Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:08:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3067906 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8250 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 12:43:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.23 csütörtök, 12:18:08
Tibi komolyan nem tudom, hogy mi vezetett eddig, hogy ilyen lettél. Nem olyan régen még olyan jó volt Veled kicsit vitatkozni/beszélgetni, de amit mostanában csinálsz, arra csak azt tudom mondani, hogy romboló. Olyan mintha szientológus lennél. Csak a saját
igazad
véleményed létezik, és nálad jobban nem tud senki semmit. Nem jó ez így.
Bocs, ha megsértődsz, tedd, sajnálom, nem az a szándékom ezzel.
Peace
Megint tévedsz Zoli.
Amiket, amikről írok azok nem mind az én saját véleményem, (bár elég sokkal egyetértek) tapasztalataim.
Sokkal okosabb, tapasztaltabb emberek/cégek eredményei és konklúziói. NEM CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM HANEM MÁSOKÉ IS és nem én tudok mindenkinél jobban mindent, hanem mások (de az átlagnál talán én is többet) , akik nem átlagemberek! Foglalkozás szintén ezzel dolgoznak.
Szeretek sok dolognak utánanézni utánaolvasni, mélyebben.
Aztán írok róla jó szándékkal, ködoszlatás végett.
Na ez az, ami sokaknak nem tetszik mert az ő véleményük is az, ami a többségé és ezért amit én írok az más.
Ez viszont nem azt jelenti hogy amit sokan írnak/gondolnak/mondanak az a jó.
De abban igazad van, kezdek belefáradni....
Amikor van kedvem beleállok, már egyre kevesebb.
Ahogy korábban nekem ugrottatok az ABS miatt is...... Kikerestem, amit olvastam régebben ezekről és idéztem.
Mert amikor emlékezetből írtam senki nem akarta elhinni mert én vagyok a hülye. Aztán mégsem, csak én sok dologról mást is tudok/tudhatok az átlag könyelven terjedő információknál.
Sorolhatnám még, de minek.
Itt sokszor a csordaszellem érvényesül. Hajrá!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.23 csütörtök, 12:53:15 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8251 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 12:49:19 »
ámen
Naplózva
Gyeorgys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8252 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 13:41:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.22 szerda, 20:18:14
Ahol a DOT4, ott a DOT 5.1 is gondban lesz.
Lejtőn sosem szabad folyamatosan fékezni, az a legrosszabb amit tehet az ember.
Lehet a Top Gear csinált egy ilyen tesztet, hogy egy nagy lejtőn jöttek le hiperszuper drága sportkocsikkal. Talán egy kivételével mindegyik fékje elmelegedett.
Tehát a használati körülmény inkább, amitől függ, hogy mit bír.
Egy személyautó, közúton nem arra van tervezve és használva sem, mint egy versenyautó versenykörülmények között.
Azt még nem is említettem, hogy ABS/ ESP/ EBD szoftvereinek a kalibrációja a gyári paraméterekkel vannak programozva. Folytassam vagy magadtól is tudod?
Nem szabad,nem szabad, mond ezt annak aki előtted araszol lefele. Szép ez elmélet,jó az elmélet, csak sajnos sokszor köszönő viszonyban sincs valósággal.
A tervezésben igazad van. Viszont nem ez volt az első, és egyben nem is az utolsó, hogy nem úgy sikerült ahogy kellett volna.
Ha emlékeim nem csalnak, akkor az első generációs Astra is hasonlóan alul méretezett fékkel került forgalomba.
Tudod nekem akkor gurult el a bogyóm, amikor megvásárlás után, indultunk volna nyaralni.
Ahogy mifelénk szokás, új szerzemény műhelybe be, olajak,szűrök,fékek csere,stb.
Másnap pakolás,indulás a szülőkhöz, autópályán, hétvégén. Közel 2 tonnák voltunk. Sima sika. Normál 130/135 as tempó.
Az eredmény, a tervezett út negyedénél már ütött az új első tárcsa.
Lehet itt kapni 80 eu ból első-hátsó komplett szettet, na én vettem 300 erkából.
Mivel már volt szerencsém olyan ember mellett állni, és várni a buszra, akik látott már autót közelről, sőt szerelni is látta, így nem volt nehéz rájönnöm, hogy nagy a baj. Ez van, de ez már a múlt.
