Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569737 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:32:50 »

Ajtó átvezető csatlakozók (kezd a jobb elsővel) szét, kontakt spray és össze....frankón.

Köszi a tippet  smile reméljük rendbe lesz.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2013.11.26 kedd, 10:33:56 »

Megjött az "uj" kulcs nekiálltam a programozásnak ahogy a wikiben le vagyon irva (http://mondeo.hu/wiki/index.php/Rádiófrekvenciás_kulcs_programozása).
Hát nem sikerült.
1. kulcs 4x elfordit, ora led világit, okés
2. gombot megnyom, led kicsit villog, okés.
3. vár 20 mp.
4. auto nem indul, ajtokat a távirányito nem nyitja-zárja.
Ujra probál 2x, eredmény ua.  Huh?
Eredetikulcs távirányito visszarak, auto nem indul.  action
Eredetikulcs progamozás a wiki szerit, ollé! auto indul.  worship
Eredetikulcsbol az elemes-diodásfél megtart, "uj" kulcsbol elektronikafél rárak.
Auto indul, csomit-ajtokat nyit, kivéve a bal 1-et.  falbav
Ha a bal 1 nyitva van nem lehet bezárni a távval a kocsit, mert bezárja ugyan de egyböl ki is nyit.  gun Ha zárva van a vezetöajto akkor nyitja zárja rendesen a többi ajtot.  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 10:50:40 írta koridor » Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:05:08 »

Sziasztok!

4napos folyamatos esőzést követően megbolondult picit a központi záram  rinya
Helyzet a következő:
Távirányítóval egyáltalán nem zár le, vagyis lezár de rögtön vissza is nyílik  wow1 úgy tudom lezárni hogy a vezető oldali ajtót lezárom kulccsal, na így minden ajtót lecsukja faxán...
Nyitásnál ugyan ez a szitu, csak kulccsal, és csak is a vezető oldalt. Anyós oldalt vissza nyílik illetve vissza zár azonnal....
Mit nézzek +, illetve hol?
Köszönöm!  worship
Szerintem a vezető oldali zárszerkezeted halt meg, illetve a szokásos mikrokapcsolós mizéria van vele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:13:55 »

Sziasztok dr. urak!  vigyor3
 Csak kíváncsiságból; vajon egy 1.8-as,benzines mk2.-be,utólagosan be lehetne e szerelni biztonságosan és megbízhatóan a gyári kipörgésgátlót?
 Úgy látom,hogy előkészített a vakdugó alatt! Így volt a az ülésfűtés is!
Szerencsém van az autóval,mert a fullos kábelköteg van benn! Tempomat előkészítés motorral,ülésfűtés teljesen kiépítve,fedélzeti komputer előkészítés,(már benn van) és még egy ritkaság amit a 99-es modellévben már nagyon nem jellemző; AWS !!
 Ez már gyárilag benne volt a kocsiban! Inkább szerencse ez már! nyes

 Ja még valamit! sajnos még a benzinpumpám,nem két skálás,így nem küld jelet. rinya Ez a funkció így nem elérhető. Viszont,tudom,hogy nagyon specifikált az alkatrész,hogy lehetőleg 99-es,1.8-as autóból származzon,hogy nehogy hamis adatokat szolgáltasson,illetve valamit megzavarjon,elrontson!  Szerintetek??
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:59:19 »

Szerintem a vezető oldali zárszerkezeted halt meg, illetve a szokásos mikrokapcsolós mizéria van vele.

Na azt tudnám díjazni  rinya szét stp-zett ajtót nem szívesen bontanám meg  falbav mi a bánat az a mikrokapcsolós mizéria?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2013.11.26 kedd, 18:40:24 »

Na azt tudnám díjazni  rinya szét stp-zett ajtót nem szívesen bontanám meg  falbav mi a bánat az a mikrokapcsolós mizéria?
Tulképp annyi, hogy az MkII-ben a zárszerkezetben lévő mikrokapcsolók szeretnek meghalni. A szerkezet, a motor, a mechanika jó, de egy(vagy több) xaros kis mikrokapcsoló kopása miatt nem vagy bizonytalanul működik a zár. Csere, ha bontottat veszel lutri, az új meg 18e volt utoljára amikor kérdeztem, én bontottból kb a 4. használom el, szóval lehet kellett volna venni egy újat 4-5 éve. A fene tudja. De pl vmikor kivettem egyet mert rossz volt, betettem egy másikat, a régit meg eltettem. Kb 1 hónapja behalt ami az autóban volt, és a korábbi a kezembe került, beraktam azóta működik. És tuti nem volt tartaléknak vett darabom.
Én szedtem már szét ilyet, hogy na majd én cserélek kapcsolót, nem lehet. Kár vele vesződni.
Kb ennyi
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:44:07 »

Sziasztok!

