Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 06:22:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2740728 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2017.02.21 kedd, 20:06:02 »

Két hónapja cseréltem komplett csonkálványt bontottat mert ette a csapágyakat a bal eleje. most megint. még a biztosítékot nem néztem az is lehet?
Milyen biztositékot Huh? ...szerintem ha az ABS ikon folyamatosan jelez akkor nem az áramellátással van gondja
De ABS érzékelő mind a 4 agynál elől-hátul is van ugy hogy nem biztos hogy éppen Neked is az első a ludas ...
Egyszerübb ha hibakódot olvasol és nem kell találgatni melyik lehet a problémás
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.21 kedd, 20:17:45 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2017.02.21 kedd, 20:10:03 »

Ma reggel kivillágított az ABS lámpám. És nem is működik.(kolegámnak világít de működik) Nincs hibakód olvasóm. Tudna valaki segíteni hogy mit érdemes leellenőrizni. Ha nem múlik el akkor elviszem kódolvasásra. Köszönöm.

Kizárt -még a kollégád esetében is-, hogy világító ABS kontroll lámpa esetén működik a rendszer!
Az azért van, hogy ha hiba van és nem működőképes, világítson. Így jelzi....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2017.02.22 szerda, 06:47:51 »

Sziasztok,

Első féktárcsát kell cserélnem. Ti melyiket választanátok? A betét még szinte új, (nem rég vettem az autót, az elődöm csak betétet cserélt) gondolom az nem kell vennem.

Tárcsa cserekor, mikor marad a fékbetét, érdemes finoman megcsiszolni a betéteket? Nem magamtól vagyok ilyen hülye, egy szerelőnél láttam.  Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/fektarcsa/
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.22 szerda, 07:45:06 írta kustora » Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2017.02.22 szerda, 07:58:02 »

Sziasztok,

Első féktárcsát kell cserélnem. Ti melyiket választanátok? A betét még szinte új, (nem rég vettem az autót, az elődöm csak betétet cserélt) gondolom az nem kell vennem.

Tárcsa cserekor, mikor marad a fékbetét, érdemes finoman megcsiszolni a betéteket? Nem magamtól vagyok ilyen hülye, egy szerelőnél láttam.  Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/fektarcsa/

Szerintem csak akkor, ha az előző tárcsától kicsit csíkosra vagy féloldalasra kopott. Ha viszonylag szép sima, akkor minek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2017.02.22 szerda, 08:16:30 »

Sziasztok,

Első féktárcsát kell cserélnem. Ti melyiket választanátok? A betét még szinte új, (nem rég vettem az autót, az elődöm csak betétet cserélt) gondolom az nem kell vennem.

Tárcsa cserekor, mikor marad a fékbetét, érdemes finoman megcsiszolni a betéteket? Nem magamtól vagyok ilyen hülye, egy szerelőnél láttam.  Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/fektarcsa/

Budai fékcenteres tárcsa, semmi problémát nem tapasztaltam vele egyik autónkon se.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2017.02.22 szerda, 08:19:30 »

Sziasztok,

Első féktárcsát kell cserélnem. Ti melyiket választanátok? A betét még szinte új, (nem rég vettem az autót, az elődöm csak betétet cserélt) gondolom az nem kell vennem.

Tárcsa cserekor, mikor marad a fékbetét, érdemes finoman megcsiszolni a betéteket? Nem magamtól vagyok ilyen hülye, egy szerelőnél láttam.  Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/fektarcsa/

Nekem most Bárdis féktárcsáim vannak, semmi gond velük. (ellenben a Textarral és Boschal, amik ütni kezdtek...)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2017.02.22 szerda, 10:32:47 »

Sziasztok,

Első féktárcsát kell cserélnem. Ti melyiket választanátok? A betét még szinte új, (nem rég vettem az autót, az elődöm csak betétet cserélt) gondolom az nem kell vennem.

