Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:30:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565942 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 11:03:33 »

...
Mi először csináltunk ilyet egy rohadt kábel nem volt meg a tempomathoz az autóban, se iim se semmi ráadásul a tempomat bowden a 2.0 motorhoz való volt...  
Az 1.8 és 2.0 motor között szerintem nincs különbség a tempomat bowdent illetően, az a V6 esetében lehet különböző. Szerintem.


... Mi szívhatta le azt a kb 0,06 Voltot ma 5 óra alatt, amikor tegnap fele annyi időt alatt semmi nem változott az értékekben?  Huh? ...
Szerintem ez egyáltalán nem nagy érték, simán elfogadható.
Ráadásul ha figyelembe vesszük, hogy van riasztó és óra is a kocsiban.

ezek szerint automata tükör behajthatósága is lenne?
Nem túl valószínű; MK1-MK2 tükre eleve nem csukható be  vigyor3
igen azt tudom, de akkor minek a csati? Vagy akkor eredetileg mi célt szolgál?
thomyka, el kell keserítselek, de létezik a megoldás, csak nagyoneszméletlenül ritka.
Igen, lenne rajta automata, vagy külön vezérelt behajthatóság. Valószínű, kicsit másabb a tükör, mint amit ismerünk, de még képet sem láttam róla. TISokos alapján leginkább Japánba szánt autókat szerelték vele.
Régebben még itt is volt szó róla.
TalkFordon van róla nem is 1 topik.

Szerk.: a link 3. oldalán még kép is van róla, egy kék járgányra van felszerelve - tényleg nem az általunk eddig ismert felfogatása van.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 13:48:35 írta HegeGabi » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 11:13:29 »

...

thomyka, el kell keserítselek, de létezik a megoldás, csak nagyoneszméletlenül ritka.
Igen, lenne rajta automata, vagy külön vezérelt behajthatóság. Valószínű, kicsit másabb a tükör, mint amit ismerünk, de még képet sem láttam róla. TISokos alapján leginkább Japánba szánt autókat szerelték vele.
Régebben még itt is volt szó róla.
TalkFordon van róla nem is 1 topik.

Hinnye! Ha látnál róla egy képet, akkor linkeld be pliz! Kíváncsi vagyok hogy fest gyári behajthatós tükrökkel a gép  Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2014.02.25 kedd, 06:04:57 »

Az aws-nél szerintem sem számítana az évjárat,de eddig nem találtam csak 2.0-ás mondeo-ban aws-t és nem tudom hogy a olajkarter stimmelne-e az én 1.8-amra,vagy belefaragható csak a jeladó nem tudom.Itt a fórumon korábban már találtam ezzel a tempomat problémával hozzászólást de sajnos nem mentettem le a javaslatokat.Mi először csináltunk ilyet egy rohadt kábel nem volt meg a tempomathoz az autóban, se iim se semmi ráadásul a tempomat bowden a 2.0 motorhoz való volt.Sokat kellett faragni hogy jó legyen.Megvannak a hátsó elektromos ablakemelőim is de még meg sem mertem nézni hogy elő van e kábelezve padlókábelen.   


A tempomat bowden kettő méretben volt, egy rövidebb és egy hosszabb. A kettő között kb 1cm volt a különbség. Ezt azért tudom, mert cimborám autójához rövid bowdent tudott adni MK2 fórumtárs. Ha jól emlékszem a fekete és az ezüst szelepfedeles motorok között van különbség a hosszban. A V6 más téma, annak sokkal rövidebb. Részemről annyit kellett tenni, hogy a bowdentartót beljebb kellett fogóval hajlítani és már jó is volt. A mai napig jól működik, a járgány rója Hollandia útjait. Ott sem volt semmi előkészítés, kivéve a kormányátvezető spirált. Azt nem kellett cserélni. De az AWS-shez miért akarsz olajkartert cserélni? Olyan visszajelzés nincsen. Hátsó ablakemelő tekintetében én is hasonlóképpen vagyok. Nálam kiderült hogy hiába Ghia, 99% hogy cserélnem kell a padlókábelt, mert kettő első ajtóban csak 1 csatlakozó van, a másik helye le van dugózva, mint ahogy nálad is. Viszont az én autóm '98 februári, így még bármi lehet. Mert hiába az egy csatlakozó, kevés vezetékszámmal dolgozik a zármotor is, és van kettős zárásom is. Ezt korábban már felvetettem, mindenkinél kérdőjel volt csak. Első körben majd ajtókábeleket kell szereznem és mecahnikákat, ha nem indul akkor kell a padlókábel. De ez nem most lesz, előtte a futóművet kell rendbe tennem.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2014.02.25 kedd, 14:11:33 »

igen azt tudom, de akkor minek a csati? Vagy akkor eredetileg mi célt szolgál?

