Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:20:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164937 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8400 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:07:45 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2018.04.08 vasárnap, 22:05:22
Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....
Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ?
milyen márka?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8401 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:11:53 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2018.04.08 vasárnap, 22:05:22
Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....
Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ?
Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.
Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8402 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:20:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.08 vasárnap, 22:11:53
Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.
Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.
AndyA
Pedig nem is a legolcsóbb került bele, hanem egy 25 eFt-os, olyan amit ajánlott a Cromax a kinálat aljáról. Gyász....
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8403 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:24:25 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2018.04.08 vasárnap, 22:20:24
Pedig nem is a legolcsóbb került bele, hanem egy 25 eFt-os, olyan amit ajánlott a Cromax a kinálat aljáról. Gyász....
pedig a 25eft-os kb a legalja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8404 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:51:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.04.08 vasárnap, 22:24:25
pedig a 25eft-os kb a legalja
Akkor milyen lehet az, amit 40 Euróért árulnak, és abban már a 4 csavar is benne van?
Vagy amit 50 Euróért árulnak párban (bár csavarok nélkül)...?!?!
AndyA
P.s.: Nekem egy ilyen bírta ki Bp-Bécs között a 90 ezer km-t.
P.s.2.: 85 Euróért már SKF csapágyat lehet kapni. Az alig több, mint 25 ezer Ft. Ha ez az alja, milyen vajon a nem-alja?!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8405 Dátum:
2018.04.09 hétfő, 23:12:44 »
Sziasztok!
Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel, ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?
Köszönöm előre is
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8406 Dátum:
2018.04.09 hétfő, 23:39:35 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.09 hétfő, 23:12:44
Sziasztok!
Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel, ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?
Köszönöm előre is
A lengéscsillapítókat, ha esetleg már oda lennének és még nem cseréltél.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8407 Dátum:
2018.04.10 kedd, 07:54:32 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.09 hétfő, 23:12:44
Sziasztok!
Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel, ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?
Köszönöm előre is
Nekem az erősebb van benne, bár én sem vontatok. Azért jól tud az jönni alkalomszerűen is, amikor éppen a helyi birkózóválogatott oszlopos tagjait szállítod.
Mikoriak a csillapítók? Ha már ott vagy és úgyis kiszeded az egészet, nem biztos, hogy baj, ha ezeket is kapásból cseréled.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8408 Dátum:
2018.04.10 kedd, 09:26:14 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.09 hétfő, 23:12:44
Sziasztok!
Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel, ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?
Köszönöm előre is
Én a simát raktam előre, de így is motorcsónak lett a kocsiból.
Szóval készülj fel rá, hogy lehet kicsit magasabban lesz a háta az új rugókkal. Amikor korábban gyárit tettem bele, semmi gond nem volt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8409 Dátum:
2018.04.10 kedd, 11:26:31 »
Köszi a válaszokat. Igen én is a lengéscsillapítókra gondoltam hogy esetleg lehetne. Nem tudom mikoriak, november óta van nálam az autó, érzésre jónak tűnnek, de akkor lehet, hogy azok is cserélve lesznek.
Köszi
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8410 Dátum:
2018.04.10 kedd, 11:53:00 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.10 kedd, 11:26:31
Köszi a válaszokat. Igen én is a lengéscsillapítókra gondoltam hogy esetleg lehetne. Nem tudom mikoriak, november óta van nálam az autó, érzésre jónak tűnnek, de akkor lehet, hogy azok is cserélve lesznek.
Köszi
Nézd meg, van-e rajta valami azonosító, ami alapján eldönthető, hogy még a gyári vagy cserélték már. Meg mennyire rozsdás, az is segíthet a kormeghatározásban. Meg mit csinál, ha jól belengeted az autót stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8411 Dátum:
2018.04.10 kedd, 12:49:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.10 kedd, 11:53:00
Nézd meg, van-e rajta valami azonosító, ami alapján eldönthető, hogy még a gyári vagy cserélték már. Meg mennyire rozsdás, az is segíthet a kormeghatározásban. Meg mit csinál, ha jól belengeted az autót stb.
AndyA
Nem túl rozsdásak, ha belengetem akkor normálisan beáll. Motorcraft matrica van rajtuk ha esetleg ez mond valamit
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8412 Dátum:
2018.04.10 kedd, 13:16:00 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.10 kedd, 12:49:03
Nem túl rozsdásak, ha belengetem akkor normálisan beáll. Motorcraft matrica van rajtuk ha esetleg ez mond valamit
Akkor az még simán lehet a gyári is akár.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8413 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:09:25 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.08 vasárnap, 11:24:36
Sziasztok,
híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?