Tárcsa cserekor, mikor marad a fékbetét, érdemes finoman megcsiszolni a betéteket? Nem magamtól vagyok ilyen hülye, egy szerelőnél láttam.  Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/BENZIN/fekrendszer---absasresp/fektarcsa/
Juratek, mintex páros hibátlan, főleg azért lett ilyen, mert ez volt polcon, bosch textar volt előtte, talán a mostani kicsit "harapósabban fog". Ha nagyon csíkos vagy féloldalasan kopott a betét inkább csere, kedvességgel 5k körül már lehet kapni ne ez legyen a nyugalmad ára.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2017.02.25 szombat, 05:48:08 »

Üdvözlet


Első tárcsákat es betéteket kell vennem
Melyik márkát ajánljátok a Bárdi felhozatalából?

Válaszokat köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2017.02.25 szombat, 08:15:27 »

Üdvözlet


Első tárcsákat es betéteket kell vennem
Melyik márkát ajánljátok a Bárdi felhozatalából?

Válaszokat köszönöm.

Ha árérzékeny a dolog, akkor a Juratek tárcsa, és hozzá vagy a Juratek, vagy a Mintex betét.

Joe-val vedd fel a kapcsolatot, ő intézi a klubos kedvezményt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2017.02.25 szombat, 08:53:47 »

Ha árérzékeny a dolog, akkor a Juratek tárcsa, és hozzá vagy a Juratek, vagy a Mintex betét.

Joe-val vedd fel a kapcsolatot, ő intézi a klubos kedvezményt.

AndyA

Köszi a tippet
Van a Bardiba 48%os kedvezmenyem

Juratek tarcsak betettel 21 ezer
Brembo tarcsak betettel 29 ezer


Szerintetek megéri a felárat a brembo ?

Vagy csak urizálás?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2017.02.25 szombat, 08:58:05 »

Köszi a tippet
Van a Bardiba 48%os kedvezmenyem

Juratek tarcsak betettel 21 ezer
Brembo tarcsak betettel 29 ezer


Szerintetek megéri a felárat a brembo ?

Vagy csak urizálás?

Az utóbbi idők tapasztalatai alapján a Brembo tárcsa nem. A betétek esetleg, de inkább mégsem, mert nem tudnak annyival többet, mint amennyivel többe kerülnek.

Ha jó betétet akarsz, akkor vegyél EBC-t, aból is Redstuffot. Egyszerre nagyobb beruházás, de utána alig fogy, két tárcsát kiszolgál (pont fordítva, mint egy sima tárcsa-betét esetén), és igen masszívan jól teljesít. Én már csak tudom, mind a két autóban körben olyan van... Smiley Nagytalin majd kipróbálhatod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2017.02.25 szombat, 09:14:18 »

Az utóbbi idők tapasztalatai alapján a Brembo tárcsa nem. A betétek esetleg, de inkább mégsem, mert nem tudnak annyival többet, mint amennyivel többe kerülnek.

Ha jó betétet akarsz, akkor vegyél EBC-t, aból is Redstuffot. Egyszerre nagyobb beruházás, de utána alig fogy, két tárcsát kiszolgál (pont fordítva, mint egy sima tárcsa-betét esetén), és igen masszívan jól teljesít. Én már csak tudom, mind a két autóban körben olyan van... Smiley Nagytalin majd kipróbálhatod.

AndyA



Köszönöm a tippet de sajnos  a válogatás lehetősége korlátozódik a Bárdinal kapható termékekre

Az eddigi versenyzők a

Juratek 21
Brembo 29
Bosh  28

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2017.02.25 szombat, 09:39:23 »


Köszönöm a tippet de sajnos  a válogatás lehetősége korlátozódik a Bárdinal kapható termékekre

Az eddigi versenyzők a

Juratek 21
Brembo 29
Bosh  28

Az EBC normál utcai betétje 14780,- a fekmester.hu-nál, és már az is elég jó.

Az EBC Redstuff 33 ezer, de mint mondtam, a második tárcsa után kell cserélni, és addig is istentelen a fékteljesítménye.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2017.02.25 szombat, 15:29:40 »

Köszi a tippet
Van a Bardiba 48%os kedvezmenyem

Juratek tarcsak betettel 21 ezer
Brembo tarcsak betettel 29 ezer


Szerintetek megéri a felárat a brembo ?

Vagy csak urizálás?
Szerintem nem.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2017.02.25 szombat, 15:39:15 »

Az EBC normál utcai betétje 14780,- a fekmester.hu-nál, és már az is elég jó.