thomyka, el kell keserítselek, de létezik a megoldás, csak nagyoneszméletlenül ritka.
Igen, lenne rajta automata, vagy külön vezérelt behajthatóság. Valószínű, kicsit másabb a tükör, mint amit ismerünk, de még képet sem láttam róla. TISokos alapján leginkább Japánba szánt autókat szerelték vele.
Régebben még itt is volt szó róla.
TalkFordon van róla nem is 1 topik.

Szerk.: a link 3. oldalán még kép is van róla, egy kék járgányra van felszerelve - tényleg nem az általunk eddig ismert felfogatása van.
nekem kell ilyen! :-D
ha valaki netán találkozik olyan elektromosan behajló tükörrel ami passzol az mk2-re (valamelyik fordé csak jó rá), akkor engem is érdekelne melyik kocsin van olyan, kipróbálnám azt a behajló tüköt.

most először is megnézem van e benne valami áram, mert eddig sem gyújtáson, sem nyitott ajtóval, sem csukott ajtóval, egy volt sem volt benne, most megnézem ha bezárom távval, beriasztózom akkor ad e valami jelet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 16:20:09 írta layzi » Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:24:35 »

Egy nem teljes rajz, van olyan csati, ami nincs jelölve ezen.
Amúgy mond a kérdéses csati kábeleinek színét és az évjáratát, és amint tudok, utánanézek.
az általad belinkel rajz alapján, van még egy csati, a hangszórótol jobbra, az lenne a kilépővilágításé? kb az ajtóbehúzó környékén van.nincs megszámozva.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2014.02.25 kedd, 19:37:55 »

Még mindig az akkus téma...  vigyor3
Vasárnap késő délután óta le van véve a saru az akku negatív pólusáról, amit vasárnap óta mértem:
Vasárnap dél körül lehúzott saruval 12,58-12,59 V, csatlakoztatott saruval 12,56-12,57 V
Vasárnap 17:30 csatlakoztatott saruval 12,5 V, lehúzott saruval 12,54-12,55 V (ez kb 0,04 Voltos csökkenés 5 óra alatt)
Vasárnap 20:30 lehúzott saruval 12,54-12,55 V
Hétfő este lehúzott saruval 12,58-12,59 V
Kedd este lehúzott saruval 12,53-12,54 V
Vasárnap este óta a kocsit nem használtam és csak a pozitív póluson van fent a saru.
Normális, hogy így ingadozik a pólusokon mérhető feszültség?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2014.02.25 kedd, 22:10:28 »

Még mindig az akkus téma...  vigyor3
Vasárnap késő délután óta le van véve a saru az akku negatív pólusáról, amit vasárnap óta mértem:
...
Normális, hogy így ingadozik a pólusokon mérhető feszültség?
Tégy próbát egy ceruza elemmel vagy akkuval, és írd meg a tapasztaltakat.
És aztán nézd meg azt is a multimétered adatlapján, hogy milyen tűréssel és szórással dolgozik.
 Smiley

nekem kell ilyen! :-D
ha valaki netán találkozik olyan elektromosan behajló tükörrel ami passzol az mk2-re (valamelyik fordé csak jó rá), akkor engem is érdekelne melyik kocsin van olyan, kipróbálnám azt a behajló tüköt.

most először is megnézem van e benne valami áram, mert eddig sem gyújtáson, sem nyitott ajtóval, sem csukott ajtóval, egy volt sem volt benne, most megnézem ha bezárom távval, beriasztózom akkor ad e valami jelet.
Nem csak neked kell ilyen! Grin
És nagyon nagyon valószínű, hogy itthon nem fogsz találni, hisz angliában is nagy (volt?) rá a kereslet.
Ha van japán vagy japánul tudó ismerősöd, akkor ráizzíthatod a japán ebay-ra, hátha talál valamit. Smiley
Már az Mk3 tükör 3szöge sem olyan, miből gondolod, hogy másik típusé jó lesz rá?

az általad belinkel rajz alapján, van még egy csati, a hangszórótol jobbra, az lenne a kilépővilágításé? kb az ajtóbehúzó környékén van.nincs megszámozva.
Az, ami a köteg ívénél van? Az szerintem inkább az el. Ablak motorjáé lesz. Cheesy
De ha nem felejtem el, holnap pontosabban utánanézek.
Naplózva
petters
Vendég
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2014.02.25 kedd, 22:15:28 »

Az 1.8 és 2.0 motor között szerintem nincs különbség a tempomat bowdent illetően, az a V6 esetében lehet különböző. Szerintem.

