Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:05:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167118 alkalommal)
0 Felhasználó és 173 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8000 Dátum:
2017.08.22 kedd, 05:52:06 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.21 hétfő, 21:34:09
Féltengelycsukló.
Köszi! Gondolom a belső. Le tudom ezt ellenőrizni, hogy melyik rossz, vagy mindenképp ki kell venni és csak utána fogom látni?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8001 Dátum:
2017.08.22 kedd, 06:49:34 »
Sziasztok!
Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8002 Dátum:
2017.08.22 kedd, 13:38:01 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.08.22 kedd, 06:49:34
Sziasztok!
Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?
Köszönöm!
205/50 a gyari meret 17"-nal. De tehetsz ra 225/45-t is. Olcsobb, jobban elterjedt meret.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8003 Dátum:
2017.08.22 kedd, 16:16:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.08.22 kedd, 06:49:34
Sziasztok!
Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?
Köszönöm!
http://www.willtheyfit.com/
Megadod a régi és az új adatokat, és megrajzolja, mihez képest mi lesz az új, és numerikus is kiszámítja, hogy tudj mérni, számolni, mi mennyi lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8004 Dátum:
2017.08.27 vasárnap, 11:02:33 »
Üdv!
A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara , puhának érzem a futóművet , illetve alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .
Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje .
Válaszaitokat előre is köszönöm
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8005 Dátum:
2017.08.27 vasárnap, 12:10:48 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.08.27 vasárnap, 11:02:33
Üdv!
A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara , puhának érzem a futóművet , illetve alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .
Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje .
Válaszaitokat előre is köszönöm
A hátsó futóműnél...
Monitor mögül ezt csak tippelni lehet, ami vagy bejön vagy nem. Szilent, lengéscsillapító, stab pálca, stb, kb bármi lehet. Nézesd át a hátsó futóművet egy hozzáértő szervizben.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8006 Dátum:
2017.08.27 vasárnap, 15:23:14 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.08.27 vasárnap, 11:02:33
Üdv!
A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara , puhának érzem a futóművet , illetve alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .
Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje .
Válaszaitokat előre is köszönöm
A puha futómű leginkább lengéscsillapító-rugó környéke lehet, de mindent át kell nézni, mer szakadt szilenttől is "úszhat" a feneke.
Bizonyos mértékű terpesztés normális, valami 1,2 fok vagy ilyesmi az alap a futóműállításnál. Ehhez tartozik egy minimális összetartás is, ezért nem kopik féloldalasra a gumi hosszabb távon sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8007 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:16:34 »
Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8008 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:24:27 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 19:16:34
Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!
Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8009 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:27:08 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 19:16:34
Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!
Bilstein-t rakattam be, teszik a dolgukat, panasz nincs rá.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8010 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:43:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.08.28 hétfő, 19:24:27
Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.
És melyik a gyári?
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8011 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:52:50 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 19:43:30
És melyik a gyári?
Ford vagy Sachs
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8012 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 19:54:36 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 19:43:30
És melyik a gyári?
Aminek a dobozára az van írva, hogy ford, ford logó van benne, és ugyanaz a cikkszáma (az utolsó karaktert leszámítva), mint a mostanidon.
(Amúgy Sachs szállítja a gyárit.)
Naplózva
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8013 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 20:00:54 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.28 hétfő, 19:52:50
Ford vagy Sachs
Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8014 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 20:05:02 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 20:00:54
Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!
Azok közül én egyiket sem tenném az autóba.
Unixnál van valami jó kedvezményed? Mert ha nincs akkor inkább cromax, nagyauto, valószínűleg sokkal jobb árat kapsz.