Az EBC Redstuff 33 ezer, de mint mondtam, a második tárcsa után kell cserélni, és addig is istentelen a fékteljesítménye.

AndyA
Mennyit kilométert lehet menni egy tárcsával ha ez a Redstuff betét  van benne?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2017.02.25 szombat, 16:48:22 »

Mennyit kilométert lehet menni egy tárcsával ha ez a Redstuff betét  van benne?

Nem tudom. 190 ezer km-ből kb. 160 ezret mentem először gyári méretben Brembo tárcsával és EBC betétekkel, majd cseréltem ST225 fóka 320-as tárcsára.

Az alapméretű Brembo tárcsáimat Domi kapta meg, nem tudom, meddig bírta neki, az alapméretű EBC Redstuffokat elvitte valaki szintén.

Az ST225 fékekkel haladtam eddig vagy 90 ezret, és még van a betétekből vagy 5 mm, a tárcsán meg éppen hogy kitapintható a válla.

Mondjuk én sokat pályázom, amikor nem kell sokat használni a féket. Amikor viszont kell, olyankor nagyon kell. Smiley

A 2.0-n kb. 35-40 ezer km, legnagyobbrészt városi forgalom után sincs olyan jelentősebb kopás a tárcsán, hogy egyhamar cserélni kellene, a betétek meg szinte újak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2017.02.25 szombat, 18:31:40 »

Nem tudom. 190 ezer km-ből kb. 160 ezret mentem először gyári méretben Brembo tárcsával és EBC betétekkel, majd cseréltem ST225 fóka 320-as tárcsára.

Az alapméretű Brembo tárcsáimat Domi kapta meg, nem tudom, meddig bírta neki, az alapméretű EBC Redstuffokat elvitte valaki szintén.

Az ST225 fékekkel haladtam eddig vagy 90 ezret, és még van a betétekből vagy 5 mm, a tárcsán meg éppen hogy kitapintható a válla.

Mondjuk én sokat pályázom, amikor nem kell sokat használni a féket. Amikor viszont kell, olyankor nagyon kell. Smiley

A 2.0-n kb. 35-40 ezer km, legnagyobbrészt városi forgalom után sincs olyan jelentősebb kopás a tárcsán, hogy egyhamar cserélni kellene, a betétek meg szinte újak.

AndyA
Egész jónak tűnik, mondjuk nagyon drága.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2017.03.01 szerda, 10:20:53 »

Sziasztok,

2004-es FL utáni Mondeo jobb hátsó féknyergén a kézifék visszahúzó karja beragad (amihez a bowden kapcsolódik). Hiába engedtem ki a kéziféket a jobb oldalon pár mm-t nem megy vissza teljesen a fül a féknyergen (mintha a rugó nem húzná vissza teljesen ütközésig). Ilyenkor a kézifékkar “lötyög” és a kocsit megemelve a kereket megforgatva érezhető, h fog a fék. Viszont kézzel visszanyomva a kart a féknyergen old és minden ok.
Tudnátok segíteni ebben? Van erre valami megoldás, mert a szerelő persze féknyereg cserét ajánlott. Kb.50 ezer lenne úgy ha a “rosszat” otthagyom (cseredarabos)….

Próbáltam befújni, megjáratni, de nem segített. Rendszeresen használom a kéziféket ezért reflexből húzom, utána meg hasalok a kocsi alá kézzel visszatolni a kart a féknyergen  Wink Minden segítség jól jönne!

Köszi előre is a segítséget,
Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2017.03.01 szerda, 10:25:49 »

Sziasztok,

2004-es FL utáni Mondeo jobb hátsó féknyergén a kézifék visszahúzó karja beragad (amihez a bowden kapcsolódik). Hiába engedtem ki a kéziféket a jobb oldalon pár mm-t nem megy vissza teljesen a fül a féknyergen (mintha a rugó nem húzná vissza teljesen ütközésig). Ilyenkor a kézifékkar “lötyög” és a kocsit megemelve a kereket megforgatva érezhető, h fog a fék. Viszont kézzel visszanyomva a kart a féknyergen old és minden ok.
Tudnátok segíteni ebben? Van erre valami megoldás, mert a szerelő persze féknyereg cserét ajánlott. Kb.50 ezer lenne úgy ha a “rosszat” otthagyom (cseredarabos)….

