Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 00:53:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2864366 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 19:22:19 »

Kilazult a lengéscsillapító végén a csavar. Előfordult a toronycsapágyak cseréje után 2 hónappal, akkor mindkét oldalon. Tettek önzárós csavarokat (ők azt mondták), most egy év elteltével a bal oldal újra kilazult.

Lehet ennek valami kapcsolata a lengéscsillapító vagy a toronycsapágy állapotával?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 09:01:25 »

Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 09:43:04 »

Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?

59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal  vigyor3
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 09:50:21 »

59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal  vigyor3
Köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 10:36:46 »

Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?
Valami speckó csavar jár rá?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 13:03:35 »

Valami speckó csavar jár rá?


https://cromax.hu/lengescsillapito_rogzito_anya_ford_transit_2006-_m12x125mm_66774?kereso_modell=0
Sima nylon önzárós.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 13:36:20 »

Köszönöm! Lecserélem a régit, hátha nem akar mindenáron kilazulni.
Naplózva
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 13:58:51 »

Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:12:39 »

59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal  vigyor3
taps taps taps worship nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:14:05 »

Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!
ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2018.03.27 kedd, 07:38:07 »

Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!

A hátsó kerék valami 1,5 fok körül dől befelé, nem is lehet/szabad teljesen egyenesre állítani. Hogy ne kopjon a gumi, ezért van egy kevés összetartása is, és a kettő együtt adja ki, hogy a gumi szempontjából "egyenesen" gurul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2018.03.27 kedd, 08:00:10 »

A hátsó kerék valami 1,5 fok körül dől befelé, nem is lehet/szabad teljesen egyenesre állítani. Hogy ne kopjon a gumi, ezért van egy kevés összetartása is, és a kettő együtt adja ki, hogy a gumi szempontjából "egyenesen" gurul.

AndyA
Köszönöm!

"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2018.03.27 kedd, 08:13:33 »

Köszönöm!

"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...

Mennyiért...?!?! wow1 falbav falbav falbav

Keress másik futóművest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2018.03.27 kedd, 08:42:02 »

Köszönöm!

"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...

Ez hol-melyik cég volt?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:19:25 »

Kilazult a lengéscsillapító végén a csavar. Előfordult a toronycsapágyak cseréje után 2 hónappal, akkor mindkét oldalon. Tettek önzárós csavarokat (ők azt mondták), most egy év elteltével a bal oldal újra kilazult.

Lehet ennek valami kapcsolata a lengéscsillapító vagy a toronycsapágy állapotával?
Szerelőforma emberke csavarboltban mondta, hogy azért lazul ki a csavar, mert rosszul szerelték össze a gólyalábat. Ha a toronycsapágy cserénél ha nem szorították rá a csavart amikor kinn volt a lengéscsillapító, akkor most így utólag, a helyén kevés eséllyel lehet úgy megszorítani, hogy ne lazuljon ki újra és újra.

Ez lehet igaz? Hiába szorítom meg újra , úgy is ki fog lazulni?
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.27 kedd, 15:33:01 írta legyozo » Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:23:14 »

Szerelőforma emberke csavarboltban mondta, hogy azért lazul ki a csavar, mert rosszul szerelték össze a gólyalábat. Ha a toronycsapágy cserénél ha nem szorítottál rá a csavart amikor kinn volt a lengéscsillapító, akkor most így utólag a helyén kevés eséllyel lehet úgy megszorítani, hogy ne lazuljon ki újra és újra.

Ez lehet igaz? Hiába szorítom meg újra , úgy is ki fog lazulni?

A toronycsapágynál nem úgy kell meghúzni a csavart, hogy egy imbusszal ellen tartasz?
Ha így kell akkor szerintem hülyeséget mondott. (személyes véleményem)
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:25:28 »

A toronycsapágynál nem úgy kell meghúzni a csavart, hogy egy imbusszal ellen tartasz?
Ha így kell akkor szerintem hülyeséget mondott. (személyes véleményem)

Úgy kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:26:44 »

Úgy kell.

AndyA

Akkor nem értem, hogy miért ne lehetne meghúzni rendesen?!
Normális csavar, vagy egy kis festék pötty lehet segítene.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:31:53 »

Akkor nem értem, hogy miért ne lehetne meghúzni rendesen?!
Normális csavar, vagy egy kis festék pötty lehet segítene.
Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.

Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:52:57 »

Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.

Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.

Most a tornycsapágynál kint lévő lengéscsillapító szárról beszélünk?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2018.03.27 kedd, 17:04:48 »

Most a tornycsapágynál kint lévő lengéscsillapító szárról beszélünk?
Nem. A kerék fölött benyúlva lévő szárat mondta az emberke.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2018.03.27 kedd, 18:14:05 »

Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.

Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.

Tegyél alá vastag gumilapot, vagy valami hasonlót, ami tapadni tud hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2018.03.27 kedd, 18:28:07 »

Nem. A kerék fölött benyúlva lévő szárat mondta az emberke.
Nem  ugyanarról beszéltek véletlenül? falbav
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2018.03.27 kedd, 18:29:26 »

Nem  ugyanarról beszéltek véletlenül? falbav

Hát én már nem tudom.
Két vége van, az egyik lent a másik fent és ez most egyik sem! Wink nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2018.03.28 szerda, 04:57:53 »

Hát én már nem tudom.
Két vége van, az egyik lent a másik fent és ez most egyik sem! Wink nyes
Két vége van valóban, de amiről én beszélek az a közepe. A kocsit megemelése után, a kerék felett belesve látható szár részről beszélek. Ott kellene megfogni csőfogóval.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2018.03.28 szerda, 05:14:05 »

Két vége van valóban, de amiről én beszélek az a közepe. A kocsit megemelése után, a kerék felett belesve látható szár részről beszélek. Ott kellene megfogni csőfogóval.

Szerintem elértetted a szerelőt, mert ha tényleg a felső csavart akarod meghúzni a toronycsapágynál, akkor ott nem a lengéscsillapító külsőszárát kell megfogni csőfogóval, hanem a lengéscsillapító rudazatát ami járkál, a rugó között levőre gondolt
de egyébként veszel önzárós anyát hozzá és ahogy írták feljebb a szár belsejébe teszel egy ínbuszt vagy torx csavarhúzót és kulccsal meg meghúzod az önzárós anyát annak nem szabadna kilazulni soha, mivel tud szabadon a szárral mozogni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2018.03.28 szerda, 07:51:15 »

Szerintem elértetted a szerelőt, mert ha tényleg a felső csavart akarod meghúzni a toronycsapágynál, akkor ott nem a lengéscsillapító külsőszárát kell megfogni csőfogóval, hanem a lengéscsillapító rudazatát ami járkál, a rugó között levőre gondolt
de egyébként veszel önzárós anyát hozzá és ahogy írták feljebb a szár belsejébe teszel egy ínbuszt vagy torx csavarhúzót és kulccsal meg meghúzod az önzárós anyát annak nem szabadna kilazulni soha, mivel tud szabadon a szárral mozogni
A szerelő(szerű emberke) megmutatta, hogy miről van szó, és egyértelműen arra utalt, amit rudazatnak nevezel.

A kwik szervizben a szemem előtt húzták rá az imbusz-kulcs variációval az anyát, (ők cseréltek előtte 2 hónappal a toronycsapágyat). Ami tény, csak mondták, hogy önzárós anya, nem vettem kézbe és nem ellenőriztem, valamint nem használt nyomatékkulcsot, így azt sem tudom, hogy milyen erősen húzta rá. Mindkettőt cserélték, de most csak a bal oldali lazult ki.

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2018.03.28 szerda, 08:38:34 »

Úgy kell.

AndyA
Ez az imbusz csavar módszerre vonatkozik?
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.28 szerda, 08:49:57 írta legyozo » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2018.03.28 szerda, 08:54:27 »

Ez imbusz csavar módszerre vonatkozik?

Kétféle gátló van aszerint, hogy kirugózással vagy berugózással kezdi a csillapítást, a "tol-húz" vagy a "húz-tol" fajta. Amelyiket könnyű max. hosszra kihúzni, azt egyszerű beszerelni, mert kihúzod, és imbusszal (vagy ami kell hozzá) ellentartva rácsavarod az anyát.

Amelyiknek a minimális hossz az alapállapota, azzal copás van. Smiley Ott ügyeskedni kell, hogy elég hosszúra ki tudd húzni. Jellemző trükk, hogy az ellentartásra szolgáló imbusszal belenyúlva, és kicsit oldalt befeszítve tudod annyira kihúzni, hogy éppen rákapasd az anyát, majd utána ellentartva simán meghúzható. Ez a fajta az, ami nemigen tud lelazulni, mert állandóan feszül a csavar. Bár mondjuk önzáró anyának egyáltalán nem illene.