4napos folyamatos esőzést követően megbolondult picit a központi záram  rinya
Helyzet a következő:
Távirányítóval egyáltalán nem zár le, vagyis lezár de rögtön vissza is nyílik  wow1 úgy tudom lezárni hogy a vezető oldali ajtót lezárom kulccsal, na így minden ajtót lecsukja faxán...
Nyitásnál ugyan ez a szitu, csak kulccsal, és csak is a vezető oldalt. Anyós oldalt vissza nyílik illetve vissza zár azonnal....
Mit nézzek +, illetve hol?
Köszönöm!  worship

Bármit, ami nem Ford.

Itt: www.hasznaltauto.hu

 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 21:46:13 írta drof » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2013.11.26 kedd, 22:23:05 »

Tulképp annyi, hogy az MkII-ben a zárszerkezetben lévő mikrokapcsolók szeretnek meghalni. A szerkezet, a motor, a mechanika jó, de egy(vagy több) xaros kis mikrokapcsoló kopása miatt nem vagy bizonytalanul működik a zár. Csere, ha bontottat veszel lutri, az új meg 18e volt utoljára amikor kérdeztem, én bontottból kb a 4. használom el, szóval lehet kellett volna venni egy újat 4-5 éve. A fene tudja. De pl vmikor kivettem egyet mert rossz volt, betettem egy másikat, a régit meg eltettem. Kb 1 hónapja behalt ami az autóban volt, és a korábbi a kezembe került, beraktam azóta működik. És tuti nem volt tartaléknak vett darabom.
Én szedtem már szét ilyet, hogy na majd én cserélek kapcsolót, nem lehet. Kár vele vesződni.
Kb ennyi

Na ez nagy öröm lenne! Szerintem csak beázott, mert eddig semmi baja nem volt, csak a napokig tartó eső után jött elő. Újat nem veszek erre a kocsira már semmit, csak gumiabroncsot, és max szilenteket....
Köszi az infót!  worship

Bármit, ami nem Ford.

Itt: www.hasznaltauto.hu

 eplus2

Nagyon jogos  eljen De erre már én is rájöttem, jó ideje  taps Insignia lesz.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2013.11.26 kedd, 22:32:48 »

Nagyon jogos  eljen De erre már én is rájöttem, jó ideje  taps Insignia lesz.
laugh
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2013.11.26 kedd, 22:42:23 »

laugh

jó, mondjuk ez nem fer ennyi idős autóval szemben  nyes ami nem mellesleg heti 700-1000közt fut még mindig. Jó autó volt ez valaha.... csak már belefáradtam.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:56:59 »

jó, mondjuk ez nem fer ennyi idős autóval szemben  nyes ami nem mellesleg heti 700-1000közt fut még mindig. Jó autó volt ez valaha.... csak már belefáradtam.
hát mitagadás én is erősen nézelődők az MkIII-ak felé, de lehet egészen más irány lesz, Opel Vivaro/Renault Trafic/Nissan Primastar , egykutya csak az embléma más.
csak ezt a rohadt rángatást kéne már gatyába rázni, mert így még eladni sem lehet, valóban belefárad az ember
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 16:23:15 »

Van remény! Ami a mondeot illeti  hehe az autó öngyógyulásba kezdett, többek között megjavult a központi zár is eljen   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 17:29:00 »

Sziasztok!
Beraktam az ùj fűthető szélvédőt. Gyárilag nem az. A szélvédő alatti rács alatt nincs csatlakozó, viszont a kapcsolója helyén (a hátsó ablakfűtés kapcsolója mellett) megvan a csatlakozó a vezetékekkel együtt. Hova mennek ezek a madzagok, hol a reléje ill. az időzítője?
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:17:40 »

Van remény! Ami a mondeot illeti  hehe az autó öngyógyulásba kezdett, többek között megjavult a központi zár is eljen   

Ez így is lesz a következő tartósan (2+ nap) esős/nedves/párás időjárásig. Aztán majd kezdi elölről. laugh
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:35:13 »

Ez így is lesz a következő tartósan (2+ nap) esős/nedves/párás időjárásig. Aztán majd kezdi elölről. laugh
Na ja! nyes Soha ne higgy a csodálatos öngyógyulásról szóló legendákban! eplus2
Naplózva
xapa
Vendég
« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 21:40:59 »