Naplózva
csalibacsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8015 Dátum:
2017.08.29 kedd, 16:07:35 »
sziasztok!
tanácsot szeretnék kérni,pár napja észrevettem,hogy fékezésnél valamilyen surlodó hangot ad ki a jobb hátso rész.nem minden fékezésnél(10-böl kb 5-ször hallom)mi lehet a baj?köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8016 Dátum:
2017.08.29 kedd, 17:53:50 »
Idézetet írta: csalibacsi - 2017.08.29 kedd, 16:07:35
sziasztok!
tanácsot szeretnék kérni,pár napja észrevettem,hogy fékezésnél valamilyen surlodó hangot ad ki a jobb hátso rész.nem minden fékezésnél(10-böl kb 5-ször hallom)mi lehet a baj?köszi.
fékbetét van még,vagy csak a vas?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csalibacsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8017 Dátum:
2017.08.29 kedd, 20:35:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.29 kedd, 17:53:50
fékbetét van még,vagy csak a vas?
szia,köszi és elsö körben én is erre gondoltam,csak egy honapja mielött mentünk horvátba ,megnézettem és elvileg csak két szilentet,és elsö golyalábakat kellet cserélni(szerelö véleménye szerint a fékek jok)de megnézetem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8018 Dátum:
2017.08.29 kedd, 20:56:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.08.28 hétfő, 19:24:27
Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.
Bilstein B4 a Bárdiból - teljesen alkalmas, és nem is drága a klubos kedvezménnyel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8019 Dátum:
2017.08.29 kedd, 20:57:10 »
Idézetet írta: Runo - 2017.08.28 hétfő, 20:00:54
Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!
De. Bilstein B4, klub kedvezménnyel óccóér'.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8020 Dátum:
2017.08.29 kedd, 21:04:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.29 kedd, 20:57:10
De. Bilstein B4, klub kedvezménnyel óccóér'.
AndyA
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8021 Dátum:
2017.08.30 szerda, 21:32:15 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék!
Belső féltengely csuklót kell cserélnem de nem igazán találok. Cromaxnál látok kb 60ezerért/db
. Tehát ez kilőve.
Esetleg valaki tudna normális árban ajánlani valami normális minőséget?
Van tapasztalat ilyen téren?
Köszönöm előre is!
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8022 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 06:20:14 »
Idézetet írta: szoszo - 2017.08.30 szerda, 21:32:15
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék!
Belső féltengely csuklót kell cserélnem de nem igazán találok. Cromaxnál látok kb 60ezerért/db
. Tehát ez kilőve.
Esetleg valaki tudna normális árban ajánlani valami normális minőséget?
Van tapasztalat ilyen téren?
Köszönöm előre is!
Üdv: Ákos
Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.
Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 06:22:36 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8023 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 08:36:31 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.31 csütörtök, 06:20:14
Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.
Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0
Itt kérdezném meg, hogy az általad csinált felújítás cca egyenértékű a cégek által csinált felújítással?
Nekem is ráz a féltengelyem, nem tudom melyik.
Ha vagyok olyan lelkes, mint Te, egy ilyen felújítással meggyógyíthatom a tengelyem?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8024 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:08:45 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.08.31 csütörtök, 08:36:31
Itt kérdezném meg, hogy az általad csinált felújítás cca egyenértékű a cégek által csinált felújítással?
Nekem is ráz a féltengelyem, nem tudom melyik.
Ha vagyok olyan lelkes, mint Te, egy ilyen felújítással meggyógyíthatom a tengelyem?
Ezt így én nem tudom mit szoktak csinálni. Szerény tudásom szerint ha nagy mértékű a kopás vagy törött valamely fő alkatrész pl. csapágykosár, akkor csak csere. Nekem rázott az autó 100-120 kmh között. Mikor kivettem a bal tengelyt, rögtön feltűnt, hogy a külső csukló lötyög. A belső csulkóban alig volt játék, kb 0.5mm. Most mikor szétszedtem, 2 dolog derült ki: A külső csukló lecsúszott a tengelyről mert egy kis gyűrů eltört, illetve nagyon kevés volt a zsír benne. Most, hogy újrazsíroztam és összeraktam megint, olyan mintha új lenne, akár mennyire akarom, nem tudom kézzel kotyogtatni.