Szerintem ez egyáltalán nem nagy érték, simán elfogadható.
Ráadásul ha figyelembe vesszük, hogy van riasztó és óra is a kocsiban.
Nem túl valószínű; MK1-MK2 tükre eleve nem csukható be  vigyor3

igen azt tudom, de akkor minek a csati? Vagy akkor eredetileg mi célt szolgál?

thomyka, el kell keserítselek, de létezik a megoldás, csak nagyoneszméletlenül ritka.
Igen, lenne rajta automata, vagy külön vezérelt behajthatóság. Valószínű, kicsit másabb a tükör, mint amit ismerünk, de még képet sem láttam róla. TISokos alapján leginkább Japánba szánt autókat szerelték vele.
Régebben még itt is volt szó róla.
TalkFordon van róla nem is 1 topik.

Szerk.: a link 3. oldalán még kép is van róla, egy kék járgányra van felszerelve - tényleg nem az általunk eddig ismert felfogatása van.

Csak pár centi a különbség a két bowden között mert a pillangószelepre más irányból és máshogyan  van felfogatva a bowden 1.8-nál és 2.0-nál
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2014.02.26 szerda, 01:33:16 »


Nem csak neked kell ilyen! Grin
És nagyon nagyon valószínű, hogy itthon nem fogsz találni, hisz angliában is nagy (volt?) rá a kereslet.
Ha van japán vagy japánul tudó ismerősöd, akkor ráizzíthatod a japán ebay-ra, hátha talál valamit. Smiley
Már az Mk3 tükör 3szöge sem olyan, miből gondolod, hogy másik típusé jó lesz rá?

Az, ami a köteg ívénél van? Az szerintem inkább az el. Ablak motorjáé lesz. Cheesy
De ha nem felejtem el, holnap pontosabban utánanézek.
csak van valamelyik amelyik passzol rá.... pl cougar tükre? lehet abbol van behajlós, az szinte mondi nem?

igen lehet hogy ablak motoré.. ezt jol benéztem Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:40:04 »

csak van valamelyik amelyik passzol rá.... pl cougar tükre? lehet abbol van behajlós, az szinte mondi nem?

igen lehet hogy ablak motoré.. ezt jol benéztem Cheesy
Hát, még az is lehet, hogy a Cougar tükre passzolna rá.
Viszont TISokos szerint nem volt olyan opció, hogy a Cougar behajló tükrökkel szerelték volna.
(Én már filóztam azon, hogy Mk3 tükrét kéne belefaragni, de nem igazán passzolnak a felfogatási pontok, sokat kéne faragni meg építeni.)

Jól benézted, mert azé. Smiley
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2014.02.26 szerda, 14:32:55 »

Hát, még az is lehet, hogy a Cougar tükre passzolna rá.
Viszont TISokos szerint nem volt olyan opció, hogy a Cougar behajló tükrökkel szerelték volna.
(Én már filóztam azon, hogy Mk3 tükrét kéne belefaragni, de nem igazán passzolnak a felfogatási pontok, sokat kéne faragni meg építeni.)

Jól benézted, mert azé. Smiley
egyszer mintha én is probáltam volna mk3 tükröt rá, alighanem volt egy törött tükröm. Ha megtalálom vagy tudok olcson hozzájutni 3-as behajlos tükrökhöz tuti befarigcsálom
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2014.02.26 szerda, 19:34:12 »

... tudok olcson hozzájutni 3-as behajlos tükrökhöz...
Elnézegetve a keres-kínál szekciót, ez nem fog összejönni! Cheesy
Olyan oldaltükör -egyelőre- nincs, hogy ép, behajlós, esetleg kilépővilágításos és még olcsó is legyen. Grin
Habár kinek mi az olcsó: nekem nem ér meg 25e Ft-ot Smiley.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2014.02.26 szerda, 22:00:55 »

