Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:21:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167922 alkalommal)
0 Felhasználó és 201 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2550 Dátum:
2012.06.26 kedd, 00:45:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.25 hétfő, 23:33:04
nohát a sz0pás folytatódik.
* a bal oldali toronycsapágy nem a gyári pozícióban berakva (van rajta vonal, ami a két külső csavar közé kell essen) -> goto10
* a felni belső része, a féknyereg és a doblemezen jelentős mennyiségű zsírpöttyözés -> szakadt a bal külső féltengelycsukló gumiharangja és szórja ki a zsírt a csuklóból.
(a kérdés csak az, hogy van-e összefüggés a szerelés és szakadás között
)
* a futómű még mindig nem jól áll, nincs kormányközép (2x-i beállítási kísérlet után) (vicces, mikor a gép a középső kormánymű pont és az egyenesfutási állás között billeg...)
Hát nem irigyellek... a gumiharang az egy idő után kiszakad. A gumi elöregszik... szerencse, hogy időben észrevették, így a féltengelyed túléli.
Erre tudnék valakit, aki olcsón kicserélné, nekünk a fiestán kellett, immáron mindkettőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2551 Dátum:
2012.06.26 kedd, 10:54:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.26 kedd, 00:45:20
Hát nem irigyellek... a gumiharang az egy idő után kiszakad. A gumi elöregszik... szerencse, hogy időben észrevették, így a féltengelyed túléli.
Erre tudnék valakit, aki olcsón kicserélné, nekünk a fiestán kellett, immáron mindkettőt.
Jó lenne, ha ez lenne, de a sérülés formája (félkör alakú) és helye (az egyik "redő" közepe, az tengely felé eső és a külső visszahajlás között) nem támasztja alá az elöregedést. Ha elöregedésből fakadóan kireped, akkor a sérülés környékén látszik a repedezés, továbbá inkább az igénybe vett részeken, azaz ahol hajlik a harang anyaga, szokott fáradni. Sokkal valószínűbb, hogy amikor tették be a lengéscsillapítót, az aljával megnyomták a harangot.
A féltengely túlélése sajnos kérdéses, mert ahogy néztem, tengelyirányban is kottyan már, meg a külső csukló is kotyog kicsit, ha megfogom a középső részt és az agyat mozdítom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2552 Dátum:
2012.06.26 kedd, 11:01:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.26 kedd, 10:54:31
Jó lenne, ha ez lenne, de a sérülés formája (félkör alakú) és helye (az egyik "redő" közepe, az tengely felé eső és a külső visszahajlás között) nem támasztja alá az elöregedést. Ha elöregedésből fakadóan kireped, akkor a sérülés környékén látszik a repedezés, továbbá inkább az igénybe vett részeken, azaz ahol hajlik a harang anyaga, szokott fáradni. Sokkal valószínűbb, hogy amikor tették be a lengéscsillapítót, az aljával megnyomták a harangot.
A féltengely túlélése sajnos kérdéses, mert ahogy néztem, tengelyirányban is kottyan már, meg a külső csukló is kotyog kicsit, ha megfogom a középső részt és az agyat mozdítom.
Értem... a fifinél mindkét esetben a legnagyobb redőnél volt a repedés, és szépen látszott az elöregedés.
A srác szétszedte darabokra a csuklót, kimosta, majd újra összerakta, és 100%-os lett. Azóta lementünk vagy 20e kilométert...
De hogy a kotyogóval mit lehet csinálni... lehet, hogy semmit. Azaz felújítani, de ahhoz gondolom alkatrész is kellene.
Ha tényleg a szerelők hasították ki... az gáz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2553 Dátum:
2012.06.26 kedd, 11:41:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.26 kedd, 11:01:26
Értem... a fifinél mindkét esetben a legnagyobb redőnél volt a repedés, és szépen látszott az elöregedés.
A srác szétszedte darabokra a csuklót, kimosta, majd újra összerakta, és 100%-os lett. Azóta lementünk vagy 20e kilométert...
De hogy a kotyogóval mit lehet csinálni... lehet, hogy semmit. Azaz felújítani, de ahhoz gondolom alkatrész is kellene.
Ha tényleg a szerelők hasították ki... az gáz.
Elég nehéz bizonyítani, de szerintem a sérülés formája alátámasztja. Elöregedésnél repedés van. Ha forgás közben éri valami hatás a gumiharangot (felpattanó nagyobb kő pl.) akkor a nagy kerületi sebesség miatt nem szabályos alakú sérülés keletkezik. Továbbá alulról eléggé védett helyen van a csukló, az alsó lengőkar takarja.