Sziasztok! bal hátsó ajtó zárva maradt. mondeo II öt ajtós 1.8 TD-m van . lehet hogy a centrál nyitás vagy csukáskor a gyerek előbb feszegette meg a kilincset. azóta egy kattanás a záráskor. belülről sem tudom a kilinccsel kinyitni. kárpitot sem tudom leszedni mert nem férek a csavarokhoz. hogyan tovább??? felgyújtsam az egészet???
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 12:42:30 »

Sziasztok,

mi a különbség, ill. hogyan lehet megkülönböztetni a glx és a ghia ac pumpát? Érthetőbben mire kell figyeljek vásárláskor, hogy melyik jelkábelnek kell kiadnia a fedcomp felé a jelet az üzemanyag szintről.

köszi

 wave
Naplózva
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 18:15:03 »

Sziasztok!
Beraktam az ùj fűthető szélvédőt. Gyárilag nem az. A szélvédő alatti rács alatt nincs csatlakozó, viszont a kapcsolója helyén (a hátsó ablakfűtés kapcsolója mellett) megvan a csatlakozó a vezetékekkel együtt. Hova mennek ezek a madzagok, hol a reléje ill. az időzítője?
Köszönöm a segítséget előre is.

 Szia! Nem tudom,én sem vagyok autó villanyász,de én is úgy rakattam be a fűtött szélvédőt. A KÉT relé (mivel két oldalas!) a kesztyűtartó mögött van! Két db.barna,kocka formájú. A kesztyűtartót lenyitva,azt két kézzel megfogva,hirtelen mozdulattal,egyenesen,magad felé kell eltávolítani a helyéről! A kábelei a fő kábelkorbácsba csatlakoznak valahol,de ehhez nem értek. Ennyit tudok segíteni.  wave wave
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 06:22:06 »

Szia! Nem tudom,én sem vagyok autó villanyász,de én is úgy rakattam be a fűtött szélvédőt. A KÉT relé (mivel két oldalas!) a kesztyűtartó mögött van! Két db.barna,kocka formájú. A kesztyűtartót lenyitva,azt két kézzel megfogva,hirtelen mozdulattal,egyenesen,magad felé kell eltávolítani a helyéről! A kábelei a fő kábelkorbácsba csatlakoznak valahol,de ehhez nem értek. Ennyit tudok segíteni.  wave wave


Véletlenül sem az okoskodásom a cél, de a kesztyűtartó mögött semmilyen reléje nincsen a szélvédőfűtésnek. A kezelésiben ott van a 150-151. oldalon hogy melyik relék tartoznak a szélvédő fűtéshez és hol vannak: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf A kesztyűtartó mögött az ülésfűtésnek van a reléje több egyéb relé mellett amit még nem sikerült teljesen megfejtenem. Ahhoz túl nagy áramot vesz fel a szélvédő fűtés hogy a kábeleket behozzák az utastéren belülre, távol a főkábelektől.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 13:18:00 »

halli. (c236) kapcsolási rajzot nem tud valaki? ez az az a csati ami a pedálkapcsolósoron van. 6 érintkező, csak annyit szeretnék tudni hogy a 3 kapcsolónak a kábelei melyik pólusokra csatlakoznak.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:13:10 »

halli. (c236) kapcsolási rajzot nem tud valaki? ez az az a csati ami a pedálkapcsolósoron van. 6 érintkező, csak annyit szeretnék tudni hogy a 3 kapcsolónak a kábelei melyik pólusokra csatlakoznak.
Eggyel arrébb írtam valamit, az jó?
Naplózva
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 23:38:29 »



Véletlenül sem az okoskodásom a cél, de a kesztyűtartó mögött semmilyen reléje nincsen a szélvédőfűtésnek. A kezelésiben ott van a 150-151. oldalon hogy melyik relék tartoznak a szélvédő fűtéshez és hol vannak: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf A kesztyűtartó mögött az ülésfűtésnek van a reléje több egyéb relé mellett amit még nem sikerült teljesen megfejtenem. Ahhoz túl nagy áramot vesz fel a szélvédő fűtés hogy a kábeleket behozzák az utastéren belülre, távol a főkábelektől.
Szia! Uh! Tényleg hülyeséget írzam! Bocsànat!! Tényleg úgy van ahogy azt te írtad!
A relé a morortérben van és megpróbàlom kideríteni, melyik is az pontosan! Ha csak addigra nem jössz rà te hamarébb. nyes   wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2013.12.10 kedd, 07:28:35 »