Elnézegetve a keres-kínál szekciót, ez nem fog összejönni! Cheesy
Olyan oldaltükör -egyelőre- nincs, hogy ép, behajlós, esetleg kilépővilágításos és még olcsó is legyen. Grin
Habár kinek mi az olcsó: nekem nem ér meg 25e Ft-ot Smiley.
hát annyit nekem sem :-D
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:49:02 »

egyszer mintha én is probáltam volna mk3 tükröt rá, alighanem volt egy törött tükröm. Ha megtalálom vagy tudok olcson hozzájutni 3-as behajlos tükrökhöz tuti befarigcsálom

Az MK3 tükör behajtva nem sokkal van beljebb mint kihajtva.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2014.02.28 péntek, 20:28:46 »

Tégy próbát egy ceruza elemmel vagy akkuval, és írd meg a tapasztaltakat.
És aztán nézd meg azt is a multimétered adatlapján, hogy milyen tűréssel és szórással dolgozik.
 Smiley

Ceruzaelemet nem mértem, de az aksival szórakoztam még a héten. 2 próba után beigazolódott amit korábban írtam, óránként kb 0,01 Voltot csökken az akku töltöttsége. A tegnap esti 12,63 voltról ma estére lement 12,4 Voltra :/
Mentem a kocsival egy kört és a város szélén félreálltam kicsit méregetni, van egy elég fura dolog amit észleltem.
Még a túrázás előtt 14,2 Voltot mértem a pólusokon. Leálláskor bekapcsoltam a rádiót, fűtést, a fényszórók is be voltak kapcsolva, így 13,95 Voltot mértem.
Amikor bekapcsoltam bármelyik szélvédő fűtését, de úgy, hogy csak az egyik ment, a feszültség leesett 13,76 voltra. Ha egyszerre kapcsoltam be mindkét szélvédő fűtését, a "töltés" leesett 12,4 Voltra. Gázadásnál ez az érték felment 13,77 Voltra. Jó ez így?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 10:00:41 írta Poison The Well » Naplózva
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2014.03.01 szombat, 10:07:47 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy a benzines Mondeo Tri.Comp-ját bele lehet tenni a TD traktorba? Mármint nem méretileg, hanem működésileg érdekel  Wink

Rewolt
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2014.03.01 szombat, 12:07:54 »

hello. 98-as mk2 szivócső alján kellene lenni levegő hőmérséklet jeladónak? mert nekem nincs, de még a csatit sem találom, viszont alul a váltónál megy egy vízcső két darabból van, ami a régi motoron csak egy toldóval össze volt kötve, ezen a toldón van egy csati is ennek viszont meg van a kábele is, de nem tudom mi célt szolgál.

másik. az mért van hogy ha pl 2ezerért tankolok akkor a trip a visszamaradt kilómétert nem változtatja, meg, csak ha leveszem a sarut az akkurol meg visszarakom. Ez mitöl lehet??
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 12:10:41 írta layzi » Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2014.03.01 szombat, 13:09:36 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy a benzines Mondeo Tri.Comp-ját bele lehet tenni a TD traktorba? Mármint nem méretileg, hanem működésileg érdekel  Wink

Rewolt


Sokszor volt már szó erről itt. Beépíthető, de nem minden funkció lesz támogatott. Ha érzel annyi erőt magadban hogy kábelezz, a szükséges alkatrészeket beszerezd, és beépítsd, és eltölts kellemes 1-2 napot vele akkor belevághatsz. Érdemi beépítési infóval a hozzáértőbbek tudnak szolgálni.
Naplózva
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2014.03.01 szombat, 13:16:42 »

Köszönöm a gyors választ, elvileg  egy valahol feltöltött segítség (külhoniul van, szóval csak sejtem) szerint, a színjelöléseket nézegetve a hőmérő biztosan be van kábelezve, a többit nem értem de azok is vannak  vigyor3 szóval tizenvalahány madzagot számoltam az óra seggében. nagyon bizakodom, hogy maximum csak a jeladók hiányoznak. Csak nem voltam biztos benne, hogy egy mondjuk benzines ótóból származó bigyó menne-e az én olajkályhámban is.

