Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 08:15:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3074922 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2021.07.27 kedd, 16:37:04 »

...sajnos még mindíg , a  baloldali kerékre azt írja, hogy "nincs jel"  már több szenzort, érintkezőt  cseréltünk, de még mindíg "nincs jel".
A szerelő azt mondja, a csapágy jól van berakva..... szerinte a féltengej külső része van el korrodálva....,vagy .....

Nem a féltengelyen van a gyűrű, ami a szenzornak adja a jelet, hanem a csapágy egyik oldalán. Semmi köze a korrodált féltengelyhez. Ezek szerint ezzel nincs tisztában, tehát nem is figyelt rá, hogy milyen irányban ment be a csapágy. Én személy szerint 90%-ot adok arra, hogy rossz irányban van bent a csapágy, vagy alapból rossz típus. Mindegy, mert úgyis ki kell venni, és új csapágyat jó irányban bepréselni. Szerelőt meg cserélj.
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2021.07.28 szerda, 15:35:15 »

Nem a féltengelyen van a gyűrű, ami a szenzornak adja a jelet, hanem a csapágy egyik oldalán. Semmi köze a korrodált féltengelyhez. Ezek szerint ezzel nincs tisztában, tehát nem is figyelt rá, hogy milyen irányban ment be a csapágy. Én személy szerint 90%-ot adok arra, hogy rossz irányban van bent a csapágy, vagy alapból rossz típus. Mindegy, mert úgyis ki kell venni, és új csapágyat jó irányban bepréselni. Szerelőt meg cserélj.

...akkor új csapágy a megoldás, ......mert ez a féltengely korrodáció nekem is gyanus volt,hogy hülyeség...
köszönöm a tanácsot
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2021.07.28 szerda, 15:58:11 »

...akkor új csapágy a megoldás, ......mert ez a féltengely korrodáció nekem is gyanus volt,hogy hülyeség...
köszönöm a tanácsot


Mielőtt nekiestek egy szkóppal érdemes ránézni a szenzor két vezetékére. Hall IC-s, szóval szép négyszögjelet kell rajzolnia, ha forog a kerék. Ha a tápfesz megvan, és több szenzorral sem rajzolja (gondolom ismert jó - másik oldali került a helyére), akkor csapágy probléma. Ha nincs tápfesz, vagy van négyszögjel, és mégis hibakód van, akkor lehet még kontakthiba valahol, vagy megpukkant ABS vezérlő. Bár ahhoz valami igazán érdekesnek kellett történnie.
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2021.07.30 péntek, 14:32:22 »

Mielőtt nekiestek egy szkóppal érdemes ránézni a szenzor két vezetékére. Hall IC-s, szóval szép négyszögjelet kell rajzolnia, ha forog a kerék. Ha a tápfesz megvan, és több szenzorral sem rajzolja (gondolom ismert jó - másik oldali került a helyére), akkor csapágy probléma. Ha nincs tápfesz, vagy van négyszögjel, és mégis hibakód van, akkor lehet még kontakthiba valahol, vagy megpukkant ABS vezérlő. Bár ahhoz valami igazán érdekesnek kellett történnie.

.."érdekesnek"? 
  Mikor rá lett dugva a szenzorra a csatlakozó vezeték , azonnal felhuzta az ablakai,és lezárta az autót.... az volt a szerencsém,hogy a kulcsok a zsebemben voltak....
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2021.07.30 péntek, 17:24:01 »

.."érdekesnek"? 
  Mikor rá lett dugva a szenzorra a csatlakozó vezeték , azonnal felhuzta az ablakai,és lezárta az autót.... az volt a szerencsém,hogy a kulcsok a zsebemben voltak....

Igen, leginkább ezért írtam ezt az opciót, mert az elég bizarr.
Naplózva
Roderik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2022.10.16 vasárnap, 18:23:48 »

Sziasztok!
Nemrég elkezdett furán viselkedni a fék az autómon. Többnyire rendesen működik, de néha mikor lenyomom a fékpedált nagyon darabosan megy és erőből kell nyomni, hogy elkezdjen fékezni az autó. Ez kb. minden 5-ik fékezésnél van így. Egyszer pedig kb. 20km/h-s tempónál mikor ugyanígy viselkedett a pedál nem akart megállni az autó és az egyik kerék egy pár méteren keresztül blokkolt is. Ez mellett néha felvillan az ABS jelző ikon is és néha eltűnik. Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a probléma és, hogy hogyan lehetne megoldani?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2022.10.16 vasárnap, 19:57:56 »