Szia! Uh! Tényleg hülyeséget írzam! Bocsànat!! Tényleg úgy van ahogy azt te írtad!
A relé a morortérben van és megpróbàlom kideríteni, melyik is az pontosan! Ha csak addigra nem jössz rà te hamarébb. nyes   wave
szabi_zoli82 berakta azt is, hogy melyik az ...
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2013.12.10 kedd, 07:53:42 »



Véletlenül sem az okoskodásom a cél, de a kesztyűtartó mögött semmilyen reléje nincsen a szélvédőfűtésnek. A kezelésiben ott van a 150-151. oldalon hogy melyik relék tartoznak a szélvédő fűtéshez és hol vannak: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf A kesztyűtartó mögött az ülésfűtésnek van a reléje több egyéb relé mellett amit még nem sikerült teljesen megfejtenem. Ahhoz túl nagy áramot vesz fel a szélvédő fűtés hogy a kábeleket behozzák az utastéren belülre, távol a főkábelektől.
én arra rájöttem hogy nekem 4 barna relém van, és van még két másik csati egy fehér és egy kék, a két barna az ülésfűtés, a másik kettő a riasztóhoz van, gondolom a beltérvédelem jobb-bal oldala, maradt a fehér és a kék ajzat. én a kékbe kéket a fehérbe barna relét raktam, és gyújtásnál amikor világítást kapcsolok az egyik kattan, ugyhogy van ott egy világításhoz tartozó valami relé is.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2013.12.10 kedd, 07:54:56 »

Eggyel arrébb írtam valamit, az jó?
majd elválik ha megnézem : már összevissza kötözgetem akkor is csak a féklámpám működik Cheesy megpróbálom így is, mert való a köteg asszem automata váltósé :/
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2013.12.11 szerda, 07:28:21 »

Sziasztok!

Tulajdonomba került egy MK2 1.8TD Kombi Mondi amivel olyan gondom van hogy se az üzemanyagszint jelző se a sebesség mérés nem működik.
Elektronikus Km/h van benne.
A volt tulaj mondta, hogy csinált ilyet de ilyen kontakthiba jelleggel mint a mesében hol volt hol nem volt kilóméteróra és vele együtt müködött avagy sem az üzemanyagszint jelzője.
Hol keressem a hibát? Elektromos csatlakozói honnan erednek, hol kellene feszültségeket mérnem?

Valaki Help pls!  Huh?

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 08:58:02 »

majd elválik ha megnézem : már összevissza kötözgetem akkor is csak a féklámpám működik Cheesy megpróbálom így is, mert való a köteg asszem automata váltósé :/
Hali!

Megnéztem a TISokost, mert foglalkoztatott a kálváriád Cheesy.
A kuplungpedál kapcsoló csatlakozójának a 4-es és 5-ös lába az ECU-ba megy, a C236 csati 4 és 5 lábán keresztül. Nem tudom, mire szolgál ez a dolog, de szerintem nincs köze a tempomathoz és kipörgésgátlóhoz. Ugyanis van olyan felszereltség - mk2-től tudom -, amiben olyan kuplungkapcsoló van, amiben csak ez a két láb van meg, a többi, ami a tempomathoz kéne (1 és 3), nincs meg.

valmi nem igazán jó. Az egyik hogy a piros kuplungkapcsolómnak 5 csatija van, amiből a 4-5 használatos. így aztán így kötöttem be:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
csak az a baj, a kipörgésgátlóm még mindíg nem jó, a tempomat meg benyomott kuplungnál kapcsol be Sad ha ki van engedve akkor kikapcsol.
Na, ez a nem neked kellő kapcsoló :-). Ez nem jó a tempomathoz. A tempomathoz az 1 és 3 lábak kellenek (Ferqo rajzán jól látszik).
Ami neked van, az alapállapotban szakadást produkál, és ha lenyomod a pedált, akkor lesz zárva a kör, és ez kellene a tempomatnak. De ugye a a kocsi nem halad, ha lenyomva van a kuplung Grin, akármennyire tartja is a fordulatszámot a tempomat Cheesy.
Tudom ajánlani, hogy Mk3-ak körül is őgyelegj, ugyanaz a kuplungpedál kapcsoló van bennük is - nekem is abból van, 4 lábú Cheesy.


Áthoztam ide, mert azért mégsem benzinmotor probléma, hanem inkább elektromos Cheesy.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 09:54:31 »

Hali!

