Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:45:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2313279 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 09:16:48 »

...
ott vannak a csatik, illetve a szélvédőn is rajta vannak, viszont a kettő közti kábelkorbács hiányzik. Azt milyen néven és hol tudom beszerezni? Illetve milyen relé kell az első szélvédő fűtéshez? Köszi
Mi hiányzik, honnan? Pláne, hogy minden csatlakozó ott van?
Nekem kéne egy kép, mert így nem értem a dolgot.
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 16:48:11 »

Szia! Igen, így van, és nekem is lobog, olyan mint egy kis joystick. Cheesy

Szia,
ma megnéztem úgy ahogy mondtad és télleg a jeladó a rossz. Váltó csere közben letörték a sarut és télleg ha lehúzom és úgy adok neki gyújtást akkor visszamegy a mutató!! Köszi a segítséget,szerintem bontózok hozzá egy használtat Smiley
Naplózva
szekelylaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:01:03 »

Mi hiányzik, honnan? Pláne, hogy minden csatlakozó ott van?
Nekem kéne egy kép, mert így nem értem a dolgot.




http://kepfeltoltes.hu/view/131024/2013-09-24_15.19.54_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

remélem látszik és köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:39:12 »

Köszi.
Ezen a képen én azt látom, hogy a fűthető szélvédő csatijait fogadó aljzat az ott van. De a szélvédőnek a csatijait nem látom. Erről a képről nekem úgy tűnik, hogy nem fűthető a szélvédő - még az alsó részén sincs ott a fém csík, ami a fűthetőségét igazolná (itt a kép szélén talán valamennyire látszik az a csík a szélvédő aljánál).
Egyébként nálam is így van: a kábelezés a helyén, de maga a szélvédő nem fűthető. Ki kéne cserélni a donorból valóra Cheesy.
Naplózva
szekelylaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:20:11 »

Benne vannak a fűtőszálak a szélvédőben...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:38:44 »

Benne vannak a fűtőszálak a szélvédőben...
akkor valaki valamiért levágta a kábelt a szélvédőről ...
Naplózva
szekelylaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:19:42 »

akkor valaki valamiért levágta a kábelt a szélvédőről ...

És ami a szélvédő alján van csatlakozó?
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2013.10.25 péntek, 23:01:57 »

A központizárad valószínüleg gyári,de a távirányító egy utólag beépített kpzár vezérlőhöz tartozik,ami a gyári kpzár "agyára" van rákötve.Kesztyűtartó kiszed,lábtér burkolat lebont és már meg is fogod találni a kpzár vezérlőt,amire nagy valószínüséggel rá lesz kötve az utólag beépített vezérlő.


Okés értem, de hogy tudom betanítani a távirányítót? És miért kell szétszednem hozzá?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2013.10.26 szombat, 08:32:29 »


Okés értem, de hogy tudom betanítani a távirányítót? És miért kell szétszednem hozzá?
Az enyémet anno úgy lehetett betanítani,hogy a vevőegységen át kellett kapcsolni egy kis prücnit tanulóállásba,majd megnyomni annak a távirányítónak a nyitógombját amelyiket szerettem volna hozzá tanítani.Ehhez viszont hozzá kell tudnod férni a vevőegységhez.
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2013.10.26 szombat, 08:44:16 »

Az enyémet anno úgy lehetett betanítani,hogy a vevőegységen át kellett kapcsolni egy kis prücnit tanulóállásba,majd megnyomni annak a távirányítónak a nyitógombját amelyiket szerettem volna hozzá tanítani.Ehhez viszont hozzá kell tudnod férni a vevőegységhez.

