen jó. Annak a generátornak, ami eredetileg az autóban volt semmi baja nem volt csak a fesszabályzó ment gallyra. Szerintem a generátorok 90%-nak a fesszabályzó a gondja, persze a kefék és csapágyak kopásán kivűl, mert azok elhasználódása 200 000 km megtétele után már természetes kopás. A legnagyobb probléma, hogy nem lehet gyári új fesszabályzót venni csak komplett generátort 140 egynéhány ezerért, Sad hogy rothadjon meg a gyár.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:49:34 írta Zsolteey » Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2013.06.22 szombat, 17:42:40 »

Sziasztok! Pulzál az alapjáratom, és világít a töltés jelző. Kimértem keveset tölt a generátor, és kicsit fura a hangja. Azért pulzál mert keveset tölt, vagy azért mert a csapágyak mentek tönkre?
Köszönöm a választ!  worship
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:31:36 »

Sziasztok! Pulzál az alapjáratom, és világít a töltés jelző. Kimértem keveset tölt a generátor, és kicsit fura a hangja. Azért pulzál mert keveset tölt, vagy azért mert a csapágyak mentek tönkre?
Köszönöm a választ!  worship


Keveset tölt. Nézesd meg szakival. Ő felteszi padra és megmondja, mi van.
Naplózva
ZOZÓ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2013.07.03 szerda, 19:58:10 »

Üdv urak ! Kiss segítséget kérnék. 99 es diesel Mondeómban nem működik a levegő irány váltó. Azt már ki tapogattam hogy a hátulján elektromos csatlakozó van. Csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt, bármilyen állásban van. Kérdés hogy működik vagy mi lehet a baja?
Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:40:13 »

Üdv urak ! Kiss segítséget kérnék. 99 es diesel Mondeómban nem működik a levegő irány váltó. Azt már ki tapogattam hogy a hátulján elektromos csatlakozó van. Csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt, bármilyen állásban van. Kérdés hogy működik vagy mi lehet a baja?
Köszi a segítséget előre is.
Mi mindenre jó a Wiki.
Naplózva
ZOZÓ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 21:36:52 »

Köszönöm a segítséget holnap meg is nézem  worship
Naplózva
Wish
Vendég
« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 15:44:20 »

Lenne egy érdekes problémám (probléma nekem), ebben kérném a segítségeteket.

Minden biztosíték rendben, relék cserélve.
Városi világítás hátul: nincs. Műszerfal világítás nincs. Hangvisszajelzés "bekapcsolva maradt" lámpáról nincs.
Városi világítás elöl: ok. Fék lámpák, irányjelző ok.

Ötletek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 18:10:28 »

Lenne egy érdekes problémám (probléma nekem), ebben kérném a segítségeteket.

Minden biztosíték rendben, relék cserélve.
Városi világítás hátul: nincs. Műszerfal világítás nincs. Hangvisszajelzés "bekapcsolva maradt" lámpáról nincs.
Városi világítás elöl: ok. Fék lámpák, irányjelző ok.

Ötletek?


Az lehet, hogy látszólag jó a biztosíték, de volt már olyan, hogy mégsem. Cseréld ki, hátha...
Naplózva
Wish
Vendég
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 18:47:16 »

Az lehet, hogy látszólag jó a biztosíték, de volt már olyan, hogy mégsem. Cseréld ki, hátha...

kimérve, úgy is jók  szomoru1
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 19:04:56 »

kimérve, úgy is jók  szomoru1

Valószínűtlen eset: a felsorolt cuccok mind összeszarták magukat egyszerre. Valószínűbb eset: sérült a kábelkorbács. Valahogy végig kéne követni, ha már 3 ér szakadt, akkor ott kívülről is látható nyomának kell lennie. Imádkozz érte, hogy ne úgy legyen, de lelkiekben készülj fel, hogy esetleg cserélni kell az egészet..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ZOZÓ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 19:50:02 »

Kész lett a irány váltó a fűtésen, köszi a segítséget. De megint kérdeznék. Az ajtó zárnak az ellen darabján van a világítás kapcsoló ami szabályozza a belső világítást. Na már most ebből kettőt kellene szereznem mert bekakált és így a riasztó se működik rendesen. Honnan lehetne szerezni ami biztos működik? A bontottól tartok hogy ua rossz .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 20:56:11 »

Lenne egy érdekes problémám (probléma nekem), ebben kérném a segítségeteket.