Próbáltam befújni, megjáratni, de nem segített. Rendszeresen használom a kéziféket ezért reflexből húzom, utána meg hasalok a kocsi alá kézzel visszatolni a kart a féknyergen  Wink Minden segítség jól jönne!

Köszi előre is a segítséget,
Gábor

Szia.
Akkor lehet,hogy a beragadós féknyerged van.A megoldás felújítás vagy átalakítás.
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0
Vagy a kézifék bowden,ahogy HZsolt70 írta. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.01 szerda, 10:39:11 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2017.03.01 szerda, 10:37:17 »

Sziasztok,

2004-es FL utáni Mondeo jobb hátsó féknyergén a kézifék visszahúzó karja beragad (amihez a bowden kapcsolódik). Hiába engedtem ki a kéziféket a jobb oldalon pár mm-t nem megy vissza teljesen a fül a féknyergen (mintha a rugó nem húzná vissza teljesen ütközésig). Ilyenkor a kézifékkar “lötyög” és a kocsit megemelve a kereket megforgatva érezhető, h fog a fék. Viszont kézzel visszanyomva a kart a féknyergen old és minden ok.
Tudnátok segíteni ebben? Van erre valami megoldás, mert a szerelő persze féknyereg cserét ajánlott. Kb.50 ezer lenne úgy ha a “rosszat” otthagyom (cseredarabos)….

Próbáltam befújni, megjáratni, de nem segített. Rendszeresen használom a kéziféket ezért reflexből húzom, utána meg hasalok a kocsi alá kézzel visszatolni a kart a féknyergen  Wink Minden segítség jól jönne!

Köszi előre is a segítséget,
Gábor

Kézifékkötelet néztétek, nekem az volt meghízva a műanyag burkolat alatt, visszaengedéskor megakadt a kötélburkolatban, pontosan úgy viselkedett ahogy leírtad. Az tűnt fel hogy nem megy vissza a kar teljesen  alaphelyzetbe, csak én úgy kezdtem, hogy lebontottam róla a kötelet és egyből visszaugrotta helyére. Innentől kezdve adott hogy a kötél van berohadva. falbav
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2017.03.01 szerda, 14:56:43 »

Szia.
Akkor lehet,hogy a beragadós féknyerged van.A megoldás felújítás vagy átalakítás.
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0
Vagy a kézifék bowden,ahogy HZsolt70 írta. vigyor3

Köszi szépen a linket a leírásról  wave

Üdv,
Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2017.03.01 szerda, 14:58:06 »

Kézifékkötelet néztétek, nekem az volt meghízva a műanyag burkolat alatt, visszaengedéskor megakadt a kötélburkolatban, pontosan úgy viselkedett ahogy leírtad. Az tűnt fel hogy nem megy vissza a kar teljesen  alaphelyzetbe, csak én úgy kezdtem, hogy lebontottam róla a kötelet és egyből visszaugrotta helyére. Innentől kezdve adott hogy a kötél van berohadva. falbav

Köszi a tippet Zsolt! Mindenképpen ellenőrzöm a bowdent! Ez lesz ez első!  taps

Üdv,
Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2017.03.01 szerda, 19:57:04 »

Köszi a tippet Zsolt! Mindenképpen ellenőrzöm a bowdent! Ez lesz ez első!  taps

Üdv,
Gábor

Én is a kézifékkötelet mondanám. Nekem is az volt a baja.
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2017.03.01 szerda, 22:28:30 »

A kézifékről jut eszembe, nekem nagyon fent fog. Hol lehet ennek utána állítani vagy lehet hogy a betétek vannak elkopva? A bowden hajlamos megnyúlni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2017.03.01 szerda, 22:35:05 »

A kézifékről jut eszembe, nekem nagyon fent fog. Hol lehet ennek utána állítani vagy lehet hogy a betétek vannak elkopva? A bowden hajlamos megnyúlni?
Ha nem automata állítású akkor alul a kipufogó hővédőlemezt leszeded ott van alatta az állítócsavarja.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2017.03.01 szerda, 22:43:46 »

2004, nem önállítós.
Bowdenek ellenőrzése.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2017.03.01 szerda, 22:54:35 »

Köszi. Tehát akkor elvileg csak a bowdennel lehet a bibi. Van egyébként 2db bowdenem gyári teljesen új mindegyik. Ha jól olvastam akkor mindkettőt fel kell használni a cserénél. A csere egyébként nagyon macerás? A betétek kopásának lehetőségével egyébként nagy hülyeséget mondtam?