Sziasztok!
Nemrég elkezdett furán viselkedni a fék az autómon. Többnyire rendesen működik, de néha mikor lenyomom a fékpedált nagyon darabosan megy és erőből kell nyomni, hogy elkezdjen fékezni az autó. Ez kb. minden 5-ik fékezésnél van így. Egyszer pedig kb. 20km/h-s tempónál mikor ugyanígy viselkedett a pedál nem akart megállni az autó és az egyik kerék egy pár méteren keresztül blokkolt is. Ez mellett néha felvillan az ABS jelző ikon is és néha eltűnik. Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a probléma és, hogy hogyan lehetne megoldani?
Előre is köszi a segítséget.
fékolaj szint,levegősödés,légtelenítés + a kinyomónál is.Első körben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2022.10.17 hétfő, 08:03:25 »

fékolaj szint,levegősödés,légtelenítés + a kinyomónál is.Első körben...

Meg hibakódot nézni, hátha beírt valamit az ABS.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stickys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2023.01.02 hétfő, 19:25:46 »

Sziasztok!

Fékcsövet kellene cserélnem, a probléma hátul a tanknál kezdődik, addig hibátlan a cső.
Arra gondoltam teszek bele egy toldót és csak a hibás részt cserélem ki.
A kérdésem az volna, hogy ugye a gyári az acél cső és nekem réz fékcsövem van itthon amivel toldanám.
Az acél-réz kombó nem eszi meg egymást ugye?
Olvastam olyat, hogy ABS-es autókhoz nem lehet rakni rezet, mert a működése esetén a lökések miatt elrepedhet, ezért csak acél használható.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2023.01.02 hétfő, 19:49:23 »

Sziasztok!

Fékcsövet kellene cserélnem, a probléma hátul a tanknál kezdődik, addig hibátlan a cső.
Arra gondoltam teszek bele egy toldót és csak a hibás részt cserélem ki.
A kérdésem az volna, hogy ugye a gyári az acél cső és nekem réz fékcsövem van itthon amivel toldanám.
Az acél-réz kombó nem eszi meg egymást ugye?
Olvastam olyat, hogy ABS-es autókhoz nem lehet rakni rezet, mert a működése esetén a lökések miatt elrepedhet, ezért csak acél használható.


A fék olyasmi, amivel nem játszanék. Ha a gyári végig acél, akkor egyben, toldás nélkül, csak acélt raknék oda, minden más megfontolás mellőzésével.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2023.09.04 hétfő, 11:35:26 »

Csak kiváncsiságból, valaki talált már utángyártott (fék)vákumcsövet? (dízel MK3, a vákumdobra menőt )
Csak a gyárit találtam így kénytelen voltam megrendelni azt.
Törött cső
FINIS-1350512
FINIS-1350512
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Toumen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 14:01:00 »

Tiszteletem!

 Mondeo mk5-ös! Az lenne a kérdésem, hogy kuplungcsere után, ajtónyitáskor  üzenetet küld a kijelzőre, hogy "parkolófék nincs behúzva behúzza a kéziféket" de ezt akkor is, ha behúzom. Ezt milyen módon lehet kiiktatni, vagy mi a gond?  worship

Üdv.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2024.03.24 vasárnap, 16:42:18 »

Tiszteletem!

 Mondeo mk5-ös! Az lenne a kérdésem, hogy kuplungcsere után, ajtónyitáskor  üzenetet küld a kijelzőre, hogy "parkolófék nincs behúzva behúzza a kéziféket" de ezt akkor is, ha behúzom. Ezt milyen módon lehet kiiktatni, vagy mi a gond?  worship

Üdv.



Ford Mondeo Club Hungary > Szakmai fórum > Mondeo III. > Fék, ABS, ESP

Huh?

