Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:04:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164583 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2017.08.22 kedd, 05:52:06 »


Féltengelycsukló.

Köszi! Gondolom a belső. Le tudom ezt ellenőrizni, hogy melyik rossz, vagy mindenképp ki kell venni és csak utána fogom látni?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2017.08.22 kedd, 06:49:34 »

Sziasztok!

Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:38:01 »

Sziasztok!

Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?

Köszönöm!

205/50 a gyari meret 17"-nal. De tehetsz ra 225/45-t is. Olcsobb, jobban elterjedt meret.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:16:03 »

Sziasztok!

Gyári alufelnit szeretnék lecserélni, a gyári ET52.5, meddig lehet elmenni + és - irányban, ami még nem káros semmire? ET46-még belefér nem? 7mm kifelé. 17"-os felnit nézegetek, 7" széleset, erre 205/45 a gumi méret ?

Köszönöm!

http://www.willtheyfit.com/

Megadod a régi és az új adatokat, és megrajzolja, mihez képest mi lesz az új, és numerikus is kiszámítja, hogy tudj mérni, számolni, mi mennyi lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 11:02:33 »

Üdv!

A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara  , puhának érzem a futóművet , illetve  alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .

Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje  .

Válaszaitokat előre is köszönöm
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 12:10:48 »

Üdv!

A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara  , puhának érzem a futóművet , illetve  alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .

Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje  .

Válaszaitokat előre is köszönöm

A hátsó futóműnél...
Monitor mögül ezt csak tippelni lehet, ami vagy bejön vagy nem. Szilent, lengéscsillapító, stab pálca, stb, kb bármi lehet. Nézesd át a hátsó futóművet egy hozzáértő szervizben. 
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 15:23:14 »

Üdv!

A következő problémám lenne .
2001 . 2.0tddi kombi .
Kanyarokba nagyon belibeg a fara  , puhának érzem a futóművet , illetve  alaphelyzetben is van terpesztése a kocsinak .

Merre keressem a problémát , illetve kinek volt már ilyenje  .

Válaszaitokat előre is köszönöm

A puha futómű leginkább lengéscsillapító-rugó környéke lehet, de mindent át kell nézni, mer szakadt szilenttől is "úszhat" a feneke.

Bizonyos mértékű terpesztés normális, valami 1,2 fok vagy ilyesmi az alap a futóműállításnál. Ehhez tartozik egy minimális összetartás is, ezért nem kopik féloldalasra a gumi hosszabb távon sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:16:34 »

Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:24:27 »

Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!

Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:27:08 »

Mondták a szervízben, hogy lassan ajánlott lesz kicserélni az első lengéscsillapítókat.
Nézegettem a bárdinál, hogy milyenek vannak, de van jó pár féle.... valakinek valami tapasztalata, hogy melyik jóféle? Ár nem igazán számít!

Bilstein-t rakattam be, teszik a dolgukat, panasz nincs rá.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:43:30 »

Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.

És melyik a gyári?  smile
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:52:50 »

És melyik a gyári?  smile

Ford vagy Sachs
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 19:54:36 »

És melyik a gyári?  smile

Aminek a dobozára az van írva, hogy ford, ford logó van benne, és ugyanaz a cikkszáma (az utolsó karaktert leszámítva), mint a mostanidon.
(Amúgy Sachs szállítja a gyárit.)
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 20:00:54 »

Ford vagy Sachs

Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 20:05:02 »

Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!

Azok közül én egyiket sem tenném az autóba.
Unixnál van valami jó kedvezményed? Mert ha nincs akkor inkább cromax, nagyauto, valószínűleg sokkal jobb árat kapsz.
Naplózva
csalibacsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2017.08.29 kedd, 16:07:35 »

 sziasztok!

  tanácsot szeretnék kérni,pár napja észrevettem,hogy fékezésnél valamilyen surlodó hangot ad ki a jobb hátso rész.nem minden fékezésnél(10-böl kb 5-ször hallom)mi lehet a baj?köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2017.08.29 kedd, 17:53:50 »

sziasztok!

