Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:10:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3071373 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2013.07.27 szombat, 17:49:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.27 szombat, 17:40:23
A harmadik képen alul mintha nem középen futna a tárcsa a féktuskóban....
Jó a szemed és a látásod, de ez teljesen normális ebben az esetben, mert nincs felhuzatva a helyére, ugyanis majd a kerékcsavarok fogják felhuzni és akkor pont középen fog futni!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2013.07.27 szombat, 17:51:07 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.27 szombat, 17:49:02
Jó a szemed és a látásod, de ez teljesen normális ebben az esetben, mert nincs felhuzatva a helyére, ugyanis majd a kerékcsavarok fogják felhuzni és akkor pont középen fog futni!
A teteje viszont középen van... az hova húzza majd?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2013.07.27 szombat, 17:59:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.27 szombat, 17:51:07
A teteje viszont középen van... az hova húzza majd?
Ne legyél már ennyire értetlen, a súlyából eredő tehetetlenségéből eredően csak az alja van kibillenve, az alja ahogy megy majd befelé a teteje minimálisat kifelé és akkor lesz párhuzamos a fékbetétekkel, persze ha azokat is hosszászorítod a tárcsákhoz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2013.07.27 szombat, 18:01:46 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.27 szombat, 17:59:02
Ne legyél már ennyire értetlen, a súlyából eredő tehetetlenségéből eredően csak az alja van kibillenve, az alja ahogy megy majd befelé a teteje minimálisat kifelé és akkor lesz párhuzamos a fékbetétekkel, persze ha azokat is hosszászorítod a tárcsákhoz!
A ford tárcsánként 2 db körmös biztosító gyűrűvel rögzíti a tárcsát a kerékagyhoz. Nem kimondottan a kerék feladat ez. Értetlen...ez tetszik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2013.07.27 szombat, 18:08:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.27 szombat, 18:01:46
A ford tárcsánként 2 db körmös biztosító gyűrűvel rögzíti a tárcsát a kerékagyhoz. Nem kimondottan a kerék feladat ez. Értetlen...ez tetszik....
Igen 2db acél lemez anyával rögzitik és azoknak az a szerepe, hogy a helyükön tartsák a tárcsát pl. fékbetét cserekor vagy amikor leveszed a nyerget, de, ha meg van a 2 lemezanya abban az esetben is a kerék csavarok végzik a keréken keresztül a rögzítést, hiszen az a 2 db acél lemez anya csak szerelési segéd eszköz. Főleg a gyártó soron van jelentősége!
Én nélkülözöm a lemez anyákat, nekem nem okoz gondot a szerelés azok nélkül sem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 21:05:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.26 péntek, 22:06:01
Nagyobb nyeregtől lett féked esőben?
Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.26 péntek, 23:11:51
A festés, nem a felrakás előtt lett volna célszerű?
de, úgy is volt, csak most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni. Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm. majd télen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 21:15:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.28 vasárnap, 21:05:13
Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.
de, úgy is volt, csak most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni. Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm. majd télen
Értelek, jó munkát hozzá majd.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 22:19:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.28 vasárnap, 21:05:13
Nem. attól h nem a gagyi ferodo betétek+tárcsák vannak benne.
de, úgy is volt, csak most taknyolva lett. muszáj volt átkenni mert sárgán nem akartam feltenni. Le kellene csiszolni, és lefújni normálisan, csak erre mostanában nem lesz időm. majd télen
Ennyire rossz ferrodo? az kemény....Nekem eddig nagyon tetszik DELPHI....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 22:27:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.28 vasárnap, 22:19:07
Ennyire rossz ferrodo? az kemény....Nekem eddig nagyon tetszik DELPHI....
Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire. esőben félelmetes volt. Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 22:30:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.28 vasárnap, 22:27:44
Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire. esőben félelmetes volt. Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
jah mondani sokmindent lehet....Brembot,Textart is fikázzák sokan mostanában....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 23:00:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.28 vasárnap, 22:30:30
jah mondani sokmindent lehet....Brembot,Textart is fikázzák sokan mostanában....
Nekem Textar betét van benne. Nem vagyok tőle elájulva.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 23:03:58 »
Azt honnan lehet észre venni ha a betét kuka?
Nem szemrevételezésre gondolok, egyébként hány mm? inkább valami hangra.
?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 08:30:05 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 23:11:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.28 vasárnap, 22:27:44
Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire. esőben félelmetes volt. Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
Nekem is Termo Quit volt bent elöl, nekem sem volt jó tapasztalatom vele, de én betudtam a zimmermann tárcsának, mert az sem hozza messze azt a teljesítményt, mint amit várna tőle az ember, 10000km után lecseréltem a tárcsát is meg a betétet is.