Most már értem köszi szépen!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2013.10.26 szombat, 10:31:01 »

És ami a szélvédő alján van csatlakozó?
Ez alatt azt érted, amit itt zölddel megjelöltem?
Mert ha igen, akkor sajna azt kell mondjam, hogy az nem csatlakozó. Az a szélvédő beállítását segítő pozicionáló.
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2013.10.26 szombat, 12:54:07 »

Közben kutakodtam a neten és ha minden igaz ilyen vezérlőegységem van: http://en.tssgroup.sk/katalog/rc-302/obrazok?i=http://en.tssgroup.sk/library/images/rc302.jpg ezt ismeri valaki? Értem ez alatt, hogy kell bontani a tanításhoz? Cheesy

Na találtam manualt is hozzá, csak egyet nem értek melyik az a szervízgomb... Ha valaki segítene...http://www.autoapsardze.lv/veikals/atslegas/instrukcijas/RC-302%28ENG%29.pdf

« Utoljára szerkesztve: 2013.10.26 szombat, 13:07:14 írta arpo77 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 14:01:09 »

Közben kutakodtam a neten és ha minden igaz ilyen vezérlőegységem van: http://en.tssgroup.sk/katalog/rc-302/obrazok?i=http://en.tssgroup.sk/library/images/rc302.jpg ezt ismeri valaki? Értem ez alatt, hogy kell bontani a tanításhoz? Cheesy

Na találtam manualt is hozzá, csak egyet nem értek melyik az a szervízgomb... Ha valaki segítene...http://www.autoapsardze.lv/veikals/atslegas/instrukcijas/RC-302%28ENG%29.pdf
Hát, még ha angolul lenne! :-)
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 15:19:53 »

Hát, még ha angolul lenne! :-)

Van angol és magyar nyelvű is benne.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:06:23 »

Most már értem köszi szépen!
Nincs mit,a szervízgombot pedig a vevőegységen keresd.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2013.11.02 szombat, 16:37:33 »

Sziasztok!
Egy ismerősnek megnéztük hogy van-e valami hibája a kocsinak. És az alábbit adta ki. Tudja valaki hogy hol kell keresni? Ez egy 2.0 automata váltós kocsi.

DTR alacsony jelszint hiba
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2013.11.02 szombat, 16:50:22 »

Sziasztok!
Egy ismerősnek megnéztük hogy van-e valami hibája a kocsinak. És az alábbit adta ki. Tudja valaki hogy hol kell keresni? Ez egy 2.0 automata váltós kocsi.

DTR alacsony jelszint hiba
ez váltónak a sebességfokozat érzékelője
valami ilyesmi a kinézete: link
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 08:10:08 »

ez váltónak a sebességfokozat érzékelője
valami ilyesmi a kinézete: link

És ezzel lehet valamit csinálni? Honnan tudom hogy kuka?
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2013.11.08 péntek, 07:44:33 »

A Mondeomban a hűtőnél egyetlen ventilátor van. Ha bekapcsolom a klímát, akkor ez a ventilátor egyáltalán nem indul be, csak akkor, amikor légkondi magas nyomású oldalán a nyomás meghaladja a 21bar-t. Akkor viszont olyan erővel indul meg, hogy az alapjárati motorfordulatszám jó 200-at esik egy pillanatra a terhelés miatt. A klimaszerelőm szerint (és lassan én is így gondolom) ez nem normális, a ventilátornak legalább két fokozatának kéne lennie, kellene egy lassabbnak is lennie, ez a mostani működése egyfajta vész üzemmód. Ez valóban így van?

Szerk.: Miután megírtam, jutott eszembe, hogy megnézzem a Haynes könyvet. Ott ilyen mondatot találtam:
The radiator cooling fan is controlled by the
engine management system’s ECU, acting on
the information received from the coolant
temperature sensor. Where twin fans or twospeed
fans are fitted, control is through a
resistor assembly, secured to the bottom lefthand
corner of the fan shroud - this can be
renewed separately if faulty.

Tehát, ha jól értem, akkor két eset lehetséges: két ventilátor van, vagy kétsebességes ventilátor, más lehetőség nincs. Ezek szerint nekem itt az említett bal alsó sarokban lévő ellenállással lesz a problémám? (Igazából a klímaszerelő is pont ezt mondta. Smiley )
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.08 péntek, 08:12:04 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2013.11.08 péntek, 18:24:14 »


Tehát, ha jól értem, akkor két eset lehetséges: két ventilátor van, vagy kétsebességes ventilátor, más lehetőség nincs. Ezek szerint nekem itt az említett bal alsó sarokban lévő ellenállással lesz a problémám? (Igazából a klímaszerelő is pont ezt mondta. Smiley )

