Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:04:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3167092 alkalommal)
0 Felhasználó és 178 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:07:45 »

Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....

Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ? 
milyen márka?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:11:53 »

Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....

Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ? 

Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.

Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:20:24 »

Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.

Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.

AndyA

Pedig nem is a legolcsóbb került bele, hanem egy 25 eFt-os, olyan amit ajánlott a Cromax a kinálat aljáról. Gyász....
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:24:25 »

Pedig nem is a legolcsóbb került bele, hanem egy 25 eFt-os, olyan amit ajánlott a Cromax a kinálat aljáról. Gyász....
pedig a 25eft-os kb a legalja lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 22:51:45 »

pedig a 25eft-os kb a legalja lol002

Akkor milyen lehet az, amit 40 Euróért árulnak, és abban már a 4 csavar is benne van?

Vagy amit 50 Euróért árulnak párban (bár csavarok nélkül)...?!?!

AndyA

P.s.: Nekem egy ilyen bírta ki Bp-Bécs között a 90 ezer km-t.  taps taps taps taps taps

P.s.2.: 85 Euróért már SKF csapágyat lehet kapni. Az alig több, mint 25 ezer Ft. Ha ez az alja, milyen vajon a nem-alja?!
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 23:12:44 »

Sziasztok!

Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel,  ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?

Köszönöm előre is  worship wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 23:39:35 »

Sziasztok!

Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel,  ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?

Köszönöm előre is  worship wave

A lengéscsillapítókat, ha esetleg már oda lennének és még nem cseréltél.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2018.04.10 kedd, 07:54:32 »

Sziasztok!

Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel,  ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?

Köszönöm előre is  worship wave

Nekem az erősebb van benne, bár én sem vontatok. Azért jól tud az jönni alkalomszerűen is, amikor éppen a helyi birkózóválogatott oszlopos tagjait szállítod. Smiley

Mikoriak a csillapítók? Ha már ott vagy és úgyis kiszeded az egészet, nem biztos, hogy baj, ha ezeket is kapásból cseréled.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2018.04.10 kedd, 09:26:14 »

Sziasztok!

Hátsó rugótörés miatt csere előtt állok, egy mk3 5 ajtós kivitelűvel,  ezzel kapcsolatban van két kérdésem.
A Bárdinál kinéztem suplex márkájú rúgókat. Ebből van normál illetve erősített kivitel, minimális árkülönbséggel. Melyiket érdemes szerintetek? Nem használom teherhordásra az autót, vontatni se vontatok vele, akkor meg fölösleges az erősített?
A másik, hogy ilyenkor kell, érdemes még valamit cserélni ott, ha már ki van bontva alapon, vagy ha nincs más probléma akkor elég csak a spirálokat cserélni?

Köszönöm előre is  worship wave

Én a simát raktam előre, de így is motorcsónak lett a kocsiból.  vigyor3 Szóval készülj fel rá, hogy lehet kicsit magasabban lesz a háta az új rugókkal. Amikor korábban gyárit tettem bele, semmi gond nem volt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:26:31 »

Köszi a válaszokat. Igen én is a lengéscsillapítókra gondoltam hogy esetleg lehetne. Nem tudom mikoriak, november óta van nálam az autó, érzésre jónak tűnnek, de akkor lehet, hogy azok is cserélve lesznek.
Köszi  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:53:00 »

Köszi a válaszokat. Igen én is a lengéscsillapítókra gondoltam hogy esetleg lehetne. Nem tudom mikoriak, november óta van nálam az autó, érzésre jónak tűnnek, de akkor lehet, hogy azok is cserélve lesznek.
Köszi  wave

Nézd meg, van-e rajta valami azonosító, ami alapján eldönthető, hogy még a gyári vagy cserélték már. Meg mennyire rozsdás, az is segíthet a kormeghatározásban. Meg mit csinál, ha jól belengeted az autót stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2018.04.10 kedd, 12:49:03 »

Nézd meg, van-e rajta valami azonosító, ami alapján eldönthető, hogy még a gyári vagy cserélték már. Meg mennyire rozsdás, az is segíthet a kormeghatározásban. Meg mit csinál, ha jól belengeted az autót stb.

AndyA

Nem túl rozsdásak, ha belengetem akkor normálisan beáll. Motorcraft matrica van rajtuk ha esetleg ez mond valamit Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2018.04.10 kedd, 13:16:00 »

Nem túl rozsdásak, ha belengetem akkor normálisan beáll. Motorcraft matrica van rajtuk ha esetleg ez mond valamit Smiley

Akkor az még simán lehet a gyári is akár.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:09:25 »

Sziasztok,

híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?