Most sikerült egy nagyon jó párosítást találnom, Car HPD tárcsa Jurid J betéttel, most jó a fékem! Igaz ST 170 Foca tárcsa, MK III Mondeo féknyergekkel.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 06:14:52 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.28 vasárnap, 23:11:16
Nekem is Termo Quit volt bent elöl, nekem sem volt jó tapasztalatom vele, de én betudtam a zimmermann tárcsának, mert az sem hozza messze azt a teljesítményt, mint amit várna tőle az ember, 10000km után lecseréltem a tárcsát is meg a betétet is.
Most sikerült egy nagyon jó párosítást találnom, Car HPD tárcsa Jurid J betéttel, most jó a fékem! Igaz ST 170 Foca tárcsa, MK III Mondeo féknyergekkel.
Premiert használtam ferodo-ból, mondeón és off kocsin is, nem volt vele semmi bajom. Mondjuk én nem is használom versenypályának az utakat
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 07:51:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.28 vasárnap, 23:00:51
Nekem Textar betét van benne. Nem vagyok tőle elájulva.
nekem is azt mondták, nyúlik mint a takony vele a fék és elég sok csikorog...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 09:07:08 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.27 szombat, 17:25:55
Nálatok lehet, de a héten az ország több részén is volt, még, ha csak félórás zápor, de az is eső.
és azonnal kiment az aszfalt csikra tesztelni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:12:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.29 hétfő, 07:51:57
nekem is azt mondták, nyúlik mint a takony vele a fék és elég sok csikorog...
Nekem a tárcsák brembo-k, a betét meg textar. Nagy sebességről vészfékezve mostanában már nyúlik is, régen hibátlan volt, de amiért nem veszek többet ilyen kombót az az, hogy a kemény betét megette a tárcsákat, gyakorlatilag másik tárcsát kell feltennem, pedig a betétben van még bőven. Mindezt 65K km alatt.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Poll?
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:18:01 »
Annyi minden kering már itt a tárcsákkal és betétekkel kapcsolatban, hogy kéne már egy poll-t csinálni az alábbi kérdésekkel, és akkor lenne valami összegzés, mindenki tudná milyet vegyen, vagy milyet ne:
-kombi vagy 4-5 ajtós
-tácsa márkája és osztályzása
-betét márkája és osztályzása
-futott km az adott fék konfiggal
-Össz osztályzat
-Szöveges ítélet
Vagy valami hasonló...
Na? Google Drive-ban 2-3 perc öszerakni egy ilyen kérdőívet.
Valamelyik admin hátha ráharap a dologra.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:34:28 »
2004 2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:40:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.29 hétfő, 06:14:52
Premiert használtam ferodo-ból, mondeón és off kocsin is, nem volt vele semmi bajom. Mondjuk én nem is használom versenypályának az utakat
Te jobban választottál, korábban nekem sem volt bajom, amikor a premiert használtam.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:45:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.29 hétfő, 10:34:28
2004 2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
Ahogy írod, rendeltetés szerű használatra szuper a gyári fék, de én egyenlőre maradok a mostani verziómnál, mivel kicsit jobb a fékhatás, mint a gyárival.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:53:55 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.29 hétfő, 10:12:33
Nekem a tárcsák brembo-k, a betét meg textar. Nagy sebességről vészfékezve mostanában már nyúlik is, régen hibátlan volt, de amiért nem veszek többet ilyen kombót az az, hogy a kemény betét megette a tárcsákat, gyakorlatilag másik tárcsát kell feltennem, pedig a betétben van még bőven. Mindezt 65K km alatt.
Szerintem elég fontos h a tarcsa es a betet azonos marka legyen. És a fekolajat is cserelni kell neha.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:57:42 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.29 hétfő, 10:45:53
Ahogy írod, rendeltetés szerű használatra szuper a gyári fék, de én egyenlőre maradok a mostani verziómnál, mivel kicsit jobb a fékhatás, mint a gyárival.
En sem palyazok meg szaguldozok, gondolom Te sem. Az én esetembem megpakolva+ hülyék között kozlekedve kell a tuti fék.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 11:16:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.29 hétfő, 10:34:28
2004 2.0 Benzin 4 ajtós
166.600 km
Gyári tárcsa, gyári betét....... persze nem az elsző szett.
Teljesen megfelel, jól fékezi az autót...még nagy féknél is, semmi hangja.