Erre valaki?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8414 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:30:17 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.10 kedd, 21:09:25
Erre valaki?
Ez az a 4 db szilent lenne, ami a hátsó hidat tartja a 4-5 ajtósoknál a kasztni aljához?
talkford.com vagy valahol arrafelé van képes, illusztrált leírás róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8415 Dátum:
2018.04.10 kedd, 22:52:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.10 kedd, 21:30:17
Ez az a 4 db szilent lenne, ami a hátsó hidat tartja a 4-5 ajtósoknál a kasztni aljához?
talkford.com vagy valahol arrafelé van képes, illusztrált leírás róla.
AndyA
Igen, ez az.
Ott nem találtam képes, illusztrált leírást, csak a polyszilentes "mókoláshoz". Bár lehet hogy én is azt fogok beletenni.
Ezzel kapcsolatban, Flo-flex márkával van valakinek tapasztalata?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8416 Dátum:
2018.04.11 szerda, 10:32:37 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.10 kedd, 22:52:26
Igen, ez az.
Ott nem találtam képes, illusztrált leírást, csak a polyszilentes "mókoláshoz". Bár lehet hogy én is azt fogok beletenni.
Ezzel kapcsolatban, Flo-flex márkával van valakinek tapasztalata?
Menj a lengyelekhez, sokkal olcsóbbak, és még választhatsz is, hogy háromféléből milyen kemény legyen a PU anyag.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/searchquery/mondeo/1/phot/5?url=mondeo
Guglitranszlét a barátod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8417 Dátum:
2018.04.11 szerda, 11:06:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.11 szerda, 10:32:37
Menj a lengyelekhez, sokkal olcsóbbak, és még választhatsz is, hogy háromféléből milyen kemény legyen a PU anyag.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/searchquery/mondeo/1/phot/5?url=mondeo
Guglitranszlét a barátod.
AndyA
Köszi a tippet.
Bár itt csak szettben látom, ami postaköltséggel 30ezer Ft lenne:
lengye
l
Ez pedig megállna 13ezer Ft-nál:
angol
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.11 szerda, 11:13:00 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8418 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 08:47:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.11 szerda, 11:06:48
Köszi a tippet.
Bár itt csak szettben látom, ami postaköltséggel 30ezer Ft lenne:
lengye
l
Ez pedig megállna 13ezer Ft-nál:
angol
Marhán nem ugyanarról beszélsz. A lengyel link egy első futóműhöz való készlet.
Ahogy elnézem, ilyenje pont nincs a lengyelnek. Kérdezni fölösleges, nem válaszol. Már próbáltam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8419 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 08:51:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.12 csütörtök, 08:47:40
Marhán nem ugyanarról beszélsz. A lengyel link egy első futóműhöz való készlet.
Ahogy elnézem, ilyenje pont nincs a lengyelnek. Kérdezni fölösleges, nem válaszol. Már próbáltam.
AndyA
Akkor főleg! Te ajánlottad hogy van neki.
(nem fordítóztam)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8420 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 08:56:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.12 csütörtök, 08:51:53
Akkor főleg! Te ajánlottad hogy van neki.
(nem fordítóztam)
Két kombim van. Szerinted tudom, hogy mit árul 4-5-ajtóshoz...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8421 Dátum:
2018.04.17 kedd, 22:21:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.08 vasárnap, 22:11:53
Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.
Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.
AndyA
Na vettem egy drágábbik (egész szép állapotú) gyári bontott csapágyat, meg ismerős szerelő bedobta a helyére...megállt a történet szumma 23 gurigában, és végre csend van az autóban...kiváncsi leszek mennyit megy majd el....bár bármit is vettem bontottból, minden teszi a dolgát... mindenki megerősítette hogy a 13ekm csakis valami csapágy gyártási anomália lehetett, ettől többet kell elmennie egy bármilyen csapágynak is...csak nem volt szerencsém...ilyen az élet...
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
siposl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8422 Dátum:
2018.04.18 szerda, 09:20:39 »
Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér, de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8423 Dátum:
2018.04.18 szerda, 09:37:58 »
Idézetet írta: siposl - 2018.04.18 szerda, 09:20:39
Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér, de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.