Erre valaki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:30:17 »

Erre valaki?

Ez az a 4 db szilent lenne, ami a hátsó hidat tartja a 4-5 ajtósoknál a kasztni aljához?

talkford.com vagy valahol arrafelé van képes, illusztrált leírás róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2018.04.10 kedd, 22:52:26 »

Ez az a 4 db szilent lenne, ami a hátsó hidat tartja a 4-5 ajtósoknál a kasztni aljához?

talkford.com vagy valahol arrafelé van képes, illusztrált leírás róla.

AndyA

Igen, ez az.

Ott nem találtam képes, illusztrált leírást, csak a polyszilentes "mókoláshoz". Bár lehet hogy én is azt fogok beletenni. vigyor3

Ezzel kapcsolatban, Flo-flex márkával van valakinek tapasztalata?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2018.04.11 szerda, 10:32:37 »

Igen, ez az.

Ott nem találtam képes, illusztrált leírást, csak a polyszilentes "mókoláshoz". Bár lehet hogy én is azt fogok beletenni. vigyor3

Ezzel kapcsolatban, Flo-flex márkával van valakinek tapasztalata?

Menj a lengyelekhez, sokkal olcsóbbak, és még választhatsz is, hogy háromféléből milyen kemény legyen a PU anyag.

https://poliuretany.olkusz.pl/pl/searchquery/mondeo/1/phot/5?url=mondeo

Guglitranszlét a barátod. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2018.04.11 szerda, 11:06:48 »

Menj a lengyelekhez, sokkal olcsóbbak, és még választhatsz is, hogy háromféléből milyen kemény legyen a PU anyag.

https://poliuretany.olkusz.pl/pl/searchquery/mondeo/1/phot/5?url=mondeo

Guglitranszlét a barátod. Smiley

AndyA

Köszi a tippet. worship Bár itt csak szettben látom, ami postaköltséggel 30ezer Ft lenne: lengyel

Ez pedig megállna 13ezer Ft-nál: angol
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.11 szerda, 11:13:00 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:47:40 »

Köszi a tippet. worship Bár itt csak szettben látom, ami postaköltséggel 30ezer Ft lenne: lengyel

Ez pedig megállna 13ezer Ft-nál: angol

Marhán nem ugyanarról beszélsz. A lengyel link egy első futóműhöz való készlet.

Ahogy elnézem, ilyenje pont nincs a lengyelnek. Kérdezni fölösleges, nem válaszol. Már próbáltam. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:51:53 »

Marhán nem ugyanarról beszélsz. A lengyel link egy első futóműhöz való készlet.

Ahogy elnézem, ilyenje pont nincs a lengyelnek. Kérdezni fölösleges, nem válaszol. Már próbáltam. Smiley

AndyA

Akkor főleg! Te ajánlottad hogy van neki. eplus2 (nem fordítóztam)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:56:54 »

Akkor főleg! Te ajánlottad hogy van neki. eplus2 (nem fordítóztam)

Két kombim van. Szerinted tudom, hogy mit árul 4-5-ajtóshoz...? eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2018.04.17 kedd, 22:21:43 »

Nekem 90% fölötti Bp-Bécs autópályázásnál bírt 90 ezer körül az utángyártott. Nem állt be, mert anno lefestettem, nem rozsdált, de úgy kikopott, hogy kézzel mozgatva az emelőn jól láthatóan és hallhatóan mozgott, kotyogott.

Ha ehhez még a magyar utakat is hozzátesszük, simán el tudom képzelni.

AndyA

Na vettem egy drágábbik (egész szép állapotú) gyári bontott csapágyat, meg ismerős szerelő bedobta a helyére...megállt a történet szumma 23 gurigában, és végre csend van az autóban...kiváncsi leszek mennyit megy majd el....bár bármit is vettem bontottból, minden teszi a dolgát...   mindenki megerősítette hogy a 13ekm csakis valami csapágy gyártási anomália lehetett, ettől többet kell elmennie egy bármilyen csapágynak is...csak nem volt szerencsém...ilyen az élet...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
siposl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2018.04.18 szerda, 09:20:39 »

Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér,  de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2018.04.18 szerda, 09:37:58 »

Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér,  de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.