- Többször nem próbáltam 200-ról nullára, mert nem megyek ennyire...főleg nem többször egymás után és nem fékezek 0-ra
- Rendeltetésszerű használatra maximálisan alkalmas és megfelelő a fékhatás.
Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 11:36:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.28 vasárnap, 23:03:58
Azt honnan lehet észre venni ha a betét kuka?
Nem szemrevételezésre gondolok, egyébként hány mm? inkább valami hangra.
?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékpofák, tengelyközépre merőlegesen mind két vége, 45-60°-ban le van törve. Amikor a kopás mértéke eléri a letörési sik végét a betét megérett a kukára. Ez gyártótól függően 2-3mm nagyságrendű.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 11:39:41 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 11:50:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.29 hétfő, 11:16:15
Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?
Nem mindet én mentem, előtte egy osztrák nyugdíjas bácsi használta. Ford-nál szervizelve minden, gyári alkatrészek. Papíron minden beavatkozás, aprólékos, részletes volt a bácsi mindenben. Még a kezelési könyvben is sorkihúzóval a lényeg, oldalt cetlizve, hogy mi hol találhat....keresni se kelljen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 12:58:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.28 vasárnap, 22:27:44
Azt hittem h jó, meg itt is azt mondták. de nem jó semmire. esőben félelmetes volt. Pedig a Termo Quit betétet vettem bele, nem is a legalapabbat. hátulról is kidobom
nekem gyári volt eddig, de már most érzem hogy jobb a Delphi szerintem....
Naplózva
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 19:57:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.29 hétfő, 12:58:14
nekem gyári volt eddig, de már most érzem hogy jobb a Delphi szerintem....
Tárcsa is és betét is?
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 20:35:11 »
Idézetet írta: Barny007 - 2013.07.29 hétfő, 19:57:31
Tárcsa is és betét is?
igen
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 22:12:30 »
Nekem ezekkel a tapasztalatokkal az a bajom, hogy mindig egy elkopott garnitúra van összehasonlítva egy új szettel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 23:52:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.29 hétfő, 10:57:42
En sem palyazok meg szaguldozok, gondolom Te sem. Az én esetembem megpakolva+ hülyék között kozlekedve kell a tuti fék.
De én rengeteget pályázok és többnyire a Német autópályákon.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2013.07.30 kedd, 22:18:27 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.07.29 hétfő, 23:52:42
De én rengeteget pályázok és többnyire a Német autópályákon.
versenypályára gondoltam
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2013.07.30 kedd, 22:40:21 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.30 kedd, 22:18:27
versenypályára gondoltam
Oda nem a Mondeot használom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:10:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.26 péntek, 22:06:01
Nagyobb nyeregtől lett féked esőben?
Igen. Előtte még szárazon is csak lassító volt az autójában. Én próbáltam...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Poll?
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:14:17 »
- Kombi
- Brembo tárcsa
- EBC Redstuff betét, kifogástalan
- 40-50 ezer km körül eddig
- Osztályzat: 5!!!
- Szöveges ítélet meg minek? Aki próbálta, tudja, aki nem próbálta, az meg bemondásra úgysem hiszi el...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 12:59:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.01 csütörtök, 10:10:48
Igen. Előtte még szárazon is csak lassító volt az autójában. Én próbáltam...
AndyA
Most megcsúszik a kerék a kavicsozott aszfalton is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 13:00:24 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.01 csütörtök, 12:59:45
Most megcsúszik a kerék a kavicsozott aszfalton is
Nincs ABS-ed?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 13:04:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.01 csütörtök, 13:00:24
Nincs ABS-ed?
Nekem olyan van hogy azzal is megcsúszik
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Poll?
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 15:07:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.01 csütörtök, 10:14:17
- Kombi
- Brembo tárcsa
- EBC Redstuff betét, kifogástalan
- 40-50 ezer km körül eddig
- Osztályzat: 5!!!
- Szöveges ítélet meg minek? Aki próbálta, tudja, aki nem próbálta, az meg bemondásra úgysem hiszi el...
AndyA
nekem gyári tárcsák EBC Redstuffal! kb 1500km-t mentem vele de ég és föld végre érezni hogy az autó meg is akar állni nem csak lassítani!én is csak ajánlani tudom a redstuffot!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 16:06:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.29 hétfő, 11:16:15
Köszi, de valami külső linkes kérdőíven gondoltam ezt. 166K km-t mentél ilyen fék konfiggal? Akkor gondolom mást nem is próbáltál?
És ki gyártja most a "gyárit" fékből?