Minden biztosíték rendben, relék cserélve.
Városi világítás hátul: nincs. Műszerfal világítás nincs. Hangvisszajelzés "bekapcsolva maradt" lámpáról nincs.
Városi világítás elöl: ok. Fék lámpák, irányjelző ok.

Ötletek?

Ugyanez volt az enyémnek is a baja. A kapcsolóban összeégett vmi, csere, illetve a stekkert rendbe kellett tenni, mert abban lazult meg egy(-egy) kontaktus, ezért égett össze a kapcsoló.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Wish
Vendég
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:58:05 »

Ugyanez volt az enyémnek is a baja. A kapcsolóban összeégett vmi, csere, illetve a stekkert rendbe kellett tenni, mert abban lazult meg egy(-egy) kontaktus, ezért égett össze a kapcsoló.

Megnézem holnap a kapcsolót. thx.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2013.07.09 kedd, 09:20:30 »

Kész lett a irány váltó a fűtésen, köszi a segítséget. De megint kérdeznék. Az ajtó zárnak az ellen darabján van a világítás kapcsoló ami szabályozza a belső világítást. Na már most ebből kettőt kellene szereznem mert bekakált és így a riasztó se működik rendesen. Honnan lehetne szerezni ami biztos működik? A bontottól tartok hogy ua rossz .
Akkor vegyél újat Smiley.
Vagy bontott, esetleg viszel magaddal multimétert és ellenőrzöd a helyes működését szakadásméréssel.
Naplózva
Wish
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2013.07.09 kedd, 12:24:45 »

Megnézem holnap a kapcsolót. thx.

Kapcsoló szétszedve. nincs látható sérülés, égés. kimérve is ok. kapcsolja a világítást, ködlámpát.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:04:12 »

hello. gondolom emlékeztek még, én vagyok az az "idióta" Cheesy aki úgymond 3 autóból akarja összerakni a verdát, eljutottam odáig hogy a tetőt lecseréltem ablakosra, a motort kicseréltük mert ugye nekem az volt *** benne, kapott egy ugyanolyan csak fekete szelepfedelest "még nem próbáltam indítani mert hiányos a kábelezés", az összes kábelt(beleértve a motorteret ajtókat és fülkét is) kicseréltem full-full extrás kábelkötegekre. A műszerfal berakása még folyamatba van, még kormányoszlop sincs benne... Szóval itt kezdődnek a kérdések a kábeleknél Sad
találtam a motortérbe pár kábelt meg hiányolok egy kábelt...

Amit hiányolok: a másik kötegen és motoron a levegőszűrő és a légtömeg mérő között egy gumicső, szóval nekem abban volt egy érzékelő alulról bedugva és ment rá egy csati. amit átraktunk motort az ugye 98.12.-havi, és azon nem volt ez az érzékelő sem a csatlakozó a közegen, és ezen a full extrás kötegen sincs. Mi volt annak a szerepe a 97-es-ben?Huh??

Amit nem tudok: ha szemben állok a motorral, jobb oldalt van egy hosszú csati rövid kábelen

és kettő kicsi egyforma csati hosszú kábelen, ezek nem tudom mik, és ezt a hosszút merre kell fűzni?

a harmadik pedig a motor kábeleinek a csatlakozója után jön, azon a kábelen van rajta ami a légtömegmérőre is csatlakozik, hasonló nagyságú mint a légtömegmérőé, csak kicsit ovális a belselye.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:08:06 »

Így első ránézésre:

1. Tempomat
2. Fűthető ablakmosó fúvóka
3. Automata váltó
 wave
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:36:22 »

Így első ránézésre:

1. Tempomat
2. Fűthető ablakmosó fúvóka
3. Automata váltó
 wave
nagyon köszi Smiley és akkor az lehetséges hogy manuális váltóval is tudom használni? mert annak a csatija is rajta van...mármint megvan a motornak minden csatija a saját kábelén..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:48:15 »

nagyon köszi Smiley és akkor az lehetséges hogy manuális váltóval is tudom használni? mert annak a csatija is rajta van...mármint megvan a motornak minden csatija a saját kábelén..