Meglátjuk.
valszeg az lesz a megoldás, hogy kiveszik, felújítják, és a harangot, a ki-be szerelést ők fizetik, a többit meg én.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2554 Dátum:
2012.06.26 kedd, 11:53:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.26 kedd, 11:41:30
Elég nehéz bizonyítani, de szerintem a sérülés formája alátámasztja. Elöregedésnél repedés van. Ha forgás közben éri valami hatás a gumiharangot (felpattanó nagyobb kő pl.) akkor a nagy kerületi sebesség miatt nem szabályos alakú sérülés keletkezik. Továbbá alulról eléggé védett helyen van a csukló, az alsó lengőkar takarja.
Meglátjuk.
valszeg az lesz a megoldás, hogy kiveszik, felújítják, és a harangot, a ki-be szerelést ők fizetik, a többit meg én.
Annak azért elég kicsi az esélye, hogy oda pattanjon egy kő, és kihasítsa... eleve forog, mint a meszes. Úgy kivágja onnan, mint a szél.
Na mind1, persze láttunk már karón nyulat. Vagy mit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2555 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:30:51 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.06.25 hétfő, 22:24:38
Sziasztok!
Kérdés:hátsó stabilizátor gömbfej is tud kopogó hangot adni rossz uton "combi" ugy szol mint az első kutyacsont?
Akár az is, de nekem is kopogott, mint a barom, és azt cseréltem, de nem segített, ugyanúgy kopogott tovább.
Ezt is cseréltem, azóta hibátlan:
http://tinyurl.com/cn5enwh
Igaz, a kopogás mellett kóválygott is a hátulja éles kanyarokban.
Amúgy a futóművön kívül is lehet ami kopog: kézifékkötél, vagy kipu.
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2556 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:40:10 »
Üdvözlöm az Urakat!
Turbócsőcsere közben vettem észre ,hogy elöl a féltengely külső gumiharangja szakadt.Mennyire bonyolult kicserélni?
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2557 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 09:09:01 »
Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni
http://tinyurl.com/cn5enwh
?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2558 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 09:50:21 »
Idézetet írta: virag - 2012.07.01 vasárnap, 09:09:01
Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni
http://tinyurl.com/cn5enwh
?
Szia
Én is most cseréltem és sok helyen megnéztem de nem találtam külön szilentet.
A cromaxon kívül sehol nem tudtak kereszlengőkart adni (Pécs), így az árverseny sem működött
Zsoze
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2559 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 12:59:13 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.06.30 szombat, 16:40:10
Üdvözlöm az Urakat!
Turbócsőcsere közben vettem észre ,hogy elöl a féltengely külső gumiharangja szakadt.Mennyire bonyolult kicserélni?
Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2560 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 13:56:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.01 vasárnap, 12:59:13
Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
igy nem is hangzik bonyolultnak......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2561 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 15:44:08 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.07.01 vasárnap, 09:50:21
Szia
Én is most cseréltem és sok helyen megnéztem de nem találtam külön szilentet.
A cromaxon kívül sehol nem tudtak kereszlengőkart adni (Pécs), így az árverseny sem működött
Zsoze
[/quote
Ha most cseréltél mérd már meg a réginket hossz,átmérő és furat
Köszi szépen
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
szgabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2562 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 15:56:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.01 vasárnap, 12:59:13
Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
:wave
Köszönöm a választ!Megprobálom megcsinálni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2563 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 22:07:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.01 vasárnap, 13:56:38
igy nem is hangzik bonyolultnak......
Hát tudnak meglepetések lenni az alsótalpasnál és a féltengelycsukló ricnis részénél...
de okos enged..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2564 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 22:13:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.01 vasárnap, 12:59:13
Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
remélem ez az enyémen is megtörténik holnap.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2565 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 22:21:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.01 vasárnap, 22:13:53
remélem ez az enyémen is megtörténik holnap.
Nehéz terepen jársz, vagy kiszakították?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2566 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 02:21:32 »
sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2567 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 10:39:48 »
A 2.0-ás és a 2.2-es TDCi bal féltengely különbözik valamiben? Kompatibilis a kettő?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2568 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 10:56:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.02 hétfő, 02:21:32
sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben??
keresztlengőkar szilent lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2569 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:33:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.02 hétfő, 10:56:17
keresztlengőkar szilent lehet.
nem volt még időm átrángatni, majd meglesem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2570 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:18:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.02 hétfő, 02:21:32
sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben??
Nekem
ez
nyikorgott, nyöszörgött.
Kicseréltük, azóta nincs hang.