Megnéztem a TISokost, mert foglalkoztatott a kálváriád Cheesy.
A kuplungpedál kapcsoló csatlakozójának a 4-es és 5-ös lába az ECU-ba megy, a C236 csati 4 és 5 lábán keresztül. Nem tudom, mire szolgál ez a dolog, de szerintem nincs köze a tempomathoz és kipörgésgátlóhoz. Ugyanis van olyan felszereltség - mk2-től tudom -, amiben olyan kuplungkapcsoló van, amiben csak ez a két láb van meg, a többi, ami a tempomathoz kéne (1 és 3), nincs meg.
Na, ez a nem neked kellő kapcsoló :-). Ez nem jó a tempomathoz. A tempomathoz az 1 és 3 lábak kellenek (Ferqo rajzán jól látszik).
Ami neked van, az alapállapotban szakadást produkál, és ha lenyomod a pedált, akkor lesz zárva a kör, és ez kellene a tempomatnak. De ugye a a kocsi nem halad, ha lenyomva van a kuplung Grin, akármennyire tartja is a fordulatszámot a tempomat Cheesy.
Tudom ajánlani, hogy Mk3-ak körül is őgyelegj, ugyanaz a kuplungpedál kapcsoló van bennük is - nekem is abból van, 4 lábú Cheesy.


Áthoztam ide, mert azért mégsem benzinmotor probléma, hanem inkább elektromos Cheesy.
Igen ferqo rajza alapján már keresgélem a kapcsolót, de ha azt mondod ugyanak az mk3-é is akkor talán könnyebb lessz. viszont ha nincs köze a kipörgésgátlóhoz akkor nekem az a lámpa mért világit? Könyv szerint ha hibás akkor vagy nem világít vagy világít a kapcsolójával együtt. nekem a kapcsoló nem világít csak a lámpa, ha megnyomom a kapcsolóját akkor az világít és a lámpa elalszik. Mi lehet a tcs baja? elvileg mikor kiszerelték még működött.

A másik. Meg lehet azt valahogy oldani hogy a generátorral egy plusz aksit tudjak tölteni? nekem 72-es van a kocsiban, de vagy egy 56-ost szeretnék tölteni vagy egy kicsi 7,2-est. hogy lehet megoldani hogy tudjam tölteni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 11:47:11 »

Igen ferqo rajza alapján már keresgélem a kapcsolót, de ha azt mondod ugyanak az mk3-é is akkor talán könnyebb lessz. viszont ha nincs köze a kipörgésgátlóhoz akkor nekem az a lámpa mért világit? Könyv szerint ha hibás akkor vagy nem világít vagy világít a kapcsolójával együtt. nekem a kapcsoló nem világít csak a lámpa, ha megnyomom a kapcsolóját akkor az világít és a lámpa elalszik. Mi lehet a tcs baja? elvileg mikor kiszerelték még működött.

A másik. Meg lehet azt valahogy oldani hogy a generátorral egy plusz aksit tudjak tölteni? nekem 72-es van a kocsiban, de vagy egy 56-ost szeretnék tölteni vagy egy kicsi 7,2-est. hogy lehet megoldani hogy tudjam tölteni?
Nincs tempomatom, így használatbeli működését és ebből adódó lámpavilágítási dolgait nem ismerem.
Azt tudom, hogy a nálad levő kuplungpedál kapcsoló nyitott állapotban van a 4 és 5 lábon. Ha erre kötöd a tempomatot, akkor az azt érzékeli, hogy le van nyomva a kuplung, tehát kikapcsolja a tempomat működését.
A kipörgésgátlónak (tcs) annyiban van köze a tempomathoz, hogy rá van kötve a tempomat reléjére - legalábbis az eddigi ismereteim alapján.
A TCS-ed működik amúgy? Próbáltad?

Másik. Passz. Inkább az autóhifi szekcióban érdeklődj, nekik talán több tapasztalatuk van abban, hogy a bazi nagy hangrendszer beszerelésekor az esetleges plusz akkukat hogyan töltik.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 12:42:43 »

Nincs tempomatom, így használatbeli működését és ebből adódó lámpavilágítási dolgait nem ismerem.
Azt tudom, hogy a nálad levő kuplungpedál kapcsoló nyitott állapotban van a 4 és 5 lábon. Ha erre kötöd a tempomatot, akkor az azt érzékeli, hogy le van nyomva a kuplung, tehát kikapcsolja a tempomat működését.
A kipörgésgátlónak (tcs) annyiban van köze a tempomathoz, hogy rá van kötve a tempomat reléjére - legalábbis az eddigi ismereteim alapján.
A TCS-ed működik amúgy? Próbáltad?