Szia,

szerintem két ventilátor van egymás mellett és két sebességfokozat. A teszteléshez nem kell feltétlenül elindítanod a klímát, elég ha lehúzod a felső vízhőfok jeladó csatlakozóját a termosztátházon. Ekkor néhány másodperc múlva elindul a gyengébb, majd újabb pár másodperc múlva az erősebb fokozat (normál esetben). Ha így is csak egy (de erős) fokozatod van, akkor valóban azt a sönt ellenállást kellene kimérni először egy multiméterrel.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.08 péntek, 18:42:25 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2013.11.09 szombat, 17:24:10 »

Sziasztok 98as II-es Mondeom fenyszoro magassag allitoja nem mukodik (egyszerre adta meg magat mind a ketto).
Meghalt a motor vagy valami esely van ra, hogy mukodkon? Mit kellene meg megnezni vagy kiprobalni?
Naplózva
lordlacika
Vendég
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 14:30:53 »

Üdvözletem mindenkinek! Tegnap elromlott a Mondeo-m 1.6 benzin 1999. évjárat Generátora. A szerelő mondott olyan lehetséges árakat, ami nagyon nem tetszik. ÍGY most Albertirsa környéken keresek alkatrészt, illetve beszerelést! Gyorsan kellene mert az autó 9 hónapos ikreket szállít!
Elérhetőségem : 0630-6896525
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2013.11.13 szerda, 15:59:38 »

Sziasztok 98as II-es Mondeom fenyszoro magassag allitoja nem mukodik (egyszerre adta meg magat mind a ketto).
Meghalt a motor vagy valami esely van ra, hogy mukodkon? Mit kellene meg megnezni vagy kiprobalni?


Elég gyanús, hogy vagy a kapcsoló fhosta össze magát, vagy biztosíték egy motor túlmelegedés miatt, vagy ilyesmi. Szedd ki a magasságállító tekerőjét, mérd ki, hogy pl. milyen ellenállásokat lehet rajta mérni a különböző állásokban. Aztán biztire rá kéne nézni, valamint az állító motorokra is, nincs-e valami összeégve, vagy megszorulva bennük, vagy ilyesmi. Illetve itt is érdemes méregetni, legalább a csatlakozó 3 lábánál.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2013.11.15 péntek, 05:27:40 »

Sziasztok!
Vettem egy új fűthető első szélvédőt.
Most nem fűthető van bent, szerintem gyárilag sem az. Hol tudom megnézni, hogy esetleg a kábelozàsa elő van e készítve erre, ill ha nincs hova tudom kötni?
Tegnap este jött meg úgyhogy nem nagyon foglalkoztam még vele, csak annyit láttam, hogy két szélén jön le két vezeték.
Köszönöm
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2013.11.15 péntek, 21:32:40 »

Sziasztok!
Vettem egy új fűthető első szélvédőt.
Most nem fűthető van bent, szerintem gyárilag sem az. Hol tudom megnézni, hogy esetleg a kábelozàsa elő van e készítve erre, ill ha nincs hova tudom kötni?
Tegnap este jött meg úgyhogy nem nagyon foglalkoztam még vele, csak annyit láttam, hogy két szélén jön le két vezeték.
Köszönöm
A szélvédő előtti rács alatt nézz körbe.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2013.11.15 péntek, 21:34:52 »

Hahó!

Központizáras kérdésem volna (és bocs, ha már volt):
Egy gombnyomás a (gyári három gombos kulcs)távnyitón, és nyílik a vezető ajtó. Van amikor egy nyomásra kinyitja az összeset... Aztán ha így vagy úgy nyitva van az összes, van, hogy minden beavatkozás nélkül zárja az ajtókat mire körbejárom az autót. Ha csak a vezetőajtót nyitotta, azt nem zárja vissza magától. Járó motorral illetve benn lévő slusszkulccsal még sosem zárta be szerencsére, de kicsit fosok tőle, hogy megtörténik. Statisztikailag durván minden tizedik nyitásnál történik. Mi okozza ezt? Valami mechanikus hiba a zármotor(ok)ban vagy az "agyával" van baj?