  tanácsot szeretnék kérni,pár napja észrevettem,hogy fékezésnél valamilyen surlodó hangot ad ki a jobb hátso rész.nem minden fékezésnél(10-böl kb 5-ször hallom)mi lehet a baj?köszi.
fékbetét van még,vagy csak a vas? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csalibacsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2017.08.29 kedd, 20:35:28 »

fékbetét van még,vagy csak a vas? vigyor3

 szia,köszi és elsö körben én is erre gondoltam,csak egy honapja mielött mentünk horvátba ,megnézettem és elvileg csak két szilentet,és elsö golyalábakat kellet cserélni(szerelö véleménye szerint a fékek jok)de megnézetem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2017.08.29 kedd, 20:56:30 »

Vegyél gyárit. Ha az ár nem számít.

Bilstein B4 a Bárdiból - teljesen alkalmas, és nem is drága a klubos kedvezménnyel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2017.08.29 kedd, 20:57:10 »

Hát ilyen gyártóét nem árulják a Bárdinál...Monroe, AL-KO, Japanparts, és Bardiauto gyártóét forgalmazzák csak...
Unixnál látok Ford gyárit...
Köszi a tippeket!

De. Bilstein B4, klub kedvezménnyel óccóér'.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2017.08.29 kedd, 21:04:12 »

De. Bilstein B4, klub kedvezménnyel óccóér'.

AndyA

 eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2017.08.30 szerda, 21:32:15 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

Belső féltengely csuklót kell cserélnem de nem igazán találok. Cromaxnál látok kb 60ezerért/db  rinya. Tehát ez kilőve.

Esetleg valaki tudna normális árban ajánlani valami normális minőséget?
Van tapasztalat ilyen téren?

Köszönöm előre is!   worship

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 06:20:14 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

Belső féltengely csuklót kell cserélnem de nem igazán találok. Cromaxnál látok kb 60ezerért/db  rinya. Tehát ez kilőve.

Esetleg valaki tudna normális árban ajánlani valami normális minőséget?
Van tapasztalat ilyen téren?

Köszönöm előre is!   worship

Üdv: Ákos

Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.

Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 06:22:36 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 08:36:31 »

Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.

Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0

Itt kérdezném meg, hogy az általad csinált felújítás cca egyenértékű a cégek által csinált felújítással?
Nekem is ráz a féltengelyem, nem tudom melyik.
Ha vagyok olyan lelkes, mint Te, egy ilyen felújítással meggyógyíthatom a tengelyem?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 09:08:45 »

Itt kérdezném meg, hogy az általad csinált felújítás cca egyenértékű a cégek által csinált felújítással?
Nekem is ráz a féltengelyem, nem tudom melyik.
Ha vagyok olyan lelkes, mint Te, egy ilyen felújítással meggyógyíthatom a tengelyem?

Ezt így én nem tudom mit szoktak csinálni. Szerény tudásom szerint ha nagy mértékű a kopás vagy törött valamely fő alkatrész pl. csapágykosár, akkor csak csere. Nekem rázott az autó 100-120 kmh között. Mikor kivettem a bal tengelyt, rögtön feltűnt, hogy a külső csukló lötyög. A belső csulkóban alig volt játék, kb 0.5mm. Most mikor szétszedtem, 2 dolog derült ki: A külső csukló lecsúszott a tengelyről mert egy kis gyűrů eltört, illetve nagyon kevés volt a zsír benne. Most, hogy újrazsíroztam és összeraktam megint, olyan mintha új lenne, akár mennyire akarom, nem tudom kézzel kotyogtatni.
De türelem, pár nap és felrakom az útmutatót hogy csináltam.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 10:21:30 »

Ezt így én nem tudom mit szoktak csinálni. Szerény tudásom szerint ha nagy mértékű a kopás vagy törött valamely fő alkatrész pl. csapágykosár, akkor csak csere. Nekem rázott az autó 100-120 kmh között. Mikor kivettem a bal tengelyt, rögtön feltűnt, hogy a külső csukló lötyög. A belső csulkóban alig volt játék, kb 0.5mm. Most mikor szétszedtem, 2 dolog derült ki: A külső csukló lecsúszott a tengelyről mert egy kis gyűrů eltört, illetve nagyon kevés volt a zsír benne. Most, hogy újrazsíroztam és összeraktam megint, olyan mintha új lenne, akár mennyire akarom, nem tudom kézzel kotyogtatni.
De türelem, pár nap és felrakom az útmutatót hogy csináltam.