Ja,ABS/EBD(EBV) köszönik a szíves érdeklődést,jól vannak. Sajnos az ESP nem igazán elérhető, túl messze van a gyártó polcán.
Naplózva
Mondeo MK 5. 2019 2.0 TDCI ST-LINE
Focus MK 3. 2017 2.0 TDCI ST-LINE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8253 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 17:21:46 »
Én elszoktam fogadni az okosabbak tanácsait, sok okosabb (hozzáértő) embert kérdezek meg ugyan arról a dologról és levonom a saját konklúziómat
ezért nem gyári féket tettem a 3-s mondimra, hanem egy ATE PowerDisc tárcsákat és hozzá kerámia betéteket és még emlékszem hogy le is lettem baszva itt rendesen, hogy miért teszek rá "sport féket"
mikor elég rá olcsóbb és gyengébb is , vicc az hogy aki akkor letolt (egy a sok közül) ma Ö maga is ezt a párost használja.
Sokkal jobban megfogja az autót,lelassítja , mint az előtte levő gyári cucc. igaz én kicseréltem a fékolajat is az EBC_BF307 sport fékolajra , ami 310 fok felet for
Ki is próbáltam mit tud , a vezetési tudásomhoz mérten olyan 8 km kanyargós úton csapattam és mikor hazaértem és beálltam a garázsba nem kis mértékben izzottak a tárcsák
és köszönik még mindig jól vannak és stabilan megállítja az autót. Pályán is volt szerencsém nem egyszer sajna kipróbálni 130-160-s tempóról hirtelen lassítani és mindig rövid távon megállt/lassult az autó
Szóval csak azt akartam kihozni belőle , hogy van jobb fék a gyárinál akárki akár mit mond . és itt a vége
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.23 csütörtök, 17:25:18 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8254 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 17:31:19 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.23 csütörtök, 17:21:46
Szóval csak azt akartam kihozni belőle , hogy van jobb fék a gyárinál akárki akár mit mond . és itt a vége
Különben a wilwood cég nem is létezne, a sok amcsi hotrod pedig bovdenes dobfékekkel rohangászna
Naplózva
Gyeorgys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8255 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 19:53:40 »
Egy 96-os évjáratú Scorpioból ültem át ebbe. Szinte alig volt benne 8000km amikor hozzám került a bálna. Tehát azon még minden gyári volt.
Igyekeztem is megtartani a hosszú évek alatt azt,hogy mindene gyári maradjon. Több-kevesebb sikerrel.
Ami a lényeg. Annak az autónak közel azonos tömege van,asszem 11-12 kilóval nehezebb a bálna mint a Mondeo. Nagyon korrekt fék került bele gyárilag, tehát ahhoz viszonyítva a Modeoé egy kalap, khmm....
Néztem is ki a fejemből a próbaúton,ez mi?? Ez a fék??
Naplózva
Mondeo MK 5. 2019 2.0 TDCI ST-LINE
Focus MK 3. 2017 2.0 TDCI ST-LINE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8256 Dátum:
2020.01.24 péntek, 11:18:05 »
Mondjatok olyan kézifékbowdent, amibe tutti nem megy bele a víz és nem fagy be...!!!
Most Bárdis van benne, tegnap este behúztam, és ma nem tudok elindulni az autóval.
A bal oldalit sikerült kiolvasztanom, de a jobbos az rám se rekettye.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8257 Dátum:
2020.01.24 péntek, 11:28:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 11:18:05
Mondjatok olyan kézifékbowdent, amibe tutti nem megy bele a víz és nem fagy be...!!!
Most Bárdis van benne, tegnap este behúztam, és ma nem tudok elindulni az autóval.
A bal oldalit sikerült kiolvasztanom, de a jobbos az rám se rekettye.
AndyA
..... a nem megfeszített.
Nagyon nagyon-nagyon ritkán húzom be, 1-2 kattanásra,ha lejtőn/emelkedőn állok. Amúgy nem, minek....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8258 Dátum:
2020.01.24 péntek, 11:31:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 11:18:05
Mondjatok olyan kézifékbowdent, amibe tutti nem megy bele a víz és nem fagy be...!!!