Mégegyszer köszi worship
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:05:05 »

Köszönöm a gyors választ, elvileg  egy valahol feltöltött segítség (külhoniul van, szóval csak sejtem) szerint, a színjelöléseket nézegetve a hőmérő biztosan be van kábelezve, a többit nem értem de azok is vannak  vigyor3 szóval tizenvalahány madzagot számoltam az óra seggében. nagyon bizakodom, hogy maximum csak a jeladók hiányoznak. Csak nem voltam biztos benne, hogy egy mondjuk benzines ótóból származó bigyó menne-e az én olajkályhámban is.

Mégegyszer köszi worship

Beépíthető simán. A fogyasztásmérés nem fog működni.
Ha a külső hőmérőd be van húzva, akkor csak a sebességmérő szálat kell behúzzad.
A számlap mögötti jobb oldali csatiból (világoskék-fehér szál) és már működik is "minden".
Max fél órás művelet.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:06:29 »

Világít a kocsiban az ABS lámpa.
hogy tudom megállapítani/kimérni, hogy melyik jeladó a rossz? (vagy esetlegesen a tömb)
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:14:26 »

Világít a kocsiban az ABS lámpa.
hogy tudom megállapítani/kimérni, hogy melyik jeladó a rossz? (vagy esetlegesen a tömb)
Diagnosztika.?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:15:37 »

Diagnosztika.?

A rendelkezésre álló eszközök: multiméter.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 15:14:31 »

Sziasztok!
Úton vagyok, és látom, hogy átfordulna a km számláló. A bibi, hogy legalább 40 km- t mentem már, és azóta ugyan úgy áll, ergo megakadt. Tudok így a semmi közepén tenni neki valamit? Pls help worship
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 16:02:52 »

Sziasztok!
Úton vagyok, és látom, hogy átfordulna a km számláló. A bibi, hogy legalább 40 km- t mentem már, és azóta ugyan úgy áll, ergo megakadt. Tudok így a semmi közepén tenni neki valamit? Pls help worship


Ha a műszercsoportot nem akarod kibontani, akkor a dühöngésen kívül nem tudsz mást tenni.
Naplózva
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:26:11 »



Ha a műszercsoportot nem akarod kibontani, akkor a dühöngésen kívül nem tudsz mást tenni.
A dühöngés, avagy az orosz módszer megoldotta. "finoman" jó nagyot ráb@sztam a műszerfalra, beugrott 190000ra, most meg h megindultunk megint, működik. Utána meg is simogattam, nehogy megsértődjön :-)
Naplózva
Guffancs
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:38:52 »

Üdv. El adó egy gyári navigációs fejegység 6 lemezes cd váltóval plusz navi cd. minden kábellel.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:46:45 »


másik. az mért van hogy ha pl 2ezerért tankolok akkor a trip a visszamaradt kilómétert nem változtatja, meg, csak ha leveszem a sarut az akkurol meg visszarakom. Ez mitöl lehet??
Én hasonlót játszok a gáz miatt. Mennek bele a km-ek, a trip meg szépen számolja vissza, pedig a benzin nem fogy. Elméletileg minden újraindításánál újra kellene számolnia, de nem teszi, így általában nagyon hamar "0"megtehető km-t ír ki, közben meg a mutató még nem fekszik.
Igaz ha tankolok, olyankor mindig újraszámol. Igaz nem 2000-ért tankolok sacc 5 litert, hanem 10 litert szoktam.
De én sem tudom a megoldást. Igazából hozzászoktam, hogy pittyeg állandóan, ami csak azért ciki, mert volt 3-4 hónap, hogy csak benzinnel jártam, és volt,hogy akkor is lexartam a pittyegést rutinból, hát majdnem tolni kellett.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:56:09 »

Ceruzaelemet nem mértem, de az aksival szórakoztam még a héten. 2 próba után beigazolódott amit korábban írtam, óránként kb 0,01 Voltot csökken az akku töltöttsége. A tegnap esti 12,63 voltról ma estére lement 12,4 Voltra :/
Mentem a kocsival egy kört és a város szélén félreálltam kicsit méregetni, van egy elég fura dolog amit észleltem.
Még a túrázás előtt 14,2 Voltot mértem a pólusokon. Leálláskor bekapcsoltam a rádiót, fűtést, a fényszórók is be voltak kapcsolva, így 13,95 Voltot mértem.
Amikor bekapcsoltam bármelyik szélvédő fűtését, de úgy, hogy csak az egyik ment, a feszültség leesett 13,76 voltra. Ha egyszerre kapcsoltam be mindkét szélvédő fűtését, a "töltés" leesett 12,4 Voltra. Gázadásnál ez az érték felment 13,77 Voltra. Jó ez így?