Még egy kérdés:
A rács alatt a légcsatornában az ablaktörlő motor és a szélvédőfűtés kábelei mellett van egy látszólag funkció nélküli piros kanóc. Érdekessége, hogy jó vastag kábelként odamegy a motortérből, ott teljesen gyári kialakításúnak tűnő szigeteléssel négy vékonyabb érré változik. Megy egy darabig a kábelkötegben, majd visszafordul, visszavált egy vastag érbe, és visszamegy a nagy kábelkötegbe. Feszültség a helyzetjelző bekapcsolását követően már van benne.  Nincs leágazás vagy stekker rajta. Az előző tulaj mesélt valami szívásról egy zárlatos utánfutó miatt. A négyeres részen össze volt olvadva a kábelszigetelés, szerintem kishíján sikerült neki anno felgyújtani az autót. Szerencsére testzárlatig nem fajult a dolog, és minden fogyasztót rákapcsolva sem melegszik a vezeték. Kivágtam az elolvadt szakaszt, és a két vastag részt összeforrasztottam, leszigeteltem.
MIÉRT (milyen célból) VAN OTT AZ A KÁBEL???
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:09:43 »

A szélvédő előtti rács alatt nézz körbe.
Semmi! falbav
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 17:09:49 »

Sziasztok!

Új vagyok itt. Egy kis segítségre van szükségem. Kombiról van szó. A tünet: fékezéskor a hátsó ködlámpa visszajelzője is felgyullad, ha indexelek is közben, akkor az a normál sebesség kétszeresével villog. Hátulról megnéztem, más nyomkodta a pedálokat és fékezéskor minden hátsó izzó, a tolatólámpát kivéve felgyullad halványan. Lehúztam a csatlakozókat, ha csak a jobb lámpa van fennt, jól működik. Ha felteszem a balt is, mindkettő rossz. Így multiméterrel kiméricskéltem a bal oldalt. Eredmény: fékezéskor csak a rózsaszín (vagy lila? elég sötét volt már) vezetéken kéne áramnak jönnie, ott jön is. De! A másik 2db ugyanilyen színű, de csíkos vezetéken is jön valamennyi áram. Hol kell keresnem a hibát? Féklámpakapcsoló? Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 17:25:16 »

Sziasztok!

Új vagyok itt. Egy kis segítségre van szükségem. Kombiról van szó. A tünet: fékezéskor a hátsó ködlámpa visszajelzője is felgyullad, ha indexelek is közben, akkor az a normál sebesség kétszeresével villog. Hátulról megnéztem, más nyomkodta a pedálokat és fékezéskor minden hátsó izzó, a tolatólámpát kivéve felgyullad halványan. Lehúztam a csatlakozókat, ha csak a jobb lámpa van fennt, jól működik. Ha felteszem a balt is, mindkettő rossz. Így multiméterrel kiméricskéltem a bal oldalt. Eredmény: fékezéskor csak a rózsaszín (vagy lila? elég sötét volt már) vezetéken kéne áramnak jönnie, ott jön is. De! A másik 2db ugyanilyen színű, de csíkos vezetéken is jön valamennyi áram. Hol kell keresnem a hibát? Féklámpakapcsoló? Előre is köszönöm a segítséget.

Ez így első ránézésre egyértelműen testhiba. Meg kell nézni kapcsolási rajz alapján, hogy melyik kábel az amelyiken a delej megy az izzókhoz, aztán a másikat kimérni. Valamelyik testkábel (féklámpáé) szakadt.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 19:34:29 »

Sziasztok!