Most Bárdis van benne, tegnap este behúztam, és ma nem tudok elindulni az autóval.
A bal oldalit sikerült kiolvasztanom, de a jobbos az rám se rekettye.
AndyA
Télen ne rángasd. Meg ha nem jelentős emelkedőn/lejtőn állsz, akkor máskor se.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyeorgys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8259 Dátum:
2020.01.24 péntek, 13:16:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 11:18:05
Mondjatok olyan kézifékbowdent, amibe tutti nem megy bele a víz és nem fagy be...!!!
Most Bárdis van benne, tegnap este behúztam, és ma nem tudok elindulni az autóval.
A bal oldalit sikerült kiolvasztanom, de a jobbos az rám se rekettye.
AndyA
Szerintem olyan nem nagyon akad. A víz sajna minden apró résen utat talál.
De esetleg ez talán jó lehet:
https://www.trodo.com/cable-parking-brake-triscan-8140-16188
Naplózva
Mondeo MK 5. 2019 2.0 TDCI ST-LINE
Focus MK 3. 2017 2.0 TDCI ST-LINE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8260 Dátum:
2020.01.24 péntek, 13:18:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.24 péntek, 11:28:33
..... a nem megfeszített.
Nagyon nagyon-nagyon ritkán húzom be, 1-2 kattanásra,ha lejtőn/emelkedőn állok. Amúgy nem, minek....
Defektet kaptam tegnap, muszáj volt kereket cserélnem. És mivel első keréken, ezért az emeléshez kébnytelen voltam behúzni.
Még ez sem lett volna baj, csak éppen úgy is felejtettem éjszakára.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8261 Dátum:
2020.01.24 péntek, 13:38:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 13:18:54
Defektet kaptam tegnap, muszáj volt kereket cserélnem. És mivel első keréken, ezért az emeléshez kébnytelen voltam behúzni.
Még ez sem lett volna baj, csak éppen úgy is felejtettem éjszakára.
AndyA
User error
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8262 Dátum:
2020.01.24 péntek, 13:41:11 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.24 péntek, 13:38:14
User error
Nekem még sose fagyott be a kézifék. Be már rohadt be, de fagyni még nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8263 Dátum:
2020.01.24 péntek, 14:04:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.24 péntek, 13:41:11
Nekem még sose fagyott be a kézifék. Be már rohadt be, de fagyni még nem.
Biztos befagyás, mert amikor két óra múlva elkezdett olvadni, csepegett minden, addira magától megjavult.
Egyelőre majd nem húzkodom, ill. idővel kicserélem, ha valakinek van tippje, milyet érdemes venni, amibe kevésbé megy bele a víz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8264 Dátum:
2020.01.24 péntek, 14:45:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 14:04:11
Biztos befagyás, mert amikor két óra múlva elkezdett olvadni, csepegett minden, addira magától megjavult.
Egyelőre majd nem húzkodom, ill. idővel kicserélem, ha valakinek van tippje, milyet érdemes venni, amibe kevésbé megy bele a víz.
AndyA
Nekem mindig gyári volt. Időnként alánéztem, és ha már a gumiharmonika szétjött a végein akkor kicseréltem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8265 Dátum:
2020.01.24 péntek, 20:30:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.24 péntek, 14:45:23
Nekem mindig gyári volt. Időnként alánéztem, és ha már a gumiharmonika szétjött a végein akkor kicseréltem.
Gyári 15 rugó darabja, és Cromax szeeint prémium márka van már annyiért, hogy ebből kettőt veszek, és még vissza is adnak.
Más kérdés, hogy adott esetben megérheti...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8266 Dátum:
2020.01.24 péntek, 20:33:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.24 péntek, 20:30:19
Gyári 15 rugó darabja, és Cromax szeeint prémium márka van már annyiért, hogy ebből kettőt veszek, és még vissza is adnak.
Más kérdés, hogy adott esetben megérheti...
AndyA
Tudod, nekem a gyári az a legolcsóbb
Naplózva
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8267 Dátum:
2020.01.29 szerda, 12:53:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.21 kedd, 11:11:40
Egy kanyarban a külső (íven futó) első kerék sosem "könnyül" meg. Éppen, hogy arra kerül nagyobb terhelés.