De türelem, pár nap és felrakom az útmutatót hogy csináltam.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8025 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 10:21:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.31 csütörtök, 09:08:45
Ezt így én nem tudom mit szoktak csinálni. Szerény tudásom szerint ha nagy mértékű a kopás vagy törött valamely fő alkatrész pl. csapágykosár, akkor csak csere. Nekem rázott az autó 100-120 kmh között. Mikor kivettem a bal tengelyt, rögtön feltűnt, hogy a külső csukló lötyög. A belső csulkóban alig volt játék, kb 0.5mm. Most mikor szétszedtem, 2 dolog derült ki: A külső csukló lecsúszott a tengelyről mert egy kis gyűrů eltört, illetve nagyon kevés volt a zsír benne. Most, hogy újrazsíroztam és összeraktam megint, olyan mintha új lenne, akár mennyire akarom, nem tudom kézzel kotyogtatni.
De türelem, pár nap és felrakom az útmutatót hogy csináltam.
Ha gondolod, küld el nekem és felrakom a FAQ-ba.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8026 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 10:32:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.31 csütörtök, 10:21:30
Ha gondolod, küld el nekem és felrakom a FAQ-ba.
Oki
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8027 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 19:27:24 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.31 csütörtök, 06:20:14
Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.
Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0
Köszi a választ.
Nekem is 100-120 között rázza a kormányt. Már mindent átnéztem (gömbfej csere, kutyacsont csere, kerék centírozás). Már vettem egy bontott féltengelyt de ugyan olyan rossz mint az enyém.
Milyen márka volt amit vettél? És mi volt? Komplett féltengely? vagy csak külső csukló?
Többiektől is kérdezem: Mi a tapasztalat a GSP féltengelycsuklóval? Állítólag gyári minőség.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 19:37:59 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8028 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:05:36 »
Idézetet írta: szoszo - 2017.08.31 csütörtök, 19:27:24
Köszi a választ.
Nekem is 100-120 között rázza a kormányt. Már mindent átnéztem (gömbfej csere, kutyacsont csere, kerék centírozás). Már vettem egy bontott féltengelyt de ugyan olyan rossz mint az enyém.
Milyen márka volt amit vettél? És mi volt? Komplett féltengely? vagy csak külső csukló?
Többiektől is kérdezem: Mi a tapasztalat a GSP féltengelycsuklóval? Állítólag gyári minőség.
Nekem nem rázta a kormányt. Az egész autót rázza gyorsításkor, de a kormány sima.
Komplettet vettem Q-Drive-ot, Ebayes. A GSP kínai. Én ezután a mizéria után nem veszek semmi bóvlit.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8029 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 21:15:01 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.31 csütörtök, 20:05:36
Nekem nem rázta a kormányt. Az egész autót rázza gyorsításkor, de a kormány sima.
Komplettet vettem Q-Drive-ot, Ebayes. A GSP kínai. Én ezután a mizéria után nem veszek semmi bóvlit.
Kösz az infókat!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8030 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:12:40 »
Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8031 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:32:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 11:12:40
Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?
Simán ki lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8032 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:35:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 11:32:55
Simán ki lehet.
Köszi
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8033 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:42:31 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 11:35:42
Köszi
Pontosítok. Én mindig ki tudom.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8034 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:01:55 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 11:42:31
Pontosítok. Én mindig ki tudom.....
Ebben senki nem kételkedett
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8035 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:03:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 11:42:31
Pontosítok. Én mindig ki tudom.....
Tudom, hogy nem könnyű azért kérdeztem. Mindig féltem akkora erővel lenyomni ezért mindig leengedtem a bölcsőt, de most nincs kedvem hozzá.
Elég nagy erővel feszítenek azok a szilentek felfelé.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8036 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:10:27 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 12:03:42
Tudom, hogy nem könnyű azért kérdeztem. Mindig féltem akkora erővel lenyomni ezért mindig leengedtem a bölcsőt, de most nincs kedvem hozzá.
Elég nagy erővel feszítenek azok a szilentek felfelé.