Nem kell aggódni, ez így tökéletesen normális. Mivel viszonylag kicsi a feszültség egy autóban, ezért ha felkapcsolsz egy tompított lámpát (2x55W), vagy szélvédőfűtést (nemtom pontosan, de 50-100 W közt biztos eszik az is), meg még egy két nagyobb fogyasztót, az elég gyorsan lezabál több tucatnyi ampert a rendszerből; az meg elég tisztességes feszültségesést produkál Smiley Ha nekem ennyi fogyasztót rányomva alapjáraton 12V felett lenne a feszültség, hát örömömben s*ggen pattogva ugrálnám körbe a verdát.
Gázadásra felpörög a generátor is, töltene kb. 14,3 (+- 0,3) voltot, ebből lezabálnak a fogyasztók egy keveset, szóval az a 13,77 is tökéletes.
Para off, a mért értékek alapján most tökéletesen működik a Mondeod elektromos rendszere  eljen
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:46:43 »

Üdv. El adó egy gyári navigációs fejegység 6 lemezes cd váltóval plusz navi cd. minden kábellel.

Priviben vagy ide akárhova árat kérek!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:51:33 »

Első ajtók, '96 végi kombinál 2csati van amit vettem ajtót egy csatis, mi a különbség Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 19:01:05 »

Első ajtók, '96 végi kombinál 2csati van amit vettem ajtót egy csatis, mi a különbség Huh?Huh?Huh?Huh?
Elektromos ablak?
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:46:59 »

Elektromos ablak?

valami szakirodalomban nem tudnád meglesni nekem? Smiley
be tudom tenni az egy csatisat a helyére?  Huh?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:50:44 »

valami szakirodalomban nem tudnád meglesni nekem? Smiley
be tudom tenni az egy csatisat a helyére?  Huh?

persze. kicseréled az ajtóköteget 1 csatisra, ledugózod a második csati helyét és jóidő.
Nekem is 1 csatis volt de 0db elektromos ablakom volt. a ghia(4elablakos) köteg amit beletettem at elől 2 csatis lett.
Naplózva
Guffancs
Vendég
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:31:47 »

Priviben vagy ide akárhova árat kérek!


Üdv- az ára 20 ezer ft.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2014.03.04 kedd, 14:42:43 »

Első ajtók, '96 végi kombinál 2csati van amit vettem ajtót egy csatis, mi a különbség Huh?Huh?Huh?Huh?
valami szakirodalomban nem tudnád meglesni nekem? Smiley
be tudom tenni az egy csatisat a helyére?  Huh?
Tehát akkor jól értem, hogy neked az ajtód két csatin keresztül kapcsolódott az A oszlopi aljzatokhoz.
Az új ajtón pedig csak egy darab van.
Elvileg simán cserélhető az ajtó, tudtommal nem lesz gond. Ha csak nem annyi, hogy az üresen maradt aljzat koszolódni fog.

Vagy azt is megteheted, hogy kiveszed a régiből a kábelköteget, zárszerkezetet a külső kilinccsel együtt, és az elektromos ablakemelőt (ha van benne). Majd a csereajtóból szintén kiszeded a köteget, zárat, kéziemelőt, és berámolod a saját ajtóból való dolgokat.
Én ez utóbbit tenném. De vigyázz, mert van, amit nem egyszerű kioperálni a helyéről.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:59:04 »

Sziasztok mk2td be beraktam a fedélzeti kompit hőmérsékletet mér... viszont a bal oldalon semmit(tudom fogyasztást soha nem is fog) kérdésem pl sebességet vagy megtett utat be lehet valahogyan kötni?
Valaki említette a vss jelet hogy be kell kötni az 1es lábra a kijelzőnél a rádiórol (ami nekem fapad)vagy az óracsoportról (ez a kábel jobb csatin van és kék fehér?)
Ui találtam 1 sárga csatit ami a kormánytávirányító kábele abba 3 ér megy.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.05 szerda, 18:17:39 írta atis-82 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 13:25:21 »

