Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:12:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075152 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2013.07.27 szombat, 17:49:02 »

A harmadik képen alul mintha nem középen futna a tárcsa a féktuskóban....
Jó a szemed és a látásod, de ez teljesen normális ebben az esetben, mert nincs felhuzatva a helyére, ugyanis majd a kerékcsavarok fogják felhuzni és akkor pont középen fog futni! Wink wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2013.07.27 szombat, 17:51:07 »

Jó a szemed és a látásod, de ez teljesen normális ebben az esetben, mert nincs felhuzatva a helyére, ugyanis majd a kerékcsavarok fogják felhuzni és akkor pont középen fog futni! Wink wave


A teteje viszont középen van... az hova húzza majd?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2013.07.27 szombat, 17:59:02 »

A teteje viszont középen van... az hova húzza majd?
Ne legyél már ennyire értetlen, a súlyából eredő tehetetlenségéből eredően csak az alja van kibillenve, az alja ahogy megy majd befelé a teteje minimálisat kifelé és akkor lesz párhuzamos a fékbetétekkel, persze ha azokat is hosszászorítod a tárcsákhoz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2013.07.27 szombat, 18:01:46 »

Ne legyél már ennyire értetlen, a súlyából eredő tehetetlenségéből eredően csak az alja van kibillenve, az alja ahogy megy majd befelé a teteje minimálisat kifelé és akkor lesz párhuzamos a fékbetétekkel, persze ha azokat is hosszászorítod a tárcsákhoz!

A ford tárcsánként 2 db körmös biztosító gyűrűvel rögzíti a tárcsát a kerékagyhoz. Nem kimondottan a kerék feladat ez. Értetlen...ez tetszik....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2013.07.27 szombat, 18:08:12 »

A ford tárcsánként 2 db körmös biztosító gyűrűvel rögzíti a tárcsát a kerékagyhoz. Nem kimondottan a kerék feladat ez. Értetlen...ez tetszik....  wave
Igen 2db acél lemez anyával rögzitik és azoknak az a szerepe, hogy a helyükön tartsák a tárcsát pl. fékbetét cserekor vagy amikor leveszed a nyerget, de, ha meg van a 2 lemezanya abban az esetben is a kerék csavarok végzik a keréken keresztül a rögzítést, hiszen az a 2 db acél lemez anya csak szerelési segéd eszköz. Főleg a gyártó soron van jelentősége!
Én nélkülözöm a lemez anyákat, nekem nem okoz gondot a szerelés azok nélkül sem. wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 21:05:13 »

Nagyobb nyeregtől lett féked esőben?  fejvakaras
Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.

A festés, nem a felrakás előtt lett volna célszerű? Wink

de, úgy is volt, csak  most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni.  Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm.   majd télen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 21:15:20 »

Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.

de, úgy is volt, csak  most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni.  Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm.   majd télen
Értelek, jó munkát hozzá majd.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 22:19:07 »

Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.

de, úgy is volt, csak  most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni.  Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm.   majd télen

Ennyire rossz ferrodo? az kemény....Nekem eddig nagyon tetszik DELPHI.... eljen
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 22:27:44 »

Ennyire rossz ferrodo? az kemény....Nekem eddig nagyon tetszik DELPHI.... eljen
Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire.  esőben félelmetes volt.  Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 22:30:30 »

Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire.  esőben félelmetes volt.  Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom

jah mondani sokmindent lehet....Brembot,Textart is fikázzák sokan mostanában....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 23:00:51 »

jah mondani sokmindent lehet....Brembot,Textart is fikázzák sokan mostanában....
Nekem Textar betét van benne. Nem vagyok tőle elájulva.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 23:03:58 »

Azt honnan lehet észre venni ha a betét kuka?
Nem szemrevételezésre gondolok, egyébként hány mm? inkább valami hangra.
?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 08:30:05 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 23:11:16 »

Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire.  esőben félelmetes volt.  Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
Nekem is Termo Quit volt bent elöl, nekem sem volt jó tapasztalatom vele, de én betudtam a zimmermann tárcsának, mert az sem hozza messze azt a teljesítményt, mint amit várna tőle az ember, 10000km után lecseréltem a tárcsát is meg a betétet is.
Most sikerült egy nagyon jó párosítást találnom, Car HPD tárcsa Jurid J betéttel, most jó a fékem! Igaz ST 170 Foca tárcsa, MK III Mondeo féknyergekkel.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 06:14:52 »

Nekem is Termo Quit volt bent elöl, nekem sem volt jó tapasztalatom vele, de én betudtam a zimmermann tárcsának, mert az sem hozza messze azt a teljesítményt, mint amit várna tőle az ember, 10000km után lecseréltem a tárcsát is meg a betétet is.
Most sikerült egy nagyon jó párosítást találnom, Car HPD tárcsa Jurid J betéttel, most jó a fékem! Igaz ST 170 Foca tárcsa, MK III Mondeo féknyergekkel.