Miért is félsz
akkora
erővel lenyomni?
Hidd el, nincs benned annyi erő, hogy tönkre tudd tenni a szilentet. Ráadásul felfekszik a bölcsőre és nem is megy tovább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8037 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:21:04 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 12:10:27
Miért is félsz
akkora
erővel lenyomni?
Hidd el, nincs benned annyi erő, hogy tönkre tudd tenni a szilentet. Ráadásul felfekszik a bölcsőre és nem is megy tovább.
De én NAGYON erős vagyok!
Köszi Tibi!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8038 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:39:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 12:21:04
De én NAGYON erős vagyok!
Köszi Tibi!
Vagy inkább Tibcsi nagyon bátor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8039 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:44:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.01 péntek, 12:39:59
Vagy inkább Tibcsi nagyon bátor.
AndyA
Inkább ez a sokadik olyan dolog a fórumon, ami valahogy kialakult és onnantól kezdve mumusként gondol mindenki egy lengőkar szilentre és ésszerűtlen magyarázatokkal indokolják a félelmet.
Amit az a szilent kap útközben, fekvőrendőr, kátyú...stb. Amellett meg sem kellene említeni egy lassú, terhelés nélküli elfeszítést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8040 Dátum:
2017.09.01 péntek, 13:31:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 12:44:51
Inkább ez a sokadik olyan dolog a fórumon, ami valahogy kialakult és onnantól kezdve mumusként gondol mindenki egy lengőkar szilentre és ésszerűtlen magyarázatokkal indokolják a félelmet.
Amit az a szilent kap útközben, fekvőrendőr, kátyú...stb. Amellett meg sem kellene említeni egy lassú, terhelés nélküli elfeszítést.
Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:
Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8041 Dátum:
2017.09.01 péntek, 13:54:58 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 13:31:29
Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:
http://kephost.com/images/2017/09/01/20170901_132412.md.jpg
Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.
Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8042 Dátum:
2017.09.01 péntek, 13:59:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.01 péntek, 13:54:58
Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.
AndyA
"Lower the
subframe
uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 14:05:23 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8043 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:09:07 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 13:31:29
Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:
[img width=337 height=600]http://kephost.com/images/2017/09/01/20170901_132412.md.jpg[/imgrl]
Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.
Hm....a haynes valami übertuti szentírás vagy jóskönyv?
Még régen beleolvastam az MK1-hez kiadott példányba.
Aztán inkább mosolyogva becsuktam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8044 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:12:29 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 13:59:38
"Lower the
subframe
uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).
Az kilógott alul a képernyőből.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8045 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:12:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.01 péntek, 13:54:58
Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.
AndyA
Sok autónál van "olajos" lengőkar szilent, motortartó bak....
Nem kell ezt ennyire túlparázni, nem ördögtől való, hogy félni kelljen tőle!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 14:16:55 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8046 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:15:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 14:09:07
Hm....a haynes valami übertuti szentírás vagy jóskönyv?
Még régen beleolvastam az MK1-hez kiadott példányba.
Aztán inkább mosolyogva becsuktam.
Most már tudod, honnan ered a mítosz.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8047 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:16:25 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 13:59:38
"Lower the
subframe
uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).
Ha 150 mm-t leengednéd, akkor azért megnézném a kormányművet, stabrúdat... Mert azok bizony nem engednek ennyit lefelé! Vagyis, faxság!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8048 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:42:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 14:16:25
Ha 150 mm-t leengednéd, akkor azért megnézném a kormányművet, stabrúdat... Mert azok bizony nem engednek ennyit lefelé! Vagyis, faxság!
Azokat természetesen ki kell kötni előtte meg még 200 dolgot. 1 teljes fejezet van a bölcső leeresztésére. Szerinted miért nincs kedvem?
Túlzok picit de érted.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8049 Dátum:
2017.09.01 péntek, 14:51:57 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.01 péntek, 11:12:40
Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?
én még sose engedtem ezért le a bölcsőt, és még sose pukkant szilent.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