Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 23:39:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743756 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 21:45:13 »

nem.a tiéd fészliftes.

És akkor mi a különbség a faceliftes és amit te linkeltél között?
Az enyém elvileg nem a beragadós féle, de miben más?

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2016.10.04 kedd, 08:01:31 »

Látom amit akarok venni felújító készletet abban is ilyen van. Amit bekarikáztam ugye?
http://kepfeltoltes.hu/161003/580453629f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Áttanulmányozom a leírást.
Köszi!
az nem ó gyűrű.az egy profilos gyűrű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2016.10.04 kedd, 09:46:17 »

az nem ó gyűrű.az egy profilos gyűrű.

A faceliftes(enyém) miben tér el a te leírásodhoz képest?
Elvileg az enyémhez nem kell a spéci 5 lapú imbusz se.

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2016.10.04 kedd, 11:05:47 »

A faceliftes(enyém) miben tér el a te leírásodhoz képest?
Elvileg az enyémhez nem kell a spéci 5 lapú imbusz se.

Köszi
ez fl-es:
ez pedig a nem fl-es:
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2016.10.04 kedd, 11:19:11 »

ez fl-es:[img width=800 height=600]https://cromax.hu/img/P0289660.JPG[/img
ez pedig a nem fl-es: [img width=800 height=600]https://cromax.hu/img/P0220301.JPG[/img

És tömítésileg mi a különbség, mert a javítókészlet is külön van 2004.10-től?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.04 kedd, 13:11:04 írta AndyA » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2016.10.04 kedd, 20:55:11 »

És akkor mi a különbség a faceliftes és amit te linkeltél között?
Az enyém elvileg nem a beragadós féle, de miben más?


Nekem beragadós fajta van és a kétoldali kötelet kellett cserélni.
A nyeregnek semmi baja.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2016.10.05 szerda, 09:46:35 »

Következő kérdésem még az lenne, hogy a wikin van féknyereg festésről leírás. De mennyi festék megy rá a Hammerite-ből?
Kell a nagy vagy elég a 0,25liter?

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2016.10.05 szerda, 10:05:50 »

Következő kérdésem még az lenne, hogy a wikin van féknyereg festésről leírás. De mennyi festék megy rá a Hammerite-ből?
Kell a nagy vagy elég a 0,25liter?

Nekem elég volt a kicsi a kettőre, de nem is kentem dupla rétegben. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2016.10.05 szerda, 10:12:12 »

Nekem elég volt a kicsi a kettőre, de nem is kentem dupla rétegben. Smiley

AndyA
Akkor nagy kell, mert én 4 et kenek duplán
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Szpeki
Vendég
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:03:19 »

Sziasztok!

Volt már valaki abban a szituban, hogy egyenes úton lassítva néha néha a fékpedál vissza rúg egyet!? Mint ha az ABS dolgozna. (vagyis hát dolgozik is) kicsit egyenletlen úton többször előfordul!
Viszont akkor a visszajelző nem villan ki!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:12:54 »

Sziasztok!

Volt már valaki abban a szituban, hogy egyenes úton lassítva néha néha a fékpedál vissza rúg egyet!? Mint ha az ABS dolgozna. (vagyis hát dolgozik is) kicsit egyenletlen úton többször előfordul!
Viszont akkor a visszajelző nem villan ki!


Ha masszívabb bukkanóra fut a kerék és a csillapítóid már nincsenek helyzetük magaslatán, simán előfordulhat, hogy felrúgja a hupli a kereket, a csillapító meg nem fogja vissza eléggé, és egy pillanatra elvész a tapadás. Amire meg persze azonnal ugrik az ABS.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szpeki
Vendég
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:15:23 »

Ha masszívabb bukkanóra fut a kerék és a csillapítóid már nincsenek helyzetük magaslatán, simán előfordulhat, hogy felrúgja a hupli a kereket, a csillapító meg nem fogja vissza eléggé, és egy pillanatra elvész a tapadás. Amire meg persze azonnal ugrik az ABS.

AndyA

És egyenes sima úton?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2016.10.05 szerda, 15:10:54 »

És egyenes sima úton?