Új vagyok itt. Egy kis segítségre van szükségem. Kombiról van szó. A tünet: fékezéskor a hátsó ködlámpa visszajelzője is felgyullad, ha indexelek is közben, akkor az a normál sebesség kétszeresével villog. Hátulról megnéztem, más nyomkodta a pedálokat és fékezéskor minden hátsó izzó, a tolatólámpát kivéve felgyullad halványan. Lehúztam a csatlakozókat, ha csak a jobb lámpa van fennt, jól működik. Ha felteszem a balt is, mindkettő rossz. Így multiméterrel kiméricskéltem a bal oldalt. Eredmény: fékezéskor csak a rózsaszín (vagy lila? elég sötét volt már) vezetéken kéne áramnak jönnie, ott jön is. De! A másik 2db ugyanilyen színű, de csíkos vezetéken is jön valamennyi áram. Hol kell keresnem a hibát? Féklámpakapcsoló? Előre is köszönöm a segítséget.
A lámpára menő csatlakozó szokott megégni. Azt nézd meg. Idővel gyengülnek az érintkezők rugói, romlik a kontakt, nő az ellenállás, abból meg hő lesz és szétégeti az egészet a ...ba. LEgalábbis ugyanilyen tünet nekem is volt, és ez volt a baja. Összébb nyomkodtam az érintkezőket, és nyomtam közéjük "kontakt zsírt", nekem azóta nincs bajom. Ha nagy a gáz kerítesz másik csatlakozót és levágod a régit ezt meg ráforrasztod, de lehet hogy a lámpa alaplapján van szétégve a kontaktus, akkor meg azt cseréld ki.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 19:59:13 »

Ez így első ránézésre egyértelműen testhiba. Meg kell nézni kapcsolási rajz alapján, hogy melyik kábel az amelyiken a delej megy az izzókhoz, aztán a másikat kimérni. Valamelyik testkábel (féklámpáé) szakadt.
Köszi. 1-2 dolgot már csináltam a kocsimon, - lengéscsillapító csere, fék, stb, - de a villamossághoz nem értek annyira. Az megvan, hogy melyiken jön alapesetben az áram a féklámpához, a problémám az, hogy fékezéskor 2 db másik, olyan kábelen is jön áram, amelyiken nem kéne. Akkor mit és hogy kellene csinálnom?
Naplózva
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:00:44 »

A lámpára menő csatlakozó szokott megégni. Azt nézd meg. Idővel gyengülnek az érintkezők rugói, romlik a kontakt, nő az ellenállás, abból meg hő lesz és szétégeti az egészet a ...ba. LEgalábbis ugyanilyen tünet nekem is volt, és ez volt a baja. Összébb nyomkodtam az érintkezőket, és nyomtam közéjük "kontakt zsírt", nekem azóta nincs bajom. Ha nagy a gáz kerítesz másik csatlakozót és levágod a régit ezt meg ráforrasztod, de lehet hogy a lámpa alaplapján van szétégve a kontaktus, akkor meg azt cseréld ki.
Köszi. Ilyen baja már volt, akkor segített. Most nem. Most a gond az, hogy olyan kábelen is jön áram, amelyiken nem kéne fékezéskor. Hogyan tovább?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2013.11.19 kedd, 08:08:28 »

Köszi. Ilyen baja már volt, akkor segített. Most nem. Most a gond az, hogy olyan kábelen is jön áram, amelyiken nem kéne fékezéskor. Hogyan tovább?
Azt írtad, hogy a jobb önállóan jó, ha felkerül a bal akkor hülyül meg.
Próbálj meg a bal oldalon lámpa alaplapot cserélni, vagy cseréld fel a jobb és a bal alaplapját, így kiderül, hogy az alaplapok jók-é.
A másik, ha jól emlékszem együtt jön hátra a két oldal, és hátul van vhol átvezetve, lehet, hogy csak az átvezetésnél van zárlat.
A kapcsolónál max olyan hiba lehet, hogy nem érintkezik rendesen, én több kört szívtam vele, merthogy volt ilyen is, tehát vagy működik vagy nem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2013.11.19 kedd, 08:15:36 »

Elromlott a távirányitom, ha rendelek egyet akkor elég belerakin azt a kis diodát vagy mit és müködni is fog?
http://kepkezelo.com/images/lc6k49taattsng6p19n.jpg
Remélem látszik mire gondoltam.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2013.11.19 kedd, 08:49:41 »

Elég gyanús, hogy vagy a kapcsoló fhosta össze magát, vagy biztosíték egy motor túlmelegedés miatt, vagy ilyesmi. Szedd ki a magasságállító tekerőjét, mérd ki, hogy pl. milyen ellenállásokat lehet rajta mérni a különböző állásokban. Aztán biztire rá kéne nézni, valamint az állító motorokra is, nincs-e valami összeégve, vagy megszorulva bennük, vagy ilyesmi. Illetve itt is érdemes méregetni, legalább a csatlakozó 3 lábánál.