Másik. Passz. Inkább az autóhifi szekcióban érdeklődj, nekik talán több tapasztalatuk van abban, hogy a bazi nagy hangrendszer beszerelésekor az esetleges plusz akkukat hogyan töltik.
Cheesy azt sem tudom hogyan próbáljam ki hogy működik-e :/ most bennt a relé meg minden..
Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 14:02:02 »

Sziasztok!

Nem tudom ide passzol-e a kérdésem, de közelebbit nem találtam.... Szóval az lenne a kérdésem, hogy mk2-es mondeomban a motor hőmérsékletjelző a folyamatosan olyat mutat, mintha nem melegedne be a motor (vagy a víz vagy passz nem igazán értek hozzá) Cheesy Mi lehet az oka? A 2 -es swiftben ez a jelző ahogy bemelegedett a motor beállt középre és el sem mozdult onnan míg le nem állítottam a motort. Mondtam szerelőnek is ő valami termosztátot magyarázott és a fűtést kérdezte, hogy fűt-e rendesen az autó. Mondtam, hogy fűt, bár azt most vettem észre, hogy ha olyanra állítom a fűtést, hogy csak a lábra fújja vagy arcra és lábra akkor a lábra mintha nem fújna olyan meleg levegőt... Nem tudom összefügg-e a két dolog... Meg talán egy kicsit lassabban kezdi el a meleg levegőt fújni, de lehet, hogy ezt csak én érzem rosszul...

Előre is köszi a választ!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 14:41:39 »

Cheesy azt sem tudom hogyan próbáljam ki hogy működik-e :/ most bennt a relé meg minden..
C236-os széthúz, hogy ne érzékelje a pedálkapcsolókat.
Kimegy autóval homokos/kavicsos/murvás útra. TCS kikapcsol, váltó 1-esbe, motor felpörget, kuplungról leugrik. Ha kipörög a kerék, akkor jó.
Megáll. TCS bekapcs, váltó 1-esbe, motor felpörget, kuplungról leugrik. Ha nem pörög ki a kerék, akkor megfelelő a TCS működése.
 nyes
Vagy nem jó a tesztleírásom? Cheesy
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 14:44:47 »

C236-os széthúz, hogy ne érzékelje a pedálkapcsolókat.
Kimegy autóval homokos/kavicsos/murvás útra. TCS kikapcsol, váltó 1-esbe, motor felpörget, kuplungról leugrik. Ha kipörög a kerék, akkor jó.
Megáll. TCS bekapcs, váltó 1-esbe, motor felpörget, kuplungról leugrik. Ha nem pörög ki a kerék, akkor megfelelő a TCS működése.
 nyes
Vagy nem jó a tesztleírásom? Cheesy
ezt én is tudom Smiley hogy igy működne ha működne... de a relét ne vegyem ki? a pedált viszont igen.. oké.  eljen
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:40:32 »

Az én kilóméter óra gondomra valaki?
#5534

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:58:04 »

Sziasztok!
Érdekeseket produkál az autó, reggelente szerinte +22 fok van, majd a beindítás után néhány percen belül már megy is szépen lefelé a hőmérséklet, aztán kivillantja a hópihék vmelyikét.
Régen ilyen sosem volt, ahogy indítottam már a jó értéket mutatta.
Másik: ha fogyóban a benzinem, összevissza mutatja a megtehetőt, összevissza világít a sárga "tankoljá" lámpa a műszerfalon, és néha olyat csinál, hogy a megtehetőnél "- - -" ilyet mutat, nem azt hogy "0" km a megtehető, aztán gondol egyet és ismét van vmi megtehető km.
Régen ilyen nem volt, amikor vettük cakkra pontosan mutatta a maradék km, aztán a gázosítás miatt az egész értelmét vesztette, mert mindég "0"-át mutatott, akármennyi is volt a tankban.
Az a kérdés: a fedélzeti kompúter halt meg, vagy a jeladóim szórakoznak? Hogyan tudom ezt leellenőrizni, ezért nem vennék másik egységet.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:42:07 »

Sziasztok!

Tulajdonomba került egy MK2 1.8TD Kombi Mondi amivel olyan gondom van hogy se az üzemanyagszint jelző se a sebesség mérés nem működik.
Elektronikus Km/h van benne.
A volt tulaj mondta, hogy csinált ilyet de ilyen kontakthiba jelleggel mint a mesében hol volt hol nem volt kilóméteróra és vele együtt müködött avagy sem az üzemanyagszint jelzője.
Hol keressem a hibát? Elektromos csatlakozói honnan erednek, hol kellene feszültségeket mérnem?