Valamint az ESP csak túlkormányzás esetén fékezi a külső első kereket, alulkormányzásnál pedig a belső hátsó kereket fékezi.
Nem lehet érzékenyebb az ESP az mindig ugyanazzal a programmal, szenzorokkal működik.
Ha valami megváltozik, akkor a bemenő jelek is.
Ahogy írtad, szorul a kerék.....
Hát User Error volt emberek!
A kerék nem szorult, de már egy ideje kicsit labilisnak éreztem az autót, de elhessegettem a gondolatot, mondván biztos a téli gumi miatt. Nem kellett volna. A bal hátsó kerekemben 1 alatti volt a nyomás.
Felfújás után a jelenség megszűnt. Szóval tanulságos volt a dolog, ellenőrizni kell a keréknyomást legalább hetente egyszer!
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8268 Dátum:
2020.01.30 csütörtök, 15:47:47 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.01.29 szerda, 12:53:06
Hát User Error volt emberek!
A kerék nem szorult, de már egy ideje kicsit labilisnak éreztem az autót, de elhessegettem a gondolatot, mondván biztos a téli gumi miatt. Nem kellett volna. A bal hátsó kerekemben 1 alatti volt a nyomás.
Felfújás után a jelenség megszűnt. Szóval tanulságos volt a dolog, ellenőrizni kell a keréknyomást legalább hetente egyszer!
1 bar alatti
? Annak finoman szólva is szembetűnőnek kéne lenni. Még akkor is, ha tudatosan minden induláskor nem járod körbe az autót...
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8269 Dátum:
2020.01.30 csütörtök, 16:29:05 »
Idézetet írta: edk - 2020.01.30 csütörtök, 15:47:47
1 bar alatti
? Annak finoman szólva is szembetűnőnek kéne lenni. Még akkor is, ha tudatosan minden induláskor nem járod körbe az autót...
Biztos gyakorlat is kell hozzá, de amikor 2,4-ről leeresztett a kerék kevéssel 2 alá, két nap után már szemre is feltűnt, hogy mintha kicsit laposabb lenne. Addig ráfogtam, hogy biztos ferdén áll, alászedett kormánnyal, nemtudom. És lőn. Nemhogy 1 bar alatt... Mondjuk ez első kerék volt, ahol a motor súlya folyamatosan ott van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8270 Dátum:
2020.01.31 péntek, 21:57:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.30 csütörtök, 16:29:05
Biztos gyakorlat is kell hozzá, de amikor 2,4-ről leeresztett a kerék kevéssel 2 alá, két nap után már szemre is feltűnt, hogy mintha kicsit laposabb lenne. Addig ráfogtam, hogy biztos ferdén áll, alászedett kormánnyal, nemtudom. És lőn. Nemhogy 1 bar alatt... Mondjuk ez első kerék volt, ahol a motor súlya folyamatosan ott van.
AndyA
Az udvaromon sajnos pont balra dől az autó kissé, és egy kerekek által kivájt vájatban vannak a kerekek (még nem volt időm lekövezni az autófeljárót). Ezenkívül hanyag is voltam, mert csak becsaptam magam az autóba, és uzsgyi. Persze éreztem én, hogy nem igazán stabil az autó, de ráfogtam, hogy biztos a téli gumival van valami baj (volt már ilyen esetem), de gondoltam ezzel már kihúzom tavaszig. Amúgy nem biztos, hogy annyira kevés volt benne, mert csak egy lábhajtós pumpával mértem, annak a mérője meg nem igazán kalibrált.
Fújtam bele annyit, hogy eljutottam a gumishoz.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
lötyögős kézifék
«
Új hozzászólás #8271 Dátum:
2020.04.07 kedd, 11:37:48 »
Sziasztok,
induláskor kiengedem a kéziféket és utána lötyög. Ha visszahúzom, akkor kb az első kattanástól fog újra, addig simán leesik a kar. Ha elindulok vele és megyek vele pár száz métert újra fog a kar, lent is.