Kétféle van. Az egyik a vas, ami egy sima rúd. A másik a műanyag, ami egy szélesebb, vastagabb, kereszt- és hosszmerevítős szerkezet. Mindkettő elfér, ezzel nincs gond. Sokan a műanyagra esküsznek, mondván, az sokkal rugalmasabb, mint a vas. Az egyszer elhajlik és úgy marad, a műanyag meg kibírja. Olyat még nem láttam/hallottam, hogy eltört volna a műanyag, de görbült vasról már volt szó, ez igaz.

Úgyhogy YMMV, de afelől nyugodt lehetsz, hogy nem fog semmibe beleakadni attól, hogy vastagabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2018.04.18 szerda, 09:50:49 »

Sziasztok! Szeretném kicserélni a kutyacsontot elöl és ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Megvenném a lemfördert belőle de annak a középső része sokkal vastagabb mint annak ami benne van,nem olyan vékony "pálcika". Szerintem befér,  de erősítették meg ebben. Gondolom rakott már bele más is ilyen márkát.
Én fém "pálcikát" cseréltem belőle az általad is kinézett vastagabb Lemförderre. Teszi a dolgát Smiley. Ahogy Andy is írta az anyaga miatt van más alakja.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2018.04.21 szombat, 12:03:20 »

Sziasztok!

Valaki járt már úgy valaki hogy hátul a keresztstabilizátor rúd egyik szilent rögzítőjének a menete megszakadt? A hídban felülről behegesztett anyára gondolok, hogy abban nem áll meg a csavar.
Gondolom le kell venni a hidat hozzá, hogy valamit lehessen kezdeni vele.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2018.04.21 szombat, 12:45:10 »

Sziasztok!

Valaki járt már úgy valaki hogy hátul a keresztstabilizátor rúd egyik szilent rögzítőjének a menete megszakadt? A hídban felülről behegesztett anyára gondolok, hogy abban nem áll meg a csavar.
Gondolom le kell venni a hidat hozzá, hogy valamit lehessen kezdeni vele.

Tegyél bele egyel nagyobb csavart
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2018.04.21 szombat, 13:10:16 »

Tegyél bele egyel nagyobb csavart

Hát azt megpróbálom, köszi, de az M10-es lesz Cheesy
Mert most M8-as
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2018.04.21 szombat, 13:17:59 »

Hát azt megpróbálom, köszi, de az M10-es lesz Cheesy
Mert most M8-as

Pedig az M9 a következő méret! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2018.04.21 szombat, 13:28:11 »

Pedig az M9 a következő méret! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Tudom, hogy van az is, de azt most beszerezni nem tudom. Elég ritka is.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2018.04.21 szombat, 15:15:19 »

Tudom, hogy van az is, de azt most beszerezni nem tudom. Elég ritka is.
csak szivat EndyE... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2018.04.21 szombat, 16:46:14 »

csak szivat EndyE... nyes

Tudom
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:59:49 »

Sziasztok!
 Bal első rugóm feladta a harcot, cserélni kell. Csak nem igazán tudom, melyik kell bele, az állandó vagy a változó rugóátmérőjű spirál. Ha párban lesz cserélve van jelentősége, hogy melyiket rakjuk bele?
Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 09:04:18 »

Sziasztok!
 Bal első rugóm feladta a harcot, cserélni kell. Csak nem igazán tudom, melyik kell bele, az állandó vagy a változó rugóátmérőjű spirál. Ha párban lesz cserélve van jelentősége, hogy melyiket rakjuk bele?
Köszönöm

Bárdi kereső hoz neked valamit, az pont jó lesz bele. Engedménykód Joetól.

Párban cseréld, mert a másik is hamar fel fogja adni az új, ereje teljében lévő rugó mellett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 09:28:03 »

Bárdi kereső hoz neked valamit, az pont jó lesz bele. Engedménykód Joetól.

Párban cseréld, mert a másik is hamar fel fogja adni az új, ereje teljében lévő rugó mellett.

AndyA

Nekem a bárdid kereső hozza mindkét fajtát
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 10:39:42 »

Nekem a bárdid kereső hozza mindkét fajtát

Akkor kiválasztod a szimpatikusabbat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 11:39:52 »

Akkor kiválasztod a szimpatikusabbat. Smiley

AndyA
meddig tart alánézni melyik van az autó alatt... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 14:48:15 »

meddig tart alánézni melyik van az autó alatt... Roll Eyes

Még ha egy lány szoknyája alá kellene... De autónak?!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 21:49:55 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?  worship
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 07:28:07 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?  worship

Féltengely?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 08:55:46 »

Lehet, ezt mondták már...
Ott mit kell megnézni, megvizsgálni?
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 12:32:09 »

A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.