Inkább ide:

Ford Mondeo Club Hungary > Szakmai fórum > Mondeo V.  > Fék, ABS, ESP

http://mondeo.hu/index.php?topic=11290.0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2024.07.08 hétfő, 10:01:35 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy cserélt már valaki fém fékcsöveket? Esetleg méretek,  vagy lehet e venni teljes szetett hozzá ami le van gyártva.
2001 évjárat 2000 benzin lépcsőshátú manuális való.
És a másik kérdés, milyen főfék munkahengert érdemes venni

Köszönöm  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2024.07.17 szerda, 07:58:35 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy cserélt már valaki fém fékcsöveket? Esetleg méretek,  vagy lehet e venni teljes szetett hozzá ami le van gyártva.
2001 évjárat 2000 benzin lépcsőshátú manuális való.
És a másik kérdés, milyen főfék munkahengert érdemes venni

Köszönöm  worship


Elvileg lehet venni készen, ill. alkalmas ember legyártja neked. Azt erősen ellenjavallanám, hogy te kezd magadnak fém fékcsövet gyártani... Amúgy miért kell cserélni?

Munkahenger: amilyet sikerül. Örülj, ha még kapsz egyáltalán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2024.07.20 szombat, 06:39:05 »

Elvileg lehet venni készen, ill. alkalmas ember legyártja neked. Azt erősen ellenjavallanám, hogy te kezd magadnak fém fékcsövet gyártani... Amúgy miért kell cserélni?

Munkahenger: amilyet sikerül. Örülj, ha még kapsz egyáltalán.

AndyA


Műszakin mondták, hogy lehetséges érdemes átnézni és cserélni, mert kezd rozsdásodni.
Ha lehetséges a beszerzés, akkor cseréltettni szeretném egyben az egészet.
A főfékhenger pedig amikor leállítom a motort és tartom a féket lassan megy a fékpedál legelé.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2024.07.21 vasárnap, 10:06:07 »

Műszakin mondták, hogy lehetséges érdemes átnézni és cserélni, mert kezd rozsdásodni.

Egyik helyen nekem erre (is) mondták, hogy emiatt nem megy át a műszakin. Elvittem máshová, megnézték, és azt mondták, felületi rozsda, nem kell piszkálni. Akkor máshol átment a műszakin, majd azóta idén mégegyszer sikeres műszaki műszaki vizsgát tett.
A csőcsere elmondás szerint macerás, mert kvázi "kézzel" kell meghajtogatni a csöveket és a ki- és beszerelés időrabló, babramunka.
Ahol kérdeztem, ott nem merült fel (ha létezik egyáltalán) gyári cső beszerzése.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2024.07.21 vasárnap, 13:04:36 »

Egyik helyen nekem erre (is) mondták, hogy emiatt nem megy át a műszakin. Elvittem máshová, megnézték, és azt mondták, felületi rozsda, nem kell piszkálni. Akkor máshol átment a műszakin, majd azóta idén mégegyszer sikeres műszaki műszaki vizsgát tett.
A csőcsere elmondás szerint macerás, mert kvázi "kézzel" kell meghajtogatni a csöveket és a ki- és beszerelés időrabló, babramunka.
Ahol kérdeztem, ott nem merült fel (ha létezik egyáltalán) gyári cső beszerzése.

Gyári csöveket nem találok, pedig az lenne a legjobb megoldás. Kevesebb munka lenne akkor. Így le kell szedni legyártani és vissza.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2024.07.23 kedd, 09:46:07 »

Gyári csöveket nem találok, pedig az lenne a legjobb megoldás. Kevesebb munka lenne akkor. Így le kell szedni legyártani és vissza.

Még jobb, ha olyan csinálja, aki minta nélkül is "tudja" a méreteket, mert elvileg ez tudható. Meg lehet rézcsőből is gyártatni, és akkor örök élet, meg egy nap, de nyilván drágább lesz.

Amőgy ha az első szett vas kibírt közel 20 évet, a második szett is pont jó lesz vasból. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2024.07.23 kedd, 16:48:16 »

Még jobb, ha olyan csinálja, aki minta nélkül is "tudja" a méreteket, mert elvileg ez tudható. Meg lehet rézcsőből is gyártatni, és akkor örök élet, meg egy nap, de nyilván drágább lesz.