Olyan sima út Magyarországon nincs...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szpeki
Vendég
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2016.10.05 szerda, 15:18:39 »

Olyan sima út Magyarországon nincs...

AndyA

tanácstalanság akkor!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2016.10.05 szerda, 18:19:54 »

tanácstalanság akkor!

Lehet valamelyik keréksebesség leesik néha ok nélkül. Kéne diagnosztikai eszközzel nézni.
Pl. lehet a mágneses jeladógyűrű kezd szétjönni az egyik csapágyban, vagy valamelyik jeladó kontaktos, vagy ilyenek.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:57:07 »

Sziasztok,

hátsó féknél a kézifék mozgató mechanika tökéletes, de amint pedállal kipumpálom (azaz rálépek a fékre), nem megy vissza a dugattyú, rögtön befog a fék.

Mi tud tönkremenni a hidraulikájában?

Ez már csak elméleti jellegű kérdés, (hogy esetleg szét tudjam szedni megszerelni) mert szereztem egy bontott nyerget, azzal tökéletesen működik.

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:59:23 »

Akkor nagy kell, mert én 4 et kenek duplán

Nekem elég volt a kicsi, úgy hogy mind a 4et festettem duplán.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 13:30:11 »

Sziasztok,

hátsó féknél a kézifék mozgató mechanika tökéletes, de amint pedállal kipumpálom (azaz rálépek a fékre), nem megy vissza a dugattyú, rögtön befog a fék.

Mi tud tönkremenni a hidraulikájában?

Ez már csak elméleti jellegű kérdés, (hogy esetleg szét tudjam szedni megszerelni) mert szereztem egy bontott nyerget, azzal tökéletesen működik.

Üdv: Zoli
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a dugattyú nem megy vissza a helyére alapállásba, akkor nagy valószínűséggel vagy a dugattyú fala, vagy a munka henger fala be van rágódva. Természetesen feltételezzük, hogy a visszehúzó rugó rendben van. Meglehet próbálni a sérült felületet felcsiszolni. 1000-2000-es csiszoló papírral. Ha szerencséd van még jó is lehet. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 13:32:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 17:56:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a dugattyú nem megy vissza a helyére alapállásba, akkor nagy valószínűséggel vagy a dugattyú fala, vagy a munka henger fala be van rágódva. Természetesen feltételezzük, hogy a visszehúzó rugó rendben van. Meglehet próbálni a sérült felületet felcsiszolni. 1000-2000-es csiszoló papírral. Ha szerencséd van még jó is lehet. wave
Tisztelettel László! worship  

Nemrég cseréltem a dugattyú porvédőt mert ki volt szakadva, nem láttam hogy bármi is sérült lenne. Berágódás alatt mit értesz? És milyen visszahúzó rugó? Ami a kéziféken van? Mert az tökéletes, vissza is áll alaphelyzetbe.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2016.10.12 szerda, 06:50:43 »

Nemrég cseréltem a dugattyú porvédőt mert ki volt szakadva, nem láttam hogy bármi is sérült lenne. Berágódás alatt mit értesz? És milyen visszahúzó rugó? Ami a kéziféken van? Mert az tökéletes, vissza is áll alaphelyzetbe.
Tisztelt Fórumtárs!
Igen a kézifék visszahúzó rugóról beszéltem. A berágódás alatt értem a dugattyú külső vagy a henger belső falán lévő akár egy vagy több hajszálvékony szabálytalan horony kialakulását. Az így keletkezett sorja az illesztett felületeket megfoghatja és nem engedi alapállásba. A hátsóféknél okozhat még megszorulást a kéziféktengelyen lévő menet sérülés ami szintén megfoghatja a dugattyút. Szóval érdemes teljesen szétkapni, és akár nagyító alatt alaposan megvizsgálni. Csodák nincsenek, valahol valami megakasztja a dugattyút az alaphelyzetbe történő visszatérésében. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2016.10.15 szombat, 17:17:13 »

Sziasztok,

Már megint műszakira készülök, és már megint csak a kézifékem vacak. Minden más patika.
Jelen állapot : új tárcsa és betét hátul rendesen összekopva, mindkét féknyereg cserélve kb 1 éve, és kötél párban cserélve 2 éve, az utolsó műszaki előtt.
Már megint nem fog együtt a kézifék, bemérettem pont bukik a mérésen. Nem nagyon használtam az utolsó 2 évben...nem a hegyekban lakok...lehet megint ez a baj...