Ha gondolod, küld el nekem és felrakom a FAQ-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 10:32:21 »

Ha gondolod, küld el nekem és felrakom a FAQ-ba.

Oki
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 19:27:24 »

Nem lehet kapni külön. Pont most kínlódok ezzel éppen. A legjobb és tán egyetlen opciód egy jó bontott féltengely és felújítod (gumiharang csere és újrazsírozás). Nekem a vadi új utángyártott kb. 2000km-t bírt. Most fogom hétvégén visszarakni a régieket.

Nézd meg az utolsó bejegyzést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.0

Köszi a választ.
Nekem is 100-120 között rázza a kormányt. Már mindent átnéztem (gömbfej csere, kutyacsont csere, kerék centírozás). Már vettem egy bontott féltengelyt de ugyan olyan rossz mint az enyém.

Milyen márka volt amit vettél? És mi volt? Komplett féltengely? vagy csak külső csukló?

Többiektől is kérdezem: Mi a tapasztalat a GSP féltengelycsuklóval? Állítólag gyári minőség.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 19:37:59 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 20:05:36 »

Köszi a választ.
Nekem is 100-120 között rázza a kormányt. Már mindent átnéztem (gömbfej csere, kutyacsont csere, kerék centírozás). Már vettem egy bontott féltengelyt de ugyan olyan rossz mint az enyém.

Milyen márka volt amit vettél? És mi volt? Komplett féltengely? vagy csak külső csukló?

Többiektől is kérdezem: Mi a tapasztalat a GSP féltengelycsuklóval? Állítólag gyári minőség.

Nekem nem rázta a kormányt. Az egész autót rázza gyorsításkor, de a kormány sima.
Komplettet vettem Q-Drive-ot, Ebayes. A GSP kínai. Én ezután a mizéria után nem veszek semmi bóvlit.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:15:01 »

Nekem nem rázta a kormányt. Az egész autót rázza gyorsításkor, de a kormány sima.
Komplettet vettem Q-Drive-ot, Ebayes. A GSP kínai. Én ezután a mizéria után nem veszek semmi bóvlit.

Kösz az infókat!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2017.09.01 péntek, 11:12:40 »

Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2017.09.01 péntek, 11:32:55 »

Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?

Simán ki lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2017.09.01 péntek, 11:35:42 »

Simán ki lehet.

Köszi  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2017.09.01 péntek, 11:42:31 »

Köszi  eljen

Pontosítok. Én mindig ki tudom.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:01:55 »

Pontosítok. Én mindig ki tudom.....  Cool

Ebben senki nem kételkedett  nyes eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:03:42 »

Pontosítok. Én mindig ki tudom.....  Cool

Tudom, hogy nem könnyű azért kérdeztem. Mindig féltem akkora erővel lenyomni ezért mindig leengedtem a bölcsőt, de most nincs kedvem hozzá.  vigyor3 Elég nagy erővel feszítenek azok a szilentek felfelé.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:10:27 »

Tudom, hogy nem könnyű azért kérdeztem. Mindig féltem akkora erővel lenyomni ezért mindig leengedtem a bölcsőt, de most nincs kedvem hozzá.  vigyor3 Elég nagy erővel feszítenek azok a szilentek felfelé.


Miért is félsz akkora erővel lenyomni?
Hidd el, nincs benned annyi erő, hogy tönkre tudd tenni a szilentet. Ráadásul felfekszik a bölcsőre és nem is megy tovább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:21:04 »

Miért is félsz akkora erővel lenyomni?
Hidd el, nincs benned annyi erő, hogy tönkre tudd tenni a szilentet. Ráadásul felfekszik a bölcsőre és nem is megy tovább.