2004, nem önállítós.
Bowdenek ellenőrzése.

Köszi, de akkor ezek szerint nálam ez nem lehetséges  wave

Ha nem automata állítású akkor alul a kipufogó hővédőlemezt leszeded ott van alatta az állítócsavarja.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 07:51:28 »

Köszi. Tehát akkor elvileg csak a bowdennel lehet a bibi. Van egyébként 2db bowdenem gyári teljesen új mindegyik. Ha jól olvastam akkor mindkettőt fel kell használni a cserénél. A csere egyébként nagyon macerás? A betétek kopásának lehetőségével egyébként nagy hülyeséget mondtam?

Köszi, de akkor ezek szerint nálam ez nem lehetséges  wave


Ha nem önállítós, akkor kézi állítós. Vagyis ha a bowdenek amúgy jók, rendesen mozognak stb., akkor a karnál kell manuálisan utánaállítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 09:13:05 »

Köszi. Tehát akkor elvileg csak a bowdennel lehet a bibi. Van egyébként 2db bowdenem gyári teljesen új mindegyik. Ha jól olvastam akkor mindkettőt fel kell használni a cserénél. A csere egyébként nagyon macerás? A betétek kopásának lehetőségével egyébként nagy hülyeséget mondtam?

Köszi, de akkor ezek szerint nálam ez nem lehetséges  wave


Betétkopástól nem fog feljebb fogni a kézifékkar. A nyeregben lévő orsós tengely mindíg utánállít.  Ezért kell mindig visszatekerni a dugattyút betétcserénél.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 09:15:10 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kissbalazs1986
Vendég
« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2017.03.03 péntek, 15:56:02 »

Írtam az  falbav ABS falbav hibámról hogy nem tudom mi az és szerintem kódja sincs mert ma egyáltalán ki sem jött pedig mentem vele vegyesen. lehet a meleg idő hogy valamit befojásol? Valakinek valami ötlete? (a hibakód olvasáson kívül)
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2017.03.03 péntek, 18:06:16 »

Írtam az  falbav ABS falbav hibámról hogy nem tudom mi az és szerintem kódja sincs mert ma egyáltalán ki sem jött pedig mentem vele vegyesen. lehet a meleg idő hogy valamit befojásol? Valakinek valami ötlete? (a hibakód olvasáson kívül)
..szerintem a felmelegedés nem fogja az ABS problémádat megoldani, ötletelgetni persze lehet  - akár -monitor mögött is még hosszu ideig...
Javaslom az aláirásod fölé a profilodba irde be az autód főbb paramétereit, hogy tudjuk hogy milyen gépről beszélsz.
üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.03 péntek, 18:19:30 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2017.03.03 péntek, 21:42:17 »

Írtam az  falbav ABS falbav hibámról hogy nem tudom mi az és szerintem kódja sincs mert ma egyáltalán ki sem jött pedig mentem vele vegyesen. lehet a meleg idő hogy valamit befojásol? Valakinek valami ötlete? (a hibakód olvasáson kívül)
Nekem az előző autón (MkII) volt ilyen jövő menő hiba, néha volt hibalámpa, de mire kódolvasára került a sor már nem volt, 2x voltam vele lukra fordszervízben, az istennek sem akarta produkálni. Aztán egyszer végre állandósult, onnan kiolvasható volt, meg orvosolható.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2017.04.01 szombat, 07:33:31 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek a Cromax-nál kapható gyári féktárcsáról és a gyári fékbetétekről?
Érdemes ebben gondolkodni?  Vagy hasonló árban van-e  jobb, amit tudnátok javasolni?