Kérdés: - most megint cseréljek párban kézifékkötelet,vagy elég lehet ha szétszedetem meg összerakatom...egyébként bivalyu fogja a kézifék az autót, csak nem úgy ahogy a műszakin várják.

Minden tanácsért hálás köszönet.

2002 Mondeo mk3 2.0i
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 17:18:50 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2016.10.15 szombat, 17:34:05 »

Sziasztok,

Már megint műszakira készülök, és már megint csak a kézifékem vacak. Minden más patika.
Jelen állapot : új tárcsa és betét hátul rendesen összekopva, mindkét féknyereg cserélve kb 1 éve, és kötél párban cserélve 2 éve, az utolsó műszaki előtt.
Már megint nem fog együtt a kézifék, bemérettem pont bukik a mérésen. Nem nagyon használtam az utolsó 2 évben...nem a hegyekban lakok...lehet megint ez a baj...

Kérdés: - most megint cseréljek párban kézifékkötelet,vagy elég lehet ha szétszedetem meg összerakatom...egyébként bivalyu fogja a kézifék az autót, csak nem úgy ahogy a műszakin várják.

Minden tanácsért hálás köszönet.

2002 Mondeo mk3 2.0i
A féknyerget FL utánira cserélted,vagy csak felújitott FL elötti lett berakva?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 18:09:53 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2016.10.15 szombat, 18:13:36 »

A féknyerget FL utánira cserélted,vagy csak felújitott FL elötti lett berakva?
Újra cseréltem.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2016.10.15 szombat, 18:26:29 »

Újra cseréltem.
Akkor a kézifékkart nézted(autómata állítású évjárat szerint)esetleg az is lehet a "hiba" oka,mivel fog de nem eléggé.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2016.10.15 szombat, 18:35:27 »

Akkor a kézifékkart nézted(autómata állítású évjárat szerint)esetleg az is lehet a "hiba" oka,mivel fog de nem eléggé.
Bivalyul fog a kézifék, csak nem együtt. Ez a problem, 2 éve is ez volt, akkor kötél cserével megoldódott...az a kérdésem hogy elég egy 2 éves kötelet megjáratni, "ránézni", vagy csere párban ?
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 20:06:25 »

Sziasztok!

Fékbetétet, féktárcsát cseréltem és féknyerget festettem ma az első tengelyen.

A fékbetéteket rézzsírral a csúszka részeknél kell bekenni, meg ahol a dugattyú nyomja?
Ilyenem van: http://www.k2auto.hu/K2_COPPER_GREASE_20g_rez_zsir.html

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 20:09:59 »

Sziasztok!

Fékbetétet, féktárcsát cseréltem és féknyerget festettem ma az első tengelyen.

A fékbetéteket rézzsírral a csúszka részeknél kell bekenni, meg ahol a dugattyú nyomja?
Ilyenem van: http://www.k2auto.hu/K2_COPPER_GREASE_20g_rez_zsir.html

Köszönöm!

Ahol a dugattyú nyomja, ott minek? Ott nem mozog, ill. mindig csak együtt.

Elég a betétek sarkánál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 20:15:45 »

Ahol a dugattyú nyomja, ott minek? Ott nem mozog, ill. mindig csak együtt.

Elég a betétek sarkánál.

AndyA

Youtube-on ott is bekenték egy videóban Smiley

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 21:50:30 »

Youtube-on ott is bekenték egy videóban Smiley

Köszi!

Ott esetleg arra lehet jó, h ne rohadjon össze a betét és a dugattyú.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2016.10.18 kedd, 07:21:28 »

Sziasztok!
Én is tárcsa és betét cserére készülök,célszerszám hiànyában,mivel lehet könnyen visszatolni a munkahengert?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2016.10.18 kedd, 07:30:32 »

Sziasztok!
Én is tárcsa és betét cserére készülök,célszerszám hiànyában,mivel lehet könnyen visszatolni a munkahengert?