Ezek persze mind csak akkor igazak, ha a satuban áll a gólyaláb és rajta a rugóösszehúzó. Ha a helyén van és ott kell megmókolni, onnantól kezdve akármi lehet.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2018.03.28 szerda, 08:57:05 »

A szerelő(szerű emberke) megmutatta, hogy miről van szó, és egyértelműen arra utalt, amit rudazatnak nevezel.

A kwik szervizben a szemem előtt húzták rá az imbusz-kulcs variációval az anyát, (ők cseréltek előtte 2 hónappal a toronycsapágyat). Ami tény, csak mondták, hogy önzárós anya, nem vettem kézbe és nem ellenőriztem, valamint nem használt nyomatékkulcsot, így azt sem tudom, hogy milyen erősen húzta rá. Mindkettőt cserélték, de most csak a bal oldali lazult ki.



Én a sajátomat én huztam le , semmi nyomatékkulcsal csak simán amig tudtam tekertem, mikor megakadt, akkor ahogy tudtam meghuztam és kész
nem tekeredet le még soha , ezért jó az önzárósanya
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:07:26 »

Kétféle gátló van aszerint, hogy kirugózással vagy berugózással kezdi a csillapítást, a "tol-húz" vagy a "húz-tol" fajta. Amelyiket könnyű max. hosszra kihúzni, azt egyszerű beszerelni, mert kihúzod, és imbusszal (vagy ami kell hozzá) ellentartva rácsavarod az anyát.

Amelyiknek a minimális hossz az alapállapota, azzal copás van. Smiley Ott ügyeskedni kell, hogy elég hosszúra ki tudd húzni. Jellemző trükk, hogy az ellentartásra szolgáló imbusszal belenyúlva, és kicsit oldalt befeszítve tudod annyira kihúzni, hogy éppen rákapasd az anyát, majd utána ellentartva simán meghúzható. Ez a fajta az, ami nemigen tud lelazulni, mert állandóan feszül a csavar. Bár mondjuk önzáró anyának egyáltalán nem illene.

Ezek persze mind csak akkor igazak, ha a satuban áll a gólyaláb és rajta a rugóösszehúzó. Ha a helyén van és ott kell megmókolni, onnantól kezdve akármi lehet.

AndyA

OK, rendben.

Nálam benn van és nem is szeretném lebontani. A csőfogóval ragadd meg a lengéscsillapító szárát-rúdját opciót szokták alkalmazni? Nem teszi tönkre a lengőt?

« Utoljára szerkesztve: 2018.03.28 szerda, 09:33:31 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:09:13 »

Én a sajátomat én huztam le , semmi nyomatékkulcsal csak simán amig tudtam tekertem, mikor megakadt, akkor ahogy tudtam meghuztam és kész
nem tekeredet le még soha , ezért jó az önzárósanya
Rendeltem Cromaxtól önzáró anyát. Azt fogom használni, ha újra kilazul.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:20:32 »



Igen szokták használni, már én is láttam mikor használták, de nem sima csőfogóval, hanem ha jól tudom a nevét Blitz fogóval (önzáró fogó) fogják meg
nem maradt utána nyom a száron
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:34:50 »

Igen szokták használni, már én is láttam mikor használták, de nem sima csőfogóval, hanem ha jól tudom a nevét Blitz fogóval (önzáró fogó) fogják meg
nem maradt utána nyom a száron
Ez a fogó bír annyit ellenfogni, hogy az elég?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:37:24 »

Rendeltem Cromaxtól önzáró anyát. Azt fogom használni, ha újra kilazul.
Ha teljesen biztosra akarsz menni a csavar mellé használj menetrögzítőtőt  de véletlenül se ragasztót mert azt nemigen szeded le róla többet.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2018.03.28 szerda, 09:57:41 »

Ha teljesen biztosra akarsz menni a csavar mellé használj menetrögzítőtőt  de véletlenül se ragasztót mert azt nemigen szeded le róla többet.