Sziasztok mk2td be beraktam a fedélzeti kompit hőmérsékletet mér... viszont a bal oldalon semmit(tudom fogyasztást soha nem is fog) kérdésem pl sebességet vagy megtett utat be lehet valahogyan kötni?
Valaki említette a vss jelet hogy be kell kötni az 1es lábra a kijelzőnél a rádiórol (ami nekem fapad)vagy az óracsoportról (ez a kábel jobb csatin van és kék fehér?)
Ui találtam 1 sárga csatit ami a kormánytávirányító kábele abba 3 ér megy.
Valószínűleg úgy van, ahogy írtad.
Ha mondasz évjáratot, mondom a kábel helyét és színét (ha épp ráérek válaszolni).
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2014.03.07 péntek, 07:39:16 »

Valószínűleg úgy van, ahogy írtad.
Ha mondasz évjáratot, mondom a kábel helyét és színét (ha épp ráérek válaszolni).
Köszi 1997.10.  1.8 td kombi ghia (aws,digitklíma...)
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2014.03.07 péntek, 08:27:13 »

Köszi 1997.10.  1.8 td kombi ghia (aws,digitklíma...)

Sziasztok!

Ugyan ebben az ügyben érdeklődöm én is, szintén TD-be raktam fed. comp-ot, viszont nekem hőmérsékletet sem mér Sad a hőmérséklet jeladó, és a sebesség/távolság mérő szenzorok merre találhatók az autóban, és hogy néznek ki?

Köszi előre is!

Üdv: Ádám
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2014.03.07 péntek, 09:14:47 »

Köszi 1997.10.  1.8 td kombi ghia (aws,digitklíma...)
Ha gyárilag van benne az AWS és a digitklíma, akkor nem lesz nehéz dolgod.
Mivel az AWS benne van, így nem kell a műszercsoporttól hozni a kábelt, elég innen.
A VSS jelet az AWS nagyobbik csatijának 13-as lábáról kell venni. Ez az egyik sarki láb, FEHÉR színű kábel, és mellette Fekete/Narancs, vele szemben Fehér/Zöld színű kábel van - TISokos alapján.
Ja, és a trip 1-es lábára megy (hivatalosan Fehér/Fekete színű - ha a csatit figyelmesen megnézed, megtalálod rajta a számozást).

Ugyan ebben az ügyben érdeklődöm én is, szintén TD-be raktam fed. comp-ot, viszont nekem hőmérsékletet sem mér Sad a hőmérséklet jeladó, és a sebesség/távolság mérő szenzorok merre találhatók az autóban, és hogy néznek ki?
Hőmérséklet jeladót én "Ice Warning Sensor"-ként ismerem, és az a hűtőrács mögött, a lámpaműanyagra van feltéve. Ha elég felszerelt az autód, akkor ott a környéken megtalálod a csatiját. Nem tudom, hogy erre gondolsz-e?
Sebesség jeladó az a VSS, és a váltóból jön ki. Vagy megtalálod, ahogy fentebb írtam. Ha nincs AWS-ed, akkor a műszercsoportban is ott van - 10 lábas csati, majdnem a középső, Fehér/Kék színű kábel.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2014.03.07 péntek, 12:15:41 »

Remélem, helyén kezelem a kérdést.  Roll Eyes
Szeretném a beltéri fényeket kékre cserélni; műszerfal, kardánbox, ablakemelő, stb.
Most, ugye minden zöld. Ezt zöld izzókkal érték el vagy más módon?
Még nem szedtem szét az autót és aszerint vásárolnám a dolgokat, hogy milyen a gyári kialakítás.
Köszönöm előre is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2014.03.07 péntek, 14:29:47 »

Ha gyárilag van benne az AWS és a digitklíma, akkor nem lesz nehéz dolgod.
Mivel az AWS benne van, így nem kell a műszercsoporttól hozni a kábelt, elég innen.
A VSS jelet az AWS nagyobbik csatijának 13-as lábáról kell venni. Ez az egyik sarki láb, FEHÉR színű kábel, és mellette Fekete/Narancs, vele szemben Fehér/Zöld színű kábel van - TISokos alapján.
Ja, és a trip 1-es lábára megy (hivatalosan Fehér/Fekete színű - ha a csatit figyelmesen megnézed, megtalálod rajta a számozást).
Hőmérséklet jeladót én "Ice Warning Sensor"-ként ismerem, és az a hűtőrács mögött, a lámpaműanyagra van feltéve. Ha elég felszerelt az autód, akkor ott a környéken megtalálod a csatiját. Nem tudom, hogy erre gondolsz-e?
Sebesség jeladó az a VSS, és a váltóból jön ki. Vagy megtalálod, ahogy fentebb írtam. Ha nincs AWS-ed, akkor a műszercsoportban is ott van - 10 lábas csati, majdnem a középső, Fehér/Kék színű kábel.