A Cromaxnál árat is cseréltek a honlappal? Én sokkal olcsóbban vettem, mint amennyi most.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2571 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:08:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.25 hétfő, 23:33:04
nohát a sz0pás folytatódik.
* a bal oldali toronycsapágy nem a gyári pozícióban berakva (van rajta vonal, ami a két külső csavar közé kell essen) -> goto10
* a felni belső része, a féknyereg és a doblemezen jelentős mennyiségű zsírpöttyözés -> szakadt a bal külső féltengelycsukló gumiharangja és szórja ki a zsírt a csuklóból.
(a kérdés csak az, hogy van-e összefüggés a szerelés és szakadás között
)
* a futómű még mindig nem jól áll, nincs kormányközép (2x-i beállítási kísérlet után) (vicces, mikor a gép a középső kormánymű pont és az egyenesfutási állás között billeg...)
mai fejlemény: pirospont a szerviznek, aki a rugóstagok cseréjét intézte. A fenti első két pont megoldva, garanciában.
már csak a futóműves van hátra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2572 Dátum:
2012.07.03 kedd, 01:10:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.06.07 csütörtök, 14:16:01
Sziasztok!
Mik a tapasztalatok a nem lengőkarostul cserélt, hanem külön, csavaros alsó lengőkarba való gömbfejjel? Bírja a strapát?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=51941332&termek_al_id=9293&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
Hibátlan. Két éve használom, és megérte azt az egy flexelős, fúrós,de főleg anyázós délutánt, míg ki lett cserélve. A szuper benne, hogy ezután nem kell leengedni a bölcsőt, ha szét akarod kapni a futóművet, mert ki tudod lazítani a három csavart, és széthúzod. A tippem: a gömbfej talpát kend be réz- vagy grafitpasztával, hogy ne rozsdáljon össze a lengőkarral.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2573 Dátum:
2012.07.03 kedd, 06:06:54 »
Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2574 Dátum:
2012.07.03 kedd, 09:33:14 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.07.03 kedd, 06:06:54
Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
én sachs supertouring-ot vettem, 19eFt/db áron.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2575 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:07:40 »
Idézetet írta: gabe - 2012.07.03 kedd, 01:10:49
Hibátlan. Két éve használom, és megérte azt az egy flexelős, fúrós,de főleg anyázós délutánt, míg ki lett cserélve. A szuper benne, hogy ezután nem kell leengedni a bölcsőt, ha szét akarod kapni a futóművet, mert ki tudod lazítani a három csavart, és széthúzod. A tippem: a gömbfej talpát kend be réz- vagy grafitpasztával, hogy ne rozsdáljon össze a lengőkarral.
Köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2576 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:33:27 »
Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.
Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján
(ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2577 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:50:25 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 14:33:27
Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.
Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján
(ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.
majd szép lassan át kell szokni a meleg sörre, így menthető a régi akksi (hűtőtáska off)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2578 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:00:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 14:33:27
Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.
Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján
(ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.
Te vagy az 5ik, akinek 2 héten belül behal az akksija!
Mondom, h vmi akksivírus kering a levegőben!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2579 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:21:24 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.03 kedd, 14:50:25
majd szép lassan át kell szokni a meleg sörre, így menthető a régi akksi (hűtőtáska off)
A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2580 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:28:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 15:21:24
A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.
OFF autóval én is így jártam, sajna vitte nekem is a generátort. Bár a szervízben azzal bíztattak, nem tudják, h vajon az akksi vágta haza a generátort v a generátor az akksit.
Mindenesetre nem volt olcsó mulatság!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2581 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:40:45 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.03 kedd, 15:28:56
OFF autóval én is így jártam, sajna vitte nekem is a generátort. Bár a szervízben azzal bíztattak, nem tudják, h vajon az akksi vágta haza a generátort v a generátor az akksit.
Mindenesetre nem volt olcsó mulatság!
Az akksi hogy tudja hazavágni a generátort?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2582 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:40:48 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 15:21:24
A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.
én a fröccsöt nyomatom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2583 Dátum:
2012.07.03 kedd, 16:57:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.07.03 kedd, 15:40:45
Az akksi hogy tudja hazavágni a generátort?
Zárlatos lesz (cellazárlat), az meg túlterheli a generátort azt csókolom...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2584 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:46:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.03 kedd, 16:57:14
Zárlatos lesz (cellazárlat), az meg túlterheli a generátort azt csókolom...