Dehogynem. Kicsit meg kell melegíteni, és sima ügy. Mondjuk úgy könnyű, hogy ehhez hozzá lehet férni a gázlámpával. Smiley

De a sima kék (normál) menetrögzítő is elég, nem kell az erősebb, zöld fajta. Pláne egy önzáró anyának...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2018.03.28 szerda, 10:06:03 »

Dehogynem. Kicsit meg kell melegíteni, és sima ügy. Mondjuk úgy könnyű, hogy ehhez hozzá lehet férni a gázlámpával. Smiley

De a sima kék (normál) menetrögzítő is elég, nem kell az erősebb, zöld fajta. Pláne egy önzáró anyának...

AndyA
Nagyon jó!
Pont kék van. Próbálom is ki nagypénteken.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:41:57 »

Sziasztok!

Tudom, hogy hülye kérdés de azért felteszem. nyes
a futóműben nem kopog semmi nem érzek hibát de 100-120 felett autópályán olyan mintha nem lenne elég stabil az autó, mintha ringana néha és olyan mintha hátulról érezném.
egy futómű állítást fog kapni a napokban, mert a jobb elsőnél szerintem nem jó értéken van valami, ezt még télen csúszós úton vettem észre, hogy amikor parkolóból be vagy kiállásnál vagy alacsony sebességnél, teljesen kitekert kormánynál "ugrott, ugrált" a gumi.
De ez okozhat ilyet vagy valami más lehet a ludas?
Köszi worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:11:40 »

Sziasztok!

Tudom, hogy hülye kérdés de azért felteszem. nyes
a futóműben nem kopog semmi nem érzek hibát de 100-120 felett autópályán olyan mintha nem lenne elég stabil az autó, mintha ringana néha és olyan mintha hátulról érezném.
egy futómű állítást fog kapni a napokban, mert a jobb elsőnél szerintem nem jó értéken van valami, ezt még télen csúszós úton vettem észre, hogy amikor parkolóból be vagy kiállásnál vagy alacsony sebességnél, teljesen kitekert kormánynál "ugrott, ugrált" a gumi.
De ez okozhat ilyet vagy valami más lehet a ludas?
Köszi worship
esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:40:53 »

esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.

a kereszt lengőkar szilent még nem lett ellenőrizve, köszi.
A kutyacsontok rendben vannak
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:57:10 »

esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.

Két féle lengőkart találtam,
egy rövidet és egy hosszút.
Melyik szokott tönkremenni inkább?
van még a futóműben a keréktartó lengőkar de ha annak lenne baja akkor egy döccenőnél kellene kopognia is ugye?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2018.04.03 kedd, 19:16:50 »

Két féle lengőkart találtam,
egy rövidet és egy hosszút.
Melyik szokott tönkremenni inkább?
van még a futóműben a keréktartó lengőkar de ha annak lenne baja akkor egy döccenőnél kellene kopognia is ugye?
ezt nem hiszem, hogy kikell vagy kilehet találni.Megkell a hibás alkatrészt keresni,és kicserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2018.04.03 kedd, 19:32:08 »

ezt nem hiszem, hogy kikell vagy kilehet találni.Megkell a hibás alkatrészt keresni,és kicserélni.

Gondoltam van valami gyenge láncszem a futóműben, de akkor megnézetem mindenképp.
Köszönöm szépen a segítséget!!! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2018.04.04 szerda, 19:58:56 »

Gondoltam van valami gyenge láncszem a futóműben, de akkor megnézetem mindenképp.
Köszönöm szépen a segítséget!!! worship

Az autók futóművének gyenge láncszeme a magyar utak... gun
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2018.04.04 szerda, 20:02:21 »

Az autók futóművének gyenge láncszeme a magyar utak... gun

Az nem az autók/futóművek tartozéka. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2018.04.04 szerda, 20:10:58 »

Az nem az autók/futóművek tartozéka. Cool

Sz.rul is nézne ki az extra listán, hogy "3 km magyar aszfalt 10 milliárd ft, ajándék útjelző bójával"  falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2018.04.04 szerda, 20:41:30 »

Sz.rul is nézne ki az extra listán, hogy "3 km magyar aszfalt 10 milliárd ft, ajándék útjelző bójával"  falbav

Akkor most hogyan lehet a gyenge láncszem az, ami nem is a tartozéka?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 11:24:36 »

Sziasztok,

híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 13:44:14 »

Sziasztok,

híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?

Én aknából csináltam. Ment a privi.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:05:22 »

Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....

Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ? 
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.