Amőgy ha az első szett vas kibírt közel 20 évet, a második szett is pont jó lesz vasból. :-)

AndyA
csak egy ilyen vagy hasonló-jobb szerszám kell hozzá,és kis türelemmel bárki megcsinálja otthon is.No persze a "bárki" kültői túlzás. Van aki ebből él,csak nehéz felkutatni.Aki gyártott már otthon-vagy bárhol klíma csövezést,az már majdnem tudja ezt is csinálni... vigyor3

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj0yuvss72HAxVZQpEFHYjxCLYYABAZGgJscg&ae=2&co=1&gclid=CjwKCAjwqf20BhBwEiwAt7dtdcbdJFpHN7oRMKnLOM50GAeuFA1NInswLiXU_TeuHRW3ks19g6QObBoCPxYQAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVeD25X7YcshEMvth3A5lkdcxXuiMZtLJQzZ456hwhXbnPReoGdXh7JVR_iCi9VfIboGmVQZXgyy3q02-70WLSEtbih2CfYORoLqCosydm0PAaJSTGeI&sig=AOD64_2DZ9AfKDWCx9aY3JFszCTHSb9DFQ&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjspefss72HAxViBxAIHUksAXMQ9aACKAB6BAgDEGk&adurl=

https://gebotools.hu/products/fekcso-peremezo-keszlet-10-db?utm_source=googlecpc&utm_medium=MaxSculeSpeciale&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwqf20BhBwEiwAt7dtddGyxfPjnKNZTchP9dcZX9Y_BnK1sJHLS_o9u6NQ7m2uCJSq0QaXKRoC-WEQAvD_BwE
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2024.07.26 péntek, 10:40:35 »

Sziasztok!

Segítsetek, mert zsákutcába kerültem.
Az én  2.2 TDCI 2005 Mk3 mondim az alany.
Toronycsapágy cserét és generátor szabadon futósítás követően dobott egy Kézifék - ABS - EPS hibakódot a műszerfalra. Hibakód olvasás után kaptam egy C1266 hibakódot ( Gyenge vagy nincs tápellátás).
Átnézem a biztosítékokat mind az utastérben, mind a motortérben, de mind rendben van.
Majd ellenőriztem és kitakarítottam a két első jeladó csatiját is és néztem egy abs jeladó sebességet.
Azt követően kódolvasás és a c1266 maradt és jött a c1155 és a c1145.
Hogy lehet az, hogy elvilg az c1266 alapján nem kap áramot a ABS, a c1155 és c1145 alapján a jeladó sem működik, de sebességet mégis mér a két jeladó? Ha nem kap tápot, és szakadás van, hogy mér mégis?
Az ABS modul tényleges tápellátását még nem mértem.
Találkoztatok már ezzel a hibával?
Kérlek segítsetek merre induljak tovább.

UA.: A két generátoros hibát ne vegyétek figyelembe. A korábbi generátorról átrakott szabadonfutó meghalt. ezért nem töltött. Az cserélve lett.

Képek:
https://photos.app.goo.gl/HqqiNGmoVKD4FS7U8
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2024.07.26 péntek, 17:03:46 »


Le tudnám gyártani , de inkább szakemberre bíznám.
Ha esetleg lenne valakinek bontott ami alapján le lehetne gyártani az lenne a legjobb megoldás.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2024.07.26 péntek, 17:18:24 »

Le tudnám gyártani , de inkább szakemberre bíznám.
Ha esetleg lenne valakinek bontott ami alapján le lehetne gyártani az lenne a legjobb megoldás.


Nem okoskodva, de lehet venni különböző méretű kész csöveket.
https://www.unixauto.hu/webshop/termek-adatlap/60002

Egyszer nekem is kellett cserélni, vettem egy hasonló hosszúságút és szépen kialakítottam a kívánt formát.
Bár nekem csak a hátsó fékhez kellett egy 30 cm szakasz. ( ha jól emlékszem) Ha az egész rendszert újra kell csinálni az más tészta.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2024.07.27 szombat, 09:57:37 »

Nem okoskodva, de lehet venni különböző méretű kész csöveket.
https://www.unixauto.hu/webshop/termek-adatlap/60002

Egyszer nekem is kellett cserélni, vettem egy hasonló hosszúságút és szépen kialakítottam a kívánt formát.
Bár nekem csak a hátsó fékhez kellett egy 30 cm szakasz. ( ha jól emlékszem) Ha az egész rendszert újra kell csinálni az más tészta.

Közben találtam méreteket és van is készen ilyen.
Mennyi db kell összesen azt tudja valaki?
Bal első 650mm, jobb első 1100mm
Bal hátsó 1700mm, jobb hátsó 1240mm
De van olyan 2950mm középső?
Tudja valaki, hogy ez mi lenne?

 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2024.07.28 vasárnap, 10:10:35 »

Sziasztok!