Mi okoz ilyen jelenséget?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: lötyögős kézifék
«
Új hozzászólás #8272 Dátum:
2020.04.07 kedd, 11:52:44 »
Idézetet írta: Préti - 2020.04.07 kedd, 11:37:48
Sziasztok,
induláskor kiengedem a kéziféket és utána lötyög. Ha visszahúzom, akkor kb az első kattanástól fog újra, addig simán leesik a kar. Ha elindulok vele és megyek vele pár száz métert újra fog a kar, lent is.
Mi okoz ilyen jelenséget?
Köszi,
PZs
Szoruló bowden és/vagy szoruló hátsó fékmunkahenger kilincsmű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: lötyögős kézifék
«
Új hozzászólás #8273 Dátum:
2020.04.07 kedd, 12:30:11 »
Idézetet írta: Préti - 2020.04.07 kedd, 11:37:48
Sziasztok,
induláskor kiengedem a kéziféket és utána lötyög. Ha visszahúzom, akkor kb az első kattanástól fog újra, addig simán leesik a kar. Ha elindulok vele és megyek vele pár száz métert újra fog a kar, lent is.
Mi okoz ilyen jelenséget?
Köszi,
PZs
Nem megy vissza a helyére, amikor kiengeded, nem tudja a rugó visszahúzni. A többit GSR már leírta. Nézz rá hamar, mert ha úgy marad, pillanatok alatt megeszi a fékbetétedet a beragadt kézifék miatt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: lötyögős kézifék
«
Új hozzászólás #8274 Dátum:
2020.04.08 szerda, 08:26:55 »
Köszönöm a válaszokat!
Hogyan tudom itthon házi körülmények között eldönteni, hogy a bowden szorul vagy a fékmunkahenger kilincsmű? Gondolom, ez a munkahenger mindkét hátsó keréknél van.
Ha alkatrészt veszek hozzá, melyik márkát válasszam munkahengerből és bowdenből?
Köszi,
PZs
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.07 kedd, 12:30:11
Nem megy vissza a helyére, amikor kiengeded, nem tudja a rugó visszahúzni. A többit GSR már leírta. Nézz rá hamar, mert ha úgy marad, pillanatok alatt megeszi a fékbetétedet a beragadt kézifék miatt.
AndyA
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: lötyögős kézifék
«
Új hozzászólás #8275 Dátum:
2020.04.08 szerda, 08:37:51 »
Idézetet írta: Préti - 2020.04.08 szerda, 08:26:55
Köszönöm a válaszokat!
Hogyan tudom itthon házi körülmények között eldönteni, hogy a bowden szorul vagy a fékmunkahenger kilincsmű? Gondolom, ez a munkahenger mindkét hátsó keréknél van.
Ha alkatrészt veszek hozzá, melyik márkát válasszam munkahengerből és bowdenből?
Köszi,
PZs
Visszaengeded a kart és alánézel a hátsó fékeknél.
Ha a bowden visszacsúszott, de a kilincsmű (kar) nem tért vissza, akkor a fékmunkahrenger szorul.
Ha a bowden sem tért vissza) nem lesz laza hátul, akkor a bowden és akár a fék is lehet rossz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KamiRS
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8276 Dátum:
2020.05.01 péntek, 12:35:11 »
Üdvözletem Klubtársak!
Mondeo MK3 2001 évjáratú autómhoz keresek kézifékkart ami NEM automata után állítós. Esetleg van itt valakinek eladó? Segítségeteket előre is köszönöm!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8277 Dátum:
2020.05.01 péntek, 14:46:16 »
Idézetet írta: KamiRS - 2020.05.01 péntek, 12:35:11
Üdvözletem Klubtársak!
Mondeo MK3 2001 évjáratú autómhoz keresek kézifékkart ami NEM automata után állítós. Esetleg van itt valakinek eladó? Segítségeteket előre is köszönöm!!
Keres-kínál topik
Autóbontások topik
* 2001-eshez nem fogsz találni nem automatát, mert azokhoz nem volt.
FL-estől szerelték azzal, tehát kb. 2004-stől gyártott autóból kell neked a kar.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.01 péntek, 14:49:46 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KamiRS
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8278 Dátum:
2020.05.01 péntek, 17:57:03 »
Nagyon szépen köszönöm a válaszod ezt nem tudtam hogy ehez az évjárathoz nem lehet kapni még egyszer köszönöm!!