Dánke!  integet2
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2014.03.07 péntek, 14:31:29 »

Remélem, helyén kezelem a kérdést.  Roll Eyes
Szeretném a beltéri fényeket kékre cserélni; műszerfal, kardánbox, ablakemelő, stb.
Most, ugye minden zöld. Ezt zöld izzókkal érték el vagy más módon?
Még nem szedtem szét az autót és aszerint vásárolnám a dolgokat, hogy milyen a gyári kialakítás.
Köszönöm előre is.

Az órában, és a középkonzolnál fehér izzók vannak, és zöld fóliázottak a műszerek gyárilag.
A kipörgésgátló, ülésfűtés, elektromos ablak kapcsolóban zöld led van, úgy tudom.

Naplózva
KViktor
Vendég
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:24:56 »

Hali!
'97-es kombim van,éredkes dolgot kezdett el csinálni a télen. az el.ablakemelő,a központiéés a hátsó ablak kapcsoló "összedolgozik" pl csak akkor tudom leengedni az ablakot,ha lezárom a központit,amit az ablakemelő gombbal is meg tudok tenni. Valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2014.03.08 szombat, 08:11:49 »

Ha gyárilag van benne az AWS és a digitklíma, akkor nem lesz nehéz dolgod.
Mivel az AWS benne van, így nem kell a műszercsoporttól hozni a kábelt, elég innen.
A VSS jelet az AWS nagyobbik csatijának 13-as lábáról kell venni. Ez az egyik sarki láb, FEHÉR színű kábel, és mellette Fekete/Narancs, vele szemben Fehér/Zöld színű kábel van - TISokos alapján.
Ja, és a trip 1-es lábára megy (hivatalosan Fehér/Fekete színű - ha a csatit figyelmesen megnézed, megtalálod rajta a számozást).
Hőmérséklet jeladót én "Ice Warning Sensor"-ként ismerem, és az a hűtőrács mögött, a lámpaműanyagra van feltéve. Ha elég felszerelt az autód, akkor ott a környéken megtalálod a csatiját. Nem tudom, hogy erre gondolsz-e?
Sebesség jeladó az a VSS, és a váltóból jön ki. Vagy megtalálod, ahogy fentebb írtam. Ha nincs AWS-ed, akkor a műszercsoportban is ott van - 10 lábas csati, majdnem a középső, Fehér/Kék színű kábel.
1000 köszönet  worship
Naplózva
zsoktsinka
Vendég
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2014.03.08 szombat, 09:43:03 »

Újabb problémával állok szemben

A generátorom jó, az akksi-ig nem jut el a töltés. A hiba hol keresendő? a kábelezés jónak tűnik.
Az akksinak van valahol biztosítéka, vagy e relé esetleg?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2014.03.08 szombat, 10:18:42 »

Újabb problémával állok szemben

A generátorom jó, az akksi-ig nem jut el a töltés. A hiba hol keresendő? a kábelezés jónak tűnik.
Az akksinak van valahol biztosítéka, vagy e relé esetleg?

ez ennyire nem egyszerű. biztos jó a generátor? "ha nem jut el a töltés" az akksiig, akkor nincs is.
Naplózva
zsoktsinka
Vendég
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2014.03.08 szombat, 14:42:19 »

ez ennyire nem egyszerű. biztos jó a generátor? "ha nem jut el a töltés" az akksiig, akkor nincs is.

A generátor biztos jó, kimértük. csak ugye nem szimplán az akkura csatlakozik a generátor, hanem az önindítóra is, plusz még egy leágazásra.
Na azt nem tudom, hogy az a plusz leágazás mibe végződik.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2014.03.08 szombat, 17:55:11 »

Sziasztok! A közeljövőben tervezek riasztót építeni az autóba, egy Spal AP85 személyében. A központizár vezérlőben melyik kettő vezeték felelős a nyitásért és a zárásért? Milyen színeket keressek majd és magas vagy alacsony szintre indul a vezérlő? Vagy ennél komplikáltabb a dolog? Ugye ezt a riasztót az autó központi zárja élesíti és hatástalanítja. Ez nekem pont jó is, lévén RF távirányítós a központi záram. Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.