Persze. Ha rajta van a manuális csatija is, akkor működni fog.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:52:27 »

Persze. Ha rajta van a manuális csatija is, akkor működni fog.
értem. mert most egy kicsit meg vagyok ilyedve. mert az összes kábel egy v6-os full extrás kocsiból van, kivéve az én motorom kötege, mert az a donorból van motorral együtt tettem át ecuval mindennel együtt.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:50:24 »

értem. mert most egy kicsit meg vagyok ilyedve. mert az összes kábel egy v6-os full extrás kocsiból van, kivéve az én motorom kötege, mert az a donorból van motorral együtt tettem át ecuval mindennel együtt.
A legozás hátulütője Grin.
Pláne különböző évjáratokból.
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:24:45 »

értem. mert most egy kicsit meg vagyok ilyedve. mert az összes kábel egy v6-os full extrás kocsiból van, kivéve az én motorom kötege, mert az a donorból van motorral együtt tettem át ecuval mindennel együtt.

Szerintem a harmadik képen a Focus motoros (tehát fekete szelepfedeles) Mondeo MAF és IAT szenzor közös csatija van. Ezért nem találtad a szívócső aljában levő szenzor csatiját.
Az is kérdés, hogy hogy fog összejönni a sor 4-es ECU-tól a V6 főkábelig menő csati.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:29:31 »

Szerintem a harmadik képen a Focus motoros (tehát fekete szelepfedeles) Mondeo MAF és IAT szenzor közös csatija van. Ezért nem találtad a szívócső aljában levő szenzor csatiját.
Az is kérdés, hogy hogy fog összejönni a sor 4-es ECU-tól a V6 főkábelig menő csati.
elméletileg a fő csatiig mindegyik egyforma, csak az extrák a külömbség, a lényeg a motor kábelei szerintem, mert a motornak saját kábelei vannak saját ecuval, és a motor kábele a sajátja, és fekete szelepfedeles.
Naplózva
Alexius
Vendég
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2013.07.13 szombat, 19:02:36 »

Üdv mindenkinek!

Fedélzeti kompjuterrel kapcsolatban lenne kérdésem. Lehet, hogy már írt róla valaki, de most nincs időm keresgélni .
Az autó MKII kombi 1,8TD GHIA.
A kérdés:
Jelenleg csak óra van beépítve. Kivettem, 14 szál kábel van a csatlakozóban. Gondolom egy órához nincs szükség ennyire.
Ha rádugok egy fedélzeti kompjutert az működni fog egyéb átalakítás, kábelezés nélkül?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2013.07.13 szombat, 19:10:30 »

Üdv mindenkinek!

Fedélzeti kompjuterrel kapcsolatban lenne kérdésem. Lehet, hogy már írt róla valaki, de most nincs időm keresgélni .
Az autó MKII kombi 1,8TD GHIA.
A kérdés:
Jelenleg csak óra van beépítve. Kivettem, 14 szál kábel van a csatlakozóban. Gondolom egy órához nincs szükség ennyire.
Ha rádugok egy fedélzeti kompjutert az működni fog egyéb átalakítás, kábelezés nélkül?

nem.
kellenek dolgok, pl külső hőmérőérzékelő,  a világítós kisautóhoz még másik kilométeróra keret (kiegyenlítő és ablakmosó tartály csere az azokba való szintjelzőhöz), és td pedig pl sohasem fog pillanatnyi és átlagfogyasztást mutatni.
Ha minden igaz esetleg átlagsebességet és külső hőmérsékletet azt fog.
Naplózva
T77
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 00:09:05 »

Sziasztok!
benzin szint jeladóm rossz, mindig tele jelzést mutat, de tudom hogy nincs tele ha lehúzom a csatlakozót akkor sem, ha ki vettem a km órát és kézzel vissza állítottam a csati vissza helyezése után ismét tele jelzésre állt.
A tankban keressem a a hibát vagy a kábel kötegben?
Valaki ki próbálná mi történik ha a csatit lehúzza a tanknál?
A szivattyút pár perc alatt kiveszem már, szivattyút cseréltem. falbav


1.6 benzines II-es ferde hátú mondi.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:03:43 »

Szerintem a harmadik képen a Focus motoros (tehát fekete szelepfedeles) Mondeo MAF és IAT szenzor közös csatija van. Ezért nem találtad a szívócső aljában levő szenzor csatiját.
Az is kérdés, hogy hogy fog összejönni a sor 4-es ECU-tól a V6 főkábelig menő csati.