Kétféle van. Az egyik a vas, ami egy sima rúd. A másik a műanyag, ami egy szélesebb, vastagabb, kereszt- és hosszmerevítős szerkezet. Mindkettő elfér, ezzel nincs gond. Sokan a műanyagra esküsznek, mondván, az sokkal rugalmasabb, mint a vas. Az egyszer elhajlik és úgy marad, a műanyag meg kibírja. Olyat még nem láttam/hallottam, hogy eltört volna a műanyag, de görbült vasról már volt szó, ez igaz.
Úgyhogy YMMV, de afelől nyugodt lehetsz, hogy nem fog semmibe beleakadni attól, hogy vastagabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8424 Dátum:
2018.04.18 szerda, 09:50:49 »
Idézetet írta: siposl - 2018.04.18 szerda, 09:20:39
Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér, de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.
Én fém "pálcikát" cseréltem belőle az általad is kinézett vastagabb Lemförderre. Teszi a dolgát
. Ahogy Andy is írta az anyaga miatt van más alakja.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8425 Dátum:
2018.04.21 szombat, 12:03:20 »
Sziasztok!
Valaki járt már úgy valaki hogy hátul a keresztstabilizátor rúd egyik szilent rögzítőjének a menete megszakadt? A hídban felülről behegesztett anyára gondolok, hogy abban nem áll meg a csavar.
Gondolom le kell venni a hidat hozzá, hogy valamit lehessen kezdeni vele.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8426 Dátum:
2018.04.21 szombat, 12:45:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.21 szombat, 12:03:20
Sziasztok!
Valaki járt már úgy valaki hogy hátul a keresztstabilizátor rúd egyik szilent rögzítőjének a menete megszakadt? A hídban felülről behegesztett anyára gondolok, hogy abban nem áll meg a csavar.
Gondolom le kell venni a hidat hozzá, hogy valamit lehessen kezdeni vele.
Tegyél bele egyel nagyobb csavart
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8427 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:10:16 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.21 szombat, 12:45:10
Tegyél bele egyel nagyobb csavart
Hát azt megpróbálom, köszi, de az M10-es lesz
Mert most M8-as
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8428 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:17:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.21 szombat, 13:10:16
Hát azt megpróbálom, köszi, de az M10-es lesz
Mert most M8-as
Pedig az M9 a következő méret!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8429 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:28:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.21 szombat, 13:17:59
Pedig az M9 a következő méret!
AndyA
Tudom, hogy van az is, de azt most beszerezni nem tudom. Elég ritka is.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8430 Dátum:
2018.04.21 szombat, 15:15:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.21 szombat, 13:28:11
Tudom, hogy van az is, de azt most beszerezni nem tudom. Elég ritka is.
csak szivat EndyE...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8431 Dátum:
2018.04.21 szombat, 16:46:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.21 szombat, 15:15:19
csak szivat EndyE...
Tudom
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8432 Dátum:
2018.04.21 szombat, 17:59:49 »
Sziasztok!
Bal első rugóm feladta a harcot, cserélni kell. Csak nem igazán tudom, melyik kell bele, az állandó vagy a változó rugóátmérőjű spirál. Ha párban lesz cserélve van jelentősége, hogy melyiket rakjuk bele?
Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8433 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 09:04:18 »
Idézetet írta: zooli74 - 2018.04.21 szombat, 17:59:49
Sziasztok!
Bal első rugóm feladta a harcot, cserélni kell. Csak nem igazán tudom, melyik kell bele, az állandó vagy a változó rugóátmérőjű spirál. Ha párban lesz cserélve van jelentősége, hogy melyiket rakjuk bele?
Köszönöm
Bárdi kereső hoz neked valamit, az pont jó lesz bele. Engedménykód Joetól.
Párban cseréld, mert a másik is hamar fel fogja adni az új, ereje teljében lévő rugó mellett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8434 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 09:28:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.22 vasárnap, 09:04:18
Bárdi kereső hoz neked valamit, az pont jó lesz bele. Engedménykód Joetól.
Párban cseréld, mert a másik is hamar fel fogja adni az új, ereje teljében lévő rugó mellett.