Köszönöm!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2017.04.01 szombat, 09:47:36 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek a Cromax-nál kapható gyári féktárcsáról és a gyári fékbetétekről?
Érdemes ebben gondolkodni?  Vagy hasonló árban van-e  jobb, amit tudnátok javasolni?

Köszönöm!

Biztosan jó választás, de nyilván vannak még más jó alkatrészek is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2017.04.01 szombat, 10:10:04 »

Biztosan jó választás, de nyilván vannak még más jó alkatrészek is.

Sajnos a Starline-ra ráfáztam, olyat még egyszer biztos nem veszek.
Úgy kalkulálok, hogy 40.000 Ft-ba bele kéne férni ( a teljes első szettre gondolok)
Tárcsa 13-15.000 ft
Betét 10-12.000 ft

Van erre valami javaslatotok?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2017.04.01 szombat, 10:19:50 »

Sajnos a Starline-ra ráfáztam, olyat még egyszer biztos nem veszek.
Úgy kalkulálok, hogy 40.000 Ft-ba bele kéne férni ( a teljes első szettre gondolok)
Tárcsa 13-15.000 ft
Betét 10-12.000 ft

Van erre valami javaslatotok?

Mi volt a gond a Starline-al? (tárcsa vagy betét volt?) Nekem Starline betétek voltak fenn és 100e km után is 4-5 mm vastagok voltak, amikor kicseréltem őket. Utána előre gyárit, hátra Delphit vettem (mindkettőhöz adtak csavart is). Arról nem tudok nyilatkozni, hogy milyenek, mert sokat nem használtam és eladtam az autót.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:13:41 »

Sajnos a Starline-ra ráfáztam, olyat még egyszer biztos nem veszek.
Úgy kalkulálok, hogy 40.000 Ft-ba bele kéne férni ( a teljes első szettre gondolok)
Tárcsa 13-15.000 ft
Betét 10-12.000 ft

Van erre valami javaslatotok?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha ilyen árkategóriában gondolkodsz akkor én a tárcsák esetében a Budai Fékcenteres tárcsákat ajánlom és hozzá az EBC normál betéteket. Mindkettővel igen pozitív tapasztalataim vannak. eljen
Természetesen a megfelelő működés alap feltétele a szakszerű és hibátlan felszerelés. Ha javasolhatom olvasd el a FAQ topikban a fékezéskor remegő kormány című cikket. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2017.04.07 péntek, 11:54:06 »

Sziasztok. Azzal a kerdessel fordulok hozzatok hogy a feknyergeket lehet esetleg kulon cserelni vagy csak parba?igazabol a jobb hatso halt be az is csak  a kezifek. szinten nem huzz vissza a rugo ha behuzom a kezifeket bent is marad kiengedes uta,de csak a jobboldali..lehet hulye kedes de sokat segitenetek az otleteitekkel... Elore is koszi mindenkinek..

Egy kérdés egy témába (és oda is csak egyszer Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2017.04.07 péntek, 13:11:04 »

Sziasztok. Azzal a kerdessel fordulok hozzatok hogy a feknyergeket lehet esetleg kulon cserelni vagy csak parba?igazabol a jobb hatso halt be az is csak  a kezifek. szinten nem huzz vissza a rugo ha behuzom a kezifeket bent is marad kiengedes uta,de csak a jobboldali..lehet hulye kedes de sokat segitenetek az otleteitekkel... Elore is koszi mindenkinek..
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen cserélhető külön-külön is. Ha javasolhatom a FAQ topikban találsz cikket a javítással és átalakítással kapcsolatban. Mielőtt bármit is tennél nézd át a kézifékkötél akadálymentes működését, mert előfordul, hogy a kötél a ludas. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Spinar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2017.04.08 szombat, 07:52:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen cserélhető külön-külön is. Ha javasolhatom a FAQ topikban találsz cikket a javítással és átalakítással kapcsolatban. Mielőtt bármit is tennél nézd át a kézifékkötél akadálymentes működését, mert előfordul, hogy a kötél a ludas. wave
Tisztelettel László!
KÖSZÖNÖM A Segitseget László.
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2017.04.08 szombat, 08:32:18 »

Belementem tegnap este egy csatorna aknafedőjébe (nem is volt mély meg kb 40-50 km/h-val) aztán kigyulladt az ABS meg mellette az ESP visszajelző lámpa. Fékerő volt ugyan úgy. Próbáljam meg megmozgatni keréknél a csatlakozásokat?
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2017.04.08 szombat, 09:13:04 »

Belementem tegnap este egy csatorna aknafedőjébe (nem is volt mély meg kb 40-50 km/h-val) aztán kigyulladt az ABS meg mellette az ESP visszajelző lámpa. Fékerő volt ugyan úgy. Próbáljam meg megmozgatni keréknél a csatlakozásokat?