Pontosan ez történt. Annyira hazavágta a generátort, hogy egy tekercskivezetés elégett, a dióda híd elolvadt és a töltésjelző lámpa semmit sem jelzett ki az egészből. Menet közben elkezdett minden villogni, a mutatók mentek jobbra-balra és mihelyt kinyomtam a kuplungot a motor már meg is állt. Mindez Pécsen, este 2006 késő őszén, a Zsolnay-nál a dombtetőn a belső sávban. Legurultam az aljáig a benzinkútig, de mindenki csak dudált még azt is alig engedték, hogy kitoljam a szélére. Tényleg többen majdnem elcsaptak. Ezt a kalandot nem akarom még egyszer. Az új generátor Köln-ből jött, akkor 78 ezerért
Sajna még nem ismertem a fórumot, nem tudtam hasznos tanácsot kérni.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2585 Dátum:
2012.07.04 szerda, 07:14:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.07.03 kedd, 21:46:55
Pontosan ez történt. Annyira hazavágta a generátort, hogy egy tekercskivezetés elégett, a dióda híd elolvadt és a töltésjelző lámpa semmit sem jelzett ki az egészből. Menet közben elkezdett minden villogni, a mutatók mentek jobbra-balra és mihelyt kinyomtam a kuplungot a motor már meg is állt. Mindez Pécsen, este 2006 késő őszén, a Zsolnay-nál a dombtetőn a belső sávban. Legurultam az aljáig a benzinkútig, de mindenki csak dudált még azt is alig engedték, hogy kitoljam a szélére. Tényleg többen majdnem elcsaptak. Ezt a kalandot nem akarom még egyszer. Az új generátor Köln-ből jött, akkor 78 ezerért
Sajna még nem ismertem a fórumot, nem tudtam hasznos tanácsot kérni.
Én a tőlünk 6kmre lévő Citroen szervízbe gurultam be, és a szervízajtóban állt meg a sárkány. Addig szép lassan kapcsolgatott le az elektronika mindent. Fűtés, világítás, műszerfal stb. A végén szerintem már csak 2 hengerrel dadogtam be a szervízig. Autó megáll, motortér 2 oladán füstfelhő. Na akkor fhostam be igazán.
Generátor 108 e, akksi 16e, munkadíj 10e. Akkor utáltam meg örökre a Xsaram, és szerintem ő is engem, mert a maradék 2 évünkben még jópárszor megszhopatott.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2586 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:40:36 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.03 kedd, 15:40:48
én a fröccsöt nyomatom
Pincében, hideg szódával, és sokat, csak igy ér valamit.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2587 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:42:42 »
Idézetet írta: László - 2012.07.04 szerda, 12:40:36
Pincében, hideg szódával, és sokat, csak igy ér valamit.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2588 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:09:33 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.07.03 kedd, 06:06:54
Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
SACHS.
Van belőle olyan, ami az ST220-hoz kell. Olyat vettem bele.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2589 Dátum:
2012.07.04 szerda, 13:22:02 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.07.03 kedd, 06:06:54
Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
Boge(sachs)?
katt ide
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2590 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 14:19:14 »
Idézetet írta: virag - 2012.07.01 vasárnap, 09:09:01
Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni
http://tinyurl.com/cn5enwh
?
nincs hozza!
ezt nezd meg hatha olcsobb (az)
http://www.ebay.co.uk/itm/160638384165?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648#ht_1054wt_1109
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2591 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 14:21:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.02 hétfő, 02:21:32
sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben??
kopottak a szilentek
Naplózva
bandika
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2592 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 19:55:20 »
Sziasztok
Szeretnék kérni egy kis segítséget olyan gond, van a mondival hogy 100-as tempónál elkezdi rázni az elejét pedig j gumi van rajt és már négyszer lett centirozva és minden kerék volt már mindenhol.
Semmi változás.
Valaki találkozott már ilyen hibával.
Előre is, köszi, a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2593 Dátum:
2012.07.08 vasárnap, 21:41:28 »
Idézetet írta: bandika - 2012.07.08 vasárnap, 19:55:20
Sziasztok
Szeretnék kérni egy kis segítséget olyan gond, van a mondival hogy 100-as tempónál elkezdi rázni az elejét pedig j gumi van rajt és már négyszer lett centirozva és minden kerék volt már mindenhol.
Semmi változás.
Valaki találkozott már ilyen hibával.
Előre is, köszi, a segítséget.
xar az első féktárcsád!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2594 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 09:08:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 21:41:28
xar az első féktárcsád!
Hy!
Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...
Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?
Kösz
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2595 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 09:32:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.08 vasárnap, 21:41:28
xar az első féktárcsád!
Menet közben a nyomás nélküli fékrendszer ellenében nem kellene a tárcsa egyenletlenségének "visszapofoznia" a betétet annyira, hogy ne érződjön?