AndyA
Nekem a bárdid kereső hozza mindkét fajtát
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8435 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 10:39:42 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.22 vasárnap, 09:28:03
Nekem a bárdid kereső hozza mindkét fajtát
Akkor kiválasztod a szimpatikusabbat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8436 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 11:39:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.22 vasárnap, 10:39:42
Akkor kiválasztod a szimpatikusabbat.
AndyA
meddig tart alánézni melyik van az autó alatt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8437 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 14:48:15 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.22 vasárnap, 11:39:52
meddig tart alánézni melyik van az autó alatt...
Még ha egy lány szoknyája alá kellene... De autónak?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8438 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 21:49:55 »
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8439 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 07:28:07 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.22 vasárnap, 21:49:55
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?
Féltengely?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8440 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 08:55:46 »
Lehet, ezt mondták már...
Ott mit kell megnézni, megvizsgálni?
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8441 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 12:32:09 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.22 vasárnap, 21:49:55
A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Azért ez elég furcsa egybeesés. Én a gumik körül is szétnéznék. Lehet szálszakadt az egyik gumi. Pl.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8442 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 12:39:07 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.22 vasárnap, 21:49:55
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?
A csapágyat egyszerűen tudod ellenőrizni. Megemeled az autót, hogy a levegőben legyen a kerék, megpörgeted, és ujjheggyel finoman megérinted a rugó egyik menetét. Ha morzsikál, érezni fogod akkor is, ha hallani még nem lehet.
Azt is ki kellene próbálni, amennyire lehet, hogy üresben gurulva (vagyis hajtás nélkül) csinálja-e, vagy gázadásra ill. motorfékre, vagy ez utóbbiak esetében jobban? Mert akkor lehet féltengelycsukló is. Jobb és bal oldalra külön-külön tesztelve persze.
Meg ki lehet cserélni az első és hátsó kereket azon az oldalon, hogy akkor is csinálja-e, hátha a felni és/vagy a gumi a ludas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8443 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 13:11:57 »
Igazából üresben gurulva is csinálja, azt kipróbáltam, ugyanúgy morog, jobbra kanyarodva kicsit erősödik.
A kerékcsapágyat, igy ahogy írtad, a szerelő megnézte, nem tálalt semmit se elől se hátul.
A gumik vadiújak, a felniket vettem használtan, talán az még lehet a ludas, bár az meg csak feltűnt volna a gumisnak felrakásnál...(?) De azt még megpróbálom hogy megcserélem.
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.23 hétfő, 13:13:40 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8444 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 14:56:41 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.23 hétfő, 13:11:57
Igazából üresben gurulva is csinálja, azt kipróbáltam, ugyanúgy morog, jobbra kanyarodva kicsit erősödik.
A kerékcsapágyat, igy ahogy írtad, a szerelő megnézte, nem tálalt semmit se elől se hátul.
A gumik vadiújak, a felniket vettem használtan, talán az még lehet a ludas, bár az meg csak feltűnt volna a gumisnak felrakásnál...(?) De azt még megpróbálom hogy megcserélem.
Köszi
Állíttass egy futóművet, lehet nagy az utánfutás és azért morog a gumi.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8445 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 15:22:17 »
Januárban volt beállítva, nem hiszem hogy ennyit változna ennyi idő alatt
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8446 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 15:32:59 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.23 hétfő, 15:22:17
Januárban volt beállítva, nem hiszem hogy ennyit változna ennyi idő alatt
Akár váltohatott is.
De akkor másik szakival is nézesd meg, mert szerintem erősen csapágy gyanús.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8447 Dátum:
2018.04.25 szerda, 06:35:04 »
Sziasztok!
Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8448 Dátum:
2018.04.25 szerda, 09:02:20 »
Idézetet írta: zooli74 - 2018.04.25 szerda, 06:35:04
Sziasztok!
Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi
Kimondottan féltengely zsír.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8449 Dátum:
2018.04.25 szerda, 09:23:03 »
Idézetet írta: zooli74 - 2018.04.25 szerda, 06:35:04
Sziasztok!
Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi
Külön van ehhez, valami molibdén-biszulfidos, vagy mi az istennyila. Olyan tulajdonsága van, hogy bekúszik a résekbe a kenendő felületek között, nemhogy ki akarna onnan jönni, vagy hagyná onnan kinyomni magát.
Küzdöttem mostanában egy sort ezzel. Amikor a szakadt porvédőből már kipörgött az összes zsír, magán a csuklón meg mindig volt egy gombóc belőle, ami nem akart lejönni onnan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