De én NAGYON erős vagyok!  hehe

Köszi Tibi!  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:39:59 »

De én NAGYON erős vagyok!  hehe

Köszi Tibi!  worship

Vagy inkább Tibcsi nagyon bátor. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2017.09.01 péntek, 12:44:51 »

Vagy inkább Tibcsi nagyon bátor. Smiley

AndyA

Inkább ez a sokadik olyan dolog a fórumon, ami valahogy kialakult és onnantól kezdve mumusként gondol mindenki egy lengőkar szilentre és ésszerűtlen magyarázatokkal indokolják a félelmet.  wave


Amit az a szilent kap útközben, fekvőrendőr, kátyú...stb.  Amellett meg sem kellene említeni egy lassú, terhelés nélküli elfeszítést.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2017.09.01 péntek, 13:31:29 »

Inkább ez a sokadik olyan dolog a fórumon, ami valahogy kialakult és onnantól kezdve mumusként gondol mindenki egy lengőkar szilentre és ésszerűtlen magyarázatokkal indokolják a félelmet.  wave


Amit az a szilent kap útközben, fekvőrendőr, kátyú...stb.  Amellett meg sem kellene említeni egy lassú, terhelés nélküli elfeszítést.  Cool

Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:



Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2017.09.01 péntek, 13:54:58 »

Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:

http://kephost.com/images/2017/09/01/20170901_132412.md.jpg

Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.

Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2017.09.01 péntek, 13:59:38 »

Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.

AndyA

"Lower the subframe uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 14:05:23 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:09:07 »

Ez nem csak úgy kialakult. Sokunknak van a "nagytudású" Haynes szagkönyv és abban szirénával üvöltenek, ha hozzá kell nyúlni a futóműhöz.
És még csak nem is azt írja, hogy "megsérülhet" hanem hogy meg FOG sérülni.
Nem tudom látszik e, de ezért:

[img width=337 height=600]http://kephost.com/images/2017/09/01/20170901_132412.md.jpg[/imgrl]

Viszont én inkább hiszek annak, aki már 8000x csinálta.

Hm....a haynes valami übertuti szentírás vagy jóskönyv?
 nyes

Még régen beleolvastam az MK1-hez kiadott példányba.
Aztán inkább mosolyogva becsuktam. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:12:29 »

"Lower the subframe uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).

Az kilógott alul a képernyőből. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:12:46 »

Semmi ilyesmit nem ír. Csak annyit, hogy engedd le 15 centit egyformán mindkét oldalon anélkül, hogy megfeszítenéd a hidrós szilenteket.

AndyA
Sok autónál van "olajos" lengőkar szilent, motortartó bak....
Nem kell ezt ennyire túlparázni, nem ördögtől való, hogy félni kelljen tőle!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 14:16:55 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:15:29 »

Hm....a haynes valami übertuti szentírás vagy jóskönyv?
 nyes

Még régen beleolvastam az MK1-hez kiadott példányba.
Aztán inkább mosolyogva becsuktam. wave

Most már tudod, honnan ered a mítosz.  integet2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:16:25 »

"Lower the subframe uniformly 150mm"
Előtte írja, hogy nehogy lefeszísd a lengőkart mert "szétrobban" a hidroszilent. (alsó karika) Aztán írja, hogy először engedd le a bölcsőt (felső karika).

Ha 150 mm-t leengednéd, akkor azért megnézném a kormányművet, stabrúdat... Mert azok bizony nem engednek ennyit lefelé! Vagyis, faxság!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:42:46 »

Ha 150 mm-t leengednéd, akkor azért megnézném a kormányművet, stabrúdat... Mert azok bizony nem engednek ennyit lefelé! Vagyis, faxság!  taps

Azokat természetesen ki kell kötni előtte meg még 200 dolgot. 1 teljes fejezet van a bölcső leeresztésére. Szerinted miért nincs kedvem?  wow1
Túlzok picit de érted.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2017.09.01 péntek, 14:51:57 »

Valaki legyen szíves mondja meg egyértelműen, hogy féltengely cserénél le kell e engedni a bölcsőt, vagy ki lehet akasztani a gömbfejet anélkül, hogy kipukkasztanám a hátsó hidroszilentet?
én még sose engedtem ezért le a bölcsőt, és még sose pukkant szilent.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.