Naplózva
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8279 Dátum:
2020.05.01 péntek, 18:31:16 »
sziasztok!
mk3 hátsó fékbetét cseréjénél a 2 oldalhoz külön külön irányu szerszám kell? esetleg szerszám nélküli spéci megoldása van valakinek?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8280 Dátum:
2020.05.01 péntek, 18:37:19 »
Idézetet írta: KamiRS - 2020.05.01 péntek, 17:57:03
Nagyon szépen köszönöm a válaszod ezt nem tudtam hogy ehez az évjárathoz nem lehet kapni még egyszer köszönöm!!
Ezek szerint nem sikerült kivenni, hogy mit is mondtam.
Csereszabatos a kézifék kar, de ne 2001-eshez keress nem automatát. Keress simán mk3 kézifék kart, ami nem automata. (2004-)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8281 Dátum:
2020.05.01 péntek, 18:38:50 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.05.01 péntek, 18:31:16
sziasztok!
mk3 hátsó fékbetét cseréjénél a 2 oldalhoz külön külön irányu szerszám kell? esetleg szerszám nélküli spéci megoldása van valakinek?
Nekem van készletem.
Helyileg hol vagy?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8282 Dátum:
2020.05.01 péntek, 18:50:51 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.05.01 péntek, 18:31:16
sziasztok!
mk3 hátsó fékbetét cseréjénél a 2 oldalhoz külön külön irányu szerszám kell? esetleg szerszám nélküli spéci megoldása van valakinek?
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_(MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8283 Dátum:
2020.05.02 szombat, 10:18:45 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.05.01 péntek, 18:31:16
sziasztok!
mk3 hátsó fékbetét cseréjénél a 2 oldalhoz külön külön irányu szerszám kell? esetleg szerszám nélküli spéci megoldása van valakinek?
Igen, mivel ellenkező irányba kell tekerni őket.
Nekem annak idején csak egy fékkockám volt, azt szorítottam oda asztalosszorítóval nem nagyon, de azért határozottan, és egy csavarhúzóval belenyúlva tekertem rajta egy kicsit, szorítottam, tekertem.
A gond alapvetően az, hogy ha akármivel össze is nyomod, hogyan tudod közben tekerni is.
Egy ötlet: flex korong kiszedő, aminek a körmei vannak?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8284 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 16:39:11 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.05.01 péntek, 18:31:16
sziasztok!
mk3 hátsó fékbetét cseréjénél a 2 oldalhoz külön külön irányu szerszám kell? esetleg szerszám nélküli spéci megoldása van valakinek?
Szia!
Én parhuzamszorito és flexkulcs kombó használatával cseréltem ki.
Tekersz a szorítón amig tudod, után tekersz 1-2 fordulatot a flexkulccsal aztán igy sorban.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8285 Dátum:
2020.05.04 hétfő, 18:38:25 »
Én nem tudom, hogy csak az én kocsim béna vagy mi, de eddig minden alkalommal mikor vissza kellet tekerni akkor egy vastag
imbuszt használtam, ami pont befér középre és simán kézzel visszatekertem úgy, hogy közben nyomtam befelé. És még azt se
mondhatnám, hogy nehéz. Kb,. mint egy vastagabb csavart behajtani fába. Nem értem minek ide fogó meg szorító. Ha nincs
imbusz, még egy nagy csavarhúzó is megteszi. Ha annyira szorul, ott vmi gond van.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8286 Dátum:
2020.05.05 kedd, 08:28:49 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.05.04 hétfő, 18:38:25
Én nem tudom, hogy csak az én kocsim béna vagy mi, de eddig minden alkalommal mikor vissza kellet tekerni akkor egy vastag
imbuszt használtam, ami pont befér középre és simán kézzel visszatekertem úgy, hogy közben nyomtam befelé. És még azt se
mondhatnám, hogy nehéz. Kb,. mint egy vastagabb csavart behajtani fába. Nem értem minek ide fogó meg szorító. Ha nincs
imbusz, még egy nagy csavarhúzó is megteszi. Ha annyira szorul, ott vmi gond van.