Valaki Help pls!  Huh?
Első blikkre a csatlakozókat kéne megmozgatni. Műszercsoportra menőt, belső biztitábla fölöttiket. A többivel nem hinném, hogy gond van.
Aztán a sebességjeladó állapotáról kéne valahogy meggyőződni.
Gondolom a benzint rendesen pumpálja a szivattyú, így inkább ott is valami kontakt hibára gyanakodnék. Szintén a műszercsoportba menő csatikat, a belső biztitábla felettieket, és a hátsó ülés alatt, a szivattyúra menő csatit.
Ha nem javul meg, akkor a műszercsoport ellenőrzését venném előre: cseredarabbal való kipróbálás.
Ha az is rossz, akkor kábel szakadás/törés gyanúja merülne fel bennem.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:43:53 »

...
Az a kérdés: a fedélzeti kompúter halt meg, vagy a jeladóim szórakoznak? Hogyan tudom ezt leellenőrizni, ezért nem vennék másik egységet.
Kérjél kölcsön valaki közeli márkatárstól próbára egy fedélzeti kompótert, és ha az jól mutatja a dolgokat, akkor a tied halt meg. Ha az is hülyéskedik, akkor máshol kell a probléma forrását keresni.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2013.12.13 péntek, 21:44:43 »

Első blikkre a csatlakozókat kéne megmozgatni. Műszercsoportra menőt, belső biztitábla fölöttiket. A többivel nem hinném, hogy gond van.
Aztán a sebességjeladó állapotáról kéne valahogy meggyőződni.
Gondolom a benzint rendesen pumpálja a szivattyú, így inkább ott is valami kontakt hibára gyanakodnék. Szintén a műszercsoportba menő csatikat, a belső biztitábla felettieket, és a hátsó ülés alatt, a szivattyúra menő csatit.
Ha nem javul meg, akkor a műszercsoport ellenőrzését venném előre: cseredarabbal való kipróbálás.
Ha az is rossz, akkor kábel szakadás/törés gyanúja merülne fel bennem.

Bizti tábla felett, alatt, mögött minden csatit széthúztam, megmozgattam e semmi változás ...
Egyéb ötlet?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2013.12.14 szombat, 15:07:46 »

Bizti tábla felett, alatt, mögött minden csatit széthúztam, megmozgattam e semmi változás ...
Egyéb ötlet?


Nyomjál nekik egy kis kontakt sprét vagy WD-40 -et összedugás előtt. Megesik, hogy annyi elég a rendbetételhez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2013.12.14 szombat, 21:21:54 »

Valaki esetleg, hogy a műszerfal melyik lábán minek kell érkezzen (feszültségek, jelek)
Illetve az elektromos kábelek mi honnan ered hol csatlakozik stb ....
Huh? Huh? Huh? Huh?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 13:47:02 »

Valaki esetleg, hogy a műszerfal melyik lábán minek kell érkezzen (feszültségek, jelek)
Illetve az elektromos kábelek mi honnan ered hol csatlakozik stb ....
Huh? Huh? Huh? Huh?
Smiley Ez sajnos nem ilyen egyszerű. Ha komplett kapcsrajz kell, ruházz be egy Haynes könyvre - és még akkor sem biztos, hogy ki fogsz igazodni rajta. Ha csak egy valaminek a végigkövetése érdekel, az még esetleg megoldható, ha épp ráérek, de akkor mond, hogy mi érdekel.
Habár... majd meglátom.
Naplózva
RioGrande
Vendég
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 19:38:04 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném az alábbi probléma kapcsán.
Adott egy 1999-es évjáratú 2000cm3-es benzines 2-es mondeo.
Hidegen indul az autó, majd x km (teljesen mindegy, hogy mennyi, volt, hogy 10 km, volt, hogy 340km) vezetés után megállás. Rövid állás (5, 10, 30 perc ) után próbálnám indítani az autót, de semmi.
Ráadom a gyújtást, visszajelző lámpák felgyulladnak, szellőzés beindul, rádió megy, tehát áram van, akksinak semmi baja, majd próbálnék indítózni és semmi. De egy tekerés sem, moccanás sem, semmilyen hang nem jön. Ezt eljátszhatom akárhányszor, nem történik semmi. Viszont, ha hagyom állni saccra 1 órát, akkor beindul pöccre. Az még talán fontos, hogy a visszajelző lámpák nem halványodnak el egy picit sem, amikor próbálok indítózni, olyan, mintha az önindító motorhoz el sem jutna az áram.

Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Az a baj, hogy nem mindig csinálja és nem tudok rájönni, hogy mivel tudom előhozni, mert így sajna hiába viszem szereplőhöz, mindig az a válasz, hogy ha épp nem csinálja, akkor nem fogják tudni megmondani mi a para.

Egy kis video a jelenségről:
https://drive.google.com/folderview?id=0Bw150fgfHZwuaEVJR1FwWlBwbEE&usp=sharing

Előre is köszönöm a segítséget, a tippeket.

Üdv,
Márió
Naplózva
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2013.12.18 szerda, 07:11:18 »

Sziasztok!

Nem tudom ide passzol-e a kérdésem, de közelebbit nem találtam.... Szóval az lenne a kérdésem, hogy mk2-es mondeomban a motor hőmérsékletjelző a folyamatosan olyat mutat, mintha nem melegedne be a motor (vagy a víz vagy passz nem igazán értek hozzá) Cheesy Mi lehet az oka? A 2 -es swiftben ez a jelző ahogy bemelegedett a motor beállt középre és el sem mozdult onnan míg le nem állítottam a motort. Mondtam szerelőnek is ő valami termosztátot magyarázott és a fűtést kérdezte, hogy fűt-e rendesen az autó. Mondtam, hogy fűt, bár azt most vettem észre, hogy ha olyanra állítom a fűtést, hogy csak a lábra fújja vagy arcra és lábra akkor a lábra mintha nem fújna olyan meleg levegőt... Nem tudom összefügg-e a két dolog... Meg talán egy kicsit lassabban kezdi el a meleg levegőt fújni, de lehet, hogy ezt csak én érzem rosszul...

Előre is köszi a választ!

Szia.
A wikiben van erre megoldás,érthetően leirja mit kell tenned.Egyszerüen ellenálást kell mérni és kiderül meg van e az üzemi hőfokod.
20°C   35.0 tól 40.0 kilohms
100°C   1.9 tól 2.5 kilohms
120°C   1.0 tól 1.3 kilohms
Sok sikert.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:53:02 »

Smiley Ez sajnos nem ilyen egyszerű. Ha komplett kapcsrajz kell, ruházz be egy Haynes könyvre - és még akkor sem biztos, hogy ki fogsz igazodni rajta. Ha csak egy valaminek a végigkövetése érdekel, az még esetleg megoldható, ha épp ráérek, de akkor mond, hogy mi érdekel.
Habár... majd meglátom.

Ha sikerül valami jelezd kérlek!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2013.12.18 szerda, 22:46:19 »

Ha sikerül valami jelezd kérlek!
Mond, hogy mit akarsz megtalálni. Mert csak a műszercsoportba 26 kábel megy bele, első körben nem kívánom mindet megfejteni, ha nem baj  Cheesy.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 06:25:59 »

Mond, hogy mit akarsz megtalálni. Mert csak a műszercsoportba 26 kábel megy bele, első körben nem kívánom mindet megfejteni, ha nem baj  Cheesy.

Először is ami a kilóméteróra és az üzemanyagszintjelző közös pontjai (együtt szüntek meg létezni) gondolom közös zápor kaphatnak.?
 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
terembura
Vendég
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 09:05:39 »

Sziasztok! Új vagyok, bocsi, ha más már kérdezte:
Műszerfalat és középkonzolt hogyan kell megbontani izzócseréhez? A középkonzol sötét, már csak a rádió világít, a műszerfalban pedig a napi kilométerszámláló környékén van némi fényhiány. Üdv!
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 10:38:39 »

Sziasztok! Itt a fórumon keresgéltem,de nem találtam egy komplett,teljes leírást arról, hogy utólagosan mennyibe fáj és mennyire macerás ködlámpát beszerelni? Igazából két ködlámpán,egy relén és egy lámpakapcsolón kívül kell még valami hozzá?

Köszi a segítséget előre is Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 15:50:25 »

14,5-ös töltés még jó lehet? most kapná meg a verda az új akksit, de csak akkor teszem bele, ha minden tökéletes. 14,50-et ír, és 1-2 századot ugrál gázadáskor
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 17:51:29 »

14,5-ös töltés még jó lehet? most kapná meg a verda az új akksit, de csak akkor teszem bele, ha minden tökéletes. 14,50-et ír, és 1-2 századot ugrál gázadáskor

14.4-et írnak maximumra, de láttam már 14.5-öt is egy-két helyen.

A legtöbb automotive elektromos alkatrész 15V-ig bírja egyébként. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.