A tárcsák gyártóját nem tudtam kinyomozni, viszont a betétekét igen a kék dobozos FORD dobozban Bosch gyártmányú, míg a piros MOTORCRAFT dobozban Jurid gyártmányú betétek vannak, legalábbis a 3-4-s mondeok és fokák esetében.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 16:56:13 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.08.01 csütörtök, 16:06:10
A tárcsák gyártóját nem tudtam kinyomozni, viszont a betétekét igen a kék dobozos FORD dobozban Bosch gyártmányú, míg a piros MOTORCRAFT dobozban Jurid gyártmányú betétek vannak, legalábbis a 3-4-s mondeok és fokák esetében.
van abba textar meg ferrodo is..enyém textar volt spec, ferrodot meg láttam.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 17:34:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.01 csütörtök, 16:56:13
van abba textar meg ferrodo is..enyém textar volt spec, ferrodot meg láttam.
Elhiszem, én a most polcon levő készletből merítettem az infót.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 21:05:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.01 csütörtök, 13:04:25
Nekem olyan van hogy azzal is megcsúszik
Múlt héten használtam egy 2013-as passatot elöl gyárilag 345-ös tárcsák, hátul 310 pedig "csak" 2.0 TDI...
nagyon lehetett fékezni vele..több mint 2000 km-t mentem szerpentines keményen hegyvidékes területen, fura volt utána a mondeo...
féktelennek tűnt...
de már visszaszoktam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 22:38:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.01 csütörtök, 21:05:33
Múlt héten használtam egy 2013-as passatot elöl gyárilag 345-ös tárcsák, hátul 310 pedig "csak" 2.0 TDI...
nagyon lehetett fékezni vele..több mint 2000 km-t mentem szerpentines keményen hegyvidékes területen, fura volt utána a mondeo...
féktelennek tűnt...
de már visszaszoktam.
A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 22:53:31 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.08.01 csütörtök, 22:38:24
A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.
Lehet ott meg több munkahenger szorít, de ezt nem tudom.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 22:58:20 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.08.01 csütörtök, 22:38:24
A Volksvagányéknál is érdekesen kombinálják az autókat, fiam Audi A6 3000 TDI Quattro kombiján csak 321 mm átmérőjű az első tárcsa, pedig jóval nehezebb meg kicsit nagyobb teljesítményű, mint az általad említett Passat. Igaz Fordok házatáján is sok olyan széria lát nap világot, amit kimondottan egyes országok számára gyártanak.
Az átmérő inkább ott számít, hogy a nagyobb átmérőjűben tööb az anyag és nagyobb a felület, azaz lassabban melegszik fel és gyorsabban hűl le. Több munkahengerrel és nagyobb felületű betéttel még mindig könnyen lehet a szorítóerőt, azaz a fékhatást növelni, hiába kisebb pár centivel a tárcsa átmérője.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 23:23:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.01 csütörtök, 22:53:31
Lehet ott meg több munkahenger szorít, de ezt nem tudom.
Igen az S-s féknyereg van rajt a 2 dugattyús.
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2013.08.03 szombat, 16:15:41 »
Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2013.08.03 szombat, 16:35:52 »
Idézetet írta: farika84 - 2013.08.03 szombat, 16:15:41
Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom
Mitől jött ki a dugattyú a nyeregből?
A porvédőt szerintem nem fogod tudni így visszatenni a dugattyúra, ki kell piszkálni a nyeregből (lehetőleg épségben, de méginkább úgy, hogy van már új), ráhúzni a dugattyúra, annak a belső fele felé kinyújtani, és amikor félig bent a dugattyú akkor visszanyomkodni a helyére a nyeregben. De mivel jó eséllyel kuka a nyereg, szerintem tépd ki a porvédőt, tekerd be a dugattyút, és menj másik nyerget venni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2013.08.03 szombat, 16:36:42 »
Idézetet írta: farika84 - 2013.08.03 szombat, 16:15:41
Sziasztok sracok. Gyors segitsegeteket kernem. Bal hatulja nagyon nyikorgott a feknel gondoltam valamelyik dugattyz beragadt.
Igazam lett. Katasztrofa volt amit a dugattyuknal talaltam. Viszont egy dologban kernem a segitsegeteket. A fo dugattyut hogy tudom visszarakni a gumiszoknyaba hogy az ne seruljon. Mert a perselybol nem tudom kiszedni a gumit es sehogy nem tudom visszarakni a dugattyut.
Elore is koszonom
Tekerd és nyomd egyszerre csak úgy tudod visszanyomni
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