A korai féknyereg verziónál a 12-es imbusszal tényleg minden erőlködés nélkül vissza lehet hajtani. Az újabbnál nincs meg ez a funkció, csak a dugattyú szélén vannak meg a pöckök, amibe a szerszám bele tud kapaszkodni.
Szerk: nem pöcök, bemélyedés
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.05 kedd, 08:32:38 írta tpmportal
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8287 Dátum:
2020.05.05 kedd, 09:02:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2020.05.05 kedd, 08:28:49
A korai féknyereg verziónál a 12-es imbusszal tényleg minden erőlködés nélkül vissza lehet hajtani. Az újabbnál nincs meg ez a funkció, csak a dugattyú szélén vannak meg a pöckök, amibe a szerszám bele tud kapaszkodni.
Szerk: nem pöcök, bemélyedés
Mindegy. M.Gy. majd úgyis kijavít...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8288 Dátum:
2020.05.06 szerda, 10:51:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2020.05.05 kedd, 08:28:49
A korai féknyereg verziónál a 12-es imbusszal tényleg minden erőlködés nélkül vissza lehet hajtani. Az újabbnál nincs meg ez a funkció, csak a dugattyú szélén vannak meg a pöckök, amibe a szerszám bele tud kapaszkodni.
Szerk: nem pöcök, bemélyedés
Én is nemrég cseréltem féknyergeket de az imbusz kialakítás inkább csak gyártó függő és a két szélén a bevágások a fékbetét miatt is kellenek!
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200506v00szv47w.jpeg
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.06 szerda, 10:54:29 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8289 Dátum:
2020.05.09 szombat, 13:19:30 »
koszi mindenkinek a segitseget. vegul az imbuszos megoldassal probalkozva sikerult, igaz keszultem... szorito flexkulcs meg miegyeb de sima liba volt. kis wd 40 a porvedo ala h a dugattyu ne szakitsa meg, csuszkák kitakarit bezsirzas.... es bummm. igy lett a csokapik
koszonom mindenkinek!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8290 Dátum:
2020.05.09 szombat, 19:00:05 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.05.09 szombat, 13:19:30
koszi mindenkinek a segitseget. vegul az imbuszos megoldassal probalkozva sikerult, igaz keszultem... szorito flexkulcs meg miegyeb de sima liba volt. kis wd 40 a porvedo ala h a dugattyu ne szakitsa meg, csuszkák kitakarit bezsirzas.... es bummm. igy lett a csokapik
koszonom mindenkinek!
Cserealsóval is készültél...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8291 Dátum:
2020.05.15 péntek, 12:37:38 »
Hali!
Első féktárcsák és betétek cseréje előtt állok. Gondoltam akkor fékfolyadék cserét is kérek a szerelőmtől, kitudja milyen állapotban van. Valahol a neten (na bumm, jól kezdődik
) azt olvastam, vagy láttam, hogy ESP-s autóknál az ESP vezérlő légtelenítése nem megy csak úgy a "fékpedálpumpálós" technikával, hanem "kompúter"-technika kell hozzá. Igaz ez? Tényleg szakszervizbe kell vinnem emiatt az autót?
Köszi
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8292 Dátum:
2020.05.15 péntek, 12:50:19 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.05.15 péntek, 12:37:38
Hali!
Első féktárcsák és betétek cseréje előtt állok. Gondoltam akkor fékfolyadék cserét is kérek a szerelőmtől, kitudja milyen állapotban van. Valahol a neten (na bumm, jól kezdődik
) azt olvastam, vagy láttam, hogy ESP-s autóknál az ESP vezérlő légtelenítése nem megy csak úgy a "fékpedálpumpálós" technikával, hanem "kompúter"-technika kell hozzá. Igaz ez? Tényleg szakszervizbe kell vinnem emiatt az autót?
Köszi
Az "ESP vezérlő" az ugyanaz a hidraulika tömb, ami az ABS.
Ha szakszerűen akarjuk csinálni, akkor már ahhoz is (minden ABS-es autónál) diagnosztikai műszer szükséges. Mivel csak azzal lehet kijáratni a tömbben lévő fékfolyadékot.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.15 péntek, 16:02:00 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8293 Dátum:
2020.05.15 péntek, 12:53:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.15 péntek, 12:50:19
Át "ESP vezérlő" az ugyanaz a hidraulika tömb, ami az ABS.