Azért ez elég furcsa egybeesés. Én a gumik körül is szétnéznék. Lehet szálszakadt az egyik gumi. Pl.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 12:39:07 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy elkezdett búgni, zúgni valami a fűtőműben, ami jobbra kanyarodásnál erősödik. Ugyanakkor nagyobb tempónál 110-120km/h fölött ráz is, de nem csak a kormányon érezhető, hanem az egész autón. A rázás pont azután jött ki, hogy a nyári gumikat lecseréltettem az új (használt) felnikkel együtt.
Viszont az az érdekes, hogy nem mindig érzem. Van hogy a búgás, rázás szinte egyáltalán nincs is. Például ma mentem valahova autópályán semmi nem volt, de visszafele már előjött a hiba. Az előző Mondeon mindkét hátsó kerékagy cserélve volt, a búgás-zúgás ismerős volt, azt hittem az lehet a ludas. De pár napja megmutattam a szerelőnek is, ő azt mondta nem morog az emelőn a kerékcsapágy, szerinte nem az a gond. Azt ajánlotta menjek az autóval aztán hátha később kiderül mi az...
Nem szeretem, ha valami gond van a járgánnyal, és úgy kell vele járni.
Szerintetek mi lehet a gond? Merre kéne indulni a hibakereséssel?  worship

A csapágyat egyszerűen tudod ellenőrizni. Megemeled az autót, hogy a levegőben legyen a kerék, megpörgeted, és ujjheggyel finoman megérinted a rugó egyik menetét. Ha morzsikál, érezni fogod akkor is, ha hallani még nem lehet.

Azt is ki kellene próbálni, amennyire lehet, hogy üresben gurulva (vagyis hajtás nélkül) csinálja-e, vagy gázadásra ill. motorfékre, vagy ez utóbbiak esetében jobban? Mert akkor lehet féltengelycsukló is. Jobb és bal oldalra külön-külön tesztelve persze.

Meg ki lehet cserélni az első és hátsó kereket azon az oldalon, hogy akkor is csinálja-e, hátha a felni és/vagy a gumi a ludas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 13:11:57 »

Igazából üresben gurulva is csinálja, azt kipróbáltam, ugyanúgy morog, jobbra kanyarodva kicsit erősödik.
A kerékcsapágyat, igy ahogy írtad, a szerelő megnézte, nem tálalt semmit se elől se hátul.
A gumik vadiújak, a felniket vettem használtan, talán az még lehet a ludas, bár az meg csak feltűnt volna a gumisnak felrakásnál...(?) De azt még megpróbálom hogy megcserélem.
Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.23 hétfő, 13:13:40 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 14:56:41 »

Igazából üresben gurulva is csinálja, azt kipróbáltam, ugyanúgy morog, jobbra kanyarodva kicsit erősödik.
A kerékcsapágyat, igy ahogy írtad, a szerelő megnézte, nem tálalt semmit se elől se hátul.
A gumik vadiújak, a felniket vettem használtan, talán az még lehet a ludas, bár az meg csak feltűnt volna a gumisnak felrakásnál...(?) De azt még megpróbálom hogy megcserélem.
Köszi

Állíttass egy futóművet, lehet  nagy az utánfutás és azért morog a gumi.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 15:22:17 »

Januárban volt beállítva, nem hiszem hogy ennyit változna ennyi idő alatt  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 15:32:59 »

Januárban volt beállítva, nem hiszem hogy ennyit változna ennyi idő alatt  wave

Akár váltohatott is.
De akkor másik szakival is nézesd meg, mert szerintem erősen csapágy gyanús.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2018.04.25 szerda, 06:35:04 »

Sziasztok!
 Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2018.04.25 szerda, 09:02:20 »

Sziasztok!
 Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi

Kimondottan féltengely zsír.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2018.04.25 szerda, 09:23:03 »

Sziasztok!
 Féltengely csuklóba grafitos zsír vagy folyékony zsír kell (váltó felöli tűgörgőkbe)?
Köszi

Külön van ehhez, valami molibdén-biszulfidos, vagy mi az istennyila. Olyan tulajdonsága van, hogy bekúszik a résekbe a kenendő felületek között, nemhogy ki akarna onnan jönni, vagy hagyná onnan kinyomni magát.

Küzdöttem mostanában egy sort ezzel. Amikor a szakadt porvédőből már kipörgött az összes zsír, magán a csuklón meg mindig volt egy gombóc belőle, ami nem akart lejönni onnan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.