Szia.

Én flexkulccsal és vízpumpafogóval csináltam. wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2016.10.18 kedd, 08:53:12 »

Sziasztok!
Én is tárcsa és betét cserére készülök,célszerszám hiànyában,mivel lehet könnyen visszatolni a munkahengert?

Gondolom, a hátsó fékre gondolsz. Teszel rá valami alkalmas közdarabot, nehogy megsérüljön, és ráfogsz egy asztalosszorítóval. Nem húzod meg teljesen feszesre, hogy tudd forgatni közben. Azután feszítesz picit, forgatod, feszítesz még, forgatod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2016.10.18 kedd, 09:21:34 »

Gondolom, a hátsó fékre gondolsz. Teszel rá valami alkalmas közdarabot, nehogy megsérüljön, és ráfogsz egy asztalosszorítóval. Nem húzod meg teljesen feszesre, hogy tudd forgatni közben. Azután feszítesz picit, forgatod, feszítesz még, forgatod.

AndyA
én próbáltam, nekem az csak kinlódás volt, inkább gyártottam 3 perc alatt hozzá célszerszámot vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2016.10.18 kedd, 09:34:43 »

Én még azt szeretném kérdezni, hogy a legegyszerübben hogyan tudom kivenni az egész belsejét a hátsó féknek?
A tengelyen van egy O-gyűrű, meg hátul az a kúpos tömítő.

Ha leveszem a kézifék mozgató szerkezetét hátul a tengelyről, akkor ki tudom tolni dugattyúval együtt az egészet?
Ma délután a hátsó féknyergeket akarom felújítani.
FL2-es féknyereg.

FL elöttinél az 5-ös Crova rögzíti, de nekem nincs rajta az ugye. Akkor mi tartja benne?

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.18 kedd, 09:42:59 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2016.10.18 kedd, 10:15:08 »

én próbáltam, nekem az csak kinlódás volt, inkább gyártottam 3 perc alatt hozzá célszerszámot vigyor3

Azóta nekem is van fékkockám... Smiley

https://ae01.alicdn.com/kf/HT1Zw7mFPpcXXagOFbXy/202187527/HT1Zw7mFPpcXXagOFbXy.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:39:39 »

Köszi a segítséget.
Sokat emlegettétek már a fékmester meg budai fékcenter odalakat,ahonnan lehet rendelni EBC betéteket meg tárcsát de valahogy nem igazodok el az oldalon,nem találom az autómnak való cuccokat.Tudnátok egy kis útbaigazítást,esetleg linket mutatni? Előre-hátra kéne kompletten.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:53:48 »

Köszi a segítséget.
Sokat emlegettétek már a fékmester meg budai fékcenter odalakat,ahonnan lehet rendelni EBC betéteket meg tárcsát de valahogy nem igazodok el az oldalon,nem találom az autómnak való cuccokat.Tudnátok egy kis útbaigazítást,esetleg linket mutatni? Előre-hátra kéne kompletten.

BFC-nek én emailt szoktam írni. Leírod a típust, évjáratot, alvázszámot, neved, címed és küldik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2016.10.18 kedd, 19:05:14 »

Köszi a segítséget.
Sokat emlegettétek már a fékmester meg budai fékcenter odalakat,ahonnan lehet rendelni EBC betéteket meg tárcsát de valahogy nem igazodok el az oldalon,nem találom az autómnak való cuccokat.Tudnátok egy kis útbaigazítást,esetleg linket mutatni? Előre-hátra kéne kompletten.

http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-auto-ford/ebc-auto-ford-mondeo-sedan-es-ferdehatu/ebc-auto-fekbetet-fektarcsa-ford-mondeo-sedan-es-ferdehatu-2-0-2000-2004/ebc-dp21350-greenstuff-utcai-fekbetet-garnitura-egy-tengelyhez-bosch-hatso.html

Mi volt ezen a lehetetlenülnagyonnehéz? Csak kattintgatni kellett... Smiley

Ez meg az EBC Redstuff: DP31322C az első kerékre, és DP31731C a hátsóra (ezt azért ellenőrizd forma alapján, hogy biztosan az-e):

http://www.fekmester.hu/ebcsearch/dp31322c
http://www.fekmester.hu/ebcsearch/dp31731c

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2016.10.18 kedd, 20:22:22 »

 vigyor3  worship  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 11:43:46 »

Sziasztok!