Ha szakszerűen akarjuk csinálni, akkor már ahhoz is (minden ABS-es autónál) diagnosztikai műszer szükséges. Mivel csak azzal lehet kijáratni a tömbben lévő fékfolyadékot.
Köszi, akkor eldöntetett.
Csak még egy kérdés ala Colombo.
A féktárcsa cseréhez kell légteleníteni? Tehát nem úsznám meg a hidraulika tömb matatását?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.15 péntek, 12:55:49 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8294 Dátum:
2020.05.15 péntek, 13:15:20 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.05.15 péntek, 12:53:42
Köszi, akkor eldöntetett.
Csak még egy kérdés ala Colombo.
A féktárcsa cseréhez kell légteleníteni? Tehát nem úsznám meg a hidraulika tömb matatását?
Ha csak tárcsát+betétet cserélsz, akkor nem kell légteleníteni.
Én tuti nem vinném ezért máshova fékfolyadék cserére, simán rábíznám a szerelővel, hagyományos módon.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.15 péntek, 13:17:12 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8295 Dátum:
2020.05.15 péntek, 13:27:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.05.15 péntek, 13:15:20
Ha csak tárcsát+betétet cserélsz, akkor nem kell légteleníteni.
Én tuti nem vinném ezért máshova fékfolyadék cserére, simán rábíznám a szerelővel, hagyományos módon.
Szuper! Akkor most még hagyom ezt a fékfolyadék cserét. Legyen meg tárcsa csere.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8296 Dátum:
2020.05.15 péntek, 13:32:53 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.05.15 péntek, 12:53:42
Köszi, akkor eldöntetett.
Csak még egy kérdés ala Colombo.
A féktárcsa cseréhez kell légteleníteni? Tehát nem úsznám meg a hidraulika tömb matatását?
Miért kellene? Nem nyúlsz semmihez, ami fékfolyadék. Na jó, vissza kell nyomni a munkahengereket, de ez sem jár olyan bontással, amitől levegő kerülhetne a rendszerbe, lévén a munkahengernek normál állapota, hogy ki-be mozogjon, és tologassa kicsit a fékfolyadékot a csövekben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8297 Dátum:
2020.05.15 péntek, 22:31:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.05.15 péntek, 13:32:53
Miért kellene? Nem nyúlsz semmihez, ami fékfolyadék. Na jó, vissza kell nyomni a munkahengereket, de ez sem jár olyan bontással, amitől levegő kerülhetne a rendszerbe, lévén a munkahengernek normál állapota, hogy ki-be mozogjon, és tologassa kicsit a fékfolyadékot a csövekben.
AndyA
Az ember folyton csak tanul, tanul, tanul.
Köszi!
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8298 Dátum:
2020.05.15 péntek, 23:05:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.05.15 péntek, 13:32:53
Miért kellene? Nem nyúlsz semmihez, ami fékfolyadék. Na jó, vissza kell nyomni a munkahengereket, de ez sem jár olyan bontással, amitől levegő kerülhetne a rendszerbe, lévén a
munkahengernek normál állapota, hogy ki-be mozogjon, és tologassa kicsit a fékfolyadékot a csövekben.
AndyA
Ööö...izé....
Üzemi körülményben:
A munkahengerek nem tologatják a folyadékot.
A folyadék nyomja a dugattyút/munkahengert.
A folyadékot nyomóhenger mozgatja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8299 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 08:12:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.15 péntek, 23:05:44
Ööö...izé....
Üzemi körülményben:
A munkahengerek nem tologatják a folyadékot.
A folyadék nyomja a dugattyút/munkahengert.
A folyadékot nyomóhenger mozgatja.
De, tologatja. Szerinted mit csinál a munkahenger, amikor fékezés után visszamegy a helyére? Vagy szerinted olyankor a főfékhenger szívja vissza a fékfolyadékot, és az húzza vissza a munkahengereket a féknyeregben?
(Erre ne válaszolj, mert éppen te megyaráztad el 1-2 éve, hogy hogyan működik ez a dolog, ábrával illusztrálva. És igen, aszerint a munkahenger visszanyomja a fékfolyadékot a tartályba.)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