Nyilván.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2017.04.08 szombat, 14:27:55 »

Nyilván.

AndyA

Megmozgattam mindent, ugyan úgy világított. Mentem a szerelőhöz, út közben elaludt mindkettő lámpa.  taps
Jövőhéten úgy is tárcsa-betét csere, majd rá néz.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2017.04.11 kedd, 09:40:17 »

Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Folyamatosan világít az autómon az ESP visszajelzö lámpa, nem alszik el indítás után. Az ESP ki-, bekapcsoló gombra sem reagál.

Mivel lehet a gond, a kerékagynál lévö csatlakozással? Lehet ezt a csatlakozót cserélni?

Üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2017.04.11 kedd, 10:07:17 »

Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Folyamatosan világít az autómon az ESP visszajelzö lámpa, nem alszik el indítás után. Az ESP ki-, bekapcsoló gombra sem reagál.

Mivel lehet a gond, a kerékagynál lévö csatlakozással? Lehet ezt a csatlakozót cserélni?

Üdv:
Laci

Olvass diagnosztikát, biztos lesz hibakód.

Látatlanban meg igazgasd meg az összes csatlakozót, ilyesmit, hátha. De kódolvasással többre mész. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2017.04.11 kedd, 11:10:54 »

Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Folyamatosan világít az autómon az ESP visszajelzö lámpa, nem alszik el indítás után. Az ESP ki-, bekapcsoló gombra sem reagál.

Mivel lehet a gond, a kerékagynál lévö csatlakozással? Lehet ezt a csatlakozót cserélni?

Üdv:
Laci

Ha keréksebesség jeladó környékén lenne a probléma az ABS lámpa is világítana. Inkább valami ESP specifikus lesz, perdület vagy kormány-elfordulás érzékelő, ilyesmi. Hibakódot kell olvasni.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2017.04.11 kedd, 11:48:25 »

Ha keréksebesség jeladó környékén lenne a probléma az ABS lámpa is világítana. Inkább valami ESP specifikus lesz, perdület vagy kormány-elfordulás érzékelő, ilyesmi. Hibakódot kell olvasni.

Szerinted járhatok húsvétkor így az autóval - csak az esp nem müködik?

Csak húsvét után ér rá a szerelöm.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2017.04.11 kedd, 12:18:05 »

Szerinted járhatok húsvétkor így az autóval - csak az esp nem müködik?

Csak húsvét után ér rá a szerelöm.

Szerintem nyugodtan. ABS-t azért teszteld le, hogy dolgozik-e, nehogy meglepetés érjen.
Naplózva
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2017.04.12 szerda, 07:44:00 »

Sziasztok 2014.09 havi a mondeon. Honnan tudom meg szétszedés nélkül hogy üjabb nyereg van rajta vagy régebbi? Betétet szeretnék hozzà és nem mindegy melyiket rendelem
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2017.04.12 szerda, 08:00:18 »

Sziasztok 2014.09 havi a mondeon. Honnan tudom meg szétszedés nélkül hogy üjabb nyereg van rajta vagy régebbi? Betétet szeretnék hozzà és nem mindegy melyiket rendelem

Behúzod a kéziféket, azután kiengeded. Ha a jobb oldali úgy marad behúzva, akkor a régi.  eplus2 taps taps taps taps taps

Kombi vagy 4-5 ajtós? Írd be az aláírásodba a lényegesebb adatokat, akkor nem kell mindig barkochbázni.

Ez a "vállasabb" fajta a FL utáni:

http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/Ab4AAOSwcwhVPgqD/s-l225.jpg

Ez a kicsit lekerekített forma a régi:

http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/~zAAAOSwh2xYBxFB/s-l225.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.