A legozás hátulütője Grin.
Pláne különböző évjáratokból.
Meg van a válasz! A v6-os full kábelkötege az új motorral és saját kábelkötegével és ecu-jával, kijelenhetem végülis pöcc-röff indult az autó!!!   worship nyes nyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 07:50:54 »

Meg van a válasz! A v6-os full kábelkötege az új motorral és saját kábelkötegével és ecu-jával, kijelenhetem végülis pöcc-röff indult az autó!!!   worship nyes nyes
eljen
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2013.07.19 péntek, 22:01:25 »

Sziasztok!

Két dolog foglalkoztat mostanában.
-Az egyik az, hogy mennyire nehéz átalakítani a manuális klímát digitálisra és mi kellene hozzá? (digit klíma panelján kívül. Tongue )
-A másik, hogy tudnám megoldani azt, hogy a csomagtér ajtót ne csak kulccsal lehessen nyitni?(98 as kombi mondeo). Most tervezek beszerezni univerzális távirányítós cuccot a nem távirányítható kp zárhoz. Lehetne a távirányítóról csomagtér ajtót is nyitni, ha ki lenne építve.
GLX felszereltségű a kocsi, ha ez segít valamit.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2013.07.20 szombat, 08:05:39 »

Sziasztok!

Két dolog foglalkoztat mostanában.
-Az egyik az, hogy mennyire nehéz átalakítani a manuális klímát digitálisra és mi kellene hozzá? (digit klíma panelján kívül. Tongue )
-A másik, hogy tudnám megoldani azt, hogy a csomagtér ajtót ne csak kulccsal lehessen nyitni?(98 as kombi mondeo). Most tervezek beszerezni univerzális távirányítós cuccot a nem távirányítható kp zárhoz. Lehetne a távirányítóról csomagtér ajtót is nyitni, ha ki lenne építve.
GLX felszereltségű a kocsi, ha ez segít valamit.

helo. én most építem át az autót, és találkoztam egy két dologgal. az enyém digit klímás, a donorom manuális volt. Először úgy volt a donort regisztrálom és átrakom bele a digit klímát, de aztán maradtam az átépítésnél. Szóval a digit és a manuális klíma csatlakozói teljesen mások, szóval ha nem akarsz múkulgatni nagyon akkor kell egy digit klímás kábelköteg a műszerfalba, a másik a fűtőbox, az is más. A manuálison fehér a vezérlő a digit-en fekete, és teljesen más a kettő. van itt a fórumon aki megcsinálta, de nekem sem ajánlotta mert sok macera. a harmadik a motortérben a hőérzékelő, a manuálisnak nincs kiépítve a csatlakozója, szóval kábelfűzködés, bekötési rajz keresgélés, aztán ott a napszenzor is,meg a belső hőmérő, ha nem cserélsz legalább műszerfalköteget akkor nagy szenvedés lehet, a klímavezérlőnek is sok kábelezése van és én már így utólag biztos nem állnék neki. Maradjon a manuális szerintem. A távirányítás nekem működik 5 ajtóson. Nekem a gyári kp.zár vezérlőm van, 2 csati megy bele az aljába, ha riasztós akkor 3. Én egy riasztós egységet raktam bele, hozzátanítottam a 3 gombos gyári kulcsot és működik a csomagtér nyitás is.
Persze biztos lessz aki nálam sokkal jobban ért ehhez de gondoltam elmondom hogy én mire jutottam.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.20 szombat, 12:42:46 írta layzi » Naplózva
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 18:35:46 »

Sziasztok
kicseréltem az elemet a kulcsban és nem nyit nem zár,ha hosszan nyomom akkor felvillan a led úgyhogy az elem tuti jó.mi lehet a gáz le kell vennem az aksi sarut vagy mi??(előtte működött)
előre is kössz!!
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:55:19 »

Sziasztok
kicseréltem az elemet a kulcsban és nem nyit nem zár,ha hosszan nyomom akkor felvillan a led úgyhogy az elem tuti jó.mi lehet a gáz le kell vennem az aksi sarut vagy mi??(előtte működött)
előre is kössz!!

Újra kell tanítani. A kezelésiben elvileg le van írva a menete. Próbáld meg ezt:

Rádiófrekvenciás kulcs programozása

Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
1.Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
2.Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED

20másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.21 vasárnap, 20:57:26 írta Lacika71 » Naplózva
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:17:37 »

Újra kell tanítani. A kezelésiben elvileg le van írva a menete. Próbáld meg ezt:

Rádiófrekvenciás kulcs programozása

Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
1.Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
2.Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED

20másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
megpróbáltam sajna semmi...az nem lehet hogy kicseréltem az órát fed comp-ra és valami másképp van kötve mert nem villan fel a led?

Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:43:38 »

megpróbáltam sajna semmi...az nem lehet hogy kicseréltem az órát fed comp-ra és valami másképp van kötve mert nem villan fel a led?



Amennyiben az fedkomp ledje villog, ha nincs benne kulcs, akkor működnie kell a tanításnak. Viszont attól, hogy világít a led, lehet rossz a kulcs, mert én is jártam úgy. (2-szer is...)
Lényeg : 0-ból a gyújtásig tekergesd oda-vissza, mint állat, ki kell világítania a lednek. Utána nyomj gombot a kulcson.
Ha nem megy, de a led világít a fedkompban, akkor behalt a kulcs. (esetleg vedd ki az elemet belőle hosszabb időre, hátha)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 05:55:46 »

Amennyiben az fedkomp ledje villog, ha nincs benne kulcs, akkor működnie kell a tanításnak. Viszont attól, hogy világít a led, lehet rossz a kulcs, mert én is jártam úgy. (2-szer is...)
Lényeg : 0-ból a gyújtásig tekergesd oda-vissza, mint állat, ki kell világítania a lednek. Utána nyomj gombot a kulcson.
Ha nem megy, de a led világít a fedkompban, akkor behalt a kulcs. (esetleg vedd ki az elemet belőle hosszabb időre, hátha)
oksi megprobalom,koszonom
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 11:45:16 »

Sziasztok! Tempomat problémával küzdök. Adott egy '97-es GLX MK2 nulla előkészítéssel, és egy 2000-es évjáratú MK2-ből való tempomat szett (SCM, IIM, kormány, pedálkapcsolók). A hétvégén a szett beépítésre került, de valamiért nem indul el. A beépítés a wiki szerint történt. Kérdésem, hogy a VSS jel az óracsoportnál melyik csatlakozó milyen színű vezetéke, az IIM modul bekötése változott-e '98 májusában. Feltételezem hogy az SCM modul bekötése nem változott. A pedálkapcsolókat kimértem, azok bekötése elvileg jó. Jelenleg a "működés" abban kimerül hogy már alapjáraton is a tempomat kikapcsoló gombjára és a '-' gombra a visszajelző felvillan, a többi gombra semmit sem reagál menet közben sem. :-( Könnyen lehet hogy a VSS jelet nem azon a vezetéken találom mint ahol én próbáltam, de ettől függetlenül nem így kellene működnie illetve nem működnie. Legalábbis az én autómban nem így működik. A beépítés annyiban tért el a wikin lévő leírástól, hogy a kormányátvezetőnél nem lett felbővítve a csatlakozó, hanem ráforrasztottam a vezetékeket. De ennek nincsen jelentősége a működés szempontjából. Kérlek ha tudtok segítsetek rajzokkal vagy vezeték színekkel, vagy csak ötletekkel.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 14:00:19 »

oksi megprobalom,koszonom
itt is van egy leírás a programozáshoz:
http://data.hu/get/6764401/Kulcsok_programozasa.pdf
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:10:59 »

oksi megprobalom,koszonom
Nos, ha nem sikerül, akkor még próbáld meg,  hogy aksi sarut levedszed fél órára. Után vissza,  és aztán tanítsd újra. Ha ez sem oldja meg, akkor nincs több ötletem.

Viszont aksi saru le, fel után, az autót is újra kell tanítani.
Majd írd meg mi történt!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2013.07.23 kedd, 07:50:45 »

Nos, ha nem sikerül, akkor még próbáld meg,  hogy aksi sarut levedszed fél órára. Után vissza,  és aztán tanítsd újra. Ha ez sem oldja meg, akkor nincs több ötletem.

Viszont aksi saru le, fel után, az autót is újra kell tanítani.
Majd írd meg mi történt!  wave

Nekem is megbolondult egyszer a riasztóm, (nem működött a táv) de nem volt kedvem az autót tanítani ezért levettem a riasztó csatlakozóit, vártam egy kicsit és utána minden helyreállt.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2013.07.23 kedd, 11:17:58 »

Nos, ha nem sikerül, akkor még próbáld meg,  hogy aksi sarut levedszed fél órára. Után vissza,  és aztán tanítsd újra. Ha ez sem oldja meg, akkor nincs több ötletem.