Segítsetek, mert zsákutcába kerültem.
Az én  2.2 TDCI 2005 Mk3 mondim az alany.
Toronycsapágy cserét és generátor szabadon futósítás követően dobott egy Kézifék - ABS - EPS hibakódot a műszerfalra. Hibakód olvasás után kaptam egy C1266 hibakódot ( Gyenge vagy nincs tápellátás).
Átnézem a biztosítékokat mind az utastérben, mind a motortérben, de mind rendben van.
Majd ellenőriztem és kitakarítottam a két első jeladó csatiját is és néztem egy abs jeladó sebességet.
Azt követően kódolvasás és a c1266 maradt és jött a c1155 és a c1145.
Hogy lehet az, hogy elvilg az c1266 alapján nem kap áramot a ABS, a c1155 és c1145 alapján a jeladó sem működik, de sebességet mégis mér a két jeladó? Ha nem kap tápot, és szakadás van, hogy mér mégis?
Az ABS modul tényleges tápellátását még nem mértem.
Találkoztatok már ezzel a hibával?
Kérlek segítsetek merre induljak tovább.

UA.: A két generátoros hibát ne vegyétek figyelembe. A korábbi generátorról átrakott szabadonfutó meghalt. ezért nem töltött. Az cserélve lett.

Képek:
https://photos.app.goo.gl/HqqiNGmoVKD4FS7U8

törld a hibakódokat, és vedd le az abs -ről a csatlakozóját feszmentes állapotban, tisztítsd meg kontakt spray-el,rakd vissza,rögzítsd. Lehet,csak lemozdult a munkálatok során...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 14:53:04 »

törld a hibakódokat, és vedd le az abs -ről a csatlakozóját feszmentes állapotban, tisztítsd meg kontakt spray-el,rakd vissza,rögzítsd. Lehet,csak lemozdult a munkálatok során...

Az ABS kocka csatit érted ez alatt? Az olyan fantasztikus helyen van rinya, de nincs más választásom, úgy látom.
A c1155 és c1145 hibakódot sikerült szombaton orvosolni a csokállványon lévő csatik takarításával és kód törlésével.
A C1266 az marad, törölhetetlen.

Csak egy gondolat generátor oldalról:
Korábban meghalt a generátorom, hirtelen kellett egy másik így beraktam egy gyorsan szerzett bontottat.
Most amikor cseréltem a toronycsapágyat, mivel szét volt bontva a jobb eleje, már a generátor kapott egy szabadonfutót és szíjfeszítőjét is cseréltem +szíjjat is (1642mm)
Ez után jött a c1266 hibakód (ami gyenge vagy nincs tápellátás).
A generátor terhelés nélkül 14,2-14,4 V tölt most, fogyasztók rákapcsolása után ≈13,9 V.
Lehet, hogy ez kevés neki és letiltja a nagy fogyasztókat? ( bár jártam már én rossz generátorral kevesebb töltéssel is vele, nem dobott kódot)
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 17:23:24 »

Az ABS kocka csatit érted ez alatt? Az olyan fantasztikus helyen van rinya, de nincs más választásom, úgy látom.
A c1155 és c1145 hibakódot sikerült szombaton orvosolni a csokállványon lévő csatik takarításával és kód törlésével.
A C1266 az marad, törölhetetlen.

Csak egy gondolat generátor oldalról:
Korábban meghalt a generátorom, hirtelen kellett egy másik így beraktam egy gyorsan szerzett bontottat.
Most amikor cseréltem a toronycsapágyat, mivel szét volt bontva a jobb eleje, már a generátor kapott egy szabadonfutót és szíjfeszítőjét is cseréltem +szíjjat is (1642mm)
Ez után jött a c1266 hibakód (ami gyenge vagy nincs tápellátás).
A generátor terhelés nélkül 14,2-14,4 V tölt most, fogyasztók rákapcsolása után ≈13,9 V.
Lehet, hogy ez kevés neki és letiltja a nagy fogyasztókat? ( bár jártam már én rossz generátorral kevesebb töltéssel is vele, nem dobott kódot)
ha nem eredeti visteon generátor került bele,az is lehet, hogy nem illeszkedik a smart charge töltő rendszerhez. Vannak amikkel nem működik a töltőrendszer,és ilyen hibákat generál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 20:53:08 »

Közben találtam méreteket és van is készen ilyen.
Mennyi db kell összesen azt tudja valaki?
Bal első 650mm, jobb első 1100mm
Bal hátsó 1700mm, jobb hátsó 1240mm
De van olyan 2950mm középső?
Tudja valaki, hogy ez mi lenne?

 worship


Az eléggé biztos, hogy fékenként külön cső megy az ABS kockától, különben nehezen tudna működni a rendszer. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 20:56:36 »

Az ABS kocka csatit érted ez alatt? Az olyan fantasztikus helyen van rinya, de nincs más választásom, úgy látom.
A c1155 és c1145 hibakódot sikerült szombaton orvosolni a csokállványon lévő csatik takarításával és kód törlésével.
A C1266 az marad, törölhetetlen.