Szia!

Nézegettem mindent hétvégén a három csatlakozós kábelt kimértem (+,váltakozó,-) minden rendben volt. A kapcsolót tekergetve váltakozott a feszkó a középső érintkezőn. Néztem a motorokat nincsenek megakadva és semmi égésnyom...
Amúgy melyik biztosíték felelős a magasságállító motorért? (azt nem találtam sehol, kézikönyvben se)

Üdv:
Gábor
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2013.11.19 kedd, 10:25:54 »

Szia!

Nézegettem mindent hétvégén a három csatlakozós kábelt kimértem (+,váltakozó,-) minden rendben volt. A kapcsolót tekergetve váltakozott a feszkó a középső érintkezőn. Néztem a motorokat nincsenek megakadva és semmi égésnyom...
Amúgy melyik biztosíték felelős a magasságállító motorért? (azt nem találtam sehol, kézikönyvben se)

Üdv:
Gábor

Van itt az oldalon valahol egy dokumentumok rész, onnan töltsd le az MKII-höz való kezelésit, annak a 154. oldalán írja, 31-es számú biztosíték. A központi biztosítékdobozban van, kormánykerék alatt baloldalt. Ha úgy nézed, hogy a kis biztik vannak alul, akkor az alsó sorban balról a 3. biztosíték az.
Ha azzal sincs baj, akkor meg marad a legmacerásabb megoldás: valamelyik kábel szakadt. Vagy csak egy csatlakozó nem érintkezik.. Cheesy Mondjuk azt mindenképp érdemes, hogy az összes a témához kapcsolódó csatlakozót széthúzni, kontakt spré bele, aztán összedugni.
(Valamint az alapvető, hogy csak bekapcsolt lámpával működnek a motorok, bár gondolom eleve úgy is próbáltad már)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2013.11.19 kedd, 17:12:49 »

Elromlott a távirányitom, ha rendelek egyet akkor elég belerakin azt a kis diodát vagy mit és müködni is fog?
http://kepkezelo.com/images/lc6k49taattsng6p19n.jpg
Remélem látszik mire gondoltam.

Transzponder a helyes neve és igen, működni fog az indítás, ha azt átcseréled. A távirányítót viszont rá kell tanítani, de nem egy ördöngősség, találsz infót a wiki-ben is, de segítek privátban, ha nem sikerül. Wink
(a központi zár /távirányítás/ és az indításgátló két teljesen független dolog, nem kell félni, csak vigyázz a transzponderre, ha nincs piros mesterkulcsod)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2013.11.19 kedd, 17:16:14 »

Szia!

Nézegettem mindent hétvégén a három csatlakozós kábelt kimértem (+,váltakozó,-) minden rendben volt. A kapcsolót tekergetve váltakozott a feszkó a középső érintkezőn. Néztem a motorokat nincsenek megakadva és semmi égésnyom...
Amúgy melyik biztosíték felelős a magasságállító motorért? (azt nem találtam sehol, kézikönyvben se)

Üdv:
Gábor

Gyújtás ráadásánál sem zúgnak egy rövidet? (a motorok)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2013.11.19 kedd, 18:54:28 »

Gyújtás ráadásánál sem zúgnak egy rövidet? (a motorok)

Zúg akkor valami, de az nem a fényszórómagasság.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2013.11.19 kedd, 22:41:32 »

Transzponder a helyes neve és igen, működni fog az indítás, ha azt átcseréled. A távirányítót viszont rá kell tanítani, de nem egy ördöngősség, találsz infót a wiki-ben is, de segítek privátban, ha nem sikerül. Wink
(a központi zár /távirányítás/ és az indításgátló két teljesen független dolog, nem kell félni, csak vigyázz a transzponderre, ha nincs piros mesterkulcsod)

Köszi.
Van a forumon is valaki akitöl lehet rendelni tojáskulcsot?
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:32:34 »

Köszi.
Van a forumon is valaki akitöl lehet rendelni tojáskulcsot?