Viszont aksi saru le, fel után, az autót is újra kell tanítani.
Majd írd meg mi történt!  wave
Ez az autó tanítás érdekes dolog, valaki már korábban írta itt, hogy nem kell tanítaní, hiszen, használat közben ugy is megfogja tanulni.
Én már több esetben, kipróbáltam és eddig minden esetben akkor állt a legjobban helyre a működés, amikor használat közbenre hagytam az autó betanulását, igaz, hosszabb időre volt szűkség, mint 8 km megtétele, viszont minden helyreállt, ellentétben a betanításra leírt procedura végrehajtásával. Érdekes dolog ez, én is csodálkoztam előszőr, de a 3. ilyen eset óta én nem tanítgatom, ha lekell vennem valami miatt az akksi sarut, visszarakom a sarut és elkezdem használni az autót. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2013.07.23 kedd, 11:23:27 »

Ez az autó tanítás érdekes dolog, valaki már korábban írta itt, hogy nem kell tanítaní, hiszen, használat közben ugy is megfogja tanulni.
Én már több esetben, kipróbáltam és eddig minden esetben akkor állt a legjobban helyre a működés, amikor használat közbenre hagytam az autó betanulását, igaz, hosszabb időre volt szűkség, mint 8 km megtétele, viszont minden helyreállt, ellentétben a betanításra leírt procedura végrehajtásával. Érdekes dolog ez, én is csodálkoztam előszőr, de a 3. ilyen eset óta én nem tanítgatom, ha lekell vennem valami miatt az akksi sarut, visszarakom a sarut és elkezdem használni az autót. wave

Nekem is hasonló a tapasztalatom. Az első pár percben rázza magát az alapjárat, de ezen kívül semmi baja. Aztán az is beáll pár kilóméter után és ennyi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2013.07.23 kedd, 20:25:02 »

oksi megprobalom,koszonom

Nincs mit. Ha nem jó és Styleair tippjét is megpróbáltad, akkor próbálj kölcsönkérni egy másik kulcsot valakitől. (lehet 3 gombos tojás is, az is jó hozzá) A tieddel elindítod a programozási fázist, de a másikkal adsz neki jelet. Ha villog és elfogadja a PATS, zárja-nyitja az ajtókat a másik távirányító, akkor szinte biztos, hogy a kulcsod lesz a bibis. (lehet, hogy nem elem problémája volt, hanem a végét járta... Sad)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 13:36:19 »

hello.
az új kábelkötegen találtam pár csatlakozót, hátha tudja valaki mi micsoda...Huh?
Ez a három csati és egy kék relé, a világításkapcsoló mögött van, de nem találom a helyét, eddig nem volt ilyen csatim:


ezek pedig a középkonzolnál vannak a szivargyújtó kábelekig lógnak le de nem tudom merre kell vezetni vagy hova megy:
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:22:10 »

hello.
az új kábelkötegen találtam pár csatlakozót, hátha tudja valaki mi micsoda...Huh?
Ez a három csati és egy kék relé, a világításkapcsoló mögött van, de nem találom a helyét, eddig nem volt ilyen csatim:



ezek pedig a középkonzolnál vannak a szivargyújtó kábelekig lógnak le de nem tudom merre kell vezetni vagy hova megy:

1: kék relé asszem ködlámpa; fekete 16 lábú elméletileg IIM
2: ezeket nem tudom
3: elvileg gyári rádió/erősítő csatik
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 15:52:07 »

1: kék relé asszem ködlámpa; fekete 16 lábú elméletileg IIM
2: ezeket nem tudom
3: elvileg gyári rádió/erősítő csatik
köszönöm. a többire még várom a válaszokat Smiley vagy tippeket Cheesy
mellesleg a gyári cd-tár csatija milyen azülés alatt? Mert van két ülés alatti csatlakozó átvezetőm, és az egyiken egy csatival több van mint a másikon, és most lehet fordítva raktam be...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:06:03 »

1: kék relé asszem ködlámpa; fekete 16 lábú elméletileg IIM
2: ezeket nem tudom
3: elvileg gyári rádió/erősítő csatik

Az a kék nálam üres. Pedig van ködlámpám elöl-hátul. A fényszórómosóé pedig elméletben nem lehet, mert az alul van, a lábtérnél. Huh?
A 2. nekem is van, üresen, pedig lassan mindent belepakolok. Cheesy (bár, ha most pisztolyt tartanátok a fejemhez nem esküdnék meg, csak arra, hogy az MK1-es GLX kábelkötegen üres volt Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.