Csak egy gondolat generátor oldalról:
Korábban meghalt a generátorom, hirtelen kellett egy másik így beraktam egy gyorsan szerzett bontottat.
Most amikor cseréltem a toronycsapágyat, mivel szét volt bontva a jobb eleje, már a generátor kapott egy szabadonfutót és szíjfeszítőjét is cseréltem +szíjjat is (1642mm)
Ez után jött a c1266 hibakód (ami gyenge vagy nincs tápellátás).
A generátor terhelés nélkül 14,2-14,4 V tölt most, fogyasztók rákapcsolása után ≈13,9 V.
Lehet, hogy ez kevés neki és letiltja a nagy fogyasztókat? ( bár jártam már én rossz generátorral kevesebb töltéssel is vele, nem dobott kódot)

Az attól függ, milyen meleg van.

30-35 fok körül még kevés fogyasztónál is 13,8V körül van a töltőfesz. 20 fok alatt még erősebb terheléssel is illene a 14-14,1V-nak meglennie.

Ha a mostanában kánikulában nézted, a 13,9V teljesen jó értéknek tűnik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2024.07.30 kedd, 10:19:47 »

ha nem eredeti visteon generátor került bele,az is lehet, hogy nem illeszkedik a smart charge töltő rendszerhez. Vannak amikkel nem működik a töltőrendszer,és ilyen hibákat generál.

Nem Visteon került fel, hanem AS-PL. De 2-3 hónapot tette a dolgát rendesen. Nem siettem el az újra szabadon futósítást.  Smiley
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2024.07.30 kedd, 10:25:58 »

Az attól függ, milyen meleg van.

30-35 fok körül még kevés fogyasztónál is 13,8V körül van a töltőfesz. 20 fok alatt még erősebb terheléssel is illene a 14-14,1V-nak meglennie.

Ha a mostanában kánikulában nézted, a 13,9V teljesen jó értéknek tűnik.

AndyA

Akkor megnyugodtam.
Csak a "szénkefe csere" leírásban az szerepel, hogy 15,6 V ugrott a töltés kefe csere után.
Nálam felújított generátor(Kertész utcai) esetén sem volt több 14,8 V-nál. Így gondoltam ez is lehetne a hiba forrása.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2024.08.04 vasárnap, 10:45:19 »

Akkor megnyugodtam.
Csak a "szénkefe csere" leírásban az szerepel, hogy 15,6 V ugrott a töltés kefe csere után.
Nálam felújított generátor(Kertész utcai) esetén sem volt több 14,8 V-nál. Így gondoltam ez is lehetne a hiba forrása.

35 fokban indultam haza a minap. Alapjáraton, komolyabb terhelés nélkül volt 13,7V a fesz, amikor ráadtam szellőztetést, fényszórót, lement 13,6V-ra. Azután hazafelé, ahogyan hűlt az idő, ment szépen felfelé. 25 fok környékén már 14V volt, 22 fokban este meg már a "normális" 14,1.14,2V között ingadozott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2024.10.13 vasárnap, 15:31:47 »

Nem régiben hátul mindkét oldalon kicseréltem a féknyerget és a kézifékköteleket és a fékfolyadékot. Légtelenítettem a nyergeknél a rendszert, de azóta a pedált lenyomásakor lejjebb kezd ez fogni a fék, mint előzőekben.

Az egyik féknyereg le volt szedve pár napig a csere előtt, de természetesen amennyire lehet ledugóztam a cső végét, de nem lett tökéletes, mert csepegett ki belőle valamennyi folyadék.

Van esetleg ötlet, hogy mi lehet a gond?

esetleg a légtelenítés nem lett tökéletes vagy máshol is le kellene légteleníteni nem csak a négy nyeregnél?
« Utoljára szerkesztve: 2024.10.13 vasárnap, 15:39:08 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.