Telefonon "mk2"-t hívd, neki mindig van. (a bontott kocsik közt megtalálod)
Esetleg Viló, Ő rugalmasabb (mk2 Krisztián csak futárral küld), vagy Motorcraft kollega, bár őt nem ismerem.
De a legegyszerűbb egy hírdetést dobni a keres-kínálba, hátha. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:33:27 »

A szélvédő előtti rács alatt nézz körbe.

BOLDOG SZÜLINAPOT !!  pias  taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2013.11.20 szerda, 15:02:05 »

BOLDOG SZÜLINAPOT !!  pias  taps
Grin
 worship
Sajnos nem vagyok túl nagy pias, marad a kóla meg a For cenzuring! Cheesy
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:06:44 »

"Rádiófrekvenciás kulcs programozása:
 Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
 1.Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
 2.Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED
 20másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez."

Ez arra vonatkozik ha veszek egy "uj" kulcsot és nem cserélem ki a diodát, vagy azt mindenképp ki kell csrélni.
Csak egy kulcsom van a kocsihoz és a régit el akarom rakni tartalékba.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 08:58:40 »

Szevasztok, kérdésem lenne, hogy motor indításnál milyen berendezések, jeladók hiánya tilthat gyújtást. Amiről tudok: termosztát ház felső hőgomba, főtengely holtpont jeladó, vezérműtengely jeladó. Abs egység ha nincs csatlakoztatva??? aws modul lámpa visszajelző egység (a szürke doboz).
Bármilyen info érdekel srácok mert átépítés után nem indul az autó, konkrétan szikra nincs.

köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 20:42:57 »

Szevasztok, kérdésem lenne, hogy motor indításnál milyen berendezések, jeladók hiánya tilthat gyújtást. Amiről tudok: termosztát ház felső hőgomba, főtengely holtpont jeladó, vezérműtengely jeladó. Abs egység ha nincs csatlakoztatva??? aws modul lámpa visszajelző egység (a szürke doboz).
Bármilyen info érdekel srácok mert átépítés után nem indul az autó, konkrétan szikra nincs.

köszi
na akkor, ha már kibökted, hogy átépítés, akkor kellene tudni, hogy mi lett cserélve mire, úgy könnyebb lesz
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:12:58 »

na akkor, ha már kibökted, hogy átépítés, akkor kellene tudni, hogy mi lett cserélve mire, úgy könnyebb lesz

2 liter glx ről ghia ra mk2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 17:24:26 »

2 liter glx ről ghia ra mk2
Szerintem a köv. kérdés az lesz (legalábbis az enyém az lenne), hogy melyik kábelkötegeket cserélted, és milyen autóból származik (váltó, köbcenti, évjárat ugyanaz-e)?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:31:13 »

Sziasztok!

4napos folyamatos esőzést követően megbolondult picit a központi záram  rinya
Helyzet a következő:
Távirányítóval egyáltalán nem zár le, vagyis lezár de rögtön vissza is nyílik  wow1 úgy tudom lezárni hogy a vezető oldali ajtót lezárom kulccsal, na így minden ajtót lecsukja faxán...
Nyitásnál ugyan ez a szitu, csak kulccsal, és csak is a vezető oldalt. Anyós oldalt vissza nyílik illetve vissza zár azonnal....
Mit nézzek +, illetve hol?
Köszönöm!  worship
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:39:48 »

Sziasztok!

4napos folyamatos esőzést követően megbolondult picit a központi záram  rinya
Helyzet a következő:
Távirányítóval egyáltalán nem zár le, vagyis lezár de rögtön vissza is nyílik  wow1 úgy tudom lezárni hogy a vezető oldali ajtót lezárom kulccsal, na így minden ajtót lecsukja faxán...
Nyitásnál ugyan ez a szitu, csak kulccsal, és csak is a vezető oldalt. Anyós oldalt vissza nyílik illetve vissza zár azonnal....
Mit nézzek +, illetve hol?
Köszönöm!  worship

Ajtó átvezető csatlakozók (kezd a jobb elsővel) szét, kontakt spray és össze....frankón.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.