Premiert használtam ferodo-ból, mondeón és off kocsin is, nem volt vele semmi bajom. Mondjuk én nem is használom versenypályának az utakat  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 07:51:57 »

Nekem Textar betét van benne. Nem vagyok tőle elájulva.

nekem is azt mondták, nyúlik mint a takony vele a fék és elég sok csikorog...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 09:07:08 »

Nálatok lehet, de a héten az ország több részén is volt, még, ha csak félórás zápor, de az is eső. smile
és azonnal kiment az aszfalt csikra tesztelni  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:12:33 »

nekem is azt mondták, nyúlik mint a takony vele a fék és elég sok csikorog...

Nekem a tárcsák brembo-k, a betét meg textar. Nagy sebességről vészfékezve mostanában már nyúlik is, régen hibátlan volt, de amiért nem veszek többet ilyen kombót az az, hogy a kemény betét megette a tárcsákat, gyakorlatilag másik tárcsát kell feltennem, pedig a betétben van még bőven. Mindezt 65K km alatt.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:18:01 »

Annyi minden kering már itt a tárcsákkal és betétekkel kapcsolatban, hogy kéne már egy poll-t csinálni az alábbi kérdésekkel, és akkor lenne valami összegzés, mindenki tudná milyet vegyen, vagy milyet ne:

-kombi vagy 4-5 ajtós
-tácsa márkája és osztályzása
-betét márkája és osztályzása
-futott km az adott fék konfiggal
-Össz osztályzat
-Szöveges ítélet

Vagy valami hasonló...

Na? Google Drive-ban 2-3 perc öszerakni egy ilyen kérdőívet.
Valamelyik admin hátha ráharap a dologra.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:34:28 »

2004   2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:40:42 »

Premiert használtam ferodo-ból, mondeón és off kocsin is, nem volt vele semmi bajom. Mondjuk én nem is használom versenypályának az utakat  vigyor3
Te jobban választottál, korábban nekem sem volt bajom, amikor a premiert használtam. integet2
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:45:53 »

2004   2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
 vigyor3
Ahogy írod, rendeltetés szerű használatra szuper a gyári fék, de én egyenlőre maradok a mostani verziómnál, mivel kicsit jobb a fékhatás, mint a gyárival. wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:53:55 »

Nekem a tárcsák brembo-k, a betét meg textar. Nagy sebességről vészfékezve mostanában már nyúlik is, régen hibátlan volt, de amiért nem veszek többet ilyen kombót az az, hogy a kemény betét megette a tárcsákat, gyakorlatilag másik tárcsát kell feltennem, pedig a betétben van még bőven. Mindezt 65K km alatt.
Szerintem elég fontos h a tarcsa es a betet azonos marka legyen. És a fekolajat is cserelni kell neha.

Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:57:42 »

Ahogy írod, rendeltetés szerű használatra szuper a gyári fék, de én egyenlőre maradok a mostani verziómnál, mivel kicsit jobb a fékhatás, mint a gyárival. wave
En sem palyazok meg szaguldozok, gondolom Te sem. Az én esetembem  megpakolva+ hülyék között kozlekedve kell a tuti fék.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 11:16:15 »

2004   2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
 vigyor3

Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 11:36:40 »

Azt honnan lehet észre venni ha a betét kuka?
Nem szemrevételezésre gondolok, egyébként hány mm? inkább valami hangra.
?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékpofák,  tengelyközépre merőlegesen mind két vége, 45-60°-ban le van törve. Amikor a kopás mértéke eléri a letörési sik végét a betét megérett a kukára. Ez gyártótól függően 2-3mm nagyságrendű. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 11:39:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 11:50:05 »

Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?

Nem mindet én mentem, előtte egy osztrák nyugdíjas bácsi használta. Ford-nál szervizelve minden, gyári alkatrészek. Papíron minden beavatkozás, aprólékos, részletes volt a bácsi mindenben. Még a kezelési könyvben is sorkihúzóval a lényeg, oldalt cetlizve, hogy mi hol találhat....keresni se kelljen.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 12:58:14 »

Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire.  esőben félelmetes volt.  Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom

nekem gyári volt eddig, de már most érzem hogy jobb a Delphi szerintem....
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 19:57:31 »

nekem gyári volt eddig, de már most érzem hogy jobb a Delphi szerintem....
Tárcsa is és betét is?
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 20:35:11 »

Tárcsa is és betét is?

igen
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 22:12:30 »

Nekem ezekkel a tapasztalatokkal az a bajom, hogy mindig egy elkopott garnitúra van összehasonlítva egy új szettel.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 23:52:42 »

En sem palyazok meg szaguldozok, gondolom Te sem. Az én esetembem  megpakolva+ hülyék között kozlekedve kell a tuti fék.
De én rengeteget pályázok és többnyire a Német autópályákon.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:18:27 »