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 09:08:08
Hy!
Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...
Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?
Kösz
Doby
Ez tempomattal történik? Vagy esetleg öszefüggésben azzal, hogy gyorsítasz/kicsit felengeded a gázt?
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2596 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:30:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.09 hétfő, 09:32:56
Menet közben a nyomás nélküli fékrendszer ellenében nem kellene a tárcsa egyenletlenségének "visszapofoznia" a betétet annyira, hogy ne érződjön?
Ez tempomattal történik? Vagy esetleg öszefüggésben azzal, hogy gyorsítasz/kicsit felengeded a gázt?
Tempomattal biztosan, akkor a legintenzívebb, de én tempomat nélkül is észrevettem, sima lábbal történő gázadáskor.
Ha nem nyomom a gázt, azt most nem is tudom, akkor ha emlékeim nem csalnak nem olyan intenzív, de amikor ezt megfigyeltem az egy folyamatos menet volt, 120-ra belőve a tempomatot...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2597 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:41:39 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 09:08:08
Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...
Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?
A rázás lehet: rosszul centrírozott kerék, ütött felni, szálszakadásos gumi, féltengely és esetleg féktárcsa miatt (szerintem ennek a legkisebb az esélye).
Az egy darabig ráz, majd nem ráz akkor van, ha mindkét oldalon van valami gond. A kerekeknek sohasem ugyanakkora az átmérője.
Így, néha felerősödik a remegés, néha meg kioltják egymást.
Legelőször fel kell rakni 4 olyan kereket, amelyik biztosan nem ráz. Ha semmi változás, lehet tovább keresgélni.
A gumisokban én nem bízok. Elég ritka, hogy 10g alatt tudnának centrírozni, általában nincs jól bekalibrálva a gépük,
te meg aztán fizethetsz/vakarhatod a fejed. Egy egyszerű teszt, felrakja a kereket, kicentrírozza, 0g-ra. Ekkor krétával jelöljük meg a tengelyt és a felnit,
majd a tengelyen fordítsuk el egy negyed kört. Kizárt, hogy ismét 0-át mutasson. Eddig csak 1 helyen sikerült. Azaz, a gépek rosszak.
10 g már elég, hogy rázza.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2598 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:47:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.09 hétfő, 10:41:39
A rázás lehet: rosszul centrírozott kerék, ütött felni, szálszakadásos gumi, féltengely és esetleg féktárcsa miatt (szerintem ennek a legkisebb az esélye).
Az egy darabig ráz, majd nem ráz akkor van, ha mindkét oldalon van valami gond. A kerekeknek sohasem ugyanakkora az átmérője.
Így, néha felerősödik a remegés, néha meg kioltják egymást.
Legelőször fel kell rakni 4 olyan kereket, amelyik biztosan nem ráz. Ha semmi változás, lehet tovább keresgélni.
A gumisokban én nem bízok. Elég ritka, hogy 10g alatt tudnának centrírozni, általában nincs jól bekalibrálva a gépük,
te meg aztán fizethetsz/vakarhatod a fejed. Egy egyszerű teszt, felrakja a kereket, kicentrírozza, 0g-ra. Ekkor krétával jelöljük meg a tengelyt és a felnit,
majd a tengelyen fordítsuk el egy negyed kört. Kizárt, hogy ismét 0-át mutasson. Eddig csak 1 helyen sikerült. Azaz, a gépek rosszak.
10 g már elég, hogy rázza.
A szituáció az, hogy most került előre 2 teljesen vadiúj gumi a műszakira, mert kellett...
Ugyanazokra a felnikre amiken eddig volt, ugyanaz a féltengely, féktárcsa. Csak a gumi változott...
Innentől kezdve akkor a hibák lehetősége leszűkült egy csöppet ha jól gondolom....
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2599 Dátum:
2012.07.09 hétfő, 10:50:14 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.09 hétfő, 10:47:05
A szituáció az, hogy most került előre 2 teljesen vadiúj gumi a műszakira, mert kellett...
Ugyanazokra a felnikre amiken eddig volt, ugyanaz a féltengely, féktárcsa. Csak a gumi változott...
Innentől kezdve akkor a hibák lehetősége leszűkült egy csöppet ha jól gondolom....
Ha ezelőtt is rázott, csak a gumi lett más. A felni is lehet rossz, és tán még hátsó kerék miatt is lehetne gond.
De ha ugyanott centríroztad, az is okozhatja.
Szerezz 4 kölcsön kereket... ha délpesthez közel vagy, kölcsönadom a téli kerekeimet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