A hátsó fékbetéteknél a FL utániaknál is van különbség belső és külső között?
Mi a különbség?

A wikiben nyíl van a fékbetétnél, az EBC-n nincs nyíl. Mire kell figyelni?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 12:11:39 »

Sziasztok!

A hátsó fékbetéteknél a FL utániaknál is van különbség belső és külső között?
Mi a különbség?

A wikiben nyíl van a fékbetétnél, az EBC-n nincs nyíl. Mire kell figyelni?

Amennyire emlékszem, én simán felraktam a két betétet és csók. Lehet, hogy azóta felcserélve közlekedem velük...?!?! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 12:21:28 »

Amennyire emlékszem, én simán felraktam a két betétet és csók. Lehet, hogy azóta felcserélve közlekedem velük...?!?! Smiley

AndyA
Én semmi különbséget nem látok
Szerintem a fl elöttieknél van csak asszimmetria.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 12:40:54 »

Sziasztok!

A hátsó fékbetéteknél a FL utániaknál is van különbség belső és külső között?
Mi a különbség?

A wikiben nyíl van a fékbetétnél, az EBC-n nincs nyíl. Mire kell figyelni?


Szerintem gyártófüggő, hogy van e rajta menetirány vagy se. Szerintem ugyanolyan mindegyik.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 13:27:56 »


Szerintem gyártófüggő, hogy van e rajta menetirány vagy se. Szerintem ugyanolyan mindegyik.

Itt van amúgy a Wiki leírásban amit mondok.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 13:50:43 »

Itt van amúgy a Wiki leírásban amit mondok.

Tudom, erre gondolsz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_(MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3)
Csak megjegyzem, hogy ez pont FL-es autó, tehát valószínű ott lehet eltérés. Nekem PreFL és nem tudok róla, hogy lenne menetirány.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 14:27:07 »

Tudom, erre gondolsz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_(MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3)
Csak megjegyzem, hogy ez pont FL-es autó, tehát valószínű ott lehet eltérés. Nekem PreFL és nem tudok róla, hogy lenne menetirány.
Az enyém is fl autó, de most kiszedtem őket és ugyanolyanok.
A cikkben meg azt írják asszimmetrikusak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 15:44:04 »

Sziasztok!

A hátsó fékbetéteknél a FL utániaknál is van különbség belső és külső között?
Mi a különbség?

A wikiben nyíl van a fékbetétnél, az EBC-n nincs nyíl. Mire kell figyelni?
Tegnap cseréltem a hátsó betéteket FL 2005-ös nem láttam rajta semmi jelölést mind a 4 teljesen egyforma volt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 15:56:15 »

Sziasztok!

A hátsó fékbetéteknél a FL utániaknál is van különbség belső és külső között?
Mi a különbség?

A wikiben nyíl van a fékbetétnél, az EBC-n nincs nyíl. Mire kell figyelni?

Nincs.
FL előtt se.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 17:23:10 »

Nincs.
FL előtt se.

Köszönöm a megerősítést mindenkinek!
Viszont a cikkel akkor valami baj van ott.

Megvolt a féktárcsa, fékbetét, fékfolyadék összes cseréje. Hátsó féknyergek felújítása. 4 féknyereg+ tartó festése, teljes tisztítása.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2016.10.21 péntek, 07:13:46 »

Köszönöm a megerősítést mindenkinek!
Viszont a cikkel akkor valami baj van ott.

Megvolt a féktárcsa, fékbetét, fékfolyadék összes cseréje. Hátsó féknyergek felújítása. 4 féknyereg+ tartó festése, teljes tisztítása.
Tisztelt Fórumtárs!
Megnyugtatlak afelől, hogy a cikkel nincs semmi probléma. Igenis volt olyan széria hátsófékbetét amin bizony be volt jelölve a forgásirány. Én magam is beszereltem egy párat. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.