De én rengeteget pályázok és többnyire a Német autópályákon.
versenypályára gondoltam  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:40:21 »

versenypályára gondoltam  wave
Oda nem a Mondeot használom. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 10:10:48 »

Nagyobb nyeregtől lett féked esőben?  fejvakaras

Igen. Előtte még szárazon is csak lassító volt az autójában. Én próbáltam...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 10:14:17 »

- Kombi
- Brembo tárcsa
- EBC Redstuff betét, kifogástalan
- 40-50 ezer km körül eddig
- Osztályzat: 5!!!
- Szöveges ítélet meg minek? Aki próbálta, tudja, aki nem próbálta, az meg bemondásra úgysem hiszi el... taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 12:59:45 »

Igen. Előtte még szárazon is csak lassító volt az autójában. Én próbáltam...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Most megcsúszik a kerék a kavicsozott aszfalton is  wave   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 13:00:24 »

Most megcsúszik a kerék a kavicsozott aszfalton is  wave   

Nincs ABS-ed?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 13:04:25 »

Nincs ABS-ed?  vigyor3
Nekem olyan van hogy azzal is megcsúszik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 15:07:03 »

- Kombi
- Brembo tárcsa
- EBC Redstuff betét, kifogástalan
- 40-50 ezer km körül eddig
- Osztályzat: 5!!!
- Szöveges ítélet meg minek? Aki próbálta, tudja, aki nem próbálta, az meg bemondásra úgysem hiszi el... taps taps taps taps taps

AndyA
nekem gyári tárcsák EBC Redstuffal! kb 1500km-t mentem vele de ég és föld végre érezni hogy az autó meg is akar állni nem csak lassítani!én is csak ajánlani tudom a redstuffot!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 16:06:10 »

Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?
A tárcsák gyártóját nem tudtam kinyomozni, viszont a betétekét igen a kék dobozos FORD dobozban Bosch gyártmányú, míg a piros MOTORCRAFT dobozban Jurid gyártmányú betétek vannak, legalábbis a 3-4-s mondeok és fokák esetében.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 16:56:13 »

A tárcsák gyártóját nem tudtam kinyomozni, viszont a betétekét igen a kék dobozos FORD dobozban Bosch gyártmányú, míg a piros MOTORCRAFT dobozban Jurid gyártmányú betétek vannak, legalábbis a 3-4-s mondeok és fokák esetében.

van abba textar meg ferrodo is..enyém textar volt spec, ferrodot meg láttam.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 17:34:43 »

van abba textar meg ferrodo is..enyém textar volt spec, ferrodot meg láttam.
Elhiszem, én a most polcon levő készletből merítettem az infót.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:05:33 »

Nekem olyan van hogy azzal is megcsúszik
Múlt héten használtam egy 2013-as passatot elöl gyárilag 345-ös tárcsák, hátul 310 pedig "csak" 2.0 TDI... eplus2 nagyon lehetett fékezni vele..több mint 2000 km-t mentem szerpentines keményen hegyvidékes területen, fura volt utána a mondeo... Undecided  féktelennek tűnt... eplus2 de már visszaszoktam.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 22:38:24 »

Múlt héten használtam egy 2013-as passatot elöl gyárilag 345-ös tárcsák, hátul 310 pedig "csak" 2.0 TDI... eplus2 nagyon lehetett fékezni vele..több mint 2000 km-t mentem szerpentines keményen hegyvidékes területen, fura volt utána a mondeo... Undecided  féktelennek tűnt... eplus2 de már visszaszoktam.
A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 22:53:31 »

A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.
Lehet ott meg több munkahenger szorít, de ezt nem tudom.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 22:58:20 »

A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.

Az átmérő inkább ott számít, hogy a nagyobb átmérőjűben tööb az anyag és nagyobb a felület, azaz lassabban melegszik fel és gyorsabban hűl le. Több munkahengerrel és nagyobb felületű betéttel még mindig könnyen lehet a szorítóerőt, azaz a fékhatást növelni, hiába kisebb pár centivel a tárcsa átmérője.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 23:23:01 »

Lehet ott meg több munkahenger szorít, de ezt nem tudom.
Igen az S-s féknyereg van rajt a 2 dugattyús.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:15:41 »

Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:35:52 »

Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom

Mitől jött ki a dugattyú a nyeregből? Huh?

A porvédőt szerintem nem fogod tudni így visszatenni a dugattyúra, ki kell piszkálni a nyeregből (lehetőleg épségben, de méginkább úgy, hogy van már új), ráhúzni a dugattyúra, annak a belső fele felé kinyújtani, és amikor félig bent a dugattyú akkor visszanyomkodni a helyére a nyeregben. De mivel jó eséllyel kuka a nyereg, szerintem tépd ki a porvédőt, tekerd be a dugattyút, és menj másik nyerget venni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:36:42 »

Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom
Tekerd és nyomd egyszerre csak úgy tudod visszanyomni
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.